رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم
رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الرابع
الجزء اللي فات انتهي لما قريت الرسايل بتاعه هند وامل وخرجت من اوضة هند ورحت علي اوضتي افكر اية اللي هاعملة مع هند وامل . وكمان رونا الجامدة وسوسو امها السمبتيك ومن كتر التفكير نمت ومصحتش غير علي تلفون هالة اختي بتقولي يلا اجهز علشان طالعين .
قمت اخدت شاور ولبست وطبعا البرفيوم الجميل بتاعي وسمعت هالة بتندة عليا .
هالة . احمد تعالي دي سوسو صحبتي وروني بنتها
انا . اهلا ازيك يا افندم . اهلا ازيك يا روني
سوسو . كويسة انت ازيك
روني . اهلا استاذ احمد
سوسو . واية يا افندم دي . قولي يا سوسو الكل بيقولي يا سوسو
انا . واحلي سوسو طبعا
اوصفلكم سوسو وبعدين روني
سوسو بيضة وجميلة اوي طولها حوالي 170 سم وصدرها متوسط الحجم وطيزها مكورة
روني حوالي 167 وزي امها بالضبط مع فارق العيون . عيون روني اوسع واونها مايل للاخضر نفس عيون بباها
المهم بعد السلامات قعد معاهم ولقيت روني فعلا جميلة جدا وكل حاجة فيها جميلة جسمها مش طخين خالص بالعكس عودها فرنساوى وهي دخلت دماغي من قبل ما اشوفها . لما شوفت صورها والحقيقة طبعا اجمل من الصور . وببص علي سوسو لقتها مش شايلة عنيها من عليا وانا واخد بالي ومطنش دلوقتي لغاية ما اتكلم مع روني ..
المهم . هالة حست اني مش واخد راحتي في الكلام مع روني واخدت سوسو ودخلو اوضتعا وانا قعدت اتكلم مع روني كتير لغاية ما فهمتها وعرفت كل حاجة عنها وعن طبعها . بس طبعا في حجات هي مقلتهاش ودا هاعرفو مع العشرة بس انا اعجبت بيها بجد وكمان استايلها تحفة وقلت هي دى اللي هاكمل معاها حياتي وان كان ليها ماضي مسيري هاعرفة وكمان في حجات كدة هاغيرها انا بطريقتي . المهم اتزنقت وكنت عايز ادخل الحمام فاستاذنت روني ورحت الحمام لقيت هاني جوة فقلت ادخل الحمام اللي في اوضة هالة . ورحت للاوضة وانا عارف انهم قاعدين جوة بس مكنتش اعرف انهم بيلعبو لبعض .
خبط وفتحت الباب علطول ودخلت من غير حتي ما هالة تقولي ادخل لاني كنت مزنوق اوى واول ما دخلت لقيت الاتنين لسة هايسبو شفايف بعض وبزازهم برا هدومهم . انا طبعا عارف انهم بيتساحقو مع بعض بس محدش فيهم عارف اني عرفت . وانا عملت نفسي متفاجئ من المنظر وهم بصولي وساكتين مش عارفين يتكلمو . وطبعا اتعدلو ودخلو بزازهم جوة وانا بدون كلام سبتهم ودخلت الحمام وخرجت وانا خارج من اوضة هالة بصتلهم باستحقار وبرقتلهم وسبتهم وخرجت . رحت لروني وقلتلها معلش لازم انزل دلوقتي لان جالي فون من واحد صحبي تعبان ولازم اودية المستشفي . وكان لازم استاذن واخرج من الشقة أحمد أنا لازم أفهمك كل حاجةشان احبكها اوى واعرفهم اني زعلان اوي ..
لازم اعمل كدة علشان اخدهم علي حجري…
ولما نزلت لقيت هالة بترن علي تلفوني وانا مردتش ارد كررت الرنة كتير وانا بردو مردتش ورحت قعدت علي القهوة شوية وبعدين رديت
انا . ايوة يا هالة
هالة . انت فين
انا . في مشوار
هالة . طب تعالي عايزاك
انا . شوية وهاجي
هالة . لا تعالي دلوقتي وانا هافهمك كل حاجة
انا . اوك ماشي
وقفلت مع هالة ومشيت من القهوة وعمال افكر هاقول اية واعمل اية وارتب كل حاجة بحيث اني املك كل الزمام في ايدى …
أنا أول ما طلعت فتحت الباب ودخلت ولقيت هالة مستنياني وأول ما شافتني ندهت عليا
هالة . أحمد أنا لازم أفهمك كل حاجة إن الموضوع ده حصل غصب عني وبقاله فترة كل ده بسبب حسن إنت عارف إن أنا محرومة بقالي كتير بسبب عدم قدرة حسن وقتها مكنش في قدامي غير صاحبتي سوسو إحنا كاتمين اسرار بعض وطبعا وحتى مكنش ينفع إن أنا أبص برا لأن أنا محرومة وطبعا الموضوع ده مجاش من يوم وليلة ولقيت إن أنا مش لوحدي إللي محرومة لقيت سوسو كمان هي محرومة
انا . وده يا هالة يديكي الحق إن إنت تعملي كده
هالة . أحمد أرجوك حسي بيا أنا بقالي سنين على الوضع ده محرومة من حسن وطبعا محدش حاسس بيا خالص وإنت شوفت بعينك بكده وشوفت قد إيه إن أنا كنت محرومة
انا . بس بردو مش قادر اتخيل ان في اتنين يعملو كدة مع بعض
هالة . أوعدك إن دي آخر مرة هتحصل وأنا قلت لها إن مش هنكررها تاني هي في الأول ضغطت عليا وأنا وافقتهم علشان أنا حسيت إنها محرومة لأن أنا كنت محرومة وأوعدك إنها مش هتتكرر ثاني كفاية إنت عندي بالدنيا وأتمنى إن إنت ماتزعلش مني أنا بحكيلك كل حاجة إن إنت بقيت جوزي حبيبي
انا . خلاص يا هالة انا عاذرك بس المنظر كان صعب بالنسبالي لاني اول مرة اشوف كدة
هالة . خلاص بئي يا حبيبي وانا وعدتك انها مش هاتتكرر تاني
انا . ماشي يا ستو انا
هالة . حلوة اوى ستو انا طالعه من بوقك عسل
انا . ماشي يا ستو انا
هالة . ها مقلتليش اية رائيك في روني
انا . تمام
هالة . يعني اية تمام مش عارفة
انا . يعني تمام يا كويسة
هالة . يعني اية بردو مش فاهمة
انا . يووو يا هالة .. يعني موافق يا ستي ظبطي الدنيا .
هالة . طب تمام هاكلم سوسو
انا . هاتكلميها تقوليلها اية بعد اللي انا شوفتة وهي هاتوريني وشها ازاي بعد اللي شوفتة
هالة . سيب دي عليا
انا . ازاي بئي فهميني . وانا مش قادر انسي منظرها وشفايفها الحلوين دول اللي كانت بتاكل شفايفك الاحلي وصدرها اللي كان خارج برا وانتي بتفعصيهم ولا حلامتها اللي كان نفسي اخدهم في بوقي
هالة . باستغراب . وانت لحقت تشوف دا كلو . دا انت طلعت مش سهل
انا . بصي يا هالة احنا اتفقنا اننا منخبيش حاجة علي بعض
هالة . صح
انا . بصراحة لما شوفت المنظر هجت علي سوسو وكان نفسي وقتها اتفرج عليكم وبعدين اكمل انا معاكم
هالة . مستغربة اوي من كلامي ..
انا . بس في نفس الوقت قلت لنفسي ازاي وانا بنتها عجباني وممكن تكون مراتي في يوم من الايام
هالة . عادي يا احمد فيها اية يعني ما احنا متجوزين اهو ومفيش اي مشاكل بينا وبنحب بعض
انا . قصدك ان سوسو ممكن توافق اني اكون معاها وانا جوز بنتها
هالة . بصراحة انا حاسة انها نفسها فيك علشان مشلتش عنها من عليك واول ما دخلنا الاوضة مبطلتش كلام عليك
انا . مبطلتش كلام ازاي هو انتو لحقتو
هالة . ماهو واحنا مع بعض قالتلي انها متخيلاني انت
انا . انتي قلتلها حاجة علي اللي بينا
هالة .ها لا طبعا
انا . امال اتخيلتني ازاي
هالة . هي كلمتني عنك وانا كلمتعا عنك وانك جدع وشهم وراجل
انا . طيب بقولك اية
هالة . اية
انا . انا عايزها بس متعرفهاش اني عايزها ونرتب ازاي انام معاها
هالة . متقلقش انا مجرد ما اكلمها واقولها انك عايزها هي هاتوافق علطول
انا . لا مش عايزها تيجي كدة . انا عايزها تيجي انها هي اللي تجرجرني انام معاها
هالة . يا حبيبي هي قالتهالي صريحة انها عايزاك
انا . ماشي بس مش عايزها تعرف اني عايزها
هالة . طب ازاي واقولها اية
انا . بصي يا ستو انا . انتي تكلميها وتقوليلها انك كلمتيني وخلصتي الموضوع ان دا حصل غصب عنكم واقنعتيني انها اول مرة وهاتكون الاخيرة وانك عملتيلي غسيل مخ للموضوع دا وانا قلتلك خلاص كانة محصلش وان انا مقدر الموقف اللي انتو فية . طبعا عشان غياب اجوازكو عنكم والحرمان والفضيحة لو بصيتو برا
هالة . تمام عنيا
……………
طبعا هالة عارفة اني مكنتش اعرف اللي بينهم ولا بالتخطيط اللي هما خضضتوة عليا
………….
انا . يلا ابتدي دلوقتي وكلميها وقوليلها اني عايز اتقدم لروني وكمان عايز اقعد مع روني تاني علشان ملحقتش اتكلم معاها وقوليلها انها تتعامل معايا عادي كاني مشوفتش حاجة ولا كان حاجة حصلت ..
وانا هاروح بكرة استلم الشغل واشوف الدنيا فيها اية في الشغل . وبعدين نشوف هانعمل اية تاني
هالة . تمام يا قلبي هاعمل اللي انت قلتة بالحرف الواحد
انا . تمام يا ستو انا … امال الاولاد فين
هالة . نامو علشان مدارسهم
انا . طب اية واحنا مش هنام
هالة . بابتسامة . امرك يا قلبي انا . هاقوم اظبط نفسي وانت ظبط نفسك
انا . اوكي هاروح اوضتي اجهز تكوني انتي جهزتي بس متتاخريش علشان بكرا اول يوم شغل وعايز انام علشان اكون فايق بكرا
هالة . حاضر يا سي جوزي
وسبتها ورحت اوضتي اخد دوش واجهز للنيكة اللي قبل الشغل الجديد ..
وبعد حوالي نص ساعه جهزت بس ماخدتش حاجة علشان سريع سريع .
رحت لاوضة هالة ولقتها خلصت ومستنياني علي السرير واول ما دخلت قفلت الاوضة وكانت لابسة لانجري عبارة قميص لفوق الركبة وكان لونين بس خطير وكانت ريحة الاوضة كلها برفان سيكسي يهيج اي حد . ورحت ادامها ووقفتها وحضنتها وابتدينا وصلة بوس ومص شفايف قعدنا فيها اكتر من ربع ساعه . وحستها مش قادرة تقف من الهيجان . وبعد وصلة البوس بديت ابوس رقبتها حتة حتة ونزلت ابوس بطنها وهي خلاص هاتقع مني بس مسكت نفسها وانا شغال بوس ولحس ومص ونزلت علي فخادها بردو مش عاتق حتة في جسمها بوس ولحس ومص ولقتها مسكت راسي ووقفتني وعملت هي اللي كنت بعملة لغاية ما مسكت زبي وفضلت تمص فية وانا خلاص هجت وبصراحة كنت بتخيلها سوسو . وبعدين اتعدلنا علي السرير وقلتلها اني بتخيلها سوسو وهي بدات تقلد سوسو وتحسسني انها هي وانا اندمجت اوى اوى وبقيت اقولها هانيكك يا سوسو وهانيك كل حتة فيكي وهادخلة في كسك ومش هارحمك يا سوسو وهالة هاجت اوى وبقت تزوم واااااه ااااااح اااااااه ااااااح اووووووف ونيمتها وبدات ادخل زبي في كسها وهي تقول اوووى اااااااااه اااااوف ااأأاح يلا نكني بئي انا شرموتك ولبوتك نيك يا احمد نيك اوى اوى افشخني وافشخ كل حتة فيا اااااوف ااأأاح اااااااه ااااااح اووووووف ونيمتها علي بطنها وركبت فوقها وبدخل زبي في كسها من ورا وكان وضح جميل حسيت ان كسها ضيق لانها ضمة كسها وبدات ادخل واطلع بسرعه وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه نيك نيك اوى . وانا هجت وخلاص هانزلو وقلتلها هاينزلو اتعدلت وادتني وشها وبديت انزل علي وشها وهي زي افلام السكس تدعك اللبن علي وشها وتاخد من اللبن علي بزازها وتدعك بيهم كنت انا خلاص نزلت ونمت وهي نامت جمبي وحضنتها وعمال ابص لعنيها وهي تبتسم وتبصلي وفضلنا حاضنين بعض حوالي نص ساعه وبعدين قمت وقلتلها هاروح اوضتي علشان انام وابقي صحيني الساعه ٦ علشان اخد دوش وانزل
وسبتها نايمة ورحت اوضتي اخدت دوش ونمت ومدرتش بنفسي غير وهي بتصحيني الصبح وتقولي قوم يا احلي حب علشان شغلك . وفتحت عيني واخدتها في حضني وشميت ريحة لبني لسة علي جسمها عرفت انها نامو كدة ومن الريحة هجت بس قلت مش وقتة علشان الحق انزل ..
هي خرجت وانا قمت اخدت دوش ودخلت اوضتي لبست وجهزت نفسي . وقبل ما اخرج لقيت هند بتخبط عليا
هند . احمد
انا . ادخلي يا دودو
هند . صباح الخير . انا قلت ادخل اصبح عليك قبل ما ننزل
انا . اجمل صباح من اجمل دودو … واخدتها في حضني وبوستها بوستين تلاتة ضم شفايف
هند . وحشني حضنك وشفايفك
انا . وانتي كمان . اية رائيك لما نرجع نحاول نخلي الجو ونعمل زي المرة اللي فاتت
هند . نفسي يا حمودى اوى
انا . طب لما نرجع نشوف الدنيا
هند . اوكي موافقة
انا . يلا بينا اخدكم في طريقي
هند . بس انتيمتي امل هاتكون معانا لاننا متعودين نروح مع بعض
انا . مفيش مشكلة … في بالي حلو اوى علشان اشوف امل دي ..
المهم نزلت جراش العمارة وكنت متفق مع حسن جوز اختي اني هاخد عربيتة واستعملها طول ماهو مسافر عقبال ما اشتري عربية …
نزلت الجراش وكان معايا هند وهاني وخرجنا في طريقنا لامل علشان ناخدها ..
ولقيت هند بتقولي امل هي قدام ببص لقيت امل دى نسخة طبق الاصل من هنا الزاهد نفس الجسم والطول والشعر وكل حاجة حتي العيون … اوووف معقولة دي امل . معقولة انا هانيك دي . يلهوى دا انا شهريار زمانه . معايا كل الاجسام والاشكل وبتمتع بيهم يا حظك يا احمد .
المهم امل ركبت معايا بس طبعا هند قدام جمبي وهاني وامل ورا ولما ركبت امل سلمت عليا وعلي هند وهاني ولاحظت انها مش منزله عنيها من المرايا وعمالة تبصلي وكل دا في صمت لغاية ما وصلنا مدرسة هاني ونزل وكملت لكلية هند . وقبل ما ينزلو لقيت امل بتقولي متشكرة علي التوصيلة يا يا باش مهندس . وبتبصلي وبتبتسم فقلتلها دا انا اللي متشكر لهند انها خلتني اشوفك . ونزلو وراحة علي الكلية وكل شوية تبص وراها وتبتسم وهند بصتلي وغمزتلي وشاورتلي باي .
سبتهم ورحت شغلي وطبعا حسن كان مظبطلي الدنيا ومظبط شغلي اللي هاستلمة وكمان مكتبي .
يااه اية الشغل الجميل دا . باشا هاعيش باشا في الشغل والبيت كمان . المهم ظبط كل حاجة وكان شغلي عبارة عن اداري في الادارة ..
خلص اليوم علي الساعه اتنين وعرفت كل حاجة عن طبيعة شغلي . ومشيت ولقيت هند بتتصل اني اعدي عليهم اخدهم . وعديت واخدتهم بس المرة دى لقيت امل قعدت قدام وهند ورا كانهم متفقين ومشيت وعديت علي هاني اخدتة وقلت لامل هاتنزلي مكان ما اخدناكي لقيت هند بتقولي لا امل هاتروح معانا علشان في حجات هانعملها . وروحت البيت وطلعنا ولما دخلنا لقيت سوسو قاعدة مع هاله وسلمت عليهم وكان مفيش حاجة حصلت ولقيت هالة بتقولي ..
هالة . احمد اقعد عايزين نتكلم معاك
انا . طيب اخد دوش واغير واجلكم
هالة . لا خليك نتكلم الاول علشان سوسو خارجة
انا . قعدت . معاكم اتفضلو
سوسو . احمد هالة قالتلي انك عايز تقعد مع روني وانك كمان عايز تتقدم
انا . مظبوط
سوسو . وانا كلمت روني وهي موافقة فقلت قبل ما كل حاجة تبقي رسمي اقعد معاك ونتكلم شوية
انا . وانا تحت امرك
هالة . طب اسيبكم تتكلمو واقوم اجهز الغدا واشوف الاولاد عقبال ما تتكلمو
سوسو . ممكن يا احمد ندخل الصالون علشان نتكلم براحتنا
انا . اكيد اتفضلي
………..
دخلنا الصالون اللي كان في اوضة منعزلة شوية وقفلت الباب ورحت قعدت علي الكرسي قصاد سوسو
………..
انا . اتفضلي معاكي
سوسو . شوف يا احمد طبعا مش عارفة اتكلم علي الموقف اللي انت شوفتة في اوضة هالة
انا . هالة فهمتني علي كل حاجة فمفيش داعي نتكلم فية لان انا نسيتة اساسا
سوسو . كويس ندخل في الموضوع اللي انا عايزاك فية
انا . اتفضلي
سوسو . طبعا انت عارف ان روني بنتي الوحيدة وبباها دايما مسافر برا ومليش في الدنيا غيرها
انا . تمام
سوسو . وطبعا هالة قالتلك اننا اشترينا الشقة اللي فوقنا علشان روني تتجوز فيها علشان متسبنيش
انا . تمام وبعدين
سوسو . مفيش .. انت اية رائيك
انا . موضوع الشقة انا فكرت فية كتير بس هالة اقنعتني انة عادي بس مقابل دا انا اللي هافرش الشقة
سوسو . بص يا احمد احنا مش هانخليك تشيل هم حاجة واللي تقدر علية اعملة . كدة كدة الشقة متوضبة من كل حاجة وكمان المطبخ جاهز وبعض الفرش كل دا روني كانت بتعملة اما الباقي انتو اعملوة علي زوئكم ونقدر دلوقتي نطلع نشوف الشقة .
انا . طب نخليها بعدين لما كل حاجة تبقي رسمي
سوسو . متقلقش من حاجة طلما انتو الاتنين عايزين بعض وكل حاجة هاتكون زي ما انت عايز
انا . طب اندة علي هالة تطلع معانا
سوسو . بابتسامة .. اية الجو القديم دا يلا نطلع نشوف الشقةوهالة طلعتها كتير
طلعنا انا وسوسو ودخلنا الشقة بس حاسسها هايجة وطبعا عارف ان كل اللي دار بيني وبين هالة سوسو عرفتة فقلت اخد انا خطوة واحسس سوسو اني مش عارف انها عارفة .
ولما دخلنا الشقة وبنتفرج عليها لقيت فعلا روني زوقها جميل في كل حاجة حتي الديكور تحفة وعجبتني الشقة اوى واتفرجت علي الشقة كلها بس طبعا كان ناقص فرش الاوض كلها ودخلنا اوضة النوم اللي كانت فاضية بس ديكورها تحفففففة اووووى وتخيلت ان الاوضة مفروشة .. اوووو بجد سكسي اوى الاوضة وسرحت شوية في الاوضة وليلة الدخلة وروني وهي معايا وفوقت وسوسو بتخبط علي كتفي وتقولي رحت فين . متسرحش كتير . لان اللي انت سرحان فية يكون اجمل في الحقيقة فبصتلها وابتسمت . ولفيت وشي ليها وبصيت لعنيها لقتها تنحت واتلجلجت كانها هاجت من النظرة . ماهي مستنية اهجم عليها وبصراحة كان نفسي اهجم عليها وخصوصا ان لبسها هيجني . كانت لابسة ترنج ضيق اوى اوى ومبين كسها وصدرها اللي كانت لابسة برا خفيف وباين اوى من الترنج وعلية عباية شبة مفتوحة وخفيفة اللي فكتها مجرد مادخلنا الشقة فانا اكتفيت اني اهيجها اكتر وملست علي خدودها وعيني في عنيها . لقتها غمضت عنيها واخدت نفس عميق ياكد انها علي استعداد للنيك .
روحت علي خدودها وقمت بايسها بوسة خفيفة وقلت كافية عليها كدة . لازم اخليها تولع شوية واسويها علي الهادي . بعد ما بوستها من خدها قلتلها سوسو ممكن اقولك علي حاجة . لقتها فتحت عنيها وبصتلي وشاورت براسة . قلتلها انا هاكون اسعد انسان في الدنيا بكونك انتي حماتي وروني مراتي . وبجد هاتكوني انتي اسعد ملكة وروني اسعد اميرة ..
وسبتها وطلعت من الاوضة . وطلعت ورايا وقالتلي عايز تنزل . استني شوية نتفرج . قلتلها الايام جاية كتير ونتفرج براحتنا ..
وخرجنا من الشقة وحستها وقتها انها زعلت اوي ومن جوايا بقول . دورك جاي يا سوسو بس هايكون علي سريرك علشان تخد راحتي معاكي يا بطة وبالمرة اشوف امل قبل ما تمشي واظبط معاها لانها فعلا عجباني واعرف اخرها اية ….
المهم نزلنا ودخلت الشقة ولقيت هالة مجهزة الغدا بس سوسو قالت انها لازم تروح شقتها علشان روني زمانها جاية وعزمتنا نشرب الشاي عندها بعد ما نخلص .
وسبتنا وخرجت . قعدنا علي السفرة وامل جت اتغدت معانا . ماهي متعودة تيجي تقعد مع هند كتير .
خلصنا الغدا وجة تلفون حسام بيكلم هالة . وهالة اخدت الفون وراحت اوضتها تكلم حسام وهاني كلعادة دخل اوضتة . وفضل انا وهند . وهند دخلت المطبخ تعمل عصير وندهت عليا .
هند . احمد اية رائيك في امل
انا . بوست هند من شفايفها مع حضن خفيف … موزة حلوة يا دودو …. مش دي اللي متجوزة اخوها
هند . ايوة بس متحسسهاش بحاجة واني قلتلك حاجة
انا . عارفة هي مش باين عليها انها متجوزة وجسمها جميل
هند . طب اية رائيك تقعد معاها هي عايزة تتكلم معاك
انا . مش وقتة خالص علشان هالة وكمان هانروح نشرب شاي عند سوسو
هند . انت خلاص قررت تتجوز روني
انا . لازم اتجوز علشان زي ما قلتلك دي طبيعه الحياه وكمان اعرف اخد راحتي معاكي
هند . طيب . وامل عايزة تقعد معاك
انا . خليها وقت نكون لوحدنا علشان اعرف اخد راحتي وكمان انتي وحشتيني وعايز اكلك .. ومسكت طيزها وبعبصتها ..
وخرجنا من المطبخ ولمحت هند بتغمز لامل وقعدنا وحسيت امل هايجة وانا بردو هجت بس مش هاينفع دلوقتي ولازم اظبط اقرب وقت علشان اتمتع بجسم امل .
المهم هالة لقتها خرجت وقالتلي يلا يا احمد نروح لسوسو علشان مستنيانا ..
قمت سلمت علي امل واستاذنتها وسلمت عليها وضغطت علي اديها وغمزتلها . وسبتها واخدت هالة وروحنا لسوسو
طبعا انتو مليتو علشان الجزء دا مفهوش احداث جنس كتير بس كملو قراية وهاتتمتعو
دخلنا عند سوسو وقعدنا واتكلمت مع روني واد اية انا معجب بيها وهي كمان معجبة بيا من اول مرة شافتني فيها . وطبعا هالة وسوسو سبونا براحتنا نتكلم .
واتكلمت في حجات كتير عن نفسي وروني كمان حكتلي عن حجات كتير وليقينا نفسنا مع بعض ونفس الكميا متظبطة علي بعض ونفس التفكير والتحرر الفكري وخلو بالكم اوي اني قلت تحرر فكري مش جنسي ..
قعدنا حوالي ساعتين انا وروني نتكلم واتفقنا علي كل حاجة .
المهم سوسو وهالة جم قعدو معانا واتكلمتا كلنا اني هاتقدم رسمي لما حسن وبابا روني لما يجو واكون استقريت في شغلي واكون فاتحت اهلي علي الجواز
ووقت ما احنا قاعدين وبنتكلم لقيت اشعار جة علي تلفوني ان في رسالة . فتحت الرسالة لقيت رقم غريب ومكتوب .
هاي احمد انا امل اخدت رقمك من دودو وحبيت اتكلم معاك واقولك كان نفسي اقعد معاك بس دودو قالتلي علي اللي عندك واتمني اننا نقعد مع بعض شوية…
انا قريت الرسالة وقفلتها لاني مش هاعرف ارد غير لما اكون لوحدى .
اخدنا قعدتنا عند سوسو وطبعا اخدنا ارقام بعض والفيس وكدة واتفقت مع روني اننا نتكلم واتس لما نكون لوحدنا ونقرب لبعض اكتر .
اه نسيت اقولكم ان لما سوسو اخدت هالة وسبونا لوحدنا حسيت انهم عملو حاجة لان منظرهم لما خرجو مكنش طبيعي وكان واضح اوى انهم عملو حاجة بس لاحظت كمان ان روني بصتلهم اوى وبصتلي انا كمان حسيت انها عارفة . ومش عايزة تعرفني . بس دا كلو هاعرفو مع الوقت ان كان روني عارفة حاجة ولا لاء .
المهم استاذنا وروحنا شقتنا ولما دخلت لقيت هند في اوضتها وهاني كمان في اوضتة وهالة بتقولي
هالة . متنمش علشان عايزاك لما الاولاد ينامو
انا . اوكي يا موزتي
هالة . هادخل انام شوية ولما اصحي هاجهز نفسي وابعتلك
انا . اوك وكمان انا كمان هنام شوية
هالة دخلت علي اوضتها وانا رايح علي اوضتي لقيت هند خرجت من اوضتها وبتقولي احمد عايزاك . قلتلها هاخد دوش واغير واجيلك . سبتها ودخلت اخدت دوش وغيرت وقلت اشوف هند وبالمرة اعمل واحد لان كنت سخنت من اللي انا شوفتة النهاردة وقلت اخد حباية عقبال ما اخلص مع هند تكون اشتغلت علشان هالة كمان
رحت لهند لقتها قافلة علي نفسها خبطت براحة عشان محدش يسمع لقتها فتحتلي . اية دا هند هند …. هند البنوتة لابسة روب خفيف جدا جدا ومش لابسة حاجة تحتة خالص وجسمها اششششطة اششششطة جاهز للاكل . واول ما دخلت هند قفلت الباب بسرعة واترمت في حضني بوس ولحس ومص ااااااه تعبتني اوى منظرها سكسي موت يتعب اي حد .
اخدنا وصلة مص ولحس ورضع كانت بتنتقم من شفايفي كانت بتاكلهم اكل ومص ولحس اااااه مش قادر بجد رفعتها ونيمتها علي السرير ومسكت جسمها كلو باكلو وهي بصوتها الرقيق وكلامها هيجني اكلت جسمها حتة حتة وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه ااااااح اووووووف ااااااه قطعني يا حبيبي خد راحتك انا ملكك اااااااااااه ااااااح اووووووف ااااااه قطعني يا حبيبي وانا بقيت هايج اوى وبقيت اقولها هانيكك يا دودو هاقطعك يا دودو ومسكت بزاها الحلوين دول امصهم واقطعهم وحلماتها الوردي فضلت ارضع فيهم لغاية ما خلاص جبت اخري وحسيت انها راحت مني وفلقستها وحطيت كريم علي خرمها ولعبت فية وخرمها طبيعي واسع ومسكت زوبري ودخلتة في طيزها وهي كاتمة الصرخة وانا مش عاتق عمال انيك فيها لغاية ما نزلتهم في طيزها ونمنا جمب بعض ومن كتر النيك بقيت انهج وهي حاطة شفايفها علي شفايفي تشفط السخونة اللي طالعه من بوقي . لغاية ما هديت وقمت وقلتلها يلا نامي انتي لقتها بتقولي احمد بكرة هاتوصلنا وبعد ما تخلص شغل هاتجيلي عن امل علشان هي عايزاك وكمان مامتها واخوها هايكونو في بلدهم ومش هايجو غير تاني يوم وهاتطلع تقعد مع امل شوية وبعدين تاخدنا لهنا لانها هاتبات معايا علي ما مامتها واخوها يرجعو . قلتلها ماشي وانا بتكلم لقيت تلفوني بيرن دى روني اتاريها بعتتلي رسايل كتير وانا ماخدتش بالي لاني كنت في وصلة نيك البنوتة دودو .
خرجت روحت اوضتي واتكلمت مع روني وقالتلي انها هاتبات لوحدها لان سوسو جالها تلفون من خالتو انها تعبان وهاتبات عندها .. بصراحة كان نفسي اقولها اجي ابات معاكي بس قلت مش وقتة لغاية ما اعرف دماغها فيها اية من ناحية الجنس .. واتكلمنا عادي حوالي ساعتين لغاية ما قالتلي انها هاتنام علشان شغلها وقلتلها انا كمان هنام علشان شغلي لاكن في الحقيقة . معايا وصلة نيك تانية …
المهم اخدت دوش وبعت رسالة لهالة لقتها ردت وقالت بتجهز نفسها وهاترنلي اروحلها .
وانا مستني لقيت رسالة واتس من امل بتقولي اتمني تكون هند قالتلك وبكرة هاديك ورقة وانت بتوصلنا للكلية اقراها لوحدك بس محدش ياخد باله
انا . كتبتلها . ما تقولي دلوقتي
امل . لا خليها بكرة
انا . بصراحة انا مشتاق لبكرة اوى
امل . انا اكتر منك . كان نفسي نكون مع بعض النهاردة
انا . انتي عارفة بالظرف اللي انا فية
امل . عموما هاتتعوض بكرة بس جهز نفسك علشان انا هنتقم وانتقامي شديد
انا . وانا جاهز للانتقام ونشوف مين هاينتقم من التاني
لقتها بعتتلي ايموشن عريس وعروسة
قلتلها بكرة لما اقابلك علشان انا لازم اقفل عشان انام . باي …
قفلت ولقيت هالة بتقولي تعالي
رحت اوضة هالة ودخلت لقتها واقفة ورا الباب وقالتلي اقفل بالمفتاح . قفلت ودخلت لقتها من غير هدوم خالص كنت انا لابس شورت وفانلة حملات ولسة هاقلع لقتها بتقولي لاء لاء استني .
بقولها استني اية . قالتلي
هالة . انت النهاردة شهريار ولازم تتمني وانا احققلك اللي تتمناة دلوقتي
انا . اللي بتمناة مش هنا
هالة . مين
انا . صحبتك . حماتي اللبوة
هالة . اللبوة تجيلك حالا بس انت قول تعالي يا لبوتي
انا . بضحك .. لبوتي عند اختها
هالة . ضحتك اوى وقالتلي طب بس قول كدة تعالي يا لبوتي وهاتلاقيها قدامك
انا طبعا فهمت ان سوسو هنا وموضوع خالتها كان فيك هي قالت لروني كدة علشان تيجي هنا وانكها ..
فقلت تعالي يا لبوتي ..
لقيت فعلا لبوتي خارجة من الحمام وقالتلي لبوتك تحت رجليك يا اجمل دكر في الدنيا
انا طبعا مش قادر اوصفلكم فرحتي ان في لبوتين اشد من بعض قدامي وبين اديا عريانين ملط وجاهزين للنيك
يووووو انا فعلا شهريار
لقيت سوسو واقفة مكانها بقولها تعالي وكانت مدارية كسها بايد وبزاها بايد ولقيت هالة بتقولها وطي علي رجل سيدك بوسيها يا لبوة . وبتضحك
لسة سوسو مكسوفة وبتمشي خطوة خطوة
هالة . خلصي يا لبوة سيدك احمد مش هايستني كتير
انا . بالراحة يا هولة في اية
هالة . لا مش بالراحة دى لبوة وخدامة وكلبة
انا مستغرب اوى من الكلام دا بس اتاري هالة مسيطرة علي سوسو اوى . وسوسو حابة كدة
لقيت سوسو وقفت ادامي وبكل كسوف وخضوع قالت اامرني يا سيدي وحسيت بدموعها هاتنزل من عنيها .
مسكت سوسو وبقولها انتي اللي ستي وبحاول اشيل الكسوف والخضوع منها لقتها بتقولي لا يا سيدى العفو انت سيدي وتاج راسي وانا عبدتك وكلبتك ووطت علي رجلي بتبوسها وهالة جتلي وقلعتني الفانلة وقالت لسوسو قلعي الشورت لسيدك يا لبوة .
انا الموضوع عجبني اوى ان حماتي تكون خاضعة ليا وتكون عابدة ليا فكدة كل اللي اطلبة لازم يتحقق .
سوسو قلعتني الشورت وزبي وقف حديد وسوسو بتبص لزوبري اوى كانها اول مرة تشوف زب كبير كدة . وهالة قلتلها مصي زب سيدك ياشرموطة وبقت هالة تمص شفايفي وسوسو تمص زبي ..
ااه علي المتعه الليانا فيها . وطبعا تاثير الحباية شغالة وزبي فارس جاهز للمعركة وبعد وصلة مص فوق وتحت
مسكت سوسو ونيمتها علي السرير وطبعا كانت مظبطة جسمها وتاتو فوق كسها وتاتو علي بزاها والميكب وكل دا هيجني لقيت نفسي باكل بزازها وهي بتتاوة وتزوم وهالة ماسكة بزاها مص ورضاعة ونزلت علي كسها ولقيت عسل كتير بينزل منها وبلعب في كسها وحسيتة ضيق شوية طبعا علشان متناكتش من ازبار غير سحاقها مع هالة وبس ودا طمني انها مش شرموطة ودا اول زب ينكها بعد جوزها .
وفضلت افرش وامص وادعك في جسمها وهي كل شوية تترعش وتنزل عسل وهالة مش رحماها بردو كننا احنا الاتنين بنيك فيها انا مع المناظر اللي قدامي هجت اوى فرستين عريانين قدامي وبنيك فيهم اااااو بجد علي المتعة .
وانا لسة ماسك سوسو اللي ابتدت تتاقلم معايا وتتجاوب وبقت تطلع اهااات اللبونة والمتعه ماهي بقتلها كتير متناكتش من راجل وانا مش عاتق عمال ابوس والحس جسمها الابيض اللامع بلساني وهي تفرك من المتعه وتفرك بجسمها ااااااح اااااااه ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اووووى كلني اوى اوى نكني بئي اااااااااااااه ااااااه قطعني يا حبيبي وانا بقيت هايج اوى وبقيت اقولها هانيكك يا سوسو هاكلك يا لبوة وقمت رافع رجل واحدة من رجليها ودخلت زبري وقعدت انيك جامد اوي اوي وهي تصرخ ااااه ااااااح اووووووف ااااااه دخلة جامد يا سيدي دخلة جامد نيك خدامتك نيك لبوتك وانا عمال انيك وهالة تقطع شفايفها وبزازها الجميلة وانا شغال نيك وهي تترعش وتنزل عسل وهالة تنيك فوق وانا بنيك تحت سوسو صوتها راح من المتعه سوسو في دنيا تانية من المتعه صوتها بداء يزيد من المتعه وهالة تمص شفايفها علشان صوتها ميعلاش اكتر وسوسو راحت مننا خالص وكل دا انا بنيك زي الطور في كسها .
ببص علي كس سوسو لقيتة احمر اوى من النيك وجسمها كلو عمال يتهز ومنظر بزازها وهي بتترج هيجني اكتر وهالة مسكت شفايفي مص ولحس لغاية ما خلاص بنزل طلعت زبي وبنزل علي بطن سوسو وهالة بسرعة استقبلت زبي في بوقها ومصت بقيت اللبن جوة بوقها وان من التعب اترميت علي السرير وببصلهم ولقيت هالة تفت اللبن علي وش سوسو اللي سوسو اخدتة في يوقها وبلعتة وووواو منظر جميل اوي ..
هالة قالت لسوسو مصي زب سيدك علشان يقف وينكني . سوسو قلت مش قادرة اقوم يا ستي لقيت هالة رزعت سوسو بالقلم من شدة القلم انا وداني اتصورت ولقيت سوسو قامت بسرعة ومسكت زبي تمص وهالة جمبي بتمص شفايفي تشفطها جوة بوقها وانا اندمجت مع هاله في البوس وزبي وقف ولقيت هالة شدت سوسو من شعرها الحرير وقالتلها الحسيلي كسي وجهزية علشان سيدك ينكني وهالة فلقست وبتمص زبي وسوسو من ورا بتلحس كس هالة
يووو من النظر يا جماعه بجد رهيييييب اوى ..
وبعد وصلة مص ولحس خليت هاله تعمل وضع الدوجي وقمت دخلت زبي في كسها وقعدت انيك وسوسو ادتني بزاها امصها .. بنيك في كس هالة وبرضع بزاز حماتي سوسو اللي هي لبوتي وهالة شفطت زبي كلة وعمالة تتاوة ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف ااأأاح اااااااه ااااااح اووووووف ااااااه قطعني يا جوزي يا حبيبي يا دكري ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اووووى نيك اوى اوى وبقيت انيك وانا هايج لغاية ما همدت وهانزل لقيت هالة بتقول لسوسو خدية في بوقك يا لبوة وسوسو مسكت زبي ونزلت لبني كلة في بوقها ومن التعب بجد نمت علي السرير والاتنين فضلو يبوسو في بعض واللبن بتاعي بينزل في بوقهم لغاية ما الاتنين اترمو جمبي وبقينا ننهج كلنا لغاية ما هدينا وببص في الساعه لقتها ٣ احا انا مش هالحق انام وفي بالي طب ازاي اقدر علي امل بكرة . لا انا هالحق انام تلت ساعات علشان اقدر اقاوم بكرة وسبتهم الاتنين نايمين جمب بعض ورحت علي اوضتي جري ومن التعب نمت عريان ومحستش بنفسي غير وهند بتصحيني وبتلعبلي في زبي
هند . احمد اصحي .. وهي بتمص
انا . يو سبيني انام شوية
هند . بردو بتمص .. اصحي هانتاخر الساعه سته ونص
قمت مفزوع . يلهوى انا هاتاخر ودا تاني يوم ليا في الشغل ومينفعش اتاخر دقيقة
هند . انت كنت بتعمل اية ونايم عريان كدة
انا . قمت وبلبس علشان ادخل اخد دوش بسرعة . قلتلها بعدين بعدين
اخدت دوش ولبست بسرعه كانت هند وهاني جاهزين ونزلنا اخدت العربية بسرعه وقابلنا امل ووصلت هاني المدرسة وبعدين علي كلية هند وهما يبنزلو امل ادتني ورقة متطبقه اخدتها وحطتها في جيبي ومشيت بسرعه علي الشغل …..
وهنا انتهي الجزء الرابع علي خير
استنو الجزء الخامس علشان في احداث كتير
امل كاتبالي اية في الورقة
واية اللي هايحصل مع امل
ولما اقابل سوسو اية اللي هايحصل بعد اللي حصل ما بينا انا وهي وهالة
استنوني وادعموني بارائكم
منتظر ردودكم
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية حرمان من قلب القاهرة)