روايات

صالونات

ومشيت أيدها علي وشي لغايه شعري بحنيه وفضلت تملس علي شعري وساكته وانا مصدقت
وزنقتها اكتر وهي قالت بمحن اوي ودلع ااااااه اممممممم وشديت راسي عليها ومسكت هي
شفايفي باحتراف ورومانسيه وروحنا بتاع ربع ساعة في بوس ومص من نار وانا دخلت
ايدي من تحت الاندر ادعك فيه وهي بقيت مش قادره وفتحه بوقها وبتتوجع بس في صامت كده

ومسكت دماغي حطيتها علي رقبتها عشان اعض فيها وهي مسكت زوبري بايدها من تحت الشورت
وطلعت عشان تدلكه وانا نزلت الاندر بتاعها شويه وهي مصدقت ومسكت زوبرى ودخلته في
كسها وكنت أنا قلعتها السنتيان وغرس دماغي في صدرها الملبن عض ولحس ومص وبلعب بايدي في
حلمتها وراس زوبرى بس اللي كانت في كسها وهي لفيت رجليها حوالين ضهري وشديت نفسها عليا

وزوبرى تلقائيا دخل كله في كسها وهي مفتوحه عشان كانت عايشه في أوروبا وانا لسه
قافش بزها ابوس فيه واكله اكل وهي شبه نايمه من المتعه وفجاه قالت ااأاااااااه بصوت عالي
وانا سرعت النيك اكتر عشان اخلص وقولتلها خلاص هجيب قالتلي طلعه بر طيب

وبقيت ماسك زوبرى بايدها اليمين تدلكه وانا اللي بقيت بتوجع وبقول اااااه من المتعه
وفي ثواني جبت كميه لبن كتيره اوي علي ايدها وهي خدتهم علي بوقها وبقيت تنضف
بوقها من بره وروحنا في بوسه بتاع ربع دقيقه ولابسنا وطلعنا علي الشاطئ نشرب حاجه

ومرات عمي لاحظت أن حصل حاجه عشان بصيت علي طيز اسراء والاندر كان داخل جوه طيزها
وواضح اوي وقالتلي مرات عمي تعالي ورايا الشاليه عشان عايزك

لو عايزين تعرفوا حصل اي مستني رايكم عشان اكمل قصتي

_الجزء السادس_

بعد ما عملت نيكه مع اسراء بنت عمي وخرجت من البحر لقيت مرات عمي لاحظت حاجه وقالتلي
تعالي الشاليه ورايا عشان عايزك ودخلت الشاليه لاقيت مرات عمي بتقولي
مرات عمي: انت واسراء كنتوا فين وبتعملوا اي
انا : كنا في البحر بنعوم هنعمل اي يعني
مرات عمي: (رافعه حاجبها) فعلا ماشي خلي بالك منها المهم
وسيبتها ودخلت خدت دوش ولبست وخرجت اتغداء معهم واتفقنا كلنا نخرج بليل سوا مع بعض
وانا اتاخرت في اللبس وقولتلهم هاجي وراءكو ونازل علي السلم ولقيت ابويا ومنه خارجين من الباب
ومنه اتخبطيت في رجليها ووقعت تصوت على الارض وابويا جري عليها وقعد علي الارض ومسك
رجليها وقالها أهدى طيب وكانت لابسه جيبه ضيقه وخفيفه لونها زيتي وبادي قصير لحد بطنها
بحملات رفيعه ومفتوح اوي من الصدر وتحت منه سنتيانه بيضه وابويا مسك رجليها يدلكها براحه
وسرح في حلاوه رجل ابن اخوه وجه يقومها صوتت قام شالها ودخل بيها الشاليه علي الصاله وقعدها
علي الكنبه واتصل بيهم قالهم اللي حصل وأنهم مش هيخرجوا وقام جاب كريم دهان ليها
وانا واقف علي السلم بتفرج وحاسس هيحصل حاجه وقعد جنبها وهي فردت رجليها علي حجره
وقالتلي ادهنلي يا عمو (بلبونه) وهو مسك رجليها يدلكها وبيعرق من جمال الجسم اللي بين ايده
وعايز يتفجر من كتر الأنوثة وماسك نفسه بالعافيه وبقي يدلك رجليها من السمنه لغايه الركبه وهكذا
وهي مسكت ايد ابويا وطلعتها براحه علي فخادها (Slow motion) ويدلك في فخادها وايدها لسه علي ايده
ودخلتها تحت الجيبه وهو مصدق وبقي نفسه فجاه بيدلك كسها بس الاندر عامل حاجز كده
وحطيتها أيدها علي زوبره من فوق الهدوم تدعكه لقيته واقف علي آخره وقامت براحه وكانت هتقع
وابويا حط ايده علي وسطها يسندها وهي وقفت بين رجليه ووطيت بايدها قلعت الاندر (لونه احمر)
وفكيت بنطلونه ونزلته شويه هو والبوكسر وطلعت علي رجليه ورفعت الجيبه وقاعده علي رجليه
ورجليها متنيه كده وماسكه زوبره بايدها اليمين وظبطته وقعدت علي زوبره وبايدها الشمال علي رأسه
ماسكه فيها والاتنين مع بعض ااااااه اممممممم اااااااه ومسكت شفايف ابويا بوس ومص ولحس وفشخ
وهو حط ايده علي طيزه يفعص فيها بزها طالع نازل قدام عين ابويا وهو مركز مع بزها
وهي خرجت بزها ومسكت راس ابويا دفنتها في بزها وضغطت علي رأسه وهو افترس بزها مص وبوس ولحس
وشغالين نيك قوى وابويا قام وهي متشعلقه في رقبته وزوبره لسه في كسها ونيمها علي نفس الكنبه
وبعدها بقي هو فوقها وهاتك يا نيك وهي بتموت تحت ايدى هو بردوا عضمه ناشفه وزوبره كبير عليها
وبعد شويه طلعت زوبره وكان بينقط لبن وهي لما شافت كده قامت نص قومه ومسكت زوبره بايدها الاتنين
ودخلته بين شفايفها وهاتك يا مص و لحس وهو ماسكها من شعرها ساندها وفجاه جابهم في بوقها
وشفايفها بتنقط لبن علي دقنها وقام خد دوش ودخل اوضته وهي قامت دخلت اوضتها طبعا
وانا طبعا نزلت اتسحبت وخرجت اروحلهم كانوا في كافيه وبعد شوية روحنا بس مش كلنا
في ناس قالوا هنروح عشان تعبنا اللي راح انا وعبير مراتي وعمي وبنته اسراء ودخلنا قعدنا
وشربنا Heineken واسراء طلبت ترقص معايا ولقيت عبير بصتلي كده وعمي قالي متقوم ترقص مع بنت عمك
واضطرت اقوم ارقص معها وطبعا قعدت تحكيلي علي السكس اللي حصل بينا في البحر وكده
وانها مبسوطه اوي وخلصنا وروحنا قعدنا لقيت عمى قالي ممكن ارقص مع عبير طبعا كان لازم اوافق
وهي كانت موافقه ولابسه فستان سهره قصير لونه كحلي وصندل كعب عالي وسكسي خالص
حاضنين بعض وبيرقصوا slow وعمي ايده نزلت علي طيزها وبيحسس عليها وهي مبسوطه اوي
وهي نايمه في حضنه وبعد شويه رجعوا قعدوا وهي جنبه واسراء جنبي بس هو حاطط ايده علي ضهرها
ونزلها علي طيزها وبيضحكوا وانا عامل مش واخد بالي انا مركز مع الفرسه اللي جنبي وبحسس علي ضهرها
وشوية علي فخادها العريانه وخلصنا وروحنا في نص الليل لقينا البيت كله نايم وانا دخلت خدت دوش
وخرجت نمت من التعب ولقيت عبير نايمه طبعا وصحيت قلقان الساعه ٤ بليل وعطشان
وملقتيش عبير جنبه قولت تلاقيها في الحمام وروحت المطبخ اشرب والبيت كحل ومفيش لمبه مولعه
ولسه هخرج من المطبخ لقيت عبير نازله من الدور الثاني بتاع الشاليه وفي أيدها الصندل بتاعها
والايد التانيه بنطلون ترنج بتاعها ولابس اندر اسود بس وعمي واقف علي السلم بقولها هتوحشيني
طبعا جريت علي اوضتي عملت نفسي نايم وعرفت انها كانت بتتناك من عمي ومش عارف اعمل ايه
وجات نامت جنبي وصحيت تاني يوم لقيتهم راحوا رحله بحريه الا مرات عمي اللي مرحتيش
ولقيت هل بتعمل نسكافيه وقالتلي تشرب نسكافيه قولتلها اه وفي الصاله في حته عاليه كده
يعني الصاله مقسومه قسمين وفين بتاع ٣ سلالم روحت قعدت عليهم وهي جت قعدت جنبي
ولابسه عبايه بيتي ضيقه مفتوحه من عند الصدر ومفتوحه من الجانب من كعب رجليها لغايه فخادها
ولما قعدت رجليها بانت اكتر ولاقيتها بتكلمني وانا اصلا زوبري وقف علي الاخر وعيني مع جسمها
وهي لاحظت زوبري وضحكت وانا لقيت نفسي تلقائيا كده مسكت شفايفها في بوسه رومانسيه
وأيدي بتحسس علي فخادها العريانه لقيتها بتزقني وقامت زعقتلي ..انت ازاي تعمل كده لو عمك عرف هيزعلك
انا..مكنش قصدى يا مرات عمي حقك عليا..مرات عمي..ولا يهمك بس متعملش كده تاني
وطلعت اوضتي ولعت سيجاره ومش عارف اللي جاي شكله اي ولقيت عمي جه هو والعيله
الا عبير ومنه قالوا هينزلوا البحر شويه ووقفت ابص عليهم من الشباك ولابسين مايوه قطعتين لونهم اسود ومووووف
وبعد شويه لقيت كام شاب بيلعبوا جنبهم بالكره في المياه والكره راحت عندهم وشاب راح بجيبها
وطبعا قعدوا يهزروا واتعرفوا علي بعض وسحب البنات يلعبوا معاهم وانا لقيت نفسي تلقائيا هيجان
وبتخيل حاجات ومتابعهم وكانوا ٤ شباب معضلين وشكلهم فشيخ وابتدوا يلعبوا معاهم
وعملوا عليهم دايره في المياه وبقوا عمالين يحكوا ويبعبصوا فيهم ويقفشوا في بززهوم
وبقوا مولعين عليهم والبنات ابتدوا يخافوا منهم وصوتهم عالي اوي والناس ابتدوا ياخدوا بالهم
والشباب مشيوا في ثواني والبنات طلعوا واول لما شفت منه زوبري وقف إذا كان ابوها هاج عليها
كانت لابسه مايوه قطعتين لونهم مووووف وشعرها مبلول وشكلها سكسي اوي ومهيج فشخ
ودخلوا اواضهم وطبعا كل الاحداث دي كانت صعبه عليا أن مثلا اشوف مراتي بتتناك من راجل غيري
بس ممتعه جدا أن أكون هايج اوي من شكلهم وعدي يومين ومحصلش حاجه تاني
ورجعنا القاهره وكل واحد بيشوف حاله وملك اختي لقيت مصيبه مستنيها في القاهره لقيت علي الواتس اب
فيديو اتبعتلها من رقم غريب وهي مع عم فريد علي السطح لما كان زانقها وشافت كده كانت هتموت من الرعب
ولاقيت رقم غريب بيتصل بيها وقالها بعد ساعتين اقابلك في كافيه معين كده بس لوحدك أو هافضحك
وفعلا راحت لقيت عم فريد اللي مستنها واتصدمت لما عرفت أن كان مصورها عشان يزلها وقالها
لو سمعتي الكلام هامسح الفيديو وهو مش هتقدر تقولوا علي اي طلب لا وقالها يوم الخميس
بعد العشا هستناك في الحته الفولانيه وتقولي في البيت انك بايته عند صاحبتك وهي لغايه دلوقتي
قلقانه ومش فاهمه حاجه خالص بس غصب عنها هتروح عشان تخلص من المصيبه دي

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية كاظم وجمرة - عشق على صفيح الموت الفصل الأول 1 بقلم إيلا ابراهيم

يوم الخميس _الساعه ٨ مساءا
قابلت عم فريد وخدها بيوتي سنتر وطلب من بنت هناك تعمل الصح وسألها ومشي مع البنت
وحالها الساعه ١١ مساء لقيها بتلمع فل ميكب وبتبرق ولابسه فستان سهره لونه رمادي فاتح
وصندل كعب عالي عامله شعرها كحكه وريحتها حلوه اوي وسكسي وخدها لبيت كبير بس فخم
وقالها الناس اللي فوق مهمين جدا هنطلع نقضي يوم سوا ولازم الباشا اللي فوق ينبسط منك ماشي
ولقيت نفسها في دايره كبيره عليها وطلعوا فوق وطبعا خطفت أنظار كل الموجودين وعن فريد
جابلها كاس ويسكي وبعد شويه قالها قوم ارقصي وافردي وشك ده لمصلحتك طبعا
وقامت رقصت وكانت متألقة كالعاده والناس ابتدوا يمشوا من الحفله ولقيت راجل شيك جدا وشكله مهم
في سن مثلا ٣٥ سنة مركز معها وعم فريد راح قالها بصوت واطي هو ده الباشا روحي اقعدي معاه
واي حاجه يطلبها تتعمل يلا يا بت انتي وقامت قعدت جنبه والباشا ده شاور بصوبعه لعم فريد
وفي ثواني عم فريد خد الناس كلها ومشيوا وفضل الباشا وملك بس وقالها طيب يلا ولا اي
ملك..زى ما تحب ..قام شالها ودخل بيها اوضه النوم وابتداء يقلع البدله بتاعته وهي قامت
تساعده وتعمل نمره ببلاش وهو فك الفستان بتاعها وقلعها الاندر بتاعها والسنتيان وخدها علي السرير
وطبعا انا سمعت بس مشوفتش بس كانت ملحمه نيك في السرير والحمام وعمل معها ٤ ازبار
ونمت مقتوله وصحيت تاني يوم عماله تفكر ومش عارفه اعمل ايه ورجعت البيت لقيت عم فريد
قاعد مع ابوها ولما شافته وشها جاب الوان وأبوها قالها تعالي يا ملك سلميه علي عمو ودخلت سلمت
ودخلت اوضتها خدت دوش ومش عارف اعمل اي حاجه وعد بتاع اسبوعين ومحصلش حاجه تاني
ولقيت ناصر صاحبي عازمني علي الغداء في يوم انا وعبير وروحنا قضينا يوم لطيف معاه هو وأهله
اللي ليهم قصه حلوه بس لسه مش دلوقتي وكان لازم اعزمه زي ما عزمني وعرفت عبير عشان تعمل اكل
حلو ويوم العزومه جه هو وأهله واتغدينا سوا وبعد الاكل خدته في اوضه الضيوف قعدنا وعبير
دخلت علينا بصينيه الشاي ولابسه عبايه بيتي ضيقه مفتوحه من عند الصدر وهي بتوطي تحط الشاي
صدرها كان بيترج ومدلدل وواضح وبيلمع وناصر طبعا عينه برقت من بزها وهاج عليها وانا لاحظت
بس عملت نفسي مش واخد بالي وعبير خرجت وأمه واخته مشيوا عشان رايحين مشوار ضروري
وبعد ما شربنا الشاي ناصر قام يدخل الحمام بس اتاخر وانا قمت ابص عليه لقيته بيعمل ايه بقي
خارج من الحمام وعبير واقف قدامه بتديله فوطه يمسح ايده من المياه وكانت علي كتفها ونازله علي بزها
وهو بيمد ايده مسك بزها وهي بصتله وهو هجم عليها بس بطريقه حلوه ومسك بزها يفعص فيهم
وطلع علي شفايفها بوس ومص ولحس وزانقها في الحيطه وهي تايهه في حضنه وسمعت عبير بتقول
عبير : كفايه كده عشان جوزي جوه خليها بعدين يا ناصر
ناصر: انا نفسي انام معاكي انا تعبان اوي عليكي امتي طيب
عبير : قريب يا حبيبي هانت
وناصر رجع قعد تاني وعينه بتلمع من الهيجان وبعد شوية ناصر نزل من عندي راح لبيتهم
وبعد يومين لقيت عبير بتقولي رايحه الصبح تجيب طلبات وبحسن نيه وافقت بس قبل ما انام
دخلت اوضه النوم لقيت عبير بتاخد دوش ولقيت رساله ع الواتس علي موبيل عبير ومسكته
فتحته لقيته رساله من رقم غريب مش متسجل وفتحت الشات لقيت الرساله مكتوب فيها
مستناك الصبح وده العنوان ولقيت بعتله نودز سكس خالص ليها وبتقولوا واحشني يا ناصر طبعا
عملت مش عارف حاجه ونمت عشان اصحي بدرى اشوف عبير هتعمل ايه مع ناصر

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية خوازيق عائلة مراد (كاملة) من الفصل الأول للأخير بقلم ناهد ابراهيم

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها وتشوف الروايات الجديدة وتطلبها

انضم لينا على الفيس بوك (من هنا)

و

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12الصفحة التالية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *