رواية وقعت في حب طفلتي الفصل السادس 6 بقلم رحمة أحمد
رواية وقعت في حب طفلتي الفصل السادس 6 بقلم رحمة أحمد
البارت السادس
البارت السادس
علي الجانب الاخر ف المخزن
ياسين ف الفون يكلم يزن
ياسين اي يابني العمليات دي هتخلص امتي
يزن اعملهم انت وانا عند التسليم هاجي انا
ياسين طيب انت فين وعملت اي بالبنت دي
يزن ملكش دعوه خليك ف اللي انت في
ياسين بس تصدق البت الحلوه
يزن بعصبيه ياسيين غورررررر
************
ياسين يلا يابني جهز البنات دي للعمليات عشان هنبتدي
الرجل تمام يافندم
بعد ربع ساعه
الرجل ياسين بيه الدكاتره جاهزين وهيبتدي
ف غرف من الغرف
يقف طقم اطباء مشبوهين والرجال يقوم بتخدير البنات
حطو اول حاجه وابتدي الدكتور يشتغل وبعد ساعتينن وقتل 20 بنت واخد اعضائهم كانو جمعو كل الاعضاء ف ايس بوكسات بالتلج
الدكتور ياسين بيه كل الاعضاء جاهزه وخلصت عليهم كلهم
ياسين طيب تمام ارميلي البنات دول ف الصحراء واتفضلو امشو وبعد البيع هنبعتلكو نصيبكو
**********
وفي غرفه يخم عليها اللون الاسود. وعلي الفراش العريقق تتوسط بطلتنا علي الفراش وبجانبها التحاليل وهي غارقه في بحور احلامهاا
يجلس يزن يشاهدها وهو يحدث نفسه (اي اللي انا عملتو. دا واي اللي خلاني اجبها مينفعش احبها مينفعش بس لازم تبقي معايا ماممكن وشها اللي كلو برائه دا يكون خاين بردو مش عارف مش عارف بس انا مش عايز اسيبها وم هسيبها بس لازم اتاكد انها بريئه عشان هي شكلها كدا خلاص دخلت قلب الشهااااوي❤????)
**********
يرن هاتفهه
ياسين الاعضاء جاهزه
يزن تمام التسليم هيبقي بكره
ياسين تمام ف نفس المكان
يزن ايوا هتبقي الساعه 3 بليل
**
يقفل الهاتف ويقعد يشاهد رحمه وهو هيمانن وتحت سحرها وعمال يقرب لحد موصل لوجهها وابتدي يقبل في كل انش من وجهها بهدوء وصل لشفايفها وابتدي يقبلها بهدوء حتيي فاق لنفسه بعد وقت وهو يلهث ( اي دا انا لازم امشي من قدامهاا فوق يايزن فوق اي اللي بتعملو دا دي ست انت نسيت ولا اي) وفر هاربااا الي حمام غرفته ياخد دش يهدي فوران جسده( هو حاطط رحمه ف غرفته)
********
وخرج وهو مقرر انو لازم يكرهاا عشان كلهم واحد(يبقي يقابلني????????)
رن علي الدكتور
يزن بقولك اي تعالي افحص المريضه اللي عندي وشوفلي هتفوق امتي
الدكتور ازاي يعني يافندم دي ف غيبوبه
يزن زي ماقولتلك تعالي حالا
الدكتور تمام يافندم جاي
بعد نص ساعه وصل الدكتور
وبعد الكشف كل دا ويزن فوق دماغه واقف
الدكتور بص هي مؤشراتها بتقول انها ابتدي تستجيب يعني علي بكره بالكتير هتفوق
يزن تمام يلا امشي
**********
مشي الدكتورر وبطلنا مغموس في التفكير ف رحمه
*******
وعلي الجانب الاخر ف المشفي ام رحمه وسيلا يقومو ب اجراءات الدفن وقلبهما ينفطر علي رحمه او الجثه بمعني اصح
تم التكفين وفي طريقهما الي المقابر ومعهم الظابط وهو مقرر انو مش هيسبهم ابدا حتي بعد كدا
بعد الدفن والصراخ الام وسيلا
اخدهم الظابط الي بيتهن
ف البيت
ام رحمه لظابط بعياط وانهيار تعبناك معانا يابني شوفت بنتي ماتت الي عايشه حياتي عشانها ماتت وتبص لسيلا شوفتي ياسيلا صحبتك واختك ماتت سابتنا وماتت ياسيلا هنعيش لمين دلوقتي
سيلا ترد عليها بنهيار وتقول اقعد مع مين دلوقتي يارب دي صحبتي واختي اللي فضلالي ف الحياه هي ومامتها بعد ماهلي ماتو سابتني زيهم ومشيت زي ماهما ماتوو
الظابط اهدو ياجماعه ادعولها بالرحمه اهدو شويه كدا بتعذبوها
ام رحمه وسيلا ربنا يرحمها يارب
******
بعد مده مشي الظابط بعد مهديو شويه بس طبعا الهدوء من بره انما قلبهما ينفطر من الصريخ والعياط
ام رحمه لسيلا لازم يسيلا تيجي تعيش معايا انتي اللي فضلالي من اللي راحت
سيلا ازاي بس ياطنط انا هبقي اجيلك بس مينفعش
ام رحمه لا ينفع وخلاص بقا هاتي حاجاتك وتعالي ومتوجعيش قلبي
سيلا خلاص ياطنط اهدي وانا هجيب حاجاتي وهعيش معاكي
ام رحمه بعياط تعالي يابنتي نروح نصلي وندعيلها. ونام وبكره ابقي هاتي حاجاتك يلا يابنتي
سيلا بعياط هي الاخري يلا ياطنط ربنا يرحمها
وحل ستائر اليل ونام الكل اللي منهم تايهه واللي نايم وقلبه ينفطر من الحزن وانتهت اليله وفي الصباح المفاجات
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية وقعت في حب طفلتي)