روايات

رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل التاسع 9 بقلم ناهد ابراهيم

رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل التاسع 9 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت التاسع

 

يلا بينا علطول علشان نستمتع مع بعض
طبعا اتاخرت عليكم بسبب ظروف شغلي بس التمسو لي العذر …
في الجزء إللي فات انتهى على لما كنت انا وسوسو بايتين في الشقة وهند اللي صحينا وهي موجودة …
بعد ما كرشتهم من الشقة وقعدت افكر في كل اللي بيحصل … فقررت الاعبهم كلهم وهما كدا كدا انا مسيطر عليهم وكمان فكرت في روني يا تري هي داخلة معاهم في اللعبة ولا بعيدة . وتفكير كتير طبعا .. بس قررت اني اعاقبهم ..
والعقاب بتاعي هو اني اكون سادي عليهم واعذبهم شوية ..
المهم . قمت اخدت دوش واليوم دا اجازة وخرجت علي فوني بيرن .. طلعت امل ..
انا . صباح الخير
امل . صباح النور .. الناس اللي مش بتسال . طالما انت مش بتسال فقلت اسال انا
انا . وهو انا فاضي حتي اخد نفسي . دي هند مش مخلياني ابص لحد
امل . ياااه للدرجة دي هند وخداك مننا
انا . واكتر كمان دي مش بتشبع وكل ما اخلص بتكون عايزة تاني
امل . شوف الكذابة دي بتقولي انك ملمستهاش من ساعه ما كنا مع بعض
انا . هي قالتلك كدة
امل . ايوة . وبتقولي انها محتجاني عشان تعبانة . وبصراحة انا اللي محتجاك
… فكرت بسرعة اني اقضي اليوم مع امل وممامتها واقفل تلفوني واخليهم هنا يدورو عليا
انا . وانا كمان محتاجك عشان وحشتيني انتي حنان مامتك
امل . بجد هاتيجي
انا . طبعا واليوم كلو هايكون معاكم
امل . انا مش مصدقة نفسي .. انت واحشني اوى
انا . طيب دلوقتي هاتعملي اية في حسام
امل . دا حسام اول ما اقولة انك جاي هايفرح
انا . لية انتي حكتيلة حاجة
امل . ايوة وقعدنا انا وهو وماما واتفقنا اننا كلنا نتمتع
انا . طب تمام جهزي كل حاجة وردي عليا دلوقتي علشان انزل واجلكم
امل اديني دقيقتين واكلمك
انا . اوك مستني
قعدت شوية مستني امل تتصل ولقيت تلفوني بيرن من هالة عايزاني انزل افطر وكلهم مستنيين وقلتلها اوكي هانزل . ونزلت ولقيت امل بتتصل انهم منتظريني وعلي نار كمان . وقلتلها ماشي هالبس واجي .
نزلت كان فعلا الفطار جاهز ومحدش كل . وقعدت علي السفرة واول ما بدات اكل لقيت الكل بدأو ياكلو .
خلصت ودخلت اوضتي وكل دا هم كانو بيتكلمو وانا مش برد . دخلت اوضتي ولقيت هالة جاية ..
هالة . مالك يا حبيبي بنكلمك وانت مش بترد . في حاجة ضايقتك
انا . لا مفيش …. وسايبها وبلبس هدومي
هالة . انت بتلبس رايح فين
انا . خارج اتمشي شوية
هالة . رايح فين . لاء انت شكلك متضايق في اية احكيلي
انا . قلتلك مفيش حاجة . انا هاتمشي شوية وهارجع
هالة . طب هاتروح فين قولي
انا . هاروح الكورنيش اتمشي شوية
هالة . هي اللبوة سوسو زعلتك في حاجة . قولي وانا هافشخهالك
انا . طيب بعدين نتكلم لما ارجع
وسبتها ونزلت من غير ما اتكلم تاني .. ولما نزلت اتصلت بامل وقلتلها متعرفيش هند اني جاي عندكم . وركبت تاكس ورحت عند امل واتصلت عليها وعرفتها اني طالع .
وطلعت ورنيت الجرس ولقيت حسام بيفتح
حسام . اهلا يا بشمهندس اتفضل . انا حسام
انا . اهلا ازيك يا حسام
حسام . انا تمام . اتفضل تعالي
دخلت علي الصالون وقعدت ولقيت حنان وامل داخلين عليا . سلامات واحضان واشتياق ون طبعا بوس من الخد .
وكانو لابسين شيك اوى وقعدنا وبدانا نتكلم
حنان . وحشتنا يا احمد اية الغيبة دي
انا . مش عارف اتكلم عشان حسام واول مرة اشوفة
حنان . متقلقش حسام عارف كل حاجة وكان نفسة يشوفك لما حكنالة عليك
امل . احمد خد راحتك اعتبر حسام مش موجود
انا . لا عادي انا واخد راحتي اهو
حنان . لا شكلك مش واخد راحتك . … حسام اخرج ومتدخلش غير لما اندهلك
حسام . حاضر يا حنون
حنان . اهو خرجتة يا سيدي . فك بئي
انا . فاكك اهو . المهم انا معاكم طول اليوم علشان النهاردة بتاعكم
حنان . بجد النهاردة هايكون اسعد يوم
امل . طيب انا هاقوم اكمل تجهيز نفسي
حنان . خلصي وتعالي علشان تقعدي مع احمد وانا هابقي اقوم انا كمان
انا . لا خدو راحتكم
امل . حبيبي مش هاتاخر واجيلك
وخرجت امل
حنان . وحشتني اوي يا احمد
انا . وانتي كمان يا حنون
حنان . اجمل حنون سمعتها منك . بجد وحشتني لدرجة اني كل يوم اتخيلك
انا . ياة للدرجة دي
حنان . طب يرضيك جسمي دا تسيبو كدة .
كانت لابسة ترنج . فتحت الترنج وريحتها الجميلة فاحت وقربت مني وقالتلي شوف كانت لابسة علي اللحم مفيش حاجة خالص تحت الترنج . انا اول ما شوفت صدرها الجميل مديت ايدي ومسكت بزازها وقعدت افرك فيهم وهي تتنهد من غير صوت وقربت مني ورحنا في بوسة طويلة . وانا شغال بوس لمحت حسام واقف جمب الباب وبيتفرج بس مش بيتحرك . وانا نازل تفعيص وبوس في امة ..
حنان . وحشتني اوى اوى
انا . وانتي كمان وحشتيني كتير وعشان كدة انا معاكم طول اليوم . وقافل تلفوني
حنان . انا النهاردة مش هاسيبك لحظة
انا . وحسام هاتعملي فية اية
حنان . هايتفرج عليا وامة بتتمتع وتتناك ولو عايز يشارك يدخل ينيك امة وامل كمان موجودة
انا . لا امل مفيش حد هايلمسها غيري النهاردة
حنان . طب وانا
انا . انتي شرموطتنا النهاردة . ومش هاسيبك غير لما كلنا نفشخك
حنان . نفسي اتفشخ النهاردة . مش عايزة كسي يترحم
انا . متقلقيش يا شرموطة …
ومسكتها مص شفايف واكلت شفايفها وايدي شغالة تفعيص علي جسمها وايدي التانية نزلت علي كسها . وهي من هيجانها قلعت الترنج وبقت ملط . وانا اول ما شوفتها قلعت زودت التقفيش وبقيت افعص علي جسمها كلو .
لقيتها بدات تروح مع المتعة . جيت انيمها علي الكنبة قالتلي جوة اوضة النوم . وشلتها علي ايدي ورايح بيها اوضة النوم وانا علي الباب لقيت حسام لسة واقف . قلتلة تعالي ورايا ننيك امك . ولقيتة مشي ورايا زي المتخدر . دخلت الاوضة ونيمت حنان علي السرير . وحسام واقف قلتلة انزل الحس كس الشرموطة دي عقبال ما اجيلك . وسبتة وبدور علي امل لقتها في اوضتها بتجهز نفسها . دخلت الاوضة وكانت عريانة لسة ملبستش ووقفت وراها وحضنتها وزبي بين فلقة طيزها وقلتلها وحشتيني واخدتها في بوسة وايدي حضناها من علي بزازها ولفت امل وكملنا مص الشفايف . سمعنا صوت اهات حنان وابنها حسام بيلحس كسها فضحكنا انا وامل وقلتلها
انا . تعالي اتفرجي علي امك واللي هايتعمل فيها
امل . احمد انا بحبك
انا . وانا بحبك يا شرموطتي
امل . احمد انا بحبك بجد
انا . طيب نبقي نتكلم في الموضوع دا لوحدنا . والنهاردة لمتعتنا وبس
امل . انا مش عايزة حد يلمسني غيرك
انا . متقلقيش انا نبهت علي حنان ان محدش هايلمسك غيري . ودلوقتي تعالي نفشخ امك علشان تهدي وتسبنا لوحدنا
امل . دي كسها مش بيهدي . عايزة تتناك علطول
انا . متقلقيش سبعالي بس اللي اقولك علية تعملية
امل . حاضر يا حبيبي
مسكت امل من اديها ورحنا لحنان اللي ابنها ماسك كسها بياكلة . وانا داخل رزعت حسام بعبوص جامد ولقيتة قال اح . عرفت وقتها انة خول بس هاتاكد دلوقتي .
دخلت ومسكت حنان تفريش وتافيش وبوس ومسبتش جسمها غير هريتة دعك . ولاحظت ان حسام بيبص اوى لزبي . فرحت وقفت قدامة وقلتلة هاتلي امك لعنديوخليها تمص سيدكم وشاورتلة علي زبي . وغمزت لحنان . لقيتة جايب امة وجاي علشان تمص زبي . فنزلت حنان تمص زبي وتتأوة وهي بتمص وبردو حسام مشلش عينة من علي زبي . فقلتلة لو عاجبك العب فية وشمة دا ريحتة جميلة . وحنان قامت ومسكت دماغة وجابتة علي زي . لقيتة بدون تردد قعد يمص زبي زي امة ويمكن احسن . وهو بيمص زبي بقي يلعب في بيوضي . اه هيجني ابن المتناكة دا . وزبي شد جامد . ابن الشرموطة ولعني . زقيتة ومسكت حنان نيمتها علي السرير وطلعت فوقها وقعدت انيك فيها قدام ولادها . وهي ولا هنا . عمالة تزوم وااااااه ااااااه نكني يا احمد نيكني اوى ااااااااا ااااااااح اااامممممم ااااااااح اااامممممم ااااااااح اااااووووو كسي بياكلني ااااااه نكني يا حبيبي طفيلي كسي .. وانا عمال ادخل واطلع واطنططت فوقها جامد وعمال ارزع في كسها جامد . راحت امل مسكت بزازها وقعدت ترضع فيهم وتقرص علي حلامتها وحنان مش مبطلة اهاااات
حنان . اااااااه ااااااه ااااااااح اااامممممم ااااااااح
انا . هافشخلك كسك يا متناكة
حنان . ااااااااح اااامممممم ااااااااح اااااووووو
انا . بنيكك قدام ولادك يا شرموطة
حنان . نكني وافشخني يا حبيبي طفيلي ناري
امل . هانفشخلك كسك يا وسخة
حنان . اااااااه اااااااه افشخيني يا حبيبتي
كل دا وانا عمال انيك فيها واخبط زبي فيها جامد وهي تصوت وتصرخ . لغاية ما خلاص هانزل .
نزلت جوة كسها وكان حسام قالع ملط من الهيجان . وقام نازل بلسانة يلحس لبني البي علي كس حنان ووطي يلحس لبني وشوفت خرم طيزة وباين علي خرمة انة واسع . ورحت مادد صباعي علي خرم طيزة لقيتة اتنفض . فببصلة وقلتلة شكلها مفتوحة يا خول . ورحت نايم علي ضهري علي السرير وجت امل جمبي قعدت وبتلعب في شعري ..
حسام من هيجانة راح لامل علشان ينكها ولسة هايبوس امل راحت رزعاة قلم علي وشة وقالتلة انا بتاعه احمد وبس ومن هنا وجاي متلمسنيش . ماما عندك اهي اركبها اجري . رحت انا قايلة اصبر شوية اكون هديت وتمص زبي شوية اصلك بتعرف تمص احسن من امك ..
وكل دا حنان نايمة علي جمبها ومغمضة عنيها ..
لقيت امل بتقولي نفسي ناخد دوش مع بعض يا حبيبي وادعكلك جسمك . قلتلها ماشي . وخدتني علي الحمام وملت البانيو ونزلت قعدت علي البانيو وامل مسكت الشاور وبدات تدعك بية جسمي وتدعك كل جزء ومسكت زبي وغرقتة شاور وقعدت تلعب فية لغاية ما زبي وقف .
شدتها وقعدتها علي حجري وقعدت العب في جسمها اللي كان اتغرق شاور معايا . وقلتلها …
انا . بصي يا امولة انا هاخلص الشاور دا وهادخل اشوف موضوع طيز حسام اللي شكلها واسعة من النيك واكسر عينة بزبي جوة طيزة واعمل واحد في امك واهدها شوية وافضالك بقيت اليوم لوحدنا في الاوضة .
امل . طالما هاتكون باقي اليوم معايا موافقة
انا . طب اية رائيك بعد ما اخلص معاهم اخدك وننزل نتغدي برا
امل . ( فرحانة اوي ) بجد . هاتغديني برا واكون انا وانت
انا . ايوة فيها اية
امل . بجد انا بحبك اوى يا احمد
انا . اة لازم تعرفي حاجة
امل . قول يا حبيبي
انا . بصي يا ستي . انا خطبت وخطيبتي انا بحبها وهي بتحبني وهاتكون مراتي . وانتي انا بحبك للمتعه .
امل . عارفة انك خطبت روني . بس انا بحبك وعايزاك معايا علطول
انا . ماهو انا مش هاسيبك وهانفضل علطول مع بعض حتي بعد ما اتجوز .
امل . انا اهم حاجة عندي انك متسبنيش
انا . طب نكمل كلامنا بعدين . لازم اقوم اكسر عين حسام وانتي تكوني موجودة وتتفرجي
امل . انا عارفة ان كريم صاحب حسام بينام معاه . وكمان شفتهم كتير .
انا . شفتيهم ازاي
امل . هاقولك .. حسام جاب كريم هنا وخلاة ينام معايا . وانا عجبت كريم بس هو معجبنيش . وعشان افضل معاة قالي انة بينام مع اخويا . وخليتة يفرجني وهو بينام مع حسام
انا . طب تعالي يلا ..
كملت الدوش بتاعي وامل كمان . وخرجتا رحنا اوضة حنان . دخلنا لقيت حسام بينيك في امة .
بعدت حسام عن امة وخليتة يمص زبي لغاية ما زبي شد ووقف . مسكتة ونيمتة علي بطنة وخليت حنان تلعب في خرمة . ماهي كمان عارفة ان حسام خول . عشان بردو خلي كريم صحبة ينام مع امة .
المهم بعد ما حنان لعبت في طيز حسام شوية ودهنتلة طيزة قمت انا قالبة وطلعت فوقة وحشرت زبي جوة طيزة وقعدت انيك فية شوية . والواد من كبر زبي في طيزة بداء يصرخ ويتأوة . انا سختة وسبتة وقمت من فوقة .
لقيتة صرخ وقالي دخلة دخلة بسرعة . فقلتلة لا مليش في الخشن . انا بس حبيتك تحش بزبي جوة طيزك يا خول . ورحت لحنان ونيمتها وضع الدوجي وقعدت انيك فيها . وكل دا حسام ساكت ومش قادر يرفع عينة . فقلتلة ارضع بزاز امك يا خول لغاية ما اجي انزلهم .
كل دا وامل بتتفرج علي امها وحسام . وانا مش ساكت عمال انيك في حنان . انا ارزع وحنان تصرخ من النيك والمتعه ااااااااح اااامممممم ااااااااح اااامممممم اااااااه ااااااااه . نكني وافشخني يا احمد انا شرموطتك افشخني قطعني نيك اااااااه ااااااااح اااااااوف.
عمال انيك وخلاص قربت انزل . طلعت زبي من كسها ونزلت علي بطنها . بس تعبتني حنان وخصوصا ان ولادها بيتفرجو عليا وانا بنيك امهم .
متعه جامدة اوى .
خلصت ودخلت الحمام اخد دوش علشان اخد امل وننزل نتغدي . وانا في الحمام لقيت حنان داخلة عليا وبتاخد دوش معايا وبتحميني باديها . لقتها بتقولي
حنان . نفسي تنام معايا من ورا وتخلي بتاعك كول الليل جوايا .
انا . لا بقيت اليوم مع امل كفاية عليكي كدة . واة انا هاخد امل وهاننزل نتغدي برا
حنان . طيب نا ننزل كلنا مع بعض
انا . لا انا وامل بس وهانتغدي ونطلع هاندخل الاوضة مش عايز اي ازعاج لغاية اخر اليوم
حنان . طيب انت مش هاتنام معايا تاني النهاردة
انا . قلتلك بقيت اليوم لامل . متبقيش طماعه . انا عملت معاكي اتنين وملمستش امل . حتي ابنك دوقتة زبي
حنان . ماهو مستحملش وقالي هاينزل لكريم
انا . هو كريم زبة حلو زي زبي كدة
حنان . كتة نيلة هما الاتنين ازبارهم اد بعض صغيرين لاكن انت زبك ملا كسي وعقلي وقلبي كمان
انا . طب يلا هاخرج البس وزمان امل لبست وهاننزل
سبتها وخرجت ورحت اكمل لبسي في اوضة امل اللي كانت بتلبس ..
طبعا امل بتلبس وبتتزين كانها خارجة مع جوزها او حبيبها وكانت بتتشيك علي الاخر .
اخدتها ونزلنا نتمشي للمطعم اللي كان بعيد شوية . اتمشينا علي الكورنيش . وكاننا متجوزين ماسكة في ايدي وبنتمشي زي اي اتنين حبيبة بيتمشو .
امل . انا مبسوطة اوي اني خارجة معاك . واية هانتغدي سوا . بجد الفرحة مش سيعاني يا احمد
انا . امولة انا موجود علشان ابسطك انتي تستاهلي حجات احلي بكتير
امل . بجد انا حبيتك اوي يا احمد
انا . وانا بحبك يا امولة
امل . احمد انا عارفة اني شرموطة ونمت معاك ومع غيرك بس ليا قلب والقلب دا حبك اوي
انا . انا مش بعاتبك ولا هعاتبك بس كل اللي انا عايزة انك تستكفي بواحد بس حتي لو مش انا
امل . انا استكفيت بيك انت وبس
وصلنا للمطعم وطلبنا غدا وقعدنا ندردش في كلام عادي لغاية ما الاكل جهز واتغدينا وطبعا نظرات وابتسامات متبادلة بيني وبين امل .
هي بصراحة جميلة وعجباني وكل حاجة فيها جميلة بس طبعا متنفعنيش لا زوجة ولا ام لاولادي . انا اكتفيت بيها كعشيقة وحبي لها هو حب متعه وبس ..
المهم خلصنا وخرجنا فكنت عايز اروح الصيدلية اشتري فياجرا علشان بجد عايز امتعها واتمتع بيها .
واحنا بنتمشي شفنا محل لانجري وشد انتباهي بلانجري عاجبني اوى معروض في المحل . والانجري عبارة عن بدلة رقص خفيفة اوى اوى .. كان علي مانيكان المحل تحفة وتخيلتة علي امل هايكون اجمل .
رحنا علي المحل وقلت لامل الانجري دا جميل اوى وعليكي هايكون تحفة وعايزك تلبيهولي لما نروح . بصيت ليها لقتها فرحانة اوى بكلامي وباني عايز اشترلها الانجري .. دخلنا المحل وطلبنا الانجري واخدناة وحاسبت وكان قصاد المحل صيدلية . فسبتها ودخلت الصيدلية واشتريت شريط فياجرا ..
خلصنا وروحنا شقتها واول ما دخلنا هي جريت علي اوضتها عشان تجهز نفسها .
وانا لقيت حنان قاعدة وقلتلها هادخل الاوضة مع امل وياريت محدش يدخل علينا ولا حتي حد يخبط . قالتلي خدو راحتكم ومحدش هايزعجكم .
كل دا والساعه داخلة علي خمسة اخر النهار فقلت اقعد مع امل ساعتين وارجع عند اختي . وطبعا تلفوني مقفول طول النهار ومحدش عارف عني حاجة .
المهم . شوية ودخلت اوضة امل اللي كانت جاهزة وظبطت نفسها وانا قلعت ودخلت اخدت دوش وكنت اخدت الحباية . ومستني مفعولها يشتغل . فقلت علي ما الحباية تشتغل هالعب انا وامل شوية .
قعدت علي السرير والانجري علي جسم امل تحفة . لا تحفة بجد . جسمها مع الانجري جري الدم في عروقي ومن غير. حاجة لقيت نفسي هجت عليها . بس لازم امسك نفسي علي ما الحباية تشتغل . قلتلها عايزك ترقصيلي بالانجري دا وبجسمك الحلو دا .
خرجت بسرعة امل وجابت سماعة بلوتث كبيرة وشغلتها وشغلت اغاني رقص وفضلت ترقصلي وشوية وقمت رقصت معاها . وانا برقص معاها كنت شوية ابعبصها وشوية امسك بزازها وشوية امسك كسها لغاية ما تعبنا من الرقص وحضنتها وشلتها وحطتها علي السرير . وهوب نمت فوقها واخد شفايفها في وصلة عزف علي سنفونية اكل الشفايف ..
وايدي ماسكة جسمها تلعب فية حتة حتة . بدات اكل رقبتها من كل مكان واعض رقبتها بالراحة ونزلت واحدة واحدة علي صدرها اشم والحس وارضع واكل واخدت الحلمة في بوقي ورضعت فية زي الطفل الصغير اللي بيرضع من صدر امة . واشفط الحلمة جوة بوقي اوي والحركة دي بتثيرها اوى . فضلت كدة شوية كتار وبعدين نزلت علي بطنها ابوس كل جزء في بطنها ودخلت لساني جوة سرتها ولعبت في سرتها بلساني وهي هاجت اكتر وبقت اهاتها تعلي من المتعه . وانا مش ساكت وعمال ازيد في اكلي لجسمها لغاية ما وصلت لكسها وكانت داهناة بحجات ريحتها تجنن اكتر . ومسكت كسها ببوقي وادخل لساني جوة كسها وهي تصراخ وشوية اشد زنبورها باسناني وهي تهيج اكتر وتترعش وكل شوية تمسك راسي تزقها علي كسها وتضم رواكها وتفتح ونفس الوقت اترعشت تاني ونزلت عسلها جوة في بوقي وانا مش راحمها ..
لغاية ما صرخت فيا وقالتلي دخلة بئي ارحمني ودخلة مش قااااادرة اااااااه ااااااه دخلة يا حبيبي دخلة يا روحي مش قادرة .
عدلت نفسي وتنيت رجليها شوية ودخلت بين رجليها وبدات ادخل زبي اللي اول ما راسة دخلت كسها لقيت زبي كلة جري حوة كسها ودخل بالكامل بسهولة . اللي سهل اكتر عسلها اللي كان مالي كسها .
اول ما زبي كلة دخل لقتها شهقت وغمضت عنيها وبدات تفرك وانا بقيت ادخل واطل وكل مدى انا بزيد من السرعه وهي تصرخ وتقول اااااااه ااااااه ااااااااح اااامممممم ومش بتنطق غير اهات ووسط ما انا بنيك كنت بحس بعسلها بينزل وزبي يغرق بعسلها . فضلت علي كدة حوالي تلت ساعه .
بعد كدة قمت واختها في حضني علي الواقف ورفعتها علي وسطي ودخلت زبي جوة كسها وانا رافعها . لان الوضع دا بيثيرني اكتر . وقعدت انيك وارفعها وانزلها علي زبي وهي كانت بتساعدني . ونستمر في النيك مع موسيقي الاهات العالية . لمدة ربع ساعه . وحسيت ان تعبت .
نزلتها ونمت علي ضهري وهي جت قعدت علي زبي وبدات هي في النيك طالعة نازل والاهات شغالة مش بتوقف . وفضلت شغالة لغاية ما حسيت اني هانزل قومتها وخلتها تنام وضع الدوجي وانا من ورا وقعدت انيك . وشكل الحباية اشتغلت وزبي بقي مش طبيعي ومعرفتش انزل وبقيت انيك اكتر وارزع اكتر . و هي تفرك معايا وااهااات عجيبة بقت تخرج منها وقعدت تتكلم بكلام انا مش فاهمة بس فهمت بعض الكلام ..
ااااه نيكني اوى انا وسخة وتقول كمان نيكني انا شرموطة . وتقول قطع كسي ابن اللبوة دا غير الاهات والمحن .. وكل شوية تشخر من المتعه لغاية ما نفسنا بيعلي كل مدى واهاتنا احنا الاتنين تعلي وشديت نفسي وبقيت انيك اسرع وهي تصرخ وتقول بنزل . بنزل ااااااه ومبقتش قادرة تسند علي ركبها فنامت وانا بردو فوقها لغاية ما نزلنا احنا الاتنين مع بعض وجسمنا اترعش مع بعض وانا مبقتش قادر اخد نفسي ونمت فوقها وهي كمان نامت ومحستش بنفسي خالص . غير لما حنان جت بتصحينا وتقول . قومو يلا شكلكم تعبتو اوى دي الساعه بقت ١٢ بليل .
انا لما سمعت كدة قمت جري ولبست وبوست امل وحنان ونزلت جري علي شقة اختي .
وانا في الطريق بفتح تلفوني لقيت رسايل كتير اوى ان هالة وحسن وسوسو وروني وهند انهم حاولو يتصلو بيا اكتر من خمسين مرة . دا حتي هاني حاول يرن عليا كتير اوى.
وشوية لقيت هالة بترن وفتحت التلفون وبقول الو . لقتها بتعيط وتقولي انت فين . تعالي احنا اسفين وعمالة تعيط بزيادة . فهدتها وقلتلها انا جاي في الطريق ……
وهنا الجزء دا انتهي و هاكملكم لما طلعت الشقة اية اللي حصل
يلا اشوفكم الجزء اللي جاي علي خير

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية صقر الصعيد الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم نورا عبدالعزيز

 

 

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها وتشوف الروايات الجديدة وتطلبها

انضم لينا على الفيس بوك (من هنا)

و

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *