روايات

رواية احببت متمردة الفصل السابع عشر 17 بقلم أسماء السيد

رواية احببت متمردة الفصل السابع عشر 17 بقلم أسماء السيد

 

 

البارت السابع عشر

 

يونس بدهشه:مايا!!!!
مايا بإبتسامه:لسا فاكرني يايونس
يونس بتوتر:انتي لسا عايشه ازاي مش معقول
مايا ببرود:انت زعلان انك شوفتني ولا ايه
يونس بسرعه:لاء بس انا مصدوم مش معقول انتي ازاي عايشه دا انا شايف جثتك بعيني
مايا اتنهدت:عاوزه اروح يايونس ممكن اناجيت علي هنا عشان حبيت اعملها مفاجأة في البيت هناك
يونس اخد جاكته بدهشه وتوتر :اتفضلي معايا بس
مايا:يونس مش عاوزه كلام انا مش قادره اتكلم

 

 

ملحوظه:
(مايا وملاك توأم بس مايا الاكبر بدقايق وكمان شبه بعض جدا بس مايا شعرها اسود وعيونها ونفس اللون وملاك اجمل منها بكتير رغم تشابه الملامح جدا الا انهم مش متشابهين في الصفات والاخلاق والطيبه والجمال)
ومشي يونس الي مصدوم ومايا
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في المساء….في اميركا …… وتحديدا في قصر ماكس
كان تجمع اكبر رجال الاعمال في الغرب والوطن العربي وكان في اكثر من زعيم مافيا وزوجتهم وكان ماكس وموسكو ومارلي وچون وزياد وحسام نزلو وبيتكلمو مع بعض والجو كان هاديء لحد ما
ماكس:سيد مرقس اين السيد روكي
حسام بتوتر:اكيد زمانه ناززل
ماكس بضيق:عليك بستعجاله الرجال تسأل عنه هو والسيده اوليڤيا
حسام بإبتسامه:ااها وصل الزعيم
بص ماكس علي السلم وكان نازل رعد وهو لابس بدله سوداء وقميص اسود وجرفاتي نفس اللون وكانت عضلات بارزه بشكل ملحوظ ويرتدي جزمته الغاليه من الجلد الطبيعي وساعته السوداء الخاصه والمرصعه بلألماس ودبلته السوداء وشعره البني الناعم وكان مصففه بمهاره وعطره الجذاب المصنوع لرعد الدمنهوري خصيصا وكان وسيم جدا وكان له هيبه ورجوله خاصه وماسك موبايله الايفون ذات الجراب الاسود وعليه صقر مطلي بذهب وهذا هاتف رعد الخاص جميع الفتيات انبهرو بجماله ونظرو له بإعجاب وكان نازل لوحده
ماكس بصوت عالي وابتسامه:اقدم اليكم السيد روكي
سقف الجميع بحرارة ورعد كان بيبصلهم وبس
ماكس بإبتسامه:اين السيده أوليڤيا
رعد ببرود:ستأتي بعد قليل
ماكس:تفضل معي اعرفك علي باقي الاعضاء خاصتنا
ومشي هو ورعد ووراهم حسام وزياد وبالفعل رعد كان مندمج جدا ومركز في التفاصيل وهو اصلا كان بيتكلم بطريقته العاديه واللبس كان بتاعه وكل حاجه ملكه الفرق بس انه واخد اسم واحد تاني
الناس كلها وجهت انظارها للسلم وانبهرو ب الحوريه الي نازله من عليه وحسام غمز لرعد الي بص ولاقها وسرح
فيها وهيا نازله وكانت لابسه فستان نبيتي ضيق وطويل وكان بحملات رفيعه ولابسه شوز من نفس اللون بكعب عالي وكانت عامله شعرها كحكه ومنزله خصلاتين وحاطه روج من اللون النبيتي الي زادها اغراء واثاره وحاطه لمسات ميكب خفيفه ولابسه عقد من الالماس الخالص ودا ملكها هيا اصلا وكانت حقا شديده الجمال
رعد قرب من السلم وحط ايده علي وسطها وقربها منه وهيا اتوترت بس حست بشعور غريب
وكانت الفتيات بتبصلها بغيره من جمالها ومن قربها منه وفي بعض السيدات كانت مبهوره من جمالها وانما الرجال فكانو هيموتو عليها ومن جمالها وخصوصا چون الي حطها في دماغه ورعد كان هيموت من الغيره
ماكس قرب منها بإحترام :حقا انك شديده الجمال ياسيده أوليڤيا
ملاك :ميرسي
حسام قرب منها هو وزياد
زياد بهمس :والله طلعتي حلوه اهو ياشيخ العرب
حسام ضحك وملاك ضحكت بخفه ورعد اتعصب

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية حارة البطل الفصل الثاني 2 بقلم جنات

 

 

رعد بغضب:كل واحد يشوف هو رايح فين يلا
حسام وزياد بعدو بسرعه وخوف وملاك اتوترت والناس بدأت تقرب وتسلم عليهم وبيشكرو فيهم وانهم لايقين علي بعض
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار…. تحديدا في الصالون
كان قاعد الجميع وبيتكلمو
نيره:اهدي علي البت شويه يانرمين انا رجعتها
نرمين بغيظ:بس دي اجرأت ومسكت ايدي لاء وكمان بترد عليا
قاسم:نرمين البت غلبانه وانتي الغلطانه ليه تكبي العصير
نرمين :ياعمي هو. هو…. قاطعها دخول مايا ووراها يونس
نرمين بصدمه ودموع :دي دي مايا ولا انا بحلم
محمود بدهشة:ااه والله هيا بس ازاي
حسين :انتو بتتكلمو جد
مايا:وحشتوني اوي اوي ياعيلتي
نرمين جريت عليها وحضنتها ومحمود كمان حضنها وهيا حاضنه نرمين
قاسم بذهول:ازاي!!!
اياد بصدمه:والله ما انا عارف
نرمين بدموع وحب:انتي بجد عايشه ازاي يا مايا ازاي
مايا بإبتسامه:لاء دي حكايه طويله ياجماعه بعدين
محمود باس راسها:الحمدلله انك بخير
مايا قربت من قاسم:جدو وحشتني
قاسم. قرب منها وحضنها ودموعه نزلت لانه بيحبها جدا اكتر من ملاك
مايا سلمت عليهم كلهم ونرمين كانت طايره بيها
مايا:ممكن ارتاح
نرمين بفرحه :اوي اوي ياعمري اوضتك كانت بتتنضف كل يوم لاني كنت قاعده فيها دايما وهدومك. فيها
مايا ابتسمت وقامت طلعت فوق
ممحمود:هنستناكي علي العشا
مايا بصوت مسموع:اوكي يابابي
حسين:ازاي يايونس لقيتها فين
يونس بعدم اهتمام :عادي هيا الي جاتلي الشركه انا راجع الشركه… ومشي ببرود واياد راح وراه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في امريكا… كانت ملاك واقفه مع أنيتا والنساء بتسلم عليها ورعد مع الرجال وعينه عليها
ماكس بإبتسامه:يلا ياجماعه فقره الرقص
كل واحد اخد حبيبته ومراته وقربو يرقصو سلوو وقرب چون من ملاك بخبث ومدلها ايده
چون بخبث:تسمحيلي برقصه دي ياسيدتي
ملاك بصت علي ايده بتوتر بس فجأه لقت ايد قويه بتسحبها من وسطها لصدره ورفعت راسها لاقته رعد
رعد بغضب:وانا مش شايفني
چون بخوف وتوتر:سيدي هو . هو
ماكس بسرعه: چون روح كلم تارا يلا
مشي چون بخوف وماكس اتكلم بتوتر:اسف سيدي تفضل
واتحرك بسرعه من قدامهم وملاك فرحت وكانت متوتره

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية جمعتهم الاقدار الفصل الثاني عشر 12 بقلم فريدة احمد

 

 

رعد مدلها ايده وبهمس:تسمحيلي برقصه دي ياملاك
ملاك ابتسمت وحط ايدها في ايده بتوهان وبدأو يرقصو وهو دفن وشه في رقبتها وحاطط ايده على وسطها وهيا
كانت لافه اديها حوالين رقبته ودافنه وشها في صدره
ونسو المهمه والناس وكل حاجه حواليهم
رعد بهيام:ريحه شعرك تجنن انتي كلك تجنني ياملاكي
ملاك بخجل:ملاكي ايه ملاكي دي
رعد بعد وبص في عيونها بهيام وهيا كانت مركزه معاه وفجأة بدون وعي باسها بحب وحنيه وهيا ممنعتوش
والناس اخدت بالها ورعد بعد عنها والكل سقف لهم وملاك اتكسفت ودفنت وشها في صدره بخجل وهو ابتسم بخفه
حسام بإبتسامه:كنت عاارف انها هتخطف عقله
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب

 

 

 

 

____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *