صالونات
الحلقه التانية
وقفنا لما عبير خرجت من حمام السينما لاقتني واقفه مع البنت اللي كانت بتكلمها
وجات علينا ودار حوار بينا احنا التلاته
عبير : انتي واقفه معه ليه بقي
انا : انتوا صحاب ولا اي شكلكوا تعرفوا بعض
البنت : هو ده اللي كان مدمرك في السينما شكلك شقي ممكن رقمك اصل بحب الشقاوه
عبير : بغضب شديد” مالك ياما انتي اتجننتي ولا اي ده خطيبي غورى في داهيه
ومسكت ايدي وسيبنا البت ومشينا وكانت عبير مولعه اوي من البت وانا ميت ضحك
عبير : مالك مبسوط كده اي او عاجبك ارجعلها يا حبيبي
انا : لا طبعا انتي قلبي وروحي مفيش الكلام ده خالص
عبير : انا عايزه اروح ممكن ولا عندك مانع
انا : انتي شايفه كده ماشي اللي تشوفيه
ووقفت تاكسي وروحتها علي البيت وسيبتها ومشيت من غير ماسلم عليها وركبت تاكسي وروحت
وهي اتصلت بيا كتير اوي وانا مرديتش خالص وروحت قعدت مع اهالي شويه ودخلت اوضتي
اشرب سيجاره كوبايه شاي مع حالي وواقف في البلكونه بتاعت اوضتي ومشغل اغاني علي الهادي
الساعه ٨ بليل
دخلت اختي ملك عليا الاوضه ووافقه علي الباب وبتقولي فاضي اصل بابا وماما ناموا وانا زهقانه
انا : تعالي وانا فاضي بردوا ومش بعمل حاجه
كانت لابسه هوت شورت قصير لونه احمر و تيشرت ابيض فتحه صدى وصبغه شعرها اصفر
وشكلها سكسي اوي وملفته وراحت تقفل البلكونه وعيني معها علي الهوت شورت وهي
خدت بالها وبصتلي من تحت لتحت وضحكت وانا كنت قاعد على كرسي انتريه مودرن
وهي جات قعدت علي رجليه ولفيت أيدها الشمال علي رقبتي وايدها اليمين علي صدري تحسس عليه
ملك : ممكن طلب يا قلبي (بمحن )
انا : عينيا ليكي يا روحي هو انا ليا غيرك
ملك : نفسي اشرب سيجاره معاك ممكن
انا : باستغراب هو انتي بتشربي سجاير الصراحه قولي متخافيش
ملك : بقلق كده شربت مرتين في اوضتي من غير محد يعرف الصراحه
انا احترمت صراحتها وخليتها تشرب معايا سيجاره ودي كانت أول طريق الفساد
وقولت عادى اختي بتتدلع عليا مفيش مشاكل وبقيت تقول كلام وراءه بعضه مش مفهوم
ملك : بحبك اوي … مليش غيرك …انا ليك لوحدك ….انتي روحي وقلبي ….اممممم
ولقيتها لوحدها قربت مني ونفسها عالي اوي وباستني في رقبتي وطلعت علي وشي
بقيت تبوس في كل حته في وشي وانا لقيت نفسي تلقائيا حطيت ايدي علي ضهرها وبقيت في حضني
وشفايفي علي شفايفها وهي فكيت شعرها وبقي مغطي وشي وأيدي اتزحلقت علي طيزها
وبحسس عليها وبرفع عيني لقيت احلي صدر مستخبي تحت سنتيان بنفسجي غامق 😂 عسل
ومره واحده لقيت نفسي فوقت في الوقت المناسب ولحقت نفسي من مصيبه محققه
انا : يلا يا ملك قومي نامي عشان انا كمان تعبان وعايز انام عشان هصحي بدرى
ملك : بكل هدوء قالتلي حاضر
ودخلت نامت وانا قعدت علي السرير بفكر في اللي حصل يا ترى انا فاهم غلط واختي بتهزر
ولا انا فاهم صح ولا اي وروحت في النوم من كتر التفكير وصحيت تاني يوم علي اتصال
من حماتي كنت لسه مفوقتيش من نومتي
حماتي : الو صباح الفل يا حبيبي كل ده نوم
انا : بخضه كده اي ده صباح الفل عليكي يا قمر عامله اي
حماتي : معلش لو صحتك من النوم بس عايزاك في مشوار أو فاضي
انا : افضيلك مخصوص قوليلي بس عايزه تروحي فين
حماتي : نروح المعادى اجيب فلوس من واحده صاحبتي والمشوار طويل عليا ومتعب اوي
انا : خلاص ماشي هلبس واتصل بيكي نتقابل في المترو
وقفلت السكه وقمت لبست ونزلت واتصلت بيها وكنت مستنها في المترو في عز الحر
الساعه ٩ صباحا _محطه المترو
لقيتها جات سلمت عليا ولابسه عبايه بلدي ضيقه وكعب عالي وطرحه سوده وفل ميكاب
وقطعنا تزاكر وركبنا المترو وكانت مدعكه جوه المترو وركبنا بالعافيه ووقفت حماتي في زاوية
وانا في وشها وكل شويه تخبط فيا من سرعه المترو قمت قربت وحطيت ايدي علي وسطها
يالهوي علي اللحم الطري ولقيت ايدي غرزت في لحمها وطلعت مش لابسه تحت العبايه غير
الاندر والسنتيانه وفجاه وقعت عليا وشفايفي بقيت علي شفايفها
حماتي : معلش يا حبيبي غصب عني من الزحمه
انا : ولا يهمك يا روحي براحتك
وأيدي اتزحلقت علي طيزها من آلعرق ولقيتها عضت شفايفها وقالت اوف مكتومه كده
انا لقيت كده فضلت سايب ايدي وهي تعبت من الوقفه وسندت براسها علي صدرى
وزوبرى وقف علي الاخر وخلط في فخادها من قدام وملمس طيزها اللي بين ايدي مولعنا اوي
وطلعت مناديل من جيبي ومسحت العرق اللي علي وشها ومسحت شفايفها بايدي وعيني في عينها
وعينها هايجه وكلها نياكه ونفسها اوي تتناك وكانت علي آخرها وبعد ربع ساعة وصلنا العنوان
وقابلت صاحبتها وخدت الفلوس واحنا راجعين ركبنا اتوبيس عشان كنا تعبانين
الساعه ١١ الصبح
حماتي : انت تيجي تاخد دوش وتريح شويه عشان شكلك تعبت من المشوار
انا : لا عادى انا هاروح البيت انام شويه
حماتي : اخص عليك ما ده بيتك بردوا وكمان عادل ودينا وعبير سافروا البلد عشان فيه عزاء
وجايين كمان يومين وهتنام براحتك
انا : يعني بنتك سافرت من غير متقولي ماشي
حماتي : لا يا حبيبي مش كده هي كلمتك كتير وانت مكنتش بترد وكمان كانت عايزه تصالحك
انا : ماشي حصل خير علي كل حال
الساعه ١٢ ضهرا
وصلنا البيت وانا دخلت الحمام قلعت هدومي وخدت دوش وخرجت لابس ترنج من بتوع حمايا
وحماتي كانت بتعمل اكل خفيف كده وكلنا وهي دخلت تاخد دوش وانا قاعد في الصاله تحت التكييف
ولقيت حماتي جايه عليا لابسه عبايه بيتي ضيقه وخفيفه اوي والاندر والسنتيان واضحين
وشعرها مبلول وانا اديت صفاره اعجاب بجمالها
حماتي : بكسوف بس يا واد عيب
انا : اي الحلاوة دى يا مريومه وكنت اول مره ادلعها
حماتي : كمان دلع وكمان مش ناوي تبطل شقاوة وتخف ايدك
انا : باستغراب 🙄 يعني اي بقي مش فاهم حاجه
حماتي : ايدك في المترو كانت بتسرحي في حتت غريبه
انا : اصل ايدى اتزحلقت من العرق وانتي صراحه مهلبيه اوي وتتاكلي
حماتي : بطل بكش يا واد
وقعدت جنبي وكنا لازقين في بعض وايدها علي رجلي وزوبرى وقف زبائن اوي من البنطلون
حماتي : بس البيجامه شكلها حلو عليك
انا : اه ومريحه جدا
حماتي : بلقم كده اه خدت بالي وضحكت
وانا قمت حطيت ايدي علي ضهرها وقربت وشي منها وقولتلها لولا أنك حماتي كنت اتجوزتك
حماتي : بصوت منبوح كده بجد يا حبيبي
وايدها سرحت وبقيت علي راس زوبري وانا قربت علي شفايفها وبوستها وبحسس علي ضهرها
وهي راحت في دنيا تانيه وشيلتها ودخلنا اوضه النوم وطلعنا علي السرير بتاعها
وطلعت فوقيها ولقيتها بتزقوني علي خفيف اللي هو مش هينفع ومسكت أيدها وبوستها في شفايفها
وبقيت بلحس وامص في وشها ونزلت لحست في رقبتها وشمت شعرها الحلو وهي كل اللي عليها
اممممم احححح٠ ااااااهمش قادره يا حبيبي. يا راجلي امممم اووووف
ونزلت تحت رفعت العبايه وقلعتها الاندر اوف شفت احلي كس مبطرخ بيلمع وابيض من حياتي
ونزلت لحس ومص في كسها وبلعب في زنبورها بصباعي وهي بتتلوه مني من الهيجان وجبت
مرتين في بوقي وبعد دقيقتين قلعت العبايه وفضلت بالسنتيان لونه ابيض وطلعت علي صدر
مفيش في حلاوته وقلعتها السنتيان ونزلت لحس في صدرها اللي حلمته بني فاتح
وبعد كده عملنا وضع 69 وفضلنا بتاع ربع ساعة وبعد كده نبمتها علي جنبها اليمين ورفعت رجليها
اليمين ودخلت زوبري كله في كسها من وراءه وسمعت احلي اه مش قادره من حماتي وفضلت انيك
وبعد كده نيمتها علي ضهرها ودخلت زوبري من قدام ومكتف أيدها وماسك شفايفها بوس ومص
وهي شبه ميته ومش قادره تتحرك ونزلت لحست سرت بطنها لقيتها اتنفضت وجبت تاني
وفي نفس الوقت انا كمان جبت كتير اوي في كسها وطلعت زوبرى وحطيته قدام وشها عشان تنضفه
ولقيت هل مسكته يايدها الاتنين وبقيت تلحس فيه وتمصه ونضفته وانا نمت علي صدرها من التعب
مستني رايكم عشان اقول حصل اي في الحلقات اللي جايه
الحلقه التالته