رواية عاشق بيت خالتي الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم - The Last Line
روايات

رواية عاشق بيت خالتي الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

رواية عاشق بيت خالتي الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الأول

 

النهارده هحكيلكم عن خالتي وعن شرمطتها وكسم جمدانها وبزازها اللبن
اولاً أنا عمر 18سنه والدي متوفي وامي عايشه عادي بس تعبانه جدا
خالتي بقي وده محور القصه عندها ٣٥ سنه بزازها كبار فشخ حلماتهم وردي وكانهم شوية لبن كده وكسها احمر ودايما الأندر بيدخل جوه شفايفه ده لو لبست أندر أصلا طيزها كبيره فشخ
جوز خالتي احمد وده عنده ٤٠ سنه ومعتش قادر ينيكها أصلا
خالتي عندها ابن من عمري كده اسمه إسلام عنده ١٦ سنه بس شخصيته ضعيفه ولما أقوله حاجه يعملها من غير كلام
خالتي كانت محترمه اوي بره البيت بس جوه البيت بتنسي كل ده وحرفيا بتبقي ملط خالص يعني عمرها ما لبست برا عشان تداري بزازها وساعات مبتلبسش أندر كمان أنا دايما كنت بهيج عليها لما بروح لهم عشان كانت بتلبس قدامي زي إسلام ابنها بالظبط قمصان نوم بردو وكنت بشوف بزازها
المهم أمي بعد فتره اتوفت هي كمان ومعتش حد اروحله أصلا وخالتي عرضت عليا اروح أعيش عندهم فأنا موافقتش عشان بحب اقعد براحتي في الشقه وكده فجوز خالتي أتدخل وقالها خلاص سيبيه براحتك وابقي تعالي له كل يوم نضفي له كده واغسلي هدومه واعملي له الأكل اه صحيح نسيت أقولكم هي أصلا عايشه في العماره اللي بعدنا كده فعادي يعني ممكن

 

تيجي كل يوم أنا كنت بشوف خالتي دايما بقمصان نوم بس كنت صغير مش فاكر ومكنتش بروح عندهم كتير كانت بتيجي خالتي كل يوم تنضف وتغسل وبتاع وانا بصحي متاخر علي بتاع الساعه ١١ كده تكون هي خلصت أصلا وأصحي الاقي كل حاجه جاهزه وساعات كنت بنزل معاها اشتري شوية حجات وابتدت الدراسه وخالتي كانت بتيجي عشان تصحيني كل يوم بدري وانا كنت بحب انام بشورت دايما وبتاعي هايج من السكس وأول ما خالتي دخلت تصحيني شافت راس زوبري طالعه من البوكسر صحيت أنا وبصيت علي بتاعي كده وهي واقفه جنبي مش عارف تعمل ايه فأنا دخلته بسرعه جوه البوكسر وببص عليها انصدمت حرفيا لابسه قميص نوم اسود مبين بزازها كلها ويعتبر بزازها بره معادا الحلمه حتي الهاله اللي حوالين الحلمه باينه أنا شفتها اتجننت اول مره أشوف بزاز بالجمال ده ويا دوب قميص النوم مغطي بعد طيزها بشويه وفخادها كلها ملط هي خدت بالها إني بصيت علي بزازها بس معملتش حاجه عشان عادي يعني أنا زي ابنها
خالتي : يلا بقي قوم عشان افطرك استحمي كده وتعال علي ما اجهز الفطار
أنا : حاضر يا خالتي بس ممكن تجبيلي غيار من هنا
خالتي : خالتي عنيا يا حبيبي
في الوقت ده راس بتاعي طلعت تاني وهي شافته بس متكلمتش
خالتي ادتني ضهرها وراحت تجيب من الكوميدينو وخخخخخخخخخ علي كسم طيزها الكبيره حرفيا عايزه تطلع من القميص وهي مش عارفه مكان البوكسرات
أنا : البوكسرات تحت يا خالتي هاتي واحد منهم
خالتي : ثواني يا حبيبي
وهي وطت من هنا وانا عيني طلعت حرفيا من اللي شفته اللبوه مش لابسه أندر وكسها وطيزها ملط قدامي استغليت كده وجيت قالع الشورت بتاعي خالص وهي شافتني بس متكلمتش
روحت وراها وعملت كاني بدور عليها وزوبري ملط دخلته بين فخادها بالظبط وعلي كسها هي شهقت اول ما حست ببتاعي بيلمس كسها بس اتعاملت كاني لسا صغير بس احا بتاعي كان كبير وقلت لها ازاي يا خالتي بس البوكسرات مش هنا وانا عارف إنهم مش هنا وجيت عامل كاني بدور ودخلت زوبري بين فردتين طيازها هي مش عارفه أنا قاصد ولا لا بس أنا كنت هنزلهم ساعتها قلت لها استني يا خالتي هدور جوه وجيت مدخل زوبري اكتر لحد ما وصل لحرم طيزها هي قالت لا يا حبيبي متدورش جوه كده قلت خلاص كفايه عليها كده وسبتها وقلت لها ممكن يكونو في الدولاب التاني وهي لفت وشافت بتاعي برقت إني زوبري كبير كده أصلا وقالت خلاص يا حبيبي استحمي وتعال افطر طلعت من الحمام زي ما أنا وزوبري بره بردو هي شافتني
خالتي : عيب كده يا حبيبي البس حاجه عشان متبردش
أنا : يا خالتو انتي زي ماما وانا مبتكسفش منك
أنا فطرت وخلعت علي المدرسه وجيت وتاني يوم خالتي قالت لي هجيلك بقي بعد المدرسه يا حبيبي وبعد ما جيت كنت هايج من المدرسه الشرموطه اللي كانت عندنا وأول ما دخلت قلعت البنطلون علي طول وطلعت بتاعي بحسس عليه وانا داخل الحمام كان هيغمي عليا من اللي شفته تفتكرو شفت ايه ده الجزء الاول من الحكايه لو القصه عجبتكم هنزل منها اجزاء تانيه عن ازاي عرفت ان جوز خالتي ديوث

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *