روايات

رواية ملك وعامر الفصل الرابع 4 بقلم وفاء الدرع

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

رواية ملك وعامر الفصل الرابع 4 بقلم وفاء الدرع

 

البارت الرابع

 

الجزء الرابع ..ملك وعامر
ورات هذا الشخص في الريسبشن بياجر غرفه بالفندق وريم راءته وقعت على الارض شالها عامر واتجهنا الى الاسانسير وصعدنا فيه ودخلنا الى الجناح عامر فوقها وبعد ما فاقت قال لها عامر مالك يا ريم حاسه بايه انا هجيب لك الدكتور حالا لان باين عليك بتعب جدا
قالت ريم لا ما فيش حاجه شويه تعب وهيروحوا بسرعه ان شاء الله انا قلت لها الف سلامه عليك يا ريم بصت لي من فوق لتحت من غير ما ترد بولا كلمه
قالت ريم سيبولي لوحدي انا عايزه استريح خرجنا انا وعامر واطمني على مالك ودخلنا نمنا ايضا انا الشك ماليني يا ترى ما هو هذا الشخص اللي ريم ارتبكت اول ماراته كان عندي فضول اني اعرف ما هو هذا الشخص وقلت لازم اراقبها و في اليوم التالي استيقظنا من النوم الفطار دخل الجناح فطرنا احنا الثلاثه مع بعض شربنا الشاي
قال عامر انا ماشي دلوقتي وهاجي متاخر ما تستنظرنيش على الغداء قلت له ربنا يعينك ويرزقك من وسع يا حبيبى قال لي ربنا يبارك لي فيك يا ملك وما انحرمش منك ابدأ يا حبيبة قلبي اما ريم كانت سرحانه ليس سمعت باي كلمه بيني وبين عامر قال لها عامر انت كويسه يا ريم دلوقت فاقت من شرودها وقالت انا بخير قال لها محتاجه اي حاجه قالت له لأ انا احسن دلوقتي
عامر طب لو احتجتم اي حاجه اتصلوا عليا فوراً وخرج عامر وذهب الى عمله انا اخذت مالك من الداده بلعب معه وبيكون سعيده جدا وانا مع هذا الطفل بحس انه ابني لان من يوم ولادته وهو معي اكثر من امه وريم في وادي تاني خالص تليفون الجناح رن لكن رفضت ترد قمت انا رديت الو مين حضرتك يا فندم سمع صوتي قفل السكه بسرعه
انا كنت في بالي اكيد هو عايز ريم وهو ده الشخص اللي اتصل عليها وكانت متعصبه عليا واكيد هو نفس الشخص اللي شفته يا ترى عايز منها ايه وخايفه منه للدرجه دي ليه انا حاسه ان في شيء غامض لكن فقدان الذاكره مش متذكره اي شيء سبتها قاعده لوحدها واخذت مالك ودخلت في الغرفه الثانيه اللي بالجناح لكي اراقب الموقف وبالفعل بعد 10 دقائق تقريبا التليفون رن وسمعتها وهي بتتكلم وتقول انا جايه حالا علشان ننهي كل شيء انت في انهي جناح هو……..؟في غرفه 25 يعني ماشي وقفلت السكه كان في مايكات موجوده في شنطه عامر دايما معه اخذت مايك منهم وخرجت بسرعه قبل ما تخرج من الجناح وضعته في شعرها بدون ما تشعر وخرجت وذهبت اليه وسمعت الحديث اللي دار بينهم بالكامل مشاجره شديده قال لها هذا الشخص انه عايز ابنه مالك ده ابني وانا هاخده منك غصب عنك انا اتصدمت جدا لما سمعت هذا الكلام وقالت ريم له ده ابني انا انت نسيت اللي عملته فيا كنت عايز مني اني اجهضه لكن لو كنت عملت اجهاض كنت هموت فيها وقلت لك هذا الكلام لكن انت اصريت على ذلك قال الشخص خلاص لو مش عايزه تعطيني إبني اخذ منك الا انا محتاجه لان لو ما اخذتش الا انا عايزه هقول لزوجك على كل شيء انت فاهمه ولا لا
قاللت ريم وانت عايز ايه بقى الشخص عايز كل حاجه منك شخصيا نرجع زي ما كنا واللي انا عايزه منك تعطيه لي ريم اللي عايزه مني شخصيا فلوس كل الفلوس اللي انت محتاجها انا هعطيها لك قال هذا الشخص فلوس ايه يا ام فلوس انت عارفه ان انا ممكن اغرقك فلوس انا عايزك انت شخصيا لان ما فيش واحده اخذت اللي انا عايزه منها غيرك ما لقاش غير القلم نزل على وجهه هو اخذ القلم ونزل فيها ضرب انتى بتضربيني انا ده انت يومك مش هيعدي النهارده وهي بتتخلص منه وجريت وجدت سكينه امامها مع الفاكهه اخذتها لكي تضربوا بها انا قلت لازم اذهب الى هناك لكي الحق هذا الجريمه وذهبت الى هناك بالفعل وهي بتفتح الباب راتني امامها قالت لي انتى ايه اللي جابك هنا قلت لها وجايه ارد عليها رايت المنظر البشع السكينه في قلبه والدم سايل على الارض خفت من هذا المنظر وقلت لها لماذا فعلت ذلك وضعتى نفسك في جريمه اكبر من الجريمه اللي قبلها وانا بقول هذا الكلام وبسط لي وزقتني وقعت على الارض اتخبطت في راسي وفقدت الوعي وهنا الكارثه الكبيره
…. يتبع……

 

 

 

 

 

 

 

 

0 0 votes
Article Rating
____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

Subscribe
نبّهني عن
guest

0 تعليقات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x