رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل العاشر 10 بقلم ناهد ابراهيم
رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل العاشر 10 بقلم ناهد ابراهيم
البارت العاشر
والاخير من السلسلة الاولي من الحب والحرمان
يلا نبداء في الاحداث الجديد
لما فتحت تلفوني ولقيت رسايل كتير وهالة اول ما فتحت التلفون اتصلت وكانت بتعيط .
طبعا خليتها تهدي وتطمن وعرفتها اني جاي في الطريق وقفلت الخط .
وبعد دقيقة لقيت روني بتتصل ..
انا . ازيك يا روني وحشتيني
روني . حبيبي قلقتني عليك انت فين
انا . مفيش حاجة يا حبيبتي كل الموضوع اني رحت عند واحد صحبي ومكنتش شاحن تلفوني ورحتلة لقيتة تعبان جدا ورحت بية المستشفي ونسيت خالص اشحن الفون لغاية ما اتطمنت علية وشوفت شاحن وشحنت تلفوني واديني جاي في الطريق
روني . يعني انت جاي في الطريق
انا . ايوة يا حبيبتي
روني . طيب قبل ما تدخل عدي عليا اشوفك واتطمن
انا . حاضر يا روحي . خمس دقايق واكون عندك
قفلت مع روني وانا كنت راكب تاكس . ووصلت للعمارة وطلعت خبطت علي روني واتطمنت عليها وهي اتطمنت .
سبتها وهي دخلت الشقة وانا دخلت شقة اختي ولقيتهم كلهم قاعدين في الرسيبشن ومعاهم سوسو .
اول ما دخلت لقيت هالة قامت وجريت عليا وحضنتني .
هالة . كنت فين يا احمد …. وهي بتعيط
انا . كنت عند واحد صحبي مفيش حاجة
هالة . ولية تقفل تلفونك
حسن . انت قلقتنا عليك اوى يا احمد
انا . عادي حبيت اقعد مع نفسي شوية
حسن قال لهند وهاني ادخلو اوضتكم علشان هانتكلم مع خالكم شوية ..
قامت هند وهاني ودخلو اوضهم وحسن اخدنا ودخلنا الصالون علشان محدش يسمع هانقول اية ..
انا . كويس اننا بقيتا لوحدنا علشان نتفق علي كل حاجة ونكون علي نور
حسن . عايز تقول اية واحنا كلنا سامعينك
انا . من دلوقتي لازم اعرف كل حاجة واية اللي انتو مخبينة عني . عايز اعرف كل حاجة . كل حاجة اعرفها علشان لو اتفاجئت بحاجة هايكون فيها كلام تاني
حسن . طيب قبل ما نتكلم ونكون مع بعض بشكل اوضح عايز اعرفك ان احنا مش اربعه . احنا خمسة
انا . مين الخامس
هالة . ادخلي يا هند
انا . هند . ازاي
حسن . زي الناس ولا انت مستغرب .. احنا عارفين بالي حصل معاكم
هالة . شوف يا حبيبي علشان كل حاجة بقت مكشوفة . كل اللي بيحصل واللي حصل كلنا عارفين بية . وانا نفسي فضلك الشقة عشان تختلي بهند . وكمان هند اخدت هاني وراحو النادي علشان تفضيلنا الشقة . وكمان كلام سوسو واللي حكتهولك فوق عن حامد وعلاقتنا وازاي كلنا بقينا مع بعض دا كان صح وانا قلت لسوسو تحكيلك كل حاجة
انا . يا ولاد الاية انتو مش ساهلين . بس من دلوقتي الكلمة كلمتي انا . وانا اللي اقرر انام مع مين واختار اليوم اللي يرحني
حسن . احنا عارفين انك هاتقول كدة وطبعا كلنا موافقين بس في حاجة عايزينك تعملها
انا . اية هي
هالة . عايزينك تعمل ليلة دخلة علي هند
انا . ازاي انتو اتجننتو
هالة . هند عايزة تشاركنا في علاقة كاملة وكنا هانفتحها بس اتفقنا واحنا بنضمك لينا انك انت اللي هاتدخل عليها
انا . لا انتو اتجننتو بجد . هند دي بنت ومش هاتتفتح غير لما تتجوز
سوسو . متقلقش عملية صغيرة قبل ما تتجوز وكل حاجة هاترجع لطبيعتها
انا . ياة دا انتو مسبتوش حاجة غير وفكرتو فيها
هند دخلت علينا الاوضة وكانت لابسة قميص وفوقة روب بتاع ليلة الدخلة ووقفت وبصالي وعنيها كلها عشق ومتعه
حسن . يلا يا عريس جهز نفسك علشان هاتدخل علي دودو
انا . ( ببص لهند اوي ) انتي خلاص مجهزة نفسك
هالة . احنا اتفقنا ان مفيش حاجة بينا تستخبي واحنا صارحناك بكل حاجة
انا . طيب هاجل دخلتي علي هند يومين اكون ظبطت نفسي ومتنسوش ان بعد بكرة هاتقدم لبابا روني
حسن . خلاص اللي تشوفة يا احمد وبكرة والدك وماماك جايين وعايزين كل حاجة تكون طبيعية
انا . تمام
المهم . اليوم عدا ومفيش اي حاجة حصلت وكان كل كلامنا بقي مكشوف .
ودخلت اوضتي واخدت دوش واتصلت بروني علشان نرتب كل حاجة واتفقت مع روني هاننزل بكرة بعد ما اجي من الشغل نشتري حجات لزوم الخطوبة . ماهو احنا اتفقنا اننا هانقرا فاتحة ونلبس الدبل . والشبكة والدخلة بعد شهر وبدات اكلم معرض الموبليا علشان بقيت العفش ونبتدي نفرش شقتنا .
نمت وصحيت تاني يوم لبست ونزلت مع حسن وهند وهاني . وبعد ما وصلناهم رحنا الشغل واستلمت عربية من الشغل ورحت الموقع الجديد اللي بيتنفذ وبصيت علية . وطبعا اروح براحتي وامشي براحتي عشان الموقع تحت الانشاء . قعدت ساعة ورحت البيت لقيت هالة . سلمت عليها ودخلت اوضتي شوية . وخرجت علي صوت هالة بتندة عليا وتعرفني ان بابا وماما وصلو المحطة وحسن قابلهم وجي بيهم ..
وبعد حوالي ساعة بابا وماما وحسن وصلو وطبعا السلامات والبوس والاحضان ..
حسن نزل يجيب الاولاد وقعدت مع بابا بنتكلم ونتفق علي اللي هايحصل وطبعا كلهم فرحانين بالخطوة اللي هاتم .
شوية حسن والاولاد وصلو واتغدينا . وقعدنا نتكلم كلنا عن التجهيزات واللذي منو . انا استاذنت عشان اخد روني وهانزل . ولما ارجع هانروح لسوسو ونشرب الشاي . علشان بابا وماما مشفوش روني الا صور انا بعتهلم وبس .
نزلت واخدت روني وروحنا اشترينا هدوم وحجات لزوم اليوم . وروحنا معرض موبليا واختارنا باقي الفرش . بابا كان حاطتلي فلوس في البنك علشان لزوم جوازي دا غير فلوس كانت معايا من شغلي اللي قبل كدة .
خلصنا كل حاجة واتفقنا علي معاد الموبليا وباقي الحجات تيجي علشان نفرش الشقة ..
روحنا البيت هي دخلت شقتها تجهز نفسها لاستقبال بابا وماما وانا دخلت شقتنا . ومستني تلفون من روني علشان نروحلهم ..
المهم . رحنا بعدها عند سوسو وقعدنا وجت روني بالعصير وطبعا القبول كان باين علي بابا وماما وقعدنا نتكلم واليوم عدا طبيعي مفهوش اي احداث .
رجعنا من عند سوسو وطبعا بابا وماما دخلو اوضتي واتفقنا اني هنام في اوضة هند . وهند هاتنام مع هاني في اوضتة لاني محبتش اوضة هاني ..
كل واحد دخل اوضتة علشان ينام . وهند معايا في اوضتها بحجة هاتقعد معايا شوية وبعدين هاتروح تنام .
فات ساعة والشقة بقت هوس هوس وهند لسة معايا فلقتعا بتقولي …
هند . حبيبي تعرف انا نفسي في اية
انا . اكيد عايزة ننام مع بعض
هند . ايوة نفسي تفتحني اوى وتكون اول واحد بتاعة يدخل فيا
انا . قريب يا روحي متستعجليش
هند . دا انا نفسي دلوقتي اوى
انا . متقلقيش هايحصل وبكرا
هند . بجد يا حبيبي
انا . ايوة بجد . وحبيت اقولك علشان تجهزى
هند . دا انا جاهزة من دلوقتي . تحب تشوف
انا . لا خليها لبكرة وهاندخل فوق مش هنا
هند . طيب مفيش حاجة تصبرني لبكرة
انا . لا خلي كل حاجة لبكرة يكون في اشتياق اكتر
هند . دا انا مشتاقة من دلوقتي
انا . دودو خلاص بكرة زي ما اتفقنا وروحي يلا نامي علشان نبقي فايقين لبكرة
خرجت هند وانا نمت وصحيت علي هالة وهي بتصحيني وكان بابا وماما صحيو . وانا اليوم دا مش هاروح الشغل وطبعا اليوم عدا في اجواء الفرحة بالخطوبة ..
جة معاد الاتفاق وكان والد روني جة والكل جاهز . وروحنا وقعدنا واتفقنا وقرينا الفاتحة ولبسنا الدبل وسط الزغاريط والمباركات …
خلصنا اليوم واتغدينا عند سوسو وقعدت انا روني لوحدنا واتغدينا . واتكلمنا واليوم عدي بكل فرحة …
خلصنا اليوم ورجعنا الشقة وكنت متفق مع حسن وهالة اننا هانقول لبابا اني هاخرج انا وروني وهند نتمشي بس الحقيقة اني هاخد هند ونطلع فوق ..
كنا لسة لابسين وعملنا نفسنا خارجين واول ما قفلتا الباب طلعنا فوق علي الشقة ودخلنا انا وهند . هي كانت مجهزة كل حاجة في الشقة ودخلت الاوضة تلبس وتجهز نفسها . وطبعا انا كنت عامل حسابي وواخد حباية علشان الليلة دي .. وانا اتصلت بروني احب فيها شوية واتكلمنا حوالي ساعه وقلتلها اني هنام وقفلت مع روني .
دخلت الاوضة لقيت هند خلصت ومستنياني . طبعا قلعت ودخلت اخد دوش وكانت مجهزالي الحمام . ماهي النهاردة عروسة وليلة دخلتها . خلصت وخرجت لقتها مشغلة فيلم سكس علي الشاشة اللي في اوضة النوم ومهيئة الجو لينا .
انا . اية دا احلي عروسة في الدنيا
هند . بس بئي يا احمد متكسفنيش
انا . بجد النهاردة هايكون يوم عالمي مش هاتنسية
هند . اليوم دا انا مستنياة بفارغ الصبر
مسكت هند بوس ومص شفايف وهي اندمجت معايا اوى اخدنا حوالي نص ساعة بوس وايدي بتلعب في جسمها ومسبتش ولا حتة غير لما لعبت فيها ..
هند كانت لابسة قميص نوم ابيض وهي اصلا بيضة زي القشطة . انا كنت بالبوكسر بس والحباية شغالة وزبي زي الحديد مستني يدخل في كس دودو الضيق وكسها كان مستعد للاقتحام .
قلعتها القميص ونزلت بشفايفي اكل جسمها اللي كان ريحتة مسك . ابتداء من رقبتها مرورا ببطنها نزولا علي كسها لغاية رجليها وهند راحت في دنيا تانية وانا مش سايبها . بقت هند تطلع اهات نغمتها جميلة وتهيج اي واحد . وطلعت تاني علي كسها بقيت العب فية شوية بصوابعي وشوية ببوقي وهي مش مبطلة اهات .. ااااه ااااه براحة علية دا بيحبك اوى . اااااه يا احمد كسي بيعشقك . جسمي كلة بيعشقك يا احمد ااااااه ااااامممم
انا خلاص صوتها واهاتها وكلامها هيجني علي الاخر
عدلت نفسي وهي لسة نايمة وقعدت بين رحليها وبليت زبي بريقي وبدات ادخلة واحدة واحدة وكسها كان جاهز لاستقبال زبي ماهو مليان بعسلها اللي غرق كسها من كتر اللحس واللعب فية . وكان كسها جميل اوي وزنبورها مشدود علي الاخر ومسكت زبي العب بية علي باب كسها واخركة يمين وشمال وعلي زنبورها وهي هاجت اكتر وصوتها علي اكتر واهاتها ملت الاوضة وانا بدخل زبي واحدة واحدة لغاية ما دخل نصة وطبعا هي بتتوجع بس الهيجان كان مغطي علي الوجع . زبي نصة في كسها وانا بايدي بلعب في زنيورها عشان تهيج اكتر وتنزل عسل اكتر وانا ادخل زبي اكتر لغاية ما زبي دخل كلو . هي مش مستحملة وعمالة تقولي خرجة خرجة مش قادرة وانا ولا هنا وسايب زبي جوة كسها شوية علشان كسها ياخد علية . طبعا هي من الجرح بتتوجع بس انا بكتم وجعها بالبوس ومص الشفايف . وشوية طلعت زبي . بس طلعتة واحدة واحدة لغاية ما طلع وغرقان ددمم ومكانا غرق ددمم . كانت مجهزة فوطة ومسحت كسها . وخلتها تستني شوية قبل ما تدخل الحمام تكون هي هديت شوية . وبعد شوية دخلت الحمام واتشطفت من الدم وجتلي . وكان باين عليها الالم بس الهيجان اقوى من الوجع .
فتحت كس هند وبقت مستعدة للنيك العظيم . نامت هند علي السرير وانا بدات العب في كسها علشان تهيج ومتحسش بالوجع . لقتها هاجت خلاص وانا طبعا هيجان . حطلها مخدة تحت طيزها علشان كسها يتفتح ادامي ولعبت بزبي في كسها وبدات ادخل زبي بردو واحدة واحدة لغاية ما دخل كلو وبدات انيك فيها براحة وهي تتنفض وتصرخ من المتعه واهات خارجة ااااااااح اااامممممم اااااااه ااااااااه . حلو اوى يا احمد نكني يا حبيبي نيك كسي . كسي مشتاقلك اوى ااااااه ااااااااح اااامممممم اااااااه ااااااه دخلة جامد نيكني يا حبيبي نيك مراتك يا عمري اااااه ااااااااح اااامممممم ااااااااح اااامممممم ..
سخنتني اوى هند وانا بقيت ازود في النيك وهي ترفع رجليها اكتر وتفتح رجليها اكتر وزبي بقي يدخل ويخرج بسهولة . وكسها مش مبطل ينزل عسل .
شوية قومتها ورفعتها علي وسطي وهي جسمها سايب خالص .
رفعتها علي وسطي ودخلت زبي في كسها وبقت تتنطط علي زبي . وعلشان املكها اكتر زنقتها في الحيطة وانا بقيت انيك . وهي ترفع راسها لفوق من المتعه وانا شغال ومالك جسمها كلو بين اديا . فضلت علي كدة ربع ساعه ونزلتها علي السرير . علي ضهرها ورفعت رجل واحدة وبقيت انيك وهي تصرخ وتهيج ااااااه ااااااه ااااااااح اااامممممم ااااااااح اااااووووو نيك قوى نيك بسرعة . زبك جميل اوى يا احمد زبك جوة في كسي زبك جوايا يا حبيبي . دخل زبك اوي نفسي زبك يدخل جوة بطني اااااااه ااااااااه انا ملكك يا روحي نييييك نييييك ااااااه اااااه ااااااااح اااامممممم .
انا خلاص بقيت اقولها ااه هانزل وهي تفرك اوى بكسها وبجسمها خلااااص هانزل ااااه ..
نزلت وحاسس اني نزلت شلال لبن وهي تنتفض وتترعش وتنزل وجسمنا قايد ناااار ..
نزلت ونمت علي جمبي واخدتها في حضني شوية وهي عمال بتوبسني شوية من شفايفي وشوية من دماغي واحنا الاتنين مغمضين عنينا من التعب . وهي عمالة تلعب في جسمي وتبوسني وانا واخدها في حضني لغاية ما هدينا . قامت هند ودخلت الحمام تتشطف . وراحت علي المطبخ جابت شكولاتة وعصير وفاكهه .
انا اتعدلت وهي ادتني العصير وشربتة وهي شربت العصير وبقت تاكلني الفاكهه باديها وشوية تاكلني ببوقها . خلصنا الفاكهة ودخلنا في وصلة بوس تاني لشوسة كتار . ولقتها جابت الشكولاتة وتحط في بوقعا وتدهالي من شفايفها وانا اخدها بشافيفي واكلها .
حركتها هيجتني مسكتها من تاني ونيمتها وبقيت انيكها من جديد بس المرة دي مبقاش فيها وجع . بقي فيها شرمطة وهيجان ومسكتها نيك بجميع الاوضاع شوية ارفع رجليها وانيك وشوية انيمها علي بطنها وانيك وشوية اشيلها وانيك وشوية هي تطلع علي زبي وكل وضع ميخلاش من الاهات والمحن . وصوتها مالي الاوضة والتخبيط علي كسها مالي المكان ..
البت جسمها وكسها افجر من امها وسوسو . البت من كتر الافلام اللي بتتفرج عليها ومن كتر النيك في طيزها بقت اجدع شرموطة وكمان اجدع من ممثلين البورنو
حسيت معاها بكل انواع المتعه . مسبناش وضع غير وعملناه قدلنا كل الافلام اللي عي اتفرجت عليها . وعملت كل حاجة من اللي عملتة قبل كدة مع كل اللي نمت معاهم وطلعنا كل اللي جوانا .
خلصنا التاني وكمان التالت ونمنا جمب بعض خلصانين ومجهدين علي الاخر . ونمنا جمب بعض مش قادرين نتحرك .
شوية كتار وهند قامت اخدت دوش ولبست قميص تاني ودخلت المطبخ اللي كان فية اكل جاهز . كانت هالة وسوسو مجهزين الاكل اللي يقوينا . ويقويني انا بالذات وصحتني هند وقمنا اكلنا وكانت الساعه بقت تلاتة بليل
خلصنا اكل وقعدنا نتكلم شوية
هند . النهاردة اسعد يوم في عمري
انا . وانا كمان اسعد يوم . لاني دخلت علي تجمل واحلي انسانة في الدنيا
هند . بحبك اوى يا احمد . وكنت بحلم باليوم دا اوى
انا . نفسك في اية تاني
هند . بصراحة من بعد اليوم دا نفسي اتناك ليل ونهار . نفسي افضل نايمة وزبك جوايا طول اليوم . حتي لما ادخل الحمام يكون زبك جوايا . حتي وانا باكل وانا بشرب . نفسي زبك يكون جوايا علطول
انا . ياه للدرجة دي بتكوني هايجة علطول
هند . ايوة انا محتاجة زب ميسبنيش
انا . طيب هاتعملي اية لما ننزل ولما اروح الشغل ولما اتجوز
هند . بردو مش هاسيبك وكمان زب بابا معايا .. تعرف يا احمد انا نفسي في اية
انا . اية يا روحي
هند . نفسي في زبك يكون في كسي وزب بابا في طيزى وماما وسوسو ياكلوني . نفسي طول اليوم اتناك
انا . ياااه دا انتي كدة هاتموتي
هند . يا حبيبي انا بعشق الجنس بكل انواعة .. اة نسيت هارن علي ماما علشان تطلع تباركلنا قبل ما ننزل
انا . زمانهم نامو
هند . لا صاحيين . مستنين رنتي علشان يطلعو
انا . خلاص رني عليهم
هند . اوك هارن عليهم واقوم البس واستقبلهم وانت خليك هنا متخرجش غير لما يطلعو
انا . اوكي ماشي يا حبيبتي
هند رنت علي هالة وقامت لبست قميص نوم قصير وفوقة روب ابيض كانها عروسة بجد وظبطت مكياجها
هالة وحسن طلعو وسمعت صوت سوسو معاهم . هما كلموها وقالولها انهم طالعين .
وشوية انا لبست وخرجت وقعدنا في الصالة وابتدت هند تحكي لهم علي اللي عملناه واد اية نيك الكس احلي واطعم من نيك الطيز . ومن كلامها لقيتهم كلهم هاجو من كلام هند . وسوسو بقت تسخن وتدعك في كسها وحسن مسك هالة وسوسو وبقي يلعبلهم وهوب كلهم سخنو وقلعو . وانا وهند كمان سخنا علي المنظر ولقتها شدتني علي اوضة النوم . ودخلنا انا وهند وقلعت وقلعتني انا كمان ومسكنا بعض نيك بس علي صوت اهات هالة وسوسو ..
دخلنا كلنا في وصلة نيك انا وهند جوة . وحسن وهالة وسوسو برة . بس كان لازم نخلص بسرعة علشان ننزل قبل ما بابا وماما يصحو ..
خلصنا كلنا وسوسو وحسن وهالة نزلو وانا وهند دخلنا تخدنا دوش ونزلنا وكل واحد دخل مكانة علشان ننام .
…………
وبكدة خلصت السلسلة الاولي اللي بقت كل حاجة طبيعي وبقينا نتمتع كلنا مع بعض من وقت للتاني وكمان كنت بجهز شقتي انا وروني وكان اليوم يعدي مرة انام مع هند ومرة مع هالة وحسن ومرة مع هند وسوسو لغاية ما جة معاد جوازي بروني ودا اللي هانتكلم عنو في السلسلة التانية …
وفي احداث هاتحصل وتكون جديدة ومكملة للسلسلة الاولي
واتمني ان القصة تنال اعجابكم
انتهت
النهاية
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية حرمان من قلب القاهرة)