رواية همسة حب الفصل الأول 1 بقلم أسيل باسم
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)
رواية همسة حب الفصل الأول 1 بقلم أسيل باسم
البارت الأول
واقف قدام البار بيشرب بهدوء وهيبة …
ببتسم بسخرية للواقف بيبلقى خطاب عن نجاحه وكفاحه وازاي قدر يكسب صفقة كبيرة بالحجم ده. …
جاءت سيدة أعمال راقية وجملية جدا. … وقفت جنبه وعيونها بتصرخ بالاعجاب … من هذا الوسيم والمثير. …
مدت يدها تعرفه عن نفسها بغرور ” سالي الشامي
صاحبة شركة الشامي للحرير …
رفع كاسه ليها وترك يدها معلقة في الهوا ” طبعا حضرتك غنى عن التعريف .. مدام رأفت الشامي
سحبت يدها بحرج وتوتر بس قالت بشماتة ” سمعت انك كنت داخل في المناقصة دي بس سبقك ابن النجار وفاز بيها ..
حظ أوفر في المناقصة الجاية …
ابتسم بسخرية عليها ” بنت اقل من العادية من طبقة فقيرة .. بتبيع جس__مها لليدفع اكثر … ومن حظها الحلو وقع في شباكها رجل أعمال غني … اد أبوها فبيتجوزها … بيعمل منها هانم بعدما كانت *****
بصلها وهو مستمتع جدا بنظر الخوف والذعر ال هي فيه ..
الحظ خلي ليكي ي سالي …. لما جوزك يعرف بال بتعمليه مع ابن النجار من وراءه ضهره هتحتاجيه صدقيني ……
راجح الهواري مش محتاج الا ده ” وأشار الي دماغه ”
فجاءة الهدوء عم الا من أصوات الرسائل ال بتنزل من تلفونات المدعوين في الحفل …. الا تلفون راجح
ال كان ببص حواليه بكل برود وهدوء …. وعلامات السخرية باينة على وجهه ….
طلع طارق تلفونه وهو ببص للمحتوه ال نزله …..
” طارق رجل أعمال يبلغ من العمر ٣٠ سنة وهو منافس وعدو راجح الوحيد …. وال كان بلغى خطاب من اول الحفلة وبيحتفل بانجازه وانه ربح اكبر صفقة للسنادي … وعزم راجح مخصوص عشان يقهره ويشمت فيه في العلن …. ”
الفيديو محتواه …
صحفي بيتكلم وبيكشف عن الصفقة ال كسبها طارق وأنه كانت من شركة وهمية … خارج البلاد
وهدفها الاساسي انه تنصب على طارق النجار … وتسرق اكبر جزء ممكن من فلوسه وبالفعل اتنصب على طارق وفلوسه وشقة عمره كلها ضاعت ……
عند هذه النقطة وقع طارق النجار فاقد وعيه وهو لايتحمل انه قد أصبح مفلس …. بين ليلة وضحاها
بل والاقسى من كل هذا وذاك ان راجح الهواري هو الذي فاز عليه من غير اي جهد يذكر … وهو الخاسر الوحيد
ارتدى نظارته وبص لل كانت مصدومة ومش عارفة تنطق بحرف من كمية الصدمات ال اتلقتها من ال واقف قدامها ده ” الحديث معاكي مسلي وممتع اوي بس للاسف ورايا شغل اهم … فرصة سعيدة
انقلب الحفل راسا على عقب … لم يهتم فقد شاهد ماتى لمشاهدته …..وفقط
استقلى سيارته وانطلق بهااا بسرعة البرق …..
كانت نائمة بهدوء … الا ان شعرت بالألم العاصف في عنقها حاولت التحرك لكنها شعرت بشي يقيدها …
فتحت عينها على وسعها حينما شعرت باحدما فوقها يقيد حركاتها وماكادت تصرخ حتى كمم فمها بيده ……
ششششش …. اهدي ده أنا
هزت راسها بنعم .. فتركها ببطء
إما هي فاشتعل فتيل الغضب عندهااا …. فأخذت تضرب بقوة على صدره وعلى كل ماتطاله يدها
انت بتعمل عندي اي. ……. وليك عين تجي لحد اوضتي كمان بعد ال عملتوه ي***** ااااااه
صرخت بألم عندما امسك يدها بغضب ….
اوعي فاهمة …. لمي لسانك احسن اقطعهولك … وارتاح
ردت بتحدي ” ولا تقدرلي …. متنساش انا مين واخت مين
قبض على يده بقسوة اكبر ” بتهدديني براجح ي همس
هي حصلت
هتفت بألم ليس بسبب يدها بل بذالك الذي يتألم داخلها ” اااه هقوله على عمايلك ال**** كلها ي ياسين …. هقوله تعالا شوف صاحبك ال كل يوم مع واحدة شكل وفي الاخر يجيلي في نصاص الليلاي ذي الحرامية .. وهتشوف هيعمل فيك اي
ياسين بغضب جحيمي ” ومتنسيش كمان تقوليلوا على بعملوا معاكي لما اجيلك
حاولت التحرر منه وهي تسبه ” ابعد عني ي ******
شهقت بألم حينما ضغط على خصرها يقربها لصدره بقسوة ” انطقي ي بت مين ال كنتي واقفة معاه النهرده …. ازاي تسمحي لل**** يلمسك ازاي
بالرغم من الالم الذي تشعر به بسبب قبضته المؤلمة الا ان تلك النار التى تحرقه من الداخل يرضيها و يشفى غليلها منه ولو قليلا ردت عليه باستمتاع ” حبيبي
اأااااه اطلقتها وهي لا تشعر بيدها بسبب الألم … قد كسر يدها فعلها وهو يضغط عليها بكل قسوة …
تساقطت. دموعها بألم واختنق وجهها بسبب الألم بل بسبب يدها التى على فمها ….
ياسين بجنون ” هقت___لوه وحياتك هق___تلوهولك ….وفقط
انطلق كي ينفذ وعيده وقد اعمت الغيرة بصيرته ….
لا يرى سوء ذالك النذل و يده على خصرها والاخر على يدها … لم يهتم ببكاءها ولا بصريخها باسم هو فقط متعطش لد____ماء أحدهم ……….يتبع
يُتبع
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية همسة حب)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)