روايات

رواية فرس داخل منزلي الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

رواية فرس داخل منزلي الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

 

البارت الثاني

 

نزلت وركبت لقيت شيرين لبسه فستان لحد فخادها وقالت اركب ركبت وقعدت تكلمني
قالتلي شوف انا ماروحتش المكان ده من زمان
وقولت لازم اخدك عليه وانا بقولها مكان ايه ربع ساعه ووصلنا كانت حتي واسعه وشكلها حلو اووووي ع الطريق السريع وسط اراضي
قالتلي انا حبيت اجيبك هنا عشان ناخد راحتنا
انا فهمت قصدها انها خلاص عايزاني
قولتلها هنا قالت ايوه تعال مكاني انا نزلت واحنا بنلف حسست ع طيزها كانت عريانه ركبنا وبقولها مش لبسه حاجه بصتلي وقالت لا ولا فوق ولا تحت انا مسكت زوبري وبقولها هينفجر ضحكت وبتسمت

JOQI88X.md.jpg
وقالتلي استرجلتك اوووي لما وقفت مع بنتي
وعرفت انك راجل لما كنت خلاص هتريح نفسك جوايه ولنا قولتلك كفايه وقفت
وانا قولت اجيبك هنا وكفاأك
قولتلها مش لبسه حاجه تحت وبحسس ع فخادها

JOQXbJn.md.jpg
وهيا بتضحك وبتبعد ايدي وقولتلها
تعرفي ياشيرين قالت شيرين طالعه من حلوه اوووي قولتلها فاكره يوم كنتو اربعه ع الراجل كنت غيران عليك اووي وكنت عايز اخدك ف حضني ونام معاك لما شوفتك لسه تعبانه
ولما صحبتك قعدت ع زوبري زعلت اوووووي كنت غايزك اول واحده انام معاها

واول انبارح لما رفعتي رجلك كنت طاير من الفرحه وراس زوبري جواك
قالتلي انا دلوقتي ليك كل الي انت عايزو هنفذو ليك قولتلها كسك من اول يوم شوفتو وانا بحلم بيه وبحسس ع فخادها ورفعت قميصها وشوفت كسها اااااااااااه

JOZdbMg.md.jpg
انا بقولها حلو اووووي قالتلي ملكك اعمل كل الي انت عايزو انا بحسس ع كسها وهيا بصالي وقالت العب بزنبوري انا بصباعي ادعك كل كسها وزنبورها ادعكو وهيا كسها انبل وكنت بدعك ف كسها جامد ولقيتها اااااااااه اااااااااه وانا شوفت كسها بينزل عسل وهيا بترتعش وانا مدخل صباعي وقولتلها كسك جميل اووووي
قالت انا منضفه نفسي عشانك انت قولتلها يلا مصيلي هيا كانها اخدت الامر نزلت ع زوبري نزلت بنطلوني بالبوكسر ونزلت ع زوبري تمص في وكانت حرفيا بتاكلو

JOZNCue.md.jpg
بقت تمص زوبري وانا قاعد
وهيا تمص زوبري للاخر وتمص راس زوبري
وتطلع تبوس شفايفي وقالت عايز تلحس كسي
قولتلها لا احسن يحصل حاجه وملحقش انيكك يلا قومي اركبي ع زوبري لقيتها قامت طلعت ع الكرسي ولقيتها رفعت الفستان ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها ااااااااااه ناأااااار جهنم هيا قاعده بكسها كلو ع زوبري ومش بنتحرك ونزلبن ف بعض بوس وهيا قالتلي زوبرك مالي كسي مكنتش لعرف انا زوبرك راح يعذبني هيك
ولقيتها بترفع نفسها وتنزل ع زوبري وانا
مبسوط اوووي وانا شايف ام صحبي ركبهوع زوبري ولقيتها مسكت ف الكرسي وبقت تطلع وتنزل ع زوبري وصوت فرقعه من النيك صوت طيزها وهيا بتنزل ع زوبري يجنن فضلنا كده لحد ماطلعت بزازها وانا مصيت بزها وهيا وقفه وبتنزل براحه ع زوبري رايح جاي
ورفعت وشي الي باكل بزازها اخدتو ف بوسه وزوبري ف كسها لحد ماهيا قامت وقالت لو سيبت نفسي مش هقوم من عليك غير وانت منزل جوايه وانا عايزه اتمتع بيك نزلت تحت وهيا فتحت الباب الي ورا وانا نزلت ووقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا مفنسه وطيزها بيضه تجنن فضلت انيك فيها وضرب طيزها
وهيا طلعت وقالت اقعد لسه ماشبعتش منك خالص انا قعدت وهيا راحت طلعت ع زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنزل وتطلع ع زوبري
وانا مسكت طيزها برفعها ونزلها ع زوبري

JODJLEg.md.jpg
شيرين ترفع نفسها وانا معاها ماسك طيزها
وبنزل وبطلع وهيا ااااااهات عاليه ف العرببه
فضلت شيرين تنط ع زوبري وصوت عالي وانا مستحملتش ونزلتها ع زوبري ولبني بينزل ف كسها وهيا مبسوطه وقالت ااااااه سخن اووووي من فتىه محدش نزل لبنو جوايه
وانا هموت عليها ومسكت طيزها وبرفعها وبنزلها تاتي وهيا واخداني ف بوسه وانا زوبري لسه وقف وهيا بقت ترفع نفسها وتنزل ولقيتها بتصرخ ولقيت شيرين بتنزل ع زوبري
وقامت نزلت مابين رجلي وقالت اول مره انزل كتير كده ونزلت تمص زوبري من لبني وعسلها
ومصت بضاني وانا قولتلها فنسي لقيتها لفت ع زوبري ضهرها ليه وراحت مسكت زوبري ودخلتو تاني ف كسها وفنست وبقيت انيكها انا

JODm1sa.md.jpg وهيا دماغها مابين الكرسيين وانتوبنيكها ف كسها فضلت انيك فيها اكتر من 5 دقايق
هبد ف كسها وهيا تصرخ ف العربيه
وانا بنيكها بعنف اووووي وبفتح طيزها

JObB3Q4.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها
وانا مستمتع اووووووي بزوبري وهو ف كسها
وهيا الي بقت تطلع وترجع ع زوبري وتتوجع ولقيتها نزلت رابع مره وعسلها بينزل ع زوبري محسيتش غير بنفسي زوبري للاخر
ولبني بينزل ف كسها تاني وهيا قعدت ع زوبري وانا مسكت بزازها ادعك فيهم وزوبري ف كسها زوبري نام وهيا قاعده ولبني بينزل ع زوبري وفخادي هيا قامت مسكت مناديل مسحت كسها ولحست كل الي ع زوبري ونضفتني وركبت وانا بقيت اسوق لحد اول الطريق السريع ولما طلعنا هيا بقت تسوق وانا ف العربيه هريت كسها بعبصه
وصلنا المغرب واخدتني ف بوسه وانا نزلت روحت سمعت مرات ابويا بتقولي علي ياعلي خبطت ودخلت ولقيت المنظر ده اودامي

JOmjLI1.md.jpg
انا قولتلها نعم وهيت بتمص ف مصاصه
قالتلي ليه اتاخرت قولتلها قولتلك مع صخابي وبعدين انتي ليه بتساليني كتير كده هيا عدلت نفسها شوفت نص بزازها بره وهيا بتتكلم وكانها اتفاجات ومسكتها لبزازها رفعو بزها وكانو ملبن
قالت بتبص علي ايه انا خرجت بدون كلمه
دخلت اوضتي غيرت هدومي ولابس البوكسر بس
لقيت الباب بيتفتح ولقيتها دخلت عليه بمنظر يجنن انا وقف ببصلها

JOmb0SR.md.jpg
وهيا بصت ع زوبري وقالت معرفش انك بتغير وبتبص للارض وتبصلي وانا جمدت قلبي وروحت نايم ع ضهري وزوبري بيشد علي منظرها
بقولها ابويا فين قالت ف الشغل وبصالي كانها مستنيه مني كلمه وانا ببص ع جسمها قولتلها طب لو مش عايزه حاجه اقفلي الباب وراك تعبان اوووي وعايزه اتام لقيتها قالت براحه ع صحتك انت لسه صغير وانا مردتش وهيا خرجت وطلعت وراها علطول ولقيتها ف المطبخ كانت وقفه ع رجل وطيزها نااااااار شافتني قولتلها ينفع من ايدك كوبايه عصير قالت انا كنت هعملك اصلا
لازم تشرب عصير عشان دمك يروق
وانا وقف وزوبري وقف اوووي
بقولها انتي حلوه اوووي قالتلي شكرا
وفضلت ابص ع جسمها وصدرها الي زي الجيلي
عطتني العصير وانا ببصلها ومعرفش ازاي الكوبايه وقعت منها الي كانت معاها ولقيتها نزلت اودامي وبتلم الازاز وقالت ماتتحركش عشان الازاز
وانا جمدت قلبي وقربت شوي وبينها وبين زوبري 10 سنتي وهيا بتبصلو ولما خلصت وقفت
ونفسها عالي قالتلي انا طالعه جسمي تعبان اوووي قولتلها واتا داخل انام لو احتاجتي اي حاجه وابويا مش موجود قوليلي
لقيتها قالت هو انت اي حد جوزها مش موجود بتريحها انا فهمت قصدها ومش عارف ارد حولت اخرج وهيا بصالي وبزازها ملبن
قولتلها لو جوزها مش مريحها وطلبت مني بساعدها وريحها وهيا قالتلي شكلي هخليك تساعدني قريب قولتلها وانا موجود اساعدك وزوبري نااااار مولعه ووقف اووووي
خرجت ع اوضتي لولا زوبري منزل كنت ضربت عشره نمت تعبان وحاسس ان جسمي مكسر بس ليه مرات ابويا بتعملني كده هو مابيعرفش ولا ايه ولا هيا الي شرموطه نمت من تفكيري
تاني يوم فضلت ف البيت وكلمتني شيرين وبتدلع ف كلامها وقولتلها هريح انهارده وهيا ضحكت وقالتلي لازم تعوضني عن الي فات قولتلها لما اجيلك بس ياقمر قفلت معاها وبقيت نايم لحد العصر طلعت لابس شورت وفانله وبنادي علي مرات ابويا لقيتها ف اوضتها قالتلي تعالي ياعلي دخلت عليها وكانت دخلت عليها اااااااه كانت لبسه شورت وتشيرت ونايمه ع بطنها طيزها ملبن ببص ع طيزها قعدت جنبها وبقولها انتي ليه بتلبسي كده قالت عايزني مخدش راحتي ف البيت قولتلها لا طبعا انتي حره قالت عايزه اخد رايك ف حاجه قولتلها ايه لقيتها بتوريني صوره راجل
بتقولي ده صحبي متعرفه عليه من ع النت
وهو عايز يقابلني وانا بقولها ازاي يعني
قالت انا قولت ل ابوك ان انا عايز ازور صحابي وهو قالي روحي وده قالي تعالي البيت عندي
بفكر اروح ولا لا انا قولتلها عرفه يعني ايه ست تروح لواحد بيتو عرفه ايه هيحصل قالت عرفه
بس انا محتاجه كده انا استغىبت قولتلها مش فاهم قالتلي شوف انا ست حلوه وكنت بخرج وعيش حياتي دلوقتي انا متجوزه وحسا اني محبوسه وابوك بالشغل وبياجي تعبان وانت دايما لحالك وهاد الشيطان بيلعب براسي بيقولي رحيلو ريحي حالك انا بسمع الكلام
قولتلها ابويا مقصر معاك جنسيا
قالت اي **** كتير تعبانه ومابدي اخونو
قولتلها ماشي شوي ورد عليك خرجت وانا مش عارف اعمل اييه وبليل كلمتني ريم نخرج مع بعض شوي طلعت معاها وبقيت اتكلم معاها وهيا شكلها فرحانه اووي وقعدنا ع كافيه وبعد مامشينا وانا ف العربيه بنتكلم ولقيتها قربت مني وبتبوسني ف خدي قالتلي ناجي حاول يكلمني كتير وانا رافضه وقفت ف جنب وقالتلي هنعمل ايه تاني قولتلها تعرفي عايز اخدك بالحضن وبوسك ابتسمت ولقيتها بتقرب مني وانا كمان وشفايفنا بقي بياكلو بعض
وكان بوسه طويله اووي ونرجع نبص لبعض ونرجع تاني وانا ببوس مسكت بزها كان وقف
فضلت ابوس ولعب ف بزها وهيا اندمجت ف البوسه وانا مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بصت ف عيوني وانا بقولها نكمل وهيا بصالي وانا ماسك ايديها ع زوبري ولقيتها اخدتني ف بوسه وايديها بتفعص زوبري وانا ف عالم تاني لقيتها نزلت الكرسي بتاعي لورا وكاني نايم وهيا فوقي تبوس فيا ولقيت ايديها بتحسس ع صدري جامد ولقيتها مسكت زوبري تاني بتحسس عليه وراحت نزله عليه طلعتو ف لحظه وبلعتو ف بوقها وقالت كبير وفضلت تمص ف زوبري واتا نايم ع ضهري وانا ف عالم تاني ولقيتها قلعت البنطلون وتحتو كلوت قعدت بكسها ع زوبري والكلوت فاصل وفضلت تحك كسها ع زوبري وانا مولع ناااااار
وانا ف عالم تاني لقيت ريم بتقولي تعال نطلع فوق قولتلها امك واخوك قالت تعال هيا لبست البنطلون وطلعنا انا وهيا وامها كانت قاعده لقيت ريم اخدتني وامها مبتسمالي كان مفيش اي حاجه ريم دخلتني جووه واخدتني حضن جامد واحنا بنبوس بعض وانا حضنتها ولقيتها بتقولي انا وماما مش بنخبي حاجه عن بعض بس سليم مايعرفش حاجه ماتعرفوش حاجه انا مسكت طيزها ورفعتها وهيا لفت رجليها ع وسطي وانا حاسس بكسها نااار ع زوبري ولقيت ريم نزلت ونيمتني ع ضهري ع السرير ولقيتها بتقلع التشيرت والبنطلون كلوت احمر يجنن انا ببص ليها لقيتها طلعت ع زوبري قعدت بكسها ع زوبري ونزلت تبوس فيا

JeXctls.md.jpg
وانا مسكت وسطها وبحسس ع بطنها وضهرها وهيا بتحك كسها ع زوبري
وانا حاسس بكسها وانا ببوسها وحضنها ومديت ايديونسكت بزازها ع الحم وفضلت العب فيهم وفي حلماتها اقرص فيها كنت هيجان اوووووي
لقيتها وقفت ع زوبري بكسها وبتهز نفسها ع زوبري انا مسكت بزازها لقيتها قلعت الي فوق وبقت عريانه من فوق خالص وانا شديتها عليه واخدت بزازها ف بوقي امص فيهم وهيا تقربهم اوووي
وانا بلعو ف بوقي ولقيتها مسكت دماغي وبتبوسني وبتقولي انت حلو اوووي تجنن
انا مش قدره خلاص لقيتها بتحك كسها اوووووي ع زوبري لقيتها نامت ف حضني وكسها بينزل عسل وانا حضنها ومسكت طيزها وبعد دقيقه هيا قامت ونزلت بنطلوني ومسكت زوبري ومن ع الشورت تدعك في ونزلت الشورت وراحت مسكت زوبري بتمص في ومسكه بايديها الاتنين كانو هيهرب وبتمص ف زوبري

Jej90mB.md.jpg
وانا نايم وبتفرج عليها وهيا قالتلي خلاص مش قدره وفضلت تمص زوبري وبقولها انتي مفتوحه من ورا قالت لا خليني اركب ع زوبرك قولتلها احسن يدخل وتتفتحي قالت لا تخاف
طلعت ع زوبري وعطتني طيزها وقعدت بكسها ع زوبري ولقيتها بتبعد الكلوت وبتقولي حكو بكسي كتير تعبانه انا مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وهيا اهات ودلع لدرجه ان راس زوبري كان بتدخل ف الكس وانا هتجنن وانا بحك زوبري قالتلي وقف وانا وقف وهيا قعدت وراس زوبري ف كسها ولقيتها مش بتتحرك

JejzNYN.md.jpg
وبتهز طيزها براحه لتحت وفوق وراس زوبري تدخل وتخرج وانا بصراحه مبسوط وماسك طيزها وغصب عني عفوي رفعت زوبري لفوق وهيا طلعت ااااااه انا خوفت وهيا زوبري كلو ف كسها

وانا مستني ددمم ينزل لقيتها بترفع وسطها وتنزل ومفيش اي ددمم نزل انا بقثت مصدوم وهيا بتنزل وتطلع وبتقولها هوو انتي قالت اااااااه انا مفتوحه اناوارتحت اووووي مسكت طيزها وبقيت انيك فيها وهيا تنزل وتطلع ع زوبري وانا بنيكها ولقيت امها دخلت علينا وريم بتبص ل امها
وقالتلها مش قولتلك بلاش كده قالتلها مش قدره استحمل ياماما ردت عليها قالتلها نص ساعه وابوك جاي اخلصو بسرعه وماتنزلش جواها ياعلي وانا بعملها بدماغي فضلت انيك فيها وهيا بنفس الوضع اكتر من 5 دقايق لما زوبري هينفجر روحت وقف وهيا نايمه ع ضهرها وزوبري ع وشها وغرقتها بالبني ووشها كلو لبن وانا بلبس وهيا مبسوطه وطلعت ولقيت شيرين برا وقالت
محدش يعرف قولتلها ماتخفيش ومشيت وانا مبسوط باحلي نيكها وزوبري كان ف كسها الضيق احساس جميل اووووي روحت نمت وسمعت صوت اهات عرفت ان ابويا بينيكها والصدمه لما لقيت ابويا داخل افتكرت حد معاها بس ابويا دخل والصوت راح

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى