رواية احببت متمردة الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم أسماء السيد - The Last Line
روايات

رواية احببت متمردة الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم أسماء السيد

رواية احببت متمردة الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم أسماء السيد

 

 

البارت السابع والثلاثون

 

#احببت_متمرده part37
وبتفتح عينها وبتتصدم وبتغمض عنيها وتفتحها كذا مره وهيا مصدومه وقعدت بذهول
ملاك بذهول:رعدد
رعد حط ايده علي خدها وبصدق:وحشتيني وحشني صوتك وكل حاجه فيكي وحشتني
ملاك بتوتر:عاوز اييه وايه الي رجعك يارعد
رعد بصلها ببرود ولا كأنه سمع حاجه ومسك ايدها وشدها قدامه وضهرها قدام صدره وحاوط معدتها بإيده ودفن وشه في رقبتها واتنفس بقوه وراحه وكأن روحه رجعت
وملاك ابتسمت بخفه عشان هو كمان وحشها اوي بس بينت القوه والضيق
رعد بحب وشوق:وحشتيني اوي وحشتني ريحتك الي ببتسحرني.. وحضنها اقوي
ملاك حست انها دابت بين ايده ومن حبه ورعد حس وقرب منها وباسها بخفه وبعد كدا بقت قبله قويه عميقه فيها شوق وحب وملاك كانت في عالم اخر وتجاوبت معاه وهو مد ايده من تحت بيجامتها وهيا حست بإيده البارده الخشنه وسارت الكهرباء في جسدها
بعد شويه ملاك بتستوعب وبتزقه وهو بيدايق وهيا وقفت على الارض وبصتله بغضب
رعد ببرود:مالك

 

 

ملاك بحده مصطنعه:انا عاوزه اتطلق حالا
رعد وقف وقرب منها وحط ايده علي بوقها
وبهمس رجولي:اياكي ياملاك تنطقيها تاني لحد اخر يوم في عمرنا فاهمه متنطقيهاش تاني انتي ملكي فاهمه
ملاك اتوترت وزقت ايده بقوه وبصتله بلوم وعتاب:لييه حبستني
رعد بغضب وحده خفيفه:مكنتش عارف امسك اعصابي وانا شايفك بتنطقي اسمه وهو بيقولك بحبك قدامي انا مش خرووف وولا كيس جوافه انتي لما هنا قالتلك هو واخدك استبن عشان ينساني حسيتي بأيه وقتها ردي
ملاك افتكرت الشعور واتضايقت انه نطق اسمها
رعد حط ايده في جيبه ببرود وثقه:عارف انك اتضايقتي اني نطقت اسمها حسيتي ياملاك شعوري وقتها
ملاك ذهلت انه عرف ازاي الي بيدور فيها عقلها ورعد كان بيبصلها ببرود
ملاك بتذكر:لحظه بس انت عرفت مكاني ازاي
رعد بلا مبالاه:عادي عرفت بطريقتي
ملاك اتنهدت وكانت محتاره تعمل اييه
رعد بهدوء غريب:انا هسيبك تعملي الي انتي عاوزه بس في الحالتين انتي ليا ومش هسيبك فاهمه
ملاك بصتله بهدوء واتنهدت:تمام يارعد انا ممسمحاك بس لو اتكررت تاني انا هبعد ومش هتعرف توصلي صدقني
دي اخر فرصه هديهالك
رعد ابتسم وقرب منها وشالها زي الاطفال وهيا لفت ايديها حواليين رقبته :صدقيني مش هتندمي وبلمناسبه دي هنقعد هنا شهر العسل اييه رايك
ملاك ابتسمت:موافقه وحشتني يارعد
وحضنته وهو فرح ولف بيها واتجه للسرير وووووو……
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري…. وتحديدا علي العشاء
كان متجمع الجميع وبياكلو معادا يارا
حسام:عرفتو الي حصل
سالم:قول يا اخر صبري
ححسام بسعادة :ملاك فاقت
الجميع بفرحه:بجددد
جميله بسعادة:هيا فيين
حسام بضحك:هربت بس متقلقوش رعد عرف مكانها وراحلها
إبراهيم:الحمدلله
مروان بضحك:مبيضيعش وقت
زياد:لو سمعك هينفخك
قاطعهم رنه موبايل مروان
مروان:الووو
مرام بتوتر:ممكن تيجي
مروان بقلق:لييه
مرام بحزن:انا خايفه اوي وفي واحد واقف تحت البلكونه وبيبص عليها من ساعه مرجعت
مروان بخوف:حاضر مسافه السكه… وقفل
قام بسرعه:عن اذنكم عندي مشوار… وخرج
س
ريم بضحك:عجباً لكم يا ابناء الدمنهوري
ضحك الجميع وحسام بصلها بحب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في حفله فخمه كلها شباب وبنات
كانت واقفه يارا ولابسه فستان اسود قاتم لحد الركبه وبأكمام وعامله شعرها كحكه ومنزله خصلتين وكانت جميله جدا
يارا بزهق:انا زهق يا نادين
نادين:يابت اصبري الحفله لسا في اولها
يارا بضيق:الساعه 8 وانا اخري 11تعالي نخرج في اي حته تانيه
سلمي:بس بقا يابت ما الحفله كلها مزز ايه مش يمكن نطلع بعريس
نادين بإعجاب :شوفي الواد المز الي لسا داخل دا
يارا بصتلها بقرف وبصت مكان مشاورت وكانت الصدمه انه كان يونس
يارا بدهشه:يونس
سلمي :انتي تعرفييه
يارا بتوتر:ااه اعرفه احنا قرايب
نادين:ماتروحي تكلميه وخليه يتعرف عليونبي
يارا بضيق:اتلمي يانادين
سلمي:الحقي الواد وائل جاي علينا
يارا بزهق:لوكلمني هزعله عشان انا مش ناقصه قرف
نادين:الحقي وراكي
وائل بنظرات قذ”ره:اييه الحلاوه دي يا يارا
يارا بقرف:شكرا
وائل :عنيده بس حلوه مش ناويه نتصاحب بقا
يارا بغضب:فوق لنفسك يا وائل انا مش من البنات الشما”ل الي تعرفهم انا يارا الدمنهوري ومابالك بقا
وائل بشهو”ه:اسمي طالع منك سكر
يارا بصتله بقرف ولفت عشان تمشي بس هو مسك ايدها
وهيا حاولت تشدها
يارا بصوت عالي:سيب ايدي ياحيوان
وائل:ماهو انا هاخدك يعني هاخدك وبصراحه احلويتي في عيني اوي النهارده

 

 

فجأه يارا ضربته بالقلم وهو اتجنن
وائل بغضب:انت بتمدي ايدك
وضغط علي معصمها اكتر وشد كم فستانها الي اتقطع لحد كتفها وهيا اتصدمت واتلم عليهم الجميع
يارا بدهشه:ياحيوان ياقذ*ر
وائل رفع ايده وكان هيضربها علي بالقلم فجأه لقا ايد قويه مسكت ايده وكانت ايد يونس
وائل بغضب:سيب ايدي يالا
يونس خبطه بدماغ ووائل وقع علي الأرض ومناخيره نز”فت ويونس لف وقلع جاكت بدلته وحطه علي يارا الي كانت بتعيط ويونس مسك ايدها وكان هياخدها وراه بس لاقا رجلها بتترعش وهيا مبتتحركش فشالها وهيا اتصدمت
واتجه للخارج وقرب وحطها في العربيه
يونس بحده وهو بيتني اكمام قميصه:خليكي هنا راجعلك
ودخل تاني وعينه بتطق شرار ويارا كانت مصدومه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في شقه مرام… وتحديدا في الصاله
كانت قاعده مرام ومنكمشه وبتبص من البلكونه وكان في راجل غريب تحت البيت فعلا
…… تحت العماره
بيوصل مروان بسرعه وبيقف العربيه والراجلكان لسا واقف
فنزل وقرب منه
مروان بحده:في حاجه يارجوله ولا اييه
الرجل بتلعثم:لاء يا باشا مفيش بس مستني ناس صحابي
مروان بغضب:استناهم بعيد مش تحت بيتي
الرجل بتوتر:بصراحه كنت عاوز اسأل علي واحده هنا ودخلت العماره دي بس معرفش انهي شقه
مروان بضيق:ميين
الرجل:مرام سعد
مروان بحده وغضب:اشمعنا
الرجل:بصراحه في حد باعتني اعرف بيتها فعاوز اعرف انهي شقه
مروان بغضب:عاوز تعرف مكان مراتي ليييه
الرجل بذهول:مراتتك
مروان بحده:ااه مراتي وعاوزك تستجرأ وتيجي هنا تافاهممم مين الي باعتك
الرجل بخوف:واحده ست بس معرفش اسمها بس معايا صورتها
مروان مسك ياقه قميصه:وريني حالا
فتح الرجل تليفونه بخوف وجاب الصوره وكانت الصدمه انها السكرتيره بتاعته
مروان بدهشه:شرين
الرجل برعب:ونبي سيبني يابيه انا عندي عيال
مروان بحده:كانت عاوزه منك اييه
الرجل بتوتر:كانت عاوزاني عاوزاني ااعور”ها خدش بسيط
ويا تم’وت يا تعيش عادي
مروان ببرود وسابه:امشي انت واياك تعرفها انك شوفتني والا هجيبك وبطريقتي فاهمم
الرجل:تحت امرك يابيه ووالله ماهخليك تلمحني حتي
وجري بعيد ومروان كلم حد امره بحاجه ومشي ومطلعش
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الصباح …… وتحديدا في غرفه ملاك ورعد
كانت نايمه ملاك وهيا لابسه قميصه الابيض وهو نايم عاري الصدر وهيا علي صدره
رعد بحب:صباح الخير
ملاك بإبتسامه:صباح النوور
رعد بغمزه:انتي كنتي وحشاني بشكل
ملاك اتكسفت ودفنت وشها في صدره وهو ابتسم

 

رعد بصدق:متبعديش عني تاني ارجوكي عاوزك تثقي فيا
ممكن
ملاك اومأت لييه وابتسمت بحب ورعد قرب وباسها بخفه ولكنت تعمق اكثر فأكثر وملاك كانت مرحبه بقربه جدا
بس فجأه الباب خبط وملاك فاقت وحاولت تزقه لكن مقدرتش لحد مابقت تخبط علي كتفه وهو اتضايق
ووبعد بغضب
وقام واتجه للباب وهو عاري الصدر وود لا بس بنطلون اسود رياضي بس
وكان سيف الي بيخبط واتصدم لما شاف رعد واقف كدا
رعد بغضب:ميين انت وعاوز اييه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب……اسفه بس نعست 🥱
اظن طفحتكم فراشات اهوووو 🥲
بكرا نكمل بقا تصبحو علي خير يا مسكرين،

 

 

 

____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *