روايات
رواية احببت متمردة الفصل السابع 7 بقلم أسماء السيد
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)
رواية احببت متمردة الفصل السابع 7 بقلم أسماء السيد
البارت السابع
#احببت_متمرده part 7
عند رعد
كانت العيله رجعت القصر وهوا راح البار هوا وحسام
داخل البار….. كان قاعد رعد وماسك كأس وهوا بيفتكر ذكريات قديمه
عند رعد
كانت العيله رجعت القصر وهوا راح البار هوا وحسام
داخل البار….. كان قاعد رعد وماسك كأس وهوا بيفتكر ذكريات قديمه
حسام:مالك يارعد
رعد بضيق:مفيش حاجه انا كوييس
حسام:مالك ياصاحبي حاسك مضايق
رعد بغضب:مش عارف حاسس اني كاره الحياه وكاره نفسي وكل حاجه حواليا انا بجد عاوز اموت
(استغفر الله العظيم )
حسام بتنهيده:مينفعش يارعد الي بتقوله دا في ناس بتحبك وهتحزن عليك متبقاش اناني
رعد بسخريه:هههه بيحبوني انا اكتشفت ان محدش بيفكر فيا اصلا دا كل الي حبيتهم غدرو بيا وسابوني لوحدي
حسام بضيق:انسي يارعد انسي هيا غارت في داهيه وانتا الكسبان والله متشيلش نفسك الهم
رعد بحزن:مش قادر انا بحبها هيا بس ليه سابتني دا انا كنت شايلها من علي الارض شيل وعمري مزعلتها نفسي ترجع لو لحظه اشوفها بس
حسام:معلش ياصاحبي بكرا ربنا يعدلها
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك ويونس
كانو قاعديين في كافيه فخم
يونس بتوتر:ملاك ممكن تسامحيني
ملاك ببرود:الموضوع منتهي يا يونس انت حلفت بالله وانا صدقتك مترجعش تتأسف وتعمل وبعدين مش وقت الكلام دا خالص
يونس:تب عملتي ايه مع عاصم
ملاك ببرود:عادي قرصتله ودنه بس ومشيت
يونس:تب ولما قابلتيه حسيتي بأيه
ملاك بكره:حسيت اني عاوزه اق”تله بس لاء لسا شويه اما اذله وادمرله حياته الاول
يونس:ملاك حرام عليكي انتي عارفه ان مايا السبب وو
ملاك بغضب:اخرس يايونس اخرس ومتجيبش السيره دي فاهمم اخرس
يونس بعصبيه:لاء مش هخرس انا ومش هشوف الغلط واسكت يابنت عمي انتي واحده ظالمه وانانيه عاوزه الكل يغفرلك وانتي متغفريش لحد متكونيش انانيه وانتي عارفه ان مايا الي عملت كل حاجه
ملاك وقفت بغضب:عموما انتا متعرفش حاجه وانا مش هرد عليك وعاوزاك تعرف ان من الثانيه دي لا هتعرف عني حاجه ولا عاوزه اعرف عنك حاجه وسلام يايونس يا نجار انتهت يا ابن عمي
وخرجت من الكافيه بغضب ويونس اتعصب واتدايق انه قال الكلام دا
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار
كان الجميع في غرفته والي صاحي والي نايم
دخلت ملاك القصر واتجهت لغرفة قاسم وخبطت
قاسم:ادخل
دخلت ملاك ولقته قاعد علي السرير ولابس نظاره نظر وبيشتغل في الاب توب
قاسم بدهشه:ملاك
ملاك بضحك:يااه يا قاسم ياعسل انت لسا صاحي
قاسم بإبتسامه:ااه مجليش نوم قولت اشتغل شويه ايه الي جابك
ملاك:انت مش عاوزني اجي ولا ايه
قاسم:لاء ياحبيبتي بس مستغرب انتي بقالك سنين مدخلتيش اوضتي
ملاك بمرح:لاء عادي صعبت عليا قولت اجي اقعد معاك شويه وامشي
وقربت منه ورمت نفسها علي السرير وهوا قفل الاب توب وحطه جمبه
قاسم حط ايده علي كتفها بحنيه:مالك يا ملاك
ملاك بخنقه:مفيش مضايقه شويه بس
قاسم:عشان الي نرمين عملته
ملاك ببرود وقهر :كل الي حصل ولا يشغلني ولا انت ناسي الي حصل زمان ياجدي دي كانت اكتر من كدا
قاسم بحزن:معلش ياملاك هيا معذوره بردو يابنتي
ملاك:معذوره ان هيا تجرحني وانا ايه مليش في اي حاجه
قاسم بضيق:ملاك متكونيش انانيه دي امك بردو وفيها ايه لما تغلط عديها
ملاك وقفت وبصتله وحطت ايدها في جيبها وبزعل
…..
ملاك بزعل وبرود:وانا مش معذوره وكمان انانيه ومعنديش قلب مليش نفس زي البنات اعيش وسط ناس بيحبوني بس ازاي طول عمر الحب والحنان منكم كلكم لمايا حتي انت ياجدي بتحبني عشان شايفني مايا بس بسكت ومبتكلمش بس اقولك حاجه صدقني انا معتش هوريكم وشي تاني كلكم عن اذنك ياقاسم
وخرجت بحزن من الدنيا كلها وقاسم اتنهد بحزن
قاسم بحزن:ربنا يهديكي ياملاك
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
تاني يوم في القطاع
بيكون زياد وحسام ورعد قاعدين في مكتب محمود
رعد:تب الخطه ايه الي هنمشي عليها
محمود:احنا مستنين ملاك
رعد بضيق:هوا مينفعش يدخل معانا ظابط احسن
محمود:لاء مينفعش دي من غيرها مش هيكون في عمليه أصلا
رعد بضيق:مفيش حاجه انا كوييس
حسام:مالك ياصاحبي حاسك مضايق
رعد بغضب:مش عارف حاسس اني كاره الحياه وكاره نفسي وكل حاجه حواليا انا بجد عاوز اموت
(استغفر الله العظيم )
حسام بتنهيده:مينفعش يارعد الي بتقوله دا في ناس بتحبك وهتحزن عليك متبقاش اناني
رعد بسخريه:هههه بيحبوني انا اكتشفت ان محدش بيفكر فيا اصلا دا كل الي حبيتهم غدرو بيا وسابوني لوحدي
حسام بضيق:انسي يارعد انسي هيا غارت في داهيه وانتا الكسبان والله متشيلش نفسك الهم
رعد بحزن:مش قادر انا بحبها هيا بس ليه سابتني دا انا كنت شايلها من علي الارض شيل وعمري مزعلتها نفسي ترجع لو لحظه اشوفها بس
حسام:معلش ياصاحبي بكرا ربنا يعدلها
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك ويونس
كانو قاعديين في كافيه فخم
يونس بتوتر:ملاك ممكن تسامحيني
ملاك ببرود:الموضوع منتهي يا يونس انت حلفت بالله وانا صدقتك مترجعش تتأسف وتعمل وبعدين مش وقت الكلام دا خالص
يونس:تب عملتي ايه مع عاصم
ملاك ببرود:عادي قرصتله ودنه بس ومشيت
يونس:تب ولما قابلتيه حسيتي بأيه
ملاك بكره:حسيت اني عاوزه اق”تله بس لاء لسا شويه اما اذله وادمرله حياته الاول
يونس:ملاك حرام عليكي انتي عارفه ان مايا السبب وو
ملاك بغضب:اخرس يايونس اخرس ومتجيبش السيره دي فاهمم اخرس
يونس بعصبيه:لاء مش هخرس انا ومش هشوف الغلط واسكت يابنت عمي انتي واحده ظالمه وانانيه عاوزه الكل يغفرلك وانتي متغفريش لحد متكونيش انانيه وانتي عارفه ان مايا الي عملت كل حاجه
ملاك وقفت بغضب:عموما انتا متعرفش حاجه وانا مش هرد عليك وعاوزاك تعرف ان من الثانيه دي لا هتعرف عني حاجه ولا عاوزه اعرف عنك حاجه وسلام يايونس يا نجار انتهت يا ابن عمي
وخرجت من الكافيه بغضب ويونس اتعصب واتدايق انه قال الكلام دا
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار
كان الجميع في غرفته والي صاحي والي نايم
دخلت ملاك القصر واتجهت لغرفة قاسم وخبطت
قاسم:ادخل
دخلت ملاك ولقته قاعد علي السرير ولابس نظاره نظر وبيشتغل في الاب توب
قاسم بدهشه:ملاك
ملاك بضحك:يااه يا قاسم ياعسل انت لسا صاحي
قاسم بإبتسامه:ااه مجليش نوم قولت اشتغل شويه ايه الي جابك
ملاك:انت مش عاوزني اجي ولا ايه
قاسم:لاء ياحبيبتي بس مستغرب انتي بقالك سنين مدخلتيش اوضتي
ملاك بمرح:لاء عادي صعبت عليا قولت اجي اقعد معاك شويه وامشي
وقربت منه ورمت نفسها علي السرير وهوا قفل الاب توب وحطه جمبه
قاسم حط ايده علي كتفها بحنيه:مالك يا ملاك
ملاك بخنقه:مفيش مضايقه شويه بس
قاسم:عشان الي نرمين عملته
ملاك ببرود وقهر :كل الي حصل ولا يشغلني ولا انت ناسي الي حصل زمان ياجدي دي كانت اكتر من كدا
قاسم بحزن:معلش ياملاك هيا معذوره بردو يابنتي
ملاك:معذوره ان هيا تجرحني وانا ايه مليش في اي حاجه
قاسم بضيق:ملاك متكونيش انانيه دي امك بردو وفيها ايه لما تغلط عديها
ملاك وقفت وبصتله وحطت ايدها في جيبها وبزعل
…..
ملاك بزعل وبرود:وانا مش معذوره وكمان انانيه ومعنديش قلب مليش نفس زي البنات اعيش وسط ناس بيحبوني بس ازاي طول عمر الحب والحنان منكم كلكم لمايا حتي انت ياجدي بتحبني عشان شايفني مايا بس بسكت ومبتكلمش بس اقولك حاجه صدقني انا معتش هوريكم وشي تاني كلكم عن اذنك ياقاسم
وخرجت بحزن من الدنيا كلها وقاسم اتنهد بحزن
قاسم بحزن:ربنا يهديكي ياملاك
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
تاني يوم في القطاع
بيكون زياد وحسام ورعد قاعدين في مكتب محمود
رعد:تب الخطه ايه الي هنمشي عليها
محمود:احنا مستنين ملاك
رعد بضيق:هوا مينفعش يدخل معانا ظابط احسن
محمود:لاء مينفعش دي من غيرها مش هيكون في عمليه أصلا
حسام:ازاي يعني مفيش عمليه
محمود:هتعرفو كل حاجه دلوقتي
…… بعد شويه بيخبط الباب وبتدخل ملاك الي كانت لابسه تيشرت اسود بنص كم وبنطلون اسود وكوتش ابيض وشعرها ديل حصان وكانت فكت السناده وجرحها بقا كويس
محمود:كل دا تأخير
ملاك بضيق:معلش الطريق كان زحمه
محمود:تب اتفضلو…… واتجه الجميع لتربيزه الاجتماعات
رعد:ها حضرتك ايه الخطه بقا
محمود بتنهيده:ركزو معايا الخطه عباره عن ايه ودور كل واحد ايه
رعد:سامعينك
محمود بجديه:اولا ملاك هيا الي عليها الخطه كلها ازاي هيكون اسمها ..أوليفيا.. اكبر زعيمه في اوروبا كلها
رعد:تب و أوليفيا الحقيقة لما تعرف
محمود:ما أوليفيا الحقيقيه مقبوض عليها من اسبوع هيا وكل رجالتها وجوزها الي هما شغالين سوا
زياد:مين الي قبض عليهم وفين
محمود:المخبارات الامريكيه قبضو عليهم متلبسين وهما اعترفو علي الباقي بس مش معاهم دليل واحنا الي هنقبض عليهم متلبسين
ملاك:وانا هعمل ايه بقا
محمود:انتي هتسافري المانيا وهتتجهزي هناك وهتركبي الطياره وهتوصلك لحد أمريكا
ملاك:تب والرجاله الي هما المفروض رجاله أوليفيا دي
محمود بتوتر:ما هوا انتي هيكون معاكي جوزك
ملاك بستغراب:جوزي؟!
محمود:احم ماهو انتي ورعد هتتجوزو مؤقتاً
اتصدم الجميع وملاك ورعد اتعصبو وبصو لبعض بصدمه
ملاك بغضب:انا اتجوز الكائن دا
رعد بعصبيه:احترمي نفسك انا اصلا الي مستنضفش اتجوزك
ملاك بغيظ:لم لسانك يابتاع انت انا مستحيل اوافق علي الهطل دا
رعد بضيق:ولا انا ممكن اتجوز المجنونه دي هيا ناقصه مستحيل
ملاك بغضب:مجنونه في عينك انا الي مش هقبلك اصلا يا بتاع انت
رعد:بت انتي لمي نفسك اصل انا الي مقطع نفسي عليكي
محمود بصراخ:بسسسس اخرسو بقا انتو الاتنين
بص الاتنين لبعض بكره وتحدي
محمود بغضب:خلصنا الاوامر جايه من الاعلي مني ومنكم وهيا القيادات العليا اسكتو بقا
رعد:احنا ممكن نشتغل اه انما اتجوزها مستحيييل
محمود بضيق:وانا استحاله اطلع بنتي معاك وتقرب منها كدا من غير جواز
ملاك بغضب:يبقا الغي العمليه انا مش طالعه العمليه دي مع المجنون دا
رعد اتعصب وعروق ايده ورقبته برزت :احترمي نفسك وانا كمان مش عاوز أكمل في المهمه ديي
محمود بتنهيده:رعد انا جايلي اوامر من وزير الداخلية شخصياً بإختارك انت وملاك للمهمه دي مش بإيدي
زياد:ياجماعه اهدو كدا الموضوع مؤقتاً مش دايما يعني أسبوع ولا حاجه
محمود بتوتر:لاء دول شهريين اواكتر
رعد وملاك مع بعض:نعممم شهريين
محمود:ااه ودا الي عندي وخلصنا كتب كتابك علي ملاك بكرا والسفر كمان يومين
ملاك اتنهدت بغضب:وانا مش هيقفشوني ازاي اكيد عارفين شكلها ولغتها وكدا
محمود:القياده اختارتك عشان انتي بتتكلمي لغات وكمان
أوليفيا من الاصل عربيه وجوزها كمان وبتتكلم لغات وهما ماشافوش وشها قبل كدا وهيا كانت مسافره عشان تتحد مع المافيا الكبيره والي عرفنا ان زعيمها بيتكلم عربي وكمان هوا من مصر اصلا بس خدي بالك دا زير نساء هوا والي شغاليين معاه وهبعتلكم ملف فيه جميع الافراد واشكالهم ومعلوماتهم كلها بس خلي بالكم العمليه دي صعبه ومحتاجه تركيز انتو رايحين للموت برجليكو ياشباب
حسام:تب دورنا ايه انا والغلبان دا
محمود :اولا حسام هتكون المساعد بتاع رعد ومعاه خطوه بخطوه وقدامهم كمان معاه وزياد هيكون الجاسوس وسطهم واحنا هندخله وسطهم علي انه هيكون شغال معاهم ودي مهمتنا احنا
ملاك بضيق:تمام ربنا يستر بس شكلها مش سهله ولازم هنخسر حد
محمود:ان شاء الله ترجعو سالمين بس احذرو واوعو تثقو في اي حد هناك والمافيا دي بتاجر في كل حاجه تتخيلوها والي ملاك شافته في شرم دا من ضمن المافيا دي فخلو بالكم من بعض ياشباب
رعد:تمام بس بردو انا مش عاوز اتجوز البتاعه دي
ملاك:ماتتلم يا كائن انتا انا عارفه هما مستحملينك ازاي اصلا
محمود:بقلكو ايه اتلمو هيا مش ناقصه وعمومًا المافيا كلها عارفه ان أوليفيا وجوزها متجوزين عن حب يعني انتو هتبينو انكم بتعشقو بعض ورعد هيكون اسمه.. روكي..
ملاك:نعم احب مين دا
رعد بقرف:وانا هحب دي ولا هبين حتي
ملاك:وربنا لو ما اتلميت يابتاع انت لخبطك طل”قه وارتاح منك
رعد بغضب:وريني لو تقدري وو
قاطعه رنه تليفون ملاك الي كان مجهول
ملاك:الوو
مجهول:انتي فين
ملاك:موجوده مين
مجهول:مش مهم ياملاك انا عاوز اقابلك في الجنه
ملاك بدهشه:جنه اااه عرفتك
مجهول:هتيجي في حاجات لازم تعرفيها ونتكلم فيها
ملاك بضحكه خبيثه وشر :من عيوني اكييد لازم اجي ههه وانا هفوت لحظه زي دي
مجهول بتنهيده:تمام مستنيكي
ملاك بكره:تمام…. وقفلت في وشه
محمود:هتقابلي مين
ملاك برفعه حاجب:سوري بس دي حاجه تخصني عن اذنك ومتعملش مهتم وكدا
وخرجت من المكتب وهيا متعصبه
رعد بغضب:انا هتجوز البت دي اصلها كانت ناقصه اوووف
وخرج هوا كمان وزياد وحسام وراه ومحمود اتنهد بضيق
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك
كانت وصلت مكان غريب عباره عن ورود كتير وبحيره صغيره وكان مكان هادي جدا ومريح ويشبه الحديقه واسم المكان جنه
نزلت من العربيه واتجهت للمكان الي كان فاضي تماماً ومفيش فيه غير عاصم الي قاعد على احد المقاعد الي بتطل علي البحيره
ملاك قربت :نعمم
عاصم :ملاك كنت عارف انك هتيجي
ملاك قعدت بملل:عاوز ايه ياعاصم
عاصم بحزن:عاوز نرجع تاني
ملاك بوجع:هههه نرجع ااه نرجع ازاي يعني افهم
عاصم بتوتر:تسامحيني وننسي ونرجع لبعض
ملاك بصتله بكره:وانت فاكر بسهوله دي اني ارجعلك دا انت بتحلم
عاصم بحب:بس انا لسا بحبك
ملاك حطت رجل علي رجل:وانا مش بحبك ومعتش بطيق اسمك حتي بكرهك يا عاصم بكرهك
عاصم بغضب:انا معملتش حاجه مايا الي عملت كل حاجه
ملاك بغضب:وبردو مايا الي جابت المخد*رات ياعاصم
عاصم بتوتر:احم هيا طلبت وانا جبت بس
ملاك ضربته بالبوكس في وشه :ليه ياظالم حرام عليك استفادت ايه
عاصم حط وشه في الارض :ملاك انا مكنش قصدي دي غلطه وعدت سامحيني ارجوكي
ملاك بتحدي:مستحيل صدقني ياعاصم انا هدمرلك كل حاجه وهخليك تندم ندم عمرك وتكون عبره لاي حد يفكر يأذي عيلتي او يأذيني
عاصم بتوتر:تب ويونس ياملاك
محمود:هتعرفو كل حاجه دلوقتي
…… بعد شويه بيخبط الباب وبتدخل ملاك الي كانت لابسه تيشرت اسود بنص كم وبنطلون اسود وكوتش ابيض وشعرها ديل حصان وكانت فكت السناده وجرحها بقا كويس
محمود:كل دا تأخير
ملاك بضيق:معلش الطريق كان زحمه
محمود:تب اتفضلو…… واتجه الجميع لتربيزه الاجتماعات
رعد:ها حضرتك ايه الخطه بقا
محمود بتنهيده:ركزو معايا الخطه عباره عن ايه ودور كل واحد ايه
رعد:سامعينك
محمود بجديه:اولا ملاك هيا الي عليها الخطه كلها ازاي هيكون اسمها ..أوليفيا.. اكبر زعيمه في اوروبا كلها
رعد:تب و أوليفيا الحقيقة لما تعرف
محمود:ما أوليفيا الحقيقيه مقبوض عليها من اسبوع هيا وكل رجالتها وجوزها الي هما شغالين سوا
زياد:مين الي قبض عليهم وفين
محمود:المخبارات الامريكيه قبضو عليهم متلبسين وهما اعترفو علي الباقي بس مش معاهم دليل واحنا الي هنقبض عليهم متلبسين
ملاك:وانا هعمل ايه بقا
محمود:انتي هتسافري المانيا وهتتجهزي هناك وهتركبي الطياره وهتوصلك لحد أمريكا
ملاك:تب والرجاله الي هما المفروض رجاله أوليفيا دي
محمود بتوتر:ما هوا انتي هيكون معاكي جوزك
ملاك بستغراب:جوزي؟!
محمود:احم ماهو انتي ورعد هتتجوزو مؤقتاً
اتصدم الجميع وملاك ورعد اتعصبو وبصو لبعض بصدمه
ملاك بغضب:انا اتجوز الكائن دا
رعد بعصبيه:احترمي نفسك انا اصلا الي مستنضفش اتجوزك
ملاك بغيظ:لم لسانك يابتاع انت انا مستحيل اوافق علي الهطل دا
رعد بضيق:ولا انا ممكن اتجوز المجنونه دي هيا ناقصه مستحيل
ملاك بغضب:مجنونه في عينك انا الي مش هقبلك اصلا يا بتاع انت
رعد:بت انتي لمي نفسك اصل انا الي مقطع نفسي عليكي
محمود بصراخ:بسسسس اخرسو بقا انتو الاتنين
بص الاتنين لبعض بكره وتحدي
محمود بغضب:خلصنا الاوامر جايه من الاعلي مني ومنكم وهيا القيادات العليا اسكتو بقا
رعد:احنا ممكن نشتغل اه انما اتجوزها مستحيييل
محمود بضيق:وانا استحاله اطلع بنتي معاك وتقرب منها كدا من غير جواز
ملاك بغضب:يبقا الغي العمليه انا مش طالعه العمليه دي مع المجنون دا
رعد اتعصب وعروق ايده ورقبته برزت :احترمي نفسك وانا كمان مش عاوز أكمل في المهمه ديي
محمود بتنهيده:رعد انا جايلي اوامر من وزير الداخلية شخصياً بإختارك انت وملاك للمهمه دي مش بإيدي
زياد:ياجماعه اهدو كدا الموضوع مؤقتاً مش دايما يعني أسبوع ولا حاجه
محمود بتوتر:لاء دول شهريين اواكتر
رعد وملاك مع بعض:نعممم شهريين
محمود:ااه ودا الي عندي وخلصنا كتب كتابك علي ملاك بكرا والسفر كمان يومين
ملاك اتنهدت بغضب:وانا مش هيقفشوني ازاي اكيد عارفين شكلها ولغتها وكدا
محمود:القياده اختارتك عشان انتي بتتكلمي لغات وكمان
أوليفيا من الاصل عربيه وجوزها كمان وبتتكلم لغات وهما ماشافوش وشها قبل كدا وهيا كانت مسافره عشان تتحد مع المافيا الكبيره والي عرفنا ان زعيمها بيتكلم عربي وكمان هوا من مصر اصلا بس خدي بالك دا زير نساء هوا والي شغاليين معاه وهبعتلكم ملف فيه جميع الافراد واشكالهم ومعلوماتهم كلها بس خلي بالكم العمليه دي صعبه ومحتاجه تركيز انتو رايحين للموت برجليكو ياشباب
حسام:تب دورنا ايه انا والغلبان دا
محمود :اولا حسام هتكون المساعد بتاع رعد ومعاه خطوه بخطوه وقدامهم كمان معاه وزياد هيكون الجاسوس وسطهم واحنا هندخله وسطهم علي انه هيكون شغال معاهم ودي مهمتنا احنا
ملاك بضيق:تمام ربنا يستر بس شكلها مش سهله ولازم هنخسر حد
محمود:ان شاء الله ترجعو سالمين بس احذرو واوعو تثقو في اي حد هناك والمافيا دي بتاجر في كل حاجه تتخيلوها والي ملاك شافته في شرم دا من ضمن المافيا دي فخلو بالكم من بعض ياشباب
رعد:تمام بس بردو انا مش عاوز اتجوز البتاعه دي
ملاك:ماتتلم يا كائن انتا انا عارفه هما مستحملينك ازاي اصلا
محمود:بقلكو ايه اتلمو هيا مش ناقصه وعمومًا المافيا كلها عارفه ان أوليفيا وجوزها متجوزين عن حب يعني انتو هتبينو انكم بتعشقو بعض ورعد هيكون اسمه.. روكي..
ملاك:نعم احب مين دا
رعد بقرف:وانا هحب دي ولا هبين حتي
ملاك:وربنا لو ما اتلميت يابتاع انت لخبطك طل”قه وارتاح منك
رعد بغضب:وريني لو تقدري وو
قاطعه رنه تليفون ملاك الي كان مجهول
ملاك:الوو
مجهول:انتي فين
ملاك:موجوده مين
مجهول:مش مهم ياملاك انا عاوز اقابلك في الجنه
ملاك بدهشه:جنه اااه عرفتك
مجهول:هتيجي في حاجات لازم تعرفيها ونتكلم فيها
ملاك بضحكه خبيثه وشر :من عيوني اكييد لازم اجي ههه وانا هفوت لحظه زي دي
مجهول بتنهيده:تمام مستنيكي
ملاك بكره:تمام…. وقفلت في وشه
محمود:هتقابلي مين
ملاك برفعه حاجب:سوري بس دي حاجه تخصني عن اذنك ومتعملش مهتم وكدا
وخرجت من المكتب وهيا متعصبه
رعد بغضب:انا هتجوز البت دي اصلها كانت ناقصه اوووف
وخرج هوا كمان وزياد وحسام وراه ومحمود اتنهد بضيق
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك
كانت وصلت مكان غريب عباره عن ورود كتير وبحيره صغيره وكان مكان هادي جدا ومريح ويشبه الحديقه واسم المكان جنه
نزلت من العربيه واتجهت للمكان الي كان فاضي تماماً ومفيش فيه غير عاصم الي قاعد على احد المقاعد الي بتطل علي البحيره
ملاك قربت :نعمم
عاصم :ملاك كنت عارف انك هتيجي
ملاك قعدت بملل:عاوز ايه ياعاصم
عاصم بحزن:عاوز نرجع تاني
ملاك بوجع:هههه نرجع ااه نرجع ازاي يعني افهم
عاصم بتوتر:تسامحيني وننسي ونرجع لبعض
ملاك بصتله بكره:وانت فاكر بسهوله دي اني ارجعلك دا انت بتحلم
عاصم بحب:بس انا لسا بحبك
ملاك حطت رجل علي رجل:وانا مش بحبك ومعتش بطيق اسمك حتي بكرهك يا عاصم بكرهك
عاصم بغضب:انا معملتش حاجه مايا الي عملت كل حاجه
ملاك بغضب:وبردو مايا الي جابت المخد*رات ياعاصم
عاصم بتوتر:احم هيا طلبت وانا جبت بس
ملاك ضربته بالبوكس في وشه :ليه ياظالم حرام عليك استفادت ايه
عاصم حط وشه في الارض :ملاك انا مكنش قصدي دي غلطه وعدت سامحيني ارجوكي
ملاك بتحدي:مستحيل صدقني ياعاصم انا هدمرلك كل حاجه وهخليك تندم ندم عمرك وتكون عبره لاي حد يفكر يأذي عيلتي او يأذيني
عاصم بتوتر:تب ويونس ياملاك
ملاك:مالو يونس
عاصم بخبث:يونس كان عارف الي كان بيحصل ومتكلمش
ملاك بعد تصديق:انت كذاب يونس عمره مايعمل كدا وعمره ما هيضحك عليا
عاصم:صدقيني ياملاك ممكن تروحي تسأليه كمان
ملاك وقفت بغضب :وديني لو طلعت بتكذب لهقتلك
وطلعت جري برا الحديقه وركبت عربيتها وعاصم ضحك بشر وملاك مكنتش مصدقه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في مكتب رعد
كان رايح جاي بغضب جحيمي وحسام وزياد قاعدين
حسام:ماتقعد بقا خيلتنا
رعد بغضب:مش قادر استوعب انا اتجوز البت دي مستحيل
زياد:والله انا متأكد انك هتوقع في حبها يا رعد
رعد بقرف:دا مستحيل اقع في حب مين هي ناقصه
حسام بتنهيده:رعد انت هتتجوزها شهر ولا حاجه وهتطلقها وهتعيشو زي الاخوات مش مستاهله
زياد:انا شايف ان حسام عنده حق
رعد:بس انا مش بطيقها حتي ازاي اعيش معاها شهر
زياد:انت محسسني انكم رايحين رحله ياابني دي مهمه رسميه
رعد بغضب وتوعد:ربنا يستر والله لهربيها من اول وجديد بنت النجار ولازم اعرفها مين رعد الدمنهوري
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند يونس
بيكون قاعد في شقته وبيشرب وكان معاه رحاب في الشقه وكانت بتشرب معاه
رحاب:مالك يابيبي زعلان ليه
يونس بضيق:مفيش حاجه
رحاب بدلع:تب تعالي وانا هنسيك الدنيا
يونس بقرف:مليش مزاج النهارده
رحاب حطت ايدها علي كتفه بدلع:ليه يا بيبي مين الي مزعلك
يونس بضيق:ماقولتلك مش طايق نفسي الله
رحاب بغيظ:خلاص براحتك وبعدين ال..
قاطعها رن الجرس ورزع الباب
يونس بغضب:مين الي بيخبط كدا دا … وقام يفتح ورحاب خافت
فتح يونس الباب ولاقها ملاك
يونس بدهشه:ملاك؟!
ملاك بغضب:ايوا ملاك يا كذاب…..
وفجأه وضربته بلبوكس في وشه لدرجه انه وقع علي الارض ورحاب اترعبت وجريت عليه
يونس بغضب:مالك ياملاك وبتضربيني لييه
ملاك:الله الله عندك ضيوف عشان كدا
يونس قام وقف بضيق: عاوزه ايه يابنت عمي
ملاك قربت من رحاب وشدتها ورمتها برا الشقه وقفلت الباب ويونس اتوتر وملاك قربت منه ومسكته من التيشرت
ملاك بغضب:سؤال واحد بس وهمشي انت كنت عارف أن عاصم بيدي مخدر*ات لمايا
يونس اتصدم واتوتر:ها أصل مين الي قالك كدا
ملاك بنفاذ صبر:كنت عارف
يونس بخوف:ملاك أنا وانا
ملاك بغضب:ها كنت عارف
يونس نزل ايدها بعصبيه :ايوا كنت عارف ونصحتها كتير وهيا مردتش عليا وكانت بتعمل الي في دماغها وعاصم كام بيدلها غصب لانها كانت ماسكه عليه حاجه
ملاك بدهشه:كنت عارف؟! ومخبي عليا
يونس بتوتر:ملاك هوا ……
ملاك بعدم تصديق وخانتها دمعتها:حتي انت يا يونس طلعت زيهم أنا مش مصدقه دا انت أقرب الناس ليه دا انت كنت اخويا وصاحبي وسري بس انت مش غلطان انا الي غلطت اني وثقت فيك من الأساس
يونس بحزن:ملاك انا اسف والله هوا… وقرب يمسكها
بس هيا زقت ايده بقوه
ملاك بغضب:ابعد عني اياك تفكر تلمسني انت كمان زيهم يا يونس انا بكرهك وصدقني انتهت لأبد
وطلعت من الشقه لقت رحاب علي الباب لسا بصتلها بقرف ومشيت ويونس بيجري وراها
يونس بتوتر:ملاك ملاك استني والله ياملااك بقا
كانت ملاك نزلت وهوا قعد علي السلم وحط راسه بين ايده وانتنهد بغضب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك
كانت نزلت وركبت عربيتها وانطلقت لشقتها بغضب وكانت سايقه بأقصي سرعه
…… في شقه ملاك بتدخل وبترمي حاجاتها بإهمال علي السفره وبتدخل غرفتها وبتقعد علي السرير
ملاك بحزن:ليه يايونس حتي انت كمان طلعت بتكذب عليا ليه كدا حرام عليكم كلكم ياارب انا تعبت خلاص معتش قادره كل حاجه جايه عليا من صغري مفيش حاجه ليا خالص يارررب اقف معايا
وقامت اتجهت للحمام وبعد شويه طلعت وهيا لابسه بيجامه واترمت علي السرير بحزن واتغطت ونامت من كتر التفكير
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري
وتحديدا في الجنينه كانت قاعده ريم لوحدها وبتقرأ كتاب وبتشرب ايس كوفي
حسام:ياسيدي ياسيدي
ريم بإبتسامه:حسام تعالي اقعد
حسام بضحك:ما انا قعدت خلاص
ومد ايده اخد من ايدها الايس كوفي وبدأ يشرب منه
ريم بدهشه:بس انا شربت منه
حسام بهيام:طعمه تحفه عشان شربتي منه يا ريم
ريم بخجل:ها ايه الي جابك يا حسام
حسام بتوتر:عادي كنت معدي قولت اطمن عليكي
ريم:بس كنت جاي تطمن بس
فجأه تليفونها رن وكان رقم مجهول اتوترت واخدت الموبايل وراحت علي جمب بس حسام اتدايق
ريم:ايوا
مجهول:ها عملتي ايه ياريم
ريم بعصبيه:معملتش حاجه ومش هعمل وابعد عن طريقي بقا يا اخي
مجهول:ااه اسمعي يا بت انتي يا النص مليون يا صورك هتنور في البلد كلها يا حلوه
ريم بتوتر:انت إنسان قذر والله لو انا قولت لاخويا ممكن يقتلك
مجهول:مش مهم المهم دلوقتي انا عاوز فلوس فاهمه وابقي قابليني مين هيصدقك
ريم بعصبيه:مش هدفع حاجه والي عندك اعمله اصلك مش راجل انت عيل وجبان كمان….. وقفلت
اتنهدت ريم بقلق ولفت لقت حسام في وشها وقابض ايده بغضب وبيبصلها بنظره غريبه ووووووو
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب
عاصم بخبث:يونس كان عارف الي كان بيحصل ومتكلمش
ملاك بعد تصديق:انت كذاب يونس عمره مايعمل كدا وعمره ما هيضحك عليا
عاصم:صدقيني ياملاك ممكن تروحي تسأليه كمان
ملاك وقفت بغضب :وديني لو طلعت بتكذب لهقتلك
وطلعت جري برا الحديقه وركبت عربيتها وعاصم ضحك بشر وملاك مكنتش مصدقه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في مكتب رعد
كان رايح جاي بغضب جحيمي وحسام وزياد قاعدين
حسام:ماتقعد بقا خيلتنا
رعد بغضب:مش قادر استوعب انا اتجوز البت دي مستحيل
زياد:والله انا متأكد انك هتوقع في حبها يا رعد
رعد بقرف:دا مستحيل اقع في حب مين هي ناقصه
حسام بتنهيده:رعد انت هتتجوزها شهر ولا حاجه وهتطلقها وهتعيشو زي الاخوات مش مستاهله
زياد:انا شايف ان حسام عنده حق
رعد:بس انا مش بطيقها حتي ازاي اعيش معاها شهر
زياد:انت محسسني انكم رايحين رحله ياابني دي مهمه رسميه
رعد بغضب وتوعد:ربنا يستر والله لهربيها من اول وجديد بنت النجار ولازم اعرفها مين رعد الدمنهوري
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند يونس
بيكون قاعد في شقته وبيشرب وكان معاه رحاب في الشقه وكانت بتشرب معاه
رحاب:مالك يابيبي زعلان ليه
يونس بضيق:مفيش حاجه
رحاب بدلع:تب تعالي وانا هنسيك الدنيا
يونس بقرف:مليش مزاج النهارده
رحاب حطت ايدها علي كتفه بدلع:ليه يا بيبي مين الي مزعلك
يونس بضيق:ماقولتلك مش طايق نفسي الله
رحاب بغيظ:خلاص براحتك وبعدين ال..
قاطعها رن الجرس ورزع الباب
يونس بغضب:مين الي بيخبط كدا دا … وقام يفتح ورحاب خافت
فتح يونس الباب ولاقها ملاك
يونس بدهشه:ملاك؟!
ملاك بغضب:ايوا ملاك يا كذاب…..
وفجأه وضربته بلبوكس في وشه لدرجه انه وقع علي الارض ورحاب اترعبت وجريت عليه
يونس بغضب:مالك ياملاك وبتضربيني لييه
ملاك:الله الله عندك ضيوف عشان كدا
يونس قام وقف بضيق: عاوزه ايه يابنت عمي
ملاك قربت من رحاب وشدتها ورمتها برا الشقه وقفلت الباب ويونس اتوتر وملاك قربت منه ومسكته من التيشرت
ملاك بغضب:سؤال واحد بس وهمشي انت كنت عارف أن عاصم بيدي مخدر*ات لمايا
يونس اتصدم واتوتر:ها أصل مين الي قالك كدا
ملاك بنفاذ صبر:كنت عارف
يونس بخوف:ملاك أنا وانا
ملاك بغضب:ها كنت عارف
يونس نزل ايدها بعصبيه :ايوا كنت عارف ونصحتها كتير وهيا مردتش عليا وكانت بتعمل الي في دماغها وعاصم كام بيدلها غصب لانها كانت ماسكه عليه حاجه
ملاك بدهشه:كنت عارف؟! ومخبي عليا
يونس بتوتر:ملاك هوا ……
ملاك بعدم تصديق وخانتها دمعتها:حتي انت يا يونس طلعت زيهم أنا مش مصدقه دا انت أقرب الناس ليه دا انت كنت اخويا وصاحبي وسري بس انت مش غلطان انا الي غلطت اني وثقت فيك من الأساس
يونس بحزن:ملاك انا اسف والله هوا… وقرب يمسكها
بس هيا زقت ايده بقوه
ملاك بغضب:ابعد عني اياك تفكر تلمسني انت كمان زيهم يا يونس انا بكرهك وصدقني انتهت لأبد
وطلعت من الشقه لقت رحاب علي الباب لسا بصتلها بقرف ومشيت ويونس بيجري وراها
يونس بتوتر:ملاك ملاك استني والله ياملااك بقا
كانت ملاك نزلت وهوا قعد علي السلم وحط راسه بين ايده وانتنهد بغضب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك
كانت نزلت وركبت عربيتها وانطلقت لشقتها بغضب وكانت سايقه بأقصي سرعه
…… في شقه ملاك بتدخل وبترمي حاجاتها بإهمال علي السفره وبتدخل غرفتها وبتقعد علي السرير
ملاك بحزن:ليه يايونس حتي انت كمان طلعت بتكذب عليا ليه كدا حرام عليكم كلكم ياارب انا تعبت خلاص معتش قادره كل حاجه جايه عليا من صغري مفيش حاجه ليا خالص يارررب اقف معايا
وقامت اتجهت للحمام وبعد شويه طلعت وهيا لابسه بيجامه واترمت علي السرير بحزن واتغطت ونامت من كتر التفكير
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري
وتحديدا في الجنينه كانت قاعده ريم لوحدها وبتقرأ كتاب وبتشرب ايس كوفي
حسام:ياسيدي ياسيدي
ريم بإبتسامه:حسام تعالي اقعد
حسام بضحك:ما انا قعدت خلاص
ومد ايده اخد من ايدها الايس كوفي وبدأ يشرب منه
ريم بدهشه:بس انا شربت منه
حسام بهيام:طعمه تحفه عشان شربتي منه يا ريم
ريم بخجل:ها ايه الي جابك يا حسام
حسام بتوتر:عادي كنت معدي قولت اطمن عليكي
ريم:بس كنت جاي تطمن بس
فجأه تليفونها رن وكان رقم مجهول اتوترت واخدت الموبايل وراحت علي جمب بس حسام اتدايق
ريم:ايوا
مجهول:ها عملتي ايه ياريم
ريم بعصبيه:معملتش حاجه ومش هعمل وابعد عن طريقي بقا يا اخي
مجهول:ااه اسمعي يا بت انتي يا النص مليون يا صورك هتنور في البلد كلها يا حلوه
ريم بتوتر:انت إنسان قذر والله لو انا قولت لاخويا ممكن يقتلك
مجهول:مش مهم المهم دلوقتي انا عاوز فلوس فاهمه وابقي قابليني مين هيصدقك
ريم بعصبيه:مش هدفع حاجه والي عندك اعمله اصلك مش راجل انت عيل وجبان كمان….. وقفلت
اتنهدت ريم بقلق ولفت لقت حسام في وشها وقابض ايده بغضب وبيبصلها بنظره غريبه ووووووو
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية احببت متمردة)
____
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)