روايات

رواية صداقة غير عادية الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم

رواية صداقة غير عادية الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الثالث

 

روحنا البيت واحنا طبعا مبسوطين عشان المغامرة اللي عملناها اول ما وصلنا البيت طلعنا ع الروف ع طول كانت امهاتنا قاعدين وشكلهم زعلانين من حاجه كانوا قاعدين بالمنظر ده

2Fb2ZZv.md.jpg
طبعا يوسف وانا كنا مبسوطين من شكلهم بس قطع سرحنا كلام لاميس معاهم وهي بتسالهم مالكم قالولنا ان ابهاتنا كلموهم وقالوه مش هينزلوا الصيف ده وهيقعدوا سنه كمان في الغربه طبعا كانوا زعلانين جدا واتخانقوا معاهم قعدت تهديهم واحنا كمان زعلنا من الخبر لقينا لاميس قعدت تهزر معاهم واتفقت معاهم ان انتوا محتاجين تبقوا ريلاكس وتهدوا اعصابكم بكره اجازة وانا عندي فكرة وقالت ان مامتها لما بتبقا متوترة وزعلانه كده بتعمل جلسة مساج بتغير مودها خالص والمفاجاه بقا ان ليها واحده صاحبتها اماراتيه فاتحة مركز مساج هنا في مصر وهتكلمها تبعت حد يجي بكره كانو رافضين في الاول وقالولها لا معملناش قبل كده وهيتكسفوا قالتلهم مفيش الكلام ده دول ناس بروفيشنال وهيغيروا مزاجهم خالص وهتتبسطوا المهم اقنعتهم ووافقوا في الاخر وفعلا اتضلت بصاحبتها واتفقت معاها ونزلنا كل واحد شقته وانا ويوسف مش فاهمين ايه اللي هيحصل دخلت اوضتي ورحت ماسك تليفوني وبعت رساله ع الجروب لاميس انتي ناويه ع ايه ردت علي وراحت قالتلنا بصوا احنا هننقل مستوى المتعه لمستوى اكبر قولنالها ازاي قالتلنا من الاخر كده انتوا عارفين امهاتكم زعلانين ليه قولنالهم ليه قالت عشان محرومين ونفسهم في راجل وبما ان ابهاتكم مش موجودين يبقا هيعوضوا الحرمان ده ازاي قولتلها انتي قصدك ان اللي هيجي بكره هينكهم قالت لا هو مش هيتناكوا الا لو طلبوا هما بنفسهم قولنالها مستحيل يطلبوا قالت هنشوف بكرة قولنالها طب احنا هنشوف ازاي قالت مفيش مشكله احنا هنعمل الموضوع ده عند يوسف في الشقة وكلكم هتبقوا عندك ياوليد هتدخلوا اوضة مامتك ياوليد ويوسف وهتسيب بقيت الاولاد بيلعبوا فوق انا بقا هعمل معاكم مكالمة فيديوا وهحط الفون في انسب مكان وهتشوفوا كل حاجه لايف اتفقنا قولنالها تمام قالت يلا ناموا واستعدوا وانتوا بتشوفوا امهاتكم بتتناك.
صحينا تاني يوم ع يوسف بيصحيني من النوم وهو حاطط ايده في طيزي وبيقولي قوم ياخول يلا وهو عمال بيلعب في طيزي بقوله في ايه قالي يلا مامتك نزلت تحت عشان الناس ع وصول قولتله يلا طيب ندخل اوضتها وفعلا دخلنا واول ما دخلنا قلي لاميس طلبت منا ان احنا نقفل الاوضه علينا ونلبس اندرات فاتله من بتوع امك قولتلها اشمعنا قالي مش عارف وفعلا روحنا فتحنا الدولاب واختارنا الاندرات وفعلا قلعنا هدومنا ولبسنا الاندرات وبقا شكلنا كده

2FmKGsf.jpg

2FmCP6J.jpg
واتصلنا ب لاميس وردت علينا وقالتلنا انها قالتلهم يلبسوا ايه ف دخلوا يلبسوا وشافتنا قالتنا انتو كده زي القمر ولاميس نفسها كالنت لابسه كده

2Fmw8ZB.md.jpg
راحت حطت التليفون في مكان احنا كاشفين منه المكان كله وقالت انها طلبت منهم يلسوا حاجه معينه عشان تبقا مريحه ليهم والناس تعرف تشوف شغلها والمفاجاه بقا لقينا امهاتنا دخلوا وهما لابسين كده

2FpHra1.md.jpg
طبعا المنظر هيجنا اوي ولقيت يوسف زبه وقف بقله ليه قالي امك لبوة اوي شايف الاتنين جامدين ازاي لقيته بيقولي تعالى اقعد ع حجري قومت فعلا قعدة ع حجرة وزبه واقف تحتي وهو قافش بزازي وبيلعب فيهم كان مهيجني اوي فجاة لقينا الباب بيخبط قامت لاميس تفتح كانت الناس جت وكانوا عبارة عن ولدين بتاع 28 سنه ودخلوا سلموا عليهم وفريده وسميرة كانوا مكسوفين شويه الناس دخلت وكانوا لابسين ترنجات ماسكه ع جسمهم وهما جسمهم حلو وراحوا فرشوا الحاجات بتاعتهم وبداوا يرصوا الزيوت اللي معاهم وطلعوا فوط وطلبوا منهم يقلعوا البيبي دول اللي لبسنها ويبقوا بالاندر بس فعلا قاموا يقلعوا وهما مكسوفين والشباب دول مبيدوش اي رد فعل وكل واحده نامت ع بطنها وهما بالاندر الفاتله بس وطلبوا منهم انهم يسيبو اعصابهم خالص كانهم هيناموا طبعا انا ويوسف المنظر تاعبنا اوي وامهاتنا نايمين تقريبا ملط قصاد رجاله غريبه كده وازبارنا واقفه المهم بداو يمسكو الزيوت ويحطوها ع ايديهم وبداو يمشوا ع رجلهم براحة لقوهم اعصابهم مشدوده خصوصا ان رجاله غريبه بتمشي ايديها ع جسمهم طلبوا منهم يسيبوا اعصابهم خالص وبدات لميس تقولهم اهدوا خالص وبدات الناس تمشي ايديهم بالزيت ع جسمهم من رجلهم لفخدهم وبداو يطلعوا لطيازهم الكبيرة وفعلا بنبص عليهم لقيناهم بداو يسترخوا لدرجة بعد شوية الناس بدات تسحب الاندرات وبتمشي ع طيزهم

 

2FpshrJ.gif
وانا ويوسف قلعنا احنا كان الاندرات ورجعت تاني قعدت ع زبة الي دخل خرمي ع طول وهو بيقولي شوفت المناويك مبسوطين ازاي وهما بيتلعب في طيازهم وانا هيجان اوي وانا شايف فريده بيتلعب في طيزها قدامي وبعدين راحوا قلبوهم ع ضهرهم وبقت بزازهم واضحه قدامهم وبداوا يلعبوا في بزازهم بالزيوت والاتنين منسجمين اوي وباين عليهم الهيجان واحنا شايفنهم بالمنطر ده

2FDwc2j.webp 2FyHD12.webp
فريده وسميرة بداو اصوات اهات مكتومه تطلع طبعا مخلبنا هايجي اوي ويوسف لسه زبه في طيزي مولعني اكتر ما انا مولع من منظر ماما وهي بيتلعب في بزازها وبعدين نزلوا ع بقيت جسمهم ورجليهم لحد ما وصلوا لاكساسهم وديه بقت المفاجاه الكبيرة كس ماما كان ابيض وحلو اوي هي وطنط سميرة ونضيف اوي وبداوا يلعبوا في اكساسهم باحترافيه وطريقه تهيج اوي كانو منظرهم خلاهم ينسوا هما فين وبيعملوا اي وبداو يستسلموا للمتعه اللي هما فيها كانو بيلعوا كده

2K9qOrb.gif 2K9qvYx.gif
والاتنين تحت ايديهم بداو نفسهم يعلا اوي وصوتهم كمان بقا عالي اوي احنا سامعينه بوضوح ومن غير كلام لقيت لاميس قامت من مكانها وراحت ناحيتهم وبدات تقلع الولادين هدومهم من غير ما امهاتنا يحسوا لحد ما بقوا ملط وهم لسه بيلعبوا في اكيايهم وراحوا قربوا ازبارهم اللي كان شكلها حلو اوي من بوق كل واحده فيهم اللي من غير شعور لقتهم بيمصوا فيهم بشراهة وهيجان جامد اوي

2K94nMg.webp 2K94fwP.webp
وبقا الوضع واضح للجميع ان هتبقا نيكة واضحة للجميع وكل واحدة بتمص زب اللي معاها وانا ع طول نزلت قعدت امص في زب يوسف زي ماما وهي بتمص زب اللي معاها ولاميس قلعت ملط وبدات تلعب في كسها من الفيلم السكس اللي قدامها وبعدين بداو الولاد يلحسوا اكساسهم بطريقة حلوه اوي وصوتهم كان مالي الدنيا

2KH2PI9.gif
وهما يتنفضوا تحتهم من المتعه واحساس الهيجان مالي المكان ودخلنا بعد كده في مرحلة النيك الفعلي وانا مستغرب ان ماما وافقت انها هتتناك من راجل غريب وانا هيجان من منظرها لدرجة اني مش عاوز انيك يوسف انا عاوزه هو اللي ينكني زي ماما بتتناك وبداو ينيكوهم وهما مستمتعين جدا وانا مستمتع من منظر الازبار وهي بتدخل في اكساسهم بالمنظر ده

2KHXbF1.webp 2KHWrIR.webp 2KHW6LN.gif 2KHXoQV.gif 2KHXgae.gif
ويوسف شغال نيك في طيزي وهو بيقولي كسم فريدة اللبوة اللي بتتناك وانا عمال اصرخ من زبه ونيكه في ولاميس عماله تلعب في بزازها وكسها جامد وبعدين قلبوهم عشان ينيكوهم في طيازهم بالمنظر ده

2KHeRaI.gif 2KHW6LN.gif 2KHecjs.gif
طبعا احساس المتعه كان مخليهم مش حاسين بنفسهم لحد ما خدوا واحدة واحدة وبداو ينيكوا فيها مع بعض واحد كسها والتاني في طيزها في نفس الوقت كده

2KHgrSR.jpg 2KHggcv.jpg 2KHg8Pa.jpg
كل واحدة اتناكت من الاتنين لوحدها لحد ما قربوا يجيبوا وراحو جابو عليهم كده

2KHpZFV.jpg
كان يوسف جاب في مش فاكر كام مره وكله اترمى ع الارض من المتعه.

 

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
نبّهني عن
guest

0 تعليقات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x