روايات

رواية أسد وهمسة الفصل الثاني عشر 12 بقلم نجلاء عبدالظاهر

رواية أسد وهمسة الفصل الثاني عشر 12 بقلم نجلاء عبدالظاهر

 

 

البارت الثاني عشر

 

 

ماسكها من شعرها وبيشد فيه
همسه بدموع وألم…… انت مر*يض ابعد عني اااااه شعري
أسد بغضب………. يعني مش راضيه تعترفي ومُصر تكدبي
همسه بدموع………….. قولت معرفش وأنا مكدبتش يا أسد وسيب شعري، أنا بكر*هك بكر*هك
أسد ساب شعرها وشدها من وسطها ناحيته
أسد بصوت كفحيح الأفعى…… وأنا هخليكي تكر*هيني أكتر وأكتر وشدها من ايدها جامده ودخلها العربيه وطلع بيها
همسه بدموع…….. انت إنسان مر*يض ابعد عني وطلقني
أسد كان سايق بسرعة عاليه جدا وعيونه كلها حمرا

 

 

همسه بدموع……. طلقني طلقني طلقنيييييييي
أسد وقف العربيه فجأة وبص لهمسه
همسه….. طلق
ابتلع أسد باقي جملتها في قبلة خلت همسه مصدومه و وشها كله يحمر، بعد عنها لما حس إنها محتاجة للهوا
أسد بانفاس لاهسه…….. كلمه كمان و خاد نفس وكمل و هتشوفي تصرف من هيعجبك فاهمة
همسه خدودها احمروا وكان القط اكل لسانها ومبقتش عارفه ترد
أسد…… فاهمة
همسه بخجل وهدوء…… ف فاهمة
أسد رجع بص للطريق وبدأ يسوق من تاني
و همسه بصت من الشباك وحطت ايدها على قلبها اللي كان عمال يدق جامد وكأنه هيطلع خلاص وخدودها تحمر أكتر ما تفتكر اللي أسد عمله
بعد مدة وصل أسد وهمسه لفيلا كبيرة
أسد مسك ايد همسه جامد واتحركوا لداخل الفيلا
أول ما أسد دخل ذق همسه وقعها على الأرض وبكل برود قعد على كرسي قدامها وحط رجل على رجل
أسد ببرود……….. ليه خو*نتيني
همسه بغضب وصراخ……. قووووولت مخنتش حد انا مش خاااااينه افهم بقى
أسد ببرود……. برده مصره إنك تكد*بي مااشي يا همسه اعملي حسابك أنتي هنا خدامه شغلتك تغسلي وتطبخي وتمسحي وشغلك بدأ من دلوقتي
همسه وقفت وربعت ايده وبكل برود
همسه……… وانا مش خدامه يا أسد
أسد بخبث……. بتحبي أخوك
همسه نظرت ليه بصدمه ونزلت ايدها
همسه…….. ايه
أسد……. اخوكي دلوقتي تحت رحمتي اخوكي رجع من مهمته من زمان بس اتصا*وب ودخل في غيبوبه وباشارة مني هيكون مي
همسه بدموع……. لا خلاص خدامه خدامه انا راضيه بس اخويا لا
أسد…….. تمام أنا دلوقتي هطلع أنام اصحى الاقي الفيلا متنضفه والاكل جاهز فااهمة
همسه بدموع وكسره…… فاهمة وبدأت تتحرك
أسد ببرود……. عندك استنى
هسمه…… ايوه
أسد……. اوضتك هتكون جنب المطبخ يلا

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية رحلة وجع الفصل الثاني عشر 12 بقلم زينب مجدي

 

 

همسه بصت ليه بدموع وكــ*ــسره وا*لم ومشت
أسد كأن حد ماسك سكا*كين وعمال يضر*به بيها
أسد في سره……. غبي الزاي حبيتها نسيت أنهم صنف واحد عايز الحر*ق
أسد……….. هعرف اعملك الأدب الزاي يا همسه وطلع على أوضته
همسه عيونها دمعت وحست بكـ*ــسره كبيرة وا*لم وبدأت تشتغل وتعمل زي ما أسد قال ليها بالضبط
بعد وقت ليس بكثير
التعب كان ظاهر على همسه حطت الأكل على الصفرة واسد نزل عمل نفسه إنه كان نايم بس الزاي هينام وقلبه مجر*وح
أسد ببرود…….. مش بطال بس كنت متوقع حاجة أفضل من كدا ارجعي ونضفي البيت تاني والمرادي أنا عايزه بيلمع فااهمة
همسه والدموع بدأت تظهر في عيونها….. ف فاهمة
أسد قعد بكل برود عكس اللي جواه وبدأ ياكل وهي كانت وقفه كانت متوقعه إنه يقول ليها تعالي كُلي بس محصلش دا وجات تمشي
أسد…… همسه
همسه بصت ليه وكانت متوقعه يقول تعالي كُلي معايا

 

أسد ببرود……… الأكل مش مظبوط محتاج ملح اعملي اكل تاني ولو مطلعش مظبوط هتشوفي أنا هعمل ايه وعقاب ليكي الاكل دا انتي هتكليه كله يلا
همسه هزت رأسها بمعنى حاضر وبدأت تأكل والدموع بنتزل منها وهي بتمسحها بكف ايدها وكان شكلها يصعب على أي حد
هو كان متابعها ببرود وجواه بر*كان عايز يتفجر دموعها اللي بنتزل علي قلبه زي النا*ر بس افتكر صورتها وهي في حضن حمزه الد*م غلي وفكر الزاي ينتـ*ــقم منها وخطرت في باله فكره
أسد ببرود……….. جهزي نفسك هتمم جوازنا النهارده
همسه نظرت ليه بدموع وا*لم كانت عايزه تصرخ بس مش قادرة
أسد بص ليها بخبث وقال…….. انتي واحده رخيــ*ــصه وأنا هثبت دا ليكي وهتشوفي إنك انتي اللي هتيجي ليا وطلع على أوضته
الحلقه12
يتبع

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية هند وعزت - اليتيمه والوحش الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان اشرف

 

 

____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *