رواية مدير مبيعات عفريت الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم - The Last Line
روايات

رواية مدير مبيعات عفريت الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

رواية مدير مبيعات عفريت الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الثاني

 

 

بعد ما هانيا و ممنون تلاشوا قعدت انا و حنان نتكلم و كنت نايم على صدرها زي ما انا و ايدي بتحسس على كسها براحة قلت لها ايه رأيك في اللي حصل ده قالت لي مش عارفة ده صح ولا لاء اننا نخلي فيه علاقة زي دي مع الجن بس مخبيش عليك كنت مبسوطة اوي و انا بتناك قدامك و شيفاك و انت هايج عليا و انت شايفني بتفشخ من زبه كده و كمان كنت هايجة اوي اوي و انا شيفاك مبسوط و انت بتنيك هانيا رديت عليها مع ان انا عمري ما كنت اتمنى ان اشوفك بتتناكي من حد و انتي عارفه اني بتمنى بس مجرد ان جسمك يبقى عريان و الناس هايجة عليكي ده كان بيهيجني اوي لكن لما شفتك بتمصي زبره كنت مبسوط خالص و هايج اوي و زبري كنت حاسه مولع.
قالت لي حنان طب دلوقتي هما سابونا من غير ما نجيب ايه هننام كده قلتلها و دي تيجي يا شرموطة ورحت نازل على كسها بلساني الحس فيه و افتحه بأيدي الاتنين عشان اشفط زنبورها اوووي و هي بدأت تهيج تاني و ايدها بتلعب في بزازها و بتقولي الحس حلو يا خول انت قلتلها هقطع لك كسك يا متناكة و هي عمالة تطلع آهات بنت وسخه ولعتني اكتر و اكتر رحت عادل نفسي و حطيت زبري على باب كسها و هي نايمة ع الارض لسه و رحت مدخل زبري براحة لقيتها بتجيب عسل كسها على زبري و قالت لي زبرك احلى من زبره يا حبيبي نيكني بيه جامد أوي عوزاك تفشخني اكتر وفتحت رجلها على الآخر خالص و انا نازل رزع في كسها و هي عمالة تصوت و انا بقولها لفي يا شرموطة يا متناكة نامي على بطنك و افشخي رجلك.و جيت من وراها رحت مدخل زبري في كسها و بقيت بنزل و بطلع عليها و وسطي بيحك في طيزها و هي تقولي نيك جامد انا شرموطتك انت و بس يا جوزي يا حبيبي يا احلى عرص خلتها تاخد وضع دوجي قلتلها دلوقتي معاد طيزك امتعها يا ام طيز مهلبية إنتي قالت لي نفسي اوي يلا افشخها و افشخني يا هاني. طب افتحي طيزك بايدك يا مومس انتي و جهزيها عشان زبري يدخل و فعلا بدأت ادخل زبري فيه و راحت هي مصوتة و تقولي مع ان دي مش اول مرة تنيكني فطيزي بس كل مرة بحس ان اول مرة اتناك فيها بسبب حلاوة زبرك نيكها اوي بقى و افشخها افشخ طيزها مراتك اللي كانت بتتناك قدامك و هي اول ما قالت كده زبري ولع وبقيت بنيكها بسرعة و هي عمالة تقول آهات و تقولي ارزع اوي فطيزي اللي مجنناك و مجننة كل الرجالة عليها يا عرص عليا و انا اقولها بعشقها و بعشق نظرات الرجالة عليها و فضلت افشخ فيها لحد ما قربت اجيب لبني هي حست بيا قالت لي عوزاهم في كسي مش فطيزي قلت لها عنيا و رحت نيمتها على بطنها و دخلت زبري و هي شغالة آهات و تقول نيك يا هاني نسك كسي و افشخه و غرقه بلبنك السخن رحت جايب لبني كله في كسها و هي عصرت وسطي برجلها عشان مطلعش زبري منها و عشان تاخد اللبن كله في كسها.خلصنا و قمنا اخدنا دش مع بعض و كان فيه شوية تحسيس في بزازها و جسمها لقتها بتقولي ياترى ممنون و هانيا بيتفرجوا علينا من ورا المرايا زي ما قالوا. قلت لها اكيد يا لبوة نفسك يكون بيتفرج على جسمك و هو غرقان صابون كده.لقيتها قالت و هي بتضحك طب خلص بدل ما النور يقطع تاني و نلاقيهم في وشنا و ب الفعل خلصنا و دخلنا نمنا عريانين زي ما احنا متعودين.
صحيت الصبح على صوت المنبه عشان معاد الشغل.قمت غسلت وشي و صحيت حنان عرفاها اني نازل و هي مقتولة نوم كالعادة.
و انا نازل قابلت مدام نجلاء و دي بقى صاروخ ماشي ع الارض حاجة كده طول بعرض ببزاز نار يا بخت جوزها استاذ سامر بيها عندها ٣٥ سنة و على طول لبسها قصير فوق الركبة مش قصير اوي يعني بس احيانا اللبس حتى لو محترم خالص و القالب اللي فيه زي نجلاء يخلي الواحد يهيج اكتر. انا دايما بتمنى اقابلها عشان اشوف رجلها المصبوبة زي م الكتاب بيقول شغالة سكرتيرة في شركة و جوزها شغال محاسب في بنك.صبحت عليها و هي كمان .سألتها على سامر قالت لي نزل قبلي عشان شغله بعيد زي ما انت عارف قلتلها ده من حظي يا قمر و طبعا بضحك عشان متخدش الكلام بمعني انا نفسي تاخده ههههههههههههههههههه. و لقيتها لما قلتلها كده ضحكت قلت يا سلام ع الشمس لما تطلع مع ضحكتك دي يا مدام نجلاء قالت لي ميرسي ل ذوقك و كل واحد مننا ركب عربيته على شغله.
في البيت عندي بقى الساعة بقت ١١ و حنان صحيت من النوم اتصلت بيا بتطمن عليا و انا كنت في السوق مع مندوب عندي عنده مشكلة مع عميل اتكلمنا ع السريع و قفلت معاها و هي راحت متصلة بصديقة عمرها هناء. ازيك يا بت يا هناء .ازيك يا حنان ايه لسه صاحية ردت عليها ايوه و انتي قالت لها لاء صاحية من بدري عشان اعمل فطار ل هيثم و العيال
حنان قالت لها اسكتي يا بت يا هناء هحكي لك على حاجة حصلت لنا امبارح انا و هاني مش هتصدقيها و راحت حكت لها على كل حاجة حصلت و هناء كل اللي طالع عليها انها تقول احا من الاستغراب طبعا.المهم بغد ما حنان حكت لها هناء قالت لها و هاني كان عادي انه يشوفك بتتناكي قدامه قالت لها احنا كنا قدام امر واقع دول جن يا بنتي و هددونا .هناء كانت بتسمع حنان و هي لابسه قميص ع اللحم و كانت بتلعب في كسها. قالت لمراتي وراكي حاجة دلوقتي.ردت عليها حنان لاء انا عتدي اكل ف البيت مش نازلة .قالت لها هناء طب انا جيالك حالا يا شرموطة هيجتيني اجهزي عل. ما اجيلك.حنان ردت عليها ايه يا علقة انتي بتهيجي على اي حاجة عموما انا كمان هجت و انا بحكي لك اوي و حاسة ان كسي بياكلني. بسرعة قبل ما اجيبهم لوحدي و تيجي ع الفاضي ردت عليها هناء كس امك حتى لو جبتي ميت مرة مش بتشبعي يا مومس إنتي. هناء كلمت هيثم و قالت له انها جاية ل مراتي .هو يعرفنا طبعا و فيه معرفة اسرية يعني بنا..وصلت هناء اللي كانت حتة قشطة لابسة العباية السودا و تحتها اندر و برا بس هي قصيرة شوية بس بيضا اوي و دايما بتصبغ شعرها احمر كستنائي زي نبيلة عبيد كده اما بزازها ف كانت مشدودة مش مدلدلة و حلماتها واقفين على طول كنت دايما اخد بالي منها من تحت العباية و حنان كانت وصفتها لي لان طبعا انا عارف انها و حنان بيمارسوا السحاق مع بعض.و طيزها كبيرة برده و مهلبية بجد بتترقص دايما و هي ماشية.المهم وصلت و طلعت ضربت الجرس حنان قامت فتحت لها و كانت لابسه جيبة ع اللحم قصيرة لحد نص فخادها و عليها بدي حمالات و ضيق مجسم بزازها اوي هناء دخلت و قتدوا يتكلموا شوية مع بعض سلامات و كده و بعدين حنان قالت لها تعالي حضري فطار معايا ردت عليها هناء انا فطرت يا لبوة و هحلي بيكي وراحت شدت حنان عليها و قالت لها قلعيني العباية دي يا لبوة و بدأت حنان تفك زراير العباية و شافتها مش لابسه غير سنتيانه و اندر قالت لها انتي نازلة كده برده ردت هناء و فيها إيه ما انا بركب العربية عليكي على طول بعد ما حنان فكت الزراير مسكت بزازها تدعكهم اوي و تقولها بعشق بزازك يا هناء ردت هناء عليها طب ادعكيهم براحة ف الاول و تعالي اقلعك البدي ده اللي مداري عني بزازك الملبن دي و هما الاتنين بدأوا يلعبوا في بزاز بعض و كل واحدة منهم تلحس حلمات التانية هناء قالت لها ما تيجي نخش جوه اوضة نومك يا شرموطة عشان ناخد راحتنا دخلوا جوه و حنان عمالة تبعبص هناء و هي ماشية جنبها و اترموا ع السرير هما الاتنين هناء تحت و حنان نامت فوقها و بيبوسوا بعض و مقطعين شفايف بعض بوس و كل واحدة منهم ماسكة بزاز التانية نازلة دعك فيها و بيحكوا اكساسهم في بعض.حنان قالت لها انتي هايجة اوي يا هناء و انتي اكتر صاحبة عندي بتمناها دايما تكون معايا على سرير واحد مع هاني حتى اكتر من اختك التوأم صفاء ردت هناء و قالت لها نفسي اوي اكون معاكي انتي و هاني و احس بزبره داخل فيا اوي من كتر ما انتي بتحكي لي عنه و اللي نفسي فيه اكتر انه يكون بعلم هيثم جوزي.قامت حنان نزلت علي كسها فشخته و نزلت فيه لحس و تدخل لسانها جوه كسها و هناء شغالة شخر و آهات بنت متناكة و تقولها ايوه يا بنت الوسخه الحسي حلو كسي هايج يا لبوة و حنان تقولها حاضر يا شرموطة هلحسه و اشرب عسلك كله و كانت بتلحس كسها و ايديها بتفعص في بزازها جامد و كانت بتلبس المنطقة اللي بين كسها و طيزها لحد ما توصل لخرمها هناء بدأت تصوت و تقولها انتي عارفة الحركة دي بتموتني يا بنت القحبة و ٩نان مش سمعاها و شغالة لحس لحد ما هناء جابت عسل بشراهة و راحت حنان واخدة معاها وضع ٦٩ و كل واحدة تلحس في كس الشرموطة التانية و يبعبصوا بعض و شغالين آهات و حنان مراتي من النوع اللي بيحب الشتيمة اوي فضلت تقولها الحسي يا بنت الزانية كسي مولع من كتر النيك من امبارح و هناء شغالة لحس و تقولها انتي كمان ريحيني تاني يا متناكة و هي بتضرب كس مراتي بايديها و شوية تشد الزنبور بشفايفها و شغالين بعبصة في بعض لحد ما جابوا هما الاتنين.راحت هناء قالت لها طيزي ولعت اوي يا بت يا حنان.مراتي فهمت قصدها راحت جابت خيارة من التلاجة و كانت كبيرة احتا دايما نشتري الخيار يكون طويل عشان يبقى اكل و لبس كمان هههههههه.
و راحت خلت هناء تاخد وضع الكلبة و جت من وراها تلحس خرم طيزها و تبله اوي و هناء بتترجاها تدخل الخيارة في خرمها راحت حنان مدخلاها في طيزها و قعدت تنيك فيها وتمسكها كأنها زبرها و تنيكها و هناء عمالة تقول اه يا خرمي ياني خرمي مهري نيك افشخيه اوي بزبرك يا حنان نيكيني جامد اوي عاوز صوتي يوصل لهيثم في شغله و كانت بتلعب في كسها جامد لدرجة انها كانت بتقطعه من كتر اللعب فيه لحد ما جابت و راحت قالت لي دورك بقى يا متناكة لما ادوقك اللي عملتيه فيا و اخد بتار طيزي منك و خلت مراتي تنام على ضهرها و رفعت رجليها لفوق و بدأت تدخل الطيارة في طيز مراتي الشرموطة و تقولها خدي يا بنت اللبوة فطيزك و حنان تقولها ايوه اوي انا بنت لبوة و شرموطة نيكي جامد يا متناكة انتي قطعيني طيزي عاوزه زبرين و هناء،شغالة نيك فيها و كانت كمان عمالة تدخل صوابعها في كسها و تنيكها في كسها بايديها و طيزها بالخيارة لحد ما مراتي اترعشت جامد و جابت لبن نافورة نزلت هناء بسرعة تلحسه و تبلعه كله..و ناموا جنب بعض يريحوا. حنان بتقول لهناء بس يا بت يا هناء ممنون زبره طويل اوي يا بت حوالي ٣٠ سم زبر جن بقى و ضحكوا هما الاتنين هناء ردت و قالت لها و غلاوة كسك يا شرموطة لازم ادوقه طب و هانيا دي كانت مزة زيك كده ردت عليها مراتي زيي لاء يا علقة مفيش زيي حد بس حسيت هاني كان مبسوط معاها ف هناء قالتلها عقبالي انا كمان لما اكون قاعدة على زبره قدامك يا حنان انا بحلم بزبره كل يوم و انا بتناك من هيثم و فضلوا يرغوا مع بعض لحد ما الساعة جت واحدة راحت هناء،قامت لبست و نزلت عشان تلحق تحضر الغدا قبل ما عيالها يرجعوا من المدرسة و حنان اتقلبت تاني راحت في سابع نومة.
و بكده نكون وصلنا ل نهاية الجزء التاني و اتمنى انه يكون عجبكم
و لو سمحتم عاوز اعرف ازاي ادمج الأجزاء كلها في موضوع واحد ياريت لو حد يفيدني

 

 

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
نبّهني عن
guest

0 تعليقات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x