رواية فهد وليلى – هي من سرقت قلبي الفصل الثالث 3 بقلم هالة محمد
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)
رواية فهد وليلى – هي من سرقت قلبي الفصل الثالث 3 بقلم هالة محمد
البارت الثالث
#هي_من_سرقت_قلبي
#هاله_محمد
#البارت_الثالث
خرج فهد يدور علي ليلي في كل مكان لكن ليلي فص ملح وداااب
فهد : هي راحت فين…..
…..: هي مين دي يابيبي انا هنا اهو….
فهد : اهلا سميه……
سميه باست فهد من خده وبدلع : في حاجه بتدور علي مين……
فهد بضيق : لا ابدا مفيش حاجه…..
نتعرف علي سميه
فتاه جميله عندها واحد وعشرين سنه لبسها مكشوف جدا تحب السهر وتعشق الحفلات همها الوحيد أنها تتجوز فهد عشان فلوسه مش بيفرق معاها الحب لكن فهد لا يحبها
عند ليلي
علا : ايه يا ليلي وشك اصفر كده ليه ….
ليلي : واحد شافني لو مكنتش جريت بسرعه كان مسكني…..
علا : يالهوي خلاص بقي ياليلي تعالي نرجع الميتم….
ليلي : انتي هبله يابت نسيتي انك اتجوزتي ولا ايه وبعدين انا مستحيل ارجع تاني ……
علا : اه صح نسيت والله…..
تاني يوم عند علا
اشرف : ههههه انا قلتلك يا ليلي مش هتعرفي دي عايزه ناس متخصصه وانتي اول ماهتسرقي راحه وسط ناس كتير…..
ليلي بغيظ : اسكت بقي انا مخنوقه دلوقتي عشان مطلعشي خنقتي عليك….
علا : رايحه فين ياليلي….
ليلي : نازله اتمشي شويه سلام……
نزلت ليلي وفضلت تتمشي وتكلم نفسها : انا فاشله حتي السرقه مش عارفه اعملها ….
ليلي شافت واحد واقف جنب عربيته قررت انها تروح تسرقه
راحت ليلي تسرق راح مسكها لكن ليلي ضربته بالرجل وجريت.
….. :اااااه حرامي الحقني يا شويش ….
الشويش : خير يا استاذ …..
…….: البت اللي هناك ديه كانت عايزه تسرقني….
الشويش فضل يجري ورا ليلي وهي تجري لحد لمه لقت باب مفتوح وراحه داخله فيه
الشويش : ماشفتش بت بتجري من هنا…..
البواب مسعود : لا…
الشويش : يمكن دخلت عندك وانت ماخدتش بالك….
مسعود : ليه يا بوي طرطور جاعد إياك محدش يجدر يدخل ولا يخرج من غير لمه اشوفه…..
مشي الشويش ودخل مسعود يبص في الجنينه لقي باب الجنينه مفتوح راح قافله
مسعود لنفسه : أباه انا نسيت اجفله …..
ليلي مستخبيه شافته بيقفل الباب ليلي لنفسها : لا لا متقفلوش هخرج ازاي دلوقتي…..
مسعود لنفسه : أمه الف في الجنينه أجده ….
مسعود فضل يلف في الجنينه ليلي حست أنه هيشفها لقت باب كان ازازه مكسور راحت داخله منه
ليلي لنفسها : انا هفضل هنا يمكن الغبي ده يتحرك من مكانه وانا أخرج…..
دخل البواب عند باب الازاز المكسور
مسعود : واه دانا نسيت بكره هجيب حد يصلحهو بدل ما البيه يبهدلني….
وراح مسعود قعد مكانه
ليلي خرجت من الڤيلا وراحت عند باب الجنينه اللي دخلت منه لقت الباب مقفول بالقفل والبوابة قاعد عند البوابه مش بيتحرك..
ليلي : هعمل ايه، انا هدخل اقعد جوه وخلاص يمكن يقوم….
دخلت ليلي الڤيلا فضلت تتفرج عليها
ليلي : اه يا ولاد الاغنيه لمه اشوف يمكن الاقي حاجه الواحد يعرف ياخدها ، بس انا جعت اكيد في اكل هدخل اشوف في التلاجه……
ليلي لسه هتدخل المطبخ سمعت صوت في الڤيلا خافت جدا وجريت تستخبه لقت اوضه صغيره دخلت فيها وقفلت الباب
ليلي بتنهج : انا باين عليه هتافش ، (بصت علي الاوضه) ،هي ايه الأوضه دي مش زي بقيت الاوض صغيره كده ليه …
فتحت ليلي الدولاب لقت عبايه فلاحي وطرحه، اه دي اكيد اوضه الشغاله، انا هفضل قاعده هنا وبعدين هخرج باليل يكون البواب الغبي ده نام
Every F&B Concept
Sponsored By ACT Hospitality
North Coast: Powered by ACT – Day & Night ☀️🌙 From the first coffee of the day to late-night fine dining, ACT is behind every scene, powering every moment. Every F&B concept, from coffee stores, quick-service restaurants, or ice cream trucks to fine-dining restaurants, all powered with a…
View quote
قد يعجبك أيضاً
اسيرة الغابة بقلم Riamhossein20
اسيرة الغابة
157K
2.8K
تحذير:: تحتوي الرواية على الفاظ غير لائقه⭕ بريئه من ذنوبكم جميعاً
🥀الروايه الاول🥀 (قـٕلـب امراه صعيديه)🥀من سلسله الصعيد،🥀 بقلم Ahmed8xx8Ahmed
🥀الروايه الاول🥀 (قـٕلـب امراه صعيديه)🥀من…
32.1K
699
جيت بحكايه جديده كلام حلو عن الصعيد تعرف أن الصعيد مشهورين ف العالم كلو ادخل علامنا واتعلم
راية العشق بقلم Hebahassan77
راية العشق
293K
5.9K
"" أجبره والدة علي طردهم من المنزل ، مما سبب فجوة بين الاب والابن لطرد ه لحب حياته ،ولكن هل من تلاقي مرة اخرى تحت رايه العشق حيث لا سلطه لجبروت بشر …."
مجنونه حياتي بقلم al5yal
مجنونه حياتي
1.2M
42.1K
هي مجنونه جدا…وطيبه جدا .كل اللي يعرفها بيحبها..جدا .محجبه ..مع انها طيبه بس فكر تغلط فيها..هتقلب ولسانها اكول من بلد .. أما هو عصبي جدا يحاول أن يكبت أعصابه ولكن في أ…
” كنت اداوي الناس .. وقلبي احتاجك انتي تدواينه ” بقلم arwah2012-YT
” كنت اداوي الناس .. وقلبي احتاجك انتي تدواي…
27.9K
1.5K
الكاتبه : اروى ✍🏻❤️
غسان الصعيدي بقلم SohailaAshor22
غسان الصعيدي
1.8M
38.1K
روايه بتحكي عن شاب صعيدي اسمه غسان كانت عايش حياه سعيده مع ابنه ومراته لحد ما مراته ماتت وبعدها امه ضغطت عليه يتجوز بنت عمه بالغصب وبعدها التار هخليه يتجوز للمره التالته…
عشق صعيدي بقلم RahmaaMoohamed
عشق صعيدي
1.1M
17.3K
انا صعيدي لا تهزني امراه…وانا انثي تميزتُ بالكبرياء فمن أنت ياهذا لتظن اني سوف اخضع لگ 💜
بره
عامر : مالك يا فهد انت من امبارح مش طبيعي ، وكمان انت بقالك فتره مش بتيجي الفيلا دي ايه اللي حصل…
فهد : مفيش يا عامر انا بس مخنوق شويه فقلت اجي اقعد هنا يومين تلاته……
عامر : سميه صح، انت مش بتحبها يا فهد ايه اللي غصبك سبها ….
فهد : ماانا كنت هتجوز اللي بحبها عملت ايه يعني غير أنها خانتني…..
عامر. : يعني ايه عشان حبيت مره وطلعت مش كويسه هتدبس نفسك في واحده مش بتحبها ….
فهد : سيبك بقي من الموضوع ده انت هتبات معايه النهارده ….
عامر : لا ياعم انا هروح انت عايز الحاجه متدخلنيش البيت ….
فهد : هههه ، ماشي ياعم ابقي سلملي عليها……
عامر : ماشي يا صاحبي خلي بالك من نفسك …
مشي عامر وفضل فهد قاعد علي الكنبه يفكر في حاله وبعدين دخل علي أوضه ينام
عند ليلي: هوانا هفضل قاعده كده الساعه بقت 2 انا هخرج اشوف كده يمكن اللي بره مشيوا …
ليلي خرجت ملقتشي حد : الحمد لله مفيش حد انا هخرج اخيرا ….
خرجت ليلي وراحت عند الباب لقته مقفول بالمفتاح
ليلي : انا نخرج من مكان ما دخلت وخلاص ….
سمعت صوت جريت تاني علي الأوضه
ليلي : لاءه بقي انا شكلي هفضل هنا لحد الصبح…..
نامت ليلي وطلع النهار الساعه 7 الصبح لبست ليلي الجلابيه والطرحه اللي لقتها في الدولاب وخرجت من الأوضه
فهد : انتي مين وبتعملي ايه هنا….
ليلي وهي مديه ضهرها لفهد وراحه مخبيه وشها بالطرحه وبصت لفهد
ليلي : انا..انا الشغاله يابيه….
ليلي في بالها : يا نهار اسود ده هو اللي كان في الحفله اكيد هيعرفني ياعيني عليكي ياليلي ياحببتي مكنشي يومك يا صغيره علي السجن ياني…….
فهد : شغاله ومين اللي جابك….
ليلي : البواب….
فهد : انا مقلتش اني عايز شغاله وبعدين انتي هنا من أمته ودخلتي ازاي….
ليلي بتداري فرحتها أنها هتخرج : خلاص يا سعت البيه انا همشي ، انا اهلي جبوني من الصبح بدري وسفروا البلد والبواب داخلني من الباب التاني…
فهد : خلاص ادخلي اعملي قهوه وحضري فطار….
ليلي : بس….بس……
فهد : بس ايه ياله روحي…..
ليلي : طلامه مش عايز شغاله يابيه انا همشي…
فهد : قلتلك خشي اعملي قهوه ومتتكلميش كتير دماغي بتوجعني…
ليلي دخلت وبتكلم نفسها : كتك وجع في معميعك وبيقولوا عليه لساني طويل اومال لو شافوا لسان الجدع ده كانوا قالوا ايه….
دخلت ليلي حضرت فطار والقهوه.
ليلي : الفطار جاهز….
فهد : وانتي مخبيه وشك كده ليه انتي لبسه نقاب ….
ليلي : لا بيه بس عندنا عيب اننا نبين وشنا كفايه عنينه نشوف بيها….
فهد : بس انتي باين عليكي صغيره ….
ليلي : مش اوي عندي 18 سنه …
فهد : طب ايه اللي غصبك علي الشغل …..
ليلي بكذب : اكل العيش يا بيه واحنا غلابه واهلي شغلوني هنا وسافروا…..
فهد : يعني ملكيش حد …
ليلي : لا يا بيه….
فهد : خلاص في اوضه هنا. ممكن تنامي فيها…
ليلي في سرها نعم يا لهوي عليه وعلي غبائي الواد اشرف بهت عليه طب كنت قلتله أن في مكان هقعد فيه
ليلي : لا يابيه انا هتصرف…
فهد : ازاي يعني انتي بتقولي ملكيش قرايب هنا واهلك سافروا هتتصرفي ازاي يعني….
حد رن الجرس
فهد: واقفه ليه روحي افتحي……
جريت ليلي وفتحت الباب
مسعود : انتي مين….
ليلي : انا الشغاله…..
مسعود : ومين جابك لو فهد بيه كان عايز شغاله كان جلي…..
ليلي في سرها : الله يخربيتك هتكشفني….
ليلي : انت مالك وبعدين عايز ايه …
مسعود : واه هشوف البيه لو عايز اجبله حاجه……
جه عليهم فهد : تعالي يا مسعود ، انت جبت حد يركب باب ازاز بدل اللي انكسر….
مسعود : ايوه يا بيه هو جاي بعد ساعه يصلحه…..
فهد : ماشي يا مسعود روح انت….
مسعود : يا بيه الشغا…….
ليلي زقت البواب علي بره : امشي بقي وبعدين لو عزنا حاجه هبقا اقولك…
فهد : عايز ايه يا مسعود….
ليلي : لا لا يا بيه ده كان هيسال لو عايز حاجه ……
فهد : طب ياله يا….، انتي اسمك ايه….
ليلي : اسمي……
+
#هاله_محمد
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية فهد وليلى – هي من سرقت قلبي)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)