رواية غرام اولاد الغربان الفصل العاشر 10 بقلم ملكة زماني
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)
رواية غرام اولاد الغربان الفصل العاشر 10 بقلم ملكة زماني
البارت العاشر
احمد بصدمة وخضه اتكلم بصوت بيترعش من الخوف ان انجي فوفي اي الدم ده
منه واقفه مخضوضه هي كمان بس في نفس الوقت فرحانه احمد شلها بسرعه وجري بيها علي المستشفي
محمد رجع لورا بصدمة شهد
شهد بحب واشتيقاق محمد وحشتيني اوى وجايه تقرب عليه محمد بدموع وغضب ارجعي ورا انتي سامعه ايك تقربي مني
شهد محمد في ايه ده انا شهد حبيبتك
محمد بوجع وحزن كنتي حبيبتي انما دلوقتي مبقتيش وسمك ايدها جامد راجعه لي ها ردي عليا راجعه لي
شهد بدموع راجعه عشانك عشان اكتشفت اني بحبك جدا
محمد ضحك بصوت عالي ودموعه بتنزل جايه بعد 4 سنين وتقولي بحبك خلاص انا مبقتش محمد بتاع زمان الي قدامك ده واحد بق وحش جدا بسببك خلتيني مثقش في حد خالص
شهد بعياط وندم محمد اسمعني بس انا والله هعوضك عن كل حاجه وحشه
محمد وانا مش عايز اشوف وشك تاني انتي سامعه وركب العربيه ومشي وكل الذكريات بتهجمه
محمد وقف العربيه علي جبل ونزل زعق بصوت عالي لي رجعتي انا لما صدقت نسيتك لي رجعتي توجعي قلبي انا بكره قلبي الي حنلك ده وقعد يعيط
احمد وصل المستشفى بسرعة
احمد بصوت عالي دكتور الممرضين خدو انجي علي الاوضه الدكتور اي الحاله
احمد برعب مش عارف اغم عليها وبتنزف جامد مش عارف من اي
الدكتور تمام ودخل
احمد قعد بخوف
منه متخفش هتبق كويسه
احمد يارب
منه واقفه تدعي انها تموت وتخلص وتبق جات من عند ربنا
ملاك خبطيت
حسن ادخل
ملاك صباح الخير مستر حسن
حسن بص ليها بشتياق انتي اتاخري لي انتي ختي اذن اجازه يومين بس اتاخرتي اربع ايام ختي يومين اجازه بمزاجك وبعدين بص علي ايدها اتلقها معلقه كلونه
حسن قام بخوف ومسك ايدها اي ده انتي كويسه
ملاك بتوتر من مسك ايدها احم اه انا كويسه بس كنت تعبانه شويه عشان كده اخت كمان يومين انا اسفه جدا
حسن تعبانه عندك ايه
ملاك مفيش شويه انيميا بتعملي دوخه واغم عليا في الخطوبه
حسن بخوف عليها لي مرنتيش عليا قوليلي
ملاك انا اسفه جدا والله عايز حضرتك تخصم اليومين انا معنديش مانع
حسن بحب خلاص حصل خير اهم حاجه تكوني كويسه وبعدين ابقي كلي كويس عشان ميغماش عليكي تاني
ملاك بابتسامة حاضر استأذن انا
الدكتور خرج احمد جري عليه بسرعه طمني يادكتور
الدكتور هي كان عندها الزايده ملتهبه جدا عشان كده حصلها نزيف الحمدلله انك لحقتها في الوقت المناسب عشان كانت هتبق في خطر كبير احنا شلنها خالص واهم حاجه تعبد عن اي حاجه حراقه او حدقه
احمد الحمدلله شكرا لحضرتك يادكتور
منه غمضيت عينها بضيق اووف عامله زي القطه ب سبع ارواح
احمد دخل عند انجي اتلقه وشها شاحب وشكلها تعبانه
احمد باس رأسها ومسك ايدها ربنا يخليكي ليا وميخضنيش عليكي أبداً
محمد روح البيت وطلع علي الاوضه علي طول
ساره استغربت انه حته معداش عليها
انجي اهههه
احمد بخوف حبيبتي انتي كويسه
انجي بدموع جنبي وبطني وجعني جدا
احمد باس ايدها معلش ياقلبي استحملي شويه
انجي هو اي الي حصل
احمد بغيظ مهو الهانم لو تبطّل شطه شويه مكنتش اطرت تشيل الزايدة
انجي حسيست علي جنبها اي ده
احمد ده الخيط ياقلبي
انجي بعياط تعبانه مش قادره اهههه
احمد بخوف شديد عليها طب اهدي وانا هجيب الدكتور وخرج جري
الدكتور دخل وكشف عليها الدكتور الحمدلله انتي كويسه الوجع ده طبيعي مكان العمليه وادها حقنه مسكن وكتب ليها علي علاج
احمد نقدر نخرج امتا
الدكتور الحقنه تعمل بس مفعول وتقدر تخرج عادي بس اهم حاجه الراحه وخرج
انجي يلا
احمد شلها براحه وخرج بيها تحت نظرات الحقد من منه
يتبع…
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية غرام أولاد الغربان)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)