سواق الهرم

انا طارق 26 سنه خريج تجاره انجلش بس الحال واقف طبعا والشغل محتاج واسطه والدنيا في مصر بعد التعويم بقت فوق طاقة اي حد انا يعتبر عايش في شقة لوحدي في الهرم وشاري عربية بالورث بتاعي شغال بيها اوبر ومشاوير للمعارف وكدا ، اي حاجه تسند في الزمن المنيل دا
بتبدأ قصتي في يوم من ايام الشتا زي دلوقتي كدا وانا في الزمالك وكنت في الوقت دا شغال اوبر وتقريبا طول اليوم معملتش غير مشوارين بس والفترة دي كنت محتاج فلوس عشان الدنيا كانت مش احسن حاجة معايا ، وانا راكن على جنب وسرحان في كوم الحاجات اللي ورايا لقيت حد بيخبط عالازاز بتاع الباب جنبي وببص لقيت حتة قمر نازل من السما بنت في اواخر العشرينات لابسة بنطلون اسود ليجن حاضن رجلها المصبوبة وطالع لفوق على فاخد وطيز مشوفتش زيهم قبل كدا ولابسه هاي كول ابيض وبزازها هينطو منه خلاص و وشها تحس من كتر جماله انك مش قادر ترمش وانت باصصلها وكانت لابسه بالطو جلد مخلي شكلها مودل بجد ، المهم انا فوقت من سرحاني دا على صوتها وهيا بتقولي بضحكة كدا : شكلي جيت في وقت مش مناسب ، فانا لسا متنح ومش مستوعب هيا بتقول ايه فقولتلها
انا : هااا
البنت وهيا بتضحك : لااا دا انت مش مركز خالص
انا : لا خلاص مركز معاكي اهوو بس بصراحه توهت في القمر اللي بيكلمني
البنت : هنبدأها بمعاكسة بقى عموما مقبولة منك يااا
انا : طارق وانتي ؟
البنت : سحر
انا : اسم على مسمى فعلا
سحر : هههههه ماشي مقبولة منك ، المهم عاوزة اسألك على حاجه
انا : أأمرني يا قمر
سحر : تسلم ، انا بصراحه مش لاقيه مواصلات خالص وبيتي مش هنا وفوني فصل شحن ومش عارفة اكلم حد فلو ممكن توصلني لحد البيت واحاسبك عالمشوار دا
انا : تحت امرك بس مش هاخد منك فلوس انتي كدا بتغلطي فيا
سحر : لو مش هتاخد مش هركب وبعدين واضح انك شغال اوبر فاعتبر دا مشوار زي اي مشوار
انا : وعرفتي منين اني شغال اوبر
سحر : من الفون اللي انتي معلقه جنبك وسايبه مفتوح دا مثلا
انا بضحك : طب اركبي يا لمضه خليني اوصلك شكل الجو هيعملها معانا اصلا
ركبت جنبي وهيا بتضحك وبتقولي : بقى انا لمضه ماااشي
دورت العربية واتحركت وسألتها ساكن فين بقى والرد صدمني
سحر : الهرم
انا بصدمه : انتي بتهزري اكيد
سحر : ليه يعني
انا : اصل انا ساكن في الهرم
وعرفت انها يعتبر ساكنة في نفس منطقتي وبين بيتي وبيتها حوالي ربع ساعة وبالعربية يبقو خمس دقايق كمان
فضلنا نتكلم طول الطريق عن حياتها وحياتي وعرفت انها متجوزة وجوزها شغال في الامارات وبينزل كل 4 شهور يقعد معاها اسبوعين ويسافر تاني وعندها بنت صغيره عندها سنه واما بتبقى خارجة بتسيبها عند مامتها وانا حكيتلها عن حياتي واني عايش لوحدي واني متخرج من تجارة وطبعا سألتني مش شغال بشهادتك ليه وقولتلها ان الموضوع محتاج واسطه وكدا وبعدين سألت السؤال المعتاد
سحر : طب بما انك عايش لوحدك مش متجوز ليه ؟
انا : مهو الموضوع لو على قد الشقة بس كان هيبقى امره سهل
سحر : امال عاوز ايه تاني
انا : في دهب وعفش وتجديد للشقة طبعا وخطوبة ومصاريف وووو
سحر وهيا بتضحك : براحه براحه ايه كل دا
انا : منا قولتلك الموضوع مش على قد الشقة بس ، وبعدين قولت اجس نبضها واشوف هتعمل ايه فكملت كلامي
انا : الشقة دي للشقاوة بس انما الجواز دا موضوع كبير
فلقيتها ضحكت كدا وبصتلي بصة انها فاهمة كلامي ولقتها بتقولي
سحر : وانت شكلك شقي اوي ومش راحم نفسك
انا : انا يبنتي دا انا غلبااااان
سحر بضحكة فاجرة : واضح انك غلبان فعلا بأمارة عينك اللي مركزة معايا اكتر من الطريق وبنطلونك اللي كمان شوية هيتخلع من مكانه
ببص عالبنطلون وكان زبي واقف بسببها خصوصا انها اما ركبت قلعت البالطو وهيا جسمها ملبن اصلا
انا : شكلك انتي كمان شقيه يا سوسو ومركزة اوي
لقيتها عضت شفتها اللي تحت وبتقولي مهو منظر يستحق التركيز
انا : طب ما تركزي من قريب بدل ما انتي مكسوفة كدا
لقيتها بكل جرأة حطت ايدها على زبي وبتقولي بس هو هيتحمل قربي
انا : طلعيه بنفسك وشوفي
وانا لسا بخلص الكلمة ولقيتها بتفك الحزام وبتشد البوكسر وبتطلع زبي واول ما شافته شهقت وقالتلي ومخبيه كل الوقت دا عني
بالمناسبة انا زبي 19 سنتي وتخين واتخن حاجة راسه ، مش عملاق يعني بس في النيك جامد
ولقيتها نزلت خدت زبي في بوقها وشغاله مص ولا اجدعها شرموطة ، هديت العربية وركنت على جنب وانا العربية عندي متفيمه فمستحيل حد يشوفنا وهيا شغالة مص في زبري وانا دخلت ايدي جوا البنطلون بتاعها واووووف بجد طيزها طريه اوووي ولابسه اندر فتله روحت مديها بعبوص في نص طيزها وسمعت احلى ااااه براحه
انا : لابسه اندر فتلة يا لبوة وانتي نازلة
سحر : احححح ايوا عشان احس بالازبار وهيا بتحك في طيزي
عرفت انها بتهيج من الشتيمه فقولتلها طب تعالي يا لبوتي ، وخدتها ورجعنا عالكنبة اللي ورا وقلعتها هدومها وبقت بالاندر والبرا واحا على جسمها بجد بزازها مشدودة وكبيرة وجسمها كله ابيض زي الشمع وطيزها تتاكل بجد ، نمت على ضهري وهيا فوقي وعملنا وضع 69 وهيا شغالة مص في زبري وانا بلحس كسها وابعبص طيزها واضربها عليها والدنيا بتمطر برة جامد ودا مغطي على صوتنا جوا العربية
فضلت الحس كسها وامص زنبورها واشفطه وكل ما ادخل صباعي في طيزها تهيج اكتر وتزود في المص وطيزها مكانتش واسعه اوي بس كانت نضيفه فشخ ، فضلت ابعبصها واول ما دخلت صباعين في طيزها لقيتها سابت زبري وشهقت وغرقتني
سحر : احححححح طيزي اتفشخت
انا : كل دا يا لبوة وانا لسا ببعبصك بس امال اما ادخله
سحر : لا مش هقدر دا يفشخني
ضربتها على طيزها وقولتلها : كملي مص يا متناكة وسيبي الفشخ دا عليا
سحر : انت تؤمر يا دكري
مسكت زبي وبقت بتمص زي المجنونة وانا قولت اهيجها اكتر وبقيت ادخل صباعي في كسها وانا بمص زنبورها في بوقي لحد وصلت لل G-spot واول ما لمستها لقيت نافورة ميه بتغرقني وجسمها كله بيترعش استنيت اما هديت شوية
سحر : انت عملت فيا ايه انا اول مرة اجيب كدا
انا : دا يدوب بسخنك يا لبوتي عشان كسك يبقى جاهز
سحر : بتسخن ايه دا انا كسي اتفشخ انا مش قادرة خلاص
نيمتها عالكنبة وفكيت البرا ونمت فوقها وزبري بين شفايف كسها وبحكه فيهم وخدت شفايفها في بوسه فاجرة وانا بقفش بزازها الملبن وهيا بتزوم وبتحرك وسطها مع زوبري ، وسبت شفايفها ونزلت ارضع احلى واجمل بزاز حلمات واقفة ولونها وردي وطريه زي القشطة فضلت امص حلماتها وارضع واقفش وهيا بتقولي ابوس ايدك دخله وافشخني بقى وانا مش سائل فيها وهيا بتزوم وتحرك وسطها اكتر لحد ما ظبطت زبري على فتحة كسها وروحت رازعه جواها مرة واحدة ولولا المطر كان زمان الشارع سمع صوتها وهيا بتصرخ
سحر : ااااااه فشخت كسي اححححح نيكني اوي
انا : هفشخك يا لبوة واعشر كسك الهايج دا
فضلت ارزع فيها وانا ماسكها من وسطها وزبري بيدخل كسها السخن ولاحظت انه ضيق بس اكيد من قلة النيك ، وهيا ماسكة بزازها وبتقفش فيهم وبتقولي انا خلاص بقيت لبوتك افشخني وافشخ كسي مش قادرة يا طارق انا هايجة اوي عاوزة اتناك واتعشر املي كسي لبن اححححححح ، وانا شغال نيك فيها وبقولها هفشخلك كسك يا متناكة هفشخ كل حتة فيكي وبرزع فيها لحد ما بضاني لزقت في طيزها وهيا بتدعك كسها وبتقولي مش قادرة هجيب ولقيتها زقت زبي لبرة وفتحت حنفيه على زبري وجسمها بيترعش تاني وعينها قلبت وخلاص هتروح في النوم روحت رزاع زبري تاني جواها لقيتها صوتت
سحر : ااااااااه مش قادرة كفاية كسي اتهرى
انا : انا لسا مجبتش يا لبوة وانا اللي اقول امتى كفاية
سحر : احححححح هاتهم في كسي وطفي نااره ااااه
رفعت رجلها على كتفي وبقيت برزع فيها جامد وهيا ااااااه احححححح انا مكنتش بتناك قبل كدا اوووووووف نيك كمان وافشخني اااااه ، وانا شغال نيك فيها بكل سرعتي لحد ما خلاص قربت اجيب روحت ضامم رجلها على بعض عشان كسها يبقى ضيق اكتر وبقيت بدخل زبري بسرعه اوي جواها وهيا ااااه كفاية هاتهم وريح كسي بقى ااححححححح قولتلها خديهم في كسك اهوو يا لبوة وزبري نطر جواها كمية لبن كبيرة
سحر : اححححح بيلسع اوووي
ضربتها على طيزها وبقولها : الدور على حتة الملبن دي
سحر : لااا مش هقدر خالص انا جسمي اتفشخ
انا : ماشي يا لبوتي خليها مرة تانيه عشان نبقى واخدين راحتنا اكتر
قومتها ولبست والعربية كلها بقت ريحتها نيك وخدتها وصلتها لحد البيت وخدنا ارقام بعض واتفقنا اني اروحلها البيت قريب بس اما تظبط الدنيا عندها وسبتها ورجعت انا عالبيت وفضلت نايم لحد تاني يوم العصر وصحيت على تلفون هيشقلب حياتي خالص لفترة كبيرة ….
يا ترى مين اللي رن عليا وازاي حياتي هتتغير دا اللي هنعرفه في الجزء التاني من سواق المتعة ، مستني رأيكم وتعليقاتكم عالقصة واكمل ولا كفاية كدا

الجزء الثاني
بشكر كل الاشخاص اللي شجعوني اكمل واوعدكم القصة هتعجبكم اكتر قدام لسا التقيل مجاش ، وبدون مقدمات كتير يلا نبدأ الجزء الجديد
وقفنا الجزء اللي فات اما رجعت البيت ونمت وصحيت على تلفون
انا بصوت نعسان : الوو مين
الشخص : انت لسا نايم دا كله يبني احنا بقينا العصر
انا : هتقول مين ولا اقفل السكة
الشخص : براحة يا عم انا احمد ابن خالتك
انا : طب ما تقول من الاول يا زفت وبعدين بترن عاوز ايه
احمد : تصدق انا غلطان اني بكلمك وانا اللي كنت جايبلك شغلة تاكل من وراها الشهد غور نام
انا : ابو حميد اخويا وحبيبي فينك يا راجل واحشني
احمد : دلوقتي بقيت واحشك يا خول اول ما عرفت ان فيها مصلحة بقيت حبيبك
انا : ما انت عارف الظروف يا علق وبعدين هو انت مقطع السؤال يعني
احمد : طب خلينا في المهم وراك حاجة انهارده بليل
انا : لا فاضي اشمعنا
احمد : في واحد خليجي معايا في الشغل وانت عارف انا شغلي في شرم وهو متجوز ومراته قاعدة في فيصل جنبك وهو عاوز حد ثقة يوصلها تعمل شوبنج وتجيب حاجات وكدا وانت كل اللي عليك انك هتوصلها وتستناها تخلص وترجعها وهتاخد في الطلعة دي 10 بواكي قولت ايه
انا : ابعت اللوكيشن بسرعة مش قادر اتنفس
احمد : هههههههه بص عالواتس هتلاقيه كنت عارف اصلا انك علق وهتوافق
انا : اكيد هوافق طبعا دي فرصة متتعوضش
احمد : انا بعتلك رقمه عالواتس مع اللوكيشن اتواصل معاه وافهم منه الدنيا بقى
انا : اشطا يا برنس متحرمش منك
قفلت مع احمد وقومت خدت دش وعملت سندوتشين اكلهم مع كوباية القهوة وفتحت الفون اشوف الواتس بقى ، لقيته باعت اللوكشين وخدت الرقم سجلته واتصلت بيه وكان اسمه ابو زياد
انا : الوو ازيك يا ابو زياد
ابو زياد : اهلا اهلا ازيك يا طارق
انا : تمام ، كان احمد كلمني انك عاوزني في مشوار
ابو زياد : ايوا بالظبط واكيد هو قالك التفاصيل
انا : ايوا وجاهز في الوقت اللي يناسبك
ابو زياد : عاوزك تروح عند اللوكيشن دا الساعة 8 وهبعتلك رقم المدام عشان تقدر تتواصل معاها وتعرف توصلك
وبعدين كمل كلامه
ابو زياد : رقمك دا عليه انستا باي يا طارق
انا : ايوا اشمعنا
وسكت هو لحظة ولقيت جالي رسالة ان اتحولي 5000
انا : طب ليه كدا يا ابو زياد مش اما اخلص المشوار الاول
ابو زياد : دي حاجة بسيطة يا طارق وبعدين اي حد من طرف احمد يبقى ثقة وحبيبي
انا : مش عارف اقولك ايه بصراحة بس تسلم ومتقلقش هبقى قد الثقة دي
ابو زياد : ودا العشم بردو ، هسيبك بقى عشان عندي شغل
انا : تمام يا كبير سلام
قفلت مع ابو زياد وببص في الساعة لقيتها 6.30 قومت غيرت وظبطت نفسي ونزلت ظبطت العربية وخدتها واتحركت و وصلت عند اللوكيشن الساعة 8 الا ربع وطلعت رقم مرات ابو زياد ورنيت عليها وردت
انا : الوو ام زياد معايا
ام زياد : ايوا مين انت
انا : انا طارق سواق العربية اللي هتبقى معاكي انهارده ابو زياد كلمني عشان اوصلك وارجعك البيت تاني
ام زياد : اهلا يا طارق انت فين
انا : انا موجود عند اللوكيشن حضرتك هتلاقي عربية سودا وراكنة في وش البرج وانا واقف قدامها
ام زياد : تمام هنزلك دلوقتي
انا : تمام مستنيكي
فضلت واقف حوالي عشر دقايق كدا وسرحان في الطياز اللي رايحه جايه قدامي لحد ما لقيت بطل داخل عليا
اوصفلكم ام زياد بقى ، طويلة بس مش اوي ولابسة عباية سمرا مش مجسمه بس جسمها واضح فيها ، بزازها كبيرة بشكل ملفت وطيزها تحس انها بتقول للناس بصو عليا وافشخوني بعيونكم ولافة طرحة يدوب لحد نص شعرها و شعرها حرير اصلا وملامحها جميلة لدرجة تسحر وعندها غمازة بتبان من غير ما تتكلم حتى ، انا واقف مبهور بجمالها ومركز مع كل تفصيلة فيها واول ما قربت لقيتها بتسألني
ام زياد : انت طارق
انا وعيني مبهورة بجمالها : ايوا انا واكيد انتي ام زياد
ام زياد : ايوا انا
انا : اتفضلي ، وفتحتلها باب العربية وركبت وانا ركبت
انا : تحبي نروح فين بقى يا ام زياد
ام زياد : عاوزة اروح مول العرب
انا : تحت امرك يا ام زياد
ام زياد : بلاش ام زياد دي قولي يا نها
انا : حاضر يا نها ، تحبي تسمعي حاجة معينة ولا مشغلش حاجة
نها : شغل حاجة هاديه على ذوقك
انا : بس كدا انت تؤمر يا جميل
طبعا كل دا بكلمها في المرايه بتاعت العربية لانها راكبة ورا ، وشغلت اغنيه هاديه لحماقي وهيا سرحانة في الطريق ، وانا ركزت في الطريق قدامي وكل شوية ابص عليها في المرايه وهيا خدت بالها واما عيوننا بتيجي في عيون بعض بتبتسم
وانا باصص عالطريق كانت هيا خدت بالها ان في حاجة بيضه عالباب من الجنب كدا فخدتها بطرف صباعها وشمتها وعرفت انها لبن مني ، كنت انا مخدتش بالي منها وانا بنضف العربية بعد ما نكت سحر ، وانا ببص في المراية وشوفتها وهيا بتشم اللبن بتاعي وحطته على طرف لسانها وبعدين خرجت منديل ومسحت صباعها ولقيتها باصة ومركزة معايا وانا عملت نفسي عبيط طبعا وبشتم نفسي عالغباء بتاعي دا
وبعدين كلمت نفسي ودا كان الحوار
انا : يخربيت الغباء يعني مكنتش عارف انضف كويس تقول عليا ايه دلوقتي
انا2 : مش هتقول حاجة انت يعني مشوفتش كانت بتشم لبنك ازاي وداقته كمان
انا : بس يا شرموط انت هتوديني في داهيه
انا2 : ومين قال كدا بس دي شكلها هايجة وعاوزة تتناك وكمان جوزها مسافر واكيد محرومة
انا : تفتكر
انا2 : طبعااا حتى بص فكت الطرحة ازاي ومبينه فرق بزازها
ببص عليها في المراية لقيتها عملت كدا فعلا ، وهنا زبي اعلن تمرده وبدأ يقف عليها خصوصا انها زي القشطه
انا : احنا خلاص قربنا نوصل يا نها هوصلك لحد البوابة واركن واستناكي وانتي وقت ما تخلصي كلميني
نها : بس انا خايفة اتوه جوا المكان الكبير دا ممكن معلش تيجي معايا لو مش هتقل عليك
انا الشيطان خلاص لعب في دماغي وقولت خلاص اروح واجس نبضها واشوف
انا : تحت امرك يا جميل انتي تؤمري
لقيتها ضحكت بدلع كدا وقالتلي تسلملي
طبعا انا زبي كان وقف خلاص ولولا اني خايف من رد فعلها كنت نطيت عليها
خدتها وروحنا ركنا العربية ونزلنا وماشيين جنب بعض وهيا خلاص خطوة وهتلزق فيا ، دخلنا المول وفضلنا نلف شوية عالمحلات بتاعت الميكب واللبس وكان كل محل ندخله الاقيها بتوريني وتاخد رأيي لدرجة واحنا في محل لقيت البنت اللي في المحل بتقولي المدام ذوقها حلو جدا وهيا سمعت كدا وضحكت وانا معلقتش بس مسكت ايديها وطبطبت عليها وهيا وشها احمر من الكسوف وبعد ما خرجنا لقيتها بتقولي
نها : ايه اللي انت عملته دا يا طارق
انا : عملت ايه
نها : اللي عملته في المحل دا
انا : وايه اللي عملته انا يدوب طبطبت على ايدك وبعدين انا اطول ابقى متجوز القمر دا
نها بكسوف : وايه اللي يمنع يعني
انا قولت ادق عالحديد وهو سخن وقولتلها انا نفسي بس القمر يوافق ، لقيتها اتكسفت وقالتلي طب كفاية كدا وتعالى ندخل المحل دا نجيب كام حاجة ونروح بقى الوقت اتأخر فانا قولتلها تمام
وببص عالمحل لقيته محل لانجري انا طبعا اتصدمت وهيا كانت اتحركت ناحية المحل ولسا بقولها مش هينفع ادخل لقيت البنت اللي على باب المحل بتقولها الدخول للكابلز المتجوزين بس فلقيتها لفت ايدها على ايدي وانجتني زي المتجوزين وقالت للبنت اكيد هدخل مع جوزي طبعا وانا مصدوم بس مش مبين والبنت دخلتنا وانا بهمس في ودنها
انا : افرضي كانو طلبو حاجة تثبت اننا متجوزين كنا هنعمل ايه
نها : مش بيطلبو دي شكليات وبعدين مش هسيبك واقف لوحدك برة يعني
انا : ماشي ياااا ، يا مراتي
هيا اتكسفت شوية وبعدين قالتلي استنى هنا هجيب كام حاجه واجي البروفة اقيسهم وانا قولتلها تمام وفضلت مستني لحد ما لقيتها دخلت بروفة وبعد شوية لقيت بنت جاية تقولي المدام عاوزك عند البروفة قولتلها تمام
روحت لقيتها بتفتح الباب وبتكلمني من ورا الباب وبتقولي ادخل عاوزة اخد رأيك في اللبس ، ودخلت وياريت ما دخلت
لقيتها لابسة قميص اسود شبك وتحته اندر فتلة مش باين وسط طيزها الجامدة دي وبرا خيط يدوب مداري حلماتها وشعرها معمول ديل حصان و وشها مكسوف اوي وبتقولي ايه رأيك ، انا فضلت متنح شوية وزبي وقف وعمل خيمة في البنطلون وهيا خدت بالها ولقيتها بتقول احممم بقول ايه رأيك
انا : اووووف جامدة اوي مكنتش متخيل انك ملبن كدا
نها وهيا بتعض شفايفها : اممم بس يا طارق بتكسف وادتني ضهرها
جيت من وراها ولزقت فيها وحضنتها وايدي تحت بزازها وزبي لازق في طيزها
انا : انتي طلعتي جامدة اوي يا مراتي ، وبحرك ايدي واحدة طلعت فوق لبزازها والتانية نزلت تحت لكسها
نها : اممممم بتعمل ايه يا جوزي احنا في المحل حد يشوفنا اااه
طلعت زبي من سوستة البنطلون وبقيت بحكه بين طيازها الفاجرة وايدي شغالة دعك فيها وبهمس جنب ودنها براحة
انا : انتي اللي لبوة يا مراتي ومش قادرة تستني نروح بيتنا واركبك
نها : احححححح مش قادرة استحمل من ساعة ما دوقت لبنك في العربية كان نفسي اقلع واخليك تنيكني
انا : هنيكك وافشخك واركب كل حتة فيكي
ولقيتها ساحت ونزلت على ايدي
نها : اوووووف انت مجرم دا انا جبتهم من حك زبرك وكلامك بس امال اما اتناك بقى
انا : هخليكي تغرقي السرير يا لبوتي
نها : اوووووف انا كلي ملكك يا دكري
وخدت القميص ومسحت عسلها وظبطت البروفة ولبسنا وخرجنا حاسبنا عالحاجة ومشينا واول ما ركبنا العربية خدت شفايفها في بوسة جامدة وايدي بتقفش بزازها اوي وهيا نفسها بقى عالي ولقيتها بتقولي
نها : يلا نروح بسرعة مش قادرة عاوزة زبك يفشخني
انا : يلا يا قلبي ليلتنا حمرا انهارده
وخدتها ورجعنا وطول الطريق مقضينها تحسيس وتقفيش وبعبصه وخلاص كنا هايجين اوي
اول ما قربنا لقيتها بتقولي هتطلع معايا كانك جايبلي طلبات وكدا كدا محدش بيركز هنا مع حد قولتلها تمام
ونزلنا وخدت الشنط وطلعت معاها وطبعا هريتها بعبصه في الاسانسير وعشان كنا بليل متأخر محدش كان موجود معانا ، واول ما وصلنا عند الشقة وفتحت ودخلنا زنقتها ورا الباب وبقيت باكل شفايفها وافعص بزازها وهيا ايدها بتتحرك على جسمي بسرعة وهيجان وفي لحظة كنا احنا الاتنين ملط ونزلتها على ركبها عند زبي وقولتلها يلا يا لبوة دا هايج اوي عليكي وعاوز يفشخك
نزلت مسكته وبتحسس عليه براحة وتبوس راسه وهيا باصة في عيني بلبونة وتطلع لسانها تلحس الخرم بتاعه وبعدين تشفط الراس جوا بوقها ، كانت محترفة مص عمري ما هيجت من المص قبل كدا زي ما هيا عملت فيا ، فضلت تمص اوي وتدخله كله في بوقها وتتف عليه وتغرقه بريقها وتنزل تمص بضاني وتطلع تلحسه كله وتاخده في بوقها وانا من الهيجان متحملتش وجبتهم في بوقها وهيا خدت اللبن كله في بوقها مسابتش نقطة برة ، قومتها وضربتها على طيزها وقولتلها تعالي يا متناكة وخدتها عالكنبة اللي في الصالة وفتحت رجلها ونزلت عند كسها واوووووف بجد ع اللي شوفته ، كس احمر مفيش ولا شعره عليه وريحته تجنن بجد ، نزلت ابوس كسها براحة واحرك لساني عليه والحسه كله بالطول وانزل لحد خرم طيزها والعب فيه بلساني وهيا مرجعه راسها لورا وبتقفش بزازها وشغالة اااااااه اححححححح انت بتلحس حلووو اووووي كماااان كمل لحس كملللل وانا بزود لحس اكتر وخدت زنبورها في بوقي وبشده واول ما عملت كدا لقيتها بتصووت ااااااااه مش قادرة هجييييب ولقيتها غرقت وشي استنيت شوية ولحست العسل من على كسها وبعدين طلعت ابوسها عشان تدوق عسلها وحرفيا كانت بتاكل وشي ونضفته كله من العسل وانا نزلت على بزازها بعد كدا ارضع واقفش فيهم واشد حلماتها وهيا هايجة اوي وبتقولي افشخ بزازي اكتر ااحححححح يخربيتك انت جامد اووووف براحة على حلماتي ااااااه امممممممم ارضع بزاز لبوتك كمان وافشخهم اااااااه وانا بسمع كلامها واهيج اكتر وزبري بقى زي الحديدة قلبتها في وضعية الدوجي وجيت وراها وروحت رزاع زبري كله في كسها مرة واحدة ودي صوتت حسيت العمارة كلها سمعتها ، اااااااااااااااااااااه كسي اتفشخ احححححح براحة وانا مسكت طيزها الكبيرة وشغال رزع فيها وبنيك وهيا اححححح اوووووووف كسيييي مش قادرة زبرك تخين اوي اااااااااااه براحة براحةةة وانا شغال نيك وبضرب على طيزها وروحت شادد شعرها وبقيت برزع اكتر واقولها خدي في كسك يا متناكة انا هركبك وافشخ كل خرم فيكي وهيا بترد وتقولي ااااااااه كمان اركب لبوتك افشخ شرموطتك عشرني في كسي بزبرك اااااااه بقيت ابعبصها ولقيت طيزها واسعه وعرفت بعدين انها بتنيك نفسها بخيار اشتغلت بعبصه فيها شوية وبعدين طلعت زبري من كسها ورشقته في طيزها وهيا اااااااااه احااا اووووووووف طيزي اااااااااه مش قادررررة ولقيت كسها بينزل اوووي وانا شغال نيك في طيزها وايدي بتدعك كسها وهيا بتنزل ودا خلاها تهيج اكتر وبقت بتنيك طيزها بزبري وانا خلاص كنت قربت اجيب فزودت السرعة اكتر وهيا بتصوت وتقولي كماااان افشخ طيزي افشخ المتناكة اللي هايجة وعاوزة تتناك احححححح اركبني عشرني اااااااااااااااه ، انا كنت هيجت اوي خلاص وجبتهم في طيزها وهيا ااااححححح طفي نار طيزي ااااااه ونمت فوقها وخدنا نفسنا لحد ما زوبري خرج من طيزها ولفت وخدتها في حضني وقالتلي انا من انهارده مراتك اعمل كل اللي نفسك فيه فيا واعمل حسابك هتبات معايا انهارده قولتلها مينفعش عشان ميحصلش مشكلة ليكي قالتلي متقلقش مش هيحصل حاجة وفضلنا نتكلم شوية وقومنا خدنا دوش سوا وعملنا واحد في الحمام وخرجنا نمنا ملط في حضن بعض ، عشان اصحى تاني يوم على منظر هيخضني وعيون بصالي ونيتها مش خير خالص …..
ايه اللي هيحصل ومين اللي صحيت وشوفته دا اللي هنعرفه الجزء الجاي من قصة سواق المتعة ، مستني رأيكم وتعليقاتكم وشكرا مقدما

الجزء الثالث
بشكر كل الناس اللي بتشجعني اكمل ومهتمة بالقصة واتمنى التفاعل يزيد عشان القصة توصل لعدد اكبر وزي ما اتعودنا بدون مقدمات كتير يلا نبدأ
وقفنا الجزء اللي فات اما كنت نايم عند نها في البيت وصحيت تاني يوم على عيون بصالي
وعشان نعرف ايه اللي حصل بالظبط هنرجع كام ساعة لورا قبل ما اصحى من النوم ، كان في مكالمة بين نها وحد تاني وكانت كالاتي
نها : ايوا يبنتي زي ما بقولك كدا دا موتني
البنت : يالهوووي عليكي كل دا حصل معاكي
نها : ااااه دا كدا وانا بحكيلك انما التجربة حاجة تانية خالص هتحسي انك في دنيا تانيه
البنت : لا انا كدا لازم اجرب بنفسي اقفلي وانا جايه في الطريق
نها : طب بسرعة عشان هو اكيد قرب يصحى
البنت : اوكي يلا سلام
نها : سلام
نرجع لوقت ما صحيت بقى ولقيت واحدة نايمة بين رجلي وماسكه زبي وبتمص فيه وبصالي بهيجان مش طبيعي وببص جنبي لقيت نها ملط وبتحسس على جسمي فانا قومت اتعدلت وطلعت زبي من بوق البنت وبكلم نها وبزعق
انا : مين دي وبتعمل ايه هنا
نها : اهدى يا حبيبي دي دلال اختي
انا بصدمة : نعم اختك ؟!
وبدأت اركز في ملامح البنت وكانت فعلا شبه نها جدا ولقيتها قربت مني اكتر ومسكت زبي بتدلكه وانا بكلم نها
انا : واختك تعرف منين ان انا هنا وكمان دخلت وبتمص زبي وانا نايم
نها وهيا بتقرب مني وتلزق بزازها فيا وبتتكلم بلبونة
نها : اصل انت كنت جامد اوي معايا وريحتني واحنا اخوات وسرنا مع بعض وهيا كمان محرومة واما حكيتلها عنك جت جري عشان تشوف بنفسها ، وبعدين قربت وهمست في ودني وقالتلي وعشان تمتع زبك بجسمها
انا زبي كان واقف اصلا من مص اختها ودعكها في زبي وانا بكلم نها وقبل ما ارد لقيت نها قربت وبتبوسني من شفايفي واختها نزلت وخدت زبي تمصه تاني وانا مكنتش محتاج عزومة عشان امسكهم افشخهم هما الاتنين
خدت نها في بوسة جامدة وايدي على بزازها الملبن وانا بقفش فيهم وافرك حلماتها واختها شغالة مص في زبي من فوق لتحت وبتاخد بضاني في بوقها وتشفطهم كانت خبرة اوي بجد
اوصفلكم دلال بقى ، دي 25 سنه متجوزة وجوزها مسافر برة مصر ومش مخلفه ، جسمها مظبوط يعني طولها تقريبا 160 و وزنها 60 وبزازها وسط بس مشدودين لكن طيزها جبارة ملفوفة وكبيرة وبتتهز من اقل حركة واجمل حاجة فيها عيونها اللي لون السما وشعرها اشقر شكلها لوحده يخلي زبرك يقف مينامش
نها نيمتني على ضهري وقعدت بكسها على وشي وطيزها ناحية اختها وانا خدت كسها لحس جااامد وهيا بتصوت من المتعه اااااااااااه كماان الحس كسي اكترررر اوووووف انا هايجة اوي وانا شغال لحس في كسها واختها بتاكل زبي وهيا بتتفرج على اختها وكسها بيتاكل وايدها التانيه بتلعب في كسها وبتفركه وروحت عامل حاجة خلت الاتنين يهيجو فشخ خدت زنبور نها في بوقي الحسه واشفطه اووي وروحت مدخل صباعي في طيزها ابعبصها عشان عارف انها بتولع من الحركة دي وبقت نها مفشوخه من كسها وطيزها واختها بتمص زبري وشايفه طيز اختها بتتبعبص قدامها وانا زودت لحس وبقيت بفشخ طيز نها وهيا شغالة اااااااه اححححححح مش قادرة كسي وطيزي اتفشخو ااااااااه ولقيتها رفعت جسمها لفوق وبتجيب لحد ما غرقت وشي وانا من الهيجان ومص دلال الفاجر جبتهم في بوقها وهيا خدتهم كلهم في بوقها ولقيتها طلعت زبري من بوقها وبتقول ااااحححححح مش قااااادرة وجابت عسلها وغرقت السرير تحتها ونامت على رجلي ونها نزلت نامت على صدري وكلنا مولعين من اللي حصل دا لحد ما دلال قطعت الصمت دا
دلال : اوووووف انت مش طبيعي انا جبتهم من المص والفرجة عليكم بس
انا : متحسديش يا لبوة وبعدين مستعجلة ليه احنا لسا بنسخن وكسك هيتفشخ دلوقتي
نها : انت هتنساني ولا ايه انا لسا موجودة
انا : مقدرش انساكي يا مراتي يا ملبن انتي ، وروحت قارصها من حلمتها
نها : اااااه براحة عليهم بيوجعوني
انا : لسا هيوجعوكي اكتر ، وروحت ضاربها على طيزها وقولتلها انزلي جنب اختك ونضفو زبري
نها : انت تؤمر يا دكري
ونزلت نها ودلال على ركبهم وخدو زبري بين شفايفهم وكل واحدة مطلعه لسانها وبيلحسو من تحت لحد ما يوصلو للراس ويمصوها سوا وشفايفهم تقابل بعض ويبوسو بعض وكل واحدة ماسكة حتة من زبري بتدعكها والمنظر لوحده يهيج اووووي وانا زبري وقف وحسيته بقى اكبر من الطبيعي من كتر الهيجان عليهم ، وهما اشتغلو مص دلال خدت زبري تمص فيه وهيا بصالي وايدها التاني بتقفش بزها ونها بتشفط بضاني وايدها بتلعب في كسها وانا مسكت دماغ دلال وبقيت بنيك بوقها ونها نزلت تحت كس دلال وبقت تلحس كسها وتبعبص طيزها ودلال مفشوخة بيننا احنا الاتنين وانا ادخل زبري واخنقها بيه وبعدين اطلعه واضربها على وشها بزبري ونها شغالة في كسها وطيزها من تحت لحد ما صوتت اااااااااه اححححححح انا لبوة انا شرموطة افشخوني كمان ااااه ااااااااااااه مش قااادرة ونزلت عسلها تاني على وش نها وانا استغليت ان نها نايمه على ضهرها وروحت نازل بين رجلها ورازع زبري في كسها مرة واحدة وهيا ملحقتش تصوت كانت دلال قعدت على وشها وبتحك كسها في بوق نها وانا برزع في نها ودلال قصادي وبنبوس بعض وانا رافع رجل نها على كتفي وبنيك فيها ونها زقت كس دلال بعيد وهيا بتقول اااااااااه احححح نيك كمان يا دكري اااه افشخ كس لبوتك اااه افشخ كس مراتك انا متناكتش قبلك دي كانت بعبصة ااااااااااه مش قادرة كسي هايج اوووووي وانا قولت لدلال لفي في وضع الدوجي وبقى كسها فوق كس نها وانا بنيك نها وبلعب في كس دلال وابعبصها وهيا بترضع بزاز اختها وشغالة ااااه احححححح نيك يا دكر كمان احححححح نيك اخت مراتك افشخنا احنا خدامين زبرك وانا هجت عليها اوي وروحت مطلع زبري من كس نها ورازعه في كس دلال وهيا اااااااااااااااااه كسيييي احححح اووووووف زبرك تخين اوي على كسي اااااه وانا ماسك شعرها شاده وبرزع في كسها ومدخل صباعين في طيزها وبنيك فيها اوي ونها ماسكة بزازها عمالة تمص فيهم وتشد حلماتها اوي ودلال بتصوت وتقول انا لبوة اني جيت اااااااه كسي وطيزي اتفشخوو احححححح نيك كسي يا طارق عاوزاك تعشرني ااااااااه وانا خرجت زبري من كسها وروحت حاشره في طيزها ودلال صوتت جامد لدرجة فكرنا العمارة سمعت صوتها وهيا ااااااااااااااااااااااااااه طيزي زبرك فشخني ااااححححححح ولقيتها خدت نها في بوسة جامدة وبتبوس بهيجان وانا هجت فشخ منهم وبقيت بنيك دلال جامد في طيزها وبلعب في كس نها اوي لحد ما نها صوتت وجابت عسلها ومبقتش قادرة خلاص وانا كنت قربت اجيب خلاص وزودت سرعتي وبقيت اضرب طيز دلال واقولها عاجبك زبري يا متناكة مبسوطة وانتي مفشوخة تحتي انتي واختك يا لبوة هجيب لبني في طيزك واعشرك يا كسمك وهيا تصوت وتقولي اااااااااه نيك لبوتك كمان افشخها اكترررر احححححح مكنتش اعرف ان النيك حلو كدا اووووف عشرني املى طيزي لبن ااااااااه ولقيتها بتجيب عسلها وانا خلاص مبقتش قادر وجبتهم في طيزها وهيا احححححححح لبنك سخن اوووووي بيعشر طيزي ااااااااه ونمت فوقها وكلنا بننهج
لحد ما زبري نام وخرج من طيزها ونمت على ضهري ونها على يميني ودلال على شمالي وبزازهم لازقة فيا وايدي على طيز كل واحدة فيهم
انا : مبسوطة يا لبوة انتي وهيا
دلال : انا من انهارده لبوتك ومراتك التانيه مش هبعد عن زبرك ابدا
نها : نعم يختي مفيش الكلام دا طارق بتاعي لوحدي
دلال : نعم نعم انتي عاوزة تتمتعي لوحدك بيه
انا : خخخخخخخخ جرا ايه يا متناكة انتي وهيا هو ورث ابوكم بتقسموه
الاتنين سكتو وبعدين دلال اتكلمت
دلال : مهي مش عاوزاني اتناك منك انت يرضيك كدا يعني
انا : لا طبعا يا قمر ميرضنيش
نها : ايوا حب فيها كويس اجيب اتنين لمون بقى
انا : يا نونو انتي اللي في القلب حتى بصي زبري مايل ناحيتك ازاي
الاتنين بصو على زبري وكان بدأ يقف تاني وضحكو جامد
انا : ايوا كدا اضحكو بلاش قفش ويلا عشان اركبكم تاني
نها : لااااا انا مش قادرة هيا قدامك اركبها
دلال : لا يركب مين انا خلاص اتصفيت
انا : اللي يشوفكم دلوقتي ميقولش انكم كنتم بتتخانقو عليه من شوية يا لبوة منك ليها
ضحكو تاني اوي وقومنا انا دخلت اخد شاور وهما دخلو يجهزو الاكل عشان ناكل كلنا سوا وطلعت لقيتهم قاعدين ملط وقعدنا سوا عالسفرة ناكل ونرغي وطبعا كل واحدة بتسابق التانية تأكلني مع شوية هزار وتقفيش واليوم خلص على كدا وخدت رقم دلال وسجلته عندي ولبست ونزلت روحت البيت ودخلت نمت شوية وبعدين قومت عشان اشوف اللي ورايا بس البيت كان بقاله كتير مبهدل ومحتاج يتروق وانا مكنش فيا دماغ للكلام دا فكلمت واحد صاحبي اسمه وليد والحوار كان كدا
انا : ايه يا بوب اخبارك ايه واحشني
وليد : كله فل يخويا انت ايه الدنيا معاك
انا : تمام يا حب ، بقولك كنت عاوز منك خدمة
وليد : رقبتي يبرو
انا : حبيبي يخويا دي حاجة بسيطة كنت عاوز حد ينضف الشقة ويروقها عشان انت عارف انا عايش لوحدي والدنيا هنا مقلوبة
وليد : بس كدا بسيطة وطلبك عندي انا اعرف واحدة بتنضف بيوت وكدا وكله بيشكر فيها هبعتلك رقمها وقولها انك من طرفي وهيا هتظبطلك الدنيا
انا : متحرمش منك يخويا تسلم
وقفلت مع وليد ولقيته بعتلي الرقم وسجلته وكان اسمها على التروكولر رباب ، وكان الوقت بعد العصر فرنيت عليها وردت
انا : الوو رباب معايا
رباب : ايوا مين معايا
انا : انا طارق بكلمك من طرف وليد
رباب : اهلا وسهلا ازيك يا استاذ طارق
انا : تمام يا رباب ومش لازم استاذ دي قولي طارق على طول
رباب : تمام يا طارق كنت عاوزني في ايه
انا : كنت عاوز انضف الشقة بتاعتي وكلمت وليد وهو اللي دلني عليكي
رباب : بس كدا من عينيا تحب اجي اعملها امتى
انا : بصراحه انا نازل دلوقتي من البيت وهرجع على الساعة 9 كدا وبكرة الجمعة هيبقى اجازة بس انا هنزل بردو فانتي شوفي تقدري تيجي تعمليها امتى
رباب : عادي اجيلك الساعة 9 واخلصهالك وامشي
انا : بس مش هيبقى متأخر عليكي كدا
رباب : لا متقلقش انا متعودة ارجع البيت متأخر
انا : خلاص تمام قبل ما ارجع هكلمك تستني عند البيت ونطلع سوا
رباب : تمام هستناك سلام
قفلت معاها وانا مستغرب بس قولت عادي مشغلش دماغي ونزلت من البيت اشتغل شوية وعملت كام مشوار بس في مشوار منهم كان مختلف عن الباقي ودا هحكي عنه بالتفصيل في جزء من الاجزاء الجاية لان ركب معايا 3 بنات وفي واحدة منهم كانت مركزة معايا اوي لدرجة كل ما ابص في المراية الاقيها بصالي واما ركزت حسيت شكلها مش غريب عليا بس مش فاكر شوفتها فين واما جم نازلين طلبت رقمي عشان لو في اي مشوار تبعها تكلمني واديتها الرقم ومشغلتش بالي لانها كانت حوالي 20 او 21 سنه ومكنش في دماغي اي حاجه من ناحيتها غير الموقف دا بس وكملت باقي اليوم عادي واما الساعة قربت على 9 رنيت على رباب وقولتلها على مكان الشقة وقالتلي انها هتسنتى قدام العمارة وانا وصلت ويالهوي عاللي شوفته لقيت بطل واقف مستنيني قدام العمارة ، اوصفلكم رباب بقى ، عندها 40 سنه مطلقة وعندها بنت و ولد مش جميله اوي بس شكلها مقبول ولابسة جلابية بلدي مقسمة عليها بزازها قد البطيخه حرفيا مش مبالغة ومكان الحلمة باين في الجلابية وطيزها جامدة فشخ تحس كل فردة في طيزها بتتحرك لوحدها من كتر ما هيا كبيرة وجسمها اصلا تحسه مش زي الستات العادية لا دي طول بعرض من الاخر ست ميلف بلدي على اصوله وكان معاها الحاجة بتاعتها ودا اللي خلاني اعرفها ، روحتلها وسلمت عليها وقولتلها معلش لو اتأخرت عليكي وهيا قالتلي مفيش تأخير ولا حاجه وخدتها وطلعنا نركب الاسانسير
وكان في اتنين في الاسانسير فانا دخلت وهيا دخلت بعدي وبقت قدامي وبعدين ركب كذا حد والاسانسير بقى زحمة ولقيت زبي محشور بين طيازها وطبعا الجلابيه مخليه زبي كأنه على طيزها وانا زبي وقف وبقى لازق فيها وهيا بترجع لورا اكتر عليا وانا مكنتش عارف دا عشان الزحمه ولا هيا هايجة ، المهم فضلنا كدا لحد ما وصلنا الدور بتاعي وهيا نزلت وانا نزلت وراها وداريت زبي قبل ما انزل بس بردو كان مكانه باين في البنطلون وخدتها ودخلنا الشقة
انا : معلش بقى يا رباب المكان مبهدل كان نفسي استقبلك بشكل احسن من كدا
رباب : ولا يهمك هما ساعتين زمن وهخليهالك تنور
انا : تسلمي ، خدي راحتك بقى البيت بيتك انا هدخل الاوضة بتاعتي وانتي خلصي هنا واما تيجي تعملي الاوضة ابقى اخرج انا ولو احتجتي حاجة نادي عليا
رباب : تمام ماشي
ولسا همشي لقيتها بتقلع الجلابية وشوفت منظر خلى زبري مد متر لقدام ، كانت لابسه عبايه نص تحت الجلابية وفكت الطرحة وبقت بشعرها البني واووووف على جسمها شكله جامد وبزازها هينطو من البرا بتاعها وانا واقف متنح في جسمها وزبي عامل خيمه في البنطلون ولقيتها بتعض على شفايفها وباصة لزبي وبتقولي ادخل انت ارتاح في الاوضة وانا هخلص واجيلك وانا قولتلها ماشي يا بطل لقيتها ضحكت وقالتلي بلاش معاكسة بقى وسيبني اشتغل
سبتها ودخلت وانا زبي على اخره وعاوز انيكها بس قولت كله بالهداوة مش قفش ، قلعت ولبست شورت خفيف عاللحم وتيشرت خفيف بردو وقولت استنى وهيا هتيجي لوحدها وحصل فعلا بعد نص ساعة لقيتها جاية بتخبط عالاوضة قولتلها تعالي يا رباب واووووف شكلها بقى يهيج اكتر والعباية لازقة على جسمها من الشغل وخدت بالي انها قلعت البرا وحلماتها واقفة وانا زبي وقف اكتر
انا : ايه يا رباب في حاجه ولا ايه
رباب : عاوزاك ترفع كنبة الانترية بس عشان اسحب السجادة من تحتها
انا : بس كدا من عينيا
وقومت وزبي قبلي وهيا ماشية قدامي وطيزها زي الملبن بتتهز لحد ما وصلت عند الكنبة ولقيتها وطت في وضع السجود وقالتلي ارفعها بقى وانا جيت وراها ولزقت زبي في طيزها وبرفع ولقيتها طلعت ااااااه براحة بقولها مالك قالتلي مفيش دا في مسمار جامد ماسك في السجادة عاوز يخرمها زقيت زبري في طيزها اكتر وانا بقولها طب خلي بالك عشان دي سجادة طرية اوي والمسمار هيقطعها لقيتها بترجع لورا على زبي وهيا بتقول امممممم دا شكله جامد اوي بقيت احرك زبري بين طيزها واقولها هو ايه دا وهيا بتزوم وترجع بطيزها عليا وتقولي ااااه المسمار جامد اوي وهيخرم السجادة ، روحت باعد الكنبة عن دماغها ومنزلها وروحت نازل على ركبي وراها وماسك طيزها وبقولها دي طلعت طريه اوي وهيا بتتكلم بلبونة وتقولي هيا ايه دي روحت ضاربها على طيزها وبقولها طيزك يا متناكة لقيتها بتقول احححححححح براحة عليها قولتلها مفيش براحه يا لبوة ، وروحت رافع العباية فوق طيزها وقلعتها الاندر وطلعت زبري احكه في كسها ودخلت صباعي في طيزها لقيتها واسعه عرفت انها بتتناك فيها وهيا بتوحوح تحتي اوووووووف جاااامد اححححححح ودخلت صباعين وتلاتة وطيزها بتبلعهم وكسها بينزل عسل على زبري مغرقه روحت ظابط زبي على خرمها وروحت راشقه فيها ودي صوتت ااااااااااااااه اوووووووف زبرك فشخني وانا ماسك طيزها وشغال رزع فيها وبقولها خدي يا متناكة في طيزك انا هايج عليكي من اول ما شوفتك وعارف انك لبوة وطيزك بتاكلك وهيا شغالة اااااااااه احححححح انا لبوة ومتناكة بس افشخني ااااااااه عارفة انك هايج عليا من ساعة ما لزقت زبرك في طيزك في الاسانسير اااااه نيك طيزك لبوتك كمان ااااااحححححححح قلبتها على ضهرها وقلعتها العباية وفتحت رجلها وحطيت زبي بين شفايف كسها المبطرخ ونزلت على بزازها اكلهم امممممممممم بمص حلمة بزها والحلمة التانية بفركها وهيا اااااااااه ارضع بزاز الشرموطة بتاعتك اوووووووف مش قادرة وانا برضع واعض في بزازها ولقيتها جسمها شد ونزلت عسلها على زبري وهيا بتوحوح تحتي ااااااااه كسي اوووووف كسي هايج دخل زبرك فيه واركبه وهيا بتخبط على كسها وفاتحه رجلها عالاخر وانا المنظر هيجني اكتر ما انا هايج وروحت راشق زبري في كسها واول مرة احس الاحساس دا حرفيا كسها بلع زبري بس عشان زبري تخين فكان مالي كسها ولقيتها بتشخر خخخخخخخ ااااااااااه زبرك جامد ااااوووووف نيك كمان اااحححح مالي كسي اووووي نيك نييييك وانا نزلت ترزيع فيها وانا خانقها من رقبتها وشغال على اخري وبقولها خدي يا كسمك خدي في كسك يا بت المتناكة مش عاوزة تتناكي انا هركب كسمك وافشخك اوي وشيلت ايدي من على رقبتها وهيا ااااااااااه نيك كسمي ااوووف انا قحبة وعاوزة اتركب من كل الازبار افشخني ااااااااااااه ، بقيت اضربها على بزازها واشد حلماتها وكنت خلاص هجيب روحت رافع رجلها على كتفي وضميتهم لحد ما لزقو في بزازها وانا برزع فيها اووي بسرررعة وبقولها هجيب يا متناكة وهيا اااااااححححح هاتهم في كسي طفي ناره وبقيت بنيك بسرعه اوووي لحد ما غرقت كسها ومليته لبن وهيا نزلت معايا ونمت عليها وانا بنهج وهيا مغمضة عينها لحد ما زوبري نام وخرج من كسها ونمت على ضهري جنبها ولقيتها بتمد ايدها وبتاخد لبني تحطه في بوقها وتدوقه اممممم طعمه حلو اوي قرصتها من حلمة بزها وبقولها عجبك يا لبوة وهيا اااااه اوي انت طلعت فاجر وقربت بصدرها عليا ولقيتها بتقولي دا انا كدا هاجي انضفلك الشقة كل يوم عشان الزبر الجامد دا يركبني وحطت ايدها على زبي قولتلها تنوري البيت والزبر وصاحبه تحت امرك لقيتها رقعت ضحكة شراميط وبتقولي طب تعالي ناكل عشان انا بايته معاك انهارده قولتلها دا انتي عاملة حسابك انك جاية تتناكي بقى قالتلي ايوا امال هاجي في وقت زي دا ليه لو مش هتناك قولتلها طب قومي يا متناكة قدامي عالمطبخ
ودخلنا وعملت اكل وكلنا وقضينا باقي الليلة نيك وضحك ودلع ونمنا في حضن بعض والصبح قامت قبلي كملت ترويق الشقة وجت سلمت عليا ومشيت وانا قومت خدت دش وخرجت عشان اجيب فطار وانا نازل قابلت بطلة الجزء الجاي واللي هتبقى مفاجأة للكل
يا ترى قابلت مين وايه اللي هيحصل دا اللي هنعرفه في الجزء الجديد من سلسلة سواق المتعة ، مستني رأيكم وتفاعلكم وشكرا للجميع

زر الذهاب إلى الأعلى