رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل السابع 7 بقلم ناهد ابراهيم
رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل السابع 7 بقلم ناهد ابراهيم
البارت السابع
الجزء السابع
واتمني يعجبكم
وقفنا في الجزء اللي فات اني سمعت حسن وهالة وهما بيتفقو علي اللي هايحصل وموضوع الشقة اللي بيقولو عليها . اااااه انا مش قادر اتخيل اللي بيحصل دا ..
بعد ما سمعت الكلام رجعت علي اوضتي وانا عمال افكر في اللي هايحصل بكرا ومن كتر التفكير نمت ومدرتش بنفسي غير وهالة بتصحيني .
هالة . حبيبي قوم اصحي
انا . صباح الخير يا هولة
هالة . صباح المتعة يا حبيبي
انا . ايوة ومين ادك يا عروسة .. صباحية مباركة
هالة . لا صباحية مباركة دى تقولها لما تدوقوني المتعه انت وحسن
انا . بردو مصممة
هالة . دا انا بحلم بليلة دى من زمان
انا . طب يا حبيبتي استعدي بئي الليلة .
هالة . دا انا مستعدة ومستعدة كمان
انا . هو حسن والاولاد فين
هالة . حسن بياخد دوش والاولاد برا قاعدين
انا . طيب روحي انتي وانا هاقوم
هالة . اوكي يا حبيبي
وخرجت هالة وانا قمت لبست وخرجت علشان اخد دوش واقعد معاهم . خلصت ورجعت اوضتي لبست ترنج وخرجت اقعد معاهم وكانت هالة وهند في المطبخ بيجهزو الفطار ولقيت حسن قاعد وندهلي ..
حسن . صباح الخير يا ابوحميد
انا . صباح النور يا حسن . عامل اية
حسن . انا تمام . ها قولي مبسوط في الشغل
انا . اه كلو تمام
حسن . طب يا سيدي اعمل حسابك انك الاسبوع الجاي كلو مامورية للموقع الجديد تروح تباشر العمال علشان الموقع دا لما يجهز هاتكون انت فية ولمدة اربع سنين
انا . مش دي الارض اللي هاتعملو فيها الموقع
حسن . ايوة وانت اللي هاتشرف علي كل حاجة يعني يا سيدي نص ساعه كل يوم اخر النهار وكمان هاتستلم عربية تكون معاك
انا . تمام .
المهم . هالة جهزت الفطار علي السفرة وفطرنا كلنا واتكلمت مع حسن وهالة علي الخطوبة والتجهيزات وبعد الخطوبة بشهريت هايتم كتب الكتاب والدخلة ووقتها هاكون انا جهزت الشقة وفرشتها واني متفق علي كل حاجة مع سوسو وروني وباقي اكلم بابا وكل حاجة تمام ..
حسن قالي علي خير ولو في اي حاجة واقف عليها كلمتي اخلصهالك .
خلصنا كلام ورجعت علي اوضتي ولعبت شويو رياضة مع ضغط وطبعا هالة كانت كل شوية تجبلي عصاير ولبن علشان الليلة المنتظرة . وطبعا كان طول اليوم الخط مفتوح بيني وبين روني وكلام ودلع وحب واللذي منو
عدي اليوم عادي لغاية الساعه 10 بليل وكانو الاولاد راحو لسوسو . وروني كلمتني وقالتلي ما تيجي تبات مع الاولاد عندنا علشان تفضي الشقة لحسن علشان ياخدو راحتهم واللي عرفتة كمان انهم متعودين يفضو الشقة لما حسن يكون مسافر ويرجع .. قلت لروني لا ما انا عامل حسابي وهبات عند واحد صاحبي حتي اديني بلبس ونازل .
وعملت نفسي فعلا اني خلاص هانزل وقلت لروني اني ممكن التلفون ميكنش في شبكة عن صحبي لاني هاكون في دور ارضي والشبكة هناك ضعيفة علشان متحاولش تتصل بيا وكدة كدة انا كلعادة هاقفل التلفون ..
خصلت مع روني اني خلاص بنزل ورايح عند صحبي وكل دا انا في الاوضة مستني اللي هايحصل ..
انا قاعد في اوضتي واخدت الحباية الجبارة وكانت هالة كل شوية تيجي تبص عليا ونخطف بوسة علي السريع وقالتلي اول ما ابعتلك رسالة تيجي وسابتني ودخلت اوضتها وطبعا كان حسن جوة . انا كنت مظبط نفسي ومهيئ نفسي لليلة دي ..
انا طبعا قاعد مش عارف اية هي البداية بس اللي عارفة اني هشارك حسن في نيك اختي وعن مدي المتعه اللي هاكون فيها . حاجة جديدة عليا اني انيك واحدة ومع حد تاني وخصوصا انو جوزها . لاء واية الواحدة دي تكون اختي اللي انا مكيفها وفاشخها وكلام كتير بيدور جوايا.
قطع تفكيري برسالة هالة علي الواتس بتقولي يلا
شوفت الرسالة وقفلت تلفوني ولقيت حسن فتح عليا الاوضة وباين علية السكر ولابس بوكسر بس وبيقولي تعالي شوف اختك وعقلها . انا مفهمتش حاجة منين هالة بتقولي يلا ومنين حسن جالي ويقولي تعالي شوف اختك .
لقيتة مسكني من ايدي وواخدني علي اوضتهم ولما دخلت لقيت هالة قاعدة علي السرير ولابسة قميص نوم قصير لونة روز بس بيلمع وبراق اوي .
ولقيت احسن واقف بيقولها اخوكي اهو هو يحكم . ولقيت هالة قامت وراحت لحسن ونزلتلة البوكسر وزبة كان واقف وفضلت ترضع فية وانا واقف ومن المنظر هجت بجد وفضلت هالة ترضع في زب حسن وحسن واقف وباصص لهالة ومش بينطق وهالة شغالة مص في زية ولقتها بتشاورلي وتقولي تعالي وانا مش عارف اروح فين وسابت زب حسن وجت ولقتها بتقلعني الترنج اللي كنت لابسة علي اللحم ونزلت البنطلون وهي بتعمل كدة كانت بتبصلي بعلوقية ومسكت زبي اللي كان واقف زي الحديد ونزلت ترضع في زبي بدون اي كلام بينا احنا التلاتة وطبعا انا مش مذهول لاني عارف انهم متفقين علي كدة .
وسبت نفسي علي الاخر ليها وحسن جة وقف جمبي وهالة مسكت زبة وبقت ترضع هنا شوية وهنا شوية وكانت قاعدة علي رجليها تمام زي افلام السكس . وكان في كاس فية خمرة وجابتة وبقت تنقط علي زبي شوية وتمصة وعلي زب حسن وتمصة وهي كل ما تحط الخمرة علي زبي بهيج وزبي بينشط اكتر . منظر وافعال متعملوش غير واحدة شرموطة اوى .
وبعد وقت طويل من رضاعة هالة لازبارنا واحنا هجنا علي الاخر . هالة وقفت ومسكتنا وشدتنا علي السرير . ونامت علي بطنها وانا مستني حسن يركب عليها او هي تقولي اطلع لاكن مفيش حاجة من دي حصلت واللي حصل انها وهي نايمة مسكت الكاس وبقت تدلق خمرة علي بطنها وكسها. حسن راح عليها عمال يلحس بطنها وكسها وهي كل شوية تدلق وعمالة تخرج اهات لغاية ما حسن مسك الكاس وزودة خمرة وبيدلق علي جسمها وهالة شاورتلي تعالي الحس .
ونزلت الحس مكان الخمرة وحسن يدلق علي كسها والحسة وشوية علي بزبزها واطلع الحس وارضع وفضلت كدة لغاية ما الكاس خلص . وقامت هاله ملت الكاس تاني ودلقت علي زبي ومسكت دماغ حسن وجابتة ناحية زبي وحسن بدون كلام مسك زبي ودخلة في بوقة وفضل يمص في زبي وانا اتجننت من المنظر . والاكتر جنان لما هالة جت وقفت ادامي وشربت كاس وجت علي شافيفي تلحسها وكان حسن قاعد علي ركبة بيمص زبي ونقط تنزل من شفايفنا علي بطني وتنزل علي زبي وحسن يرضع اكتر اه من المتعه وجمالها وجنان المتعه فضلنا علي كدة شوية كتار . بس رضاعه حسن لزبي كانت بتثيرني اكتر والاكتر ان هالة تدلق خمرة علي بزازها وانا ارضعهم . ووقتها كنت بلعت خمرا وبدات تشتغل معايا . بس المتعه والاثارة كانت مسيطرة اكتر علينا من اللي بنعملة مع بعض .
وطبعا مفيش حد فينا كان بينطق كلمة كل دا في سكوت تام . وبعد كدة هالة اخدت حسن ونام علي السرير نام علي بطنة . وهالة ملت تاني الكاس وبقت تدلق علي طيز حسن وتنزل علي طيزة تلحسها حتي خرم طيزة .. طيزة البيضة اللي مفهاش ولا شعراية . هالة تدلق وتلحس وانا من الهياج رحت علي طيز هالة وبقيت اعضعض فيها وهي فتحت رجليها اكتر لغاية ما بوقي وصل لكسها وقعت اكل فية وادخل لساني جوة بوقها وهي تزوم واهااات تخرج منها وكمان حسن عمال يخرج اهات من محنتة علي طيزة وفضلنا علي كدة وقت كتير مع تغيير الاوضاع وبدون ما حد يدخل زبرة فيها . لغاية ما خلاص جة وقت النيك وهالة نامت علي السرير وتنت رجليها وشاورت ليا اطلع اركبها فببص ليعا ولحسن . ولقيت حسن بيزقني ليا . يعني بيقولي اطلع وافشخها . وطلعت وبدخل زبي وحسيت انه عايم في بحر عسل كسها ولقيتة دخل لوحدة علي الاخر وانا بدات ادخل واطلع وهي تخرج اهاااات مولعه وحسن طلع بقي يمص شفايفها وانا انيك هو يمص اكتر وانا انيك اكتر وادخل واطلع اسرع وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح وحسن يروح لبزازها يرضع وانا شغال رزع لغاية ما حسن قومني من عليها ودخل زبة هو في كسها وكان واضح اوى ان زبي اكبر من زب حسن بكتير زبي اطول واعرض من زب حسن بس كان في فرق ان حسن خبرة وعارف ازاي يخليها تجيبهم ويكيفها بحركاتة وطريقتة في نكها . ووقتها اتاكدت ان متعه الواحدة مش بكبر ولا صغر حجم الزب . الاهم خبرة واحتراف الراجل وهو بينيك وكان حسن مركز ان زبة يحك علي زنبورها ويلتوي علي باب كسها ودا اللي بيخلي الواحدة تتكيف اكتر وتنزل اسرع وتتمتع افضل .
فضل حسن ينيك وانا طبعا عمال امص وارضع والحس جسمها . وهي كل شوية تترعش وتنزل وعيونها وقت الرعش كانت بتقفل ونن عنيها يختفي ويرجع تاني ودا دليل علي انها في اسعد اوقات نشوتها .
لغاية ما حسن قام من عليها ووقف وهي مسكت زب حسن دخلتة في بوقها ومسكت زبي تلعب فية . وشوية هالة جابت كريم وادتهولي وقالتلي افتحلي طيزى ودى كانت اول صوت يطلع في الاوضة من بعد اهاتها .
ونامت هالة مفلقسة وطيزها اتفتحت قدامي وبقيت ادهن ليها طيزها شوية وادخل صباعي جوة طيزها وهي من الحرقات بقت تخرج اهات مكتومة . وانا كل شوية ازود الكريم وادخل صباع تاني وفضلت العب في طيزها شوية وحسن طبعا مش ساكت . عامل يلعب في كسها بايد والتانية في بزازها وهي تفرك وتقول اهااات وكل مدي اهاتها بتعلي . وفضلت العب في ضيزها لغاية ما حسيت ان خرمها وسع وصباعيني بقو يدخلو ويطلعو بسهولة وقمت مدخل التالت بس حسيتها اتوجعت واتنفضت فقمت مخرج التالت . وقام حسن ووقف ادام طيزها وبيدعك زبة بالكريم علشان يدخلة فيها . فقالتلة انت فتحت كسي فسيب احمد يفتحلي طيزي . فرجع حسن لورا وشاورلي كانة بيقولي اتفضل افتح طيزها ومسك الكريم وجة علي زبي وبقي يدعكة بالكريم شوية . فقمت انا اتجهت لطيز هالة وبدات ادخل زبي سنة سنة وهي تتوجع بس متحملة الوجع من كتر المتعه وفضلت واحدة واحدة لغاية ما راس زبي دخلت جوة طيزها . وعلشان زبي كبير وطخين مردش ادخلة مرة واحدة علشان ميحصلش ليها حاجة . وفضلت مثبت راس زبي شوية . وحسيتها بتفرك بطيزها كانها بتقول دخل تاني وطبعا حسن بيلعب في زنبورها علشان تثير اكتر . وانا بدخل زبي واحدة واحدة لغاية ما نصة دخل وثبتة جوة شوية وهي تتاوة ااااااح اووووووف ااااااح اووووووف هيجانها وكلامها سخني وقمت دخلت باقي زبي وهي توحوح وانا بقيت ادخل واطلع بالراحة لغاية ما خرمها خلاص وسع وبقت تتحمل وتتمتع بدخولة وطلوعة وطبعا احنا مش حاسين باي حاجة خالص غير بمتعتنا .
وبدات خلاص انيك طيزها براحتي وكنت مستمتع اوى بان طيزها قافشة علي زبي وحضناة وانا مستمر في النيك وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح اااااامممممم ااااااه نيك اوى نيك يا حبيبي وكلامها دا خلاني ازود اكتر وانيك وهي تزوم واندمجنا في النيك خلاص وهي كمان كمان سرع ونيم اوى ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اووووى ااااااه قطعني افشخني افشخ طيز اختك قدام جوزها نيك يا حبيبي . نيك اختك الشرموطة قدام جوزها العرص وببص لحسن لقيتة هيجان اوى وبيلعب في كسها اكتر وهي تصرخ اكتر اااااااه ااااااح اااااااه جسمي ناااار نكني يا حبيبي ونيك الخول جوزي ابوعيالي نيك يا دكر نيك يلا اووووى ااااااه قطعني ونكني وافشخني وانا هيجان اوى من كلامها ومن منظر حسن . ولقتها بعدتني وزبي طلع من طيزها . وقام حسن ونام علي ضهرة علي طرف السرير وهي ركبت فوقة بطيزها وهي ضهرها لية ودخلت زب حسن بسهولة وفتحت رجليها وفشخت كسها وشاورتلي اقرب وانا فهمت ان عايزة زبي في كسها . ودخلت زبي في كسها وزب حسن في طيزها وبقينا ننيك وهي تتعفرط وتزوم وزبي بيدخل بيقابل زب حسن جوة وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااممممممم نيكوني قطعوني انا شرموطة ولبوة ااااااه اااااه نيكو اوى كسي افشخوة واحنا شغالين نيك .
خلاص احنا اتفرهدنا وانا خلاص هانزل هانزل ااااه نزلت جوة كسها نار خارجة من زبي وحسن كمان بداء ينزل وهي عنيها عنيها بتغرب ومش قاردة تمسك اعصابها وحسن بيصرخ من التنزيل وهالة كمان اااااامممممم اااااامممممم اتنفضت اكتر من مرة واترعشت بس الرعشة مسكتها شوية وفطت قامت ونامت واللبن بيخرج من طيزها وكسها ..
اترمت هالة وهي في حالة اغماء مش قادرة تتحرك وانا وحسن نمنا جمبها . وكان باين اوى ان اللي حصل فرحهم اوى لدرجة ان هالة اتعدلت وحضنت حسن اوى وباسو بعض وكلهم سعادة ولقيت هالة مدت اديها لورها ومسكت ايدي وحطتها علي طيز حسن الطرية فعرفت انها عايزاني العبلة في طيزة . وضلت العب في طيز حسن والعب في خرمة اللي حسن رفع رجلة علشان العبلة في الخرم وانا بلعب لقيت حسن خرج اهات . وقامت هاله جابت الكريم وبقت تدهن خرم حسن اللي كان بيتوجع اوى وفضلت تدهن وتلعب في طيزة وهي مفلقسة وانا بردو بقيت العب في طيزها وكسها . وهي تتاوة وحسن يتاوة .
وشغالين لعب كلنا لغاية ما هالة قالتلي دخلة في طيز الخول دا وعدلت حسن وخلتة يفلقس وقمت ادخل زبي في طيزة . لاكن حاولت كتير ومعرفتش . اه طيز حسن حلوة وبيضة ومفهاش شعر بس خرمة ضيق اوى وكان دى اول مرة حد يلعبلة في طيزة . بس دا كان طلب حسن انة يحس بمتعه ان زب جوة طيزة . بس بعد محاولات كتير بردو معرفتش . قامت هالة جابت حاجة ازاز عاملة زي الزب الصناعي وبقت تدخل في طيز حسن واستمرت علي كدة شوية وكانها مصممة اني انيك حسن . وكانت كل شوية تاخد زبي حوة بوقها ترضعة وشوية تلعب في طيز حسن . لغاية ما قالتلي يلا جرب . وقمت بجرب وبدخل زبي اللي لقيت راسة دخلت وبقت هالة تتف علي زبي وتزقني علي حسن لغاية ما لقيت زبي دخل نصة جوة طيزة وهو بيصرخ من الوجع وهالة تجيب الكاس وتعدل راس حسن وتشربة . وانا بدخل زبي واحدة واحدة لغاية ما دخل وهو من السكر استحمل وبقيت انيك في حسن وهالة ماسكة شفايفي مص انا انيك وهالة تسخني . لغاية ما هالة نامت جمب حسن ورفعت رجليها وقالتلي نيك هنا شوية وهنا شوية .
بقيت انيك هالة شوية واطلعة وانيك حسن شوية لغاية ما انا تعبت بعد نص ساعه نيك في الاتنين . وقلت مش قادر . قامت هالة ونيمتني علي ضهري وحسن جة نام علي زبي وهالة نامت علي زي حسن ..
الوضع كان جميل وفية اثارة كبيرة بس كنا مقيدين الحركة لغاية ما اتعدلنا نفس الوضع بس نمنا علي جمبنا وبقيت انيك في طيز حسن اللي كان بينيك هالة في طيزها ..
وفضلنا كدة لغاية ما حسينا ان كل واحد هايجيب . فخرجنا ازبارنا وهالة نامت علي ضهرها وبقيت انا وحسن بنزل علي بطنها وبزازها ..
نمنا جمب بعض كلنا مقتولين . بصراحة اد ما كنت تعبان ومهدود بس كنت متمتع اوى اوى وكمان هالة وحسن اتمتعو زيي ويمكن اكتر .
وحسناش بنفسنا خالص ورحنا في النوم
انا مدرتش بنفسي غير وحسن بيصحي هالة ويقولها .
صباحية مباركة يا عروسة
فعلا هالة كانت ليلة دخلتها علي اتنين هي بتحبهم جوزها واخوها . بس هالة مش قادرة تقوم من الفشخة اللي اتفشختها . هالة بصت لحسن وقالتلة
هالة . صباح الخير يا قلبي
حسن . احلي صباح من نور عيني
هالة . ياااه اخيرا اتحقق حلمي ومش قادرة اقف من النيك
حسن . دا انتي اجمل عروسة في الدنيا
هالة . بجد بحبك اوي يا حسن
حسن . وانا بعبدك يا مولاتي
انا . صباح الخير
حسن . صباح الفل يا دكر . صباحية مبارك
هالة . اجمل صباح وانتو نايمين بين احضاني
انا . انا جعان وعايز اكل خروف بحالة
هالة . بس كدة دا انت طلباتك اوامر
انا . تسلميلي يا هولة
حسن . الاول اشرب اللبن دا كلو علشان تتقوي
انا . تسلم ايدك يا حسن
حسن . دا انت اللي تسلم يا دكر
هالة . واحنا كدة مبقاش حاجة مستخبية يبقي لازم يا احمد تعرف كل حاجة
انا . اه مش موضوع الشقة وسوسو اللي انتو بتنامو مع بعض
حسن وهالة بصو لبعض وبلمو شوية
هالة . وانت عرفت منين . مفيش غير سوسو الشرموطة
انا . لا متظلمهاش سوسو مطيعة وبتسمع الكلام .. انا سمعتكم بليل وعرفت كل حاجة
حسن . طب طلما عرفت كل حاجة يبقي محدش يخبي اي حاجة عن التاني ونتعتمل مع بعض عادي ادام الكل . لاكن في شقتنا التانية نقول ونعمل كل حاجة مع بعض
انا . صحيح هي الشقة دي فين
هالة . فوق جمب شقة روني . قصدي شقتك
اه نسيت اقولكم ان العمارة 15 دور كل دور فية شقتين وحسن وسوسو في الدور السابع . وشقة روني اللي هي هاتكون بتعتي في التامن . يعني واخدين الدورين مع بعض
انا . قصدك يا هولة ان الشقة التانية انتو اشترتوها
هالة . ايوة اشترناها والمفروض انها شقة هاني لما يكبر
انا . طب عايز اشوفها
حسن . حاضر بليل نبقي نطلع كلنا ونقعد فيها ..
كان يقصد انا وهو وهالة وسوسو علشان محدش يعرف غيرنا .
المهم قمنا ودخلنا احنا التلاتة مع بعض ناخد دوش وبجد كانت حاجة جديدة وجميلة ومثيرة اننا كلنا بناخد دوش مع بعض . والاحلي اننا بنحب بعض ونخاف علي بعض ونحافظ علي بعض ..
وفعلا قضينا وقت جميل مع بعض وكانت أول تجربة لنا إحنا التلاتة مع بعض بس كانت تجربة جميلة ولذيذة وطبعا كل واحد فينا عارف دوره كويس وكل واحد فينا بيحترم الثاني وبيخاف على الثاني ويحافظ عليه .
وبجد كانت ليلة من أجمل ليالي عمرنا ولسة هنشوف الباقي لما سوسو تبقى معانا ونشوف لما هنطلع الشقة هيطلع يتم فيها وإللي هيحصل بالظبط هو كمان خلاص كلها أيام وأخطب روني .. روني إللي أنا حبيتها قوي وهي حبتني أوي وكأننا نعرف بعض سنين بس كنت بفكر إزاي هنتجمع بعد ما أتجوز و الشقة جنب الشقة وممكن روني تسمعنا أو أي حاجة تحصل فكان الموضوع ده شاغل دماغي شوية ولما اتكلمت مع هالة في الموضوع ده قالت لي ماتقلقشي لإن الحيطة إللي لازقة في شقة روني هما عاملينها عازل عازل كاتم للصوت بس مش هسبق الأحداث ولما أطلع أشوف الشقة وأتفرج على الشقة واقلكوا إللي هيحصل …
المهم . خلصنا الدوش واحنا مع بعض وطبعا مخلناش من التقفيش والبعبصة والضحك والهزار ..
خرجت روحت لاوضتي وحسن وهالة فضلو في اوضتهم وكانت هالة رنت علي الاولاد علشان يجو ويفطرو علشان الساعه بقت 12 الضهر ..
الاولاد جم وفطرنا سوا وسبتهم ودخلت نمت وكمان حسن وهالة دخلو نامو .. وعلي اخر النهار صحينا ..
هالة اتصلت بسوسو . تيجي هي وروني يقعدو معانا شوية جت سوسو هي وروني ودخلو وفضلنا قاعدين مع بعض وشوية هالة غمزتلي علي اني اخد روني ونقعد في البلكونة شوية . وفعلا اخدت روني ودخلنا البلكونة وقعدنا نتكلم وطبعا الكلام مخليش من بوسة علي الهوا وتحرش صغير مني . وطبعا روني مكسوفة ووشها احمر وبان اوى علشان هي بيضة وزي القمر .
فقلت لروني
انا . نفسي اخد بوسة من شفايفك الحلوين دول
روني . بس يا احمد احترم نفسك
انا . بزمتك اني اكون مع القمر دا واكون محترم
روني . احمد بئي متكسفنيش
انا . كسوف اية وانتي هاتبقي مراتي
روني . لما ابقي مراتك ويتقفل علينا باب شقتنا ابقي اعمل اللي انت عايزة
انا . اني مشتاق وملي لوعه .. هههههههههههه
روني . هههههههههههه هاتقلب شاعر ولا اية
انا . وهو حد يشوف القمر وميبقاش شاعر
روني .احمد بس بئي
انا . طب ما تيجي نقولهم اننا هانطلع نشوف الشقة واهو اخطف بوسة بسرعة
روني . لو عايز تطلع . اطلع لوحدك انا مش هاطلع
انا . يلهوى امتي بس يتقفل علينا باب
روني . خلاص هانت اهو . انت مستعجل اوى يعني
انا . والا مستعجل . دا انا نفسي نتجوز دلوقتي قبل كمان شوية
ببص لقيت هند جت وبتقولي روني كلمي مامتك وفضلت عند جنبي متقوليلي هو إنت كنت بتقول له إيه إنت عملت حاجة معاها بوستها فأنا قلت لها لأ هي ظريفة ماحصلش حاجة بس نفسي قالت لي طيب ما تطلع فوق الشقة وما كانت عايزة معاها فأنا قلت لها مش هينفع دلوقتي إحنا عشان الكل موجود وكمان هي مش عايزة حاجة تحصل ما بينا غالبا ما نتجوز فردت عندي وقالت ما أنا ممكن أخليك تقعد إنت وهي لوحدكم وتحاول معاها بس عندي شرط قلت لها إيه هو الشرط قالتلي تنام معايا الأول فأنا قلت لها وهي الطيز دي الواحد يشبع منها . قالت لا تنام معايا زي اي اتنين متجوزين قلت لها مش هينفع الكلام ده وأنا قلت لك قبل كده كذا مرة إنه مش هينفع غير لما تتجوزي لقيتها زعلت وسابتني وخرجت وشوية ولقيت روني جت وبتقولي تعالى نقعد برا ..
خرجت وقعدت معاهم برا ولقيت هالة بتقول تعالو نطلع فوق الشقة عند روني نتفرج عليها فأنا فرحت بصراحة وقلتلهم يلا أمنا وطلعنا فوق الشقة وقعدنا نتفرج عليها وزي ما حكيت لكم قبل كده إن في الشقة شبة متوضبة وبس ناقصة على العفش ..
طلعنا وأول ما وصلنا فوق باب الشقة فوق بصيت على الشقة إللي جنبها أوي تلاقي تراني بتقولي دي أصحابها سايبينها كده بقالهم فترة ومحدش بيجي خالص وعلى طول مقفولة ..
بعد ما اتفرجنا على الشقة كان حسن وهالة والاولاد نزلو وفضل انا وروني وسوسو .
لقيت روني بتقولي هانعمل اية في الشقة وتريبها وكدة وكانت سوسو في اوضة تانية .
وقلت لروني نفسي في بوسة في الاول رفضت بس باين عليها ان هي كمان نفسها اني ابوسها . غضلت وراها لغاية غاية ما مسكتها وبديها بوسة بس بوسة سكسي اوى فضلت البوسة حوالي دقيقة . وروني لقتها راحت في دنيا تانية وانا مستنتش تفوق وقمت واخدها في حضني ونزلت فيها بوس . ولقتها فجائة فاقت وقالت اية دا . ماما . ماما برا وممكن تشوفنا وتبقي مصيبة . انا طبعا واخد بالي ان سوسو كانت واقفة وبتتفرج علينا ولما لحظت ان روني فاقت من البوسة اخدت بعضها ونزلت .
فقلت لروني دى سوسو نزلت من بدري . فخرجت روني ودورت في الشقة علي سوسو وملقتهاش مسكت اديها وهي اتطمنت ان مفيش حد . اخدتها تاني في حضني ومسكت شفايفها اكل فيهم وهي مستحملتش ودابت خالص وفضلت اوبس وامص شفايفها ورحنا في دنيا تانية خالص . روني كانت لابسة ترنج بسوتة . وانا فتحت السوستة ودخلت ايدي تحت السنتيان ومسكت التفاحتين واحلي تفاحتين وروني سيباني وهي في عالم تاني . سبت شفايفها ونزلت ارضع من صدرها ولقتها بتخرج اهات بسيطة من المتعه وانا عمال ارضع من بزازها خلاص روني مش قادرة تقف وملقتش غير المطبخ الامريكاني وشلتها ونيمتها علي رخامة المطبخ وفتحت الترنج خالص ورفعت البرا بتعها ودخلت اكل التفاحتين وهي تتاوة وتزوم بالراحة كانها خايفة تخرج صوت بس بتقول الاة براحة واحلي اه بسمعها . ورعت تاني لشفايفها اكلهم وهي اندمجت معايا وفضلنا علي كدة شوية . لحد ما قطعنا الوصلة بخبط الباب .
عدلنا نفسنا وروني لبست بسرعة وبفتح الباب لقيت هند بتقولي انزلو بئي عايزنكم تحت . قلتلها انزلي واحنا جايين وراكي . هند ضحكت بخبث ونزلت كانت روني عدلت نفسها وفاقت ونزلنا .
طبعا لما نزلنا هما تحت عارفين كنا بنعمل اية وكلهم ضحكو بخباثة . المهم روني اتكسفت وقالت هاروح الشقة وسابتنا . وطبعا هاني في اوضة وهند راحت ورا روني تقعد معاها . فانا قلتلهم ..
انا . اية الرخامة دي
حسن . بيضحك رخامة اية هو احنا عملنا حاجة
هالة . متستعجلش يا احمد
انا . انا ما صدقت انها جت في حضني
سوسو . زعلان لية يا احمد كنت عايزنا نستني لما تنزلو بعيال
انا . عيال .. دي يا دوب بوسة
سوسو . بوسة بس هو انا مش عارفاك .. دا انت بهدلت البنت وانا شفتك
انا . عارف انك كنتي بتتفرجي .. كان نفسك تكوني مكانها
هالة . بصراحة يا احمد سوسو اول ما نزلت كانت عايزانا نفشخها
انا . هوووس هاني جوة
حسن . متقلقش مش هايسمعنا
انا . طيب يا سوسو ان ما فشختك
سوسو . ياريت دا انا نفسي اتفشخ زي هالة
انا . متستعجليش هاتتفشخي قريب
سوسو . طب يلا دلوقتي
انا . لا مش دلوقتي . بمزاجي انا
سوسو . شايفة اخوكي يا هالة
هالة . براحتة يا شرموطة
حسن . طب اية رائيكم نكمل كلامنا فوق لما الاولاد ينامو
انا . ماشي علشان عايز اتفرج علي الشقة .
المهم . اخدنا سهرتنا وكانو الاولاد نامو وطلعت انا وحسن فوق وهالة دخلت اوضتها تجهز نفسها وسوسو بردو رواحت شقتها تطمن علي روني وتجهز نفسها وبعيدين يطلعو ..
انا اول ما طلعت وحسن فتح باب الشقة ودخلت فبتفرج علي الشقة .. اية دا . انا اتوهمت من ديكور الشقة وتوضبها . دي مش شقة دا كبارية لاء والاوان فظيعة والانارة لوحدها تهيج . انا اول مرة اشوف شقة كدة .
ديكور اية واضائة اية والوان اية . واية . واية
دا انا زبي وقف من منظر الشقة . وكمان شازلونج في الصالة وانترية وكان للبار وتلاجتين صغيرين وواحدة كبيرة . والمطبخ متجهز بمستوي عالي وراقي دخلت اوضة لقيتها ولا اوض الدعارة اوضة مفروشة جاهزة كانها اوضة نوم لعريس وعروسة وشاشة كبيرة في اوضة النوم وكمان في الصالة شاشة عرض كبيرة .
فبفتح الدولاب اللي في اوضة النوم .. اية دا . قمصان ولبس سكسي علي كل الموديلات وكل الالوان وكمان اية دا … يلهوي ازبار صناعي وبرشام جنسي وكريمات وبرفنات علي كل الانواع .. لاء واية كمان دا في لبس وجميع الالعاب الجنسية واطقم بلدي وافرنجي ولبس انمي وحجات اية خراااافة بجد .
انا هجت خالص من اللي بشوفة . لدرجة ان حسن دخل عليا الاوضة وشايفني هايج وزبي باين اوى انه واقف وانا بلعب فية ..
جة حسن جمبي وقالي اية الهيجان دا ومد ايدة ومسك زبي اللي كان مولع نار وكنت انا وقتها لابس ترنج وكان حسن شغل الدفايات وسخنت اكتر وكان حسن قلع وواقف بالشورت … حسن نزلي البنطلون وخرج زبي وقعد يمص ويرضع فية وانا كنت قلعت هدومي وفضلت بالبوكسر ..
وحسن بيكمل رضاعه وببص لقيت هالة وسوسو داخلين علينا ماهو كل واحدة معاها مفتاح ..
وحسن لسة بيرضع زبي وكمان هو زبة واقف .
جت سوسو قومت حسن وهي مسكت زبي بترضع فية وكانت هالة جمبها . وهما الاتنين مسكو زبي رضاعه . شوية ولقيت حسن بيقول طب يلا نقعد برا ونشرب كاسين ونهيص شوية ..
خرجنا انا وحسن وفضلت هالة وسوسو . وقعدنا انا وحسن علي البار وحسن طلع ازازة من التلاجة وجهز كاسين وصب .. انا طبيعي مش بشرب بس كان لازم اشرب في ليلة زي دي بس شربت كاس واحد . وحسن شغل شاشة العرض علي فيديوهات رقص مع سكس . بس حاجة من نوع جديد اول مرة اشوفة كان اللي عامل الفديوهات دى فنان وعاملها مخصوص للمزاج ..
شوية ولقيت سوسو خارجة من الاوضة ولابسة لبس كلب بس لبس سكسي اوى وبنطلون فيزون ضيق اوى ومفتوح من عند كسها وخرم طيزها . شكلها يهيج اوى وكمان اديها مربوطة . وهالة خرجت بعدها لابسة لبس شرطية زي بتوع امريكا وماسكة جلدة عاملة زي الكرباك ..
شكلهم هايمثلو فيلم ادامنا ..
هالة خرجت ومسكت سوسو من شعرها وراحو علي البار وهالة صبت كاسين شربت واحد والتاني بتشربو لسوسو وهي بتضربها وال يعني بتشربها غصب عنها .
وهالة شربت كمان كاس ومسكت سوسو وبتضربها كانها بتراوض حيوانات وبعد شوية ضرب هالة مسكت سوسو من كسها وكانها بتفشخها . كنا انا وحسن قلعتا خالص وقاعدين بنتفرج عليهم وازبارنا واقفة .. وكل شوية هالة تشد سوسو من شعرها وتيجي بيها علي زبي ترضعو شوية وعلي زب حسن شوية .
انا من المنظر هجت خالص وكمان لسة الحباية شغالة وكمان تاثير الخمرة بردو بان عليا .
انا خلاص هجت وقمت زي الوحش …….
اية مستعجلين علي الباقي ……
طب ما نكمل الباقي الجزء اللي جاي …….
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية حرمان من قلب القاهرة)