روايات

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الثالث

 

انا قاعد ف البيت مبسوط اووي وامي لبست بطلون فيزون وتشيرت ضيق اوووي
ولبسه كوتش وشعرها ناعم
وهيا بتقولي حلو كده
انا بقولها جميله بس البسي عبايه ولا حاجه
ضحكت بصوت عالي وقالتلي جيب حضن
انا وقفت وهيا حضنتني اوووي وصدرها بينكوي ف صدري وقالتلي بتغير عليه
انا حطيت ايدي علي ضهرها وبضمها وبقولها طبعا ياماما مش عايز حد يشوفك كده
بتقولي تعرف ان ابوك عمرو ماقالي كده غلط او لبسك وحش انا بقولها اقولك حاجه
قالت قول
انا قولتلها هقولك بعدين
قالتلي برحتك وراحت عطتني بوسه ع شفتي قعدت لثواني وانا ببصلها وقالتلي ادخل جيب العبايه ع السرير دخلت اجيبها لقيت جنبها كلوت فاتله وانا اخدت العبايه وخرجت وهيا لبستها ووقفه والعبايه مفتوحه ومنظر كسها وصدرها لسه واضحين
وانا بقولها اقفليه ضحكت وقالت حاضر
قفلتها ولقيتها اخدت حضن تاني وبتقولي كبرت ياعلي وبقيت راجل
انا حضنتها وضغط علي ضهرها من تحت وزوبري لزق فيها وهيا بتضحك وبتقولي براحه
وانا بقولها بحبك اوووي ياماما
قالت وانا بحبك ياروح ماما
خليني امشي بقي انا بعدت وهيا بتقولي كبرت وابتسمت وهيا ماشيه وانا زوبري وقف ف الشورت وكان علي بطنها انا دخلت الاوضه وشوفت كلوتها يدوب فاتله من ورا ومن اودام شفاف ويدوب عرضها 3 سنتي يدوب مغطي كسها وانا فتحت دولاب ماما وشوفت قمصان النوم والكلوتات وكل حاجه ليها بس لقيت صور اخدتهم وقعدت اتفرج عليهم كنت مش مصدق كانو 8 صور صغيره
ماما وهيا صغيره كانت بتبوس حد وهما ماسك بزها دي اول صوره والتانيه مقلعها الجزاء الي فوق ونايمه ع الكنبه وهو بيمص بزازها
والتالته بيلحس ف كسها
والرابعه ماما بتمص ليه والخامسه والسادسه والسابعه نيك باوضاع بس ده نيك ف الكس
مين ده وليه ماما الصور دي عندها
ومين الي مصورهم مابقتش فاهم اي حاجه فضلت ادور تاني مفيش حاجه خرجت ورجعت كل حاجه زي ماكانت فضلت قاعد وبعد ساعتين ماما رجعت
وقلعت العبايه وقعدت وقالتلي اختك دي متوحشه
ابتسمت وبقولها ليه قالت عضتني تاني
انا بقولها من حقها تعضك
ضحكت وقالت ليه
بقولها انا لو منها مش هبطل عض فيك
ضحكت بصوت وقالت بس انا العض بيوجعني وانا مش عايزاك توجعني
انا قولتلها انا هعضك عشان اسمع منك كلمه اااه بس
ماما ضحكت وقالت مش لازم تعضني
انت بلمسها واحده منك تخليني ادوب
انا ساكت وهيا ضحكت وقالت دخله اتشطف هيا قامت وانا قاعد وهيا دخلت الاوضه
ومقفلتش الباب وانا سامع صوت الدش وهيا خرجت بعد ماخلصت بقميص نوم
انا قاعد ببوكسر وفانله وهيا قعدت وبتسرح شعرها
ولقيتها بتقولي انت دخلت الاوضه
انا مبقتش عارف ارد اقول ايه
وهيا قالت انت متغير الفتره دي ومش عارفه مالك
انا مش عارف ارد ومكسوف منها ولقيتها قربت مني
وقالتلي احكيلي عايز تعرف ايه وانا اقولك انا ببصلها وهيا بتبوس خدي
وقالت انا امك ومفيش حاجه مش هخبيها عنك
ولا نسيت انك بقيت راجل البيت انا وقفت ودخلت الاوضه واخدت الصور وطلعت وبعطيهم ليه
هيا ابتسمت
بقولها مين ده
قالت ده كان حبيبي بقولها دي معناه ايه وريتها الصوره وهو بينيك كسها
قالت شوف ده كان بيحبني وانا انخطبت ل ابوك وقتها ابوك مكنش عندو مشكله ان يكون ليه صحاب حتي هو مش بيزعل
وابوك نام معايا ف الخطوبه وفتحني وابوك لما شافني علطول مع حبيبي ده كلمني وعرف انه نام معايا وابوك حب يشوفنا سوا هو قالها ليه كده وانا كنت خايفه بس كلمت حبيبي وهو معندوش مانع
واتقابلنا ف بيت حبيبي وابوك صور من غير منعرف انا ف لحظه وقولتلها طب وبتاع المساج شوفتكم مع بعض وبابا معاكم
هيا ابتسمت تاني وقالت ده صاحب ابوك
وابوك جابو عشان يريحني عشان ابوك مش فاضي وانا ست وليه حقوقي
وكمان انا حد يطول معايا عشان ارتاح وبابا مش بيقعد كتير واي ست ياحبيبي بتعوز راجل يريحها ويهتم بيها
اختك نجوي لولا انا بهتم بيها كانت دورت ع راجل تاني انا مش عايزاها تعمل الي انا بعملو
انا مش عارف اقول ايه
وهيا قالتلي انا مش عايزه اغلط مع حد تاني
بس صدقني كل حاجه غصب عني
وابوك هو السبب
وانا عارفه ان انا الام الي انت مش عايزها
انا بقولها لا طبعا ياماما انا بحبك اوووي
وهيا حضنتني وصدرها سخن
وانا بهمس ف ودنها وبقولها جسمك تعبك تحبي انام عليك انا مستني ردها بفارغ الصبر
وهيا قالتلي ياريت ياعلي جسمي تعبني اووي
انا رجعت شويه وماما نامت ع ضهرها
وقالتلي اقلع الفانله انا قلعتها وفضلت بالبوكسر بس وزوبري وقف وانا من تحت لفوق بنام عليه لحد مازوبري بقي علي كسها وهيا فاتحه بوقها وانا نمت عليها وهيا ااااه ايوه كده ياحبيبي حرك نفسك عليه خليني احس بتقل جسمك
انا رفعت رجلي علي رجليها وزوبري عايز يدخل ف كسها حرفيا الي مانعو البوكسر بتاعي وكلوتها
انا بقيت احك زوبري ف كسها وصدري ف صدرها وهيا اااااه حلو اوووي كمان وانا بحك زوبري ف كسها وانا بقولها ممكن اشوف مكان العضه ماما بصالي وقالتلي شويه بس خليك زي مانت
انا مسكت ايديها بايدي وماما بقت تطلع اهات وانا كاني بنيكها بالظبط ماما غمضت عنيها وكل حركه تقول ااااه ااااه وانا حطيت شفايفي علي خدها ببوسها وبقرب من شفايفها ومابين شفايفي وشفايفها سنتي وماما بتبصلي
وانا لقيتها قربت مني وبتمص شفتي الي تحت وانا مش مصدق وهيا بتمص فيها وانا اتجاوبت معاها وبعد اقل من دقيقه قالتلي مينفعش تبوسني كده انا بقولها اسف غصب عني وكنت برجع لورا وطلع وزوبري علي كسها وانا بقولها عايزه اشوف مكان العضه هيا قالت حاضر لقيتها بتقولي ارفع نفسك انا رفعت نفسي وهيا بتخرج صدرها من القميص وشوفت بزها الشمال وقالت هنا بس راحت انا شايف حلماتها وقفه وبقولها وانتي مش بتعضيها ليه قالت طبعا بعضها
وانا بقولها عايز اعضك قالت عيب ماينفعش
وانا بقولها مره واحده قالت بس براحه ياعلي
انا نزلت ع بزها وافتكرت السكس الي كنت بشوفه والراجل بيمص بزها
وانا نزلت ابوس حولين الحلمه وماما اممم
وانا عيني ف عين ماما ولساني طلعتو وبحركو ع الحلمه وهيا بصالي وساكته وانا دخلت الحلمه ف بوقي فضلت امص فيها ولساني عليها وماما ف دنيا تانيه ااااه اااااااه ماما بتقولي كمان ياحبيبي امي مسكت طيزي وبتضغط عليها وزوبري بيحك ف كسها وانا مكمل وماما سمعتها بتقولي اوووووي اووووي هنزل هنزل وانا بحك زوبري اووووي وطلعت ابوس في شفايفها وهيا مسكت رقبتي وبتبوسني وحرفيا انا لقيت بوكسري غرقان عسل وانا مستحملتش وزوبري بينزل كمان وهيا حست بيه وبتمص لساني وبتحسس ع ضهري
واحنا بننهج وماما ابتسمت وقالت ينفع تعمل ف ماما كده بقولها اسف
هيا قالت انت كده بتريح ماما ياحبيبي ماتقولش اسف تاني
بقولها انتي واختي بتعملو كده
قالت ايوه بس اختك مالهاش بتاع تحت فبنستعمل حاجه تانيه
بقولها هو ينفع اقلع البوكسر ف المره ااجايه
قالت لا مينفعش عشان ماتغلطش
احنا كده حلوين وانا هبسطك بس بدون ماتقلع
بقولها ماشي امي قالت خلاص قوم بقي
ضحكت وانا بقولها انتي حلوه اوووي
امي شفايفها تجنن وده الي خلاني ابوس شفايفها غصب عنها لثواني وهيا قالتلي اول مره تبوس حد بقولها ايوه
قالت هبقي اعلمك كل حاجه
انا مسكت بزها وبدخلو جوه وهيا بصالي وقالتلي عضو براحه انا من فوق القميص والحلمه وقفه وبعضها براحه وماما بتقول اااااه ااااااه
وانا بقيت اعض في ده شويه وده شويه ولما قالت كفايه رجعت ابوسها وماما اتجاوبت معايا بطريقه تجنن فضلت مسكه شعري وتبوس وكانت بتسحب شفتي وتمص لساني حاولي دقيقتين بنفس الوضع وانا مكمل والي خلانا نوقف كان تلفون ماما رن وهيا بتبصلي وانا وقفت وزوبري وقف وبوكسري غرقان وهيا ضحكت وقالت ادخل خود دش كان بابا كلمتو واتا دخلت وفرحان وخلصت وهيا لسه بتكلمو وخلصت وقامت اتشطفت ورجعت اتعشينا والوقت كان اتاخر دهلت نمت هلكان بس نايم مبسوط
تاني يوم صاحي علي اجمل صباح
ماما بتصحيني وصدرها اودامي وبتقولي يلا عشان نفطر انا بقولها حاضر وهيا طالعه وانا شوفت نص طيزها ولبسه كلوت الفاتله الي كان ع السرير
انا صحيت بسرعه وطلعت وغسلت وشي ولقيتها ف المطبخ اتجراءت اوووي وهيا وقفه وروحت حضنها من ورا وانا زوبري مرجعو لورا وبصبح عليها وببوس خدها وهيا عادي وانا قربت بزوبري ولمس طيزها وهيا ماقالتش حاجه وانا خلاص كل جسمي لازق فيها بقولها اساعدك ضحكت وقالت اخرج بره علي ماجيلك انا خليني شويه
ضحكت وقالت لو فضلت كده هتعوز تقلع البوكسر عشان هيتغرق وبتضحك وانا ضحكت وطلعت وانا مبسوط وقعدت وحاسس اني بقيت راجل البيت
امي طلعت ومعاها الاكل فطرنا وانا ببص علي صدرها وماما بتبص عليه
وانا عيني بتروح ف اي مكان ف جسمها بيكون عريان
يعني انا شايف كلوتها وكسها واضح
حتي صدرها وقف واتا باكل وبتاعي وقف
خلصانه وعملت شاي شربنا وانا قاعد وباصص عليه وببص ع الشاشه وماما حطه رجل ع رجل وماسكه تلفونها
وكانت الساعه 10 وانا مش ع بعضي وزوبري هايج
وانا كل شويه ابص عليه ونفسي اقولها يلا
انا وقفت وزوبري وقف وبقولها انا ورايا درس كمان ساعه قالتلي خلاص ياحبيبي روح اجهز يلا عشان ماتتاخرش انا دخلت الاوضه وباكل ف نفسي
دخلت لبست وظبطت وطلعت وهيا رفعه رجليها ضهر الكنبه وطيزها مكشوفه ووبزازهها راجععه لورا وحولين الحلمه واضحه
وهيا طبعا نايمه ع ضهرها
وانا بقرب منها وقعدت جنب راسها علي ركبتي وهيا بتقولي هتمشي بقولها ايوه
قالت معاك فلوس بقولها ايوه
بس عايزه بوسه هيا ابتسمت وقالت احلي بوسه وبتبوس خدي وانا بشاور ع شفايفي وهيا قالتلي دي لما ترجع انا بقولها عشان خطري هيا قالت حاضر قربت شفايفها مني وبتبوس شفايفي ووانا طلعت لساني وهيا طلعت لسانها وبيلعبو ف بعض
وانا فضلت اكتر من دقيقه ع الحال ده وماما قالت كفايه انا وقفت وزوبري اودامها وهيا ضحكت وقالت ماتتاخرش عشان تعملي مساج انا بقولها طب يلا دلوقتي ضحكت وقالت بعد الدرس
انا طلعت وانا مبسوط ونفسي الوقت يعدي بسرعه
روحت الدرس وصلت بدري بنص ساعه قعدت شويه وصحابي وصلو فضلنا نتكلم لحد مدخلنا قعدنا ساعه وبعد ماخلصنا روحت جري بفتح باب الشقه ودخلت ولقيت ماما ف المطبخ وانا بقولها وحشتيني وحضنتها من ورا
وهيا قالت ادخل غير هدومك وانا هقفل ع الغدا عشان ابوك هياجي كمان ساعتين
عشان نلحق نخلص بسرعه
بقولها حاضر دخلت بسرعه قلعت وفضلت بالبوكسر بس وطلعت مكنتش موجوده ف المطبخ ودخلت الاوضه بتاعت المساج مكنتش هناك بردو
بنادي عليها قالت ثواني وطالعه
انا دخلت اوضه المساج هيا فيها سرير مساج فعلا
اوضه 3 ف 2 وفيها سرير للمساج

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية ذات الوجه الدميم الفصل الخمسون 50 بقلم ياسمينا

دخلت قعدت وانا ماسك زوبري وماما دخلت عليه
وهيا لبسه كلوت بس وهيا بتقولي انت لحقت تقلع
وهيا بتضحك وهيا بتقولي انت عارف هتعمل ايه
ماتسبش حتي ف جسمي وبعد ماتخلص نام فوقي بجسمك وقبل ماتنام فوقي حط علي جسمك زيت كمان
انا مش عايزه اتكلم خليني ساكته
بقولها حاضر ماما طلعت ونامت علي ضهرها
وانا مسكت الزيت بقولها الكلوت ده هتقلعيها قالت لو هيدياق تبقي نزلو انا بقولها تمام
امي غمضت عنيها وانا
مسكت الزيت ومن عند رجليها وبدات من بين صوابع رجاليه للكعب وانا طالع للركبه وانا عيني ع كسها الي واضح وانا بقولها لما اخلص اودام هنام عليك علطول ولما اخلص هتنامي ع بطنك ولما اخلص مساج هنام عليك بردو
قالت ماشي الي انت شايفو
كمل بقي وانت ساكت
انا اتحمست اووووي وصلت لفخادها البيضه وبدعك فيها وانا وصلت للكلوت وبدعك مابين كسها بكف ايدي وماما امممم امممم وانا مشيت صباعي علي كسها بطول رايح جاي كاني بدعك كسها وهيا ااااه وانا دخلت ايدي علي كسها وهيا كانعا اتكهربت اتهزت وانا بدعكو وصباعي لمس خرم طيزها وماما بتعض ع شفايفها وانا بحرك علقه صباعي ع خرم طيزها وهيا مسكه ف الملايه بايديها اوووي وانا حاسس ان خرم طيزها بيوسع وانا دخلت طرف صباعي وهيا بتعض شفايفها وانا كملت دعك ف كسها وطلعت ع بطنها وبدعك بطنها وبرجع لكسها ادعك فيها واكتر من 3 دقايق هاري ماما دعك ف كسها وهيا كاتمه اهاتها بالعافيه وانا بدعك ف كسها اوووي ده مش مساج ده ****
امي طلعت اااااه ولقيت كسها بينزل عسل ف الهوه كانو خرطوم وانا مش مصدق ماما لسه قفله عنيها وانا دعكت ف كسها وبضربو براحه وهيا بايديها لقيتها بتحسس علي صدري وانا وقف وانا مسكت بزازها وماما بتنزل علي بطني
ونزلت لتحت واجمل لحظه لما حسست علي زوبري ومسكتو بكف ايديها كانها بتشوف حجمو انا مكمل وهيا كانها صحت من النوم وبعدت ايديها وانا روحت منزل كلوتها وهيا ساعدتني وانا كملت ف بطنها وبزازها صدرها الي فضلت ادعك في واخيرا لما خلصت نزلت امص حلماتها وبالساني ع حلماتها وماما ف عالم تاني انا بمسك زوبري وبمص الحلمه وبهمس ف ودنها بقولها اقلع البوكسر ياماما
قالت لا
انا طلعت عليها ونفخت ف كسها ورجليها بعيده عن بعض وانا بشم في وزنبورها الصغير مستخبي
انا فتحت كسها بايدي وبالساني لحست كسها كلو وهيا ااااحححح وانا خوفت وطلعت عليها وهيا مغمضه عنيها وانا ببوس في بطنها وهيا بتعض شفايفها وانا طلعت ابوس بزازها من كل حتي
ومص فيهم وماما وشها الجنب التاني وانا زوبري خلاص ع باب كسها والبوكسر مانعو
وانا كاني بدخلو فيها نازل طالع وماما اخدت نفس وبتبصلي وعنيها اول مره اشوفها بالطريقه دي
انا لقيتها بتبصلي وقالتلي ادعك جسمها ف جسمي انا حطيت راسي جنب راسها خدي علي خدها وبهز جسمي بالكامل عليها
وهيا حضناني واحساس حلو اوووووي وانا حاسس بكل جسمها تحتي وماما نزلت ايديها ع طيزي وبتحاول تخليني احك زوبري جامد ف كسها وانا بساعدها لدرجه ان انا كاني بلعب ضغط والحمل كلو علي زوبري وهو بيحك ف كسها وماما اااه ااااااه
وفضلنا كده وهيا قالت كفايه قوم انا وقف والبوكسر غرقان ميه منها وهيا شايفها زوبري وقف وانا لما وقفت هيا قعدت علي ركبتها وانا مش مصدق وهيا بتقولي ده مني ولا منك
انا بقولها مش مني
هيا بتشم ولقيتها بالسانها وبتحطو علي البوكسر وانا بقرب وهيا لحست زوبري من فوق البوكسر انا مش مصدق ماما كانها محرومه امي مسكت فخادي وبتحك زوبري ف وشها كلو وبتشم في وانا وقف وهيا بتغضو كانك بتعض خرطوم ميه من النص كده
امي حست انها بتعمل حاجه غلط وده لما لقيتها نزلت ايديها وبعدت وانا زوبري وقف بجنب وانا مسكت كتفها وهيا قامت وانا بقولها نكمل هيا هزت راسها وانا ببوس خدها وقربت من شفايفها ببوسها
وبقولها ماما عادي ابقي الحس الي بينزل منك
قالت مش هتقرف بقولها لا قالت برحتك ياحبيبي انا رجعت ابوسها وهيا نامت علي بطنها وانا شايف طيزها مرفوعه وعجبني الوضع اوي طلعت بره اخدت مسند صغير وحطيتو تحت بطنها وهيا ابتسمت وانا شايف كسها اودامي وخرم طيزها وانا مسكت الزيت وكملت من تحت لفخادها والاجمل لما طلعت علي السرير من ورا وبجيب فخادها وانا صدرت رجليها علي زوبري وانا بحك زوبري ماما فضلت تحرك جليها ع زوبري وانا هيجان اوووي وانا زوبري خرج من فوق الراس خرجت وانا ببص ع كسها الوردي وحرفيا كنت خلاص ماما فضلت تدعك ف زوبري لحد ماحسيت اني هنزل
انا بعدت رجليها وطلعت زوبري ونزلت كل لبني علي طيزها وضهرها وانا اااه وماما مش عايز تتكلم بس اكيد حسه بكل حاجه
انا خلصت ولبست ونزلت كملت دعك بالزيت مع لبني وماما مبسوطه وانا بدعك ضهرها ولبني في لسه علي طيزها ووصلت لطيزها اخدت لبني والزيت وفضلت ادعك ف طيزها وكسها اوووووي وماما فتحت رجليها ع الاخر وانا بدعك اووووووي واالاهات بقت عاليه ماما حرفيا مش قدره تعمل ايه حاجه كانت لعبه ف ايدي انا من هيجاني دخلت صباغين ف كسها وهيا بتتهز وانا بنيكها بيهم وهيا ااااااااه ااااااه وبعد دقيقه امي نزلت كميه كبيره اوووي من العسل انا بتفرج وماما بتخربش ف الملايه وانا نزلت مابين رجليها واخيرا لحست كسها بالساني وهيا ماتكلمتش فضلت الحس ف كسها اكتر من 3 دقايق وهيا ااااااااه اااااااه وانا وقفت ومسكت الزيت عملت نفسي زيت بالكامل حتي زوبري بقي واضح من الزيت الي ع البوكسر كانو شفاف انا طلعت نمت علي ماما وطيزها مرفوعه وانا عليها احساس جميل اوووي وماما بترفع طيزها اكتر وانا بضغط عليها وببوس رقبتها وهيا وانا فضلنا ع الحال ده وانا حاسس ان ماما عايزه اكتر
انا بقولها انا شوفتك قبل كده بنفس الوضع ده مع بتاع المساج بس هو كان بتاعو جووه
ياريت ادخلو كمان جوووه ياماما
امي مينفعش ياحبيبي انا امك فضلت كده وهيا تحتي وانا لقيتها بتقولي كفايه ياعلي انا خوفت لتكون زعلت بس لقيتها بتقولي نام ع ضهرك انا وقفت وهيا عريانه وهيا وقفت وشافت عسل كسها وقالت شوف عملت فيا ايه اتا طلعت نمت ع ضهري وهيا مسكت الزيت وبتدعك صدري لحد بطني ولقيتها بدون ولا كلمه دخلت ايديها الاتنين ع زوبري واحده علي بضاني والتانيه علي زوبري تدعك فيهم ماما كانها بتضرب ليه عشره
وانا بقولها حلو اوووي ياماما هيا طلعت ايديها
بس زوبري نايم ع بطني وهيا غرقت البوكسر زيت
وقالت مينفعش اسيبك وانت كده لازم تنزل
وانا مينفعش امسك بتاعك تاني
لقيتها طلعت فوق مني وبتطلع علي زوبري وقالت خليني انا اتحرك عليك انت ماتتحركش انا مش عارف هيا هتعمل ايه بس انا لقيت طلعت علي زوبري وركبت عليه زوبري بقي مابين شفايف كسها وهيا قعدت عليه ولقيتها بدات تتحرك اودام وورا
وتحك اوووي وانا تحتها وانا هتجنن انا بطرف صوابعي نزلت بوكسري شوي وراس زوبري طلعت وماما مكمله وانا هتجنن ماما شافت راس زوبري بره وهيا دققت اوي انها تحك كسها ف الراس وانا براحه بحسب البوكسر مع كل حركه ل ماما
نص زوبري لبرا وانا لقيت امي وقفت وزوبري علي شفايف كسها وهيا بتتحرك براحه وانا مستحملتش ولبني نزل علي بطني وماما مكمله اوووي ولقيت زوبري بقي خلاص كلو بره من حركه ماما الب كسر نزل وماما شافت المنظر فضلت مكمله لحد ماكسها انفجر علي زوبري احساس جميل وهيا مكمله براحه وانا مسكت ايديها نيمتها عليه وببوس شفايفها وهيا بتبوسني وهيا رجعت لورا وبتلحس لبني من بطني ونزلت لزوبري بالسانعا بتلحسو عسلها ولحست بضاني وانا مبسوط اوووي وهيا قامت وقالت يلا قوم انا وقغت وزوبري لسه وقف وهيا لاول مره بتشوف زوبري اودامها عادي وهيا مسكتو بايديها ودخلتو وقالت عيب كده انا حضنتها وبقولها انا بحبك اووي يا ماما
وانا وهيا حضنين بعض وانا نزلت احسس علي طيزها وبقولها عايز اعملك مساج كل يوم وهيا خاضر لما نكون لوحدنا انا نزلت بصباعي علي خرم طيزها وهيا بتعمل ايه ياعلي
انا بقولها ماما انا عايز ادخلو من ورا
هيا قالت مينفعش ياعلي
وانا كنت دخلت عقله صباعي
وهيا مسكت ايدي وخرجتها
وقالتلي لما تنجح هعملك الي انت عايزو بس عايزه مجموع حلو والامتحانات قربت واعمل حسابك ان انت مش هتلمسني وابوك هنا
لما تجيب مجموع حلو انا مش هحرمك من حاجه وكمان هخلي راس بتاعك تدخل فيا من ورا
وانا بقولها ومن اودام كمان ضحكت وقالت ومن اودام الراس بس قولتلها حاضر قالتلي من دلوقتي ممنوع تلمسني لو عايز بوسه خدها عشان كده خلاص انا اخدتها ع السرير ونيمتها ونمت عليها وفضلت ابوس فيها اكتر من 5 دقايق مص شفايف ولسان حرفيا امي بتعشق البوس ومكناش هنقوم لولا بابا لما رن وقالها انه قرب ربع ساعه ويوصل وانه جعان
انا وقفت ودخلت اتشطفت ولبست وماما لبست بنطلون فيزون وتشيرت وكان مفيش حاجه وفعلا ربع ساعه وبابا دخل سلمت عليه وقعدنا وطبعا ماما كانها بتغيظ فيها بحركاتها وبدلعها وبليل امي خرجت من الاوضه بقميص نوم مع نيك مع بابا
وانا فضلت ع نار اسبوع ورا التاني وانا بحاول معاها وهيا مش بترضي انا ذكرت كويس وكنت عايز انجح مش عشان مستقبلي لا عشان ماما بس……..

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية سليم وعشق - ملاكي الصامت الفصل العاشر 10 بقلم نورا فريد

 

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *