رواية أسد وهمسة الفصل التاسع عشر 19 بقلم نجلاء عبدالظاهر
رواية أسد وهمسة الفصل التاسع عشر 19 بقلم نجلاء عبدالظاهر
البارت التاسع عشر
همسه بدموع……….بحبك وبعشقك يا أسد ارجع ليا وأنا هقول باعلي صوت إني عشقتك وعشقت حبك وجح..يمك أرجعي وانا راضيه اعيش في جح..يمك
أسد باسها من خدها ونزل عند بطنها اللي كبرت وظهر الحمل وباس بطنها وقام وقف قدامها وانفاسهم كانت قريبه من بعضها همسه غمضت عيونها ولما فتحتهم كان أسد مش موجود كانت بتتخيل ابتسمت بأ*لم
دخل معتز
معتز بابتسامة……….قمر ولا قمرين وحضنها ونزلوا تحت
همسه راحت المطبخ علشان تشرب
– أنتي احلي من القمر والشمس يا همستي
همسه بدموع………..أسد
أسد وقف قدامها وهي غمضت عيونها
أسد با*س عيونها وهمس قدام شفايفها
أسد بهمس…………عايز تتاكل يا همستي
همسه فتحت عيونها ملقتش أسد زعلت و طلعت برا المطبخ وراحت وقفت عند صورة كبيره ليه وعيونها دمعوا فجأة شافت انعكاس لاسد في الصورة لفت لاقته واقف بطلته الجذابه ومعاه بوكيه ورد وملامحه كلها شوق واتقدم ناحيتها
أسد بعشق وحب ………وحشتيني يا همستي وحضنها
همسه بادلته الحضن وكانت مفكره إنها بتتخيل
همسه بدموع……….وانت أكتر ارجعلي يا أسد أنا عشقتك
أسد بابتسامة………أنا موجود يا همسه وقدامك
همسه بصت ليه بصدمه ممزوجه بفرح كبير معاه شوق وعشق اكبر وفجأة حضنته بقوة وفضلت تعيط بصوت يق…طع القلب وكل اللي واقفين كانوا بيعيطوا علشانها
أسد بدموع……..ششششششش خلاص أهدي أنا جنبك بس حس بتقل لاقها اغمي عليها شالها وطلعها الجناح وطلب دكتوره والكل كان قلقان و واقفين بره واسد جوا مع الدكتوره مرضاش يسيب همسه لوحدها
أسد……..خير يا دكتوره
الدكتوره……..لا دا شويه إرهاق ومحتاج راحة ألف سلامة عليها
الدكتوره خرجت واسد فضل مع همسه ومخلاش حد يخش الكل اطمن علي همسه من الدكتوره ونزلوا
أسد كان بيدققك بملامح همسه ونظر لبطنها وحط رأسها عليها عيونه دمعت قد ايه استني اللحظة دي همسه بدأت تفوق
أسد اتعدل وساعدها وهمسه حضنته واتشبست فيه
أسد بابتسامة……..حبيبتي أنا جنبك وجنبهم وحط ايدها على بطنها
همسه بابتسامة حب وعشق ………بعشقك
بصلها أسد ومن دون أي مقدمات كان قابض علي شفايفها في قب..لة اثبت مدي حبه وعشقه وهمسه بادلته وووووو
نسيب دول بقي
معتز…..بس بس بس
هند بصتله برفع حاجب وضحكت بسخريه
معتز…….يا بت هتغابي عليكي
هند …….نعم يا خويا تتغابي على مين
معتز……….أهدي بهزر والله
مازن بضحك……..جبت لورا ليه دلوقتي
معتز بغيظ…….كلها تلت شهور و هسكتك بطريقتي وغمز ليه
لتخجل هند و خدودها يحمروا
معتز بغمزه……فراولة عايزه تتاكل اكل كدا
خدود هند احمرت أكتر
مازن بضحك……..البت سكتت هههههههه
معتز خاد إيه هند وطلع بيها وهي كانت مكسوفه ودخلوا اوضتهم
هند بتوتر……م معتز انت انت
معتز ……..ششششش مش قادر يا هند
هند……انت وعدتني إنك مش هتقرب مني إلا بعد ما اخلص امتحانات وو
معتز …….. هند أنا عشقتك بجد عملتي فيا ايه يا بنت حسنيه وبا*س خدها
هند كانت كامغيبه معتز قرب وبا*سها بس المرادي مش من خدها 😂😂
همسه كانت نايمه على صدر أسد وهو عمال يلعب في شعرها
همسه بدموع……..أسد اوعا تسبني تاني اوعا
أسد بحنان……..مقدرش اسيبك عارفه أنا في الخمس شهور دول كنت بمو*ت بالبطئ وأنا بعيد عنك
همسه بصتله ………طب ليه سبتني يا أسد أنا كنت بتعذ*ب في غيابك وايه اللي حصل
أسد مسح دموعها و بدأ يحكي
فلاش باك
خال همسه ضر*ب أسد علي رأسه وهو غاب عن الوعي ولما فتح عيونه لاقي نفسه في مستشفى و في شخص قدامه
أسد بتعب وصدمه………انت بتعمل ايه هنا مش كفايه اللي عملته يا حمزه
حمزه بندم………واديني بدفع تمنه لما بعت عن حبي الحقيقي يا أسد
أسد بتعب………إيه اللي حصل وأنا فين
حمزه بحزن………بابا حاول يقت..لك يا أسد ضر*بك علي راسك و انت فقدت الوعي و و*لع في المكان
أسد……وانت وصلت ليا الزاي
الحلقه19
يتبع
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية أسد وهمسة)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)