رواية أسد وهمسة الفصل السابع 7 بقلم نجلاء عبدالظاهر
رواية أسد وهمسة الفصل السابع 7 بقلم نجلاء عبدالظاهر
البارت السابع
اونصدموا لما لاقوا أسد واقف بيضحك
جاسر…… أسد في ايه وايه الصوت دا وبسبب ايه
همسه من خلف أسد……. بسببي يا ابونا الحج
جاسر شاف همسه ضحك هو منه ومازن
منه بضحك……. هههه ايه دا
همسه بغيظ……… مخلاص يا عم انت هو بتمسكوا في الهايفه اوووووو ايه دا نزل ايدك يا برنس
أسد بغيظ………انتي يا شبر ونص انتي لسانك دا قصريه شويه ايه دا أطول من طويلك
همسه بغيظ……. متقولش صغيره أنا بحذرك
أسد بسخريه………. هتعملي ايه يعني
همسه بغيظ…….. هعمل كدا ومسكت شعر أسد وبدأت تشده بأيد والايد التانيه غضت ايد أسد
أسد بألم……… ااااه يا مفتر*يه
همسه بغيظ………. اعتذر
أسد بغيظ………….. حلمك أقرب من إني اعتذر ومسك شعرها وشده
همسه بألم وغيظ…………. ااااه انت بتشد شعري ماشي وسابت همسه أسد وطلعت الجنينه والكل طلع وراها
همسه كانت ماسكة خرطوم المايه وفتحاه
همسه بغيظ…….. قابل بقى وبدأت ترش مايه على الكل والكل طلع يجري وهما بيضحكوا واسد مسك الخرطوم من همسه وبدأ يرش عليها
همسه……. عاااا يا مجنون بوظت التيشيرت ماشي وطلعت تجري وراه والكل كان سعيد بالبهجة اللي انتشرت
معتز كان واقف متابع الوضع من بعيد ومبتسم وحزن في نفس الوقت
معتز بحزن…………العيلة اللي سلبت الفرحة منك يا بابا هي نفسها العيله اللي أختي بترسم الفرحة ليها غريبه الدنيا دي بس لما تعرف حقيقة العيلة دي يا ترا الوضع هيفضل كدا وأخذ يفكر
حمزه بغضب……… تعرفي كل حاجة عن عيلة الجارحي فااهم
الشخص…….. امرك يا باشا
بعد مده
حمزه كان بيقرأ كل حاجه خاصة بعيلة الجارحي
حمزه بشر وخبث……. منه جاسر الجارحي وماله انتقا*مي منك هيبدأ من أولها يا همسه
الكل طلع يغير هدومه
عند أسد وهمسه
أسد……….. همسه انا بعتذر على اللي عملته
همسه بهدوء…….. وانا كمان مكنش ينفع اقول كدا انا آسفه
أسد ابتسم ليها
همسه راحة تنام لاقت اللي نام جنبها على السرير وشدها ليه
همسه بتوتر………. ابعد يا عم
أسد بنوم…….. همسه نامي بدل ما اتمم جوازنا دلوقتي وغمز ليها
همسه بتوتر……. اصل اصل انا هقلك انا بالليل بتقلب وبعمل شقلبظات وكدا يعني انا خايفه عليك وانت بصراحة صغير على المرمطة
أسد……….. همسه نامي
همسه بشر وغيظ………. حاضر أنا نبهتك وانت حر يلا بقى تصبح على خير
في منتصف الليل والكل نايم
أسد كان نايم في سلام وبيحلم كأي مواطن مصري وبرئ فجأة لاقي الرجل اللي ضر*بته و وقعته على الأرض
أسد قام من على الأرض بخضة وبص لهمسه بصدمه
أسد بصدمه………. يا دي المرار الطافح
همسه كانت قاعده على السرير وباين انها بتمشي وهي نايمه
أسد بصدمه…….. كملت معايا
همسه كانت عيونها ببيضه
همسه…………… سكسك سكسك بالعناب واللي بحبه طلع كذ*اب سيكسك ،قوووول معايا يا ولاااا
أسد بص ليها بصدمه
همسه…….. قوووول
أسد بصدمه……. سك ايه
همسه…….. سكسك سكسك بالعناب واللي بحبه طلع كذاب وسيكسك وكانت بتسقف
أسد كان بيسقف معاها
أسد…… وسيكسك
همسه فجأة نامت
أسد بصدمه………. ايه البنت دي انا دبست نفسي في ايه يا رب
همسه قامت فجأة
همسه بصدمه…….. متحر*ش حر*امي سا*رق أعضاء دا انت ليلتك سوده وقامت وقفت على السرير
أسد قام وقف وبص ليها بصدمه
أسد بصدمه…….. انتي انتي
همسه بغضب……… هجووووووووووم ونطت على أسد وفضلت تشد في شعره
أسد بألم……. آآآآآآه شعري ااااااااه
همسه بغضب…….. وكمان بتحس ايه عندك دم
أسد يغيظ وغضب……. امال عايش الزاي يا فقيه هانم
همسه بتضر*ب أسد على دماغة
همسه بغيظ……. وكمان بتستظرف انا هوريك الاستظراف يكون الزاي ومسكت ودنه وغضتها
أسد بألم……….. اااااااااااااااااااااه ومسك ودنه
همسه بغضب…….. هاااااا مين اللي بيستظرف دلوقتي هاااا
أسد بغضب………. دا ليلتك مش معديه النهارده يا همسه
همسه شهقت بصدمه
همسه بغيظ……… وكمان عارف اسمي مهو اكيد آمال جاي تسرق الزاي خد ياله ولاقت جنبها مضرب 🏏 وبصت لاسد بشر
أسد وهو ماسك ودنه
أسد بخوف…….. همسه اعقلي همسه لا
همسه بدأت تقرب من أسد وكلها نظرات شر
أسد بخوف…….. همسه اهدي وفوقي يااا معتز يا معتز
همسه بغيظ…….. وكمان بتنادي لشريكك مااشي ونزلت فوق أسد ضر*ب على جسمه واسد يا حرام صعبان عليا
أسد بغضب وغيظ…… احمدي ربنا انك مش في واعيك وإلا كنت وريتك تصرف مكنش عجبك
معتز دخل الأوضة بسرعة
معتز بخضة…… همسه مالها
همسه بغيظ…….. شريكك جه بسم الله ماشاء الله ونزلت ضر*ب في معتز كمان
أسد بألم…….. انت متأكد أن دي اختك أو أنها اصلا بني ادمه
معتز بألم……. لا
أسد…….. الله أكبر رحنا فيها
همسه كانت قاعده على كرسي وحاطة رجل على رجل
همسه بغرور…… بقي يا شَحـ*ــط منك ليه جاي تسر*ق وانا موجوده ايه الغباء عندكوا كتر للدرجة دي
أسد بغيظ……. لا كدا كتير وجه يروح ليها معتز مسكه
معتز……. أسد اهدي
همسه بسخريه………. ايوه كدا اسمع الكلام يا شاطر علشان اجيبلك المصاصة
أسد بصدمه…… مصاصة
معتز ضحك وفضل ساكت
أسد راكشن وشه اتغير والغضب بدأ يظهر عليه
أسد بغضب…….. مصاصة
همسه بدأت تفوق وترجع لوعيها
همسه بصدمه……. معتز انت بتعمل ايه هنا وايه اللي حصل
معتز بضحك……. اللي حصل انك لازم تجري دلوقتي
أسد بغضب…… همسسسسسسسسسسه
همسه…….. طب الحق أصلي العشاء سلام عليكم وطلعت جري واسد طلع جري وراها
أسد بغضب…… بقى انا يتقال ليا هجبلك مصاصة
همسه وهي بتجري……. الله ومالها المصاصة حد يطولها يا سودي نععععععععع وطلعت تجري
أسد بغضب وغيظ………..والله لعلمك الأدب من اول وجديد يا همسه مااااشي خدي هنا يا بت
همسه بضحك……… عبيـ*ـطة انا علشان اجي روح إلهي توقع دلوقتي يا أسد وانت بتجري
أسد بسخريه…… ايه للدرجادي دعواتك واصله وهوب أسد وقع ونظر بصدمه لهمسه
همسه بضحك……..نععععععععع احسن نععععععععع وهوب همسه وقعت كمان
أسد راح ليها ومسكت من قفا*ها
أسد بغيظ……. مصاصة هاااا
همسه بضحك……. قلبك ابيض انا انا نبهتك صح وانت اللي مسمعتش الكلام انا ذ*نبي ايه
أسد بغيظ……. و وداني اللي اتاكلت ذنبها ايه
همسه بضحك…… بالهنا والشفا ليا ايه مستخسر فيها الاكل يا سودي.
أسد بصدمه……….بنت انتي مين انتي ايه
همسه بسخريه…….. ايه أكلت عقلك كمان ولا ايه
أسد بغيظ…… والله لوريكي وشالها
همسه كانت حاطه ايها تحت خدها واسد شايلها كأنها كيس شوال
منه بضحك……… ايه دا ايه الدوشة دي
همسه بمرح………. بقلك ايه يا اختشي اخوك تقريبا كدا رايح يسلــ..ـخني ماشي لو جه ومعاه لحمه كتشييير اعرفي انها لحمتي ماشي وانا لحمي مر يا بت اوعي تاكلي
الحلقه7
يتبع
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية أسد وهمسة)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)