روايات

رواية داليا كابوس العائلة الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

رواية داليا كابوس العائلة الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الثاني

 

 

ازيكم متاخرتش عليكم بالجزء الاول زي موعدتكم لو لاقيت تفاعل هحاول انزل جزء كل يوم علطول القصه طويله ولسه احنا بنسخن 😅
بعد مخلصنا الفرح وروحت انا كنت وقتها حاسس احساس اول مره احسه بجد عمري مفكرت تفكير جنسي ف ماما او اختي وفكره اني شوفت انهم مرغوبين وبيتاكلو بعيون الرجاله لاقتها بسطاني وكنت مستغرب دا الصراحه …
تاني يوم ماما صحيتنا بدري عشان نفطر ونروح لخالتو الصباحيه صحيت ودخلت خدت دش وطلعت عشان ناكل ف الجنينه زي ممتعودين خليني اوصفلكم البيت احنا قاعدين في بيت دورين وفي جنينه الدور الأول فيه ٤ اوض اوضه لسحر اللي بتساعد ماما ف البيت ودي شغاله معانا من ٥ سنين هيجي وقتها بعدين ف قصتنا واوضه ليا واوضه لولاء والاخيره لماما ….
كل اوضه ليها باب ازاز بيطل علي الجنينه عشان بابا كان بيحب الشمس تنور الاوض علطول ..
الدور التاني بقا فيه اوضتين مقفولين للضيوف ومكتب كبير بتاع بابا وبعد متوفي بقا مكتبي ….
البيت في ٤حمامات واحد لسحر في اوضتها وواحد فوق واتنين تحت وبره ف الجنينه في اوضه عم ابراهيم البواب وابنه محمود هنجيلهم في وقتهم برضو متستعجلشششش…
نرجع تاني للقصه خدت الدش وخرجت كان ماما قعده ف الجنينه مستنياني انا وولاء واووووف عالمنظر اول مره اخد بالي ان ماما جامده كده هي علطول لبسها في البيت مكشوف لكن عمري مفكرت ابصلها بس كل حاجه فيا اتغيرت من امبارح .
ماما كانت قاعده حاطه رجل علي رجل شعرها الاسود عاملاه طبعا ومفرود لابسه فستان بيتي كده حمالات وفوق الركبه لونه ازرق وطبعا منغير برا
دا لبس ماما علطول عموما بس اول مره اركز …
فخادها زي الشمع كعوب رجليها موردين وحاطه مانكير احمر ومن فوق بزازها حلامتهم بارزين وطبعا مفيش ترهلات ماما رياضيه ومهتمه بنفسها انا كنت مبهور بجمال ماما وماشي لعندها زي المسحور وبعدها جت ولاء علطول
وطبعا الناس سألتني انت يعم فين وصف ولاء عيوني 😅
ولاء أطول من ماما شويه ٥ سم مثلا وجسمها برونزي بزازها متوسطه بس طيزها بارزه ومدوره تتاكل عيونها عسلي فاتح زي بابا لبسها برا البيت ملفت لأنها عامله بيرسنج ف سرتها وعلطول نص بطنها باين هسيبك انت لخيالك هتكون لابسه اي ف البيت 🤭
ولاء خرجت جت عشان تاكل معانا وانا بقيت هايج اوي الاتنين يهبلو بجد خلصنا وكلنا وانا مولع من الهيجان وماما كل شويه بزازها تتهز وكمان الحز اللي حوالين حلماتها كان باين اغلب الوقت ….اوووووف كان بني فاتح ورهيب ..
ماما قطعت سرحاني فجأه وقالت يلا عشان نروح لخالتو طلعنا لبسنا وخدنا العربيه وروحنا لخالتو
اول مدخلنا خالتو وجوزها استقبلونا وخالتو برضو حاجه واو بجد بطل أجمل حد شافته عيني لحد دلوقت لو مكانتش خالتي كنت ميه ف الميه اتجوزتها
طبعا البطل دا مينفعش يتجوز اي حد جوزها حاجه كده قد الباب😅 طول بعرض وعضلات كان مهندس بترول كمان سلمنا عليهم ولاحظت ماما كانت بتسلم وعينها كلها إعجاب طبعا انا بقيت مركز معاهم جامد دلوقت …محطتش ف بالي وقولت اكيد تهيأت بس ماما خدت خالتو ع جنب وقعدو يتكلمو بصوت واطي وولاء وانا كنا قاعدين مع جوز خالتو ولاء قعده جمبه وطول القعده بيهزرو بالأيد والموضوع اتطور بينهم اوي …
وقتها قررت قرار غريب اوي معرفش لي عملت كده بس انا قررت اقوم واسيبهم براحتهم وقومت ونا معدي كده جمب المطبخ ماما وخالتو كانو بيتكلمو وقفت اتصنت…..

ماما : قوليلي بقا يابت اي اللي حصل امبارح
خالتو: اسكتي ياداليا انا مكنتش عارفه اتلم علي اعصابي
ماما : لي يابت طلع خيبه ولا اي 😅😅
خالتو : خيبه اي استني هحكيلك
اول مدخلنا البيت مستناش راح زانقني ف الحيطه جامد وكلبش في أيدي وخد شفايفي في شفايفه وقعد يقطع فيهم انا حسيت اني جسمي مش شايلني خالص بعدها شالني دخل بيا الاوضه وقلع هدومه وبعدها قلعني الفستان وبقينا ملط لاقيته
رماني علي السرير ونزل فوقيا وقرب مني …نفسه بقا ف ودني وبدأ يبوس ورا ودني ورقبتي براحه وانا زي المسحوره عينيا مقلوبه لفوق ونفسي سريع وحضناه اوي فجأه لاقيته عضني من رقبتي عضه خفيفه ….
خالتو : اييي براحه يا حسن في اي
حسن مداش اي رد فعل وكرر نفس اللي عملو تاني وعضها من تحت رقبتها كده تاني ..
مروه حست باثاره غريبه واتاوهت بس معلقتش
حسن نزل لبزاز خالتو وقعد يرضع فيهم وخالتو هاجت اكتر لحد محسن عض بزازها وقرص علي حلماتها
خالتو : اااااه اووووووه جمييييل يا حسن ااااه اااااه اقرص حلماتي اكترررر اااااااه
حسن : من اول يوم وانا عارف انك بتحبي الجنس العنيف يالبوه انزلي يلا ياوسخه مصي زبي زي مكنتي بتمصيه ف الخطوبه.
خالتو خدت زب حسن اللي علي وصفها كبير وطخين اوي وماليها بجد ف بوقها وبدأت تبوس الراس واحده واحده وخدت الراس في بوقها وبتمص بشويش وشويه شويه وسرعت الريتم وبقت بتبلع زب حسن لحد البضان وتنزل تلحس بضانه وتطلع لزبه..
مروه كانت لبوه ف مص الزب عشان كان حسن كل ميستفرد بيها فتره الخطوبه كان بيقفشلها ويخليها تمصله يمكن من وقتها عرف انها هتحب العنف ف العلاقه
بعد ١٠ دقايق مص ودعك في زب حسن
حسن قوم مروه من تحته ورماها ع السرير ونزل لكسها …حسن كان فنان يقرب نفسه من فخاد مروه واحده واحده وهي سخونيه نفسه لوحدها مجنناها وراحت خالتو ماسكه راس حسن وموجههاه لكسها عشان يقطع كسها
حسن اول ملسانه لمس كس مروه طلعت منها اااااااااه هزت البيت وابتدي حسن يعزف علي أوتار كس خالتو اللي راحت لعالم تاني عنيها مقلوبه نفسها مبحوح لاكن صوت اهاتها مجلجل
خالتو: ااااااااه جميل ياحبيبي قطعو اكتررررر اااااااه
ينهار حلاوه اه اه اه اوووووف جميل اوي اححححح
حسن : كسك سخن اوي ياشرموطه وراح رازعها سبانك طيزها ورمت فيها
من اثاارة شتيمه حسن لمروه مع الاسبانك ولحس حسن لكسها الرهيب طلعت منها ااااه بحرقه واتشنجت وفجأه طلعت منها نافوره كأنها شخت ع نفسها
مروه متعرفش دا اي واتكسفت لكن حسن قالها ان دي شهوه وفي نوع من الستات شهوتهم بتكون عاليا وبتطلع في صوره المايه دي الي هي ال Squirting
حسن : يلا ياوسخه عشان هدخل زوبري ف كسك الهايج ده وراح مدخل صباعينه ف كس خالتو والمفاجه خالتو كانت مفتوحه بس حسن كان عارف جايز هو اللي فتحها ودا هنعرف قصته قدام فضل يلعب حسن في كس خالتو وهي بتتاوه وفجأه حسن حشر زبه مره واحده ف كس خالتو …
خالتو: اااااااااااه براحه ياحسن عورتني اااااااه اااااااه براحه ياحسن مالك
وحسن زي المتخدر خالتو نايمه جمبه وهو عمال يرزع فيها
خالتو : ااااه اااااه ااااااااااااااه اووووووه زبك كبير اوي براااااااحه اييييي
ياحسن مش قااااااادرهههه اااااااااه
حسن سايبها تولول وراح قافش بزازها مقطعهم بسنانه وهو بيرزع ف كسها
خالتو بقت هايجه اكتر والوجع اتحول لمتعه وبقت حاضنه حسن من ورا وضماه عليها وحسن هارسها تحت منه
خالتو : اكتر ياحسن اديني اكتر كسي ولع ااااااه اااااه اااااه اوووووه جميل احححححح جمييييل ااااااااه
فضل حسن هاري كس مروه اكتر من نص ساعه لحد مجابهم جوا ومروه اترمت زي القتيل بس كانت مستمتعه اوي وحسن عرف ان خالتو بتحب العنف والشتيمه…….
ملحوظه ( خالتو محتكش لماما بالتفصيل الممل زي كده لكن انا بحكي الحكايه زي محصلت كأنه مشهد بالظبط )
نرجع للمطبخ بعد مخالتو مروه حكت لماما داليا وماما مش مصدقه عينها كلها هيجان وانا أراهن ان كلوتها اتبل وراحت مروه قلعت القميص الستان وموريه ماما مكان النيكه بتاعت امبارح وهو معلم ف جسمها
واووووف ع المنظر خالتو فعلا جسمها وشكلها حاجه تاني وكمان بقا كان في علامات في بزازها وعند رقبتها وطبعا انا مستخبي وشايف كل ده جبتهم علي نفسي من جمدان المنظر ..
خدت بعضي ومشيت ارجع تاني عند حسن واختي ولاء عشان محدش ياخد بالو لاقيت ولاء مقربه اوي من حسن واول مشافتني جاي عدلت نفسها انا عملت عبيط طبعا …
شويه ومشينا واحنا ف الطريق لاقيت حد بيرن عليا ……

 

هالو حبايبي متاخرتش عليكم بالجزء التالت زي مطلبتو حابب اشكركم علي التفاعل طبعا مكنتش متوقع كل التفاعل ده ميرسي بجد تعيشو وانتو مفضيين لبنكم علي لحم حريمي ♥️♥️🤭

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
نبّهني عن
guest

0 تعليقات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x