روايات

رواية الطفلة والوحش الفصل التاسع 9 بقلم نورا السنباطي

رواية الطفلة والوحش الفصل التاسع 9 بقلم نورا السنباطي

 

البارت التاسع

 

يزن وهو بيأكل آرين ـ مش معقول كل يوم هفضل وراكي كده لحد متشربي اللبن
آرين بتزمر ـ ومش معقول انك عارف اني مش بحبه وبتجبهولي برضو
يزن بحب وحنية ـ معلش يا حبيبي لازم تتغذي كويس عشان الدوا اللي بتاخديه
آرين بدموع ـ يزن انا بقالي شهر ونص علي العلاج ومفيش تحسن شعري كله و*قع وبقا شكلي وحش اوي
تنهد يزن بحزن وحط الاكل علي التربيزه اللي جنبه وقام قعد جنبها وشدها لحضنة وقال ـ هو فين ده اللي شكلك وحش انتي حورية الوحش وانتي جميلة اوي يا آريني وبعدين مش قولنا مش عاوزين دموع
آرين بو*جع وهيا بتد*فن وشها في عنقة ـ انا تعبت اوي يا يزن
يزن بمرح عشان يخفف عنها ـ برضو هتشربي اللبن يا اميرتي
ضحكت آرين بخفة وطلعت من حضنة وقالت ـ انت مش معقول بجد
باسها بخفة وقال ـ شوكلاته يا ناس ومد ايدة وخاد كوب اللبن وقال يلا يروحي سمي الله واشربي
خدته منه بتزمر وهيا قرفانة
ابتسم علي تعابير وشها وتمتم في سرة ـ اللهم اني احمدك علي كل شي
( ارضي بكل حاجه ربنا كتبها ليك عشان ربنا يرضيك في الاخر يا إبن آدم )
انتهت آرين من شرب اللبن وادت الكوبايه ل يزن اللي قالها
بالشفا يا روحي ان شاء الله يلا بقا عشان تتمشي شوية
آرين بتعب ـ تعبا*نه والله مش قادره امشي
مسك ايدها وباسها بحب ـ آريني قوية وبعدين انا معاكي اهو اسندي عليا
اومأت بقله حيلة وجاب ليها الطرحه ولفها حوالين راسها وانحني عند رجليها ولبسها شراب لبروده الجو والشبشب وقام وسندها
آرين بهمس ليزن ـ انزل كده عاوزه اقولك حاجه
استغرب يزن ونزل لمستواها وقال
في اي يروحي
قبلته آرين من وجنته بحب ـ ربنا يخليك ليا يا يزني
يزن بعشق ـ عمري انا…. بحبك يا قلب يزن
آرين بعشق هيا الاخري ـ وانا بعشقك يا قلب آرين
ابتسم بحب ومشي بخطوات بطيئة عشانها وهيا ماشية جنبه وبتسند عليه
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
ماري بشر وهيا بتتكلم في التلفون ـ انا عاوزه الس*م ده باسرع وقت
ـ بس ياهم ده صعب جدا الس*م اللي انتي عاوزاه ده مش موجود في مصر وصعب جدا أجيبه
ماري بغضب ـ بقولك ايه انا مش عاوزه الهري ده قدامك يومين لو الس*م مبقاش في إيدي مش هر*حمك وقفلت التلفون بغضب كبير
ماري بشر ـ وربنا هق*تلك يا آرين عشان خدتي مني يزن حبيبي هو كان هيتجوزني لولا انتي جيتي بس خلاص أيا*مك بقت معدودة اووي هههههههه
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
كان الجميع جالسون في غرفة الصالون
صفر رعد صفير عالي وهو بيبص علي السلم
مسكة فهد بسرعه وقال بهمس ـ رعد ابوس ايدك عدي الليله علي خير
رعد بضحك ـ سيبني ياض وبعدين قال بصوت عالي اي يا آرين اي الحلاوة دي يبت
قبض يزن علي يدية بغضب وغيرة ـ رررعد عدي الليله مش عاوز اعلم عليك
رعد بمكر ـ اي بس يا يزن يعني اشوف الجمال ده واسكت اي يا بت آري الجمال ده اكيد مامي نحلة عشان جابت العسل ده
آرين ـ ههههههه
يزن بغضب وهو بيمسك الفازة اللي جنبه وبيرميها عليه ـ يالهوي علي الخفة
جات الفازة في بطن رعد اللي تأوة بألم
ضحك الكل عليه
لؤي بشماتة ـ احسن قولنالك بس انت اللي مسمعتش الكلام لازم تتغزل فيها يعني
رعد بألم ـ والله انتو ناس حسكو الفكاهي صفر
مرفت بضحك ـ رايح فين انت وآرين يا يزن
يزن بهدوء ـ همشيها شويه يا أمي
محمد بحب ـ عاملة اي دلوقتي يا حبيبتي
غمض يزن عينه بنفاذ صبر وقال ـ آرين يا عمي آرين
ضحكت آرين وقالت ـ كويسه يا عمو الحمدلله
أيمن بحنان ـ تستاهلي الحمد يا حب…..احم يا آرين
نظر لهم ببرود ومسك ايدها وطلعو برا القصر
والكل بيضحك علي غيره الوحش الظاهرة

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى