روايات

رواية مجتمع سلمى الفصل الثامن 8 بقلم ناهد ابراهيم

رواية مجتمع سلمى الفصل الثامن 8 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الثامن

 

وصلنا البيت من غير ما حد فينا ينطق ولا كلمة ودخلت سلمي نامت وفضلت نايمة لتاني يوم . وقررت اسيبها لوحدها وعلي العصر كده نزلت اشتريت ليها خاتم هدية ورجعت عملت ليها فطار ودخلت اصحيها واحاول اصالحها

انا : سلمي سلمي مش هنقوم بقا يا حبيبتي احنا بقينا المغرب
سلمي : انا صاحية بس مش قادرة اقوم
انا : انا اسف اوي ومش لاقي كلام أقوله انا عارف اني كل ما بحاول اساعدك بقلبها ضدك
سلمي : لا يا يوسف انا مش زعلانة منك خالص ده كان قرارنا سوا وانا برضو وافقت عليه
انا : علموم ابوكي مجمعنا كلنا علي العشا النهاردة احنا ننزل ونقوله كفاية كده احنا منسحبيين
سلمي : خخخخ بعد كل ده انتي عايزني بعد ما دخل زبين في طيزي وناكوني في نص الطريق ونيموني وكلهم طرطروا علي جسمي عايز بعد كل الإهانة دي انسحب واخسر تاني
انا : يعني انتي عايزة تكملي يعني ؟
سلمي : اه انا بس عايزة ارتاح النهاردة وبكرة نشوف نعمل أية واكيد مش هتنزل للمستوي ده تاني يعني .

نزلنا نتعشا ونتجمع كلنا علي سفرة واحدة والأجواء كالعادة مليانة ضحك وقلش وكل واحد بيسف علي التاني
حمايا : انا شايفكوا كلكوا مركزين وكل لبوة منكوا شغالة علي اكمل وجه وده مخليني مبسوط بيكوا اوي وفخور اني عرفت اربي لباوي زيكوا

الترابيزة كلها سقفت وصفرت دعم لشراميط العيلة
حمايا : وعلشان انا دايما مهتم اطلع انجس ما فيكوا قررت اكشف ليكوا جزء من الهدية هيكسبها الراجل الفايز ، بكرر لسة الهدية اكبر لكن ده مجرد جزء بسيط يشجعكوا تكملوا

قامت مريم ووقفت جنب حمايا
حمايا : طبعا عارفين انا مريم لحد دلوقتي بكر وطول الفترة الي فاتت بتتناك في طيزها بس فأحب اقولكوا إن الكسبان زبه هينول شرف انه ينيك مريم في كسها لاول مرة . أما بقا لو مريم نفسها هي الي كسبت فليها حق تختار اي حد يفتحها او تقرر تفضل زي ما هي
هيبقي قرارها هي
حماتي : ها يلا سخنوا قرونكوا اكتر وحولوا كل واحدة منهم لشرموطة كل الي يهما أنها تتناك
علي كان قاعد جنب مريم قام مادد أيده مبعبصها في طيزها وقالها : كلها اسبوع يا اختي وهفشخلك كسك الي فرحانه بيه ده .

طلعت لفوق وقعدنا انا وسلمي نتكلم شوية ازاي هنجيب رجالة ليها وبعدها سلمي كملت نوم وانا حسيت اني هموت من الهيجان وزبي يموت ويفضي اللبن الي جواه مينفعش انيك سلمي لأنها لسة تعبانة ومحتاجة ترتاح ولو نيكت اي حد من العيلة هيتحسب ليهم زب وده هيضر سلمي يبقي مفضلش غير واحدة بس ست الحبايب يا حبيبة حماتي .
نزلت تحت وخبطت عليها الباب شوية وفتحتلي لقيتها لابسة روب علي اللحم وفي النص ملط خالص بطنها وكسها وبزازها عريانين .
حماتي : خير يا يوسف أية الي جابك الساعة دي ؟
….انا : بصراحة
حماتي : هههه انت كمان عايز تنيك ومش لاقي حد .وملقتش طبعا غيري صح ؟
حماتي : ياه علي الزمن مش دي الميلف الي محدش بيقربلها دلوقتي بقيت البريمو
ادتني ضهرها وانا بايدي نزلت أعصر في بزازها
انا : معقولة يا حماتي ده انتي بزازك مرضعة العيلة كلها هو احنا نقدر نستغني عن لبونتك وشرمطتك يا متناكة
حماتي : طب خش يا خول خش
دخلت لقيت حرفيا كل رجالة العيلة قاعدين وكله مطلع زبه
علي ومصطفي بيلعبوا بلايستيشن والخسران مستمر لأن الكسبان بيقوم ينيكها لحد ما الماتش يخلص
دخلت الاوضة بيها لقيت حمايا نايم زي القتيل ملط في عز تلج ديسمبر .
نيمتها جنبه علي السرير ونزلت نيك في كسها الواسع بنت القارحة ، وهي تعدل حمايا وتنيمه علي بطنه وتلحسله في طيزة وانا بزبي بيفشخ في كسها . وحماتي معندهاش اوسخ من لسانها ولا ألفاظ اوسخ من الي بتقولها .
بعدها دخلوا كلهم الاوضة كل واحد شايل بتاعه علي كتفه ولأنها مش اول مرة ننيك سوا فكان فيه بينا تناغم رهيب وعارفين ازاي نمتع كل ست .ونبدل سوا بينا وبين بعض وكل واحد ياخد وقته من غير مشاكل وده بيخلي الست تستمتع اكتر بكل زبر مننا . حتي حسام خلي أمه تفنس له وبزبره ركب فوق طيزها . بعدها نمت علي السرير وساند راسي علي رجل حمايا وركبت حماتي بخرم طيزها فوقي ومن ورا طلع علي وبزبره فشخ كسمه . ومن الجنب حماتي بتبدل المص بين زبر مصطفي وحسام ومع حمايا الي نايم جنبنا محسيناش غير والسرير بياخدنا وبينزل .
فاق حمايا اخيرا من غيبوبته وقال : خخخخخ يولاد الوسخة هو كل ما اصلح السرير تبوظوه
مصطفي : معلش يا عمي هو صحيح السرير ميستحملش أربعة بس حماتي تستحمل عادي
حماتي : يوه كفاية لك انت وهو ويا تقوم تكمل نوم في الاوضة التانية لاما تقلع وتنضم لينا
حمايا : ودي محتاجة كلام معاكوا طبعا

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية العزف على نياط القلوب الفصل السابع عشر 17 بقلم الكاتبة أماني سيد

وكملنا نيك سوا لحد ما تعبنا ونمنا كلنا في حضن حماتي بعد ما حكيت لينا حدوته وقصة من قصص مغامرات الديانة مع حمايا .
ـــــــــ
كده احنا بقينا يوم الاتنين عدي 3 ايام وفاضل أربعة و العدد الي معانا تقريبا 11 بس هل ده كفاية ؟؟ اكيد لا محتاجين عدد أكبر من كده دي شهد لمتهم في ساعتين .
خرجت في الجنينة لقيت مريم صاحية بدري وقاعدة بتلعب في التلفون
انا : صباح الخير يا ميمو ، صاحية بدري لية ؟
مريم : صباح النور ، لا ده انا منمتش من امبارح
انا : اه مقولتيش عاملة اية في التحدي الجديد جبتي كام واحد لحد دلوقتي ؟
مريم : يسلام عبيطة انا علشان اقولك
انا : انا بس مش سامعلك صوت خالص وبقول اكيد عندك استراتيجية بتلعبي بيها
مريم : يوسف متحاولش مش هديك اي معلومة
انا : طب نتكلم بجد بقا انا عايز اعرض عليكي عرض ، أية رايك تلعبي معايا مش ضدي ؟
مريم : العب معاك ازاي يعني ؟
انا : انا عارف انك شايلة دماغك من التحدي ده وانك مجبتيش ولا واحد تقريبا ومستحيل تكسبي وانا وسلمي علاقتنا بالناس قليلة ومعندناش حد نثق فيه يعني انتي لوحدك مستحيل تكسبي وانا لوحدي مستحيل اكسب بس احنا سوا نقدر نكسب أية رايك
مريم : اه عايزني انا اجيب رجالة لمراتك
انا : بالظبط ما انتي طلعتي بتفهمي اهو
مريم : طب وانا أية الي يخليني اعمل كده ما عنك ما كسبت انا مالي بيك
انا : أولا لأن الجايزة كبيرة وهيكون ليكي نسبة منها لو كسبت احسن ما تتطلعي بولا حاجة وثانيا لأن الكسبان هينيك كسك وانا عارف وانتي عارفة انك مش بكر وانك اتفتحتي قبل كده
(بصتلي مريم ونظرات عينها اتغيرت )
انا : في مرة وانا بنيكك كنتي انتي سكرانة وبالغلط زبي دخل في كسك ومفيش اي حاجة حصلت وبشوية بحث مني عرفت انك بعتي شرفك لرجل أعمال دفعلك مبلغ محترم ، وطبعا مينفعش اهلك يعرفوا علشان هتدخلي في مشاكل كتيرة واسئلة اكتر ويحظك بقا لو وقعتي مع علي هيبقي فضحيتك بجلاجل ، لكن لو انا الي كسبت فهندخل الاوضة و نظبطها سوا وسرنا يفضل في بير
مريم : امممم ده انت مخطط كل حاجة بقا ، ماشي يا يوسف هلعب معاك بس نسبتي هتكون 50% من الجايزة
انا : يعني سلمي تاخد كل الازبار وانتي تنصصي معاها ؟ 20% حلو اوي
مريم : 30%؟
انا : 25% وده اخري
(قامت مريم وسلمت عليا )
مريم : يبقي علي البركة ، بينا نخلي من اختي لبوة
انا : مرحب بيكي في الفريق ، دي افضل صفقة عملناها الموسم ده 😂
مريم : شوفت بقا الدماغ ياروح امك ، كسبت ربع الجايزة و خلصت نفسي من مشكلة من غير ما زب واحد يدخل جواية دي بقا اسمها استراتيجية
انا : ماشي يستي بس نكسب بس بدل ما نتركب سوا
مريم : جهز بقا مراتك علشان محضرلها شوية حاجات هتفشخ *** امها
ــــــــــــ
عدي يوم الاتنين بسهرة مسائية جمعت فيها مراتي الماضي كله لما نامت مع الاكس بتاعها و طلعت من عنده راحت لصاحبها الي كانت بتخونه معاه و خلصت ورجعتلي نمنا سوا وكانت خلاص اتعافت وجاهزة ومتحمسة للي جاي

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية تمارا ورحيم – عشق العقرب الفصل السادس 6 بقلم لوجي احمد

يوم التلات صحيت متاخر وكنت مستعجل علشان الحق الشغل لكن لقيت الباب بيخبط فتحت لقيت حد معرفهوش طول بعرض لابس قميص وبنطلون وزبه طالع من قلب البنطلون واقف علي الجاهز متكلمش ولا كلمة ودخل علطول وبعده لقيت خمسة كمان لابسين نفس اللبس وبنفس الطريقة قفلت الباب لقيته خبط تاني فتحت لقيت ناس تانية عمالة تيجي معرفش مين دول بس علطول ترجمت أنهم تبع مريم . دخلوا علي مراتي لقوها نايمة علي بطنها بقميص النوم وطيزها مرفوعة ومن غير مقدمات فتحت عينها علي زبر الراجل في كسها . اتفرجت علي المنظر وانا مش عارف اعمل حاجة الناس استباحت البيت من غير اي إذن فتحوا التلاجة وكلوا ، وفي الي شغل التلفزيون ، و الي استعمل فرشة سناني وفي علطول دخل اوضة النوم ينيك في مراتي وبعد ما يخلص يدخل راجل تاني .
بعدها دخلت مريم : أية رايك في المفاجأة دي
انا : مين دول وآية العدد ده
FreeUseمريم : ده
انا : يعني أية ؟
مريم : يعني اتعامل عادي وكمل يومك عادي انت ومراتك وهما هينكوها طول اليوم وهي بتستحمي وهي بتعمل اكل طول الوقت هيكون في زب في كسها
انا : جامدة فشخ الفكرة دي والعيال باين ازبارها حديد
مريم : عيب عليك ده اختي يعني لازم اتوصي بيها
قعدت اتفرجت شوية وسلمي كانت فاهمة الفكرة ومتفقة مع مريم من قبلها
قعدنا نفطر انا قعدت علي الكرسي وهي قعدت علي زبر واحد منهم وواحد بيرضع من بزازها بعدها دخلت الحمام تستحمي ودخل معاها 3 فحول يشطفوها و ينيكوا فيها وهي تمتع فيهم بالمرة . عجبتني اوي الفكرة وعجبني الطريقة والعيال متمكنة اوي وبينكوا بمعلمة لا هو بعنف ولا هو بملل و ده مخلنيش انكسف اطلع زبي واقعد اضرب علي شكل مراتي وهي بتتناك . لكن للاسف كان ورايا شغل ولازم اروح النهاردة فسيبتها للرجالة ووصلت الشغل .
وبعد شوية لقيت مريم مصورة ليا فيديو وواحد واخد مراتي في البلكونة الي علي الشارع ونازل فيها نيك قدام الناس . احا علي الفجور ده انا عمري ما عملتها دخلت الحمام اتفرج علي الفيديو علشان كنت ناسي السماعة واندمجت والصوت علي وانا في عالم تاني بدعك في زبري علي صوت مراتي وهي بتتناك .
سمعني سيد وهو في الحمام وخبط عليا فوقني بالظبط قبل ما اجيبهم فلحقت عدلت نفسي وخرجتله
سيد : أية ده يسطي سكس في قلب الشغل احنا بوظنا خالص
انا : لا مفيش اصلي لقيت فيديو هيجني اوي
سيد : بجد وريني وريني ده انا هموت علي اي حاجة
(الفيديو مكنش ظاهر فيه وش مراتي ، قومت مديله الفيديو يتفرج )
سيد : احا ده فيديو مصري ، بس الجودة حلو اوي وفي عز النهار ولاد الوسخة ، خخخخ أية ده مين اللبوة دي وآية الجسم ابن الحرام ده ، خخخخخ بص بص بتتلبون علي زبر الراجل كسمين ام هيجانها احا ، دي اكيد شرموطة قارحة يبخت جوزها الديوث الي سايب لحم مراته يتفعص كده

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية فرط الحب الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم دينا ابراهيم

كلامه هيجني اكتر وخلي زبي يجيب لبنه في البنطلون قدام سيد من غير حتي ما المسه
سيد : ابعتلي الفيديو ده يسطا ده جامد فشخ ولو عندك فيديوهات تانية للشرموطة دي ابعتها اصل باين اوي أنها خبرة

خرج سيد وكملت انا ومريم فتحتلي فيديو كول علشان اشوف الرجالة وهي لسة مكملة دعك في مراتي اتاري كان في دفعة تانية وصلت تاخد من التورتة حتة هما كمان

خلص الشغل وجريت زي الملهوف علي البيت علشان اشوف سلمي دخلت لقيتهم كلهم مشيوا بس اثار المعركة لسة موجودة
وصلت لاوضة النوم النوم لقيت سلمي نايمة تعبانة خالص واللبن مغرقها من كل حتة
قلعت انا كمان و حضنتها من ورا وزبي مشي علي جسمها ودخل جواها اكمل نيك فيها بعد الرجالة واجيب لبني الدافئ في كسها يطفئ محنتها ومحنتي الي مش بتنتهي ابدا ، وبينتهي يوم التلات نهاية مثالية وفاضل بس يومين كمان

فاضل تقريبا جزئين صغيرين في القصة وتخلص خالص هنزلهم بسرعة خلال اليومين الجاي
ين ، متنسوش تديوني تقييم للقصة أو تشجيع لو عجبتكم أو لو فيها حاجات مش عجباكوا عادي أنا بتقبل النقد 😂

 

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *