رواية سحر كانت السبب الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم - The Last Line
روايات

رواية سحر كانت السبب الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

رواية سحر كانت السبب الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الأول

 

في البداية عايز اعرفكم أن دي مش قصة دي حقيقة وحبيت اشاركها معاكم
هغير في الأسماء بس
الجزء الأول:​

انا احمد
مراتي سحر
اتجوزت مراتي عن طريق ناس اصحابي وعشنا اجمل ايام انا وهي مراتي جسمها مربرب وطيازها مشدودة مش مترهلة بس مشكلتها انها بتتعبني اوي لغاية ما تجيب شهوتها وبتتعبني لغاية ما تثار بس اول ما تهيج لو 10 رجالة مش هيقدروا عليها وكنت بنكها علي طول والدنيا ماشية تمام وخلفنا اول *** بعد سنة وبقي اهتمامها بيا أقل بس بردو كنا عايشين احلي عيشة وخلفنا طفلنا التاني وبقي كل اهتمامها بأطفالها واهملتني وانا كمان بقيت اسيبها وأخرج كتييييير مع اصحابي لغاية في يوم قاعد مع اصحابي ويلعب فى التليفون ففتحت ايميلها لاني انا اللي كنت عامله ليها وكانت المفاجأة .
لقيت مراتي بتكلم واحد من بلدهم وكلام حب ورومانسية وباعته ليه صور بشعرها
انا اتجننت قمت جري علي البيت لقيت نامت والولاد جنبها كنت ساعتها عايز اموتها بس مسكت نفسي وقعدت افكر وأقرأ الكلام بينها وبينه لقيت في الوقت دا زبي وقف علي الاخر من الكلام وحسيت بإحساس غريب مع اني بغير عليها اوي
في الوقت دا دخلت صحتها وقولتلها عايزك وجات معايا وقعدت ابوسها وزبي كان واقف بشكل جامد وبدأت ادخله في كسها وهيجتها اوي وانا نازل نيك فيها سألتها عنه وقولتلها تعرفي محمود ودا اسمه بجد اتلخبطت وجيت مطلع زبي وقوتلها هطلقك انا عرفت كل حاجة قعدت تعيط ونزلت علي رجلي تبوسها ودي غلطة قولتلها هسامحك بس تحكيلي الموضوع من البداية قالتلي بلاش قولتلها لازم اعرف كل حاجة .وبدأت تحكي قالتلي الموضوع بدأ صدفة ومحمود دا كان بيحبني قبل ما نتخطب وانا كمان كنت بحبه وكان علي طول بيبعتلي جوابات ………

بعتذر ليكم أن الجزء الاول قصير بس دي بداية
ودي قصة حقيقية وواقعية مش من الخيال
نكمل بقي مع بعض
قولتلها لازم تحكيلي كل حاجة من البداية ومتخبيش عني حاجة قالتلي كنا بنحب بعض زمان قبل ما تخطبني وكان علي طول بيبعتلي جوابات وكنت برد عليه بجوابات واتفقنا يتقدم يخطبني وفعلا طالع راجل معايا واتقدملي بس للاسف تعليمه كان متوسط وانا كنت تعليم عالي وكمان ظروفه وقتها مكنتش تسمح ليه بالجواز واهلي رفضوه وعلي فكرة هو جارنا الشارع اللي ورانا وفضل حبه في قلبي لغاية ما انت تقدمتلي واتحوزنا واعتقدت اني نسيته وفي يوم قاعدة لوحدي وانت سايبني وسهران مع اصحابك لقيت حسابه علي الفيس بعت ليه ازيك اخبارك ايه عرفت أنه كمل تعليمه واخد مؤهل عالي واتجوز وخلف الوقت دا انت كنت سايبني وكل يوم سهر وانا لوحدي وانا هو كل يوم نتكلم كلام عادي عن حياتنا واشتكي ليا أنه مش مبسوط مع مراته وقالي أنه كان يتمني اني اكون انا مراته وأنه لية بيحبني كلامه دا لخبطني وصحي الحب القديم وقولتله انا كمان لسة بحبك وكنت اتمني تكون انت جوزي ومن هنا بدأنا قصة حبنا من جديد كان كل يوم حب ورومانسية نستني اهمالك ليا وبعتلي صورته وانا كمان بعتله صورتي .
مش عارف ليه وهي بتحكي كنت حاسس بإحساس غريب بين الزعل اني مراتي بتخوني وبين اني مبسوط من كلامها ولقيت زبي وقف بشكل وهي بتحكي بدأت أبوسها من شفايفها وطلعت بزازها وبدأت ارضع فيهم وهي لاحظت اني زبي وقف اوي قعدت تلعب فيه وقلعتها هدومها وانا كمان قلعت ونزلت ترضع وانا الحس في كسها وقولتلها كملي قالتلي هتزعل وعدتها أنها لو صارحتني بكل حاجة مش هزعل فتحت تليفونها وورتني صورة بعتتها ليه بشعرها ودراعتها باينة وصدرها باين فتحة بزازها كانت ظاهرة الصورة هيجنني اوي جيت رافع رجليها ومدخله في كسها لقيت كسها غرقان وهايجة اوي قعدت انيك وهي تصرخ وتتلوي تحتي وجيت نازل علي خرم طيزها الحسه بلساني ودخلت صباعي في طيزها لقيتها هاجت اوي ومكنتش بتحب نيك الطيز اوي لانه بيهيجها اوي وبتجيب شهوتها بسرعة لما انيكها في طيظها وبدأت احط زبري علي فتحة طيزها وهي تتلوي تحتي لغاية ما دخلت الراس وجعها في الاول وبدأت ادخل حتة بحتة وهي تتلوي تحتي وفجأة لقيتها بتقولي كان نفسي يكون زي محمود اللي بينكني دلوقتي الكلمة دي ولعتني وجيت مدخل زبي كله وهي تصرخ وتتلوي وتقولي دخله يا محمود هات لبنك في طيظي بحلم باليوم دا كلامها ولعني وبقيت اقولها عايزة تتناكي من عشيقك يا شرموطة وهي تقولي نفسي اتناك منه نفسه اجرب زبره وبقيت أطلعه من طيزها لكسها ومن كسها لطيظها جابت شهوتها في اليوم دا 4 أو 5 مرات لغاية ما قالتلي خلاص مش قادرة اول مرة اتمتع كدا وجات بايساني وانا زبي في كسها ومنزلة ريقها كله في بوقي وشداني جامد وقالتلي هجيب تاني هات معايا ونزلت لبن كتير في كسها واللبن بقي نازل من كسها علي فتحة طيزها وهي مغمضة عينيها في عالم تاني وقامت حضنتني وقالتلي بحبك يا حبيبي متعني اوي قولتلها انا اللي متعتك والا علشان جبنا سيرة عشيقك قالتلي صراحة كنت متخيلاه أنه هو اللي بينكني وايام كتير كنت ببقي معاك بجسمي وخيالي كله معاه هو كلامها زعلني من جوايا بس كنت مبسوط أنها امتعت قولتلها اصل انتي شرموطة ضحكت وحضنتني وقالتلي غصب عني يا حبيبي انا بحبك بس بحب محمود بردو ونفسي فيه اوي قولتله يعني مقابلتهوش حلفت ليا انها مقابلتهوش بس قالتلي نكني كام مرة في التليفون قولتلها يالبوة كملي احكيلي عايز اعرف كل حاجة دارت بينكم في الوقت دا الفجر كان قرب وقالتلي معلش نكمل بكرة لانك تعبتني اوي وكسي وطيظي اتهروا نيك وجات بيساني اخدتها في حضني ونمنا ونكمل بقي نشوف ناكها ازاي وقالها ايه ……..

 

يُتبع ..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *