روايات

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الرابع

 

 

انا فضلت شهر تقريبا مالمستهاش كنت ايام الامتحان بس ماما مش رايحه عن بالي
اهات بسمعها كانها عايزه تسمعني
وايام كنت اسمعها بتقول ل بابا انها عايزه تتناك لسه وكانت تطلع اودامي بقميص النوم وتقعد جنبي حرفيا هيا بتعذبني
تقعد اودامي وتسهر وبدون كلوت وكسها مفتوح وانا ببص عليها ولما حولت اغتصبها وبابا نايم جوه حرفيا انا نايم عليها وببوس فيها غصب عنها وهيا بتقولي استني لما تخلص امتحان
وانا بسمعها وبحك زوبري من الشورت علي كسها
وهيا دوبتني بكلامها
قالتلي ياحبيبي انا تعبانه اكتر منك ومستنيه تنجح بفارغ الصبر وصدقني انا هعوضك وهتنبسط
بقولها مش قادر
هيا بتقولي وبعدين بابا جووه
مينفعش يطلع يشوفنا كده
انا بقولها طب شويه عشان قربت وهيا بتقولي بسرعه انا بحك زوبري ف كسها اووووي وبعد دقايق نزلت ف الشورت وانا وقفت ودخلت الاوضه من غير ماكلمها وفضلت ماكلمهاش لحد اخر يوم امتحان
وهيا لما بتكون قاعده مش بقعد معاها بكون ف الاوضه ويوم النتيجه لما شوفتها ع النت كنت 92٪
انا كنت عايز درجات اكتر
انا علفكره شاطر اوي وبحب الدراسه جدا
كنت زعلان من النتيجه ماما لما سالتني شافتني زعلان قولتلها ع النتيجه كانت بتضحك وقالت مبروك وطبعا درجتي دي تدخلني كليه طب
وبابا كان دخل وماما بالبسه البيتي بنطلون فيزون وتشيرت وماما قالتلو كان مبسوط جدا وبركلي ودخل يتشطف
وانا ببص ل ماما
وهيا قربت مني ولقيتها بتقولي زي مانجحت انا هعملك الي تحبو انا بقولها مش عايز منك حاجه
ماما ابتسمت وقالت بجد ولقيت ايديها مسكت زوبري وانا وقف وهيا بتقولي يعني مش عايز
ولقيتها دخلت ايديها تحت الشورت ومسكت زوبري وبتدعك فيا وهيا قالتلي زوبرك كبير اوي كبرت ياحبيبي انا وقف ومش بتكلم وهيا قالتلي اول مكافاءه ليه دلوقتي عشان تعرف اني مستعده اعملك الي تحبو ولقيتها نزلت ع ركبتها وانا مش مصدق وماما طلعت زوبري وهو وقف اوووي وهيا طلعت لسانها بتلعب بيها ع الراس ولقيتها بتمص الراس وانا مش مصدق الي بتعملو ماما
وهيا فضلت تمص ف زوبري اوووي وانا مستحملتش دقيقتين ونزلت كل لبني ف بوقها وهيا بلعتهم ونضفت زوبري لاخر نقطه ودخلت زوبري وقامت تنضف بوقها
وانا وقف وهيا قالتلي ف اي وقت تحب ماما تريحك قولها وهيا مش هتتاخر عنك وعطتني بوسه
وهيا دخلت الاوضه وانا مش مصدق الي ماما عملتو فضلت ف الاوضه لحد ما بابا خبط ودخل وقعد يكلمني عن كليه الطب او الهندسه
انا قولتلو هتكون طب هو فرح جدا
اخدني وطلعنا بره واختي خبطت علينا فتحنا الباب وبنتها معاها اخدتها بالحضن كانت بتحبني واختي بركتلي وانا معايا البت وبضحك معاها واختي حاسس بنظراتها ليه الغريبه كانها عرفه حاجه
وفضلنا قاعدين مع بعض ونهزر ونضحك وبليل اختي مشت وانا دخلت انام بس معرفتش انام بصوت ماما واهات ماما
انا حاسس انها بتعمل كده عشان تولعني اكتر
انا فتحت الباب وقربت كانو ف الصاله بابا قاعد ع ركبتو وماما ع الكنبه وبيلحس كسها امي شافتني وطلعت صدرها وبصالي وانا وقف وهيا بتعض ع شفايفها ولقيتها بتوقفو وهو دخل زوبرو وماما حضنتو وبصالي ولقيتها بتضرب طيز بابا
وانا دخلت الاوضه
وبعد ساعه وانا السماعه ف ودني ومشغل اغاني ومطفي النور
انا معلي الاغاني عشان ماسمعش اي حاجه
بس انا لقيت امي بتهز في وانا لقيتها اودامي ببجامه بيتي وانا بشيل السماعه وهيا بتقولي بحسبك نايم
بقولها صاحي قعدت وقالتلي مالك
قولتلها مفيش قالتلي شوف ياعلي الواحده مننا بتغلط كتير بس انا مينفعش اوفي بوعدي ليك وخليك تنام معايا نوم كامل انا امك ياعلي
انا زعلت بس مابينتش وهيا قالتلي انا مستعده اعملك كل خاجه بس بدون جنس
انا بقولها وانا مش عايز حاجه
ماما قالتلي برحتك وهيا قامت وقفلت الباب وراها
وانا فضلت ع الحال ده تقريبا 10 ايام قمصان نوم وكسها اودامي كانت بتعذبني طول منا اودامها
ماما كانت ف الصاله في كسها خياره وبابا زوبرو ف طيزها ف الصاله وهيا بتقول كلام قبيح
كنت ادخل الاوضه ونام
بعد شهر ع الحال ده
صدمه اخدتها لما بابا قالي انه هو وماما مسافرين اجازه اسبوع عند صحبو ولما سالتو فين عرفت انه رايح اوروبا وممكن يقعد اكتر من اسبوع
وانا عرفت انهم رايحين لبتاع المساج
وده الي اتاكدت منه من ماما
لما قالت واحنا ف الصاله
ان جسمها تعبه وعايزه مساج ان بصتلها بقرف
وحطيت السماعه ف ودني
كانو هيسافرو تاني يوم الساعه 4
وهما قالولي نجوي هتاجي تقعد معاك عشان جوزها مسافر ف شغل
بليل انا صحيت علي احساس غريب مع ان نومي تقيل جدا
بس انا صاحي ع منظر واحساس يجنن
انا صاحي وشوفت ماما ضهرها ليه وهيا لبسه قميص نوم ومرفوع وزوبري هيا ركبه عليه وهيا مسكه رجلي او سنده عليه وبتنزل وتطلع وانا مش مصدق وماما بتنط علي زوبري وصوتها عالي
وانا لقيت الباب بيتفتح غمضت عيني بسرعه
ولقيت بابا بيقولها لسه مصحاش قالتلو لا مش هيصحا وكمان انا عطتلو ربع حبايه منوم ف الشاي قالها والربع هيعمل ايه قالتلو ده الي كان عندب وهو نايم اهو قالها مش هينزل دلوقتي
قالتلو زوبرو كبير اوووي وهيا نامت علي رجلي وقالتلو الحس كسي وزوبر ابنك جووواه
انا مش مصدق الي بسمعو
انا بفتح عيني بابا فاتح طيز ماما وبيلحس في كسها وانا غمضت عيني وانا سمع اهات ماما وبابا بيلحس ف كسها
ولقيتو وقف ع السرير وبينيك طيزها وانا حرفيا مش مصدق وماما بتنول وتطلع وبابا بينيكها وهو نزل ف طيزها بعد دقيقتين وهو وقف
وبيقولها كفايه قبل مايقوم
قالتلو مش قدره ياماجد
كسي تعبان اووووي وفضلت تنط علي زوبري وانا لقيتهها بتنزل علي زوبري وانا مستحملتش وزوبري انفجر ف كسها وهيا ااااااااح الواد نزل لبنو سخن اووووي وابويا بيشوف لبني وهو بيخرج من كسها
وهو ماسك طيزها وبينزلها ع زوبري وبيرفعها وماما مش بتتحرك وهو خرج زوبري وماما عدلت نفسها وفضلت تمص زوبري وبابا مسك منديل بعد ما ماما خلصت شكلو منديل مبلل ونضف زوبري وانا ماتحركتش ودخل زوبري وماما قالتلو
ياريت لو كان بينام معايا مكنتش هسافر
قالها بعدين لما نرجع نحاول تاني
وبعدين نجوي هتحاول معاه وتعرفنا كل حاجه
انا سامع كل حاجه وهما خرجو وانا مغمض وماتحركتش من مكاني وبفكر ف كل الي حصل والي قالوه ازاي نجوي هتحاول معايا
هو معقول بابا عارف ان نجوي بتعمل كده مع ماما
والخوف ليكون بيعمل كده مع نجوي
الف حاجه ف دماغي مش عارف اي تفاصيل ليه
تاني يوم صاحي متاخر صحيت ع بنت اختي الي صحتني من النوم اخدتها ف حضني كان عندها 4 سنين وبضحك معاها واختي دخلت وقالت كل ده نوم بقولها الساعه كام قالت 10
بقولها هقوم اهو طلعت بس غريبه البيت فاضي سالت عن بابا عرفت انهم سافرو انا زعلت وقالتلي هما ودعوك وانت نايم عشان مش عايزينك تزعل قالولك هيمشو العصر
بس ميعاد الطياره 8 الصبح
قعدت وفتحت نت ماما بعتالي كذا رساله
انا مردتش عليها
وقعدت وبسال اختي عن جوزها هيا قالت هيقعد شهر وانا قاعده معاك لحد مايرجعو
قولتلها عرفتي جوزك
ضحكت وقالت ايوه
قعدت وانا معطتش اهتمام ل اختي خالص واليوم عده عادي مع ان جسمها جميل اوووي زي جسم اسماء جلال بالظبط بس اختي بيضه
بليل اختي زودت الجرعه بقميص نوم للركبه وقاعده معانا وتهزر مع بنتها وقالتلي خود البت معاك جوزي بيرن دخلت وبعد دقايق سمعت اهات
وانا سمعت اختي بتتناك فون من جوزها فاتحه المايك وصوتها عالي
انا رجعت وقعدت بعد شويه رجعت وقعدت وانا ببصلها وماتكلمتش
دخلت انام والبت دخلت تنام معايا ونمت فعلا وصحيت متاخر علي صوت اهات انا بطلع وكانت اختي مشغله سكس ع الشاشه بس الغريب ان ده صوتها مش صوت حد غريب انا بقرب وشوفت اختي نايمه ع الكنبه وهيا شبه عريانه صدرها بره وكانها كانت بتتفرج ونايمه وبتلعب ف نفسها بس النوم غلبها
انا بقرب كمان شوفت منظر ع الشاشه صدمني
انا لقيت اختي هيا الي بتتناك من جوزها
فيديو ساعتين كاملين انا بسرعه ف الفيديو
ده مش فيديو واحد ده كذا فيديو بس متجمعين
ف الحمام والمطبخ وحمام السباحه
انا بصراحه عجبني اامنظر اووووي بس خزفت ليكون كمين وتكون صاحيه انا من هيجاني مسكت بزها ودخلتو ومسكت التاني وقرصت حلماتها شويه ودخلتو كمان وبعدت ايديها عن كسها وانا شايف كسها وريحت العسل الي يجنن انا دخلت الغرفه واخدت بطانيه وطلعت غطيتها ودخلت وانا هيجان بس نمت مكنتش عايز اوقع نفسي ف اي غلط
او بالاصح عايزها هيا الي تبداء معايا
انا نمت وصحيت ع ايد اختي نجوي بتقولي يلا عشان نفطر مش هفطر لوحدي
انا صحيت وبنتها كانت صحت من بدري طلعت وهيا لابسه بجامه وانا قاعد
هيا قربت مني وتاسفت علي الي شوفتو انبارح وانها نامت غصب عنها وانا غيرت الموضوع
فضلت يومين ع الحال ده بحاول ابعد او مفتحش معاها اي كلام ف الموضوع ده
بس موضوع المنوم اشتغل و3 ايام بكون قاعد وبيكبس عليه النوم والغريبه ان قبل مابكون عايز انام اختي يتكون عمله عصير او شاي
وانا بصحه بحس بتعب شويه ع غير العاده
اليوم ده نفس الموضوع حصل معايا بس انا كنت عامل حسابي بالتلفون بتاعي شغلتو وحطيتو ع الدولاب بتاعي وهو قصاد السرير وشغلتو كاميرا وفعلا نمت ولما صحيت بسرعه مسكت التلفون
وشوفت اختي دخلت وقفلت الباب وهيا بتقلع ملط وفضلت تمص ف زوبري ولقيت حد بيرن عليها وهيا فتحت كاميرا وفضلت تمص وكانها بتفرجو وبتلحس زوبري من فوق لتحت وركبت عليه وفضلت تنط وانا عرفت انها ماما وبابا بيتفرجو علينا
التلفون بيصور واختي بتنط ع زوبري لحد منزل ف كسها قامت تمص زوبري وتنضف وتطلع انا خبيت الفيديو وطول اليوم كان مفيش حاجه بس المره دي انا مش هصبر اكتر من كده
انا قاعد ف البيت واختي كانها بتلبس عبايات علي الحم حرفيا طيزها بتكون واضحه حتي بزازها واضحه اوووي
في نفس اليوم دخلت عليها الاوضه كانت بتلعب ف كسها بسرعه قفلت التلفون ونزلت القميص ووقفت وبتقولي تبقي خبط ياعلي

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية ليان الزعيم الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم آية عيد

3tLZJMG.md.jpg
انا قولتلها معرفش انك مش فاضيه
سكتت وقالت في حاجه
بقولها لا مفيش وانا ببص ع تفاصيل جسمها وبزازها الي شكلهم يجننو
اختي فضلت وقفه وبتستعرض جسمها اودامي بتشد القميص لورا وانا ببص عليها وهيا قالتلي بتبص ع ايه
بقولها معلش وطلعت وانا زوبري ناااار
اختي لو كانت عملت اي حاجه كنت هغتصبها
انا قعدت ف الصاله وبعد شويه اختي طلعت
وقعدت معايا وبتقولي ان جوزها بيكلمها وهيا كانت بتصور فيديو ليه زي مابيحب
انا بقولها كده غلط احسن حد يشوفه
قالت لا محدش ببمسك تلفونه
انا قولتلها برحتك
هيا قالتلي بليل هكلمو
بقولها مش بيزهق قالت هو انا شويه ده بيموت فيا
انا بقولها حقو
ضحكت وقالت تعرف ياعلي لما بنكون سوا
اقل حاجه مرتين تلاته ف اليوم
انا بقولها امال مش بتخلفي ليه
ده لو مراتي زيك كنت خلفت مني داسته
ضحكت وقالت الاهم من كده هيا المتعه نفسها
فضلت تتكلم وتحكيلي حاجات جنسيه مع جوزها وهما ف شرم او الساحل وانا بسمع واختي بتحكي وانا طلعت وبليل لما رجعت اختي ف الصاله ومشغله الكاميرا وانا ماتكلمتش واختي بتكلم جوزها فيديو وهيا بصتلي وقفلت الصوت وقالتلي اقعد عندك وماتعملش صوت عشان هفتح المايك
انا قعدت واختي لبسه فستان لازق ع جسمها وبزازها واضحه اووي
وهيا بتحسس علي كل حتي ف صدرها
وجوزها بيتفرج وانا ببص عليها وزوبري وقف اختي تبص عليه وتعض شفايفها
ولقيتها بتبصلي وبتبوسني وبتحسس علي جسمها
3tQW8AP.md.jpg
انا مسكت زوبري اودامها بضغط عليه وهيا بتبص نحيتي وجوزها بيقولها طلعيهم بره
هيا نزلت الفستان وبزازها اودامي الحلمه طلعت غامقه شويه مش زي ماما
اختي فضلت تقرص ف بزازها وتمضمهم ع بعض ودورت نفسه وفنست طيزها للكاميره وليه

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية مهرة العز الفصل الثامن عشر 18 بقلم مريم

3tQUfol.md.jpg
وهيا بتحسس ع طيزها ولقيتها فنست ع المجلس
وبتضرب طيزها وجوزها بيقولها ارفعي وريني طيزك واختي بتبص للكاميرا وتبصلي
وانا بتفرج وبمسك زوبري واختي رفعت الفستان وهو اااااااه شوفي زوبري عامل ازاي وهيا بتفتح كسها وطيزها وبتقولو دخلو جوووه واختي فضلت كده لحد ماجوزها نزل وهيا قامت لبست وقفلت وانا لقيتها بتقرب مني وبكل جراءه قالتلي تحب اريحك زي ماريحت جوزي
انا بقولها لا انا كويس هيا مسكت زوبري وقالتلي امال ده وقف ليه وانا ماتكلمتش وهيا مسكاه وبتدعك في من البنطلون
وانا خلاص مسكت بزازها وهيا ابتسمت وهيا طلعت زوبري ونزلت عليه دعك ودخلتو ف بزازها وانا قاعد وهيا تمص في وتدخلو ف بزازها ولما لقيتها قلعت الفستان وهيا بتقولي تعال جوه
بقولها بلاش خليني هنا احسن هيا فهمت وقالت برحتك انا وقفت وبقيت انيك بوقها اوووي وهيا تبلع زوبري وف الاخر نزلت ع وشها وبعد ماخلصنا هيا اخدتني للحمام وبتغسل جسمي وانا وقف وهيا مبسوطه وبتبوس صدري
وانا عارف ان كل حاجه هتوصل ل ماما
طلعنا والساعه 2 كنت صاحي وهيا
طالعه لبسه طقم من قطعه واحده كانو فستان بس ده برجل اول مره اشوف عليها بس هيا تقريبا صدرها كلو بره وكسها واضح اوووي
هيا بتقولي سهران ليه بقولها مش جيلي نوم
انا بقولها مش نمتي ليه
قالتلي بصراحه مش جيلي نوم
بقولها اشمعنا
قالت بفكر ف الي حصل مش عارف احنا غلطنا ولا ايه
انا بقولها عندك حق يمكن غلطنا
هيا ابتسمت وقالت بس احلي غلطه ف حياتي
انا بقولها لبسه ليه كده
قالت ده كان عندي قبل الجواز بس صغر عليه
شوف عامل ازاي اختي بتلف بيه

3tt20c7.md.jpg
انا ببص علي كسها وطيزها منظرهم يجنن
انا بقولها ضيق اووي عليك
قالت ايوه من زمان ولقيتها قعدت وبتحاول تسحب البتاع من كسها اودامي قولتلها نزليه من فوق شويه ضحكت وقالت صدري كده هيخرج
بقولها خلاص خليك كده اختي بصتلي
وقالتلي ماما كلمتني وبتطمن عليك
بقولها ماشي
قالت انت زعلان منها ولا ايه
بقولها لا هزعل ليه
اختي قالتلي مالك ياعلي
انا دماغي فيها الف حاجه عايزه تتقال
انا قولتلها اكلمك وتجاوبيني بصراحه قالت ماشي
قولتلها بس بدون ماما ماتعرف اي حاجه قالت وعد
انا بقولها تعرفي ايه عن ماما وبتاع المساج ده
اختي بتقولي بمعني ايه طيب عشان ارد عليك
قولتلها ف الجنس يانجوي اختي قالت هوبا
انا ابتسمت وقولتلها مستغربه
انا عارف انك عرفه وبابا عارف انك انتي وماما بتنامو مع بعض وعارف انك بتدخلي عندي اليومين الي فاتو وبتنامي معايا
اختي قالت طب مانت عارف كل حاجه اهو
عايزني اقولك ايه تاني
بقولها تجاوبيني بصراحه قالت حاضر ×××× لقولك بصراحه
قولتلها بابا لمسك قبل كده
قالت لا محدش لمسني غير جوزي بس بابا بيشوفني وانا مع ماما بنريح بعض وهو نام مع ماما معايا بس مالمسنيش بقولها يعني نام مع ماما وانتي معاهم ع السرير
قالت شوف انا وماما كنا سوا وانت ف المدرسه
بابا دخل علينا وشافنا واحنا مكملين كنا ف وضع 69 وبابا قلع وراح مدخلو ف كس ماما وانا شايفه زوبرو نزل ف كسها وطبعا لبنو نزل ف بوقي وانا بصراحه بلعتو ده الي كان اقرب مره بابا لو كان عايز ينام معايا كان اليوم ده عشان انا كنت بقالي شهر جوزي مسافر وماما بتريحني
ولولا بابا مش بيطول ف الجنس كنت هخليه ينكني ويحصل الي يحصل بس هو مكملش دقيقتين
ومن ساعتها وانا وماما عادي
بقولها ازاي بابا وانتي اتعودتو ع الموضوع
ده قبل الجواز وماما كانت بتشتكي من ابوك
وهيا كانت تقولي ×××× يرزاق براجل يعرف يريحك كنت لسه 18 سنه
واتعودت ع الكلام معاهم وامك كلامها قبيح شوي
بعد الجواز طبعا حكيت ل ماما كل حاجه حصلت وعمل فيا ايه وماما كانت بتعطيني نصايح ولما جوزي سافر اول مره قاعد ضهرين وماما جبتلي صناعي عارف يعني ايه بقولها ايوه كملي
قالت وانا استخدمتو شويه وماما جتلي وهيا دخلت الاوضه بتاعتي وفضلت تنيك نفسها وكل ماتاجي تعمل ف نفسها كده وانا وهيا بنتكلم وهو كان هزاز بيدخل جوه وبيحرك وماما عملت كده اودامي ف نفسها وانا اتعودت وهيا طلبت مني اعمل فيها وانا سمعت كلامها وبقينا انا وهيا بنريح بعض
المشكله بقي لما جوزي رجع قعد فتره وانا مبقتش بشوف ماما او بنعمل حاجه سوا
ولما سافر انا الي روحت ليها وبابا موجود
ماما اخدتني للاوضه كان مفيش حد معانا وانا عملت فيها بالصناعي ولحس وماما نزلت كتير وهيا بتشتكي من بابا وطبعا لما سالتها عن بابا قالتلي كل حاجه انه عادي وحكتلي عن حبيبها
قولتلها ايوه شوفت صور
قالت ايوه هيا فرجتني عليها وبعد فتره ف يوم سمعت صوت ماما ف الاوضه بتتوجع كنت معايا البت وبابا ف الصاله اول ماشافني حسيتو مخضوض وانا سمعت اهات ماما وانا اخدت بنتي ودخلت الاوضه بدون مانتكلم وبعد شويه ماما دخلت عندي وقالت للبت اطلعي عند جدو
ولقيت ماما بتقلع وفنست وبتقولي الحسي البن الي ف طيزي انا بقولها مين الراجل ده وهيا حكتلي انه صاحب ابوك من زمان وابوك بينام مع مراتو عادي وهو بينام معايا بس مراتو ماتعرفش ان جوزها بيخونها هيا مفكره ان ابوك بينيكها من ورا صحبو
بس عشان هو مش بيحبها ف مش شاغل دماغو لو ابوك ناكها
المهم هو ينكني وينبسط معايا
وطبعا ابوك قالو مراتي تعبانه وعايزه حد يعملها مساج ودي اول مره نكني فيها
انا قلعت وهو بيعملي مساج ويدعك كسي وانا طلعت زوبرو وبمصو
ونكني وابوكي مبسوط واتعودنا ع كده كان ابوك يروح ينيك مراتو وهو ياجي ينكني
ماما فهمتني كل حاجه بتحصل ومن وقتها ماما اودام بابا ف الصاله تنيك نفسها وانا قاعده وتطلبي مني اساعدها ف كده وانا اودام بابا الحس كسها ونمارس مع بعض ولما ابوك زوبرو يوقف كان ينيك ماما اودامي بس عمرو مافكر يلمسني خالص
انا بقولها هو عارف الي بيحصل معايا انا وانتي
قالت بصراحه ايوه
انا بقولها يعني هو عرف انك اتناكتي مني وانا نايم
قالت ايوه وكان بينيك ماما وهو بيتفرج علينا وكان بيقولي اعمل ايه كمان
بقولها طب هما راحو زياره لمين
قالت ماما قالتلي انها رايحه عند بتاع المساج وعرفت منها ان هما رايحين عشان ينيكو بعض جماعي بقولها ازاي
قالت يعني الاربعه مع بعض كل واحد مع مرات التاني انا مصدوم وبقولها وهو ده حصل فعلا
مسكت تلفونها ودخلت ع الواتس وورتني صورها ل ماما وهيا مفنسه جنب واحده والراجل بينيك ماما وابويا بينيك التانيه

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية غفران العاصي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم لولا

بقولها مين مصورهم قالت ماما قالتلي ده متصور فيديو عشان للذكري وكده
كل نيكه مع بعض ماما بتصورها
وورتني كذا صوره
وقالتلي شوف ماما والراجل ع سرير وبابا ف الغرفه التانيه مع مرات الراجل
انا مش مصدق الي بيحصل
وهيا قالتلي بس تعرف ماما نفسها فيك اوووي
بقولها ازاي قالتلي ع كنتو بتعملو ايه مع بعض وزوبرك الكبير وااتفقها معاك لما نجحت وهيا ف الاخر رفضت وهيا قالتلي خليكي معاه وحولي معاه

انا بقولها يعني انتي عملتي كده عشان ماما طلبت منك
قالت لا طبعا انت اخويا حبيبي وانا فرحانه اووي
وع فكره انا مققولتش لماما ع الي حصل مابينا
بقولها هيا سالتك
قالت ايوه قولتلها لا مش عايز يعمل حاجه بعطيلو منوم وبنام معاه
قالتلي وبعدين عرفت ازاي اني عملت معاك كده عرفتها اني مصور كل حاجه ووريتها الفيديو
وهيا شغلتو ع الشاشه اودامي وقالت تعالي نتفرج سوا انا اتحمست اوووي بصراحه…………

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *