رواية عاشق بيت خالتي الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم - The Last Line
روايات

رواية عاشق بيت خالتي الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

رواية عاشق بيت خالتي الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الثاني

 

دخلت الحمام وزوبري واقف وانا ملط من تحت لقيت خالتي عريانه تحت الدش والصابون علي جسمها كله كان منظرها يهيج الحجر أنا شفت بزازها وحلماتها اتعبط خالتي صوتت اول ما دخلت عليها
أنا : اسف يا خالتي مكنتش اعرف انك هنا
وحرفيا زوبري خلاص هيجيب هي حاولت تداري بزازها بايديها بس تداري ايه بقي أنا كنت عامل عبيط وواقف لحد ما زوبري خلاص هينزلهم جيت طالع بره الحمام بسرعه ودخلت الاوضه لقيتها حاطه قميص نوم اسود علي السرير جيت ماسكه ضارب فيه عشره لبني كان مغرقه وسبته كده زي ما هو
سمعتها بتنادي عليا بره اطلع
أنا : اسف يا خالتو بجد مكنتش اعرف انك هنا
خالتي : خلاص يا حبيبي ولا يهمك
أنا : قلبي يا خالتو وحاولت اهزر معاها واحضنها كده جت إيدي جت علي بزازها بالغلط اللبوه لابسه العبايه علي اللحم خخخخخخ وقميص نومها متغرق بلبني جوه يعني هتنزل كده الشارع أنا هجت فشخ ساعتها والمره ده قلت لها هنزل معاكي يا خالتي كنت عايز أتمتع بيها في الشارع تاني وطبعا خدت قميص النوم في الكيس عشان عليه لبني احا اول ما هي نزلت الشارع البواب بص وتنح في بزاز الشرموطه اللي متحدده تحت العبايه وطيارها اللي عمالها تروح شمال ويمين واحنا ماشيين الكيس وقع منها نزلت تجيبه كنت أنا وراها زوبري دخل حرفيا بين طيازها حسيت بيهم عشان مش لابسه قميص تحت هي قامت اتعدلت بسرعه وانا عملت عبيط وطول السلم وانا ماشي وراها ببص علي طيزها هي ماشيه في الدور الخامس جت في التاني عملت نفسي هيغمي عليا
أنا : اه يا خالتو مش قادر دماغي
خالتي بخضه : نزلت علي السلمه اللي أنا فيها ايه اللي حصل بس يا حبيبي مالك
قلت لها سنديني يا خالتي مش قادر خالتي حاولت تسندني جيت لافف إيدي حواليها كده وجيت حاططها تحت بزها وايدي التانيه حططها علي بطنها عشان ابقي شايل بزها من الناحيتين هي حاولت تطلع بيا شقتهم وانا طالع معاها وجيت فجاه عامل كاني هقع وجيت ماسك بزها فاعصه في أيدي هي صرخت لما عملت كده وكنت قدام شقتهم خلاص جوزها طلع
جوز خالتي : ماله عمر كده وحاول يمسكني هو
خالتي : حاول تمسكه أنا مش قادره
وانا إيدي لسا ماسكه بز الشرمرطه قدام جوزها اللي اول ما شافني ماسك في مراته كده بلع ريقه علي طول وجيت واقع أنا وانا بقع جيت ساند وماسك طيز خالتي جوزها مش مصدق إني ماسك طيزها وانا عامل كاني بحاول أقوم ومقفش في طيزها اللبن اللي الأندر داخل فيها من جوه ده وحاسس بلحمة طيزها في إيدي العبايه أصلا كانت فيها اربع خمس كباسات في النص عشان تمسك العبايه وفيهم واحد اتفتح وبقي فرق بزازها واضح وجوز خالتي حاول يقومني بس مش عايز يشيلني هو عايز افضل عند خالتي وانا عملت عبيط وجيت قايم ومنزل إيدي علي أساس اني هسند علي وسط خالتي زي ما بعمل وجيت فاتح الكباس التاني وبزاز خالتي خلاص هتتنطر بره بزازها كلها بقت باينه تقريبا جيت دافس راسي في صدرها بين بزازها وجوز خالتي بيقولها اسنديه حلو علي ما اجهز السرير ينام عليه وحط عليه مخده ورجع كانت راسي وصلت لبز خالتي نفسه وبوقي بينه وبين الحلمه حاجه بسيطه خالص اللي أنا شايفها بس هي جوه العبايه لسا وجوز خالتي دخلني الاوضه وانا لسا ساند عليها وهو بينيمني علي السرير جيت واحد الكباس التالت كمان وخالتي نفسها وقعت معانا عشان العبايه تتفتح وبزازها تتنطر بره بقي الوضع أنا فوق خالتي العريانه ملط وجوزها جنبنا ومعرفش ده حصل ازاي بس حلمة بز خالتي كانت علي شفايفي خالتي حاولت تقوم بس أنا مترددتش لحظه اني أعض الحلمه جيت حاططها جوه شفايفي وجيت ماضغها كده وزوبري حرفيا بينيك في فخادها من تحت خالتي حطط إيديها علي بقها عشان جوزها جنبها وانا مش مصدق اني برضع في بزاز خالتي وجوزها جنبنا وهو بغل كده عايز يقوم بس تقيل فشخ وجيت ماضغ الحلمه تاني وجيت معدول بقيت بينهم هما الاتنين خالتي العريانه وانا وبعدين جوز خالتي وجوز خالتي قام كانت خالتي لسا مقفلتش العبايه ومش مصدق المنظر اللي شايفه

2ToO3Pe.md.jpg
مراته عريانه والعبايه مفتوحه وحلمة بزها متعلم عليها إنها كانت في بقي مش مصدق اني رضعت من بزاز مراته وهو جنبي خالتي قامت بسرعه قفلت العبايه وقالت مش تحاسب وكانت تقصد جوز خالتي وقلت له كنت امسكه كويس بدل ما هو واقع فوقي كده
جوز خالتي : طب سيبيه يرتاح دلوقتي طيب
خالتي سابتني وهي بتنهج كده من اللي حصلها والتقفيش واني مصيت بزها بس هي فاكره اني أنا أصلا مش في وعيي الاوضه ده بقي كانت بتاعت خالتي وجوزها أصلا
انا فضلت صاحي عشان أصلا مفيش حاجه وانا اللي بستعبط وبعد نص ساعه كمان دخلو عليا الاوضه عملت نفسي نايم وجوز خالتي قالها بقي احسن اهو
خالتي : طب أنا هاخد هدومي واطلع أغير في الحمام
جوز خالتي : يبنتي غيري هنا عادي الواد في سابع نومه أصلا
خالتي اترددت كده بس قالت هغير عادي ما أنا عامل نفسي نايم أصلا وانا باصص بعيني شايفها قلعت العبايه ويا ديني علي طيازها اللي مجنناني ده وجوز خالتي قاعد هو كمان مفكر اني نايم وطلعت اللبوه أندر فتله لبسته وقبل ما تكمل لبس كنت أنا زاقق إيد جوز خالتي جيت موقعه كبايه علي الكومودينو اللي جنب السرير جيت عامله صوت وجيت أنا عامل كاني لسا صاحي علي الصوت بقي والأندر كان لسا في نص فخاد خالتي بتطلعه

2TosGpt.md.jpg
mage photo
شافتني وانا ببص عليها وطيزها متصدره ناحيتي وكسها ولبست الأندر بسرعه بس هو أصلا داخل بين فردتين طيازها وحطط فوطه صغير اوي من اللي هي بتاعت مسح الايد ده علي بزازها بس ده هتداري ايه يا شرموطه
أنا : ايه اللي حصل يا خالتي أنا ايه اللي جابني هنا أصلا
جوز خالتي : بنهارك اسود انت مش فاكر حاجه خالص
أنا : لا بجد ايه اللي حصل حاسس بس بصداع بس مش فاكر حاجه
خالتي : حاولت تلبس العبايه كان جوزها زاققها عليا وقالها هو ده وقت عبايات شوفي عمر لو محتاج حاجه الاول بس ممكن يكون تعبان وشوفي الكبايه اللي اتكسرت ده لما زقها هي أصلا ماسكه الفوطه علي بزازها الفوطه وقعت وبقت بزازها ملط تاني وجوز خالتي مش متخيل انه بيفرج واحد علي بزاز مراته وفخادها متعريه والأندر داخل في طيزها هي بسرعه جابت الفوطه تاني وانا عملت نفسي عبيط وان ده عادي يعني
خالتي اتطمنت عليا ونزلت عشان تلم الكبايه اللي اتكسرت الفوطه نزلت تاني هي وطت علي الأرض وبزاز اللبوه متعريه وجوز خالتي بص لي كانّه بيقولي اعمل حاجه وانا مستنتش الاشاره منه حتي
أنا : عنك يا خالتي سيبي الكبايه أنا هلمها
وجيت نازل علي الأرض وبزازها بقت في وشي تاني وخالتي بتحاول تقوم بسرعه عشان بزازها المتعريه ده أنا لميت وجيت قايم حاططهم في الزباله كانت هي لسا بتلم وجوز خالتي مش فاهم أنا معملتش حاجه بس لما رجعت فتح بوقه من اللي حصل لما جيت أنا من ورا خالتي كاني بلم معاها بس حرفيا أنا ركبت فوق خالتي وزوبري بقي بين طيازها وجوزها خلاص هينزلهم خالتي قالت ااااااه اول ما زوبري عمل كده وجوز خالتي هينطرهم حرفيا من اللي بيحصل
أنا : ثواني يا خالتي هجيب شويه يلا يا خالتي هاتيهم انت كمان بقي
خالتي نست نفسها تقريبا وان جوزها معاها في الاوضه وانا مش عاتقها وزوبري بيفشخ طيزها
أنا : يلا بقي يا خالتي هاتي باقي الكبايه مش هسيبك غير لما تجبيهم وخالتي هاجت خالص من كتر اللي حصل النهارده وطيزها حرفيا قفلت علي زوبري وانا مش مصدق اني طيز خالتي بتعصر زبي كده
خالتي : ااااه اااااه خلاص قوم يا عمر هجيبهم ااااه
أنا : لا هاتيهم الاول يا خالتي مش هسيبك غير لما تجبيهم ممكن حد يتعور
خالتي : اااه خلاص خلااااص هجيب هجيب وجيت مصوته وطيزها قفلت علي زوبري اكتر واترعشت كده وجه الأندر بتاعها منقط من مية الشرموطه وحسيتها هدت كده وفهمت المصيبه إنها نزلت شهوتها علي زوبر ابن اختها وجوزها موجود وراهم وشايف زوبري ابن اختها بين طيزها وهي بتنزل شهوتها وقامت بسرعه اتعدلت وحطط الفوطه علي بزازها تاني وقالت إنها طالعه تغير في الحمام وطلعت تجري وطيزها عمال تتمرجح وانا ببص عليها ببجاحه

وهي بتحاول تداري بزازها اللي أنا هتكت شرفهم دول
جوز خالتي : تعال يا حبيبي نقعدو بره احنا نتفرجو علي التلفيزيون
طلعت أنا وجوز خالتي بره والدش بتاع الحمام صوته اشتغل وجوز خالتي بص لي كده وقال يا ياه يا حبيبي ده انت شكلك مرهق جامد استني وعمل آخر حاجه كانت اتوقعها منه ساعتها عرفت انه ديوث بجد

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *