رواية ضيق الحال خلاني شمال الفصل الخامس 5 بقلم المشاكسة حنين
رواية ضيق الحال خلاني شمال الفصل الخامس 5 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الخامس
لقيت منظر ابن فاجره هشام خالع وجاهز على السرير وزوبره واقف وبيضحك طلعت وماشيه ناحيه التسريحه بقوله ايه ده انت جيت امتي ولحقت تخلع كل ده انت مستعجل ليه انا هطير يا عم انت وكملت ناحيه التسريحه مشط شعري ومسحت كسي بالفوطه وفخدي ولسه هلف وشي لقيت هشام لازق في ظهري وزوبره بين فلقتي طيزي وأيده بتحضن بزازي أدام وبيبوس رقبتي الوضع ابن فاجره اوي بحبه موت مع ايمن ..
مين عرفه أسرار جسمي معرفش قعد يبوس فيا ويحضن جامد وانا بشوف نفسي في المرايه كأني في فيلم سكس وانا البطله بشوف نفسي والي بيحصل في جسمي حسيت بنشوه بنت فاجره كسي بقى ممحون اوي مع اني لسه متناكه هشام مسك ايد فرده بزه والايد اليمين نزلت على زنبور كسي يفرق فيه ومسح كامل كسي بايده كلها وانا جنبه كأني عصفوره جنب فيل كان ضخم اوي دخل صباعه كأنه زوبر جويا مش قادره أكمله…
قعد يدعك ويفرش فيا وزوبره بيحركه بين طيزي وبوس رقبتي شغال لحد ما لف وشي ليه وبقى بيعمل العكس ايده بقيت بتتحرك على طيزي وبيضرب سبنكات خفيفه وبيوبس شفايفي تقطيع وأيده على بزرازي وحركاته كلها محن وشهوه حسيت اني خلاص رجلي مش قادره تشيلني …
(( اعتراف هشام في اللحظه دي كنت متمتعه بجد مش تمثيل خالص فعلا حسيت بنشوه غريبه لاني كنت شايفه لاول مره نفسي وانا بيتلعب فيا وكمان جسم هشام وحجم زوبره كان فحل بمعني الكلمه ))
حسيت اني خلاص اعصابي سابت وهقع منه لقيته شالني وطلع بيا على السرير ونزل اتوماتيك وضع الكلاسيك نزل بوس وقطع جسمي اكل تحت جيبت اقوله امص لك قالي لاء مش قادر عايز انيك طلع الكاندم وركبه تف عليه كل ده في أقل من ثانيه تف على زوبره وتف علي ايده وبل كسي زحلقه وبداء يدخل حسيت بشويه وجع نفس الي حصل معايا بالليل اول ما هشام دخل زوبره للآخر واتنفضت تحته من الوجع ورقعت صوت ..
هو حس بوجعي طلع زوبره وانا ضميت رجلي وعيني دمعت بسيط وقعدت اتألم بنفس مكتوم هشام على اد ما هو عنيف في النيك بس رجع حنين تاني واسلوبه المحترم قعد يطبط عليا ويدعك جسمي كأنه مساج انا الوجع راح مني وبدأت ابقى طبيعه تاني طلب مني احكي الي بيحصل معايا حكيت له ..
بحس بتشنج جوه كسي خالص وبحس ان في حاجه زي ما يكون كلب بيعض حاجه جويا الوجع بيفضل معايا والتشنج بتاع خمس دقايق وارجع طبيعه تاني تفتكر ده من ايه يا دكتور هشام قالي لازم دكتور نسا يا حنين وخلي بالك من العدوي حاولي تشتري كاندم ويبقى معاكي منها هيبقى امان من الحمل ومنها هيبقى امان من نقل العدوي …
المهم خلاص البسي انتي انا راضي طلما تعبانه مش مهم انزلي اكشفي ونعوضها في مره تانيه رفضت طبعا وقعد احلف اني بقيت كويسه وهو كان مصمم انه راضي ومش زعلان عشان حس اني تعبانه بجد بس خلاص الوجع راح ورجعت تاني حلوه بعد عناد طويل اقنعته يكمل هو مش له ذنب …
للأسف كان زوبره نام جوه الكاندم خلعه ورماه وطبعا كان لازم يهيج من الاول بداء امص له واجلخ بأيدي واسخنه من الاول لحد ما رجع للمود تاني وبقى زوبره وقف عليا تاني زي الحديد لبس كاندم تاني جديد وبداء ينيك بالراحه ويسألني كل شوي ان في وجع ولا لاء لحد ما انا نفسي نسيت اني موجوعه وفعلا رجعت كويسه مع الوقت هو تاكلم على اني سليمه وبداء يرجع تاني لمزاجه العنيف وينسي الحنيه والكلام الجميل..
بداء يرزع بعنف جامد وانا بداءت اتوجع تاني بس خفيف المشكله كل ما زوبره يخبط في حاجه جوه وهو زوبره كبير وطويل وبيدخله كله للآخر قلبني دوجي وبقى بينك بمزاج ولسعني كام اسبانك لحد ما خلي جسمي نار تحت رحمه زوبره .. حس بتعب نام على السرير وعمل الفارسه بتاع ربع ساعه وقعدت اقمط عليه بس مش نزل زي ما يكون كان واخد برشام تأخير..
نزلني على الأرض وعمل دوجي الكلبه وهو وركبني تعشير كلاب اخيرا خلي بطني على السرير ورجلي ونص جسمي الي تحت مدلدل في الأرض وبقى بينكي هو واقف على الأرض وطيزي نايمه على حرف السرير وبقى بينك بعنف جامد وصوت خبط اللحم في بعضه كان عامل موسيقى في الاوضه والسرير المله كلها وقعت بالمرتبه وهو برضه مش رحمني صوتي من كتر الصويت والنباح عشان يرحمني راح مني وبقى صوتي مدبوح مش عارفه اطلعه ولا عارفه احرك نفسي تحت منه من الغباء الي حاصل فيا …
حلف انها هتكون اخر مره اجي ل هشام بسبب الي بيعمله لانه مش بيبقى طبيعي وقت النيك ومش ملاحظ انه ضخم واي حركه غلط ممكن يعور الي معاه او لو جسمها ضعيف عني ممكن تموت تحته من المجهود والتعب هشام جرب يخلص وانا سلمت مش قادره اتحرك قلبني لقيني بعيط متكلمش لانه عارف الي كان بيعمله لفيت وشي ليه وقعدت على الأرض…
قعدت يلعب في زوبره كأنه بيضرب عشره عليا اخيرا نزل لبنه كله على صدري وبقى بيجعر ويشخر من المحن الي جواه انا من التعب اترميت على السرير بالبن الي على كل جسمي وبقيت نفسي مش قادره اخده هو سابني ودخل اخد دوش بارد ولا كأنه عمل حاجه بعد عشر دقايق قومت دخلت الحمام كسي بقى بيضرب بومبه مع كل خطوه من كتر ما اتفشخت منهم قعدت على قاعده الحمام غازات كتير نازله من كسي وبقى كسي مش عارفه انزل مايه هربانه مني مش عارفه اعمل توليت مايه …
اخدت دوش مايه بارده وطلعت لقيت هشام قاعد على السرير المكسر عارف اني زعلانه قعدت يتأسف ويراضي فيا من الي عمله طبعا قعدت اعاتبه ازاي عارفني تعبانه وكنت عايزني امشي وإزاي انت الي تعمل كده فيا ومش راعيت اني موجوعه وبعيط بالدموع تحتك حتى كل طلبي كان بسيط زوبرك مش تدخله للآخر عشان بيخبط في حاجه جوه بتوجعني ..
مثلت ان مفيش حاجه وكملت لبسي وعملت ميكب نفسي الي كنت جايه بيه والمره دي لبست العبايه والطرحه عشان مفيش مكان ممكن البسهم فيه ام خالد كانت متعرفش اني هروح تاني لهشام الوقت سرح مني يدوب نزلنا من جناح النوم وبقينا في الرسيبشن المغرب اذن استعجلت نفسي اوي اتصلت على محروس قولته انت فين قالي خلصي قولتله اه ادامك كتير قالي لاء تلت ساعه ابقى عندك بالكتير…
اتمشيت جبت الصندل ولسه هلبسه لقيت الفون بيرن لقيته جوزي قلبي اتقبض ومش كنت مستوعبه اعمل ايه يادي الحوسه نبهت على مازن وهشام محدش يتكلم عشان جوزي وفتحت عليه كلمته عادي سألني انتي فين قولتله عند منار انت عارف يا حبيبي طيب خلصتي ولا لسه قولتله خلاص قربت نص ساعه وهبقى في البيت وحشتني يا حبيبي ولسه بكلم فيه مازن كح غصب عنه مع عطسه …
ايمن قالي انتي فين في صوت حد جنبك حلفت واقسم له عند منار قالي سمعيني صوتها حسيت ان هيغم عليا بعد تفكير اقل من ثانيه قولتله نزلت تشتري توابل خلصت مننا في ايه يا أيمن مالك انت بتشك فيا قالي لاء بس عايز اعرف مين الي جنبك ده صوت راجل انا مش عبيط يعني ..
قولتله ده صوت جوز منار كان معدي داخل الحمام ارتحت .. طبعا اتعصب جامد وقالي احا يا كسمك يعني انتي وهو في الشقه لوحدكم مفيش دين ام شغل تاني مش عايز كسم فلوس يا حنين روحي ومش عايز اسمع كلمه شغل تاني ويا تره بقي عند منار فعلا ولا في مكان تاني وقفل في وشي الفون مش خلاني اتكلم وبصراحه حمدت **** انه عمل كده لاني مش كنت لاقيه اجابه ارد عليه بيها ..
اتصلت على محروس هزقته عشان يجي بسرعه في مصيبه قالي انزلي في ثانيه هكون عندك .. هشام ومازن حضروا كلامي قعدو يهدي فيا ويقولوا بسيطه حاولي تحلي الموضوع بشويش وبلاش تقولي انك كنتي هنا لو جوزك حب يعرف وابقى طمننيا يا حنين اوكي واخدت حاجتي ونزلت على السلم سرعه الصاروخ ..
يدوب نزلت ولقيت نور عربيه بيقلب طلع محروس ركبت جنبه أدام من غير تفكير قولت له اجري بسرعه الصاروخ مصيبه وكارهه قالي في ايه بس طمني حكيت له الي حصل معرفش ليه وإزاي قالي بسيطه روحي لصحبتك خليها تكلم جوزك وكل حاجه تنتهي حتى لو مش هتروحي عندها تاني الشك مش هيبقى عند جوزك فيكي وينتهي الحوار.. عجبتني دماغه وقولت له عايزه ابقى عند بيت منار باقصي سرعه عندك وصفت له البيت والمكان طلع مجنون في السواقه كان بيجري كأنه خايف عليا فعلا او كان عايز يكسب بنط معايا وله عندي جميله..
ايمن اتصلت مرتين كنسلت عليه عشان مش ينفع اكلمه لحد ما أوصل عند منار مصطفي وأم خالد واخواتي اتصلو عليا كله كنسل مش كنت عارفه اركذ محروس قعد يهدي فيا ويوجهني اعمل ايه اقترح عليا اكلم منار افهمها الي حصل لحد ما نوصل عشان اول ما تكوني معاها تنفذي المكالمه مش لسه هتحكي ليها هناك فعلا اتصلت على منار انا منهاره وهي تضحك وتقولي عشان طفسه كنتي ختيني معاكي ..
مفيش ربع اوتلت ساعه ومحروس وصلت بسرعه قولت له استناني نازله لك بسرعه طلعت على السلم جري اول ما وصلت منار اخدتني الاوضه علطول قالتي رني على ايمن بسرعه مستنيه ايه قولت لها اكلمه انا إلاول قالتلي لاء انا هكلمه وانتي اعملي نفسك بتعيطي او انتي منهاره او اغم عليكي وانا هكلمه بطرقتي متخافيش .
ايمن اول ما فتح قعد يزعق ويشتم هي قالت له .
منار : ايمن انا منار عيب عليك الي انت عملته ده
أيمن : عملت ايه هو طبيعي الي حصل .
منار : حصل ايه وزفت ايه حد يشك في مراته بالطريقه دي.
منار اصبر بس عليا اكمل كلامي احنا كنا بنعمل الاكل وجوزي نايم جوه وقافل عليه الباب التوابل خلصت نزلت حبتها من تتحت البيت مسافه ما اطلع لقيت حنيت اغم عليها ومنهاره من الدموع عيب عليك يا أيمن احنا ناس محترمه ..
منار مكمله .
انت تشك في مراتك وهي عندي عموما هي مش ردت عليك عشان كانت تعبانه وعندها تشنج جامد وهي بتتكلم بتغمز لي ..
ايمن : معلش يا منار حقك عليا مكنتش اعرف ان الموضوع كده حطي نفسك مكاني .
منار : خلاص خد راضيها انت بنفسك وهي بتديني الفون بتقولي خلاص كلميه الراجل كان خايف عليكي ومش بيشك ده غيره عليكي..
اخدت منها التلفون ومثلت على ايمن المسكين اني انا الي زعلانه كنت مستحقره نفسي اوي من الي بعمله احساس الندم رجع من جديد وبقيت حاسه اني مقرفه اوي ومش استحق اني ابقى مراته ومشاعر كتير مقرفه جويا …
كلمت ايمن مثلت عليه اني انا الي زعلانه أيمن بسبب حبه لي وبسبب الخطه الوسخه بتاعتي قعدت يتأسف لي ويراضي فيا لحد ما قولتله خلاص يا حبيبي مش زعلانه انا كمان غلطانه بس وربنا بحبك معلش ممكن نكمل كلامنا لما اروح البيت قفلت معاه ..
منار قعدت تضحك عليا وكلمها كله شماته فيا المهم قفلت معاها في الكلام وقولت لها انا هروح حاسه اني تعبانه شوي قالت ماشي بس اعملي حسابك بكره في بنت كوافيره جايه بكره تروق علينا في البيت مش هينفع محل حال البلد مش هينفع كوفيره تفتح قولت لها خلاص الي يريحك عايزه ايه قالتلي خلاص بكره هجيبها واجيلك اكيد عندك فاضي هنبقى براحتنا احسن من هنا وافقت وخلصت كلام معاها ونزلت ركبت مع محروس قعدت اشكره على الي عمله معايا وعزمت وصممت ياخد ٥٠ جنيه حق البنزين اخدها بعد ما حلفت كتير .
قالي على اتفاقه معايا وافقت وطمنته اني موافقه بس مش هينفع النهارده وبكره برضه ممكن لاء هنتفق على الفون لما اروح وصلني اول الشارع وكنت راكبه من عند منار ورى نزلت كأني بحاسبه ومشي وانا عديت على اللجنه الشعبيه الي في اول الشارع رميت السلام ودخلت
اخدت من الماركت الي اول الشارع سجاير وشبسي وجبن وبيض وشويه طلبات للبيت وطلعت على الشقه بتاعتي اول ما دخلت دخلت على الحمام اخدت دوش وعملت حمام مطهر بمايه سخنه وحطيت لبوسه مهبل للاتهاب المرهم وطلعت لبست ترينج بيتي لميت اللبس وشغلت عليه الغساله ودخلت سرحت شعري وجبت الفلوس اعد فيهم لقيتهم وصلو مس فاكره بس تقربيا ٢٥٠٠ جنيه بعد مصاريف البيت كلها وسداد الجمعيات ومش علينا ولا جنيه لحد غير الجمعيه اخر الشهر وأيمن بقى بيشتغل ونقدر ندفعها اخدت الفلوس في حضني ونمت بيهم شوي صحبت لمتهم على بعض وحطتهم في شنطه قديمه متعلقه مفيش حد بيلمسها خالص …
طلعت نشرت الغسيل ودخلت المطبخ عملت قورص بيض وفتحت علبه جبنه وكيس شبسي ودخلت العيش يسخن في الفرن رصيت الاكل على الصنيه ولسه هطلع ااكل أدام التلفزيون لقيت قرص الباب حد ايده على الزرار مش عايز ينزلها رننننن انا بصدع من أمه اصلا قعدت اشتم وانا خارجه بس واضح ان في مصيبه عشان يرن بالطريقه دي .
اول ما فتحت الباب لقيت الألم نازل على وشي وبيقولي انتي سافله وقليله الادب ……
يتبع …..
الجزء الثاني عشر
وبيقولي انت سافله وقلية ادب كنتي فين طول اليوم وبنكلمك من الصبح مش عايزه تغوري تفتحي ليه وزقني جامد مسكت اعصابي ودخلت على الصالون قعدت وحطيت ايدي الاتنين على وشي وبعيط وبشحتف بجد وبتنفض اوي صعبت عليا نفسي بحرقه اويييي ..
لقيته رزع الباب ودخل قعد قصادي بصيت له وقولت له عايز تضربني تاني قوم انت لسه فاكرني العيله الصغير الي كنت عايشه معاكم مش عشان اخويا الكبير تعمل معايا كده قعد يزعق ويقولي انا محروق دمي من الصبح وامك وابوكي هيموتوا على جناب حضرتك وانتي حتى مش عايزه تفتحي على حد مننا عايزاني اعمل ايه يعني …
حكيت له الي حصل واني كنت شغاله مع منار زي ما قولت لكم وأيمن حصل خلاف بنا وكنت متضايقه ومش كنت عارفه ارد على حد وانا اهو انت جيت مرزوعه في البيت ولا انا بره ولا انا بتصرمح ولا دايره على حل شعري ولا لقيت معايا واحد عشان تضرني خلاص بقيت ملطشة ليكم كلكم انا تعبت تعبت تعبت واتختقت بالعياط بجد قومت ولسه بتحرك قالي رايحه فين مش رديت عليه سحبت علبه اسبرين اخدت حبايه برشام صداع وحبايه بروفين ٦٠٠ الوجع تحت مني كان هيموتني وبقى أشد من كل مره رجعت كمل نكد ..
طلع فونه وكلم بابا وماما ايوه يا بابا لقتها هنا ونزلت فيها ضرب بس طلعت غلطان كانت تعبانه ونايمه مش بره البيت متقلقش هي سلميه ومش همشي الا لما اطمن عليها وقعد يقول بابا وماما هي سليمه عشان يطمنهم ومش ارتاحوا الا لما كلموني قعدت اعيط مش عرفت امسك نفسي موجوعه من التعب وصعبان عليا من الي عمله اخويا …
طمنت ماما واشتكيت من الي عمله حسام اخويا اسم مستعار طبعا قعدت تطمن عليا لحد ما طمنتنها اخدت حسام شتمته وهزقت فيه من الي عمله وبابا كلمني وقعد يحلفني اني لو تعبانه اروح لدكتور وانا مصممه اني كويسه وحلوه اخيرا قفلت معاهم وقعدت حاطه ايدي على خدي زعلانه ومنكده ..
حسام قعد يراضي فيا ويضحك معايا ويهزر بايده وقعد يبرر ليا ويحكي يا بنتي المظاهرات خاربه الدنيا تحت والبلد مقلوبه النهارده بلاش تنزلي غير بالنهار واخرك المغرب بعد كده وكمان انتي مش عايزه تردي علينا ولا تعبري امي اعمل ايه غصب عني خلاص بقي ورضاني .
سألته ان كان جعان قالي مش جعان بس هاكل معاكي لقمه دخلت زودت الاكل وسخنت عيش زياده وجبت الصينيه ونزلت اكل معايا على الأرض لسه هاكل وزي ما يكون اليوم ده موعوده اني اموت جوع ايمن بيرن عليا فتحت عليه وقولت له ان اخويا عندي وبناكل اطمن عليا على السريع وسألني على حسام واطمن عليه وقفلت قالي اكلمك بعد ما حسام يمشي او لما تيجي تنامي كلمني عايزك مش هنام غير لما نتكلم..
سمعت ومش برد لحد ما خلص قولت له خلاص ماشي اكل واكلمك خلصت المكالمه لقيت حسام نسف طبق البيض كله غموزه زي الزفت زي زمان لقيته بيضحك عليا يعني عارف اني متضايقه زي زمان مكنش بيفضل ليا اكل بسببه قولت بالهنا والشفا اكلت لقمتين بجبنه وشبسي يدوب خلص رغيف بالعافيه وشبعت .
حسام قام قعدت على الكنبه ولفت نظره علبه السجاير والولاعه سألني انتي بتشربي سجاير يا بت ارتبكت بس كان ردي سريع لا دي بتاعت ايمن نسيها قبل ما يسافر طيب والولاعه الحريمي دي برضه بتاعته قولته ايوه بتاعته كلمه اسأله وبعدين انا هشرب سجاير ليه احنا لاقين نأكل انت لسه طافح جبنه مفيش لحمه في البيت وتوهت على الكلام معرفش صدق أو لاء بس الموقف عدي وخلاص.
عملت اتنين شاي وطلعت قعدنا نتكلم انا عن حياتي وهو فتح قلبه في اليوم ده وقالي كل الي جواه زي زمان ايام ما كنا بنام جنب بعض اخوات بعيدين عن أي شهوه.. حسام اتنهد تنهيده طويله وركذ ظهره لورا ورفع راسه للسقف وقالي ياه يا حنين انتي في نعمه مش حاسه بيها قولت له نعمه ايه قالي اتجوزتي وخلاص ارتحتي ولا جهزتي شقه ولا عليكي اجار ولا مصاريف جوزك شايل كل حاجه وانتي برنسيسه في البيت ولو على الشغل اكيد بمزاجك عشان تساعدي بس مش ملزمه .
قولت له النبر بتاع امك ده الي خارب بيتي وبعدين حوش العز الي انا فيه وبعدين خد هنا ايه علاقتي بكلامك قالي مش قولتك هبله طول عمرك يا بنتي افهمي اقصد انك مفيش اي التزام عليكي بابا جوزك من معاشه وانتي خلاص خلصنا منك وارتحتي وانا مبسوط ليكي واكيد ايمن ابن حلال عشان وقع مع وحده زيك .
اما بقى انا واخوكي لسه يا عالم هنعمل ايه الدنيا صعبه يا حنين اوي وظالمه اوي .. لقيت الواد بدل ما جاي يرزعني المين ويمشي لقيته قلب غم على نفسه وزي ما يكون عايز يقول حاجه ومش عارف يقولها ازاي المهم بالطريقه خليته يفتح قلبه ويحكي امكن يرتاح وفعلا بداء يحكي ..
حسام يحكي ….
عارفه يا حنين انا بحب واحده وهي كمان بتحبني بس للاسف مش هينفع نكمل انا واخوكي مفيش مستقبل لينا انا وبعد ما اتخرجت وانا قاعد عاله على بابا وحتى لما بشتغل يدوب الشغل آخره مصاريف ومساعده في البيت ولا هعرف اشتري شقه ولا حتى إيجار قديم ولا هقدر افرش ولا اعمل حاجه كل ده محتاج فلوس وانا ٢٧ سنه يعني عشان اقدر اكون فلوس محتاج ولا الف سنه انتي عارفه عبير بنت عمك فلان ايوه دي قمر يخربيت امك البنت صاروخ قالي بحبها وهي كمان بتحبني …
اكتر من مره عايزاني أتقدم بس انا أتقدم ازاي وبأيه حتي السفر بره مصر محتاج فلوس قولت أخرجه من المود الزفت ده وقولت له تعالي هنا اتعرف عليه إزاي وعرفت انها بتحبك ازاي انطق .
قالي انهم بيحبوا بعض من زمان وبيكلموا بعض كتير وشبه متفقين على الجواز وبنقابل بعض وبنخرج ونتفسح وحاجات كتير ولو أتقدمت النهارده هي موافقه وهتقنع ابوها كما وانا كمان بحبها اوي بصراحه عجباني من كله محترمه وجد في التعامل وحلوه كامله من كل حاجه …
قعدت اصبر فيه واني هقف معاه واكيد لو **** كاتب انها تكون ليه هتبقى من نصيبه والكلام الحلو ده قولت له هتنام معايا النهارده وانزل الصبح قعد يرفض وانا احلفه بحياة بابا خايفه عليه ينزل في القلق ده في الاخر صمم انه ينزل يعني هينزل…
دخلت فتحت شنطتي وسحبت ١٠٠ جنيه طبقتها في ايدي وطلعت حطتبها في جيب البنطلون قعد يشتمني ويقل من كرامتي بس برضه صممت انه ياخدها واني هزعل والكلام ده وقعدت احلف انها شغلي مش فلوس ايمن خالص لحد ما اقنعته انه يا خدها ولما الأمور تتحسن يبقى يردها تاني لحد ما وافق ومش طلعت من حبيبه تاني …
لبس الكوتش وعطاني الإرشادات اني مش افتح لأي حد مش اخرج والكلام ده هو نزل وانت تابعه لحد اول الشارع اتصلت على ماما عرفتها انه مش رضي يبات معايا ونزل يادوب ماشي من عندي وقولت لها تطمني اول ما يوصل وقفلت معاها ..
دخلت جري وقفلت البلكونه اول ما حسام اختفي في اخر الشارع وانا داخله سحبت علبه السجاير ودخلت على اوضه النوم فردت جسمي على السرير وولعت سجاره واتصلت على ايمن.. ايمن سألني عن حسام كان جاي ليه قولتله الي حصل وانه اطمن عليا وشافني عايزه حاجه وكده واكيد مش حيكت له الضرب ليا طبعا كان هيزعل المهم قعد يصالح فيا ويقولي حاسس بالذنب من الي قولته لكي ويراضي فيا واكيد اني كنت عارفه نفسي كذابه مش عملت الشويتين بتوعي ورضيت بسرعه وبالعكس قعدت أصالح فيه واقوله مس هزعلك تاني وعمل الي يرضك وفعلا فعلا بحبه اوي امكن **** بعته ليا نصيب حلو …
اتكلمنا بتاع ساعه حكينا تقربيا كل تفصيله في يوم بعض وانا طبعا نص كلامي كان كذب في لحظات الندم كانت دموعي بتنزل وحدها وساعات تاني الضمير كان ميت كنت بضحك ولا كأني عاهره وجسمي كله نجس ورحته عرق رجاله لازق على جسمي…
قفلت مع ايمن بعد ما رضي اكمل شغل ووعدني انه مش هيشك فيا تاني وانه مش هيلاقي زي في شرفي وادبي واخلاقي وطبعا قلبنا المكالمه حب وغرام عشان شويه حب مراهقه في الفون وفعلا كان وحشني اوي ويدوب عدي بتاع خمس ايام على غيابه هو تعبان من غيري وانا مهمومه عليه وشاليه همه بياكل ازاي بيشرب ازاي مين بيغسل له مين بياكله كنت متقمصه دور الام والزوجه والعشيقه اخيرا قفلت مع ايمن نسيت في وسط المكالمه حسام اتصل عليه واطمنت انه وصل ولعت سجاره تاني وبيص في الساعه لقيت لسه الوقت بدري يدوب الساعه ١١ محروس كان رن عليا كلمته وقولت له بكره فركش واخترعت كذبه اخويا معايا وقفلت معاه ..
ام خالد كانت عندها شغل تنظيف فركش التانيه مش رضيت اروح وشبه اتقمص اني رفضت .. حبيت احكها واتصلت من نفسي على مصطفي طلع معاه زبون بس برضه سكه عايزني ساعه ب ١٠٠ جنيه طبعا رفضت وقلبت مصطفي كمان الليل سرح …
اخيرا قولت اتصل بالبت منار اطمنها كلمتها بتاع ربع ساعه عرفتها الي حصل مع ايمن واني كنت هقع في مصيبه لولا انتي الي وقفتي جنبي وقعت أفخم فيها وانفخ فيها وفعلا كانت جدعه معايا في الموقف ده واحنا لسه بنتكلم لقيتها قفلت معايا في الكلام وقالتلي هكلمك بعدين ماشي قفلت معاها وقولت كده خلاص اليوم خلص هنام احسن …
دخلت الحمام وطلعت كان في كيس شبسي زياده اخده واخدت زجاجه مايه ودخلت اوضه النوم تاني كلت كيس الشبس وشربت مايه وقولت كده خلاص اتعشت حطيت الفون على الشاحن وضلمت الاوضه وقولت خلاص نوم جسمي مهدود وما صدقت مفعول المسكن اشتغل ومش حاسه بوجع يدوب غمضت عيني ولسه هروح في النوم …
لقيت الفون بيرن صحيت كأني كنت نايمه مسكت الفون لقيتها منار كان عدي بتاع نص ساعه لما قفلت معاها قولت افتح اشوفها عايزه ايه فتحت عليها وقولت الو الو الو مفيش رد يدوب سكت سمعت صوت صويت ركذت في الصوت أكتر حسيت بحاجه غريبه نفس النظام بتاع المره الي فاتت مع اختلاف المره دي منار هي الي متصله …
حطيت ودني على السماعه وكتمت المايك كله على ودني عشان اسمع تفاصيل اكتر لقيت منار زي ما خيالك رسم بالضبط ايوه منار كانت بتتناك من جوزها والمره دي قاصده اسمع الي بيحصل قعدت بتاع خمس دقايق هي بتصوت وهو بيشتمها وصوت خبط اللحم ببعضه سمعاه واضح جدا الموضع طول وانا مش قفلت ومعرفش جات معايا ازاي اني اكمل المكالمه عدي عشر دقايق واسمي جه وسط الكلام كلام عام انها حلوه جسمي حلو يبخت ايمن كلام كان غريب اول ما لقيت الكلام اخد منهم شكل تاني وبقى الكلام هيقلب عليا قفلت عشان حتى لو قصدهم يعرفوا اني مش موافقه على الهبل ده ومش عايزه اسمعه …
مع اني كنت مفشوخه نيك من مازن وهشام وكسي وجعني وهموت من الالم طول اليوم الا ان الغيره اشتغلت جويا ازاي منار تتناك وانا لا واتمنيت لو ايمن معايا في اللحظه دي بالذات كنت سخنه بجد من نار الغيره ..
يدوب رميت الفون جنبي ورحت في النوم مش حسيت بنفسي غير الصبح الساعه ٨ صحيت دخلت عملت روتين الصباح الحمام اخدت دوش اخدت العلاج ولبست ونزلت لماما الي برضه بقى روتين يومي اجهز الفطار على الساعه ١٠ نفطر كلنا وانا اغسل المواعين ونظفت المطبخ لأمي واقضي مصالح البيت وامشي على اعتبار اني رايحه الشغل عند منار صحبتي.
الساعه جات ١٢ مشيت من عند ماما وانا في الطريق اتصلت على منار قالت لي روحتي جهزي البيت الكوفيره جايه كمان ساعه روحت فعلت قعدت منتظره اخيرا وصلوا دخلتهم وقفلت الباب بالمفتاح والترباس عشان امنع اي مفاجأه حتى لو ايمن..
اتعرف على دعاء كانت شغاله في بيوتي سنتر وقفل وبقيت بتشتغل لحسابها في البيوت المهم دعاء عندها بتاع ثلاثين سنه وكانت موزه بجد وشها مدور ومهته بنفسها اوي خلعت العبايه المفتوحه اصلا وبقيت بالفيزون وبادي كات وكانت سايبه شعرها اوردي .
سألت هنعمل ايه انا قولت لها هعمل وشي ورجلي ومنار قالت هعمل كل حاجه خديني مقاوله ضحكنا كلنا ههههه
عاء قالت لاء خلاص سبولي نفسكم وانا الي يرضي **** هعمله والي شيفاه كويس مش هعمله اتفقنا.
شغلت جهاز الشمع وبدأت ترص في الخامات بتاعتها وهي شغاله قالت معلش عايزه ملايه وسخه نفرشها على الأرض ومين الي هشتغل فيها الاول منار قالت ابدأي بحنين قالت خلاص اخلعي كله وتعالي قولت لها كله ازاي يعني مينفعش منار مش عرفت تمسك الضحكه صرخت من الضحك عليها ههه دعاء سحبت شخره قالت معلش تعالي على نفسك واخلعي انا مش دكر معاكم كلنا بنات في بعض مالها دي ..
دخلت جبت ملايه سرير فرشتها على الأرض في وسط الصاله وجهزت كل حاجه وقالت يله بينا خلعت كل حاجه ماعدا البانتي قعدت ادمها قعدت تقلب في جسمي وقالت تمام راحت مطبعه بكره الخيط وشغلت في وشي عملت الحاجبين والشنب ودقني ووداني وخدي بصراحه كانت ايدها خفيفه زي الريشه اول ما خلصت مسكت المقص وقصت الزيادات في اخر الأطراف كنت بحب شعري طويل وهو كان فعلا طويل وثقيل جدا…
حطت بروتين لشعري وطبقات ماسك كتيره ونزلت في جسمي بورق الشمع شالت كل الشعر الناعم من جسمي في ايدي ورجلي وفخادي قالت تحبي اعملك تحت ولا تعمليه لنفسك منار قالت لا سبيها تعمله دعاء هتروق عليكي احسن جربي مره هتعجبك .
طلعت سويته عشان الشمع مش بينفع مع الشعره منار جهزتها ليها ونزلت في شعرتي خلتها كأني عروسه يوم فرحاها كانت فاجره في الشغل ملحوظه دعاء لسه بتيجي عندي البيت لحد النهارده ونظافه العيد الاخير كانت دعاء الي عملت لي كل جسمي ولسه مكمله معايا .
خلصت جسمي كله نار جهنم بياكلني دخلت اخدت دوش متين كانت منار خلصت وعملت رسمه حنه تاتوه كام واحد انا مش رضيت عشان ايمن مسافر هعمله لمين ولو رجع ولقيه اتمسح وقديم هيزعل ويشك فيا .
المهم خلصنا على المغرب تقريبا كلمت ايمن مرتين في الوقت ده كنت بدخل الاوضه واقفل عليا لحد ما اخلص اخيرا قبل ما تمشي عملت تقشير وبادي كير لرجلي وخلتها قشطه حاسبتها انا عن حسابي انا منار ومنار اخدتها ومشيت وعنيها فيها لمعه عارفها الوسخه بتلمح للي حصل منها امبارح الغربيه انها مش اتكلمت في حاجه ..
نزلت منار ودعاء بعد ما اخدت رقم دعاء طبعا وكلمت روتين يومي زي كل يوم الوجع طول اليوم بيروح وييجي لحد ما قررت اني لازم اكشف مش هقدر اكمل كده بس هشوف الدينا ماشيه ازاي مصطفي كلمني في زبون ساعه الصبح بدري هيدفع ٢٠٠وافقت وأم زفت مش كان عندها حاجه محروس كلمني اتفقت معاه هاخد ٣٠٠ جنيه مش اقل من كده وافق التاني نسقت مع محروس الساعه ٢ ومع مصطفي الزبون كان عايز الساعه ٧ الصبح .
خلص اليوم باني نفذ الروتين اليوم اكلت واخدت العلاج والمرهم والمسكن وكلمت ايمن اطمنت عليه وحبينا بعض ساعتين كاملين وعلى الساعه ١١ نمت عشان يوم بكره طويل وفعلا نمت اخر اليل مش فاكره الساعه كانت كام بس متأخر منار رنت صحيت من النوم حسيت بنجاسه مش رديت افتح كنت هضعف والعب في نفسي وانا على اخري لما بعمل سويت ببقى هايجه بعده لاني طبيعي بجهز اكيد بجهز عشان اتناك وأنا جهزت ومفيش نيك غير المحظوظ زبون الصبح حظه احسن من حظ جوزي …
نمت وسبت منار تأكل في نفسها صحيت الصبح الساعه ٦ اخدت دوش وطبعا من غير مرهم عشان في نيك مينفعش ولبست عبايه عاديه عشان هطلع من هناك على ماما كلمت لبس مش اخدت معايا اي حاجه حتى مش عملت اي ميكب كنت حلوه من غيره اصلا
ركبت وقابلت مصطفي واخدني نفس الشقه الي قابلت فيها احمد في الدور التاسع الي عرفت بعد كده انها بتاجر مفروش بالساعه مصطفي نزل وسابني عشان العماره عنده كانت وحدها وقالي الراجل جاي في الطريق اجهزي لحد ما يجي وانتي نازله مش تنزلي غير لما اجي ومش هطول عليكي وافقت و نزل فعلا .
وبعد بتاع ربع ساعه لقيت الباب بيفتح واول ما فتح الباب…….
الجزء الثالث عشر
اتفاجئت لما لقيته راجل كبير في السن قصير وعنده شويه شعر ابيض في الجانبين وحالق ذقنه شكله بتاع ٥٠ سنه وانا ساعتها يدوب ٢٢ عشرين بالكتير مش فاكره المهم كنت شيفاه في سن بابا او اكبر كمان .
دخل رمى السلام سلمت وانا قرفانه من نفسي ومستغربه ازاي راجل شايب وعايب بالسن ده وبيفكر في النيك والنسوان واصلا هيقدر يعمل حاجه ده شكله ممكن يموت في ايدي كان لابس قميص كمام واسعه وبنطلون اسباني مكوى سن سيف موضه زمان ولابس على القميس فست كات جزمه باتا بتلمع من الورنيش ومروق علي حاله خالص …
بقيت ببص له وانا صعبان عليا حاله وقرفانه في نفس الوقت المهم الحاج طلع ال متين جنيه وبيكرمشهم في ايدي كأني بشحت وسابني واتمشي قصادي خلع الفست وفتح زرارين من القميص وقعد ادامي يبحلق فيا وبياكل جسمي بعينه مش قدر اتحمل الموقف دخلت الاوضه وقفلت الباب بالترباس ورنيت على الزفت مصطفي.
قعدت اشتم في كسمه كنت اخدت عليه زياده وبقيت بتعامل معاه على انه قواد ابن متناكه معرص وبقيت بهمس بصوتي عشان الحاج الي بره مش ياخد في نفسيته مصطفي قعد يضحك ويلغوش على الكلام سبيت الدين لامه وقفلت في وشه قلبتها في دماغي قولت اخلص من ام اليوم ده لسه اليوم طويل .
خلعت العبايه وكنت لابسه قميص تحتها خلعت البرا والبانتي الشورط رميتهم على السرير التاني ولبست القميص على اللحم وفتحت الباب وطلعت للحاج قولته ايه رايك اول مره يتكلم كان صوته واطي وكلامه قليل اوي لقيته مش من النوع الي سخن ده عايز مجهود عشرين يوم عشان ينجز …
سحبته من ايده ودخلنا جوه وقفلت الباب وقفلت الباب بالترباس ونمت على السرير وهو يعيني قعد يقلع في عشر دقايق اول ما بقي بالشورت كبير وواسع وجسمه كله كشكشه ورقبته الجلد مكرمش عليها وشعر صدره طقطق ابيض صعب عليا اوي وعيني كانت الدمعه هتنزل منها من الموقف …
دخل على السرير وكان واضح انه متعود على النجاسه بس مش بينطق ولا بيقولي اعمل ايه ولا تفسه في ايه دخل عليا بزوبره وقربه من بوقي عرفت انه عايزني امص زوبره كان وسط مش كبير ومش صغير المهم قعدت امص والحس وبيضه كان مدلدل وجلده كان مكرمش اوي نص الي عملته معاه مص والنص التاني تحليخ كنت قرفانه بصراحه …
اخيرا بعد ربع ساعه سحب نفسه زوبره مش واقف ومش نايم مرخي بس مفيش انتصاب خالص اتحرك لحد ما دخل نفسه بين رجلي وانا نايمه كلاسك تف على كسي وبداء يفرش زوبره بين شفرات كسي ويدعك زنبوري عشان بتاعه يقف ويدخل اخيرا حسيت انه عايز يدخله تف تاني طبعا انا بصراحه مش كنت حاسه خالص بالعكس كنت قرفانه من الوضع ..
تف تاني على كسي ودخل الراس وكل ما يحاول يدخل باقي زوبره يتني ومش يقدر كل ما يحاول تاني برضه زوبره مرخي مش قدري ينكني او عشان كسي ضيق ومش قادره استمتع معاه اخيرا قولته معلش ممكن تنام انت تحتي انا همتع لقيت وشه ابتسم بالموافقه نام فعلا تحت مني وانا قعدت على زوبره بكسي ومش دخلته بفرك نفسي وكسي عليه وهو داخل طالع بين شفرات كسي مثلت عليه اني شرموطه وعايزه اموت منه وانه جامد اوي والكلام ده ..
لقيت زوبره بقى نصف واقف ختها فرصه ودخلته جويا بسرعه وضع الفارسه وقمط كسي عليه مش عشان متمتعه لاء عشان مش يهرب مني تاني وفعلا قعدت اتنطط عليه واتوجع تمثيل مسك بزازي لاول مره وبقي مبسوط اوي معرفش ليه اخيرا حسيت انه بقي راجل وزبره يعني شبه واقف عينه برقت ووسعت مره واحده وبقى بيتحرك عايز يفلت من تحتي كل ده وانا حماره مش فاهمه الي بيحصل…
خبط على فخدي أقف فعلا بطلت نيك شاورت بايده خلاص خلص بعد ما وقفت مفيش دقيقه ولقيت لبنه نزل اخيرا جويا حسيت بمايه نازله طلع نزلت يا عين امه من بدري وبسبب زوبره انه نايم اللبن كان محبوس جواه لحد ما زوبره نام جويا والانسجه فتحت يشخهم وفعلا نزل لبن بالنسبه لسنه كتير غرقني من جوه .
من غير ما يتكلم لبس حتى مغسلش زوبره ولا نشفه مكان كسي ولا لبنه كمل لبسه ورمى السلام وطلع في الصاله وانا لسه بقرفي طلعت اخر سجاره ولعتها وانا مش رضيت اخرج تاني اقعد مع الراجل ده اتصلت على مصطفي قولته خلص تعالي قالي حمامه قولته هات فطار معاك جعانه قفل مش كمل المكالمه ..
رفعت حملات القميص على كتفي وعدلت المفرش وقعدت اشرب السجاره بمزاج كل الوقت ده مش عدي ساعه بالكتير اقل من نص ساعه مصطفي جه نزل الحاج الكبير الشارع وطلع هو تاني لي ومعاه سندوتشات فول وطعمية وزجاجه مايه طلعت بره اكلت شاندوتش قولته خلص سجاير رمالي العلبه بتاعه طلعت منها واحده حبست بيها..
حسيت بوجع بسيط مصطفي حس اني اتنغذت سألني قولتله مفيش حاجه بسيطه وجع بيروح ويجي مصطفي قالي في برشام مسكن معايا قولت له هات ابوس ايدك ده في وقته طلع ربع حبايه احمر وقالي خدي قولته احا كسمك العب غيرها دي منشط قالي لاء دي مسكن وهتخلي مزاجك حلو طول اليوم مش هتحسي بوجع خالص …
كلامه ورصة كلامه اقنعتني انا جربت دماغه قبل كده رفعت الربع تامول مع المايه وهو لم مكان ما طفح ولقيته طلع حشيش ولسه هيلف زعقت فيه قولتله الوقت عدي وكمان ساعه لازم اكون عند امي مش هينفع اتأخر انا متفقه معاك وبعدين فين باقي حسابي.
قعد يقولي حساب ايه حلفت بالطلاق لازم اخد متين جنيه انا جايب زبون سكه زيك وحلفت لو مش اخدت المتين جنيه مش هيلمسني بعد ما عمل زعلان والحوارات بتاعته لاول مره اطلع من كسمه فلوس عطاني ١٠٠ جنيه وفعلا كانت آخر فلوس معاه قولت يبقى ميه ودخلت الميه جنب المتين اخواتهم ..
بسرعه كان لف جوان وولعه قعدت يتحايل عليا ويقنع فيا اجرب نفس مش رضيت كل شوي يزن عليا عشان نخلصه ووووو لحد ما سحبتها من ايده واخدت نفس في التاني ورميتها له قولت كفايه كده طفى ربعها عشان الوقت ودخلنا مع بعض جوه لاول مره ياخد واقته معايا ويبقى براحته ويخلعني كل لبس .
مصيت له زوبره بتاع ربع ساعه وهو نيمني على حرف السرير وبقى بيلحس ويشفط في زنبوري وقطع كسي لحس وتفريش بايده شفرات كسي بقيت ملتهبه ولاحظت ان شكلها اتغير بقيت حمره عن الطبيعي كمل مصطفي وبعديها قعد ينكني في وضع الكلاسيك بتاع نص ساعه كان رافع تامول ابن الجزمه ومش حاسس بزوبره قعد ينيك بعنف احظره عشان تعبانه …
قلبت دوجي جميع المستويات وبقي بيمرمت بيا السرير شمال ويمين تحت وفوق قعد ينيك فيا بتاع ساعه متوصل وكل ما يقرب ينزل يهربوا تاني منه جسمنا بقي كله عرف وتلزققه وانا خلاص بقيت نار من تحت وسحيت ان فيه ولعه في كسي مش قادره عايزه اهرش كل ثانيه واقطع كسي هرش .
مصطفي اخيرا نيمني علي بطني وفرد جسمي كله ونام فوق مني ودخله في كسي من ورا ودخل ايه من تحت جسمي وقفش بزازي الاتنين ورجله من تحت كتف بيها رجلي الاتنين وبقى ابن الوسخه عنيف بدرجه غبيه كل ما اصرخ عشان ينزل هو يزيد في السرعه والعنف نزلت بتاع ثلاث مرات في الوضع ده وهو برضه مش عارف ينزل اخيرا لقيته رزع جامد لدرجه اني كنت بتلوي من الوجع واسحف بيه واشد فس الملايه وهي جسمه مكتف فيا كأننا كلاب قافشه في بعض بس الفرق انه هو ماسك فيا جامد اخر ما زهقت صوت عشان يسبني وقعد اشتم بجد ووشي قلب ..
قالي خلاص هنزل صبرت نفسي وقولت هيجيب طلع بيضحك عليا او فعلا مش عارف ينزل اخر تاني بتاع عشر دقايق وبقى بيرزع تاني بعنف وانا خلاص نفسي اتخنق وخلقي بقى ضيق اوي سبيت له وقعدت ازعق بجد لقيته رشق زوبره للآخر ونزل جويا فضل لحد ما زوبره نام جوه وانا هديت وغمضت عيني وريحت جسمي تحته ..
زوبره طلع باللبن قعد يمسح ليا بالمنديل عشان المفرش وكده وانا مش قادره اتحرك .. كنت زعلانه من الي عمله مصطفي وانه اخر عليا زياده اوي وكمان كان الوجع رجع تاني وحسيت اني مش قادره اتحرك قعدت شوي لحد الوجع فك والتشنج راح اخدت قرار اني لازم اكشف عشان الموضوع بقى غريب وكل شوي الوجع يزيد عن اليوم الي قبله …
دخلت الحمام نظفت نفسي ولسه هلبس ماما رنت عليا كنت اتاخرت عن كل يوم عليها زي ما تكون اتعودت اني اقضي مصالح البيت عنها كل يوم عملت نفسي لسه صاحيه من النوم وهلبس واروح لها وقفلت مع ماما ببص في الساعه لقيتها داخله على ٩ لبست بسرعه .
وكل ده مش بكلم الزفت مصطفي كملت لبسي وتأكدت ان كل حاجه تمام هو كمان كان لبس وحس اني زعلانه قعد يراضي فيا بس مش عطيته الوش وقولت له نزلني بالفعل سجل ليا ونزلت قبله اول ما نزلت الشارع ركبت توك توك وطلعت حبايه حلاوه نعناع عشان تضيع ريحه السجاير والحشيش من بوقي وفضل امص فيها لحد ما ركبت كل الموصلات لبيت ماما مكنش في وقت اروح اغير ..
اشتريت الفطار زي كل يوم وانا رايحه وجهزت الفطار ودخلت صحيت اخواتي دخلت الاول على الصغير صحي بسرعه اما خم نوم حسام طبعا كان حبيب طول الليل مش هيصحي بسهوله خبط على الباب مش صحي فتحت الباب ودخلت عليه قعدت ازق فيه واخبط فيه لحد ما لف وشه وجسمه ليا فتح عينه لقيني في وشه قعد يشتم ان مش حد يدخل عليه وهو نايم لفيت وشي لقيت زوبره كان واقف انتصاب صباحي مشيت من سكات وانا خارجه افتكرت لما كنت في البيت معاهم …
ضحكت في بالي وصعب عليا حسام اوي انه لسه مش اتجوز قعدنا اكلنا كلنا وانا عملت الروتين بتاع كل يوم في بيت ماما وعلى اذان الظهر مشيت من عند ماما روحت لمنار قعدت اخبط مفيش نفس فين وانا خلاص ماشيه لقيت بنتها فتحت وقالت ماما نايمه هي وبابا جوه اصحيها قولت لها لاء خلاص هاجي بالليل اشوفها .
يدوب وصلت شقتي ولقيتها بترن عليا بعد كلام ورغي كتير قولت لها عايزه دكتوره نسا شاطره حاسه بوجع تحت مني رهيب سألتني حاسه بايه حكيت لها نفس الي قولته لدكتور هشام بحس بوجع جوه رهيب وبتحصل تشنج وبحس اني عايزه اهرش من جوه واقطع كسي منار طمنتي انها شويه التهاب وبسيطه بس لازم تكشفي .
قالتي في دكتور شاطر في ميدان الجيزه نروح له رفضت وصممت انها تكون دكتور قالت خلاص هشوف لكي دكتوره شاطره موجوده النهارده واحجز واروح معاكي كمان قولت لها ماشي وقفلت معاها .
ايمن كلمني اطمن عليا وانا كمان اطمنت عليه وعرفني انه هينزل يوم الخميس الي جاي كمان ثلاث ايام قعدت اعيط واقوله انت وحشني اوي مش هتروح تاني خليك معايا ومش تسيبني تاني انا حاسه اني يتيمه من غيرك بجد وحشني اوي انا بقيت بكسب كويس اشتغل اي حاجه اي حاجه لحد ما تلاقي شغل بالمؤهل بتاعك انت مش وش بهدله .
مش رضيت اقوله اني تعبانه وصممت اكمل معاه ساعه او اكتر اتكلم معاه كنت اموت واشوفه وبجد كنت حزينه على بعده عني كانت أول مره يسيب البيت ايمن هاودني في الكلام وحاول بقدر الإمكان انه يعوض غيابه عني وهو كمان كان محروم مني ومن حضني ومن جسمي قعد يحلف انه بيشوف أجانب ملط بس عمره ما تخيل واحده تانيه غيري واني وحشاه بجد .
قفلت مع ايمن ومن النعس روحت في النوم ونسيت كل حاجه حتى نمت بالعباية مفيش ساعه ولقيت الفون بيرن عليا لقيته محروس بيقولي جاهزة ولا رجعتي في كلامك قولت له لاء مش رجعت مع اني تعبانه مش مش ناسيه وقفتك معايا اول امبارح هقوم البس واكلمك بالحق تحب البس اي لبس عشان المكان وكده .
قالي نفس اللبس الي كنت بيه في المهندسين قومت اخدت دوش وسرحت شعري و كان عندي ترنج ربع كم مقسم عليا كان شكله حلو وعمري ما خرج بيه لبست بانتي فتله وبرا ولبست الترنج عليهم وفوق منهم العبايه الي بتفتح والطرحه والكوتش المره دي عشان شكل الطقم يكمل محروس اول ما وصل رن عليا كنسلت ونزلت من نفس الطريق وركبت التاكسي الباب الي ورا …
محروس جري زي يكون ما صدق بعد ما طلع على الشارع الرئيسي وقف على جنبه ركبت أدام جنبه وبقى يتكلم معايا ويتغزل فيا ويعاكس ويقول كلام كله محن حس اني مش مبسوطه وسألني قولت له تعبانه شوي حلف اني اروح دكتور رفضت قعد برضه يقولي خلاص مش لازم النهارده والكلام ده صممت اننا نكمل بس يكون حنين وخلاص .
ربع البرشامه مع نفسين الحشيش الي شربتهم مع مصطفي كانت دماغي بقيت حلوه وكمان انا اخدت مسكن في البيت عشان الوجع يتكتم لحد ما اكشف وانا في الطريق اتصلت على منار أكدت عليا اني هكشف النهارده اكيد وبالمره محروس يتاكد اني تعبانه بجد مش بحور عليه…
وصلنا شارع البحر الأعظم وبعديها دخل شوارع جانيه مش حفظتها لقيته وقف على جنب نزلنا وقفل العربيه مشينا كام عماره ودخل بيا برج مش كبير اوي طلعنا على السلم الدور الخامس لقيت الشقه فاضيه مفيش غير مرتبه في اوضه اخر الشقه ..
سألته بتاعت مين الشقه قالي مش بتاعتي بس امان متخافيش طبعا بدأت اخلع عشان كنت اتخنقت من الحر ونفسي علي من طلوع السلم فرتكت كبسولات العبايه مره واحده من الزهق وسحبت الطرحه وفكيت الاستك ديل الحصان وفردت شعري اول ما شفني قعد يصفر و يتغزل فيا وبقى مش مصدق انه هيبقى معايا واطق عليا اسم البطل وبقى مش بيقولي غير يا بطل .
قولت له يله عشان مش عايزه مشاكل وانت عارف الي حصل من جوزي المره الي فاتت في المهندسين لقيته واحنا واقفين خلعني الترنج فتح السوسته لقيت بطني عريانه مفيش غير البرا حضني ونزل على البنطلون نزله على الكوتشي ورجلي كلها عريانه والبانتي مش مغطي حاجه اصلا..
قعد يضحن فيا وانا كنت أطول منه كنت بوطي عشان يقدر لمسني زي ما هو عايز حسس انا كمان على البنطلون بتاعه لقيت زوبره واقف زي الحديد قالي يله اخلعي انا على اخري مش قادر اصبر عليكي …
خلع كل لبسه في أقل من ثانيه انا نزلت على المرتبه وبدأت اخلع براط الكوتش فرده والتانيه وسبت الشراب يلم الوسخ عشان لو مشيت حافيه وخلعت البانتي والبرا وبقيت ملط محروس التاني خلع ملط ووقف ادامي انا قاعده على المرتبه وهو واقف على الأرض لقيت زوبره أدام بوقي عرفت انه عايزني امص زوبره وانا تحت منه زي الكلبه قومت على ركبي وقعدت امص زوبره كان حالق ومنعم شعرته وبيضه حلو اوي هو كان قمحاوي ونظيف ومهتم بالنظافة اوي المهم طلعت الفنانه الي جويا في المص كنت عايزه اكسب وقت عشان ينيك اقل وقت جوه كسي ..
فعلا قعت امص وهو مبسوط ونزلت على بيضه امص كل واحده لوحدها وابلع واحده وادعك واحده واشفط واحده واسحبها بعيد جسمه واسبها مره واحده ولحست بين خورم طيزه وبضانه وطلعت لحس ايس كريم من تحت بيضه لحت الراس من قولت اخيرا لقيته بيقولي يله نركب انا هجت اوي عليكي .
نيمني ولسه هيلحس ضميت رجلي وحلفت عليه انه مش هيحصل انا تعبانه وممكن تتعب لو عندي التهابات كنت خايفه عليه وبرضه معرفش ليه امكن كان جويا شئ من الإنسانيه بالرغم انه هينكي مش هيبقى ملاك معي بس خوفت عليه من غير مبرر واضح .
سكت وفهم انه خوف عليه وبرضه زي ما يكون ناسي اني تعبانه الشهوه بتنسي برضه المهم فتحت رجلي وقعدت اقوله براحه بالراحه تف على كسي وتف علي زوبره بداء يدخله واحده واحده حسيت بوجع خفيف بس اتحملت عشان مش ازعل محروس وكمان عشان اخلص واشوف موضوع الكشف ..
زوبر محروس كان وسط مش كبير ولا صغير بس من النوع الموزه متني لفوق وكمان الانتصاب عنده كان فوق الممتاز زوبره كان سمتري في الدخول والطلوع مع الوقت الوجع راح او انا نسيته وبقى محروس بينك بمزاج وزبره بيخبط بعيد عن الحطه الي المفروض اتوجع منها زوبره بيخبط في سقف كسي مش داخل في العمق وبيستهدف بظري وده كان السبب .
ان كسي يقذف مايه بره كسي وأنا بنزل محروس فتح رجلي على الآخر وفعهم بايده وبقيت مفشوخه بمعني الكلمه وبقى بيدخل ويطلع في زوبره بسرعه بس مش بيدخل للآخر وهو شغال بسبب اني مفشوخه وزوبره فاتح شفرات كسي بقيت بشخ شهوتي عليه في الأول كان مستغرب افتكرني بشخ مايه قولت له شهوتي انا بنزل اه اه ..
كل ما يزيد اضم نفسي وانزل يصبر شوي ويكمل انزل تاني نزلت بتاع ثلاث مرات حسيت بالهرش تاني بعد ما نزلت شهوتي بعدت محروس عن جسمي وقعدت اهرش واقطع شفرات كسي لحد ما جاب منديل نشفت المايه من عليه وبقى الاحمرار اكتر من الصبح كمان محروس قلبني دوجي وقعد يرزع بتاع ربع ساعه وعملنا واحد جانبي برضه وقعدنا نتقلب جميع الأوضاع كل وضع خمس او عشر دقايق..
اخيرا جبته تحت مني وضع الفارسه ضميت كسي عليه قولت لمحروس معلش لازم تيجب انا تعبت وجبت اخري خلاص مش هقدر اكتر من كده هات معايا عشان مزعلش منك اخري خمس دقايق واطلعه مش قادره هزر راسه وبقيت انا بتنطط عليه وقمطه على زوبره وهو بيرفعني بجسمه وزبوره بقي بيتجاول معايا فعلا خمس دقايق انا وهو نزلنا في وقت واحد مع بعض .
قومت من على محروس ولسه زوبره بينزل مش كنت قادره من الحرقان وانا بقوم من على زوبره شخيت البن عليه غرقته وهو مسك زوبره لحد ما حلب اخر نقطه واتنفض مسحت كسي وحطيت منديل بين فخدي ونمت على المرتبه اخد نفسي قعدت بتاع عشر دقايق لحد ما هديت محروس شغل مروحه عامود وسلطها عليا كنت بتخنق من الحر .
ولعت سجاره من علبه محروس وانا بشربها مسكت الفون لاحظت انه مسقط شبكه قالي فعلا مفيش شبكه هنا ضعيفه في المنطقه من ايام الثوره كملت السجاره وهو كان اخد نفسه جيت اقوم لقيته طلب طلب رخم قالي عايز ينزل تاني رفضت وسحبت له شخره من تحت كسي طلع عايز ينزل على بزازي يضرب عشره يعني عليا .
كنت عايزه امشي قولت له اقل من دقيقه عشان امشي لو أخرت هسيبك وانزل انت حر راح واقف وتف على زوبره وقعد يجلخ فيه ويعض على شفايفه ويضم طيزه وينشف نفسه وزبره بقي واقف تاني عليا طلب ينيك بزازي هزيت راسي بالموافقه قومت على ركبي عشان ابقى بمستوى زوبره حطه بيت بزازي وتف بينهم وعلى زوبوه وبقي بينك بزازي كأنه كسي او طيزي قعد ينكهم بتاع عشر دقايق وانا عملت له بادي شوي واخيرا هو مسك زووبره عذبه معاه جلخ بعنف اوي لدرجه انه كنت حاسه ان جلد زوبره هيتقطع في ايده لقيته غمض عينيه وقالي هجيب هجيب ااااه ونطر لبنه على بزازي وشوي جم على وشي وغرقني كلي لبن بس كان خفيف نقط نقط مش لبن مخزن زي ما يكون هاري نفسه اما نيك نسوان او ضرب عشرات مع نفسه .
محروس كان مبسوط دخلت الحمام غسلت كسي كويس وطلعت نشفت بمناديل وحطيت منديل بين كسي عشان لو في لبن ينزل فيهم ولبست كل لبسي بسرعه ومحروس كمان لبس التاني نزلنا واول ما طلعنا لشارع البحر الأعظم الفون لقط شبكه لقيت منار رنت عليا كتير لقتني غير متاح وبرضه ايمن وماما .
كلمت منار قالت في دكتوره في شارع فيصل فاتحه وشغاله لحد الساعه ٩ آخرها عشان تبقى عارفه ببص في إيدي لقيتها الساعه ٦ قولت لها خلاص نروح الوقت ايه رايك كمان نص ساعه وفقت .. قفلت معاها كلمت ايمن طمنته قعد يزعق قولت الفون ده جاب آخره وبقى بيسقط شبكه وزفت لميت الموقف وقالتي نبقى نجيب واحد قولت له عايزه واحد بشاشه تاتش نفسي فيه قالي لما اجاي نشتريه مع بعض حتى لو قسط اقسم ** نشتريه وقفلنا طبعا فرحت مع اني مش كنت مخططه اشتري فون بس جات فرصه من عند *** وهغير الفون البائس الي في ايدي .
كلمت ماما طمنتها واخواتي محروس وصلني لحد اول الشارع عندي طبعا بلوشي طلبت منه الحساب كان ناسي اخدت من عينه ٣٠٠ جنيه ونزلت طلب مني يروح للدكتوره معايا رفضت وقولت له شوف اكل عيشك وانساني اسبوع لحد ما اصحي مش تكلمني جوزي جاي من الشغل وهبقى معاه وكمان تعبانه .
مشي محروس وانا طلعت شقتي اخدت دوش وغسلت كسي وعملت جلسه تطهير عشان لو كشفت نسا مش يبان اي بقايا لبن جويا لبست عبايه واسعه وكلوت واسع وسنتيانه حمله استك وعطرت جسمي من جوه ولبست طرحه لفه محترمه عشان الدكتوره مش تشك فيا كنت عايزه أظهر اني زوجه محترمه وبس عشان صورتي ادمها تبقى حلوه دي مهما كان دكتوره واكيد بتفهم .
عديت على منار وركبنا اول فيصل برج الأطباء وطلعنا الدور المجهول منار تعاملت معاهم قالت كان في حجز باسم حنين الممرضه دخلتنا بعد الي طلعت اول ما دخلنا الدكتور إسراء مكتوب على المكتب سلمت علينا وقعدت سألتني بتشتكي من ايه يا مدام حنين .
حكيت لها كل الي بحس بيه من زمان بالتفصيل الممل وهي كانت مركزه اوي معايا وبترد عليا بالكلام وتسأل على أقل تفصيله بحس بيها ولو نغذه اكيد كنت بحكي بس على اساس انها بتحصل مه جوزي مش مع زبائن اكيد بعد بتاع نص ساعه كلام وتسمع فيا قالت لازم كشف نسا ولا كشف سونار هتدفعي زياده بسيطه وانتي خارجه لو عايزه اكشف بأيد واكتب لكي العلاج ومش تدفعي حاجه اوكي عايزه سونار نطمن اكتر ماشي .
قولت اكشفي مش مهم الفلوس مستوره قالت اطلعي على الكرسي واقلعي الشوط واتمشت على الباب قفلت بالمفتاح تكه ولبست الجوانتي مسكت السونار حركته على الحته الي هي عارفه فيها الوجع وتسألني هنا وهنا وهنا خلصت سونار دخلتني على كرسي الولاده فتحت رجلي وقعدت تقول سؤء سؤء فتحت شفرات كسي وقالت بسيطه بسيطه البسي وتعالي يا فلحه مسحت الجل مكان السونار ولبست وقعدت تاني مكاني.
التشخيص
كان عندي التهاب في عنق الرحم جامد وعندي التهاب في بطانه المهبل والشفرات من الحر والجماع الكتير يا مدام حنين وعندك مشكله في ان الافرازات عندك حامضيه عشان كده لازم تهرشي .
انتي لسه باين عليكي عروسه عشان كل ده يحصل قولت لها بقالي سنه ونص تقريبا واخدت علاج فتره للحمل بس عندي مشاكل محتاجه علاج مده طويله بس انا باخد حقنه منع الحمل بتاعت الشهر في ظروف مش عايزين عيال الوقت وجوزي التاني عنده نقص في عدد الحيوانات المنويه وبالتاني محتاج علاج وقت طويل يا اما حقن مجهري يحل المشكله واحمل بس مفيش فلوس للعمليه .
فهمت دكتور إسراء كل حاجه عشان تكتب العلاج الصح نصحتني امنعي الحقن وكده كده جوزك عنده مشاكل يبقى بتتعبي نفسك ليه ولما لقتني مصره اني لازم اخد وسيله كتبت لي نوع برشام مكنتش تعرف ان شغلي لازم ابقى مش بخلف وانا فعلا اخدت الوسيله من قبل ما اشتغل عشان ظروفنا مكنتش تسمح بعيال في حياتنا
قالت طبعا جماع ممنوع لمده اسبوع على الاقل وامشي على العلاج ده واستشاره بعد اسبوع نزلت من عندها مخنوقه ايمن جاي بعد ثلاث إيام ذنبه ايه بس منار ضحكت وقالتي ابقى انا اقوم بالواجب مكانك وقلبتها ضحك في وسط الشارع والناس بتبوص علينا من الي بنعمله .
اشتريت العلاج وروحت وصلت منار أقرب وكملت طريقي انا كمان روحت البيت اخدت دوش دافي زي ما قالت د اسراء وحطيت واخدت كل العلاج الصح لاني كنت باخد علاج غلط هو السبب في العك ده المهم دهنت كسي من بره بمرهم بحطه في الثلاجه ربع ساعه واحط منه كأنه نار جهنم على كسي عشان ياكل الاتهابات.
جهز للنوم كلمت ام خالد وعرفتها اني اجازه بسبب التعب وقفلت معاها كلمت مصطفي التاني عرفته ومحروس كان عرف خلاص طبعا وقفت نشاط ثلاث ايام لو بقيت كويسه يبقى ابقى بلهفتي على جوزي لو لسه تعبانه يبقى نصيب ايمن ويتحملني بقى ..كلمت ايمن مش حكيت له حاجه وكتمت جوايا عشان مش انكد عليه وخلصت معاه كلام جبت الفلوس جمعتهم اربع الالف جنيه وكان معايا بتاع ٣٠٠ اصرف منهم على البيت ..
خلاص هنااااااااام بقى …
الي هنا تنتهي السلسه الاولي من قصتي
مغامراتي اول مره أتناك بالفلوس.
اكيد لسه الاحداث هتبقى شيقه اكتر في السلسله القادمه لاني هبقى متمرسه اكتر في الشغل وكمان هعمل قاعده علاقات وزباين اكتر واكتر وكمان في شخصيات كتير هدخل حياتي وفي ميول وافعال اكتر هتعرف عليها لاول مره في الأيام القادمة ده الي هنعرفه في احداث السلسله الثانيه من حياه حنين .
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية ضيق الحال خلاني شمال)