رواية فرس داخل منزلي الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم
رواية فرس داخل منزلي الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الثالث
تاني يوم الساعه 10 فطرت قبل ماهيا تصحه
عملت لنفسي اكل بيض وجبنه وحاجات من دي
اكلت ع الطربيزه ودخلت اعمل شاي وانا خارج كنت لابس شورت بس
لقيت مرات ابويا لابسه نظام شورت نص طيزها واضحه ومن فوق يدوب مغطي صدرها
ولقيتها بتمسح الطربيزه الي كنت باكل عليها وشافتني ولقيتها بتمسح لبعيد وتوطي واشوف طيزها وهيا بتمسح وانا ببص ع طيزها
JeO08Lx.md.jpg
وهيا بتمسح ف الطربيزه وشكلها يجنن وانا زوبري شد اوووي وسالتها عن ابويا قالت ف الشركه انا ببص ع طيزها بقولها كنت سامع صوتك انبارح قبل مابويا يدخل عليك كنتي بتكلمي حد
قالت ايوه صحبي وانا هروح اقعد انهارده معاه
قولتلها معك حد قالت لوحدي انا عرفت انها بقت ع اخرها قولتلها مينفعش اسيبك تنامي مع راجل غريب لقيتها بتقولي انا مش بطلب من ابوك كل يوم ينام معي كفايه مرتين بالاسبوع انا تعبانه انا زوبري وقف اوووي من منظرها
انا بتفرج عليه وروحت مقرب منها ومسكت الايد الي بتمسح وكاني بمسح معاها وبين زوبري وطيزها خمسه ستني وانا بقولها هو لازم ابويا مينفعش ابنه ولقيتها وقفت ايديها وقالت انا عايزه ارتاح ياعلي انا حطيت زوبري ع طيزها وهيا طلعت امممم قولتلها هريحك انا ينفع
لقيتها بتقولي اااه ينفع اوووي وانا قربت منها اووي وزوبري بين طيزها وانا بحكو ف طيزها
وقولتلها تعرفي اول يوم شوفتك في عرفت ان هيحصل مابينا علاقه
قالت انا مش عايزه اخون ابوك انا بحبو بس صدقني مش قدره ابوك من تاني يوم جواز وهو مش بيلمسني قولتلها معندوش نظر روحت حضنها وزوبري بقي ف نص طيزها ومسكت بزازها الطريه وقولتلها الجمال ده كلو مش لاقي حد يريحو ويمتعو روحت طلعت بزازها وبقيت العب فيهم وبوس رقبتها ولقيتها ساحت معايا ولفت وشها
ونزلت فيها بوس وتفعيص ونزلت ع بزازها امص فيهم وهيا قعدت ع الطربيزه
وانا مسكت بزها ولقيتها مسكت زوبري من فوق الشورت وهو وقف لقيتها بتلمس كسها انا ف لحظه ايدي كانت عليه وهيا عدلت نفسها اول مالمست كسها من فوق الشورت بتاعها وبقيت ادعك كسها وهيا مسكه ف زوبري وانا بعدت شورتها ولقبت كسها كان بيلمع انا روحت بصباعين احسس ع شفايف كسها كانت وردي وشكلها حلو
Je6M2at.md.jpg
هيا زي السكرانه وانا ايد علي بزها وايد ع كسها بدعكز وصباعي الوسطاني بدخلو ف كسها
فضلت ع كده شوي ولقيتها بتنزل ميه من كسها بسيطه وانا عارف انها محرومه اوووي فضلت ادعك ف كسها وصباعي جووووه ولقيتها ااااااااه ولقيتوعسل بينزل من كسها وهيا كانها واخده مخدر جسمها بيتهز انا روحت نازل ع كسها الحسو
JePIofj.md.jpg
بفيت الحس كسها وعسلها الي ع فخادها وفضلت الحس كسها وطلع امص شفايفها ونزل ع بزازها
اكل حلماتها وانا شايفها اودامي تجنن جسمها حلو اووووي قربت منها ونزلت لحس ف كسها تاني وهيا نامت ع الطربيزه وانا باكل كسها وشفايفها
وهيا اااااااه وصوتها بيهبل وهيا بتطلع اهات
فضلت الحس كسها اكتر من 3 دقايق ووقفت مسكت زوبري وقربتو من كسها بقيت احكو ف كسها وهيا تقولي دخلو ريحيني
انا قولتلها لسه ماشبعتش منك قعدت تاني وانا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا مسكه زوبري
Jei1gNs.md.jpg
وانا واخد شفايفها ف بوسه
وهيا بتبوسني ومسكه زوبري تدعكو ولقيتها مسكه زوبري وبتقربو من كسها انا قربت زوبري ووببص عليها لقيت مرات ابويا بتحك زوبري ف كسها جامد رايح جاي وراس زوبري بقت تدخل عادي
انا بقيت احرك زوبري وهيا بتقرب كسها من زوبري عشان يدخل مفيش فايده انا برجع لورا
لحد ما انا مسكت زوبري وبقيت ادعكو فكسها جامد وهيا بقت تخرج اهااات راس زوبري بيدخل ويخرج وممكن نص زوبري يدخل واخرجو وهيا اااااااه ماتخرجو وكنت بعذبها بتلذذ
لحد مالقيتها بتنزل عسلها وراس زوبري ف كسها نزلت ع زوبري وهيا اااااااه مش قدره يلا نيك انا وقفتها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها واحنا وقفين وهيا بتعض شفايفها وبتقول ااااااااه ااااااااااه وانا بقيت انيك ف كسها جامد وهيا تتوجع من النيك وبعد دقيقتين لفيتها ودخلت زوبري من ورا ف كسها وبقيت انيك
Jest4dx.md.jpg
فيها وانا بمسك بزازها وبطنها وسامع صوت طرقعه لبزازها وزوبري ف كسها وطيزها كانت احلي نيك بقيت انيك فيها وهيا ااااااخ اااااااه كمان كمان وانا فشخها نيك وهيا رفعت رجليها ع الكرسي وانا بقيت ادخلو ف كسها
وهيا زي الملبن بقيت انيك ف كسها وبصراحه زوبري ناااااااار ف كسها حاسس ان كسها سخن اوووي فرن شغال ع زوبري وانا بنيكها اوووووي
ولقيتها طلعت ع الطربيزه وفتحت رجليها وطيزها لورا انا منظرها ولعتني بقيت انيك في كسها اووووي وهيا اااااااه ااااااه وانا بنيكها
وقالتلي تعبت بعدل الوضعيه لقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وكسها الوردي يجنن انا قربت زوبري منها وبقيت احكو ومشيه عليه
JeQasbs.md.jpg
JeQGTib.md.jpg
فضلت احكو ف كسها وهيا ولا بتتحرك
حطيت الراس ف كسها ودخلتوو ومسكت بزازها
وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ تحت مني
وزوبري خارج داهل وصوتها ضعيف مبحوح
وانا فضلت انيك فيها ونمت عليها وبقيت ابوس شفايفها وبزازها
وخرج زوبري ودخلو تاني كانت زي النايمه مش بتتحرك خالص وانا بنيك فيها وزوبري مولع جوووه كسها وانا بنيكها لقيت كسها بينزل تاني مع اهات منها ولعتني انا بسمع اهاتها وكسها الي بينزل ع زوبري وحاسس اني لسه مش عايز ابطل نيك بقيتوانيك فيها اووووي وهيا تصرخ من النيك لحد مالقيت زوبري خلاص هينفجر طلعتو ونزلت ع كسها لبني وهيا مبسوطه
JeZsPEu.md.jpg
ولبني فوق كسها وكسها احمر اووووي من النيك
بقولها انتي بتاعتي اوعي حد يلمسك غيري قالت وانا سلمتلك نفسي ف اي وقت عايزني هتلاقيني
تحت امرك انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني
Jet0sI9.md.jpg
وبقيت انيكها وهيا بتبص ع زوبري وانا خرجتو من كسها وكان خلاص بداء ينام طلعتو ونزلت ابوس شفايفها وكل حته ف وشها واكلت بزازها
وهيا وقفت ودخلنا تخت الدش زي ماحنا بهدومنا اتشطفنا وهيا غسلتلي زوبري وقالت ده سر بينا انا وانت ابوك مايعرفش وخليني ننبسط ببعض قولتلها وصحبك قالتلي مفيش انا قولتلك كده عشان تنام معي وطلعنا واتغدينا وبعد العصر اخدتها ع السرير وفضلت انيك فيها ربع ساعه كامله لحد مانزلت ف كسها وهيا قالت عمله حسابي وبليل كانت قاعده اودامي انا وابويا شبه عريانه قميص نوم ع الحم وانا زوبري وقف وبليل لما ابويا نام لقيت بابي بيفتح ولقيتها بتقرب مني وطلعت زوبري وفضلت تدعك في لحد ماوقف وراحت ركبت عليه دخل ف كسها وانا فضلت افعص ف بزازها وهيا نزلت مرتين ع زوبري وراحت طالعه من الاوضه وانا كلمت ريم وهيا كانت مبسوطه بالي حصل وقالتلي تبقي تعالي اقعد معايا سالتها عن صحبتها قالتلي لا زي ماتفقنا انا عايزه تجرب بتاعك عشان تعرف انك احلي من ناجي مليون مره انا عايزه اشوفها وهيا مش قدره سالتها هيا صحبتك كلمتك قالت لا قولتلها انا هرن عليها وشوفها قالت تمام تبقي قولي قالتلك ايه
قفلت معاها وكلمت صحبتها ردت وكلمتها وهيا ردت علي وبقينا نتكلم وقولتلها عايزين نتقابل وهيا قالت معنديش مانع قولتلها فين قالت في اي مكان انت عايزو قولتلها عايزين نكون لوحدنا
قالت تاجي البيت عندي قولتلها مين عندكم قالت مافي غير ماما قولتلها هيا مش هتتكلم قالت لا ماتخاف ماما كتير حبوبه قولتلها بكره اجيلك قالت تمام قفلت معاها وكلمت ريم وعرفتها ان انا رايح بكره بليل ونمت وتاني يوم مرات ابويا كانت قاعده بستيان وكلوت بس وانا طول الوقت اضرب طيزها امص شفايفها ابعبص كسها وهيا مولعه
كانت بتعمل غدا مسكت خياره من وراها وحضنتها من ورا وخليتها تفنس وبعدت كلوتها ودخلت خياره ف كسها وهيا ااااااه وفضلت اكتر من خمس دقايق لحد ماهيا نزلت وكانت بترتعش
نزلت لحست عسلها وبقولها اليوم الي مش هنيكك في هخليك تنزلي عسلك لحد ماتموتي
وبقيت ابوس طيزها وبحسس ع خرم طيزها
ودخلت عقله صباعي وهيا مفنسه وسالتها لو نكت طيزك فيها مشكله قالت لا مابحب نيك الطيز
قولتلها نفسي افتحها اووووي لو عايزاني افتحهالك قوليلي طلعت واتغديت انا وهيا وفضلت لحد اليل لبست وابويا كان وصل ومراتو لبسه قميص نوم وهو ولا هنا طلعت ركبت عربيه لحد عند بيتها كلمتها نزلتلي كان بترنج خفيف لقيتها حضنتني وانا حضنتها ودخلنا البيت وانا عيني يمين وشمال ولقيتها دخلت الغرفه علي امها وبتنادي علي دخلت ولقيت امها لبسه قميص نوم وبتكلم ف التلفون انا دخلت سلمت عليها
كانت جميله الستات دي كلها حلوه ليه كده
لقيت قالت ل امها انا رايحه اقعد بالغرفه شوي قالتلها ماشي طلعنا انا وهيا وهيا اودامي انا روحت ضربها ع طيزها وهيا اااااه وبتضحك
دخلنا غرفه وقالتلي دي غرفتي انا قولتلها جميله زي صحبتها وشديتها من طيزها لحضني
وانا ماسك طيزها وبقولها عجبتيني من اول ماشوفتك قالتلي ريم حبيبتك راح تزعل قولتلها عادي مش مهم انا عايز انبسط معاك عايزك تدلعيني قالتلي مابعرف انك هيك حسيت انك طيب قولتلها انا طيب اوووي وانا بدعك في طيزها هيا رجعت وقالتلي استني شوي مانستعجل قولتلها اطلب منك طلب قالت ايه
قولتلها انا عايز اصور واحنا اول مره مع بعض
قالت ليه قولتلها هحتفظ بيها قالت مافي مشكله
انا طلعت تلفوني وحطيتو ع التسريحه وشغلت فيديو وهيا قالت شو بدك تعمل فيني انا ماراح اسوي شئ انا قولتلها انتي كلبتي دلوقتي ضربتها براحه ع بوقها وهيا وقفه قولتلها
انتي حلوه اوووي دخلت صباعين ف بوقها
وهيا بتمصهم انا روحت قلعتها الترنج فوق وتحت وكانت بدون ستيان وكلوت وبقت عريانه اودامي
وانا قلعت وهيا بصت ع زوبري وانا مسكتو
قولتلها عجبك زوبري هيا مسكتو وبقت تدعك في
وقالتلي كبير وحلو قولتلها يلا مصيه عشان افشخك ونزلتها ع ركبتها وهيا مسكتو بتبوس في
وراحت بتمص راسو وواحده واحده بلعت نصو وانا مسكت دماغها وبقيت ادخلو غصب عنها وهيا كانها هترجع وانا اخرجو ودخلو تاني ووقفتها ونيمتها ع بطنها وجسمها ابييييض اووووي نزلت الحس كسها وخرم طيزها كسها احمر اووووي قعدت الحس ف كسها وقفت وراها وفتحت طيزها وكسها اتفتح وقربت زوبري لكسها دخلت راسو وهيا بتعض ف البطانيه
ودخلت زوبري كلووووو وهيا اااااااااه حسيت ان امها سمعتننا وانا بنيكها وهيا اااااااااه
خرجتو من كسها وضربت طيزها وهيا قالت اضربني اوووي ع طيزي قولتلها بتحبي الضرب قالت ااااااه انا قومت اخدت حزامي وقولتلها فنسي هيا فنست وانا دخلت زوبري ف كسها طلعت صوت عالي وانا زوبري كلو ف كسها
وهيا سابته وانا رايح جاي وضرب طيزها بالحزام ولفيت الحزام ع ركبتها وزوبري ف كسها
JkYnLLN.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وشد الحزام وهيا اااااااه انا زوبري حاسس انه ف فرن وانا بنيكها وهيا اااااااه اااااااااه براحه براحه وانا كل ماتقولي براحه اخبط زوبري ف كسها اووووي
وهيا ااااااه ااااااااه وانا بنيك فيها وهيا اااييي اايييي روحت مسكت بزازها وشديتها علي وبقيت ابوس رقبتها وايدي بتفعص بزازها وزوبري ف كسها واخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتبوسني
روحت حاطط وشها ف السرير وبقيت انيك فيها عافيه وهيا ااااااه ااااااااه وانا روحت خرجت زوبري وشديتها لحضني وزوبري مابين طيزها
قولتلها جيبي ايدك ضمتهم ع بعض
وربطها بالحزام وبقيت افعص ف بزازها وببوس رقبتها بقولها ف ودنها بتحبي الجنس العنيف قالت امممم ااااه روحت نيمتها ع وشها وطيزها مرفوعه وانا شديت الحزام وايديها مرفوعه
ودخلت راس زوبري ف كسها
JkYzG1I.md.jpg
دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا زوبري كلو دخل ف كسها ولقيتها بتحرك طيزها يمين وشمال وتهز طيزها وانا خرجتو ودخلتو وهيا ااااااه ااااااه وانا بقيت انيك اووووووي وهيا ف عالم تاني مغمضه عنيها واهات طالعه فضلت انيك فيها
وهيا تقولي خلاص خلاص مش قادره راح انزل هنزل وانا ولا هنا فضلت انيكها ولقيتها ااااااه وانا شوفت عسل بيخرج من كسها ع زوبري انا خرجت زوبري ونزلت بالساني علي كسها الحس كسها وبلع عسلها وهيا امممم امممممم انا خلصت وروحت لحس ف كسها وروحت مدخل زوبري تاني ف كسها وهيا اااااااااااه روحت مخرج زوبري ونيمتها ع ضهرها وريحت بجسمي عليها
وبقيت ابوس فيها واخدت بزازها ف بوقي امصمص فيهم وحلماتها كانت وقفه اوووووي
خلصت لخس ف بزازها ومص شفايفها وهيا بتبص ع زوبري وهو بيدخل ف كسها
JkYTOf2.md.jpg
دخل زوبري ف كسها
وهيا بتبص عليه وقاتحه بوقها
وانا بقيت اخرجو ودخلو
برومانسيه وهيا بصالي وكل طالعه ودخلها معاها ااااااه اااااااااه وانا بنيكها
روحت فكيت الحزام ومسكت ايديها بايدي ونمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت ابوس شفايفها وزوبري جوووه كسها بيتحرك بسيط وشفايففنا بياكلو ف بعض وانا بدخلو وخرجو ولقيت كسها بينزل عسل تاني وانا كاتم بوقها بشفايفي وعسل من كسها بينزل فضلت انيك فيها
اكتر من 3 دقايق وانا حاسس ان زوبري خدلان كانو مش موجود فضلت انيك فيها
وبقولها انزل جوووه وهيا ااااه نزل عبيني لبن
انا فضلت انيك فيها قولتلها نامي ع بطنك كسها احمر اوووووي روحت مدخل زوبري ف كسها من ورا وانا نايم عليها
JkYAY3N.md.jpg
JkYA1un.md.jpg
انا بقيت انيك ف كسها
وهيا اهات خفيفه وانا زوبري رايح جاي ف كسها وانا بقولها انتي حلوووه اووووي
لو كنت اعرف انك كده كنت نكتك من ازل ماشوفتك وانا زوبري رايح جاااي ف كسها
انا بقيت انيك ف كسها واحساس جميل
انا زوبري حاسس انه خلاص عايز ينزل ولسه عايز ينيك لسه ماشبعش من كسها
فضلت انيك فيها وقولتلها
شوفت فيديو ليك وانتي مع ناجي عجبتيني اوووي شوفتك بتتحكمي في لقيتها قالت زوبرو صغير كتير لازم اركب عليه لحتي اريح حالي
قولتلها انت مرتاحه قالت كتير اول مره انزل مرتين ع زوبر حد ماني مصدقه قولتلها زوبري عجبك قالت حلوو اوووي
راح تنكني علطول صح قولتلها ايوه هنيكك
بس امك مش هتتكلم قالت لا احنا عايشين لحالنا وماما بيجيبها اصدقائها وانا بيجيلي اصدقائي
قولتلها امك حلوه اووووي ع فكره
قالتلي ماما كتير حلوه انا بقيت انيك فيها
وزوبري حسيت انه خلاص هينزل
فضلت انيك فيها وبهبد بزوبري اووووي فكسها
فضلت انيكها لقيتها بتنزل تاني وانا زوبري ماستحملش ولقيت لبني بينزل ف كسها
وكان قذايف بتنزل ف كسها وهيا تحت مني وبتقولي سخن اوووي لبنك كتير مش قدره
زوبري خرجتو من كسها ولبني خرج من كسها
JkY7Pcl.md.jpg
فضلت نايم عليها وزوبري ع كسها
وانا ببوسها وبقيت اتكلم معاها
وبقولها مبسوطه قالت كتير حسه حالي كسي مفشوخ تعبت وبتضحك وانا بقولها شبعتي ضحكت وقالت اي شبعت اول مره احس حالي تعبت من النيك فضلت نايم معاها واخدين بعض ع السرير بوس واحضان ولقيت الباب بيتفتح وانا خوفت ولقيت امها دخله علينا وزوبري نايم بس كبير وكلو لبن والبت كسها كلو لبن امها بتبص علينا وقالت ل بنتها حبيبتي لو خلصتو قالتلها اي خلاص قالتلها تمام ماتعملي صوت جاي صديقي وحكيتلو انا لحالي راح اخدو وندخل بالغرفه
قالتلها خلاص ماسي وانا ببص ع جسمها
كانت لبسه قميص نوم ابيض لحد اول طيزها من تحت ونص صدرها طالع هيا خرجت وانا لسه ف السرير معاها وبقيت ابوس واحضن فيها ونتكلم وعرفت ان ابوها مطلق امها وامها عايشه حياتها عادي صحبها بيجولها وهيا بتروح ليهم وحكايه الجنس دي شئ عادي وعرفت ان صاحب امها دخل عليها الغرفه ف يوم ومارس معاها الجنس
وهو الي فاتحها وامها اتخانقت معاه وبعد فتره كبيره رجع تاني ونكني وماما عارفه وانا بقيت اجيب صحابي بالغرفه عندي وف يوم صديقي لقيتو بغرفه امي ونايم معاها
وانا وماما بقينا عادي المهم نرتاح ونشبع واي شئ بنحكيه لبعض انا حكتلها عنك قبل ماتاجي
وانا قولتلها هو انا لو عايز اعمل جنس مع امك هتوافق قالت كلمها وشوف خود رقمها انا بقيت مستغرب من الكلام يعني ده عادي
قومت لبست وهيا لبست وخرجنا وسمعت صوت امها بتتناك قالتلي راح ادخل وسكر ع حالي مو قدره حد يدخل غلي وبوستها ومشيت وكنت مبسوط اوووي والفيديو جميل
روخت بليل ولقيت مرات ابويا مستنياني قولتلها جاي تعبان وهيا عرفت اني كنت مع واحده ولقيتها زعلانه انا ضحكت اتشطفت ودخلت نمت…….
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية فرس داخل منزلي)