فصول رواية حكاية أحمد مع عائلته
دي اول مره ليا ف يا ** تنول اعجابكم و لو في الي أخطاء هحاول اعالجها في المرات القادمة
الجزء 1
انا (احمد) عمري 20 سنه تبدأ قصتي من وانا 18 سنه كمنت وقتها لسه مخلص الثانوي والتنسيق جابلي هندسه القاهره ودي الكليه الي كنت بحلم بيها وكنت أنا وعائلتي فرحانين جدا بيها و خصوصا والدتي الي من بعد موت ابويا من وانا عندي 7 سنين كانت مهتم جدا اني اخليها فخوره بيا والحمد ** قدرت احقق ده هي كانت بالنسبه ليا اول حب و صاحبه في حياتي و كانت بتهتم بيا زياده عن اللزوم لدرجه اني كنت لسه بنام في حضنها لغايه متهميت 18 ودا كان ليه تعليق كتير سواء من ناحيه اختي الي بتغار مني ودايما تقول و احنا متجمعين علي اي شئ اني انا الي علي الحجر دايما ولا من خالاتي الاثنين و يقولولها انها مدلعاني بزياده و هي تقولهم ملقوش دعوه هو ابني حبيبي
نسيت اوصف لكم الابطال نبدأ بيا انا
انا (احمد) عندي وقت القصه 18 انا شاب طولي 183 و وزني 95 انا من وانا عندي 13 سنه و انا ماما وداتني الجيم و تمرين بوكس و دا الي خلا جسمي مظبوط مع الاهتمام بنظام الاكل بتاعي زبي طوله 19 سم و هوا مش عريض اوي ولا عريض و لا رفيع متوسط كدا
اما بقي امي (هناء ) عندها 40 سنه طولها 168 و وزنها 75 كجم هي الاخت التانيه من ضمن خالاتي الاثنين هي حاجه كدا ملبن صدرها متوسط و مشدود اما بقا طيزها دي حكايه لوحدها و دائما بغار عليها بسببها لانها مهما لبست واسع بتفضل باينه هي شبه الصوره دي
F49qUva.jpg
اما بقا اختي (ايه) عندها 20 سنه هي نسخه من امها مع اختلاف حجم الطيز طبعا هي بتدرس في هندسه برضوا انت طبعا هتقولي هي العيله كلها مهندسين 😅 بس الحقيقه بسبب تعلقنا بوالدنا الي حببنا فيها فكان ده هو السبب في كدا أما خالاتي الاثنين هوصفهم في وقتهم
بعد ما الكل باركلي علي مجموعي و دخولي الكليه ماما كانت عاملالنا مفاجئه و أن هي حجزتلنا انا و هي و اختي ايه اسبوع في شاليه في الساحل كمكافئه ليا علي النجاح وطبعا انا و اختي كنا مبسوطين و بالاخص انا لأن المكان الي حاجزه في ماما كانت مكان برايفت يعني كل شاليه مباشرتا علي البحر وبين كل شاليه و الثاني في سور يعني ماما هتبقي براحتها علي البحر و ده الي كان محمسني اوي العلاقه بيني و بين ماما علاقه صحاب أكثر من ما هي ام و ابنها بحكيبها علي كل حاجه حتي عارفه عن علاقاتي قبل كدا وانا طبعا كنت لما اقولها كدا كنت اقعد أهزر معاها ان هياحلي منهم و هيا تضحك و تقولي لا خلاص انا كبرت بقي و انا اضحك و اقولها انتي هتفضلي حلوه في نظري طول العمر المهم بعد ما ظبطنا الشنط و و سافرنا أول ما وصلنا اختي بقت عامله زي ******* و قالت ننزل البحر دلوقتي لكن احنا كنا تعبانين انا و نونو زي ما متعود اني اقولها
اختي : متبقاش بارد بقي يا احمد ويلا ننزل علشان انا بخاف أنزل لوحدي
انا : بطلي شغل ******* ده وبعدين عيب لما انتي تبقي الكبيره و تعملي كدا
اختي : ***** اي يلا بقي بطل برود
انا : لا ما تقولي حاجه يا نونو
ماما : خلاص بقي يا ايه ننام شويه و بعدين ننزل كلنا مع بعض
اختي( و هيا زعلانه): خلاص ماشي يا ماما ما هوا اي علي الحجر
ماما : انا مش هخلص من ام الاسطوانه دي انا طالعه انام
انا : استني انا جاي انا كمان
بعد لما نما كلنا و صحينا على الساعه 4 اخر النهار اتغدينا و بعد كدا نزلنا البحر و اف علي الي شوفته نونو لابسه مايوه وان بيس وعليه شال من عند الوسط و ايه لابسه مايوه بكيني قطتين المهم نزلت انا و ايه في الاول بعد محايله علي نونو انها تنزل معانا بس قالت إنها هتنزل كمان شويه
ايه: علي علمني العوم علشان كلم مره بخاف أنزل البحر لوحدي
انا : ما انا كل مره اجي أعلمك تخافي و قعدي تقولي هغرق اول لما اسيبك علي المايه
ايه : لا خلاص كانت اخر مره مش هعمل كدا تاني بس علمي المره دي ولو عملت كدا المره دي كمان متعلمنيش تاني
انا : خلاص ماشي تعالي هنا
و قمت شايلها علي دراعاتي الاثنين و نيمتها علي الميه وانا اصلا من اللي شوفته منها هي و نونو و ملامستي ببشرتها الناعمه بزياده خلي زبي يقوم من سباته و طبعا زي كل مره أما سحبت ايدي من تحتها خافت و اتشعلقت فيا
ايه : حاسب حاسب هغرق الحقني و كل ده وهيا متعلقه في رقبتي و طيزها بتحك من الجمب في راس زبي
وهي حاست بيه
ايه : في حاجه ناشفه بتخبط في رجلي وفي نفس اللحظه كانت مده اديها تشوف اي ده و لما لقتها مسكت زبي حبيت أتوه وقولت
انا : انتي كل مره تقولي انك مش هتخافي و بتخافي برضوا ابعدي عني بقي كدا و متقوليش علمي تاني
كانت ماما نزلت و وصلت لغايه عندنا في نفس الوقت الي ايه كانت بعدت عني فيه
ماما : انتوا ما بتبطلوش خناق مع بعض
ايه : يا ماما مش عايز يعاني السباحه
انا : انا الي مش عايز يعلمك ولا انتي الي جبانه
ماما : خلاص بقي اسكتوا بطلوا خناق و بعدين يا ايه هو عندوا حق انتي الي بتخافي كل مره
ايه : يا ماما هوا اي بيعلمني غلط
انا : غلط اي طب تعالي انتي يا ماما جربي ولو مخفتيش زيها تخرج هيا بره و مش هتنزل تاني النهارده
ايه : و انا مواقه
ماما : لو ده هيخيلكم تبطلوا خناق خلاص ماشي
انا طبعا مش هاممني ايه تخرج أو لا انا اي هاممني اني هلمس لحم نونو
امي جت تنام علي المايه لوحدها قولتلها لا هنيمك انا علشان متتلككش وانا قاصد علشان احط ادي علي طيزها المبن
بعد ما هي نامت فضلت حاطط ادي علي طيزها و مش عايز اشيلعا
ايه : خلاص كفايه شيل ايدك بقا من تحتها و شوف هتخاف ولا لأ
انا : تمام و شلت ايدي و هيا مخافتش لانها يتعرف اصلا تطفوا كنت انا علمتها قبل كدا وانا كسبت
ايه : خلاص انت الكسبان يا عم
ماما : أنزل بقي ولا اي
ماما و هي بتنزل حبطت رجلها في حجر في البحر رجلها وجعتاه فسندتها و طبعا زبي واقف بين فلقات طيزها و واصل لغايه الخرم و هي عماله تقول اه كل لما احضنها أكثر
ايه : انا تخرج الاول وانت يا احمد إسنادها و خارجها علي ما اجيب مرهم من الشاليه من جوا
انا : خلاص ماشي بس بسرعه بس
بعد ما إيه مشيت
ماما(بكسوف ) : احمد ممكن تبعد شويه علشان انت مدايقني من ظهري
انا عرفت أن هي حاسه بيه بين فلقات طيزها فقبل ما ارجع وره اتجرأت و حضنتها جامد فدخل زبي كله في طيزها لغايه وا وصل للخرم
ماما بعدها بصتلي نظره هيجان ما هي محدش لمسها من 10 سنين بس فاقت لنفسها علي صوت ايه و هيا يتنادي علينا أنها جابت المرهم
انا : خلاص خارجين اهو يا حبيبتي يلا يا نونو براحتك كدا و مستغليت الموقف و تانتني لاوق فيها من ظهرها
و احنا خلاص نعتبر خرجنا
ماما : داري بتاعك ده عيب علشان اختك
انا انصدمت انها مدركه اني يتحرش بيها و ساكته ومن غير اي رد داريته خرجنا
ماما : هستحمي الاول و بعدين ادهن
انا و ايه : خلاص تمام يا ماما
ماما : احمد تعالا طلعني اوضتي علشان استحمي
انا : حاضر
مشينا و انا ساندها و اول ما دخلنا الشاليه
ماما : طلعني حمام الاوضه و بعد ما استحمي تجيلي علشان نتكلم في اللي حصل في البحر ده
انا خوفت جدا من رد فعلها
انا (بخوف ): حاضر يا ماما
و خرجت و سبتها و انا خايف و مرغوب من الي هتعملوا معايا بعد الحمام و فكرت و لقيت حل علشان اقوله و هو اني استلوح و اعمل نفسي عبيط عليها و نشوف
ده نهايه الجزء الاول ويا ** تعجبكم مستني دعمكم 😘
الجزء 2
وقفنا الجزء الي فات لما ماما قالتلي اطلعلي بعد ما استحمي علشان تكلمني في الي حصل
انا (متوتر): ماما ممكن ادخل
ماما : ادخل يا حبيبي دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم ستان ولازق اوي عليها وكان زبي هيقف لولي خوفي و تركيزي اني أمثل الجهل في الي حصل في البحر
ماما : تعالا يا حبيبي الاول ادهنلي رجلي عشان لسه وجعاني
وبالفعل قدت ادهن رجلها وهي مش عارف هي كانت يتحاول تتأكد أن كنت انا عارف كنت بعمل اي ولا لا لانها كانت باصه علي زبري و عينيها ما اتشاليتش من عليه طول ما كمن انا بدهنلها رجلها وانا كنت ماسك نفسي بالعافيه
ماما : خلاص كفايه قوم حط المرهم مكانه و تعالا
انا : حاضر يا نونو حاولت أبين انو عادي بدلعي ليها اني مش واخد بالي انا بعمل اي
ماما : تعالا يا حبيبي اقعد اي الي حصل عندك من تحت دا حبيبي في البحر
انا (يستهبل ): اي الي حصلي يا ماما
ماما : احمد رد هيا بصراحه علشان مزعلش منك
انا ( بمثل الخجل ) : و** يا ماما انا مش عارف هوا بيحصلي ده سعات و بالذات اول لما اصحي من النوم و بيوجعني قوي و بعد كدا يهدأ شويه بس بيفضل يوجعني برضوا
ماما : لي يا حبيبي هو انت مش بتريح نفسك ده غلط عيك
انا (استهبال ) : يعني اي اريح نفسي و مثلت الخوف هو ده خطر عليا
ماما : ازاي مبتعرفش تريح نفسك و اه ده غلط عليك طب بص انا هبعتلك فيديا ازاي تعمل كدا وروح اسمعوا في اوضتك و ابقي عرفني عملت اي
انا : خلاص تمام يا ماما
روحت الموضه وانا في دماغي اني اهيجها معايا جائز تظبط و اعرف انيك الجسم الي مجنني و بضرب عليه عشرات و انا يتخيل اني ينيكه كل يوم من ساعه ما بلغت
صحينا الصبح كلنا لقيت ماما وأختي في المطبخ
انا : صباح الخير يا نونو انتي اي الي وفقك علي رجلك و هيا وجعاكي
ماما : صباح الخير يا حبيب قلب نونو انا خلاص مش حاسه بوجع فيها و قادره امشي عليها
اختي (بقمصه ) : وانا يعني بنت البطه السوده مفيش صباح الخير
انا : لا طبعا صباح الخير علي احله يويو في الدنيا و بوستها من خدها
هما حضروا الفطار و قعدنا كلنا نفطر مع بعض و بعد الفطار قمنا انا و ماما قعدنا علي الانتريه و ايه شالت الاطباق و ماما قالت اعمليلنها شاي
ماما : ها يا حبيبي طمني عملت اي
انا (بمثل الكسوف ): معملتش حاجه يا ماما
ماما : معملتش حاجه الزاي مش قولتلك اعمل زي ما في الفيديوا
انا : انا حاولت و ** يا ماما بس معرفتش و وجعني أكثر من الاول
ماما (يخضه): وجعك اكتر من الاول ازاي
انا حبيت ابدا استدرجها انا بقا من ناحيه حنان الام
انا : ماما مش بتقولي أن ده خطر عليا
ماما : اه
انا : خلاص ممكن انتي تعلميني بدل ما انا مش فاهم حاجه و مش عارف اعمل حاجه
ماما ( الهيجان باين علي وشها ) : لا بس كدا ميصحش
انا : يا ماما علشان خاطري مش بتقولي أنه خطر عليا يرضيكي انضر يعني
ماما ( توتر ) : خلاص ماشي بليل عدي عليا و اما نشوف
ويوما نزلنا البحر كلنا و بعدين روحنا طلبنا سمك و قعدنا اتغدينا و نمنا شويه و انا كل ده مناظر علي نار الليل يجي
المهم بعد لما الليل جي و احنا قعدنا نتفرج علي فيلم في ريسيبشن الشاليه ايه قالت إنها تعبانه و هتطلع تنام انا استغليت الموقف و قولت اخد الليل من أوله
انا : ماما مش هتشوفي حل المشكله الي عندي مش قوليلي بليل بعد ما إيه تنام
ماما : اه خلاص ورح البس حاجه خفيفه و تعالا الأوضه عندي تمام
انا(متحمس ) : تمام
روحت الاوضه و لبست شورت قماش خفيف و تيشيرت كات و روحتلها الأوضه و تنحت من منظرها لابسه قميص نوم هوا شكله عادي بس مجسم عليها و مخلي شكلها فاجر
ماما : هتنيك واقف عندك كدا و مكسوف تعالا
انا (هي فاكراني مكسوف 😂 متعرفش اني هاين عليا اغتصبها و الي يحصل يحصل بعدها ) لا يا ماما جاي اهو
ماما اتعدلت و شغلت نفس الفيديوا و بدئت تشرح عليه وانا مركز معاها و مع وشها الي باين عليه الهيجان
ماما : ها فهمت
انا : ممكن بس ممكن اجرب قدامك علشان اتاكد اني هعمل صح
ماما و هيجانها محركها : ااه اه ماشي بس بسرعه عشان اختك
انا : حاضر يا ماما
بدأت اقلع و اول لما ماما شافت زبي الهيجان بأن انوا زاد اوي عندها لأن انا كنت هائج اوي و وزبي علي آخره و عروقه نافره بدأت اعمل في الاول اني مش عارف اعمل زيوا
انا : صح كدا يا ماما
ماما (فاقت علي صوتي من سرحانها في زبي ) : اه لا امسك من فوق شويه و حرك ايدك فوق و تحت
انا : كدا
ماما: لا مش بالظبط
انا : طب ممكن تساعديني
ماما (متوتره بس لتاني مره هيجانها يحركها ) : مااا ماشي
و بدأت فعلا انها تمسك ايدي و تساعدني و انا كل ده مركز معاها و هيا
انا : هوا بيطول اوي كدا
ماما: في ناس بطول و ناس لا بس انت شكلك بطول و قالتها بلبونه
ماما : طب انا عندي فكره ستساعدنا؛ ولقيتعا شالت اديها و شغلت فيلم سكس بس الي لفت انتباهي أن الفلم عن ام و ابنها و الممثله جسمها شبها بالظبط
انا (بمثل عليها الخجل ) : اي دا يا ماما
ماما : اتفرج و هوا هيساعدك انك تخلص بسرعه
انا : ماشي وانا كل ده باصص عليها هي اصلا و لحن أن البطله بتمص للبطل فأنا سالتها
انا : ماما هي بتعمل اي يع هي مبتقرفش
ماما : لا يا حبيبي ده نوع من أنواع الجنس المفروض تكون درست جزء منه في احياء الثانوي
انا : اه بس ده ممتع يعني
ماما : اه و بيخليه بدليل انوا جاب في بقعا دلوقتي اهوا
انا (بخبث) : طب ما نعمل زيهم جائز نخلص بسرعه
ماما (مصدومه و محرجه ) : بس ده ما ينفعش يا حبيبي
انا : لي بقا مينفعش مش قولتي مش بيقرف و هيخلينا نخلص علي طول
ماما : بس انا امك يا حبيبي
انا : يا ماما ب ** عليكي بقي عايز اخلص هوا واجني قوي مش قولتي اما أنزل هستريح
ماما ( يتردد ) : ماشي بس الي هيحصل اوعي حد تاني يعرفه
انا : اوعدك محدش يعرفه
ماما بدئت فعلا انها تمص زبي بعد تردد بس في الاخر عملتها وانا كل ده فرحان ان هيا بتمصلي زبي و قولت خلاص لازم انيك الشرموطه دي النهارده
انا خالتها بتمص زبي و ميديت ايدي لعبت في كسها من فوق الاندر الي لابساه
ماما (بخضه): انت بتعمل اي يا احمد
انا : انا شوفتهم بيعملوا كدا فعملت زيهم علشان نخلص
ماما سكتت و كملت مص و انا تنتني العب في كسها من علي الاندر و بعد كدا بشويه زقيته علي جنب و دخلت صباعي في كسها و هيا خلاص بقت هايجه و مش هاممها حاجه انا قولت خلاص لو عدتها ونكتها مش هتقاوم و قد كان انا قومت و عدلتعا و نمت فوقها و دخلت زيبي في كسها بس ثانيه ده فرن مش كس
ماما : اااااااه انت زبك كبير قوي و مليني يا حبيبي نكني كمان ااااه
انا : خدي يا شرموطه دا انا هفشخ كسمك انهارده و بدأت الرزع فيها
ماما : ايوااااااا انا شروطك نكني نكني نكنييييييي و فجأه لقيت حاجه بتزق زبي من جوا و خرجت زبي و لاقيت عسلها غرفتي و هيا كل ده تحسها متخدره باصه للسقف و مبتسمه وانا استغليت الفرصه و كملت فيها نيك و هيا لسه هايجه
ماما : ايوه نيك كمان انا كنت فين من زمان بقالي عشر سنين متناكتش ااااااه نيك اللبوه امك نييييك
انا : بعد ربع ساعه نيك هجيب يا لبوه
ماما : وانا كمان حجيب هاتهم معايا اااااااه
و جبنا احنا الاثنين مع بعض و كان اجمل إحساس أحسه في حياتي و نمت جمبها يجي 5 دقائق و لاقيتها بتعيط
انا : ماما انتي بتعيطي
ماما : ممكن تسيبني لوحدي يا احمد شويه بعد اذنك
محبتش اتقل عليها و خرجت من الأوضه و روحت استحيت و قعدت افكر علي السرير و نمت من كتر التعب صحيت تاني يوم جسمي واجعني و همدان و نزلت صبحت عليهم في المطبخ
انا : صباح الخير يا جماعه
ايه : صباح النور يا حبيبي
ماما (ببرود من غير ما تبص ليا ) : صباح الخير
انا متكلمتش و خرجت قعدت بره علشان ايه متخودش بالها مشي اليوم الثالث عادي جدا بس كان في تحاشي في الكلام من ناحيه ماما و مكنيتش بتيصلي طول اليوم
بليل ماما قامت تعمل عصير فقومت وراها
انا : ماما ممكن اعرف لي مش بتكلمي طول اليوم
ماما :……..
انا : ممكن تردي عليا
ماما : ممكن يا احمد تسيبني مع نفسي شويه
انا : لا مش ممكن انا امبارح سيرتك براحتك إنما دلوقتي لا ممكن تقولي اي الي مزعلك
ماما (بعياط): هوا دا سؤال انت عارف يعني اي ام تنام مع ابنها انا حاسه اني قرفانه من نفس اوي و بدئت في العياط
انا : أخدتها في حضني خلاص و غلاتي عندك متعملي كدا انا قلبي بيطقطع لما اشوفك كدا
ماما : بطلت عياط شويه خلاص انا هديت شويه بس توعدني ان الي الي حصل ده عمره ما هيتكرر
انا : اوعدك يا ماما بس اي الجمال ده في حد بقا بيعيط و يبقي حلو كدا
ماما : ابتسمت : يا بكأس انا خلاص كبرت
انا : انا كام مره قولتلك انك جميله واجمل من بنات في العشرين كمان انتي ليه مش مصدقه
ماما (بخجل): خلاص يا حبيبي مصدقاك متزعلش نفسك
انا : خلاص يعني مفيش زعل صافيه لبن
ماما : اه خلاص يا حبيبي
أخدتها في حضني و كنت زعلان اني مش هعرف انيكها تاني بس هي زعلها بالنسبه ليا اهم بس قولت اسيبها للظروف جائز هي الي تطلب
نهايه الجزء الثاني و يا ** يكون عجبكم تشاو 😘
الجزء 3
وصلنا الجزء الي فات بعد ما صالحنا نونو و قولت سيبها للظروف و كنت في اليوم 3 وبعد كدا خرجنا قعدنا شويه و كل واحد طلع ينام تاني يوم (اليوم 4) صحيت غسلت وشي و قولت أنزل أصبح عليهم
انا : صباح الخير يا جماعه
ايه و ماما : صباح الخير يا حبيبي
انا : دودو اني عملتي فطار
ماما : اه يا حبيبي
انا : طب ممكن تجيبي اكل
ماما : حاضر هخلص مكالمه انا و خالتك هبه و اقوم اجيبلك تاكل
انا : سلميلي عليها و انا هقول ل ايه تجيبلي
ماما : ماشي يا حبيبي بتقولك *** يسلمك خد عايزه تكلمك
انا : هاتي اي يا هوبا بصيت ليقيت امي غيرانه
خالتي هبه : اي يا قلب هوبا اي يا ولا مش بتسال ليه
انا : بذمتك في باشمهندس يتقاله يا ولا مش عارف انا اي دا
هبه : اه في مش عاجبك ولا اي
انا : انا اقدر اقول حاجه برضه يا معلم
هبه : أيوه كدا و بعدين يا ولا انتي ابني الي مخلفتهوش و صاحبي كمان وانت عارف
انا : اه طبعا اختك خلفت وانتي الي ربيتي علشان كدا تربيه وسخه 😂
هبه : يلا يا ابن الوسخه
انا : خلاص بقي الا قوليلي انتي فين كدا
هبه : في البيت لي في حاجه
انا : لا بس مش كانوا رايحين مصيف ولا اي
هبه : اه بس عمك فادي حاله شغل و مرضاش يودي انا و سلمي (بنتها هي أصغر مني بسنه ) لوحدنا
انا : طب اي رايكم تيجوا عندنا 3 ايام الي فاضلين دول
هبه : هسأله و اقولك ولا اقولك استنا هوا بيرن ادخلوا معانا اسألوا
هبه : الوا يا حبيبي عامل اي
فادي : انا كويس يا هبه
هبه : طب كنت بسألك احمد عزمنا نروح عندوا 3 ايام علشان احنا مرحناش المصيف هوا معانا اهوا
فادي : انا معنديش مانع بس مش عايزين نتقل عليهم
انا : الاول ازيك يا عم فادي و بعدين تتفقلوا علينا اي يا عم فادي هوبا علي راسي من فوق هي و سلمي
فادي : خلاص يبني انا كنت بس علشان متنزعجوسش بس مش اكتر
انا : لا يا حبيبي مفيش إزعاج ولا حاجه
فادي : خلاص اتفق مع خالتك انا لازم اقفل انا دلوقتي
انا : خلاص يا خالتي تعالوا انهارده علشان تقدوا معانا ال3 ايام كاملين
هبه : خلاص ماشي يا حبيبي هصحي سلمي و اجهز الشنط و اجي علي بعد العصر
انا : تمام يا حبيبتي يلا باي
هبه : باي
انا : نونو اختك و بنتها جاين علي بعد العصر اعملي حسابهم في الغدا بقي
ماما : خلاص ماشي و مشيت راحت المطبخ تجيبلي الفطار علشان ملحقتش اقول ل ايه لاني كنت بكلم خالتي
بعد الكلام ده كلوا تعالوا اوصف لكم خالتي هبه
خالتي هبه اكبر اخواتها عندها 45 سنه طولها 170 سم و وزنها 80 هي جاده من كل شي وش حلو تلاقي بزاز كبيره موجود و غير طيزها الجباره بس مش زي نونو طبعا ودي صوره ليها F3Q5QS9.jpg
هي عندها بنتين الاولي اسمها ملك عندها 25 سنه متجوزه جديد هنوصفها بعدين
والثانيه سلمي عندها 17 سنه أصغر مني بسنه داخله ثانويه عامه عايزه تخش هندسه وده علشان هي بتحبني و عايزه تكون جنبي في كل حاجه طولها 167 سم و وزنها 65 شكلها حلو زي هوبا و بزازها بحجم البرتقال الصغير اما طيزها بقي احلي حاجه فيه ملبن كدا فوق المتوسط بشويه
نرجع لقصتنا
ايه: ايوه يا عم سلمي جايه و هنقعد نحب بقي
انا : يا شيخه اتنيلي دي واحده تنحب دي لزقه
ايه : يا راجل متتحبش ازاي بطيبه قلبها دي 😉
انا : عادي يعني طب ما انتي طيبه قلبك اكبر شيفاني بريل عليكي
ايه (بصدمه ) ‘: بس انا اختك ثم خد يلا هنا انت بتبص عليها ليه
انا : ما هي ملفته مينفعش مبصش هههههههه
ايه : تسدق انك عيب زباله انا غلطانه اني بتكلم معاك اصلا
و قامت تمشي روحت شاددها مقعدا علي حجري و بدأت ازغزغها
انا : ها حرمتي تشتمي تاني
ايه : خلاص هههههههه حرمت خلاص مممممممم سيبني يبقي
وهي كل ده حماله تفرك علي زبي الي كان واقف نص واقفه بسبب اني كنت لسا صاحي من النوم من حركتها و قف علي الاخر وهي حاست بيه
ايه (بخجل): ممكن تسيبني بقي يا احمد
انا سيبتها و هي قامت و بصت علي زيبي كدا و عضت علي شفايفها و راحت قعدت علي الكرسي الي قدامي و انا كل ده مش حاسس بيه لان الشرط واسع
ايه : داري اشياءك يا عم
انا : ببص لقيت زبي خارج من رجل الشورت و ظاهر قدامها انا انجرحت و قولتها مكانش قصدي و *** حقك عليا
ايه : خلاص يا عم ولا يهمك
ماما : خد يا حبيبي أفطر و اطلع غير علشان ننزل كلنا نروح الشط
انا : حاضر يا نونو.
فطرت و طلعت اغير و نزلت و بعد كدا روحنا كلنا و نزلنا البحر و طول ما احنا في الميه ايه عماله تحك طيزها فيا و انا كل دا هائج و بزات من المايوهات الي لابسينها و صضلت تحك فيا لغايه ما خلاص زبي بقي علي آخره قولت لو استيت اكتر من كدا هغتصبها دلوقتي
انا : نونو. انا طالع اشرب و اروح الحمام شويه و جاي
ماما : ماشي يا حبيبي
ايه : استني خودني معاك
و لاقيتها اتشعلقت في دراعي و كوعي خابط في بزها
انا : تعالي انا نشوف اخرتها مش هطول يا نونو وجاي
ماما : ماشي يا حبيبي
خرجت انا وايه شربنا و انا دخلت علشان اروح الحمام الي في الاوضه بتاعتي و انا زبي علي آخره دخلت مش عارف اعمل حمام بسبب نشفان زبي قولت استني شويه علي ما يهدي المهم لمحت بطرف عيني ايه واقفه علي الباب بتبص علي زيبي و يتحسس علي كوسها انا هيجت بسببها و قولت كدا مش هعمل حمام النهارده قولت طالما نونو مش عايزاني انيكها طب ما اجرب مع ايه
سيبتها تندمج في الي بتعمله و اتسحبت و خرجت و حطيت ايدي علي كتفها اتخضت و كانت هتقع انا مسكتها من وسطها و زبي اتحشر في بطنها لانها اقصر مني
انا : انتي بتعملي اي هنا يا ايه
ايه (بارتباك و توتر ) : مببببب مبعملش حاجه
انا : امال اي الي جابك هنا
ايه : انا.. انا كنت جايه اندهلك علشان ننزل
انا : اه قولتيلي علشان ننزل ماشي يا ايه وبعد كدا أما تحبي تريحي نفسك عرفيني و انا اساعدك
ايه: ………..
معرفتش ترد تقول اي و روحت رافع الشروط و سحبتها من اديها قاعدتها علي السرير و حاولت اطمنها من ناحيتي علشان متخافش مني و اعرف اعمل الي انا عايزه
انا : ايه متخافيش انا الي حصل ده مفيش تالت يعرفوا انا وانتي بس
لاقيتها بتعيط روحت شاددها في حضني و مطبطب عليها
انا : بس بس ولا يهمك اي حاجه ولا كإن حاجه حصلت
لاقيتها خرجت من حضني و بتيصلي في عيني و راحت مقربه و باستني في شفايفي انا انصدمت من جرئتها و اتجاوبت معاها بعد كام ثانيه و بعد كدا لاقيت نفسي يفكلها رباط سنتيان البكيني من ورا و هوا وقع و بزازها ظهرت قدامي روحت سبتها و نزلت مص و رضاعه في بزازها الي طعمهم مملح شويه بسبب ميه البحر و عمال اتنقل من الفرديه اليمين و الشمال و سيبتهم و نيمتها علي السرير و طلعت بوستها تاني و بعد كدا بضبت أبوسها من رقبتها و وامص حلمه ودنا و أنفخ انفاسي السخنه علي رقبتها و ايه ساحت وسط ده كلوا و تنتني اقفش في بزازها و اقرص حلمتها و أشدها ناحيه بره و اضغط عليها كإني بضغط علي زرار و هي عماله تتنهد و إهاتها بتعلي نزلت أمص بزازها تاني و بعد كدا نزلت لحس و بوس لغايه كسها و روحت مقلعها الاندر لاقيتها حطت اديها علي كسها
انا : ما تخافيش انا عمري ما هازيكي
ايه : …..
وشالت اديها من علي كسها و ظهرلي كسها الجميل كس بكر وردي و مليان و شفراته كبيره
انا : اي الجمال ده يا يويو
ايه : متكسفنيش بقي
انا : ليكي حق تتكسفي و تداريه مني يخربيتك اي الحلاوه دي
و نزلت مص في شفراته و هي كسها عمال بنقط عسل و كأنه حنفيه مكسوره و انا بمص لقيت زنبورها بيخبط في مراخيري فضلت أمص و العب في زنبورها بمرخيري و بعد كدا طلعت بوست من عند كعب رجليها اليمين لغايه كسها و بعد كدا من كعب رجليها الشمال لغايه كسها تاني
و هي كل ده عماله تتنهد
انا : ايه مش عايزه تشوفيه و تمسكيه
ايه : نفسي استني انا الي هقلعك الشروط
ايه : اي ده يا حبيبي كل دا امال لما تكبر شويا و لقيتها بعض علي شفيفها
انا : كل ليكي يا حبيبتي
ايه نزلت علي رأس زيبي مص بس مصها مص مبتدئن لان سنانها عماله تخبط في زبي بس محبتش احسسها ياني متضايق
انا : خلاص يا ايه كفايه
قولتها ونيمتها علي السرير و فضلت احرك زبي و ادقره في زنبورها
ايه : اههه يا لهوي اي ده انا اول مره احس الاحساس ده اه اه اههههه
استعحملي شويه امال لو دخلته تعملي اي
ايه : دخله انا نفسي تدخله ارجوك يا احمد افتحتي انا الي بقولك افتحتي اهههههه افتحني عايزاه جوابه اهههه
انا : علي عيني بس انا يحافظ عليكي
و بدأت اسرع في الحركه
ايه : انا حجيب اههههه
انا : وانا كمان
ايه : خلاص هجيب مع بعض
انا : يلا خلاص انا علي وشك
ايه : انا بجيييييييييب ههههههههههه
كنت انا كمان جبت و فرقت بطنها و كسها كان من بره و بعد كدا نمت فوقها و اخدت شفايفها في بوسه و بعد كدا قومنا نستحمي و احني تحت الدش
ايه : احمد انت متعرفش انا بحبك قد اي انا مش بحبك ك اخ لا انا بحبك ك زوجي و صاحبي و حبيبي وكل ما املك 🥺
انا : ياه كل ده يا ايه شايلاه جواكي و انا كمان بحبك اوي يا حبيتي
ايه : انت عارف لما كنت بقولك افتحتي كان نفسي تسمع كلامي و و تفتحني انا من ساعت ما شوفتك مع ماما و انا هموت من الغيره و نفسي اتناك في كسي منك زيها
انا سمعت كلامها انصدمت معقول هيا شافتني انا و نونو طب ازاي طيب
انا : انتي بتقولي اي انتي شوفتينا ازاي يا ايه
ايه : انا كنت راحه الحمام و بعد ما خلصت حسيت اني بطني وجعاني شويه قولت اروح لماما اخد منها برشام أو حاجه ولما روحت لاقيتكوا مع بعض و سعيتها غيرت اوي من ماما لاني زي ما قولتلك انت حبيبي وش عارفه مع انك اخويا و في نفس الوقت اخويا الصغير كمان بس اهو الي حصل و من ساعتها و انا نفسي اني اتناك منك انا مش هي
انا عمال اسمع الكلام و مصدوم من الي بتقوله صدمه اقوي من الاولي
انا : مش عارف اقولك ايه يا ايه
ايه : ما تقولش حاجه انا حابه اكون في حضنك و معاك بس
ولسه هنبوس بعض سمعت صوت التليفون بيرن خرجت لقيت خالتي هبه هيا الي بترن
انا : اي يا هوبا انتوا فين
هبه : احنا علي البوابه عايزين حد من عندكوا يجي ب QR علشان يدخلنا
انا : خلاص ماشي انا جاي اهو
وروحت البس علشان اروح لهم
ايه : رايح فين
انا : هجيب خالتك و سلمي من علي البوابه
ايه (بغيره ): اياك اشوفك مقرب من سلمي طول ما هي هنا ماشي ولا لا
انا : حاضر يا ستي 😂
خرجت ولقيت نونو في وشي. انا نازل علي السلم
ماما : رايح فين يا حبيبي
انا : رايح اجيب هوبا و سلمي من علي البوابه
ماما: ماشي يا حبيبي خلي بالك من نفسك
انا: حاضر يا نونو
خرجت وروحتلهم لاقيتهم واقفين علي البوابه بالعربيه و سلمي و خالتي واقفين قدامها روحت اديت الراجل QR و بعد كدا روحتلهم
انا : اي الحلاوه دي يا هوبا
هبه : يا ولا يا بكاش بس مش هكسفك انا حلوه طول عمري 😎
انا : ايوا يا جامد يا الي واسق من نفسه انت و روحت حضنتها و بوستها من خدها
انا : ازيك يا سمسمه
سلمي : بخير يا حبيبي 🤭 وانت عمل اي
انا : بخير الحمد ***
و سلمي فتحت دراعها علشان أحضانها مرضيتش اكسفها
و حضنتها
انا : يلا بقي ولا اي نونو مستنيه في البيت هي و ايه
هبه : يلا يا حبيبي
ركبنا و روحنا الشاليه اول ما دخلنا كانت ماما غيرت و سلموا علي بعض
ماما : عماله اي يا هبه يا حبيبتي
هبه : الحمد *** وانتي اي اخبارك
ماما : الحمد لله
وكذلك بقيتهم للإختصار
انا : خلصتوا سلامات ولا لسه شوفوا هتعملوا اي عشان اطلع الشنط
ماما و هبه: اه خلصنا يا بارد
انا : بقي كدا بتتفقوا عليا ماشي
ماما : اه اختي حبيبي 😘
انا : ماشي شوفوا بقي هتعملوا اي
ماما : سلمي مع ايه في الاوضه كدا كدا فيها سريرين
انا : ماشي ادي واحده هوبا بقي
ماما : هتيجي معايا في الأوضه
انا : طب ما تيجي عندي انا عندي سريرين كبار
هبه : لا يا حبيبي انا اخف انام معاك في اوضه واحده بجمالي ده تقوم تغتصبني و انا مش هقاوم الصراحه
كلنا ضحقنا علي كلامها و امي خبطتها بكوعها علشان البنات واقفه
انا : ماشي يا هوبا الي يريحك يلا علشان اطلعلكم الشنط و ريحوا شويه و هنخرج كلنا نتفسح بليل
هبه : ماشي
انا : واحنا كمان هنريح علشان نفوق بليل علشان مفيش نوم النهارده
ووجهتي كلامي الكل : ولا اي
الكل : تمام
وطلعنا كلنا و دخلت الشنط كل واحده في الروضه الي هتقعد فيها
انا : يلا يا جماعه كلوا ينام علشان خروجه بليل تصبحوا علي خير
الكل : و انت من الهلوا
هنا ينتهي الجزء 3 و اتمني يعجبكم تشاو 😘
الجزء 4
بعدد ما الكل دخل ينام صحيت علي الساعه 8 بليل قومت اخدت شاور و لبست شورت و قميص ماسك علي دراعي و فاتح اول 3 زراير مبينين عضله الصدر عندي و خرجت لقيت ماما و هبه بس الي صاحيين و كانوا لسا ما لبسوش
انا : اي يا جماعه ملبستوش ليه لغايه دلوقتي
ماما : احنا لسا صاحين انا و خالتك يدوبك نزلنا نقعد شويه علي ما تصحوا و بعدين لسا الساعه 8
انا : انا صحيت اهوا وبعدين معروف أن البنات بتاخد وقت في اللبس يعني علي ما نخرج فيها ل 10 قوموا صحوا البنات و البسوا يلا
ماما : حاضر يا حبيبي
انا : ماشي قوموا يلا
هبه : ما خلاص بقي يلا
انا : ماشي مقبوله منك يا هوبا يا عسل
هبه : ايوا كدا ناس تخاف متختشيش
انا : خلاص بقي هتعيشي الدور 😂
ماما : خلاص بقي قومي يا هبه يلا أما نطلع نغير و نصحي البنات
هبه : علشان خاطرك انتي بس انا هسكتله المرادي
ماما : ماشي يا حبيبتي عاملين زي ******* بالظبط مش كانكم خاله و ابن اختها 😂
طلعوا يغيروا و انا قعدت في الصاله اضحك علي تريقت نونو عليا انا و هوبا و بعد كدا تانتني ماسك الموبايل لغايه ما نزلوا علي الساعه 9 لا خمسه كدا كان نازل ايه و سلمي انا أول ما شوفتهم وقفت و قولت
انا : اي الحلاوه دي يا بنات انا كدا هعمل مشاكل كتير بسببكم النهارده
ماما : بنات بس طب و احنا مش حلوين يعني
انا : لا طبعا ازاي دا انتي ست البنات
هبه : طب وانا اي الدنيا مش جايه معاك بحاجه كدا مش بتفكر تتجوزني 😘😂
انا : لا معنديش مانع و*** انتي اطلقي بس من فادي و انا اتجوزك وقتي 😉😂
هبه : لا يعم عمك فادي قد الدنيا و مقدرش استغني عنه
انا : بقي كدا بتبعيني يا هوبا ماشي
كل ده و ايه واقفه الغيره باينه عليها و انا اخدت بالي و برقتلها علشان محدش ياخد بالو منها
انا : مش يلا يا جماعه انا حاجزلكم في مطعم سمك هتنورا من بعده علي طول
خرجنا بعد كدا و ركبنا عربيه خالتي لانها عائليه انا سوقت و نونو جنبي و هبه و ايه و سلمي وره و اتحركنا و وصلنا المطعم
انا : ها يا جماعه عايزين تطلبوا اي
الكل طلب الي هوا عايزه و قعدنا كلنا ناكل و بعد الاكل
انا : ها شبعتوا و لا نطلب حاجه تاني
الكل : لا شبعنا الحمد ***
انا : طب قوموا يلا لسا بدري علي ما نروح
الكل : هنروح فين
انا : مش مهم تعرفوا المهم تنبسطوا و خلاص
قومت حاسبت و اخدتهم و روحني اكلنا ايس كريم و قعدني ملف بالعربيه شويه و بعد كدا روحنا قعدنا علي كافيه طلبنا مشاريب و انا طلبت حجر قص و لاقيت هوبا بتقولي
هبه : هاتها هنا في النص اشرب معاك
انا : اي ده انت بتشربي
هبه : اه يا عم اي الي انت بتشربه ده
انا : دا قص
هبه : لا انا عايزه بالتوت
ماما لما لقت هبه اتجرئت و طلبت طلبت هيا كمان
انا : انت بتشربي انت كمان
ماما : اه بس علي خفيف و كل فين و فين كدا
انا : ماشي و ناديت علي الجارسون و قولتله هاتلي شيشتين توت هنا
مش الجارسون و بعد شويه وجاب الشيشتين
انا : اتفضلوا
وقعدنا و كل شويه الاحظ نظرات الإعجاب بتاعت سلمي ليا و انا عامل مش واخد بالي منها لغايه ما قمنا و قولت
انا :تحبوا تكملوا السهره في البيت و لا نروح حته
ايه : نروح دسكوا هههههههه
انا : اسكتي يا بت انتي لاكسر دماغك انت هبله
هبه : تسدقي فكره ما نروح ولا اي يا هناء
ماما : الي تشوفوه انا مش هيفرق معايا
انا : لا أن روحنا كلنا كدا هنعمل مشاكل هناك
ايه : علشان خاطرنا بقي يا حبيبي المره دي بس
انا : ماشي امري ل***
ركبنا و اتحركت علي نايت كلاب كنت عرفته من واحد من صحابي انو هادي عن اي واحد تاني و في جارد علي كل ترابيزه علشان المدايقات و مفيش حد بيقعد علي الترابيزه مش مرغوب فيه حتي لو وصل الأمر أنهم يطردوه من المكان ف ده كان مطمني شويه وصلنا و دخلنا قعدنا كلنا علي طربيظه
انا : انا هقوم اجيب لب و مكسرات نتسلي بيهم و احنا قاعدين حد عايز مايه أو عصير او حاجه
الكل : لا
قومت روحت جيبت الحاجه و انا راجع لقيت حد بينزل كاسات علي التربيزه عندنا
انا : لو سمحت اي ده
الجارسون : دا كومبليمو من المكان يا فندم
انا : تمام بس هل فيه كحول
الجارسون : في نسبه كحول صغيره و الباقي عصير
انا : تمام ماشي شكرا علي الكومبليمو دا
الجارسون : جود نايت يا فندم ولو عوزت حاجه نادي عليا بس
انا : تمام
انا ورحت علي التربيزه و قعدت معاهم و اديت لكل واحد طبق وقولت
انا : دا ضيافه من المكان لينا في نسبه كحول صغيره ( الي اكتشفناه أن نسبه الكحول الصغيره دي بالنسبه للناس الي بتشرب بكميات كبيره اصلا لكن هي كبيره بالنسبالنا
المهم الكل شرب وانا اخر واحد شربت و مشربتش الكاس كله لاني عرفت ان نسبه الكحول عاليه علشان اعرف اسوق بعد شويه لقيت هبه بتقول
هبه : انا حرانه اوي اي الحر ده ولقيتها بتقلع
انا : بس يا هوبا بتعملي اي
هي كانت لابسه فستان طويل بحملات ولابسه شال عليه علشان تداري بيه بزازها الي كلها باينه
هبه خلعت الشال و قعدت وبزازها باينه
ماما : انا كمان حرانه بس ماما مش هتعرف تقلع لانها لابسه الفستان بتاعها بس و كان اصلا مغطي بزازها و لقيت الكل حران
انا : انا هقوم اجيب لكم مايه ساقعه جايز تهدوا شويه
وانا ماشي حسيت اني زبي بيقف قولت اكيد الكاسات دي فيها حاجه ولها احتمالين يا اما منشط جنسي يا الخمره دي بتعمل اثاره و استبعدت الاحتمال الأول لأن لو منشط نسائي مش هيأثر في و العكس معاهم برضوا المهم روحت جيبت المايه وانا راجع خلاص قدام الترابيزه لقيت واحده وقفتي و حطت أيدها علي الشرط مكان زبي و قالت
البنت : انت وسيم و جسمك حلو كدا ليه
انا : اتخضيت من جرائتها و قولت شكرا يا ستي
البنت: بقي دا شكل ستك بذمتك و لقيتها بتحرك اديها علي زبي و بتهز بزازها
ببص علي الترابيزه لقيت ايه و سلمي نايمين و الي مركز معايا انا والبنت هي ماما و هبه
انا : لا انا الي ستوا ولا تزعلي نفسك
ماما بغيره واضحه : لو خلصت يا احمد تعالا يلا
البنت : هههههههه ليك حق تقولي ستو دا انت معاك مزز
انا : لا دول اهلي
البنت : طب بص خد رقمي و( اخدت التليفون سجلته رقمها و رنت علي نفسها ) اما تيجي تسهر تاني لوحدك ابقي كلمني يلا جود نايت يا بيبي
انا : جود نايت
سيبتها و روحت قعدت و فوقت البنات شويه و اديت كل واحده فيهم ازازه مايه تشرب
هبه : ايوا يا عم بتتشقط و احنا قاعدين
انا : هوا انا اي حد ولا اي يا هوبا 😉😂
هبه : يا عم يا جامد انت كانت بتقولك اي
انا حبيت اعلي العيار شويه علي نونو و قولت
انا : لا ابدا دي بتقولي اني وسيم و جسمي حلو و لو جيت اسهر لوحدي تاني ابقي اكلمها
ماما و باين عليها الغيره : وانت اي الي هيجيبك لوحدك هنا تاني
انا : انا قولت اني جاي انا بقول الي حصل
هبه : *** يسهلوا يا عم
ببص انا بتكلم لقيت حد بيقرصني جامد من زبي
انا : اه اي ده
ماما بخبث : اي في حاجه قرصتك ولا اي و مبتسمه
انا: لا مفيش دي رجلي اتخبطت بس مش اكتر
انا : مش يلا بقي ولا هنبات هنا
هبه : لي ما استني شويه
انا : يا هوبا الساعه 12,5 كفايه كدا و نبقي نكمل سهر في البيت
هبه : ماشي بس هات ازازه من الي كنا لسا بتشربه ده
انا : في عقلي انا لو شربت معاها الأزازه دي مش بعيد انيكها و الفكره هيجتني
انا : ماشي بس تعالوا اخرجكم تركبوا العربيه الاول
هبه : ماشي
خرجتهم و ركبت كل واحده مكانها و رجعت جيبت الازازه و حسبت و رجعت تاني للعربيه ركبت و مشينا طول الطريق و نونو و هبه عمالين يفركوا و يبصوا لبعض و يبتسموا
انا في نفسي : اكيد الكاسات الي شربوها مهيجاهم لغايه ما وصلنا عند الشاليه
( عند ماما و هبه لما كنت بجيب الازازه)
ماما : انت عايزه من الازازه دي ليه تاني انا من ساعه ما شربتها و انا حاسه اني هايجه
هبه : ما هو ده الي خلاني اجيب منها تاني
هبه (حبت ترزل علي نونو ): شوفتي البنت الي وقفت احمد جوا
ماما : دي عيله ثافله و كنت هقوم اجيبها من شعرها
هبه : بس البنت جريئه اوي خلته واقف وحطت أيدها علي زبه هوا الواد زبه كان واقف و كبير و لها حق تحط ايدها عليه هههههه
ماما : انت بتبصي علي زب ابني يا شرموطه
هبه :هههههه احسن ما ابص علي زب الغريب
ماما : طب اسكتي علشان هو جاي اهو
(عندي انا تاني )
روحنا و انا طلعت البنات فوق لانهم نايمين و بعد كدا دخلت اوضتي حطيت الازازه في ثلاجه الأوضه و دخلت اخد شاور و ده كلوا زبي مش راضي ينام خالص خلصت و خرجت نشفت شعري بالاستشوار و لبست شورت واسع علشان ميزنوقنيش و تيشيرت كات و اخد الازازه و نزلت قعدت تحت و لسا بفتح الازازه لقيت هوبا بترن
هبه : جبت الازازه
انا : اه معايا اهي
هبه : طب انت فين
انا : قاعد تحت اهو كنت لسا هفتحها
هبه : طب استني هنزل اشرب معاك
انا : ماشي بس متتاخريش
هبه : حاضر
و بعد شويه لقيت هبه نازله ولابسه قميص نوم فاجر و عليه وروب و كل فخادها بيانه و بزازها شويه و هتنط بره القميص
3jbpiGt.jpg
اول لما شوفتها كدا زبي وقف اكتر ما هو واقف اصلا
انا: اي الجمال ده يا هوبا مش ناويه تتجوزيني بقي و تريحي قلبي
هبه : هههههه قلبك برضوا يا خول
انا : ماشي مقبوله منك يا هوبا مع ان اشك انك لو اتجوزيني تقولي الكلمه دي 😉😂
هبه : دا بعدك
هبه : ها هنشرب ولا هنقديها كلام
انا : لا هنشرب استني اقوم اجيب كاس كمان
وانا قايم اعتمد معدلش زبي و اسيبه واقف قدامها و بصيت عليها بطرف عيني لقيتها بتعض علي شفايفها
و روحت جيبت الكاس و جيت و قعدنا نشرب لغايه نص الازازه و احنا عمالين نضحك وهبه طول ما هي قاعده عماله تفرك
هبه : انا حرانه اوي وقلعت الروب و هنا بقي جسمها كله يعتبر بقي باين لأن القميص من غير ظهر اصلا
انا استغليت الموقف و روحت لازق فيها و خليت زبي علي فخدي بالجنب بحيث انوا يبان و يخبط في رجليها ولقيتها اما حست بيه عضت علي شفايفها و سندت رأسها علي كتفي و عماله تتنهد بصوت عالي والازازه مهيجاها برضوا
انا : انت كويسه يا هوبا
لقيتها مره واحده رفعت راسها و هجمت علي شفايفي و كإنها بتغتصبها و انا اتجاوبت معاها علي طول و روحت رافع لها القميص لقيتها لابسه اندر بس و هيا رفت لي التيشيرت الكات و نزلت تبوس من عند صدري لغايه
عضلات بطني و مسبيتش جزء الا و باسته وانا كل دا هائج على الاخر روحت قالبها تحتي و نزلت بوس علي رقبتها و مص في حلمه ودنها و أنفخ انفاسي علي رقبتها و كل ده و هي عماله تتنهد و صوتها بدأ يعلي و نزلت علي بزازها اخدت بزها اليمين في بوقي أمص و أرضه و اعضض فيه علي خفيف و اقرص حلمه بزها الشمال
هبه : اهههه ياحبيبي انت كنت فين من زمان دا عمك فادي ملمسنيش من 3 سنين بسبب سفره المستمر
انا : ما انا قولتلك من الاول يا هوبا تعالي اتجوزك و انت الي مرضتيش
هبه : انا غلطانه و استاهل ضرب الجزم اهههه اقرص جامد ايوا كدا جامدددددد
ولقيتها جابت من قبل ما انيكها حتي ودا لأن الخمره مهيجاها اصلا
و روحت علي كسها قلعتها الاندر و لقيت كسها غرقان علي الاخر نزلت الاول علي فخادها بوس و لحس و بعد كدا علي كسها و نزلت مص في شفرات كسها و كسها من النوع المبطرخ المليان و زنبورها قد زب الط**فل و تنتني أمص و اعضض زنبورها و هيا اهاتها عليت
انا : تعالي نطلع فوق ل حد يسمعنا
هبه : ماشي
روحت شايلها و جايب الهدوم علشان محدش يشوفها
و طلعت عندي علي الأوضه و حطيتها علي السرير راحت هي شاده الشورت و شهقت
هبه : اي ده كلوا يخربيتك و نزلت علي الرأس مص و عضعضه و تدخل لسانها في فتحت زي و انا مستمتع علي الاخر و تنيتها تمص يجي 5 دقائق و بعد كدا قومتها و منيمتها علي ظهرها و قعد امشي زبي علي كسها من بره
هبه : اهههه حرام عليك دخله بقي انت بتعزبني ليه
انا : دخلته براحه و بقولها خدي يا شرموطه
هبه : اه انا شرموطك و لبوتك و متناكتك وكل حاجه بس نيك جامد اههههه
انا : خدي يا بنت المتناكه دا انا هفتح كسك علي طيزك انهارده و بدأت الرزع فيها لغايه ما تعبت و قولتلها لفي و فلقصي طيزك ليا يلا يا لبوه
هبه : حاضر يا قلب اللبوه
ولفت و عملت وضع الدوجي و فلقست ليا و يا لهوي علي طيزها الي عايزه تتاكل اكل دخل زبي في كسها و تنتني اديها اسبنكات علي طيزها لغايه ما احمرت
هبه : حرام عليك يا مفتري كفايه انا عايزه انا الي اركب علي زبك
انا : ماشي و نمت على ظهري و هي وركبت علي زبي و تنيتها تتنطت علي زبي و تتأوه انا مستمتع ببص علي الباب لقيت خيال واقف مرضتش اعمل اي حاجه علشان هوبا متخافش و تنتني انيكها
انا : انا هجيب اجيب فين
هبه : لا استني انا عيزاهم في بوقي
انا : طب قومي و عملنا وضع 69 و انا جيبت في بوقها و هي جابت في بوقي و جات نامت في حضني يجي نص ساعه وبعد كدا قامت تاخد دش و انا دخلت وراها و عملنا واحد سريع في الحمام و بوستها و خرجت راحت تنام وانا بعد ما خرجت قعدت علي السرير افكر يا تري مين الي شافني والي اخدت بالي منوا في الاخر انوا خيالين مش خيال واحد
انا : في نفسي دا شكلها هتقع علي دماغك يا نصه
و من كتر التعب نمت و محسيتش بتفسي الا علي ايد ايه وهي بتصحيني الساعه 9 الصبح
ايه : قوم يلا يا حبيبي انت هتنيك نايم كدا لغايه أمتي مش هتقوم بقي
انا : لا سبيني انام شويه مش قادر اقوم
ايه : ما انت لازم ما تكونش قادر بعد الي عملتوا طول الليل وراحت قرصاني من زبي
انا : يا بنت الجزمه بتقرصي ليه
ايه : علشان انا قوتلك انك انت حبيبي رايح تنيك خالتك يا خول
انا : يعني بعد الي عملتوا معاكي ده و خول ماشي يا ستي
ايه : توه في الكلام توه
انا : ما انا اخدت بالي أن كان في حد واقف بس كان في حد معاكي مين ده
ايه : لا انا صحيت بليل علشان اشرب ملقتش سلمي جنبي و انا خارجه لقيتها واقفه قدام اوضتك و عماله تنهج ورحت عليها و حطيت ايدي علي بوقها علشان متصوتش
ايه : انت بتعملي اي هنا يا سلمي
سلمي : مش بعمل حاجه و ببص لقيت البجامه مكان كسها غرقان فاخدت بالي من الصوت الي خارج من الاوضه فبصيت من خرم الباب لقيت خالتك بتتنطت علي زبك و قرصتني تاني
انا : ما خلاص بقي بطلي قرص و كملي
ايه : سحبت سلمي و روحنا الأوضه و لقيت نفسي هايجه لما شوفتكم و هجمت علي سلمي و مارسنا سحاق مع بعض طول الليل لغايه ما تعينا و نمنا
انا : يا و علي كدا البت سلمي حلو ههههه
ايه : قرصتني تاني شوف انا بقول اي و هو بيقول اي
انا : خلاص بطلي قرص مش عايز اعرف حاجه
و لقيتها اترمت في حضني و قالت
ايه : يا حبيبي انت حب حياتي مش عايزه اشاركك مع حد عايزه تكون ليا انا و بس
انا : ماشي اوعدك قلبي هيبقي ليكي بس موعدكيش بخصوص قلب ده و شاورت علي زبي
ايه : يا عم و انا موافقه بس ابقي عرفني لان لو عرفت لوحدي هيبقي نهارك أسود تمام
انا : تمام
هنا ينتهي الجزء الرابع و يتري احمد هيعرف ينيك أمه تاني و هل معاملته مع سلمي هتتغير ده كلو هنعرفوا في الجزء الجاي تشاو 😘
الجزء 5
وقفنا الجزء الي فات لما اكتشفت أن الي كانوا واقفين هي ايه اختي و سلمي بنت خالتي
نكمل
نزلت انا و ايه علشان نفطر لقيت نونو هي الي تحت و سلمي و هوبا لسا منزلوش
انا : امال سلمي فين يا ايه
ايه : مش عارفه هي كانت صاحيه وانا نازله
ماما : طب اطلعي انهيلها تيجي علشان نفطر
ايه : حاضر يا ماما
بعد ما إيه طلعت لقيت هوبا نازله علي السلم و كانت قمر
هبه : صباح الخير يا جماعه
انا : صباح الخير يا هوبا و غمزتلها وهي انكسفت وابتسمتلي
ماما : صباح الخير يا حبيبتي انت مالك وشك منور و مبتسمه كدا ليه
هبه بصتلي من تحت لتحت و ابتسمت
هبه : لا مفيش حاجه هو حرام ابقي مبسوطه يعني
انا حسيت اني ماما شاكه في حاجه بالذات لأن كنت سامع صوتها وانا بكلم هوبا امبارح و بقولها الازازه معايا و قالت استني نشرب سوي
ماما : انا كارهه يا *** تفرحي دايما روحي ريحي انت يا حبيبتي و تعالي يا احمد خد الاطباق
انا : حاضر يا نونو
دخلنا المطبخ و لقيت ماما بتمسكني من ياقه التيشيرت وبتقولي
ماما : انت عملت حاجه مع خالتك يلا
انا : حاجه اي الي عملتها
ماما : متصتعبطش انت فاهم اقصد اي
انا : مش فاهم انت قصدك علي اي
ماما : اقصد نكتها يا روح امك
انا : انا 🫢 انا لا يمكن اعمل كدا
ماما : لا حوش الواد الطاهر
انا (حبيت اغيظها ) : و هتفرق معاكي في اي سواء عملت كدا أو لا
ماما (بنرفزه وغيره واضحه ): ولا متعصبنيش انت فاهم ولا لأ
انا : انت يتغيري عليا يا نونو
ماما : بلا بغير بلا زفت انطق و رد عليا نمت معاها ولا لأ
انا : اه استريحتي كدا
ماما : و بكل بجاحه كمان طب حسك عينك اشوفك قاعد معاها لوحدكم مش تنام معاها كمان انت فاهم ولا 😡؟
انا : طب انا هعمل ايه ما انت عارفه أني مش بعرف اعمل العاده السريه و انت قولتي اننا مش هنعمل الي عملناه ده تاني
ماما : تقوم تروح تن….. تنام مع خالتك
انا : طب اعمل اي قوليلي اعمل اي مش عايزاني انام معاها خلاص تعملي الي كنا بنعمله
ماما : خلاص وانا موافقه بس هي مره واحده كل يومين
انا : لا كدا كتير وانا بتعب بسرعه خليها كل يوم
ماما : لا هي كل يومين
انا : لا خلاص خليكي انت و انا هروح لخاتوا حبيبتي
ماما : حبك برص يا ابن الوسخه خلاص كل يوم بس انا الي احدد الميعاد
انا : وانا موافق (وانا خطير من الفرحه علشان هنيك نونو تاني )
انا : طب خلاص شوفي معاد النهارده الساعه كام
ماما : انت هتبدا من النهارده
انا : امال اي انا علي أخري و تعبان اوي
ماما : ماشي بليل بعد ما الكل ينام هجيلك الأوضه
انا : ماشي تسلميلي يا احلي نونو في الدنيا 💋
خرجنا احنا الاثنين بره لقيت سلمي قاعده جنب هبه و ايه النحيه الثانيه و نونو قعدت جنبها و انا قعدت علي رأس السفره
انا : بالهني و الشفي يا جماعه
ماما : يخليك لينا يا حبيبي 😘
انا : حبيبتي يا نونو
قعدنا ناكل و بعد الاكل
انا : ها هتنزلوا البحر دلوقتي
سلمي و ايه : اه هننزل
انا : خلاص ماشي بس نسأل القمرات بتوعنا الاول
ماما : انا معنديش مشكله
هبه : وانا كمان عادي
انا : خلاص اطلعوا غيروا يلا و انا كمان هغير و استناكوا برا
الكل : خلاص تمام
وطلع الكل و انا كمان طلعت غيرت و نزلت انا اول واحد طبعا و بعد كدا لقيت سلمي نازله
انا : اي يا سمسمه امال ايه فين
سلمي : ايه لسا بتغير فوق
انا: خلاص تعالي اقعدي علي ما ينزلوا
لقيتها جت قعدت جنبي مع ان في بدل الكنبه و الكرسي 3 بس مرضتش اعلق و أحرجها و الاهم أن البت جسمها ناعم الي هوا الاندر ادج ده و قاعده لازقه فخدها فيا فأنا حاسس بنعومته
انا محطتش في بالي انها تقصد حاجه لاني الي اعرفوا انها بتحبني اه بس مش جريئه لدرجه انها تلزق فيا عن قصد شويه ولقيت ايه نازله هي و نونو و هبه
انا : يلا يا جماعه هتجييوا حاجه تاني من فوق
ماما : لا يا حبيبي هجيب ازازتين ميه من الثلاجه بس
انا : ماشي يا نونو يلا احنا يا جماعه نستني بره
هتقولي انت مستنيهم ليه طالما الشط خاص بالشاليه
هقولك لأن في باب بودي علي بقيت الشواطئ علشان لو كوره عدت السور أو اي حاجه حصلت فأنا بستنهاهم علشان محدش يدايقهم
نرجع لقصتنا
روحنا كلنا عند البحر و الي رابطه شال علي وسطها قلعتوا و الكل نزل البحر ما عدا ماما و هبه
(عند ماما و هبه بعد ما نزلنا )
ماما : هبه بصراحه كدا انت نمتي مع احمد
هبه : انت اي الي بتقوليه ده انت اي الي خلاكي تقولي كدا
ماما : انا شوفتكم بعنيا
هبه (انصدمت ) : شوفتينا
ماما : اه شوفتكم ملقتيش الي ابني يا شرموطه
هبه : اعمل اي يعني ما انت عارف ان فادي مبيلمسنيش ( ويدئت تعيط ) و بعدين الازازه الي شربناها امبارح هيا الي سخنتنا اكتر و كل ده و هي بتعيط
ماما : خلاص مطعيتيش انا حاسه بيكي ما انا بقالي 10 سنين محدش لمسني
هبه :يعني مسامحاني 🥲
ماما : اه و اقولك علي سر بيني و بينك انا كمان نمت معاه
هبه : 🫢 انت بتهزري صح امتي حصل الكلام ده
ماما : حكيتلها كل الي حصل لغايه لما قفشتنا من غير ما تقول انها هترجع تمارس معاه تاني
هبه : يا لهوي كل دا حصل و متقوليش دا احنا بئر اسرار بعض
ماما : تقولي اي طيب ابني ناكني علي غفله و انا اتجاوبت معاه
هبه : تسدقي عندك حق دا انا معرفش اقولها
ماما : شوفتي بقي علي العموم قومي تعالي اما ننزلهم
هبه : يلا
(عندي انا و البنات و هما كانوا بيتكلموا )
انا يلا يا بنات العبوا مع بعض علي م اعوم شويه
سلمي : طب استني خدنا معاك
انا : مش هينفع علشان انا هخش جوا في الغويط
سلمي : انا بعرف اعوم خدني معاك
انا : طيب ماشي طب و ايه كدا هتفضل لوحدها يعني
سلمي : طب ما تاخدها علي ظهرك
انا : انا الي جيبتوا لنفسي لما وافقت تيجي معايا ماشي و امري ل***
ايه نامت علي ظهري و اخدتها و دخلت جوا انا و سلمي وزبي وقف بسبب بزاز ايه لي في ظهري و فجأه لقيت سلمي بتطبش في الميه كانت الميه عند ذقني بس بالنسباهم هما عند الجبهه كدا
سلمي : الحقني يا احمد انا بغرق الحقنيييييي
روحت عليها و مسكتها و هي اتشعلقت في رقبتي و زبي اتحشر في سرتها و لقيتها عضت علي شفايفها و انا عمال ارفع نفسي لفوق بتحريك رجلي و زبي عمال يتحرك كئني ينيك سرتها و مره واحده لقيت حد بسمك زبي ميلت لورا و قولت بوشوشه
انا : ايه سيبي زبي انت ماسكاه لي سلمي هتاخد بالها
ايه (متغربه) : انا مش ماسكاه اصلا
انا : امال مين الي ماس…. كه
ايه : (في ودني ) اكيد بنت الوسخه الي حاضناك دي أخلص من امها تجيلي هيا
وفجاه لقيتها دخلت اديها جوا الشورت و مسكت زبي ببص عليها لقيتها مغمضه عينها و مش معانا اصلا
انا : ايه الحقيني دخلت اديها و مسكته و انا قربت اجيب
ايه: استني انا هاخليها تشيل أيدها دلوقتي
ايه مدت أيدها و قرصتها من أيدها برقتلها
سلمي : اه في اي يا ايه لقت ايه بتبرقلها فشالت أيدها
انا لما لقيت ماما و هبه جايين و بيندهوا علينا فقولت للبنات
انا : أمسكوا جامد علشان هقرب منهم
البنات : تمام
و دفعت نفسي برجلي و قربت منهم و هما بقوا قادرين يقفوا علي ريجليهم انا سيبتهم و روحت ل نونو و هبه
انا : اي يا قمرات في ناس قمر كدا وانا معرفش
هبه : مش وسعت منك دي ولا اي
انا : لا ابدا يا حبيبتي دا انت ست البنات
ماما (بغيره): مخلاص بقي انتو في اي
انا : خلاص متزعلش نفسك يا قمر هي ست البنات بس انت ملكة قلبي 🥰
(عند ايه و سلمي و هما جايين ورايا براحتهم )
ايه : انت اي الي عملتيه ده
سلمي : انا ؟ انا معملتش حاجه يا بنتي
ايه : امال مين الي كان ماسك زب احمد من شويه
سلمي : زب احمد اي
ايه (بعصبيه): سلمي متعصبنيش و بطلي استهبال انت الي كنتي ماسكه زب اخويا يا شرموطه
سلمي : علي الاقل هوا مش محرم ليا و مش بتناك منوا
ايه (باستغراب ) : انا بتقولي اي
سلمي : اي استغربتي ما انت الي قولتيلي لما شوفناه بينيك امي الي هيا خالته وانت مارستي معايا السحاق و وقعتي في الكلام
ايه : اه قولي كدا بقي ولا انت عايزاني علشان عرفتي اسيبك تمسكي زبه يا شرموطه
سلمي : اولا انت الي شرموطه مش انا الي تتناك من اخوها هي الي تبقي شرموطه تمام ثانيا بقي اه هتسبيني امسك زبه و هتسهليلي اتناك منوا كمان و يحبني علشان انا من واحنا اط***ل بحبه و عايزه اتجوزه و هو مش معبرني
ايه : الله الله دا انت بتبتزيني كمان طب لو موفقتش هتعملي اي
سلمي : هتبقي تعرفي ساعتها هاخليهالك مفاجأه ماشي
ايه : انت حره بس استحملي بقي
ماشي
كانوا هما وصلوا عندنا و أنا كنت بمدح في نونو
سلمي : واي كمان مفيش حاجه ليا انا و يويو تفتح بيها نفسنا يا راجل كله ل ماما و خالتوا ( الي هي امي انا )
ايه (حبت تغيظها ) : لا انا مش فارق معايا انا عارفه ماكنتي عنده كويس و هو بيحبني قد اي مش محتاجاه يقولي
انا : يواد يا الي واسق من نفسك انت يا جامد
ايه : طبعا ما انا عارفه انت بتحبني قد اي و انا كمان بحبك و بموت فيك و راحت باستني من خدي
ببص حوليا لقيت كلهم هيفرقعوا من الغيظ
انا : خلاص يا حبيبتي و بوستها انا كمان علشان اخلي نونو بالذات تغير أكثر
سلمي (بغيظ) : ما خلاص بقي اي شغل المخطوبين دا
هبه : قولي لهم يا بنتي انا مش عارفه ولا انت اي رايك يا هناء
ماما(زباين عليها الغيره بس حبت تلم الموضوع) : انا عادي بالنسبالي اخين بيعبروا عن حبهم لبعض
ايه : ماما حبيبتي الي ناصفاني و راحت باستها من خدها
انا : خلاص بقي يا جماعه فضوها سيره
ايه: طب ممكن تعلمي العوم يا حبيبي
انا : تاني يا ايه مش هنخلص من الموضوع ده
ايه : معلش اخر مره و ****
انا : ماشي يا ستي ب و **** لو خفتي ما انا معلمك تاني ابدا خلاص اتفقني
ايه : اتفقني
سلمي : طب ممكن تعلمني انا كمان
ايه(بغيظ): مش انت قولتي انك بتعرفي تعومي
سلمي : اه بس مش اوي و اديكي شوفتي كنت هغرق ولا اي يا احمد
انا : خلاص ماشي هاعلمك بعد ايه مفيش مشكله
سلمي : تسلملي يا حبيبي 🫶
اخدتهم و روحت اعلم ايه الاول و نيمت ايه علي زراعي و كنا بعاد عن سلمي بيجي 5 متر
انا : ها اسيبك ولا هتعملي زي كل مره
ايه : لا مش هعمل حاجه بس قولي انك سيبت علشان متخضش
انا : ماشي يا ستي اما نشوف وبعد يجي دقتين
انا : ها أشيل ايدي
ايه : ماشي
شيلت ايدي و لقيتها متشعلقتش في رقبتي بس متوتره برضوا
انا : ما تتوتريش يا يويو اهدي خالص ريلاكس انا جنبك اهو
ايه : انا مش خايفه طول ما انت جنبي يا حبيبي
انا : ايه كدا طول ما انا جنبك اوعي تخافي
تنيتها شويه نائمه علي ظهرها علي الميه فقولتلها
انا : كفايه كدا اتعدلي و جربي تنامي انت لوحدك كدا
ايه : هاحول بس خليك جنبي
انا : حاضر يلا حاولي و هتقدري تعمليها انا واثق فيكي
ايه اتعدلت و نامت علي ظهرها تاني
انا : ايوه كدا برافو عليكي يا يويو اي الجمال ده بس ارفعي رجلك حاجه بسيطه
ايه : كدا
انا : اه ايوه كدا
سيبتها كدا 5 دقائق و بعد كدا قولتلها خلاص كدا كفايه يلا اتعدلي لقيتها اتعدلت و نكت في حضني و قالت
ايه : انا فرحانه اوي يا حبيبي اني عرفت اعوم
انا : دا طبعا إنجاز كبير انك تكسري حاجز الخوف بس احنا لسا يعتبر متعلمناش حاجه
ايه 🙁 خبطتني في كتفي ) تسدق انك عيل بارد متسبنيش حتي افرح بحاجه
انا : انا اقدر يا يويو يا قمر انت افرح يا عم
ايه : بعد اي بقي
انا : خلاص يا ستي حقك عليا انا المره دي
ايه : لا انا زعلانه
انا : طيب اي يراضيكي وانا اعمله
ايه : هات بوسه وقبل ما تقول مش هينفع علشان الناس يا عم في خدي
انا : بس كدا من عنيا 💋 اهو يا ستي صافيه لبن
ايه : ماشي هعدهالك بمزاجي المره دي
انا : ماشي يا ستي ادهيلي سلمي بقي علشان نخلص
ايه : بص انا عايزه اقولك علي سر بس مش هينفع هنا انا نخرج بس حاول تتحاشي التلامس مع سلمي علي ما اقولك علي السر ماشي
انا : انت قلقتيني بس ماشي
ايه : ماشي انا خارجه اشرب وراجعه علي طول ماشي
انا : ماشي يا حبيبتي باي
( عند نونو و هبه لما احنا مشينا )
ماما : هبه هي بنت بتتمحن علي الواد كدا ليه يا هبه
هبه : ما انت عارفه انها بتحبوا يا بنتي
ماما : اه عارفه بس ده مش محن واحده مع حد بتحبوا لا دا محن لابوه مع حد بينيكها
هبه : اي اللي انت بتقوله ده
ماما : انا بقول اي شوفته مش بنتك اصلا اتدربت سباحه قبل كدا ليه دلوقتي بتقوله يعلمها
هبه : عادي يعني ممكن عايزه تتقرب منه علشان يعجب بيها
ماما (بغيره واضحه ) : انت يا شرموطه انت و بنتك علي الواد و بعدين عايزه تتقرب منه اما يوافق يعلمها مع انها اصلا بتعرف حضن اييد الواد بين بزازها و تحسس علي أيده و تقوله شكرا يا حبيبي دا يتقال عليه محن شراميط ولا لأ
هبه : انت يتغيري عليه كدا ليه مش قولتي انك مش هتنامي معاه تاني ما تسيبيه يعمل الي هوا عايزه
ماما ( بعصبيه ) : يعني اسيبلكم الواد تصفوه انت و بنتك الشرموطه و اقف اتفرج ولا اي
هبه : خلاص اقفلي علي الكلام دلوقتي علشان ايه جايه علينا
ماما : راحه فين يا ايه
ايه : طالعه اشرب يا ماما وجايه علي طول
ماما : ماشي يا حبيبتي
وطلعت ايه و نرجع تاني عندي انا
انا : ها يا سمسم هنبدا منين
سلمي : من الاول خالص
انا : لي مش انت ادربتي سباحه قبل كدا
سلمي : ماشي دا هما شهرين يعني مش حاجه
انا : ماشي يا بنتي يعني في الشهرين دول متعلمتيش حاجه
سلمي : اه اتعلمت بس انا اطمني مكملتش فنسيت ( طبعا هي بتستعبط و بتعرف تعوم كويس )
انا : ماشي طب تعالي نامي علي دراعي
هي جات نامت علي دراعي من هنا و زبي وقف من هنا البنت جسمها ناعم بطريقه رهيبه غير أنها نامت بطيزها علي ايدي و زي ما انتوا فاكرين في و صفها أن طيزها فوق المتوسط حاجه ملبن كدا و ناعمه اوي اكتر من باقي جسمها
انا (في نفسي): دا شكلها هتقلب علي دماغي لو حست بيه
وفي نفس اللحظه لقيتها بتمد أيدها لتحت ناحيته و انا مش واخد بالي علشان أيدها تحت الميه و لقيتها حسست عليه بظهر اديها يجي مرتين رايح جاي كدا من فوق الشرط وانا اتخضيت و قولت أما اشوف اخيرها اي جايز يكون مش قصدها وبعد شويه
انا : سمسم انا هشيل ايدي
سلمي : ماشي يا حبيبي
وشلت ايدي و هي طفت عادي علي الميه سببتها دقيقتين و قولتها
انا : اتعدلي كفايه كدا
سلمي : بس كدا
انا : اه بس كدا النهارده
لقيتها بتقرب مني و بتحضن دراعي و بتقول
سلمي : طب مش معني ايه قعدت معاها دا كلوا يا احمد و انا لا وهو انا وحشه يعني و لقيتها هتعيط
انا : مين الي قال كدا يا بنتي دا انت قمر لي بتقولي كدا
سلمي : علشان انت عارف اني بحبك و برغم كدا بتتهرب مني ليه بقي
انا : ماشي يا حبيبتي بس انت لسا صغيره
سلمي : صغيره اي( و لقيتها نزلت أيدها تحسس علي زبي و بتتكلم بلبونه ) يعني كل الجسم ده ولسه صغيره و بعدين الفرق بينا سنه واحده يا قلبي
انا : سلمي شيلي ايدك علشان مزهقش عليكي و شلت أيدها من علي زبي
سلمي ( بعصبيه ): يعني حلال تنيك ايه الي هي اختك و تنيك خالتك و حرام عليا يا شيخ دا انا الوحيده الي اجوزلك فيهم و بدئت تعيط
انا (بصدمه ) : انت عرفني الحجات دي منين
طبعا انا عارف حوار انها كانت شافتني انا و خالتي من ايه إنما عرفت اني بنام مع ايه من امتي
سلمي : عرفت منين ! عايز تعرف يعني شوفتك انت و خالتك الي المفروض هي امي و انت بتن… هوا انا هتكسف من اي وانت بتنيكها
انا : طب و ايه ولا شوفتينا في دي كمان
سلمي : لا
انا : طب خلاص علشان ايه جايه اما نطلع نتكلم لوحدنا ماشي
سلمي : ماشي بس و*** لو ما علي الاقل بقيت زيهم ما هيحصل طيب
انا : ماشي بس اقفلي علي الموضوع ده دلوقتي
كانت ايه جات و قالت
ايه : يا احمد ماما و خالتوا بيقولوا اطلعوا تقعدوا بره شويه علشان الشمس متحرقش جلدكم علي ما يعملوا الغداء
انا : ماشي يا ايه (و انا باين عليا الضيق في الكلام) انا كدا كدا مش نازل تاني انا عطلع اغير
ايه : ماشي ما انا و ماما و خالتوا مش نازلين تاني برضوا
انا : ماشي
سلمي : يعني هيا جت عليا انا كمان انا كمان مش نازله
ايه (ببرود) : ماشي
خرجنا بره و قعدنا دقيقتين نشرب و بعد كدا لمينا الحاجه و ودينها الشاليه و دخلناها و انا دخلت اشرب لاني كنت عطشان اوي في البحر و اما شربت الميه خلصت و تنيتيني عطشان دخلت المطبخ هوا مطبخ امريكاني لقيت هبه هي اللي واقفه و نونو لا
انا : اما نونو فين يا هوبا
هبه : طلعت تاخد شاور و تغير و انا تنيتني علي ما تنزل علشان الاكل ما يتحرقش
انا كنت دخلت وراها و جيبت مائه من الثلاجه و بشرب و بلف علشان أخرج لقيتها لسه لابسه الاندر بتاع البكيني من غير الشال و الاندر محشور و داخل كلوا جوه طيزها روحت رازعها سبحانك علي طيزها من تحت
هبه : اهههه ايدك تقيله
انا : ايدي تقيله اي يا لبوه انت الاندر داخل في طيزك كدا ليه و بعدين مش ايدي دي الي كنتي امبارح عماله تقوليلي اضربني بيها علي طيزي
هبه : منكرش بس انت مفتري يا حبيبي و لفت و اخدت شفايفي
في بوسه جامده سخنت معاها فيها و فجأه لمحت خيال جاي ف شيلت اديها من علي رقابتي و قولتلها
انا : اتعدلي علشان في حد جاي
هبه ( بخضه): ماشي
انا كنت خارج من المطبخ و لقيت الخيال ده قرب قوي و طلعت نونو هي اللي جايه
نونو : اي رايح فين كدا
انا : لا كنت بشرب يا حبيبتي
نونو : ماشي
نونو : اطلعي انت يا هبه خدي شاور و انا هقف مكانك
هبه (بتوتر): ممم ماشي
خرجت هبا و لقيت ماما بتمسكني من ايدي و بتقول
ماما : انت حصل بينك و بينها حاجه تاني ولا اي حكايتكم
انا : لا لي بتقولي كدا
ماما : امال هي لي متوتره من ساعه ما دخلت عليكم
انا : هتلاقي بيتهيقلك بس مش اكتر إنما أنا معملتش حاجه
ماما : بيتهيقلي اه ماشي طب اطلع انت خد شاور و انزل علشان نتغدي
انا : حاضر يا احلي نونو
و سبيبتها و طلعت و انا في دماغي كذا حاجه يا تري هاعمل اي مع سلمي و هاحل الموضوع بتاعها دا ازاي و ازاي عرفت علاقتي ب ايه و نونو الي مستريحتش من ردها عليا في الكلام بعد ما طلعت و اخدت شاور و خرجت لبست شورت قماش واسع شويه من غير بوكسر و تيشيرت كات و نزلت علشان الغدي قابلت و انا ايه كانت نازله
انا: ايه في موضوع مهم عايزك فيه
ايه : انا كمان عايزاك في موضوع مهم بخصوص سلمي
انا : طب قولي انت الاول
كنا احنا نزلنا ملقيناش حد غير نونو في المطبخ فخرجنا قعدنا في الجنينه
انا : ها يا ستي قولي
ايه : سلمي تعرف كل حاجه بينا انا وانت و بينك انت و خالتوا
انا : طب ما انا عارف و ده الموضوع الي كنت عليك فيه اصلا
ايه (باستغراب): عارف ! عرفت منين
انا : هي الي قالتلي عايزاني اعمل زي ما بعمل معاكي انت و هبه
ايه : بس انت اصلا مبتنكميش احنا بنريح بعض بس
انا : ما انا عارف انا هتكلم معاها تاني و احاول أهديها و افهمها و لو جت علي اني أريحها اعملها و خلاص
انا : بس في حاجه مش لاقيتها اجابه هي عرفت منين اني بعمل كدا معاكي
ايه (بتوتر): هقولك بس متتعصبش
انا : قولي
ايه : لا توعدني الاول
انا : اوعدك يا ستي قولي بقي
ايه : انا الي قولتلها
انا(بعصبيه) : قولتيلها ازاي معلش و ليه اصلا تقولييلها
ايه (بدئت تعيط): مش انت وعدتني انك مش هتتعصب اهدي و انا هشرحلك
انا : انا هديت اهو قولي اي اللي حصل
ايه : مش قولتلك قبل كدا اني لما قفشتها بتتفرج عليك انت و خالتك و مارسنا السحاق مع بعض
انا : اه اي علاقه ده بده
ايه : ما انا هقولك اهو متقطعنيش بقي
انا: كملي
ايه : و انا و هي بنلحس لبعض قولت
(فلاش باك )
ايه : اه الحس كمان يا احمد قربت اجيب انت علطول بتخلني اجيب بسرعه
سلمي كملت لحس و لا كأنها سمعت حاجه و بعد ما خلصنا
سلمي : انت بتنامي مع احمد انت كمان يا ايه
ايه : اي اللي انت بتقوله ده
سلمي : بقول الي انا سمعته منك دلوقتي
ايه : هو انا قولت حاجه يا بنتي
سلمي : متستعبطيش عليا يا ايه امال اي الحس يا احمد قربت اجيب و بتخليني اجيب بسرعه مكنش انا اللي قولت و انا معرفش
ايه : انا هفهمك يا سلمي
سلمي : انا مش عايزه افهم حاجه انا عايزاكي تساعديني اقرب من احمد و اعمل زيكم انت و ههه ماما و انا مش هفتح بوقي
ايه : بس انا مش هعرف اساعدك
سلمي : خلاص متزعليش من الي هعمله
ايه : خلاص سبيني افكر
سلمي : ماشي بكره الصبح تكوني رديتي عليا
(عوده من الفلاش باك )
ايه : بعد ما صحيت من النوم لقيتها لسه نائمه فخرجت نزلت تحت و ماما قالتلي اطلع اصيحك و من ساعتها و انا منفردتش بيها علشان تفتح معايا الحوار حتي علشان مقعدش معاها لوحدي روحت اخدت شاور في اوضه ماما
انا : انت بتهزري صح خلاص سبيني انا هتصرف و اشوف هوصل معاها ل ايه
ايه : يعني هتعمل اي
انا : بالأغلبية هريحها زي ما بعمل معاكي
ايه : اي ده دا انت ضميت كل الي هنا ناقص تقولي امك كمان معانا
انا : ما هي معانا اصلا و قبلكم كلكم كمان
ايه (بصدمه ) : انت بتهزر مش كدا
انا : لا و حكيتلها كل حاجه حصلت بيني انا و نونو و كمان اني هنام معاها بليل
ايه : يا ابن الكلب
انا : انا ابن كلب و اديتها علي قفاها
ايه : سوري و *** من الصدمه بس
انا : ماشي هاعديهالك
ايه : طب انا عايزه اتفرج عليكوا ممكن
انا : خلاص ماشي في حالتين يا اما من ورا باب الأوضه اسيره موارب يا اما من ورا باب الحمام
ايه : لا خليني في الحمام احسن
انا : خلاص ماشي ابقي تعالي بعد ما سلمي تنام اقعدي معايا علي ما تيجي
ايه : خلاص ماشي
بعدها دخلنا انا و هيا علشان ناكل معاهم و بعد ما خلصنا اكل نونو و هبه طلعوا يريحوا شويه و انا ناديت سلمي
انا : يا سلمي
سلمي : نعم
انا : تعالي عايزك
سلمي : اديني جيت اهو عايزني في اي
انا : ممكن تقعدي الاول
سلمي : اديني قعدت
انا : ممكن اعرف بقي انت عايزه اي في موضوع امك و ايه ده
سلمي : عايزاك تعمل معايا زيهم هما مش احسن مني في حاجه
انا : ماشي بس علاقتي ب ايه غير علاقتي ب هبه
سلمي : ازاي يعني مش فاهمه
انا : يعني علي الواضح كدا انا و ايه بنريح بعض من غير نيك علشان احافظ عليها انا هبه فأنا بنيكها لانها متجوزه اصلا
سلمي : هههههههه متجوزه اه ماشي ماشي علي العموم معنديش مشكله ابقي زي ايه بس هنعمل ده انهارده
انا : لا انهارده انا مش قادر و تعبان خليها بكره
سلمي : بس احنا هنجهز الشنط بكره علشان مروحين بعد بكره الصبح
انا : طب و فيها اي
سلمي : ماشي بس و **** لو مصدقكتش في كلامك لهتزعل مني
انا (مسكتها جامد من دراعها و بطريقه حاده في الكلام ): سلمييي انت هتهدديني ولا اي طالما وافقت يبقي اقفلي علي الموضوع مفهوم
سلمي (بخوف): مففف مفهوم
انا : يلا قومي اطلعي ريحي شويه علشان نخرج بليل
سلمي : حاضر
بعد ما مشيت سلمي لقيت ايه جايه
ايه : ها عملت اي
انا: خلاص حبيت الموضوع
ايه : يعني عملت اي
انا : انا عارف انك زنانه و حكيتلها الموضوع الي دار بيني انا و سلمي
ايه : يعني كدا هتنام معاها بكره
انا : اه
ايه ( مدايقه ) : يعني مفيش حل غير ده
انا (بعصبيه): كنتي قولي لنفسك قبل ما تقولي لها
ايه (بدئت تعيط): غصب عني من حبي ليك اتلغبط لانك انت الوحيد الي لمستني
انا (مسحت دموعها و اخدتها في حضني ): خلاص متعيطيش انا عازرك بس مضطر اعمل كدا
ايه : خلاص ماشي يلا علشان تطلع تريح و انا كمان علشان نخرج بليل
انا : يلا
وطلعنا انا و ايه و دخلت نمت و صحيت علي الساعه 10 بليل غسلت وشي و غيرت و نزلت تحت لقيت الكل لابس و جاهز
انا : اي يا جماعه جاهزين كلكم و محدش جيه صحاني ليه
ايه : انا دخلت اصحيك و انت قولت صحيت اهو و مصحتش
انا : انا قولت كدا ! غريبه
ايه : مش عارفه بقي علي العموم اديك صحيت اهو
انا : ماشي امال فين نونو
ماما : انا هنا اهو
انا : طب يلا علشان نمشي ولا اي
الكل : ماشي
خرجنا كلنا ركبنا العربيه و المره دي لقيت ماما بتقول
ماما : هبه اركبي انت قدام
هبه : ماشي
انا استغربت ليه تقول لها كدا مش فاهم عديت الموضوع و قولت مش مهم
انا : تحبوا تختاروا نروح فين ولا اختار انا زي امبارح
ايه : خلينا نتعشي الاول و بعد كدا نشوف اي رايكم
انا : معنديش مانع شوفي الباقي
الكل : احنا تمام عادي
انا : خلاص ماشي
و اتحرك بالعربيه و روحنا مطعم الاكل فيه كان حلو الصراحه و انا طول القاعده عمال ابص ل نونو و هي كل ما عيني تيجي في عينيها تبص تاني في الاكل و بتتكلمش خالص و بعد ما خلصنا اكل قومنا و حسبت و خرجنا و ركبنا العربيه
انا : ها يا جماعه اتعشينا. كلوا تمام
الكل : الحمد ***
انا : قررتوا هنروح فين ولا اي
ايه : نروح كافيه انا عايزه اجرب العب طاوله و ضومنه زي الشباب
سلمي : وانا كمان
هبه : اي ده لا مش حلو
انا : وانت رايك اي يا ماما
ماما : اي حاجه عادي بالنسبالي مش هتفرق كتير
انا : خلاص يا هبه بالاكتريه انا معنديش مانع و لو مش عايزه تلعبي اقعدي اتفرجي علينا و انت بتربي العصير او اي حاجه
هبه : خلاص ماشي بس مش هنطول عايزين نروح مكان نفرفش فيه
انا : خلاص ماشي اما نخلص اختاري انت يا ستي
هبه : ديل يا مان
اتحركت و روحت كافيه حلو و قاعدته هادئه و كل واحد طلب الي هو عايزه و قعدنا
انا : ها مين الي هيلعب
ايه : انا
سلمي : وانا كمان
هبه : انا مش هلعب
انا : وانت يا ماما
ماما : ماشي هيلعب ( ماما اصلا بتعرف تلعب )
نزلت طاولتين و انا اخدت انا و ماما ترابيزه و ايه و سلمي ترابيزه و هبه قاعده عالي الترابيزه الي في وسطنا
انا : مالك بقي يا نونو
ماما : مفيش حاجه مالي يعني
انا : حسك زعلانه مني
ماما: لا مش زعلانه ولا حاجه انا عادي اهو
انا : لو مش عايزه نعمل حاجه انهارده عادي
ماما : حاجه ! حاجه اي الي هنعملها انهارده ؟
انا : حاجه ايه ! مش اتفقتي معايا الصبح انك هتجيلي الاوضه انهارده
ماما : انا قولت كدا ! هتلاقي بيتهيقلك ولا حاجه (بابتسامه خبث)
انا : بيتهيقلي ازاي مش فاهم مش انت الي قولتي
ماما : عادي بيتهيقلك زي ما انا بيتهيقلي كدا أن حصل حاجه بينك و بين هبه
انا : اههه قولي كدا بقي من الاول انت زعلانه علشان الموضوع ده
ماما : لا وانا هزعل لي مش انت طلعت كان بيهيقلي زي ما انت اتعيقلك كدا
انا : ماما ايه جاب دي ل دي
ماما : لا هي كدا طول ما انت مش هتبقي صريح معايا هو دا الي عندي
انا : هي بقت كدا يعني علي العموم براحتك بس بلاش كلام دلوقتي و خلينا نتكلم اما نروح
ماما : لا مش عايزه اتكلم
واحنا بنتكلم لقيت هبه بتنده
هبه : يا احمد كفايه كدا بقي انا مليت يلا أما نمشي
ماما(بيني و بينها) : قوم يلا روح للسنيوره و يلا علشان نمشي
انا : ماما متكلمنيش كدا انت عارفه انك اغله واحده عندي في حياتي و دا حتي من قبل الي حصل بينا
ماما مرضتش عليا و قامت راحت قعدت جنب هبه وقالت
ماما : يلا يا بنات علشان نمشي ولا قدامكم كتير
ايه : لا خلاص خلصنا يلا نمشي يا احمد
انا : ماشي قوموا يلا( و روحت حاسبت و خرجنا ركبنا العربيه )
انا : ها يا هوبا هنروح فين
هبه : شوفت النايت كلاب الي روحناه امبارح اي رايك نروح تاني يا قلبي
ببص في الرايه لقيت ماما هتولع من طريقه كلامنا مع بعض
انا : معنديش مشكله
ايه ولا انا
سلمي : ولا انا
انا : بس يا بنات اما نروح محدش يشرب حاجه لان انتوا نمتوا مننا امبارح و تعبتوني في تحريكم لغايه العربيه حتي
هبه و ايه : خلاص مش هنشرب حاجه الا عصير بس
انا : خلاص ماشي
اتحركت بالعربيه و روحت و قعدنا كلنا و ناديت علي الجارسون يجيب عصير لكل واحده فيهم ماعدا هبه الي قالت انا عايزه من الازازه الي شربنا منها امبارح و يجيب لكل واحده فيهم طبق في لب و مكسرات نتسلي بيهم و راح الجارسون و جاب الحاجه و رجع تاني و احنا قاعدين لاقيت رقم مسجل هايدي بيرن عليا
انا : الو مين معايا
هايدي : انت لحقت تنساني علي طول كدا انا هايدي الي قابلتك امبارح في النايت كلاب
طبعا هي كانت قاتلي علي اسمها امبارح بس انا مجاش في بالي انها هي
انا : اه لا منستكيش ازيك يا هايدي
ببص لقيت نونو بصتلي لانها هي اللي قاعده جنبي و سامعاني وباين عليها انها مدايقه
هايدي : انا تمام انت جيت النابت كلاب من امتي
انا : لسه جاي انت عرفتي منين اني هناك
هايدي : لاني شايفاك قدامي اهو
ببص حوليا لقيتها جايه عليا و لابس حته فستان سهره خلي زبي يقوم في ثانيه
نسيت اصفهلكم
هايدي عندها 19 سنه طولها حوالي 173 سم و وزنها 75 كجم بزازها متوسطه و طيزها من النوع الي عندها ارداف يعني عريضه مرفوعه من وره زي الصور دي كدا 2oo9bfV.jpg
2oo9ZWx.jpg
هايدي : هاي يا جماعه انا هايدي
الكل ماعدا ماما : اهلا يا هايدي
انا : احب اعرفك يا هايدي دي ماما هناء و انا بقولها يا نونو
هايدي : اتشرف بمعرفتك يا طنت
ماما :لا انا مش كنت يا حبيبتي انا اصغر منك
هايدي : طبعا انت جميله اوي وانا بقول انت طالع حلو لمين اكيد ل نونو اسمحيلي اقولك نونو عادي
ماما : لا الوحيد الي بيقولي الاسم ده احمد بس
هايدي (أحرجت ) : انا اسفه مكنتش اعرف علي العموم تشرفنا
انا : ودي بقي خالتي هبه الفكاهه بتاعت العيله
هايدي : اتشرفت بيكي اقولك يا هبه عادي لاني حاساكي صغيره
هبه : انا حبيتك قوليلي يا هوبا
هايدي : تشرفنا يا هوبا
انا : و دي بقي اختي الكبيره ايه اكبر مني بسنتين بس الي يشوفنا يقول انا الي اكبر منها ههههه
ايه : بقي كدا يا احمد يعني انا هبله
هايدي : لا مين قال كدا دا حتي باين عليكي اعقل منه و قمر كمان
انا : باين انكم اتفقوا عليا
هايدي و ايه : شكلها كدا
انا : دي بقي يا هايدي أصغر واحده فينا سلمي بنت هوبا عندها 17 سنه أصغر مني بسنه
هايدي : اي ده انت عندك 18 سنه اصلا دا انا فاكراك 25 ولا حاجه
انا : عادي يعني مش هتفرق كتير و لا اي
هايدي : لا عادي بس انا استغربت لأن شكلك كان أكبر من كدا بالنسبه لي
انا : اغلبيه الي قابلني قالي كدا
هايدي : يا واد يا جامد انا كمان عمري قريب منك انا لسا تامه 19
طبعا انا كل ده عيني علي نونو الي بخليها تغير بقصدي و هي متتوصاش كان شويه و هتقوم تجيب البت من شعرها بعد التعارف و الكلام ده خليت هايدي تقعد معانا و قعدتها جنبي الناحيه التانيه علي يميني و نونو علي شمالي و الباقي اودامي هي التربيزه اصلا كبيره و علي شكل دائره و هوليها كنبه علي شكل دائره برضوا و التربيزه لازقه فينا يعني الي قاعد ميشوفش الي تحت التربيزه الا لو دقق اوي لأن الدنيا ضلمه برضوا الاضاءه الضعيفه بتاعه النايت كلاب دي
واحنا قاعدين لقيت هايدي بتميل عليا و بتقولي
هايدي : اي مش ناوي تيجي بقي و ليقيتها حطت أيدها علي زبي الي واقف اصلا بسببها
انا : اجي فين يا بنتي و الي قاعدين حوالينا دول اي
هايدي : اي يعني انت هتقوم تروح الحمام و انا هاجي وراك بس انت استني علي باب الحمام
انا : يا بنتي مش هعرف هيلاحظوا لاني بطول
هايدي عضت علي شفيفها و دخلت أيدها تحت البنطلون لاني كنت لابس بنطلون كتان علي قميص و مسكت زبي و بتحسس عليه وانا هيجت علي الاخر و عضيت علي شفايفي و ده كلوا و نونو لازقه فيا
هايدي بلبونه : قوم بقي و انا جايه وراك يا حبيبي
انا : ماشي بس مش تتاخريش
هايدي : حاضر هتلاقيني وراك بمجرد ما توصل اول ما تقوم وانت ماشي رن عليا
انا : ماشي
قومت و قولتلهم اني رايح الحمام و انا رايح رنين عليها و هي كنسلت و اول ما وصلت لقيتها جايه عليا و شدتني من ايدي و دخلنا حمام تاني غير الي كنت واقف عنده أدت البنت الي واقفه فلوس و دخلتنا
انا : اي الحمام دا يا بنتي
هايدي : دا حمام معمول علشان الحجات دي
و لقيتها زقتني و دخلنا و قفلت الباب و هجمت علي شفايفي و انا اصلا هائج و زبي بيخبط في بطنها و مندمجين اوي مع بعض في البوسه و بعد كدا نزلت علي رقبتها بوس و هي بتتاوه و روحت و مصيت حلمه ودنا و بعد كدا نزلت بوس لغايه ما وصلت عند أول بزازها و روحت منزل حماله الفستان و فتحت السوسته الي تحت دراعها و نزلتها الفستان خالص و بقت واقفه قدامي بالاندر بس و يلوي علي جسما عود فرنساوي و وسط رقيه مع بزازها الوسط و طيزها الكبيره نسبيا خلاني مش قادر و هموتها دلوقتي
%D8%B5%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%AA-%D8%B3%D9%83%D8%B3%D9%8A%D8%A9.jpg
انا هجمت علي بزازها و روحت علي حلمه بزها الشمال و اشتملت مص و عضعضه فيها و بعد كدا روحت علي اليمين و روحت رافع بزها و لحن تحت الفردتين و الفلق بين بزازها و قعدتها علي قعده الحمام و نزلت بوس و لحس بطنها لغايه كسها و روحت مقلعها الاندر و لقيت كس وردي نضيف اوي و صغير خالص و زنبورها بارز في اوي نزلت لحس و مص في شفرات كسها و عضعضه في زنبورها لغايه ما جابتهم في بوقي و صوتها علي و روحت قاعد علي القعده
انا : يلا يا دودو دورك بقا
نزلت علي البنطلون قلعتهولي و قلعتني القميص
انا : طب انت ليه قلعتني القميص يا دودو
هايدي : علشان شكل عضلاتك ده بسخني اكتر
و نزلت علي البوكسر و طلعت زبي و اول لما شافته اتخضت
هايدي : انا اول مره اشوف زب بالحجم ده علي الحقيقه
انا : عجبك يعني
هايدي : اي الي عجبني دا انا مش بعيد ادمن عليه
انا : طب يلا هو بيناديلك اهو
ونزلت هايدي علي زبي مص و البت بتمص باحترافيه عاليه كانت احسن مره اجرب جنس فموي في حياتي و بعد كدا انا قومتها و قاعدتها علي القعده و سحبت رجليها و يمشي زبي علي كسها رايح جاي و هي عماله تتأوه و عدلت راس زبي علي كسها و لي هدخله
هايدي : استني انا مش مفتوحه يا احمد
انا : مش مفتوحه ! امال مقولتيش لي من الاول
هايدي : عادي نيكني في طيزي
انا : طب لفي
قامت هايدي و ميلت لقدام و سندت ب إديها علي القاعده و فلقست طيزها في وشي و انا اخدت من عسل كسها و حطيت علي خرم طيزها و علي زبي و بدأت ادخل زبي كان ضيق بس مش اوي
هايدي : اهههه زبك كبير اوي براحه اهههه
انا : ما انا براحه اهو انت الي طيزك ديقه
هايدي : ما انا دي اول نيكه ليا
انا (باستغراب ) : اول نيكه ليكي ازاي و طيزك واسعه كدا
هايدي : انا كنت بحب انيك نفسي بالخيار دائما و لو فتحت الشنطه هتلاقي فيها سداده علشان اخلي طيزي دائما واسعه
روحت فتحت الشنطه و لقيت السداده فعلا
هايدي : ها صدقت ولا لسه
انا : خلاص يا دودو مصدقك
هايدي : طب يلا بقي علشان ما نتاخرش يلا نيكني بقي
روحت عادل زبي علي خرم طيزها و دخلت الرأس و بعد كدا زقيته كله مره واحده في طيزها و هي صوتت و صوتها كان عالي
هايدي : اههههههههههه براحه يا حبيبي بقولك اول مرا ليا
انا : ما انت طيزك سخنه اوي و مقدرتش امسك نفسي
هايدي : أه أه أه لا لا براحه براحه يا مفتري
و انا نازل رزع بكل قوتي في طيزها و صوت الترقعه عالي و بيوضي بتخبط في كسها و بقولها
انا : خدي يا لبوه الحمامات خدي في طيزك دا انا هفشخك مش هخليكي تعرفي تقفي علي رجلك النهارده و روحت رازعها اسبانك خلي طيزها تحمر
هايدي : اه اه اه اهههههه نيكني ايوه نيكني جامد اه اه هجيب هجيب اهههههه
ولقيتها جابت و غرقت رجلي و انا مستمر في النيك زي ما انا
انا : كدا تغرقيني يا شرموطه يا لبوه و روحت رازعها سبانك جامد
هايدي : اهههه يا مفتري براحه مش قادره اقف و راحت نازله مني علي الارض
روحت انا موطي علي الارض و روحت رافعها و ماسك رجليها الاثنين و زانقها في الحيطه و روحت مدخل زبي في طيزها و قعد ارزع في شويه و بعد كدا روحت لافيفها و نطتها علي زبي
هايدي : اههههه امممم حاسه ان زبك واصل ل زوري انا اول مره احس الاحساس ده في حياتي اه اه اممممم
انا : انا هجيب اجيب فين
هايدي : وانا كمان هاتهم في طيزي
روحت مزود في السرعه و جايبهم بكميه كبيره في طيزها
هايدي : اه سخن اوي اي الاحساس ده انا حاسه بيه في بوقي
انا : عجبك
هايدي : اي اللي عجبني دا دا انا مش هعرف امشي لمده اسبوع
انا : طب البسي يلا علشان نخرج
وساعدتها في اللبس و خرجنا و هي ماشيه قدامي و مش عارفه تمشي
انا : هههههههههه
هايدي : انت بتضحك علي اي مش انت السبب
انا : مش انت الي كنتي عاوزه من الاول و عماله تقوليلي مش هتيجي اديكي مش قادره تمشي
هايدي : انا اه مش قادره امشي بس استمتعت و جربت إحساس عمري ما حسيت بيه قبل كدا
انا : اي اكتر حاجه عجبتك
هايدي : لما رفعتي و نطتني علي زبك و بعد كدا جبتهم في طيزي
و احنا بنتكلم كنا وصلنا عند الترابيزه ببص لقيت ماما بتيصلي و عينيها بتطق شرار
ماما : انت كنت فين كل ده
انا : لي هو انا اتاخرت
ماما : لا متاخرتش ساعه الا ربع و متاخرتش
انا : ساعه الي رب ليه يعني
ماما : معرفش اسأل نفسك
انا : ابدا قابلت واحد صاحبي وانا خارج من الحمام و خدني سلمت علي بقيت أصحابنا و عزموني علي عصير و جيت
ماما : صاحبك ماشي
و روحت قعدت جنبها و هايدي قعدت جنبي و هي مش قادره تقعد و لقيت ماما بتميل عليا وبتقول في ودني
ماما : خلي بالك أن حسابك بيتقل معايا وانت حر و متردش علشان صوتي ميعلاش
انا : بس
ماما : مبسش قولت متردش اما نروح نتحاسب
تنينا قاعدين شويه و بعد كدا استأذنت تروح و احنا كمان مشينا و طول الطريق عمال افكر يا تري ماما هتعمل معايا اي و وصلنا و الكل نزل و طلع علي الاوض ما عدا ماما و انا و لقيتها دخلت الجنينه و يتنادي عليا
ماما : تعالي يا احمد عايزاك
انا : نعم يا نونو
ماما : اولا متقوليش نونو ـــ ثانيا اقعد علشان عايزه اتكلم معاك
انا : حاضر نعم عايزاني في اي
ماما : هسألك اسئله و علي أساسها هنشوف علاقتي معاك وتستمر بانهي شكل
انا (متوتر ): اسألي
ماما : اول حاجه اي الي حصل بينك و بين هبه في المطبخ و قبل ما ترد أن ما قولتش الحقيقه الحقيقه مش هيبقي في علاقه من الاساس سواء ام و ابنها او واحد بينام مع واحده
انا : حاضر
انا : هي كانت بتسألني إذا كنت هنام معاها تاني ولا لأ و انا قولت لأ
ماما : بس كدا امال كانت متوتره ليه
انا : علشان هي حاولت تغريني و باستي و انت دخلتي علينا فتخضت
ماما : ماشي خلصنا من اول واحد تاني حاجه انت حصل علاقه بينك و بين اللي اسمها هايدي دي انهارده
انا : عايزه الصراحه
ماما : امال انا قولت اي من الاول
انا : اه بس مش متتسماش علاقه
ماما : ازاي يعني
انا : هو كان بوس و تقفيش بس هي اصلا لسا بنت
ماما : يعني منكتهاش ؟
انا : لا
ماما : ابتدينا نحور اهو بقي
انا : لي بتقولي كدا
ماما : علشان البنت مش قادره تقعد معني كدا انك نكتها في طيزها
انا : الصراحه عندك حق حقك عليا بس مكنتش عايزك تزعلي علشان عارف انك بتغيري عليا
ماما : وانا اغير عليك بتاع اي كنت حبيبي و انا معرفش
انا : يعني انت مش بتغيري عليا اهو شوفي انت كمان بتحوري اهو
ماما : انا مش بحور انا هغير عليك لي
انا : يا نونو يا حبيبتي متلفيش و تدوري عليا علشان زي ما انت حفظاني انا كمان حافظك و عارف انك مش بتحبيني لا انت بتعشقيني كمان
ماما : مفيش الكلام ده وعلي العموم اخر سؤال انا اي بالنسبالك
انا : انت بالنسبالي مش امي و اختي و حبيبتي و مراتي و حب الاول من وانا في ابتدائي و حب عمري الي محبتش و لا هاحب غيروا طول ما انا عايش حتي لو عملت علاقه مع اي واحده تانيه في الدنيا عمرها ما هتكون في مكانتك ولا حتي نصها بالنسبه ليا
ببص لقيت ماما بتعيط و انا قربت منها و مسحتلها دموعها
ماما : طالما انا كدا بالنسبالك ليه عمال تدايقني لي كل ما تشوف واحده تنيكها لي كل شويه تهزر مع واحده شكل. و تتغزل في واحده شكل لي و راحت مرميه في حضني و تعيط
انا : بس خلاص حقك عليا و **** ما هتتكر تاني بالنسبه لاني كنت عايزك تغيري عليا و انا اصلا بحب اشوفك و انتي غيرانه عليا ساعتها بتأكد قد اي انت بتحبيني
ماما : انا بحبك اكتر من نفسي انا حبيتك اكتر من ابوك نفسه انت قعدت في حضني اكتر منه حتي انت اغلي واحد عندي في الدنيا انا معنديش مانع انك تعمل علاقه مع حد بس تعرفني قبلها خلاص
انا : اتفقني قومي يلا اطلعي و انا هطلع اخد شاور و استناكي متتاخريش
ماما : ماشي مش متأخر يا حبيبي 💋
و طلعنا انا وهي و دخلت اخد شاور و انا فرحان اني صالحتها و في نفس الوقت انها مبقاش عندها مانع اني انيك اي واحده طالما هي عارفه و خرجت لقيت ايه نائمه علي سرير
انا : اي يا بنتي خضتيني بتعملي اي هنا
ايه : ولا حاجه مش انا قولتلك اني جايه اشوفك وانت يتنيك امك
انا : انتي بقيتي سافله اوي كدا ليه
ايه : علشان انا معاك يا حبيبي و لقيتها هجمت عليا في بوسه و انا اندمجت معاها في البوسه و فجأه الباب انفتح و ليقينا ماما علي دماغنا
ماما : انتوا بتعملوا اي
انا : ماما اهدي بس مفيش حاجه
ماما : اهدي اي انت عملت اي في اختك
انا : ما عملتش حاجه ما تتكلمي يا بنتي
ايه : معملش حاجه يا ماما انا لسا بنت
ماما هديت شويه و انا قولت ل ايه تقوم تعملها عصير و كلمتها علي جنب
انا : خدي النقط دي حطي منها 3 نقط في العصير
ايه : اي ده
انا : دا مهيج جنسي هيخليها تبوس رجلي علشان انيكها و هضمك معاها في سرير واحد بدل ما تتفرجي
ايه (بحماس ): بجد
انا : اه بجد يلا
وخرجت ايه و انا رجعت تاني اهدي نونو و طبعا هتسألني جيبت المهيج دا منين هقولك جبته من شنطة هايدي وانا بشوف السداده لقيت علبتين واحده رجالي لونها ازرق و التانيه نسائي لونها بينك المهم قعدت اهدي فيها شويه لغايه ما إيه جابت العصير و قفلت الباب بالمفتاح
انا : خدي يا دودو اشربي العصير دا علشان تهدي علشان متتعبيش
ماما : لا انا مش عايزه حاجه منكم
انا : معلش بس اشربي العصير
تنتني أقنعها لغايه ما شربت العصر و بعد 10 دقائق لقيتها عماله تفرك روحت رايح علي ايه و قولتلها
انا :ما تتحركيش من مكانك الا لما اهيجها علي الاخر ماشي
ايه : ماشي
روحت قعدت جنب نونو تاني وبحس علي فخادها و ببوسها في رقبيتها و بقولها
انا : مالك يا نونو
ماما : انا هايجه اوي كسي بياكلني قوم طفي النار الي جوايا دي يا حبيبي و هجمت علي شفايفي و عماله تشد فيها و تعض لغايه ما شفتي جابت ددمم
انا : براحه يا نونو
ماما : معلش يا حبيبي بس انا مش قادره اسيطر علي نفسي مش قادره و فكتلي الروب و نزلت علي زبي مص و دعك جامد و تمص بيوضي و اول مره اشوفها هايجه بالطريقه دي
انا : امم براحه شويه يا نونو زبي هيتخلع في ايدك
ماما : انا عايزه اقطعه و اخليه معايا علي طول
انا : و يرضيكي امشي من غيروا يا حبيبتي
ماما : اه علشان ميروحش لواحده تانيه غيري
وتنيتها تمص و تدخل لسانها جوه فتحت زبي و تمص جامد و لقيت ايه قلعت هدوما و جت ورا نونو و رفعت القميص وقلعتها الاندر و بتلحس كسها و نونو بتلحس زبي روحت شادد نونو و قلعتها و نيمتها علي ظهرها علي السرير و ايه طلعت بكسها فوق بوق نونو و بدأت انيك
انا: اه كس عامل زي الفرن كدا ليه يا نونو
ماما : زبك كبير اوي يا حبيبي براحه
انا : مفيش براحه يا شرموطه دا انا هفشخك ادام بنتك يا لبوه
ماما : اههههه انا اللبوه الشرموطه الي بتتناك من ابنها و بتمص كس بنتها اهههه اممممم نيك جامد يا دكري نيك الشرموطه قوليله يا ايه قوليه ينيكني
ايه : اههههه امممم نيك امك الشرموطه يا احمد نيك جامد عايزاك توسع لها كسها ده عايزه احط ايدي فيه تخش اهههه الحسي كس بنتك جامد يا شرموطه ابنك انت
اهههه هجييييب امممممم
ماما : وانا كمان هجيب اهههههه
لقيت ايه جابت في بق نونو و هي جابت و غرقتني بعسلها
روحت شادد ايه عليا و اخدت شفايفها في بوسه انا مكمل نيك في كس نونو و انا خلاص قربت اجيب
انا : انا هجيب اجيب فين
لقيت نونو قامت و اتعدلت هي و ايه و نزلوا مص في زبي لغايه ما جبت علي وشهم و غرقتهم هما الاثنين و بعد كدا اخدتم في حضني يجي نص ساعه و قومنا بدأنا في الجوله التانيه و استمرينا علي الحال ده لغايه ما تعبنا و نمنا كلنا عريانين علي السرير
صحيت الصبح علي الساعه 7 لقيتهم لسا نايمين و دخلت اخدت شاور و خرجت لقيت نونو صحيت هي و ايه
انا : صباح الفل يا نونو و روحت بايسها من بوقها
انا : صباح الفل يا يويو و بوستها زي نونو
هما: صباح الفل يا حبيبي
انا : صباحيه مباركه يا حرايس
ماما : *** يبارك فيك يا عريس
انا : اي يا ايه مكسوفه تردي
ايه : لا مش مكسوفه بس انا متناكتش علشان يبقي ليا صباحيه
انا : طب اعمل اي طيب ما هوا مش هينفع انيكك علشان مفتحكيش
ايه : لا ينفع نيكني من ورا
انا : ماشي خليها المره الجايه بقي يلا قومي خدوا شاور علشان ننزل قبل ما حد يصحي
هما : حاضر يا حبيبي
سيبتهم و نزلت عملت كبايه قهوه علي ما نزلوا عملوا فطار و مشي اليوم عادي زي الايام الي فاتت و قولنا مش هنخرج بليل علشان هنجهز الشنط لأننا هنمشي الساعه 7 الصبح و بعد ما جهزنا الشنط و خلاص كلوا دخل علشان ينام لقيت الباب بتاعي بيخبط
انا : ادخل
لقيت سلمي داخله
انا : في اي يا سلمي في حاجه حصلت
سلمي : لا بس انت وعدتني انك يعني
انا : يعني اي اههه فهمت معلش يا سمسمه كنت نسيت خالص
سلمي : لا عادي
انا : طب انت واقفه عندك كدا ليه تعالي هنا
سلمي (متوتره ) : حاضر
انا : ها يا ستي تحبي تبدئي ولا ابدأ انا
سلمي : لا دي اول مره ليا فبدأ انت
انا : امال عماله تقولي عايزه زي ايه و هي احسن مني في أي و انت اصلا مكسوفه تعملي حاجه
اول لما قولت كدا لقيتها اتغاظت و هجمت علي شفايفي بوس هي بتحاول تبوس بس مش عارفه
انا : باس باس اهدي كدا
و روحت مقرب عليها و واخد شفايفها براحه في بوسه رومانسيه لقيت البت بتسيح مني و هي البنت اصلا بسكوتايه في نفسها كدا و روحت مقلعها التيشيرت الي لابساه و لقيت تحته احلي بزاز صغيره شوفتها في حياتي بزازها مدوره وحملتها وردي فاتح و الحلمه مش كبيره و شكلها مغري اوي نزلت علي حلمت بزازها و روحت واخدها في بقي و بقيت أمص و الحس فيها و كل ما ابوس حته في جسمها القيها ارتعشت مني عرفت ساعتها انها بتحب الرومانسيه في الجنس فبقيت معاها هادي و ببوس كل حته في جسمها لغايه ما وصلت ل البنطلون روحت شاده لقيتها من غير اندر و شفرات كسها وردي اوي من بره و احمر من جوه انا قولت في نفسي البنت دي لو بزازها كبيره شويه كنت قولت دي احلي واحده اشوفها في حياتي لأن ملامحها اصلا حلوه و روحت حلي كسها بوس و مص و لحس و ابوس زنبورها و اضغط عليه بشفايفي و بعد كدا روحت خاله الشروط و روحت بزبي علي كوسها و مشيته عليه من برا و بقيت رايح جاي براحه و هي عماله تتأوه و تتلوي تحتي لغايه ملقيتها سرخت و بتجيب و انا كملت زي ما انا لغايه ما جبت و بعد كدا قومنا استحمينا و رجعت أوضتها وانا نمت و صحيت الصبح لمينا حاجتنا و سلمنا المفتاح و رجعنا القاهره
هنا ينتهي الجزء 5 والي اللقاء في الأجزاء القادمه تشاو😘
الجزء السادس
وقفنا الجزء الي فات أننا خلصنا المصيف و رجعنا القاهره كلنا
حاجه نسيت اقولها أننا احنا و خالتي هبه جران لأن بابا كان شريك فادي جوزها في مشاريع و هو دلوقتي الي بيدير المشاريع المشتركه دي لوحده لأن بابا مات
علي ما اخلص دراسه فا احنا عندنا فيليتين جنب بعض في مكان حلو
(نرجع الي قصتنا )
بعد ما رجعنا من الساحل علي الساعه 11 الصبح كل واحد دخل أوضته و غير هدومه و قعدنا فطيرنا و بعد كدا كلو دخل يريح شويه من تعب السفر و صحيت علي الساعه 5 لقيت ماما صاحيه و بتعمل الغدي
انا : صباح الخير يا نونو ( و روحت حاضنها من ظهرها و بوستها من رقبتها )
ماما : صباح اي بقي نموسيتك كحلي قول مساء الخير يا حبيبي
انا : صباح ولا مساء مش هتفرق المهم اني اصحي علي الوش القمر ده( و بوستها تاني )
ماما : *** يخليك ليا يا حبيبي ميحرميش منك ابدا
و هي بتقول كدا كانت ايه نازله علي السلم لسا صاحيه و بتقول
ايه : اي ده خيانه بتخونوني عيني عينك كدا متوقعتهاش الخيانه تيجي من اقرب الناس ليا (و حاطه أيدها علي قلبها )
و احنا مايتين علي نفسنا من الضحك انا و نونو
ماما : هههه خيانه اي يا بنت الهبله ههههه
انا : امال لو كنتي قفشتينا في السرير كنتي عملتي اي
ايه : ولا حاجه هقلع و ادخل معاكم و لا مش عاجبكم
انا : انا عادي بس كلو في ايد ست الناس دي و بوست اديها
ماما : اسكت متفكرنيش انا مش عارفه انا عملت كدا ازاي
انا : عادي يا نونو انت مبتعرفيش تقاوميني اصلا و البت دي تشهد
ايه : بت في عينك دا انا الملكه صفصف
ضحقنا عليها
ماما : مش كفايه الجمله دي بقي المسلسل خلاص المسلسل خلص من 5 شهور (لاحظوا أن انا عندي 20 و انا في الأحداث عندي18 سنه يعني من سنتين )
انا : سبيها دي هبله
ايه : انا هبله يا احمد طب و **** ما متكلمه معاك الا لما تصالحني الاول
ماما : لا متصاحهاش و طلعت لها لسانها
واحنا بنتكلم لقيت خالتي يارا بترن علي ماما فيديو كول
ماما : ازيك يا يارا عامله اي يا حبيبتي
يارا : انا تمام يا حبيبتي انت عامله اي انت و احمد و ايه
انا (بتدخل في المكالمه ): انا تمام يا رورو انت عامله اي في امريكا
يارا : انا تمام يا حبيبي انت عامل اي يا ولا مكلمتنيش لمده اسبوع كامل لي يا خول
انا : أخص عليكي بقي انا خول طب شوفي هتفضفضي لمين دلوقتي بس علي العموم كنا في مصيف
يارا : بقي كدا بتعايرني علشان انت صاحبي المقرب طب اعمل حسابك اني نازله مصر بكره و كنت بكلمكم علشان تبقوا عارفين بس و قول لهناء تجيب حد ينصف الفيلا بتاعتي الي جنبكم علي ما اجي بكره هو كدا كدا معاها نسخه المفتاح
انا : اي سر الزياره الغريبه دي يا رورو
يارا : اي يا واد انت مش عايز تشوفني ولا اي و حشخك تنام في حضني زي زمان
انا : وحشني بس ما اضمنش نفسي و انت في حضني يا مز انت
يارا : اه يا ثافل طب هات امك يا حيوان أما اكلمها
انا : هههههههه خدي اهي يكشي تشبعوا ببعض
وسيبتهم و خرجت بعد ما قولت لنونو اني هروح اودي ورق المصاريف لواحد معرفه يوديه الجامعه الصبح علشان فاضل علي الدراسه اسبوع و بعد كدا هقعد مع صحابي شويه و خرجت و انا خارجه لقيت سلمي واقفه بره و لابسه شنطه
انا : رايحه فين يا سمسمه
سلمي : رايحه الدرس يا حبيبي
انا : طب واقفه كدا ليه
سلمي : مستنيه طالبه اوبر بس لسا قداموا نص ساعه
انا : طب انت درسك فين بالظبط
سلمي : في سنتر…… شارع ……. عارفه
انا : اه عارفه انت راحه عند مستر مين في السنتر ده
سلمي : مستر …… بتاع الفيزياء
انا : اه انا روحت عنده السنه الي فاتت هو عارفني
انا : طب اركبي يلا
دورت العربيه و سلمي ركبت جنبي و اتحركت و بعد شويه
سلمي : علي فكره انت ضحكت عليا
انا : ضحكت عليكي في اي
سلمي : لما كنا في الساحل طلسقت الليله مبينا و ورجعنا اهو مش هتعرف نعمل حاجه
انا : طب اقولك علي اتفاق حلو ما بينا انا وانت لو جيبتي درجات عاليه في الامتحانات بتاعه الدروس ليكي عندي مكافأه و خليها مفاجاه
سلمي : اي هي المكافئه
انا : و تبقي مفاجأه ازاي لو قولتلك
سلمي : يو بقي طب عرفني عن اي
انا : يا ستي حاجه عن الي كنت بتتكلمي عليه في الاول
سلمي : عن الي حصل بينا في الساحل
انا : اه
سلمي : ماشي و انا موافقه بس تساعدي لو حاجه واقفه قدامي تشرحالي
انا : ماشي ها عايزه مني حاجه تاني
سلمي : لا كدا تمام و هي فرحانه
كملنا و احنا ساكتين لغايه ما وصلنا السنتر
انا : استني ادخل معاكي اسلم علي الستر
سلمي : ماشي
دخلت انا و هي و وقفتي الاسيستانت تسلم عليا
الاسيستانت : اي ده ميدوا بتعمل اي هنا مش انت دخلت هندسه اي الي جابك هنا و كانت بتبوسني من هنا و من هنا الي هيا بوسه الترحيب دي
انا : اه بس كنت جاي مع بنت خالتي سلمي
سلمي : هاي انا سلمي عاميله اي ( وهي اصلا هتكولها )
الاسيستانت : هاي عامله اي يا سلمي انا ملك اتشرفت بيكي معلش مكنتش اعرفك بس ميدوا عارفاه من السنه الي فاتت و اي حد يشوفه مينسهوش اصلا و بتعض علي شفايفها
سلمي : اه طبعا يلي بقي يا ميدوا علشان تسلم علي المستر و تروح مشوارك( و بتشدني من دراعي ) عن اذنك يا ملك و (بتبتسملها ابتسامه صفره )
انا : براحه يا بنتي انت ساحبه وراكي حمار
سلمي : لا عاجبك الي كانت بتعملوا معاك البرص الي بره دي لا واي ميدوا هو ميدوا حد ينساه( و بتقلدها بطريقه تضحك )
انا : انت يتغيري عليا ولا اي يا سمسم يا جميل انت و بغمزلها
سلمي : اه و اقفل زراير القميص دي
انا : لا الجو حر انا هسلم و امشي علي طول
سلمي : ماشي بس مطولش قدام البنات فاهم و لا لأ
انا (بضحك علي عصبيتها ) : هههههههه حاضر يا سمسم
سلمي : بتضحك علي اي
انا : لا مفيش حاجه يا حبيبتي
سلمي (بكسوف ): هعديها علشان حبيبتي الي من بوقك زي السكر يا قلبي
انا : طب يلا يا سمسم
اخدتها و دخلنا جوا و وقفت معايا و انا بسلم علي الاستاذ
المستر : عامل اي يا هندسه اي اخبارك دلوقتي
انا : انا تمام يا مستر وبعدين هندسه اي ما كلو بفضلك بعد *****
في اللي انا في انت عارف معزتك عندي قد اي
المستر : وانت عارف اني بعتبرك زي ابني مين الي جنبك دي
انا : دي سلمي بنت خالتي و زي اختي (لقيتها نغزتني في جنبي )
هتبدا معاك السنادي
المستر : تشرفنا يا سلمي
سلمي : الشرف ليا انا يا مستر
المستر : و علي كدا يا سلمي انت شارطره زي احمد و لا اي
انا : لا عيب عليك معندناش حد مش شاطر و بعدين انا هذاكر لها بنفسي فمتقلقش
المستر : طالما هتذاكر لها يبقي خلاص
انا : طب استأذنك انا بقي يا مستر علشان ورايا مشوار مهم و هعدي عليك تاني اوعدك
المستر : ماشي يا حبيبي مع السلامه
خرجت و انا لسا علي باب الاوضه لقيت سلمي جايه متعلقه في أيدي
انا : اي يا بنتي ما تدخلي الدرس
سلمي : ماشي بس هخرجك الاول
انا : لي هو انا هتوه ولا هنخطف
سلمي : لا علشان متقفش مع البرص الي بره دي
انا : ههههههههه خلاص ماشي علي راحتك
خرجنا بره و انا ركبت العربيه
سلمي : انت هتخلص امتي يا ميدوا
انا : علي الساعه 8 كدا أو 8,5
سلمي : حلو انا هكون خلصت الدرس الساعه 8 ممكن تعدي عليا وانت راجع
انا : انا اشتغلت سواق عند حضرتك يا استاذه سلمي
سلمي : علشان خاطري يا حبيبي
انا : ماشي يا ستي يلا خشي درسك بقي
اتحركت و روحت قابلت الراجل و اديته الورق و بعد كدا روحت قعدت مع صحابي لغايه الساعه 8 الا ربع و استأذنت منهم و خرجت روحت وقفت قدام السنتر 5 دقائق لقيت سلمي خارجه هي و شله أصحابها بنات 4 و هي ال5 انا خرجت من العربيه و ناديت عليها
انا : سلمي يلا يا بنتي ورايا مشاغل
سلمي : جايه اهو يعني وراك الديوان خلاص
لقيتها بتتكلم مع صاحبتها و هما بيضحقوا و هي بتضربهم و بعد كدا جت عندي و ركبنا
انا : اي يا بنتي البنات دي بتضحك عليكي ليه يا هبله
سلمي : لأ ولا حاجه خالص دول بس بيقوليلوا دا اخوكي
انا : وانت قولتي اي
سلمي : قلتلهم لا دا ابن خالتي
انا : طب اي اللي بيضحك في كدا
سلمي : لا ما هما قالولي انك مز و اعرفهم عليك و علشان معاك BMW كانوا عايزين يركبوا معانا
انا : يا ستي ما تسبيهم يتعرفوا و كنا ركبناهم معانا و خلاص
لقيتها ضربتني بظهر أيدها في صدري و بعد كدا تانتها ساكته لغايه ما وقفت و نزلت ماركت اشتريت منه 3 شيكولاته من الكبيره دي و اديتها واحده
انا : خلاص متزعليش يا سمسم حقك عليا
لقيتها اترمت في حضني و بتحضني جامد
سلمي : انا مقدرش ازعل منك بس انا بغير عليك مش كفايه اختك و خالتك الي مشاركيني فيك
انا : لي يا سلمي هو انا جمعيه و انا معرفش علشان تتشاركوا فيا
سلمي : لا مقصدش حقك عليا و اداتني بوسه علي خدي
انا : خلاص مش زعلان و يلا بقي علشان خالتك هتطين عشتي لو اتاخرنا لاني قائلها راجع الساعه 9 و الساعه 9 الا 10 اهي
سلمي : خلاص ماشي كلو الا نونو يلا اطلع بسرعه
مشينا و وصلنا عند البيت نزلتها و ركنت العربيه و دخلت
انا : يا اهل البيت انا جيت فيش العشا
ماما : انت بتزعق كدا ليه يا بني لسا معملتش عشا
انا : ماشي يا نونو انا طالع اخد شاور علشان الجو حر علي ما تعملوا العشا و بوستها من خدها و طلعت
حطيت الشيكولاته في الثلاجه و اخدت شاور و بعد كدا لبست شورت و تيشيرت نص و نزلت اتعشينا كلنا و بعد كدا قعدنا كلنا قدام التلفزيون نتفرج علي فيلم
و احنا بنتفرج كنت انا و نونو علي كنبه و انا نايم علي رجلها و ايه علي الكنبه الي جنبنا
انا(بصوت واطي) : اي يا نونو مفيش حاجه النهارده ولا اي
ماما : لا مش قادره تعبانه انهارده يا حبيبي معلش
انا : خلاص ماشي براحتك يا نونو
و لفيت الناحيه التانيه و كل ما تلعب في شعري اميل براسي لقدام بعيد عنها
ماما : انت زعلت يا حبيبي
انا : مبردش عليها
ماما : خلاص بقي حقك عليا 💋 متزعلش بس و **** تعبانه فعلا و بعدين انت افتريت عليا اخر أمره
انا : حتي لو افتريت عليكي زي ما بتقولي مع اني عمري ما اضرك ابدا بس ده كان أول امبارح يعني عدي عليها يومين الي امبارح كلوا و انهارده كله
ماما : طب بص اي رايك تريح نفسك مع ايه انهارده و انا بكره ليك طول الليل اي رايك و هنام في حضنك تمام
انا : انت شايفه كدا يعني تمام بس ملققيش جايه بعد ما اخلص معاها تقولي عايزه
ماما : لا متخافش
انا : ماشي طب انا هقوم اقولها و شويه و نطلع
ماما : ماشي
انا نويت اني انيك ايه في طيزها علشان صوتها يعلي و تهيج ماما علي الاخر و هيجي بكره انيكها برده و مش هنيك نونو علشان تتعلم الادب ههيجها و اسيبها بنارها اليومين دول
انا : اي يا يويو اتاخري كدا أما أنام علي رجلك
ايه : تعالا يا حبيبي ما انت عامل زي العصفور كل شويه علي غصن
انا : يعني اقوم ارجع مكاني تاني
ايه : لا يا حبيبي انا طول خليك قاعد
انا : ماشي يا يويو مقبوله منك
انا : بقولك صحيح ما تيجي انهارده عندي الأوضه بعد ما نطلع
ايه : ناوي علي اي يا خلبوص
انا : ناوي علي متعه لينا احنا الاثنين بس هاتي فازلين من عندك و انت جايه
ايه : ليه يا حبيبي لا متقولش الي في بالي صح
انا : اي الي في بالك و انا اقولك صح ولا لأ
ايه : عايز تقتح طيزي
انا : اه لو مش عايزه خلاص
ايه : لا عايزه طبعا دا انا نفسي احس بيه جوايا دا انا بتحايل عليك من ساعه لما كنا في الساحل
انا : خلاص ماشي يا ستي انا طالع اهو و استناكي فوق متتاخريش
ايه : ماشي بس ماما لسه صاحيه
انا : هي عارفه
ايه : خلاص ماشي بس متسبنيش هطلع معاك علشان متكسفش لو سالتني علي حاجه
انا : ماشي يلا
اخدتها و طلعنا فوق و طول ما احنا طالعين علي السلم اقفش في طيزها و اخد شفايفها في بوسه لغايه ما وصلنا للاوضه بتاعها و سبتها بعد ما اديتها سبانك علي طيزها و روحت الاوضه عندي قلت التيشيرت و الشورت و تنيتني بالبكسر بس و عدي خمس دقائق و لقيت ايه داخله عليا بقميص نوم احمر فاجر مش مغطي كسها حتي و لابسه تاحته اندر احمر كان هاين عليا اقوم اقطع القميص و اغتصبها
images
انا : اي الحلاوه دي كلها يا يويو
ايه : عجبك يا حبيبي انا نزلت جيبتوا مخصوص انهارده
انا : اي اللي عجبني دا انا ممكن انيك القمص ذات نفسه
ايه : لا شيئ القميص انا عايزه اتناك انهارده
انا : بس كدا دا انهارده و بكره كمان
ايه : اي ده بجد
انا : جد الجد كمان انا عمري قولتلك حاجه و رجعت فيها
ايه : لا
انا : خلاص تعالي هنا بقي يا يويو
روحت قائم من مكاني و شادد ايه عليا و اخدت شفايفها في بوسه فرنسي كلها حب مبينا و روحت منيمها علي السرير و نزلت حماله القميص و هي حاطه برفان سكسي مخلني مولع بزياده
ونزلت بوس في رقبتها و مص في حلمه ودنا و مرت بوس في كتفها لغايه بزازها و اخدت حلمه بزها اليمين في بوقي و بقرص و بشد التانيه و نازل مص و عضعضه في بزها و هي ساحه مني علي الاخر و بدلت علي حلمتها الشمال و نازل مص و رضاعه و عضعضه و بعد كدا اخدت الحلمتين في بقي و هي مدت أيدها تحت البوكسر و مسكت زبي و بقت تدعكه و انا هيجت انا كمان
روحت رافع بزازها و راحس تحتهم و الحركه دي بتهيج اي ست اصلا و نزلت شديت القميص خلعته عنها خالص و نزلتها الاندر كمان و نزلت مص و عض براحه في شفرات كسها و روحت شادد زنبورها بشفايفي و اقرص عليه و هي بتصوت تحت مني لغايه
م جابت في بقي روحت مقومها و عملنا وضع 69 و اخدت من عسل كسها علي صباعي الي في النص و بقيت بدخله في طيزها لقيت طيزها ديقه اوي
ايه : اههههههه براحه يا حبيبي دي لسه اول مره امممممممم
انا : انا براحه اهو يا يويو علي ما تخدي عليه بس
واخدت علبه الفازلين و حطيت علي صباعي و دخلته تاني وهي عماله تتأوه و نازله مص و رضاعه في زبي و البت بقت محترفه مص و بتاخد بيوضي في بقها و انا بعد ما طيزها اخدت علي صباعي روحت مدخل الثاني و قعدت شويه و دخلت الثالث
و بعد كدا عدلتها و نيمتها علي بطنها و حطيت مخده تحت وسطها و تنيتني امشي زي من علي كسها من بره و هي عماله تتاوه و بعد كدا حطيت فازلين علي زبي و بدأت احشره في خرم طيزها و ارزق لغايه ما دخلت الرأس
ايه (صوتت) : اههههههه براحه لالالا خرجه يا احمد
و الن*** بي خرجه
انا : يا بنتي استني بس دا الرأس اكمنها اعرض حته فيه فوجعك اوعدك لو وجعك هخرجه و ببص علي الباب لقيت خيال عرفت أن نونو سمعتنا ولما لقت ايه هديت فمدخلتش
ايه : لا هو بيوجع و هيعورني
انا : انا عمري ما هازيكي انت روحي انت مش بتثقي فيا
ايه : بثق فيك ماشي بس لو قولتلك خرجه تخرجه ماشي
انا : حاضر
و استنيت عليها شويه و انا بفركلها في كسها و بشد البظر و ابتديت ادخل في زبي واحده واحده لغايه النص
انا : ها لسه بيوجعك ( وانا لسا بحسس علي كسها)
ايه : لا حبه صغيرين بس
بدأت انيك فيها بنص زبي بس و هي سخنت معايا
ايه : اه اه اه نيك نيك نييييك
انا : خدي يا لبوه يا بلاعه الازبار يا شرموطه
ايه : اهههههههه انا شرموطه و متناكه و لبوه تحت زبك يا حبيبي نيك جامد اممممم
و تنيتني ازود في دخول زبي لغايه ما وصل الاخر و تنتني ازود في السرعه
ايه : انا هجيب اهههههه جامد كمان
انا : وانا كمان خلاص هنجيب مع بعض
زودت في السرعه لدرجه اني حسيت لو زودت شويه زبي هيطلع من بوقها لغايه ما جبنا سوا
ايه : اهههههه نار في طيزي اي الاحساس ده انا عمري ما حسيت الاحساس ده في حياتي كلها
تنيتني نايم فوقها لغايه ما زبي خرج لوحده من طيزها و بعد كدا نمت جنبها و شويه و قومنا دخلنا الحمام سبتها تدخل و قولتلها جاي وراكي اهو روحت ناحيه الباب لقيت نونو و اقفه و منزلها الاندر كانت لابسه قميص نوم روحت حاطط ايدي علي كتفها و هي اتخضت ورفعت الاندر
انا : مش كان زمانك انت الي مكانها دلوقتي
ماما : مردتش عليا و راحت دخلت الاوضه بتاعتها و قفلت الباب
رجعت انا و دخلت الحمام و عملنا جوله كمان تحت الدش و خرجنا عملنا واحد كمان و نمنا في حضن بعض ملط من التعب
صحيت الصبح علي ايه بتصحيني
ايه : صباح الخير يا حبيبي 💋
انا : صباح الخير يا يويو صباحيه مباركه يا عروسه اي ده اصحي علي الجمال دا كلو يا ناس
ايه : بس متكسفنيش بقي
انا : هو في كسوف بعد الي حصل بينا انت بقيتي مراتي خلاص
ايه : احله يوم في حياتي كان امبراح كان نفسي تفتحني علشان ابقي مراتك بجد
انا : انا بحاطظ عليكي يا حبيبتي مش بستغلك فهمتي
ايه : اه طبعا حتي لو قولتلي انط من علي جبل هسمع كلامك انا مش عارفه انا الكبيره ولا انت حتي انت صحيت من النوم علشان تعطينا من خوفك عليا
انا (استغربت انا مغطيتهاش معقول نونو دخلت علينا و هي الي غطتنا ما مفيش غيرها ) : اه طبعا امال اسيبك يجيلك برد يعني
ايه : *** يخليك ليا يا حبيبي و بحرمنيش منك يلا قوم علي ما احضرلك الفطار
انا : حاضر هقوم أخد شاور مش هتاخدي شاور معايا
ايه : لا شويه كدا عاجبني احساس لبنك في طيزي
انا : ولا يهمك هملاكي تاني انهارده
ايه : ممكن منعرفش لأن خاتك جيه انهارده من امريكا
انا : تسدقي نسيت خالص ما هو الي ينام في حضن القمر ده ينسي الدنيا
ايه : مبتضيعش فرصه انت علشان تعاكس ماشي يلا قوم بقي علشان نلحق نفطر قبل ما تيجي
انا : ماشي يلا وانا جاي وراكي اهو
قامت ايه و اخدت القميص و الاندر و لبستهم و خرجت و انا دخلت اخد شاور و لبست و نزلت لقيت نونو هي الي بتعمل الفطار و ايه قاعده
انا : صباح الخير يا نونو
ماما : صباح الخير يا حبيبي
روحت اشرب من الثلاجه الي وراها
انا : مق قولتلك هتيجي برجلك و قولتي لا امال اي الي حصل امبارح ده
ماما : عادي لقيت البنت بتصوت خوفت عليها فخرجت اشوف في اي
انا : يعني الي بيخرج يشوف بينزل الاندر و يلعب في كسوا برضوا
ماما : مبتردش عليا
انا : علي العموم براحتك مترديش انت حره
سبتها و خرجت وروحت قعدت جنب ايه اهزر معها علشان اغيطها و بعد شويه نادت علي ايه و خرجوا الفطار و قعدنا نفطر و احنا قاعدين
ماما : اعمل حسابك يا احمد تخلص فطار و تروح تجيب يارا من المطار
انا : ماشي مفيش مشكله
انا : اه صحيح انت جيبتي حد ينضف لها الفله امبارح
ماما : لا مجيبتش كلمت حد وقالي هاجي بكره هتقد معانا طول النهار علي ما الست تخلص تنضيق هي زمانها جايه
انا : طالما بالنهار بس ماشي و ببص ب ايه و اضحك
ببص ناحيه نونو بطرف عيني لقيتها مش فاهمه حاجه و خلصنا اكل و انا طلعت اغير و لقيت حد بيخبط
انا : ادخل
ماما : اي يا حبيبي خلصت ولا لسه
انا : اه خلصت بسرح شعري و خارج اهو
ماما : سكتت شويه
ماما : هو انت كنتوا بتبصوا لبعض انت و ايه و تضحقوا ليه وانتو قاعدين تحت
انا : لا عادي يعني هو حرام نضحق
ماما : لا مش قاصدي مش معنا لما قولت أنها طول النهار بس و هتمشي باليل
انا : لا عادي علشان نبقي براحتنا بليل
ماما : انا وانت يعني
انا : لا انا و ايه
لقيتها انصدمت
انا : مش انت تعبانه برضوا ولا اي
ماما : يعني هي بقت كدا يعني ماشي وراحت خدت بعضها و خرجت
انا (في نفسي ): علشان متتقليش عليا تاني ما انت هتموتي عليا و احنا الاثنين عرفين كدا
خرجت بعد ما لبست قميص نص كم ماسك علي دراعي مبين عضلات دراعي و فاتح اول زرارين مبين عضلات الصدر عندي و بنطلون وايد ليج
ونزلت وانا بركب لقيت سلمي بتنادي عليا
سلمي : رايح فين بالشياكه دي كلها
انا: رايح اجيب يارا من المطار
سلمي : يارا ! يارا مين ؟
انا : يارا خالتك احنا نعرف كام يارا
سلمي : اي ده هي جايه مقليتش يعني
انا : ولا احنا كنا نعرف هي رنت امبارح قالت جايه بكره
علي العموم انت راحه فين كدا
سلمي : راحه الدرس
انا : طب تعالي اوصلك
سلمي : لا علشان متتاخرش عليها
انا : لا دي لسا فاضل علي معادها ساعه و نص
سلمي : امال انت خارج بدري كدا ليه
انا : علشان المكان بعيد و لو الدنيا زحمه
سلمي : اه ماشي طب ثانيه نسيت التليفون هجيبوا و جيه
انا : طب بسرعه يلا
دورت العربيه و استيتها علي ما جات و اتحركنا
انا : انت راحه عند مين
سلمي : نفس السنتر بس المرادي مستر ……. بتاع الرياضه
انا : اه عارفه انت راحه عند نفس المدرسين الي كنت عندهم
سلمي : اه ما اخدت اسماءهم من خالتوا
انا : ماشي يا ستي و انا لسا عند وعدي و لو احتجتي حاجه انا هساعدك
سلمي : عيب عليك مش هخيب ظنك
انا : ماشي اما نشوف
سلمي : ممكن تعدي عليا و انت راجع
انا : ماشي انت قدامك قد اي
سلمي : ساعتين
انا : خلاص ماشي هعدي عليكي
اتحركنا و نزلتها و مشيت علي طول علشان متاخرش علي يارا علشان رسانها متبري منها وصلت عند المطار و ركنت العربيه و نزلت و دخلت استناها كان فاضل علي الطياره 10 دقائق قعدت العب في المبايل لغايه ما لقيت ايد بتتحط علي كتفي ببص لقتها هي و لابسه حته دين فستان فوق الركبه فاجر و قومت حضنتها
2iTxXsf.jpg
نسيت اعرفكوا بيها
يارا أصغر اخواتها عندها 30 سنه جات في الاخر علي كبر من جدي بس احلي واحده في اخواتها و جسمها حاجه تانيه خالص بزاز فوق المتوسط و معندهاش بطن خالص غير طيزها الكبيره
مش زي اخواتها بس كبره برضوا عامله زي الساعه الرمليه كدا و متحرره في لبسها و كلامها بس مش مع اي حد مع قرايبها و صحابها بس
انا : اي الحلاوه دي يا رورو
يارا : انا طول عمري حلوه يا حبيبي
انا : طبعا مش ناويه تتجوزيني بقي 😉
يارا : هفكر 😂
انا : دا انا حتي شاب حلو و عضلات و بتاع اي اللي يعبني دا حتي البنات طوابير عليا
يارا : ما انكرش أن شكلك اتغير عن الاول و بقيت احلي بكتير بس سيبلي وقتي افكر 😉😂
انا : ماشي يا ستي يلا علشان نمشي
اخدتها و حطيت الشنط ورا في العربيه و هي قعدت جنبي و اتحركنا
انا : علي فكره نونو مجبيتش حد ينضف امبراح
يارا : لي الشرموطه دي انا قايلالها
انا : اديتها علي قفاها ( ده عادي بينا ) ما احترمي نفسك مش اختك الكبيره دي و بعدين كلمتها و هي قالت مش فاضيه هاجي بكره
يارا : لا حوش الاحترام يلا و عضتني في حد يضرب خالته علي قفاها يا خول
انا : اه عادي مش انا عملت يبقي في
يارا : طب سوق و انت ساكت احسن لك علشان مموتكش دلوقتي
انا : لا خلاص
تنتني سائق و وصلت قدام السنتر و كانت سلمي فاضلها 5 دقائق علي الحصه
يارا : انت وقفت هنا ايه
انا : لا ابدا اصلي شغال سواق عند سلمي هانم بنت اختك
يارا : ههههههههه علي اخر الزمن بقيت سواق يا بيضه
انا : يارا لمي الدور هي الي قالتلي خدني في طريقك و انت راجع
يارا : طب هي فين
و هي بتتكلم كانت سلمي خارجه و معاها نفس ال 4 بنات هي جت جري و يارا نزلت تسلم عليها ولقيت في شباب خارجين بيبصوا علي يارا و بيعاكسوها كانوا 2
انا : في حاجه يا ابن المتناكه انت و هو يتعاكسوا لي
الولد 1: انت مال كسمك انت
الولد 2: روح اركب يا شبح و خد المكنه دي معاك لنختصبهالك هنا
انا : شبح و تختصبوها لا كدا اتعشت معاكوا
و روحت واخد الاول في وشه منيمه علي طول لقيت التاني بيطلع مطوه من جيبه و لقيت كلو اتلم علي الزعيق و اثنين ثلاثه كمان جهم وقفوا جنبوا روحت خالع القميص علشان المطوه متوصلش لجسمي و لقيته علي ايدي و روحت الاول علي الي معاه مطوه خدته في بيوضه و اخدت منه المطوه و عورته بيها في رجلوا من تحت لقيت واحد بيشدني يقومني من عليه روحت غارز المطوع في فخده و قومت واخده في وشه قاضيه علي طول ما انت بقالي 9 سنين بلعب بوكس و روحت علي الخير خده هو راخر كان الفميص اتبهدل خالص لانه كان لونه لبني فاتح بعد ما خلصت لقيت الاستاذه خارجين
الاساتذه : في اي يا احمد اي اللي حصل
انا : لا مفيش حاجه كلوا تمام دول كانوا بيعاكسوا بنت خالتي
لقيت سلمي و يارا جاين جري عليا و بيشوفوا في حاجه ولا لأ
يارا : فيك حاجه يا احمد رد
انا : مفيش حاجه يا يارا يلا أما نمشي
انا : سلمي يلا أما نمشي
سلمي : حاضر هجيب الكتاب من صاحبتي و نمشي
اخدت انا يارا و مشينا و انا شايف في عينيها اعجاب و باصه علي جسمي بتتفحصه و بزات عضلات بطني و صدري
(عند سلمي و صحابها )
البنت 1 : اي يا بنتي دا ده موت العيال
سلمي : ما هما الي عاكسوني انا و خالتوا و بعدين هو بيلعب بوكس من زمان
البنت 2: بس سيبكم شوفتوا جسموا عامل ازاي و لا شكله حته بعد الخناقه يا بنتي عرفيني عليه
سلمي : ما تبي بقي يا شرموطه منك ليها هو انا فاضيالكم
البنت 3 : حقك يا ستي ما انت شايفاه علي طول و البيت لازق في البيت يا بختكا انا لو بنت خالته مكنتش سيبته غير و هو فوقي
سلمي : هو حد قالك اني سايباه يا لبوه دا بتمني اني اخليه يلمس مني شعره
البنات : ايوه يا جامد طب ما تاخدونا معاكم كدا كدا البنت 2 و 4 هيركبوا و يروحوا مع ابوهم
سلمي : مش عارفه هسأله
( نرجع عندي لما كانت سلمي بتتكلم مع صاحبتها )
انا : اي هتنيكي بصالي كتير كدا عارف اني جامد ما قولتلك اتجوزيني و انت الي عامله تقيله عليا
يارا : يا ابني انا اتقل براحتي انت مش شافني ولا اي 😏
انا : لا طبعا بس انا مش اي حد برضوا و لا مشتفيش بعينك 😉
يارا : شوفت يا اخويا شوفت بس اي اللي انت عملته دا لي ده كلو
انا : علشان يجي عيل ابن متناكه زي ده يعاكسك و انا واقف معاكي لي خول انا
يارا : اي ده يتغيري عليا يا بيضه و بعدين انت ضربت كل ده ازاي
انا : اه طبعا بغير و بعدين يا بنت الهبله انا مش بلعب بوكس من و انا صغير ولا انت مش معانا في الدنيا
يارا : اه صحيح نسيت يا عم متزوقش نادي علي البت دي يلا علشان نمشي
انا : طب شوفي حاجه معاكي ألبسها علشان زراير القميص انقطعت و هو اصلا انقطع خالص
يارا : انا معيش حاجه تستوعب الجسم ده **** يكون في عون اللي ههتجوزك
انا : يبقي ادعي لنفسك بقي انت لسا شوفتي حاجه
يارا : طب اندهلها يلا علشان نمشي
انا : سلمي يلا يا بنتي علشان نمشي
انا : مش سامعاني يا رورو استني هنزل اندها
يارا : و هتنزل كدا من غير حاجه ولا اي مش كفايه البنات الي كانت بتاكلك بعنيها و انا متكلمتش
انا : اي ده احنا بتغير ولا اي امال طفلان علينا لي يا جميل و روحت مزغزغها
يارا : هههههههه بس يا بني بقي هههههههه خلااااص ههههه
انا : اعترفي الاول انك بتغيري
يارا : طب خلاص انا بغير هههههههه بس بقي
انا : خلاص ماشي هنزل انده البنت دي علشان نمشي
ونزلت قبل ما اسمع ردها و روحت عند سلمي
انا : يلا يا بنتي عايزين نمشي كان يوم اسود لما جيت اخدك
سلمي : طب علي الاقل احرمني قدام صحابي معلش يا بنات هو بيحب يهزر
انا : جيبتي حاجتك
سلمي : اه بس ثانيه
انا : اي تاني
سلمي : ممكن ناخد البنات معنا
انا : اه بس انتوا كتير انتوا خمسه
سلمي : لا ما في 2 ابوهم هياخدهم و احنا 3 بس هنقعد ورا و هما في نفس الكومبوند
انا : ماشي مفيش مشكله بس يلا لموا حاجتكم و انجزوا
سلمي : تمام
و سيبتهم و مشيت
( عند سلمي و صحابها البنات و هما جايين )
البنت 1 (اسمها لين) : يا لهوي يا بنتي اي ده طول بعرض و عضلات و كاريزما و كل حاجه و الن***بي عرفيني عليه يا سلمي
سلمي : بطلي شرمطه يا بت انتي و لا مش مركباكي معانا
البنت 2 (جودي ) : ما عندها حق يا سلمي و عرفينا عليه ولا خايفه نخطفه منك
سلمي : تخطفوه مني ههههههههه انتوا هبل هو هيبصبكوا هههههههه
لين و جودي : طب عرفينا عليه و انت هتشوفي هيبصلنا ولا لأ انتي مش شايفه ولا اي و بيهزوا بزازهم
سلمي : طب ماشي و لو مبصلكوش هاخد من كل واحده فيكوا 1000 جنيه
البنات : موافقين
سلمي : في نفسها ( هههههه ميعرفوش انوا معاه واحده بزازها ترضع محافظه (قصدها علي هبه) هاخد الفلوس يا هبل)
و راحوا و ركبوا و سلمي عرفتنا علي بعض
سلمي : اعرفك يا جماعه دي لين
لين : اهلا يا جماعه انا لين
يارا : اهلا يا لين انا يارا و ابقي خاله سلمي
لين : اي دا بجد انا كنت فاكراكي اختها مش شكلك صغير علي خاتوا دي
يارا : ما انا صغيره الفرق بيني و بينهم 10 سنين
انا : اهلا يا لين انا احمد اتشرفت بيكي
لين : اهلا بيك و بتمد أيدها تسلم مرضتش اكسفها و سلمت عادي
سلمي : انا دي بقي يا جماعه جودي و دي العقله الي فينا
جودي : اهلا يا جماعه اتشرفت بيكم
يارا : اهلا يا جودي
انا : اهلا يا جودي اتشرفت بمعرفتكم
و اتحركت بالعربيه و طول الطريق و كل ما ابص في المرايه الاقي ال3 بنات بيبصولي في و يعضوا شفايفهم
انا ( في نفسي ) : اه قول كدا بقى ركوب و تعارف علشان كدا ماشي يا سلمي و **** لأعلمك الادب
وصلنا و نزلنا البنات في الطريق و بعد كدا روحنا الفيلا و نزلنا الحاجه كانت الساعه 5 العصر
سلمي : استني جايه معاك علشان ماما عندكم لما عرفت أن رورو جايه
انا : سيبك من ده كلوا انا هاخش ازاي بالمنظر ده
بصولي هما الاثنين و فطصوا ضحك
انا : بتضحقوا علي اي مش فاهم اعمل اي انا دلوقتي
يارا : خش بقي و قابل عليهم
انا : يعني دا رايك
يارا : اه رأيي جرب هتعمل اي يعني
انا : خلاص و امري لل****
دخلنا كلنا و انا في الاخر يارا في الاول ماما قامت تسلم عليها و انا كنت داخل و ايه بتسلم و واقف وراها هبه اول لما شافوني من غير تيشيرت و شعري منكوش و في خربوش في دراعي الشمال مكنتش شوفته ولا حاسس بيه و لا حتي يارا شافته لانها كانت قاعده ناحيه ايدي اليمين جريوا عليا
ماما : اي اللي حصل و اي الي في دراعك ده
انا : مفيش حاجه يا نونو متقلقوش
هبه : ما نقلقش ازاي يا ابني انت جاي قميصك مقطوع و دراعك متعور
انا : يا جماعه مفيش حاجه اهدوا دا خربوش صغير أهدوا و هقولكم
ماما و هبه : ادينا هدينا ها قول
حكيت لهم كل الي حصل في الخناقه و هما قاعدين متوترين
انا : بس ادي كل اللي حصل
ايه : بس كدا يا عم دا انا كنت فاكراك موت واحد انت اهبل ازاي تتخانق في الشارع كدا
ماما : اختك عندها حق انت بتتخانق في الشارع مع عيال شمامه علشان واحد يعورك و يموتك
انا : لا اقف اتفرج عليهم و هما بيعاكسوا يارا و سلمي ايه حد قال إني خول و لا مركب قرون
ماما : لا محدش قال كدا بس كنت ممكن تسيبهم و تمشي و تتجنب المشاكل
انا : تاني اللي هنعيده هنزيده ولا اي
هبه : يا حبيبي امك خايفه عليك انت عارف معزتك عندها
انا : عارف يا هوبا بس انا عمري ما اشوف حد يخصني في موقف زي ده و اسكت انا مش ديوث
هبه : قطع لسان اللي يقول كدا علي العموم حصل خير يا جماعه اهم حاجه انوا محصلوش حاجه
انا : اعملي في حسابك يا سلمي اي وقت عندك درس في الستر ده عرفيني علشان العيال بنت المتناكه دي متتعرضش ليكي فاهمه و لا لأ
ماما : اول حاجه نقي الفاظك قدامنا يا حيوان انت هتنسي نفسك يا خول ولا اي تاني حاجه انت ملكش دعوه بالموضوع ده تاني ولا تروح ولا تعتب من هناك مره تانيه انت فاهم ولا لأ
انا : انا حيوان و خول و نسيت نفسي يا هناء انت اول مره تقوليلي الكلام ده في حياتي طب و **** العظيم ما حد مودي سلمي غيري و اعلي ما في خيلكم اركبوه بقي
لقيتها قامت و ضربتني بالقلم علي وشي
انا : متكلمتش و اخدت بعضي و طلعت
سيبتهم و طلعت اخدت شاور و قعدت علي السرير مدايق لأن اول مره في حياتي امي تشتمني بجد لان طريقه كلامها مش هزار هي مدايقه مني من ساعه ما قولت ليها اني مع ايه انهارده و ده جالها علي التبطاب انها تهزقني لا وكمان تمد أيدها عليا
( عندهم تحت )
هبه : لي كدا يا هناء انت اول مره في حياتك تشتميه كدا لا و كمان تضربيه دا انت معملتهاش معاه و هو صغير جايه تعمليها دلوقتي
ماما : انا معرفش مش عايزه حد يتكلم معايا في الموضوع ده
ايه : يعني اي مش عايزه حد يتكلم انت عارفه انك اكتر واحده بيحبها فينا و علاقتكم ببعض مش علاقه ام و ابن بس لي تعملي كدا و تكسري بنفسه كدا
ماما : انت بالذات مسمعش صوتك فاهمه ولا لأ
هبه و يارا : ايه اسكتي دلوقتي متتكلميش سبيها
ايه : حاضر
(عندي انا فوق قاعد مقهور من اللي حصل و بكلم نفسي )
انا : معقول تكون عملت كدا لاني قولتلها اني هنام مع ايه من معاها
نفسي : اكيد لانها مهما حصل بينكوا عمرها ما مدت أيدها عليك
انا : طب ما يمكن تكون عملت كدا لانها خايفه عليا
نفسي : لا طب ما انت اتخانقت قبل كدا كتير عمرها ما شتمتك و لا مدت أيدها عليك هي متغاظه منك و الموقف جالها علي التبطاب انها تعمل كدا
انا : عندك حق بس طالما عملت كدا لازم اعمل الي قولت عليه و امشي اللي في دماغي اودي سلمي و انيك ايه النهارده
نفسي : لا مش كفايه
انا : امال اعمل اي تاني
نفسي : هقولك تعمل اي
انا : تصدق فكره و **** لخلييها تولع من الغيره و الهيجان
و مش هنيكها برضوا الا لما تستوي علي الاخر لدرجه انها تمشي تحك كسها في اي حاجه بس لازم اراقبها لتعملها مع حد من بره
نفسي : كدا تمام اوي باقي بقي تنفز الخطه
انا : تمام
نمت بعد ما تعبت من التفكير و صحيت علي الساعه 6 علي ايه بتصحيني
انا: اي يا ايه الساعه كام
ايه : 6 يا حبيبي
انا : طب صحتيني ليه انا لسا نايم مكملتش نص ساعه
ايه : طب قومي كل و نام تاني
انا : لا مش واكل مش عايز اكل انا
ايه : علشان خاطري يا حبيبي قوم كل علشان خاطري
انا (بنبره حاده ) : ايه قولت لا يعني لا متزهقنيش
ايه (مدمعه) : انت بتزعقلي يا احمد ماشي براحتك و سابتني و نزلت
نفسي : طب هي اي ذنبها يا غبي بتزعقلها لي
انا : اهو الي حصل بقي اتعصبت و جت فيها بقي
نفسي : طب قومي صالحها يا غبي و اديها الشيكولاته الي جبتهالها امبارح
انا : تسدق نسيت الشيكولاته دي خالص هقوم إدهالها بس استني اطلب بيتزا علشان انا علي لحم بطني من الصبح
قومت و طلبت بيتزا و اخدت الشيكولاته حطيتها في جيبي و نزلت
( عندهم تحت بعد نزول ايه من عندي)
ماما : ها يا ايه قالك اي و مالك بتعيطي لي
ايه : قالي مش عايز اكل ولاما الحيت عليه زعقلي و عيطت
هبه : خلاص يا حبيبتي متعيطيش و لا يهمك
يارا : انا هقوم اهزقه الخول ده
ايه : لا يا يارا متعمليش حاجه سبيه في اللي هو فيه
و هما بيتكلموا كنت انا نازل علي السلم
انا : ايه تعالي بره في الجنينه عايزك
يارا : و تيجي معاك لي علشان تعطيها تاني
انا : اسكتي يا يارا انت و مش عايز اسمع صوت جنس مخلوق فيكم
يارا لسا ها ترد
ايه : خلاص يا يارا جايه وراك اهو
خرجت و استنيتها و هي جت
انا : حقك عليا يا يويو انا عارف اني غلطان اني زعقتلك و بوست دماغها حقك عليا انا اسف
ايه : يا حبيبي مفيش بينا حاجه انا عارفه انك مدايق بس خلاص مفيش مشكله
انا : طب امسكي الشيكولاته الي انت بتحبيها و الحجم الكبير كمان متزعليش مني
ايه (نطت في حضني و عيطت ): انت حبيبي و عمري
ما ازعل منك ابدا مهما حصل
انا : طب يلا نطلع و علي معادنا بليل زي ما احني هعوضك بنيكه عمرك ما هتتناكي زيها تاني
ايه : طب بس بقي علشان بتكسف
انا : بتتكسفي مني انا يا بت دا انا ميدوا حبيبك
و احنا بنتكلم سمعت صوت جرس الباب
ايه : مين اللي جه دلوقتي
انا : هتلاقيه بتاع الديليفري طالبلك بيتزا معايا مارجريتا زي ما بتحبي هتاكلي معايا ؟
ايه : اه طبعا انا اصلا مرضتش اكل الا لما تنزل تاكل معايا
انا : طب يلا
و خرجنا لقيت ماما محاسبه علي البيتزا و الراجل مشي
انا : مين الي استلم البيتزا دي
هبه : امك الي دفعت فلوسها
انا : و مين قال اني عايز منها حاجه اصلا
و اخدت البيتزا و حطيت حقها علي التربيزه مكانها و اخدت ايه و طلعنا ناكل
( عندهم تحت )
ماما (بتعيط) : شوفتوا بيكلمني ازاي
هبه : ما عندوا حق انت اللي عملتيه معاه مش شويه برضوا
ماما(بتعيط) : مهما حصل عمروا ما عمل كدا معايا
يارا : ما انت اول مره تعملي كدا معاه برضوا
ماما (بتعيط ) : انا هقوم اغرفوا انتوا و كلوا مش عايزه اكل
و راحت واخده بعضها و قعدت علي الكنبه بعيد عنهم
( عندي انا و ايه )
بعد ما خلصنا اكل و قومنا شيلنا الكراتين قعدت انا و هي و كان عندي بيبس في الثلاجه قومت جيبت و صبيا ليا انا و هي و قعدنا مع بعض علي السرير و نمت علي صدرها و هي بتلعب في شعري
ايه : احمد
انا : نعم يا حبيبي
ايه : انت ناوي تصالح امك امتي
انا : ايه متتكلميش معايا في الموضوع ده و خاصة دلوقتي احسن علشان ما اتعصبش
ايه : طب خلاص ماشي براحتك بس حاول تصالحها و متطولش في الزعل بينكوا
انا : ماشي يا ايه الي فيه الخير يقدمه **** خلاص اسكتي بقي خلينا نعرف نتفرج علي الفيلم
انا اصلا مش مصالحها الا لما انفذ خطتي الي هبدا تنفيذها من بكره الصبح و اللي هيساعدني في ده ايه و هتعرفوا دورها بعدين تنيتنا قاعدين نتفرج علي الفيلم لغايه اما خلص كانت الساعه 12
انا : ايه قومي شوفي في حد تحت ولا مشيوا
ايه : حاضر
نزلت ايه و رجعت بعد 5 دقائق و قالت
ايه : مفيش حد تحت يا حبيبي
انا : طب اقفلي الباب و تعالي هنا علشان ليلتنا فل 🫦
ايه : اي ده براحه عليا انت هتغتصبني ولا اي هههههههه
انا : دا انا مش هخلي فيكي حته سلميه
و قومت هجمت عليها و اخدت شفايفها في بوسه عنيفه كنت بغتصب شفايفها فيها و نزلت قطعتلها تيشيرت البجامه بتاعتها و هي مش لابسه حاجه تحته اصلا و نزلت مص و عض في بزازها و حلمه بزازها و بتنقل من اليمين للشمال و نازل تقريص في حلمه و التانيه في بقي و هي بتصوت تحتي من المتعه لأن ايه من النوع اللي بيحب العنف في العلاقه و نازل فشخ و عض في كل حته لغايه ما وصلت لاستك بنطلون البجامه( بس مش العض اللي يوجع يعني علشان زي ما قولت انا بخاف عليها من اي حاجه تاذيها )
ونزلت شديت البنطلون قلعتهولها و برضوا مش لابسه اندر تحته دخلت علي كسها بوس و عض و قرص في شفايف كسها و زنبورها لغايه ما جابت في بقي و شربت عسلها كلوا و انا كل ده ببعبص في طيزها قومت اتعدلت و عوصت زبي من عسل كسها و هي عايزه تقوم تمص
ايه : سيبني اقوم امصلك
انا : خليكي مكانك يا شرموطه انت جايه انهارده عندي تتناكي بس لغايه ما تقولي ارحمني
و روحت مدخل زبي مره واحده في طيزها راحت مصوته اظن الكومبوند كله سمع صوتها و بدأت الرزع فيها و انا بنيكها و هي بتتاه تحتي ليقيت الباب بيتفتخ مره واحده و كانت ماما الي علي الباب
ماما : في اي يا ايه اي الي حصل
ايه : مفيش حاجه يا ماما
ماما : امال بتصوتي كدا ليه
ايه : لا مفيش حاجه و بصتلي و انكسفت و انا مكمل نيك فيها و هي بتتاوه قدام امها
انا : مش قالتلك مفيش حاجه يلا بقي ترقينا من هنا
ماما : سكتت و الدموع في عينيها من كلامي ليها و خدت بعضها و خرجت
ايه : لي عملت كدا يا احمد اههه
انا : هقولك اما نخلص
و كلملت نيك فيها لغايه م جابت لتاني مره و قامت هي و انا نمت علي ظهري و طلعت ركبت علي زبي و عماله تتنطت و بعد 5 دقائق
انا : انا هجيب
ايه : انا كمان هاتهم في طيزي
و زودت سرعتها و جبنا في نفس الوقت و هي ميلت عليا
و اخدت شفايفها في بوسه فرنسي و زبي خرج منها
و نامت في حضني لغايه ما هدينا و بعد كدا قومنا دخلنا الحمام عملنا واحد كمان تحت الدش و خرجنا عملنا واحد كمان و نمنا في نمنا في حضن بعض
ايه : اي بقي الي خلاك تعمل كدا ما امك
انا : هقولك بس اما نصحي علشان مش قادر اتكلم خالص
ايه : انت كل شويه تقولي مش عارف اي
انا : لا و **** اوعدك اول لما نصحي هقولك
ايه : ماشي اما نشوف
يا تري اي هي الخطه واي دور ايه فيها دا اللي هنعرفه في الجزء الجاي تشاو 😘