رواية فرس داخل منزلي الفصل السادس 6 بقلم ناهد ابراهيم
رواية فرس داخل منزلي الفصل السادس 6 بقلم ناهد ابراهيم
البارت السادس
كلمتني بليل تطمن عليه وقالت يومين وكلمك
وانا اصل مش شاغل دماغي بيها لو كنت هروح فهروح عشان المرتب وبس
طلعت شغل تاني يوم وانا مبسوط مش عارف ليه
ولقيت ريم بتكلمني رديت عليها هيا كانت عرفه اني سيبت البيت هيا وشيرين وكنت بطمن عليهم تلفون وريم كانت عايزه تقبلني كذا مره بس انا كنت خلاص نويت ابعد عنهم خالص
ابويا كلمتو اطمنو عليه وكان عايزني ارجع تاني
بس انا موفقتش وكلمتني مرات ابويا عشان تقبلني عايزه تتناك البوه قولتلها مش دلوقتي
بقيت من الشغل للبيت
واتعرفت ع بنات وانا ف التاكس
ف يوم ركبت معايا واحده زي القمر وجوزها كانو بيتخانقو والست مبهدله امو خالص
ولبسها قصير وانا كل مابتتحرك بزازها تتهز كانها مش لبسه ستيان
انا بقيت ابوص عليها وعيني هتقطع جسمها
وشكلها اخدت بالها واخدت راحتها ولقيتها بتقولي
لو ينفع اخد رقمك عشان بتوصلني وانا راجعه قولتلها ايوه طبعا يافندم اتفضلي
قالت مصري قولتلها ايوه
عطيتها الرقم اوصفها ليكم شعرها اسود جسمها حلو وبزازها كبيره وطيزها ملبن وبيضه شوي او قمحي علي ابيض كده
وصلتهم وقالت شوي وهكلمك ترجعني تاني
انا اخدت لفه وهيا بعد ساعه كلمتني رجعتلها
ركبت اودام ولقيتها لبسه جيبه للركبه وتشيرت وانا ببص عليها وكنت هيجان علبها اووي بصراحه سالتها انتي منين وهيا قالتلي وين ساكن عرفتها مكاني وكنا وصلنا جمدت قلبي وقولتلها هو ينفع نتقابل بليل قالت اي عادي نتقابل وين تحب نتقابل انا قولتلها ف البيت عندي ابتسمت وقالت خلاص جهز مشروب بدي اشرب للصبح ولما احكيك تعال خدني من هون انا طرت جهزت ويسكي مع ان انا مش بشربو
وجهزت القعده والساعه 10 بليل قالتلي وينك تعال خدني مخنوقه كتير انا قولتلها جيلك طرت لعندها هيا ركبت معايا وقالتلها مالك قالت مخنوقه اليوم بقولها ليه قالت جوزي **** ياخدو
بدي انسي قولتلها خلاص لما نطلع هنسيك كل حاجه هيا بصتلي وابتسمت وقالت لحالك قولتلها ايوه قالت كام راح تدفع انا قولتلها مامعي فلوس قالت خلاص اول مره راح تكون ببلاش بس بعد كده راح اخد منك مصاري قولتلها ماشي
قولت ف سري ده اذا جيتي تاني
طلعت ع البيت وهيا دخله قالت صغير قولتلها منا ماجرو علي ماشوف مكان احلي
هيا شافت الوبسكي قالت بتشرب قولتلها لا
لقيتها بدات تشرب وقالت مابدي اتاخر
انا بقولها انا بتاخر ف الجنس قالت
ماراح تتاخر معي انا قولتلها لو اتاخرت معاك وانتي مشيتي مبسوطه هنيكك علطول ببلاش قالت موافقه واذا خلصت راح اخد منك الضعف المره الجايه قولتلها تمام موافق
شربت وانا قلعت هدومي وزوبري وقف وهيا مسكتو ومش عارف بتقول اييه نزلت ع ركبتها وبقت تمص ف زوبري علطول ومقعدناش دقيقه وراحت وقفه ورفعت ايديها عشان اقلعها خلعت كل حاجه عليها تحت وفوق وبقت عريانه
انا حضنتها ونزلت فيها بوس
وزوبري علي بطنها وهيا قالتلي جوزي كلمني وانا عايزه امشي قولتلها اصبري مسكت الويسكي ورشيت ع بطنها شويه ودعكتو ف كسها بايديها وهيا وقفه وانا مسكت زوبري بحكو ف شفايف كسها وهيا سنده بكتفها ع الحيطه وكسها اودام
Jv3i8il.md.jpg
وانا ماسك زوبري الي بدعكو في كسها وهيا اهاتها تجنن وبزازها نزله وبتتحرك زي الجيلي اودامي وانا بدهل راس زوبري ف كسها وخرجو تاني وهيا ااااااااه دخلو بليز ياعلي دخلو انا بهيج فيها
دخلت نص زوبري وخرجتو تاني وهيا ااااااااه مش قدره وانا بنيكها براس زوبري ولقيتها راح مسكت بزي جامد وقالت دخلو بكسي
Jv3LVyX.md.jpg
وانا دخلتوو ف كسها كلو ولقيتها علطول بتنزل ع زوبري وانا ولعت وحضنتها من طيزها وزوبري جووووه كسها بقولها ااااااه ايه بسرعه كده وهيا مسكه وسطي عشان مطلعهوش وانا فضلت رايح جاي ف كسها وهيا حطت ايديها ورا طيزها عشان انا بنيكها وسطها بيرجع هيا سندت طيزها عشان ماترجعش لورا
Jv3UiN4.md.jpg
وانا بنيك فيها وهيا ااااااااه اااااااه وانا بنيك فيها واخر انسجام كسها ضيق وسخن اووووي وانا بنيكها ومبسوط روحت زنقها ف الحيطه ودخلت زوبري للاخر وبقيت انيكها اووووي وهيا ااااااه ااااااه اااااااه وانا بنيك ومش عايز اوقف وصوت كسها يهبل وانا بنيك فيها سمعت ااااااه وهيا بتخربشني لقيت كسها بينزل تاني وانا حضنتها
وقولتلها كسك سخن اوووي ياقحبه
وهيا مش عرفه توقف ع رجليها بترتعش وانا قفش ف طيزها وزوبري كلو ف كسها
وحاسس بكسها كانو بيشفط زوبري وده بيخليني انزل حتي لو منكتش انا طلعت زوبري ودخلتو وبعدتها شوي وبقولها اتفرجي علي زوبري وهو بيختفي ف كسك ياشرمطه
Jv3bSIt.md.jpgبقيت انيكها وكسها بيلمع وزوبري ف كسها وصوت النيك وكسها شكلو من النوع الضيق قافل ع زوبري وانا رفعت رجليها ع ايدي ودخلت زووبري كلوو جوووه وبمص بزازها الملبن وهيا ولا بتتحرك
واتا بقيت انيك ف كسها وبايدي اليمين بلعب ف طيزها ولمست خرم طيزها سمعت اااااااه انا خوفت ليكون عورتها وانا ببص ف صباعي مفيش حاجه دخلتوو تاني ولقيتها هيا الي بتطلع وترجع ع زوبري وانا وقف واتا صباعي ف طيزها وزوبري ف كسها وهيا بترجع وتطلع اوووووي
ولقيتها بتنزل تاني ع زوبري ولقيت رجليها بترتعش ووقعت ع الارض وانا حسيت ان زوبري هينفجر دخلت ف حضنها ودهلتو تاني ف كسها وانا ااااااه ااااه وهيا حضنتني وزوبري ف كسها وانا دخلتو للاخر وزوبري بينزل ف كسها وهيا اااااه اااااه اااااه كفايه كفايه وانا ف حضنها
ولما خلصنا هيا جابت منديل ومسحت كسها ونضفتو وقالت تعال وصلني بسرعه
نزلنا وبقولها تعرفي انتي نزلتي كام مره قالت 4 وبتضحك قولتلها نزلتي قبل كده 4ةقالت لا
دي اول مره وبصراحه حسيت حالي شبعانه نيك
قولتلها يعني كده انا كسبت المره الجايه ببلاش قالت اي انت كسبت وعلطول لك ببلاش وبوستها وقالت راح احكيك بكره تاجي تاخدني قولتلها ماشي وروحت نضفت الاوضه
ونمت وكلمتني شيرين وقعدت تكلمني اني وحشتها الخ الخ وانا عامل نفسي هيا كمان وحشتني ف الاخر كلو بيدور ع مصلحتو
بعد يومين كلمتني الينا وقالتلي انها جايه بكره الصبح تاخدني انا قفلت الشقه وقولت يمكن احتاجها وعطيت للراجل شهرين مقدم
ووجهزت هدومي وقفلت كل الكهربا والصبح تلفوني رن نزلت لقيتها وقفه قاعده عند الاستراحه الي كنت نزلتلها فيها ولبسه فستان لحد فخادها
JvKFKmJ.md.jpg
بقولها صباح الخير هيا وقفت وقالت صباح الجمال وعطتني بوسه ف شفايفي وقالت يلا نروح
ركبت العربيه وانا شايف فخادها بقولها ايه الجمال ده وهيا قالت حرانه اليوم
قولتلها الي يشوفك دلوقتي مايشوفكيش وانتي لبسه تقيل بليل قالت الجو كتير برد بليل
انا بسوق ولقيتها حطت رجل ع رجل شوفت كسها مش لبسه كلوت بقولها انتي بدون داخلي
قالت لا قولتلها ازاي قالت عادي ماحد راح يعرف
وقفت زوبري انا حسست ع فخادها وروحت لكسها بحسس عليه وهيا قالت الطريق قولتلها واخد بالي قالت بص ع الطريق وسوي متل مابدك انا عيني ع الطريق كان سريع خليت السرعه 80 وواخد يمين
وبقيت ايعبص فيها وهيا فاتحه رجليها ولقيتها بتحسس ع زوبري
Jvqab9e.md.jpg
وانا بدعك ف كسها وهيا مسكه زوبري بتدعك في من فوق البنطلون
وانا بقولها وحشاني اووووي
قالتلي في حاجات بدي تعرفها ما اي وقت نعمل جنس لما نكون لحالنا قولتلها انتي في حد عندك قالت بتشوف كل شئ
لما نكون لحالنا سوي متل مابدك
انا قولتلها عندك حد دلوقتي قالت اي في ضيوف قولتلها طب انا عايز انيكك دلوقتي قالت هنا قولتلها مش امان قالت لا امان انزل من هاد الطريق كان طريق تراب روحت وصلنا حته واسعه ببصلها وبقولها انتي حلوه اووووي
JvqlGIa.md.jpg
وهيا قالتلي وانت كمان حلو
وانا قربت منها واخدتها ف بوسه وهيا مصدقت فضلت تبوس ف شفايفي
وكانها اول مره وانا طلعت بزها افعص فيه
وهيا اخدت لساني تمصو ولقيت قالتلي بزي انا نزلت عليه بقيت امص في بزها كنت باكلو حرفيا وهيا بتطلع اهات حلوه اوووي وصوتها نفسو يجنن فضلت امص ف بزازها وهيا مسكت دماغي تاني وفضلنا نبوس ف بعض
ولقيتها قعدت ع الكرسي وبتلم شعرها ونزلت ع زوبري طلعتو ونزلت في مص
وبقت تمص ف زوبري محترفه ف المص
وانا قاعد وهيجان اووووي قعدت احسس ع ضهرها وضرب طيزها ورفعت الفستان لفوق وشوفت طيزها وجمالها وهيا تمص ف زوبري وانا قولتلها انزلي هيا نزلت وانا نزلت وقلعت ولقيت وروحت زنقها ف العربيه ودخلت زوبري ف كسها علطول وهيا ااااااااه وانا بنيك فيها وهيا تصرخ وانا فضلت انيك فيها كده ولقيتها رفعت رجليها ع وسطي وانا مسكت طيزها وزنقها ف العربيه
وبقيت انيكها اووووي وهيا اااااااه ااااااااه ولقيتها حضنتني اووووي وبتخربش كتفي وانا لقيتها بتنزل ع زوبري وهيا حضناني زي الطفله وانا شيلها وزوبري جووه كسها
وبقيت اقولها ااااه نزلي ع زوبري كمان نزلي
ورجعت ارجع بزوبري ورجعو ف كسها وانا نزلتها وزوبري لسه ف كسها خرجت زوبري وهيا بتبص عليه وهيا قالت مابنسي يوم حكالي زوجي كل ده دخل كسك انا لفيتها وحضنتها من ورا
وقولتلها انا بعشق طيزك وجمالها من اول ماشوفتك وانتي وقفه ع الشارع
ولسه بتتكلم كنت دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا اااااي براحه براحه وانا بنيكها اووووي لحد منزلت تاني ع زوبري وقالت مش قدره اووقف انا دخلت دماغها ف العربيه ورجليها ع الارض ودخلتو ف كسها
JvqWU9p.md.jpg
وهيا اااااااه صوتها مالي العربيه كلها
وانا بنيكها وصوت فخادي ف طيزها مجنني بيخليني انيك اكتر وانا بنيكها وهيا بتقولي براحه براحه وانا دخلتو كلو جووه ومخرجتوش وهيا اااااه تعبت براحه بتعب لما بتنكني جامد وانا بقولها انا عايزك تتعبي ورجعت انيك فيها اووووي وبعد دقيقتين لقيت بتنزل تاني وانا بقولها مالك قالت كفايه مش قدره ونامت ع الكرسي ورجليعا بترتعش انا زوبري هينفجر نزلت الحس كسها واخدت منديل مسحت زوبري ونضفت كسها كلو دخلت المنديل ف كسها نضفتو وبقي كانو ماتلمسش قولتلها طب يلا نمشي قالت كيف قولتلها عشان ماتتعبيش قالت **** كتير تعبت بس لازم تريح حالك قولتلها ف الطريق قالت لا انا بدي لبن بكسي طول الطريق يلا كمل لقيتها قعدت وفتحت رجليها وكسها يجنن
Jvqh4Gn.md.jpg
وبقولها كسك حلو اووووي
قالت انا طول حياتي ماحد عمل فيني هيك
قولتلها مش بيفهمو انتي قمر حطيت ايدي ع كسها وبلعب في ومسكت زوبري
حطيتو ع كسها وهيا بتبص ع كسها
Jvqjo6g.md.jpg
وانا ببص ف عيونها وقولتلها طلعي صدرك عايز اشوفهم هيا خرجتهم وانا دخلت زوبري وهيا ااااااه وبقيت انيكها براحه وهيا قالت اي خليك هيك حلو وانا شايف بزازها وانا بقولها انتي جميله اوووي قالت كلامك حلو كتير
وانا زوبري جووه كسها
JvqwkXI.md.jpg
انا شايف كسها ضيق اووي وشكلو يجنن
وانا بنيك فيها وانا مكمل نيك وهيا اخدتني ف حضنها وانا مسكت بزازها وعيني ف عنيها
وزوبري ف كسها وانا حسيت اني هنزل بقيت انيكها جامد وهيا ااااااه ااااااه وانا بنيكها اووووي ورجعت مسكت فخادها وانا نزلت لبني وهيا بتدعك ف كسها ولقيتها بتنزل عسلها تاني وهيا بترتعش وفخادها كانها مسكتها كهربا
وانا خرجت زوبري وعدلت رجليها وانا لبست وطلعت وهيا لسه مافقتش من النيك
وهيا عدلت نفسها وطلعت منديل وبتمسح كسها والبن الي ع الكرسي ولما خلصت قالت
بتعرف كتير حساسه انا لما بتنكني بعنف كتير بحس اني راح انزل وكل مابتنيك اعنف بنزل
لما بتنكني براحه بحس حالي مستمتعه وحبه الشئ هاد قولتلها انتي مش بتحبي العنف قالت لا بحبه بس بيتعبني كتير
قولتلها محدش متعك كده قبل كده
قالت مالمسني غير اتنين جوزي وصديق الي من زمان وجوزي مابينام معي كتير
انت لما قعدت معي وحكتلي ان انت قريب من هون حسيت انك بدك تنام معي
وانا قولت لحالي مافي مكان غير عندك قريب من الطريق راح اخليك تحضني وراح تنزل وننام
بس لما شوفت زوبرك قولت لحالي اجرب النيك معك ومابعرف كيف خليتك تنام معي كل ده
ماحسيت بحالي يوم ماحكيتلك تعل معي بالسياره حسيت اني راح ابعد عنك مابعرف كيف خليتك تنام معي بسياره بس اتمتعت كتير وحسيت حالي مرغوب في قولتلها جوزك ده انتي خساره في
قالت نصيبي قولتلها انا نصيبك وانا ف الطريق لقيتها فتحت شنطتها وطلعت كلوت ولبستو
ونزلت الفستان بزازها بترقص وهيا قالت بتبص ليهم كده ليه قولتلها عايز انيكهم قالت لما نكون لوحدنا اعمل اي شئ انت عايزو
ولبست ستيان وعدلت نفسها وقالت قلعت كل شئ كنت عرفها انك ماراح تتركني وانا بضحك وصلنا وكانت فيلا بقولها ده بتاعتك ضحكت وقالت اي تبعي الباب اتفتح دخلت كانت جميله اووووي
نزلت وهيا قالت تعال روحت وراها
ولقيت البواب وقالتلي ده حسن البواب قولتلو ازيك ياعم حسن سلمت عليه ولقيتها قالتلي دي غرفتك دخلت كانت غرفه فيها مطبخ وحمام صغير وبره الغرفه في نظام حته واسعه وقصادي اوضه البواب والحته الي بينو وبيني دي منشور فيها هدوم قولتلها ماشي اقولك ايه هنا
قالت لو معانا حد احكيلي مدام
لو لوحدنا احكي اي شئ ولقيتها بتبوسني من شفايفي وقالت يلا حط اغراضك وراح ترتاح كتير هنا وطلعت وانا فتحت العربيه وطلعت هدومي
وظبكت كل حاجه وطلعت لقيت عم حسن قاعد عرفت انه عندو 45 سنه ولقيت بنت صغيره وعرفت انها بنتو ولقيت واحده دخله علينا ومعاها بنت ف سن ال16 ومعاها واحده حامل لقيت عم حسن بيقولي دي بنتي تاليا قولتلها اهلا
وقالي دي مراتي لينا قولتلو ع الاسم المدام قالي لا المدام الينا دي لينا قالي المدام مسيحيه
قالي دي بنتي من مراتي الاولي ** يرحمها انما الصغيره من دي والي ف بطنها ولد قولتلو ماشاء يخليهملك ومراتو دخلت وقالي شوف انت جديد لسه هنا عشان تاكل معانا لازم تدفع عشان انت جديد الشهر ده خليه عليه قولتلو ** يخليك بس انا معايا فلوس عطيتلو فلوس قولتلو انا كنت شغال وسالني قاعد مع مين قولتلو ابويا وعرفت انه اتجوز في سوريا وقعد هنا فتره وخلف بنتو وبعد 10 سنين ماتت مراتو وبعدها بفتره اتجوز لينا وخلفت بنت قولتلو سوريا بردو ولا من لبنان قالي لا سوريا
كنت اعرف ابوها وهيا كانت ارمله حوزها مات ف حادثه وانا اتجوزتها **** رزقنا ببنت وفي ولد جاي قعدت معاها نتكلم وبعد شويه بنتو قالت يلا يابا الاكل دخلت معاهم واكلت ف وسطهم وانا هايج ف وسطهم بس بقول عيب الراجل اكرمني
بس انا هوصفلكم الي انا شايفو بنتو لابسه بنطلون جينز ملزق علي طيزها وتقريبا داخل ف كسها
وبزازها صغيره بس مش اووي زي البرتقانه
ومراتو عندها 28 سنه رفيعه وبطنها اودام ولبسه عبايه ضيقه عليها وصدرها يجنن وشعرها اصفر زيها زي بنتو وطيزها كل ماتمشي تشوف حركه طيزها انا خلصت معاهم اكل وقعدت وهو حبني بقي يتكلم معايا وانا جنبو وبليل المدام كلمتني وطلعت ولقيت معاها ناس وقالتلي روح ياعلي هتاخد الاستاذ وتروحو وانا هبعتلك الوكيشن عشان ترجع تاني قولتلها حاضر
نزلت جهزت العربيه ولقيتو هو ومراتو ركبو وانا وصلتهم وهيا كانت بعتالي الوكيشن
وصلت قالتلي تعال اطلع فوق طلعت هيا هيا مرات عم حسن قالت المدام مستنياك طلعت لقيت الباب مفتوح ولقيتها بتتفرج ع الاب توب وبتلعب ف كسها
JvBNvbR.md.jpg
انا دخلت وبقولها شكلك تعبانه
لقيتها وقفت واخدتني بالحضن وبقولها مالك قالت تعبانه انا قولتلها امال انا هنا ليه روحت دخلت صباعين ف كسها هيا اااااه روحت زقيتها ع السرير وكسها يجنن نزلت ع كسها لحس وهيا مسكه دماغي وانا بلحس ف كسها الي عليه عسل من لعبها في وانا بلحس ف كسها السكر
وانا بلحس ف كسها ولقيت قالت بدي امصلك انا وقفت وهيا ع السرير بتمص زوبري وانا وقف وببصلها ولقيت الباب بيتفتح انا اتجعزت لدرجه اني رجعت لورا لما شوفت مرات عم حسن ولقيت لينا بتقولها تعي الينا الحسي كسي انا استغربت ولقيت الينا المدام قالت تعال لا تخاف وانا اتقدمت ولقيت الينا مرات عم حسن راحت ورا المدام ونزلت تلحس كسها وانا هجت اووووي مش مصدق الي بيحصل ايييه ده والمدام بتمص ف زوبري وانا لقيت المدام قالت ل الينا تعي واخدتها ف بوسه وقالتلها مصي زوبر علي انا لقيت الينا بصالي بعين حده كده ونزلت ع زوبري تمصو وانا حاسس بنار وبقت تمص بضاني وفضلت تمص ف زوبري ولقيت المدام قالتلها يلا انزلي انتي ولقيت المدام فنست وانا وقفت وراها
JvB6aA7.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وببص ع الينا وهيا بتظبط هدومها وانا بنيك في الينا وهيا بتصرخ تحت مني
وانا عيني علي الينا مرات حسن
وبنيك اووي فيها وصوتها اااااااه الينا طلعت وانا كملت نيك فيها وقلبتها ع ضهرها ورفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري وهيا نزلت ع زوبري وانا نمت عليها وهيا كتفتني برجليها وانا بقيت انيك فيها
وزوبري ف كسها وانا لقيت فيديو شغال ع الاب مقطع سكس كانت بتتفرج ع سكس البوه قفلتو وانا بنيكها وبقولها تعبانه يالبوه
وفضلت انيك فيها وزوبري نااااار
طلعت وهيا اخدتو ف بوقها
وانا وقفتها واخدتها للحيطه زنقتها
قولتلها مرات البواب دي هتقول ل حسن قالت لا مش هتقول هيا بتعمل معايا جنس من زمان لوحدنا وانا عرفتها بيك قبل ماتاجي
انا دخلت زوبري ف كسها وبقولها هيا بتتناك قالت لا ماحد بيلمسها غير جوزها وانا
وانا بقولها حلوه اووي قالت راح اقولها وقت ماتحب تنام معاها هخليها توافق بس لنا يكون بدي ياك تكون موجود قولتلها برحتك المهم عندي انتي
وانا بنيكها وقولتلها يلا عشان تنزلي تالت قالت بس براحه شوي قولتلها حاضر روحت مخرج زوبري وبحكو ف كسها رايح جاي
وهيا كسها غرقان من عسلها
روحت مدخلو ف كسها وفضلت انيك فيها جامد لحد مالقيتها بتنزل تالت مره وانا قولتلها انزل فين لقيتها قعدت ع ركبتها ومسمت زوبري تمص في واخدت بضاني تمصهم وانا قولتلها هنزل هيا فتحت بوقها وانا بلعب ف زوبري لحد مانزلت لبني ف بوقها
JvCHGat.md.jpg
نزلت لبني ف بوقها وهيا اخدت راس زوبري تمصو وبلعت لبني ووقفت وقالت مش عايزه حسن يحس باي شئ لقيتها بتقلع ملط وقالت لو كنا متاخر كنت اخدتك معي للحمام بس هلا ماينفع راح يعرف انك اخدت دش هون وراح يشك
انا ببوس شفايفها وقولتلها عايز منك طلب قالت ايه قولتلها الينا مرات حسن قالتلي شو
قولتلها لو ينفع تقوليلها ان انا ابوسها وامسك بزها كده يعني بس بدون نيك تمصلي وكده ضحكت وقالت حاضر بس ممنوع يكون جوزها هنا وتعمل شئ لما يكون بره سوي الي بدك ياه
قولتلها وبنتو قالت بياخدها معاها وهو خارج
قولتلها تمام واخدتها ف بوسه ونزلت
ولقيت حسن قاعد قعدت معاها
ولقيت الينا طلعه بشاي وشافتني قالت تشرب شاي قولتلها ماشي بعد اذنك قالت تكرم
انا قعدت وهيا جبتلي الشاي ولقيت تاليا بتلعب مع اختها الصغيره وطيزها ف البنطلون تهبل مع انها لسه صغيره سالت عن سنها قالي 17 قولتلو انا بحسبها صغيره قالي لا ماهيا كده صغيره
انا استاذنت منو ودخلت الاوضه وقفلت الباب وبقيت افكر في تاليا دي حلوه وصغيره
بصراحه فكرت فيها ف جواز بنت جميله وانا بحب السوريين وجمالهم بس قولت استني شوف الدنيا ماشيه ازاي نمت تاني يوم الصبح حسيت بحركه بره بفتح الباب كانت الينا بتنشر هدوم شافتني ماتكلمتش انا دخلت اغسل وشي
ولقيتها دخله عندي وقالتلي اسمع ببصلها قالت اوعي تفكر حالك مشان تبع المدام انك راح تاخد الي بدك مني لا انا سويت هيك مشان المدام ماتزعل لا تفكر اني راح اكررها
قولتلها هو انا قولتلك حاجه انا مالي هيا قالتلك اعملي كده وانتي عملتي انا مالي
هيا قالت وليش حكتلها انك بدك ياني
قولتلها بصراحه اصلك حلوه اووي مردتش قولتلها وتجنني بصراحه هيا قالت اسمع انا مابدي ازعل مدام الينا بس لو حكتلك شئ عني احكيلها نعم يعني لو انت بدك تبوسني وانا رفضت ماتحكيلها مو راضيه فهمت قولتلها اكدب يعني وبضحك قالت شوف انا ست متجوزه ومابدي جوزي يحس بشئ قولتلها ياستي انتي حره وانا مش هلمسك غصب عنك خرجت وانا ببص ع طيزها
انا ضحكت وهيا كملت نشر انا وقفت ابص عليها
والساعه 9 كلمتني المدام وطلعنا مشوار ورجعنا العصر وبليل سهران انا وحسن
وبقي يقولي انه راح مصر سنتين وسافر للبنان
واتعرفت عليه اكتى وتاني يوم
وفي نظرات بيني وبين مراتو بس كانت بتتعامل عادي تاني يوم الساعه سابعه الباب خبط انا قومت لقيت الينا بسالها في ايه قالت المدام عايزاك فوق قولتلها ماعرفتيش عايزاني ف ايه قالت انت عارف وانا عارفه فهمت قصدها قولتلها دلوقتي قالت وراها شغل الساعه 9 وانت رايح معاها
قولتلها وانتي معانا فوق هيا قالت لا يلا هيا مستنياك انا لبست ودخلت بنادي عليها سمعت صوتها ف المطبخ دخلت اتفاجات بقولها بتعملي ايه جيبي الشغاله تنضف
JvoPY8v.md.jpg
قالت لا بسيطه مو مشكله انا قولت يمكن هيا قصدها تعمل كده في ناس الحاجات دي بتغريها جنسيا انا وقفت وراها وقلعت بنطلوني والبوكسر ودخلت مابين رجليها وزوبري بقي علي كسها من ع الكلوت وانا بقولها عنك يامدام انتي وهيا مش بترد وانا مسكت طيزها وبحرك زوبري عليها وبقولها تحبي انضف كسك قالت اي نضف
انا رفعت قميصها شوفت كلوتها نفس لون النمر حسست ع كسها من ع الكلوت وشيلتو ف جنب
وشوفت كسها تحفه فنيه اودامي انا بفتح كسها
JvoQhsS.md.jpg
انا بقولها بموت ف كسك يالبوه دخلت صباع
ف كسها رايح جاي وانا نزلت الحس ف كسها
ودخلت لساني جووه وحركو ف كسها
وهيا ااااااااه وقفت وراها ومسكت زوبري ووبقيت احك راس زوبري ف كسها وهيا اااااااه دخلو بقي انا تعبانه انا روحت سامع كلامها ودهلت زوبري ف كسها وهيا وشها ف الارض
JvotDVp.md.jpg
وانا بنيك في كسها وبضرب طيزها
وهيا مطلعه صوت اهات
وزوبري جوووه كسها وانا سامع صوت كسها وزوبري داخل طالع وهيا اممم ااااه اااااه وانا بنيكها لقيتها بتنزل خرجت زوبري من كسها
وهيا بتنزل ع الارض وانا روحت ضربها ع كسها اوووي وهيا اااااااه ونامت ع بطنها وكسها احمر من الضربه اووي انا نمت فوقها ودخلت زوبري ف كسها وبنيك فيها وبقولها مبسوطه يالبوه وهيا اااااه كمان كمان انا فضلت انيك فيها وطلعت زوبري وروحت قعدت ع طيزي اودام وشها وقولتلها نادي علي لينا لقيتها بتنادي عليها وسمعتها بتقولي ايوه دخلت زوبري ف بوقها وهيا بقت تمص ودخلت علينا لينا وانا بقولها المدام عايزاك تلحسي كسها ولقيتها بصتلي ونزلت وبقت تلحس ف كس الينا وهيا فضلت نمص ف زوبري
ولينا بتلحس ف كسها اكتر من 3 دقايق
وانا وقفت ولسه لينا بتلحس ف كس المدام
وانا كنت عايزه تمصلي وقفت ياجي دقيقه وهيا مندمجه بالحس انا قولتلها كفايه وهيا بتبصلي
وانا زوبري ف وشها قولتلها سبهالي قومي معايا عشان شكلها مش قدره وقفناها وانا ماشي روحت ضربت الينا ع طيزها العريانه وبقولها تعالي ندخل جوووه وروحت مدخلها الاوضه واحنا ماشيين وانا حسست ع طيز لينا وهيا بتبعد ايدي وانا برجعها تاني وبضحك وروحت نيمت الينا ع السرير وروحت ع السريع ضربت لينا ع طيزها وهيا طلعت اااااه وعنيها بتطلع شرار
نيمت المدام ع ضهرها وفتحت رجليها وبزازها بره ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها
JvxoZan.md.jpg
والمدام مغمضه عنيها وفي عالم تاني وانا ببص ع لينا وبقولها تعالي بوسي المدام وهيا بتتريقي عليه ف كلامي وطلعت ولقيتها بتقرب من الينا وبتبوس شفايفها واتا بنيك في الينا وبقولها كسك حلو اوووي يالينا قصدي ي الينا وبضحك وبنيك اووووي ولقيت المدام بتقولها خليني الحس كسك انا فرحت اووووي ومصدقتش لقيت لينا بتقولها دلوقتي قالتلها اي يلا بدي تنزلي ف تمي
وانا قولتلها يلا ولقيت لينا بتنزل بنطلونها نزل مع الكلوت ورفعت العبايه ااااااااااه كسم ده كس ابيض وشفايفو حمره وبطنها كبيره
انا بقولها ايه الجمال ده ولقيت لينا غطت طيزها بالعبايه وطلعت بكسها ع وش المدام والمدام بتلحس كسها وانا لينا اودامي طيزها بس تحت العبايه انا حسست ع طيزها وهيا قالت لا تسوي شئ انا رفععت عبايتها بالعافيه وشوفت الينا بتلحس ف كس لينا وانا بنيك وشوفت طيز لينا بيضه انا حسست ع طيزها وهيا بتبعد ايدي وانا قولتلها طيزك حلوه اوووي وهيا مردتش
وانا بنيك ف الينا وانا فتحت طيز لينا بايدي وهيا بتبعد ايدي بايديها انا مسكت دراعها بايدي والايد التانيه حسست ع طيزها وصباعي الي دخل ف كسها والينا بتلحسو طلعتو ومصيتو وقولتلها كسك طعمو حلو اوووووي وانا فضلت ادعك ف كسها والينا بتلحس ف كسها وفضلنا كده وسمعت اهات لينا بقت تزيد وانا دخلت صباعين ف كسها ولقيت لينا نزلت عسلها ع وش المدام
وهيا مقدرتش توقف نامت جنبها وانا شايف كسها
وانا بنيك ف الينا وهيا مغمضه عنيها وبتعض ف شفايفها
Jvx5Lk7.md.jpg
وانا شايف بزازها رايحه جاي ملببببببن
نمت عليها وبقيت انيك فيها اووووي وروحت بايدي الشمال بحسس ع لينا الي شكلها تعبت لما نزلت اول مايدي لمست كسها هيا حطت ايديها ع ايدي عشان تشيلها وانا ببغبصها وهيا مقاومتها قله خالص وانا بنيك ف المدام ولينا دخلت صباعين وبقت تطلع اهات واتا هجت اوووي
ولقثت المدام نزلت ع زوبري انا
جتلي الرعشه وزوبري نزل ف كسها
JvxYviG.md.jpg
والينا مبسوطه اوووي طلعت زوبري وقولت ل لينا الحسي كس المدام وهيا عدلت نفسها وبقت تلحس كسها انا وقفت وراها والعبايه ع طيزها انا رفعت عبايتها ومسكت طيزها اوووي وهيا بتبعد ايدي مش عرفه انا روخت دخلت صباعين ف كسها وهيا طلعت ااااه وانا بقيت انيكها بصوابعي وهيا اندمجت وانا بلعب ف زوبري لحد ماوقف انا ماليش نفس بس عايز اعرفها ان انا نكتها وخلاص وده الي حصل روحت مسكت زوبري وحكيتو ف كسها وهيا بتحاول تتحرك انا ماسك طيزها جامد قولتلها مش هدخلو وانا بقيت احك زوبري ف كسها جامد وهو بيلعب مع شفايف كسها وهيا ماعملتش حاجه استسلمت حرفيا ف ايدي ان انا ادخلو بس قولت ماتستعجلش
وبقيت احك زوبري ف كسها وراس زوبري تدخل من بين شفايف كسها وخرجتو وفضلت كده لحد ما المدام ارتاحت وانا روحت شيلت لينا حرفيا زي العروسه ايدي ع فخادها والتانيه ع ضهرها وطلعنا وهيا قالت شو عم تسوي اتركني انا وقفتها ونزلت ع ركبي ونزلت ع كسها وهيا بتحاول تبعدني وانا ماسك ف فخادها جامد وانا بقيت امص ف شفايف كسها لحد ماهيا ساحت حرفيا وبقت تشد ف شعري وانا بلحس ف كسها وشفايف كسها بمصهم ولقيتها بتنزل ع وشي وانا ببلع عسلها
وانا خلصت وقولتلها عسل حلو اووووي نفسي الحسو كل يوم وانا قومت ودخلت جبتلها هدومها واخدت كلوتها كان يجنن قولتلها ده هاخدو هديه وهيا مردتش انا روحت مسحت بيها كسها كلو وهيا مش بترد اخدت وشميتو وقولتلها ذكري منك وروحت وقف ولبستها البنطلون وعدلت عبايتها
وقولتلها ياريت نكررها تاني حتي لو بدون نيك هيا قالت اوعاك حسن يحس بشئ قولتلها اكيد لا
بتمشي مسكت ايديها بقولها هنكررها قالت بشوف وبحكيك هيا مشت وانا انبسطت اوووووي بيها
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية فرس داخل منزلي)