صالونات
الجزء الثامن
بعد ما عمي سلم عليا وطلع وانا لقيت ابويا كان متصل بيا وكلمته ومردش وقولت اطلع اشوفه عايز اي
وطلعت فتحت باب الشقة ولقيت اللي صدمني في الصاله لقيت ابويا واقف في نص الصاله وقالع التيشيرت
وبين ايده مرات عمي فدوي المهلبيه جسم مشدود وملين وشفايفها صغيره وحلوه وطيزها مدوره
ومرفوعه لفوق و رجليها ملفوفه ومصدرها كبير ومرفوع وحلمتها وردي وشعرها اسود ناعم وطويل
ولاقيتها قافشه شفايف ابويا بوس ومصمصه وهو حاطط ايده علي لحم طيزها وبيفعص وزانق فيها اوي
واول لما شافونا اتخضوا وانا انصدمت من المنظر وضحكت بخبث اللي هو كده هنيك فدوي براحتي بعد كده ولقيت
ابويا قالي ..انت جيت ليه في حاجه ولا اي (مرعوب) اصل كنت عايز مرات عمك في حوار متفهمش غلط
انا..(بضحك) غلط طبعا مصدقك بس اقولك يا بختك هي تستاهل مرات اخوك قنبله ملبن صراحه
ومرات عمي واقفه وخلاص هتعيط وقولتلها خلاص اطلعي ونشوف الحوار ده بعدين يا يا مرات عمي
ولسه رايحه علي الباب عشان تفتح لقيت جرس الباب برن وبصيت من عين السحرية لقيت عمي اللي برن
بقيت بتلطم وهتعيط بصوت مكتوم وقالت بصوت واطي جوزي اللي برن اعمل اي حسيت انها فرصتي
وقولت لابويا هاخدهت وندخل الاوضه وانت شوف اخوك ودخلنا الاوضه فعلا وابويا فتح الباب
عمي.. اي يا عم كل ده كنت نايم ولا زانق واحده جوه
ابويا .. واحده اي بس كنت في الحمام خير فيه حاجه ولا اي يا توفيق
عمي ..مفيش يا حبيبي حاجه بس فدوي في عزاء وانا زهقان تعالي نقعد في اي كافيه يلا
ابويا.. مصدق وقالوا ماشي هغير بسرعه ثواني طيب
وانا وراء باب الاوضه سامع الحوار وقفلت الباب علينا بالتربس وفضلت مركز لغايه ما ابويا خرج من اوضته
ولبس وخد عمي ونزلوا راحوا كافيه جنب البيت وبصيت لمرات عمي وعيني كلها هيجان عليها
مرات عمي..انت هطلع يا حبيبي عايز اي حاجه طيب
انا..مسكتها من دراعها تعالي بس رايحه فين عايزك في حوار خاص جدا بتاع ساعتين (بغمزه)
ولقيتها ساكته ومش قادره تتكلم وقربت منها براحه وقالها بيدق سريع وقلعتها الطرحه من علي راسها
وزقيتها علي السرير براحه وطلعت علي السرير جنبها وحطيت ايدي الشمال علي شعرها املس عليه براحه
وايدي اليمين بتحسس علي خدها وشفايفي بتقرب من شفايفها الطريه براحه لغايه ما قفشت شفايفها
مص وبوس ولحس وفشخ وعض براحه وهي ابتديت تندمج ولفيت ايدها الناعمه حوالين رقبتي
وبتحسس علي شعري وابتدنا تهيج علي بعض اكتر ومديت ايدي اليمين علي رجليها قلعتها الصندل ووقع علي الارض
ورفعت العبايه لحد ركبتها وظهر احلي رجلين ملفوفين وايدي بتحسس عليهم وفدوي ايدها الناعمه نزلت
علي زوبري تدلكه من فوق الهدوم تدعكه اوي وانا قمت نص قومه قلعت القميص وهي ساعدتنا
وفكيت بنطلوني وشديته ورميته علي الارض وقلعت العبايه وكانت لابسه اندر وسنتيان لونهم اسود واووووووف
مع جسمها القشطه الناعم المشدود شكلها شرموطه فشخ وانا هجمت عليها ونيمتها تاني علي السرير
ونطيت عليها ومسكت جسمها حته حته مصمصه وبوس وزوبري هينفجر من تحت البوكسر ومفضوح
وهي مسكته يايدها الاتنين وطلعته من تحت البوكسر وشكله جميل جدا وهي قالت احاااا زوبرك كبير وحلو اوي
وقلبتني علي السرير وبقيت نايم على ضهري وهي نزلت بين رجليه ومسكته من عند بيضاني لحد راس زوبري
مص وبوس ولحس براحه واووووووف بجد علي المتعه وانا عمال اشيل شعرها اللي بينزل علي وشها
ويضغط بايدي علي راسها عشان زوبري يدخل في بوقها وهي بقيت بتزززوم جامد وطلع علي شفايفها من بره
ريم ابيض كده من كتر المص وبعد شويه قامت وقلعت السنتيان والاندر وشوفت احلي كس مبطرخ بيلمع وابيض ومقلوظ
وقعدت علي زوبري اللي كان بين ايديها بتظبطه علي شفايف كسها وهي بتقعد في وقت واحد كده
سمعت منها احلي اااااااااه بمتعه ووجع وبتغمض عينها وموحوحه وانا مسكت بزها اللي بيلمع ونضيف
وبقيت افرك فيه وامصه واعضه بغباء عشان كنت تعبان ونفسي انيك مرات عمي من بدري وطلعت علي
رقبتها وبلحس فيها وهي مغمضه عينها وموحوحه وماسكه شعري جامد اوي ومش قادره وبقيت تتطلع وتنزل
علي زوبري والحوار بقي مولع نار وهيجان خالص ولقيته مسكت شفايفها علي شفايفي وروحنا في بوسه رومانسيه براحه حلوه
وكانت بتجيب شهوتها في نفس الوقت اللي كنت بجيب لبني جوه كسها مولعين وبقنا بنتوجع مع بعض في وقت واحد
وجبنا وليه هخرجه لقيتها لقيت رجليها حوالين ضهري وقالتلي سيبه جوه شويه يرتح وانا نمت على بزها
اريح شويه وبعد ربع ساعة كده قامت وابتدت تلبس هدومها واديتني بوسه شفايف سكسي خالص
وقالتلي انها هتطلع وهتبقي تكلمني عشان نتقابل تاني وطلعت وانا قمت خدت دوش سريع ولبست
ونمت نوم عميق ومحستيش بنفسي غير تاني يوم الساعه ١٠ الصبح وقمت لقيت ابويا وامي وملك نايمين
ونزلت البيت لقيت عبير وحمايا موجود سلمت عليهم ودخلت خدت دوش وطلعت قعدت معهم وفطرنا سوا
واحنا بنشرب الشاي لقيت حمايا بيقول إنه طالع يغير جو يومين في الساحل ومعه واحد جاره هو ومراته
وقالي لو عايزين تعالوا معانا وانا مصدقت ووافقت وبليل عرضت عليهم كلهم ووافقوا نروح كلنا
الاسبوع الجاي الساحل نقضي يومين مع بعض و عزي كام يوم لغايه يوم السفر الساعه 6 الصبح
ونزلنا كلنا ركبنا العربيات وقائدنا حمايا ومعه صاحبه ولا جاره ده اسمه سليم بتاع ٣٥ سنه واشقر
وقاعد جنب حمايا في العربيه ووراءه دينا وحماتي ومرات سليم زيزي ٢٩ سنة طلقه مصريه بجد
ولابسه فيزون اسود ضيق فشخ وشعرها قصير بس حلو وقميص رمادي ربع كوم ومفتوح اوله من فوق
وباين فلقه بزها اللي بتقول إن لحمها معتق وعيونها شكلها نياكه خالص واعتمدنا طريقنا اللي كان طويل شويه
ومشغلين اغاني ومبسوطين علي الطريق وكل الناس اللي معنا علي الطريق تعبانين علي النسوان
ولبسهم السكسي ده وكنا ماشين براحه علي مهلنا ووصلنا بليل طبعا الشاليه بتاع حمايا اللي علي البحر
ودخلنا وكل واحد طلع خد دوش وغير هدومه وطلبنا اكل عشان كنا جعانين خالص ومش قادرين نخرج
وكلنا وشربنا شاي وقعدنا بتاع ساعتين نهزر ونتعرف علي سليم ومراته زيزي وبعد شويه طلعنا
ننام عشان نصحي نبدا يوم لذيذ وصحينا تاني يوم الساعه 6 الصبح والجو حلو وفطرنا كلنا
وطلعنا اتمشينا بتاع ربع ساعة وخدنا مكان حلو قدام البحر لينا كلنا وقعدنا تحت الشمسيه نجهز حالنا
وبعد شويه منه واسراء وملك وحماتي وامي وعبير نزلوا المياه مع بعض وكان فاضل انا وابويا
وعمي وحمايا وسليم ومراته قعدنا نهزر سوا وعمي وحمايا نزلوا المياه كمان ولقيت امي طلعت تشرب مياه
وقعدت شويه تريح ولقيت زيزي وقعت الشال الورده الناعم اللي كان علي جسمها وظهر الوحش القاتل
جسم معتق يتعب حريم ورجاله وصدر متوسط بس يتعشق وكيرفي من تحت ولابسه سنتيان اصفر
واندر اصفر وجسمها حلو اوي وقالت لامي يلا ننزل المياه سوا وامي قالت انزلي انتي وانا شويه
وسليم قال لامي مفيش شويه يلا بقي هتنزلي معنا وابويا قالها إنزلي معهم وخدوها سليم ومراته المياه
وامي لابسه اندر وسنتيان لونهم ابيض وعليهم شبه فستان قصير فوق الركبه وخفيف جدا ولونه ذهبي
وانا ولعت سيجاره ومتابع الناس من بره ولقيت حمايا مركز مع منه بنت عمي جامد وكانت لابسه
اندر اسود وسنتيان احمر وبقيت متكامله الانوثه والجمال واي حد يتمناها وانا بعد دقيقه نزلت العب معاهم
شويه وبعد ساعه خرجنا شويه عشان ناكل كلنا وفي كميه فخاد وبزاز ملبن فشخ بتاكل معنا
وكل واحد عينه علي جسم واحد وتعبانين خالص علي حريمنا صراحه ومش عارف مين هتبقي في حضن مين
بعد كده وبعد ما كلنا رجعنا الشاليه نمنا ساعتين وانا كنت هيجان خدت دوش انا وعبير سوا
وعملت مع عبير مراتي سكس في الحمام وخرجنا نمنا ساعتين وصحينا بليل عشان نخرج ولبسنا
وطبعا كل الحريم لابسنا هدوم تهيج الحجر وامي كانت الصدمه كانت قالعه الطرحه وعامله شعرها كحكه
ولابسه كعب عالي وبنطلون قماش اسود ضيق فشخ وتيشرت ابيض يدوب علي الكمر وسابعه
وتحت منه سنتيانه حمراء واضحه جدا وفل مكياج وروج احمر وبرفان يجنن وزيزي
لابسه كوتش ابيض وهوت شورت قصير لونه ابيض قماش وقميص زهري فاتح ومربوذ علي بطنها
ونص صدرها الملبن بره القميص وخرجنا كلنا وحمايا فضل يزن علينا نروح ديسكو وروحنا في الاخر
ودخلنا قعدنا واللي شرب عصير واللي شرب بيره و زيزي قامت رقصت على الاستيدج شعبي
وكانت هايله فشخ وكل الناس مركزه معها وشدت اسراء ومنه وملك رقصوا معها وكانوا مولعين الناس
كلها حتي احنا وسليم بعد ساعه طلب من حد يصورنا كلنا صوره ذكري وزيزي جابت امي بينها وبين سليم
وكلنا وقفنا عشان نتصور ولمحت سليم حط ايده علي وسط امي من فوق واول صوابعه طايله بزها
وهي مش عارفه تتكلم طبعا وبعدها زيزي نديت علي ابويا يتصور معها هي وسليم وامي
ومسكت ايد ابويا وامي في حضن سليم بس ايده بقيت علي طيزها وهم بيتصوروا مع بعض وعينها هايجه خالص
واشتغل اغنيه سلو وسليم استاذن ابويا إنه يرقص مع امي ووافق طبعا ورقصوا وزيزي شديت ابويا
ورقصوا مع بعض وكلها طلعت ترقص حتي انا خدت عبير ترقص معايا بس سليم كان مزودها مع امي شويه
وحاطط ايده علي طيزها وبيحسس عليها براحه وبحنيه وكل شويه يحك شفايفه علي شفايفها الطريه
وهي مش عارف تقول حاجه خالص بس شكلها مبسوطه اوي وابويا بقي في دنيا تانيه مع زيزي طبعا
وبعد ما خلصنا مشينا ورجعنا علي الشاليه كلنا وقعدنا نتكلم عن حلاوه اليوم كله وطلعنا نمنا طبعا كلنا
وصحينا تاني يوم فطرنا كلنا وروحنا البحر وكان فيه حفله علي البحر وكلها سكرانه ومبسوطين وبيرقصوا
ونزلنا البحر كلنا وسليم عمال يحك في امي وعامل امه بيلعب وهي سايبه نفسها خالص لسليم في المياه
وحمايا بيحك في منه شويه وملك شويه ولقيت اسراء خدت عبير وقالوا إنهم رايحين الحمام
عباره عن اوضه ارضيه بس نضيفه فيها دوش وحمام كامل بس شكلهم مش طبيعي وراحوا مع بعض
واتاخروا وانا روحت ابص عليهم وفتحت الباب وجوه فيه كذا حمام والباب بتاع الحمام قصير
يعني تشوف رجليهم لغايه الركبه وسمعت اهااات متعه عارفها كويسه وقولت كده معهم رجاله
ودخلت الحمام اللي جنبهم اللي كان فاضي وطلعت علي قعده الحمام ابص عليهم ولقيت عبير
ماسكه اسراء بوس ومص ولحس وفشخ في بعض ومشغلين الدوش وقالعين ملط وبيلعبوا في بعض
وهيجانين علي بعض اوي واسراء قالت ااأاااااااه كفايه كده تعالي نطلع عشان محدش ياخد باله
وانا طلعت بسرعه رجعت البحر ولقيتهم جايين هم كمان وفضلنا لحد العصر ورجعنا الشاليه كلنا عشان ناكل
وبليل كنا تعبانين ومحدش خرج ومعظمهم ناموا وعبير قالت هتنام مع اسراء في اوضتها ومحدش واخد باله
بس انا فاهم صح وانت عملت شاي وقعدت في التراس بره في حته مضلمه يعني لو حد وقف بره مش هيشوفني