صالونات
_الجزء الاخير_
بعد ما خلصت مع ملك وهي طلعت وانا لبست ونزلت روحت مشوار وقولت اعدي عشان اجيب عبير
من عند حماتي وطلعت العماره ولسه هخبط علي الباب لقيت حماتي فتحت الباب وسلمت عليا
وقالتلي أنها رايحه مشوار مع حمايا وهو مستنها في كافيه جنب البيت وقالتلي عبير في اوضتها
ونزلت وقفلت الباب وانا اتسحبت براحه عشان ادخل على عبير الاوضه عشان اعملها مفاجاه حلوه
بس هي اللي كانت عامله مفاجاه لقيت الباب موارب وهي واقفه قدام الدولاب بطلع حاجه وبتكلم حد
عبير:_اي يا حبيبي واحشني جدا انت فين انجز عشان ساعتين وهاروح عشان جوزي عايزني
المتصل:_………….
عبير:_ ماشي انا داخله اخد دوش تكون انتي جيت يا جميل ….
طبعا أنا رجعت الصاله استخبيت اشوف مين اللي جاي ده وعبير خرجت من اوضتها ودخلت الحمام
تاخد دوش وبعد شويه لقيت تليفون عبير بيرن ولسه هدخل الاوضه اشوف مين المتصل سمعت
صوت باب الحمام انفتح جريت رجعت مكاني وراءه الستارة وهي دخلت رديت على التليفون
وتقريبا كانت واحده صاحبتها وسلموا علي بعض وقفلوا السكه وهي كانت لابسه فوطه علي جسمها بس
وقامت قفلت شباك الاوضه وقفلت الباب وانا لسه مكاني مستني وبعد نص ساعه كده لقيت
باب الشقه بيرن وعبير خرجت من اوضتها ولابسه روب حرير طويل ولونه اسود وشعرها متسرح
وريحه برفانها يجنن وفل مكياج وروج احمر وخلخال في رجليها الشمال وراحت فتحت الباب
وكان اللي واقف قدام الباب سليم ودخل وقفل الباب وراءه ودخلوا قعدوا علي الكنبه في الصاله
سليم :_ مش مصدق انك معايا وشويه صغننه هنبقي في حضن بعض
عبير :_ لا صدق يا راجل انت وكمان انت داخل دماغي وعاجبني
وقامت دخلت المطبخ جابت لسليم عصير مانجا ودخلت اوضتها غابت شويه ورجعت لابسه
صندل كعب عالي وشغلت اغنيه شعبي وقلعت الروب من علي جسمها وظهر الجمال كله مع بعضه
لابسه قميص نوم اسود يدوب مغطي نص طيزها بالعافيه بحملات رفيعه جدا ويعتبر صدرها كله باين
وتحت منه سنتيانه حمراء واندر اسود وقامت رقصت بتاع ربع ساعة وكانت اصعب ربع ساعة
علي سليم وعليا انا كمان كان نفسي أخرج انك عليها صراحه وسليم بقي يقلع هدومه حته حته
لغايه ما بقي بالبوكسر اللي كان شبه الخيمه من كتر ما زوبره كان واقف وشكله مرعب جدا
طوله بتاع ٢٢ سم وعرضه بتاع ٥.٥ سم ورأسه بتفرش وطخينت اوي وبقي هايج اوي اوي علي عبير
وهي خلصت رقص وقربت منه وهو قاعد علي الكنبه وعبير حطيت رجليها اليمين علي فخاده
وحطيت ايديها علي شعره تحسس عليه وهو مسك سمنه رجليها البلدى مص وبوس ولحس
زى المجنون مش مصدق إن لحم مراتي بين ايده وهو لسه بيمص في لحم رجليها لغايه فخادها
ونزل علي ركبته علي الارض ودخل برأسه تحت القميص يمص في كسها اللي مستخبي تحت الاندر
وهي لسه واقفه بتضغط بايدها الاتنين علي رأسه اكتر وهي مولعه نار من اللي بيعمله سليم
وابتديت ترعيش ومش قادره تقف علي رجليها وسليم حس بيها بعد ما جابت عسلها مرتين في الاندر
وقام شالها ودخل الاوضه بيها وهي مش بتتكلم خالص غير كلمه واحده (نيكني ) وهو سمع كده
قام قلعها القميص زي المجنون وشد الاندر بتاعها وانقطع ونزل البوكسر ووقع علي الارض البوكسر
وعبير لما شافت زوبره شهقت اوي ولسه بتقولوا لا استني كان هو ماسك رجليها فاتحها علي الاخر
وحشر زوبره كله في كسها اللي كان بيتقطع و عمال تصوت وهو بقي زي المجنون طور هايج اوي
كانه اول مره وهي عمال تعض في المخده عشان محدش يسمع صوتهم ومسكت صدرها الملبن
من فوق السنتيان تقفش لنفسها وسليم قلعها السنتيان وهجم علي بزها الكبير اللي كانت حلمته وردي
وعمال يفعص ويعض فيها وهي مسكت رقبته مص وعض بغباء من كتر الهيجان وحط ايده علي زنبورها
يدعكه ولسه هيشيل ايده قامت عبير مسكت ايد سليم حطيته تاني وايدها فوق ايده بيدعكه سوا
وبعد كده مسك شفايفها بوس ومص شويه وخرج زوبره يرتح شويه وهي مصدقت ومسكت زوبره
تمصه وتلحسه ويدوب كان داخل ربعه بالعافيه في بوقها وهو عمال يفرك بزها بايده وطلع زوبره
من بوقها وكما بوس فيها شويه وهي بقيت بتزززوم جامد جدا وموحوحه وبتقولوا ابوس ايدك دخله فيا
مس قادره استحمل وهتعيط خلاص وهو ولا هنا قامت اتعصبت وضربته بالقلم جامد علي وشه
هو اتزوول وضربها كذا قلم جامد اوي علي وشها وقلبها علي بطنها بالعافيه وشد شعرها جامد
بايده الشمال وأيده اليمين ماسك بيها زوبره اللي اتحشر مره واحده في خرم طيزها الضيق بالعافيه
ويدوب دخل ربع زوبره بالعافيه فيها وهي بقيت بتزززوم ومستسلمه الأمر الواقع وفجاه الوضع انقلب
وبقي سليم اللي تحت عبير ونايم علي ضهره وزوبره لسه في طيزها وهي نايمه فوق سليم علي ضهرها
وماسك أيدها وهي سانده برجليها علي السرير وموجوعه اوي وهو قرر يخلص عليها خالص
ورفع رجليه الاتنين مع بعض بعض وفرد رجل عبير واتزحلقت علي زوبره اللي دخل كله في طيزها
وكانت بتموت وطيزها بتتقطع وانا طبعا واقف جنب باب الاوضه مراقب الملحمه وسليم قام
وشد عبير من شعرها بعصبيه وقعها من علي السرير وراح قعد علي كرسي وقعدها علي الارض بين رجليه
ومكتفها من شعرها جامد بايده الشمال ولف رجليه حوالين ضهرها عشان متعرفش حتي نقوم ولا
ترجع لوراؤه خطوه وبايده اليمين مسك زوبره حشره بالعافيه بين شفايفها وهي بقيت كل شويه تكح
وعلي بوقها ريم ابيض كتير شبه القشطه وبتمص بالعافيه لسليم وفجاه الاتنين اترعشوا مع بعض
ولقيت عبير بينزل من بوقها كميه لبن رهيبه ولسه زوبر سليم جوه بوقها وسابها وسند ضهره علي الكرسي
وهي وقعت على الارض نامت تريح نفسها من الفشخ اللي كانت فيه سليم قطم ضهرها نيك قوي
وقام سليم عشان ياخد دوش وانا جريت استخبيت في المطبخ وهو دخل الحمام وبعد ربع ساعة
خرج ودخل الاوضه لابس هدومه وعبير زي ما هي علي الارض نايمه وهو سلم عليها ومشي وهو
رافع علم الانتصار وهي بعد نص ساعه قامت خدت دوش سريع وخرجت نضفت الصاله والاوضه
ونامت من التعب وانا نزلت براحه عشان محدش يحس بيا طبعا ونزلت ومش عارف اعمل اي ولا اروح فين
والملحمه دي هتفضل كتير كده لحد امتى ولا أوقفها بس ازاي إذا كنت أنا مبسوط اوي ولو قفلت
حنفيه النيك علي اهلي هقفلها علي نفسي انا كمان خرجت من دماغي شويه وقولت اروح اي كافيه
اشرب كوبايه قهوه ☕ عشان دماغي تعرف تفكر شويه وبعد ساعه فوقت علي تليفون من عبير
بتقولي تعالي خدني وقومت حاسبت علي القهوه وخرجت من الكافيه وروحت البيت عند حماتي
لقيت عبير لابسه واول لما شافتني نطيت في حضني تبوس فيا وتقولي بحبك اوي انت واحشني جدا
وانا خدتها علي البيت ومجرد ما دخلنا بيتنا وقفلت باب الشقه رزعتها بعبوص خرج من دماغها
ولسه بتلف جسمها ليا كنت زانقها في الحيطه وماسك شفايفها بوس ومص وعض وقله ادب خالص
ولقيتها ماسكني من هدومي بتشدني علي اوضه النوم وقعدتني علي السرير وقلعنا الهدوم كلها
وعملنا سكس علي السرير من نار ونمنا ملط علي السرير في حضن بعض لغايه الصبح ……
وصحيت تاني يوم مرهق جدا ومقدرتش انزل حتي وقمت خدت دوش وفطرت مع عبير حتي ابويا
كلمني عشان اروح مشوار معاه بس مروحتش وهو راح لوحده ورجع العصر علي عندى دخل سلم عليا
وقعدنا اتغدينا انا وهو وعبير وبعد الاكل عبير جايبه عصير نشربه ولسه بتحط الصينيه علي الترابيزه
العصير وقع علي ابويا كله قمنا اتخضنا من الموقف طبعا وابويا دخل الحمام ينضف نفسه
بس الهدوم بايظه وكان عايز يطلع بس انا أصرت أنه يستحم عندي ودخل الحمام قلع الهدوم وخد دوش
وخرج لابس البورنس بتاعي وقعد في الصاله معايا وعبير جات اعتذرت لابويا اللي عينه كانت
بتحرق جسمها بنظراته وانا خدت بالي بس عملت عبيط وهي عضيت علي شفايفها وغمزتله
وقعدنا نشرب شاي سوا وعبير جات الصاله ولابسه عبايه بيتي ضيقه فشخ ومبين الاندر بتاعها
وصدرها مغرى جدا عشان مش لابسه سنتيان الفاجره وعماله تنضف الصاله وكل شويه توطي وابويا
عمال يهيج اكتر وانا قمت عملت أن داخل الحمام عشان اتفرج عليهم وهي كانت بتكنس الأرض
قدام ابويا ووشها في وشه وموطيه وبزها خرج من العبايه كله وهو نفسه يمسكه بايده الاتنين يفركه
وقال تلقائيا اااااااه ياما بس هي سمعت وضحكت بشرمطه كده وكملت محن وانا رجعت قعدت معهم
وهو قال إنه طالع يريح شويه وكده كده الشقه عند ابويا فاضيه عشان امي وملك عند واحده صاحبتها
بايتن عندها وهي قالتله انا شويه هطلع اعملك لقمه تاكلها يا عمي وهو طلع وهي كملت تنضيف
وانا دخلت انام شويه تريح زوبري من هيجانه وصحيت من منظر يهيج الحجر لقيت عبير بتصحيني
ولابسه فيزون اسود ضيق فشخ وتيشرت ابيض علي الكمر ومن فوق نص دايره مبينه كتفها ونص صدرها
ولابسه صندل كعب عالي وعامله شعرها كحكه وريحتها حلوه اوي فل مكياج وقالتلي إنها طالعه
لابويا تعمله اكل ولفيت خارجه من الاوضه وانا زوبرى انفجر وجبت كميه لبن رهيبه علي منظر
طيزها اللي يتعب ومش عارف ابويا هيقدر علي مراتي ازاي وقمت بسرعه خدت دوش وخرجت عملت
شاي وشربته مع سيجاره وطلعت شقه ابويا لقيت المفتاح في الباب ودخلت براحه اوي
لقيت عبير في المطبخ بتعمل اكل وابويا في الحمام بياخد دوش وانا جريت استخبيت وراء كنبه
في الصاله لابمكن حد يشوفني بس انا اشوف كل حاجه وخرجت عبير حطيت الاكل في الصاله
وابويا خرج من الحمام وقعدوا كلوا سوا وبيتفرجوا علي التليفزيون مع بعض وبعد الاكل عبير جابت
شويه فاكهه وعصير زبادي عسل وجات اغنيه شعبي علي قناه شعبيات وعبير قامت ترقص وتهز جسمها
خفيف خفيف كده وابويا مش مستحمل اللي شايفه وهي عملت نفسها بتدوخ وهو قام جري عليها
وحط ايده علي ضهرها يحسس عليها كأنه ببسندها وهي فصلت حاضنه وهو قعد تاني وهي علي حجره
وهو عينه هتاكلها وشغال تحسيس علي جسمها وزوبره وقف عليها وخبط في رجليها وهي حسيت بيه
وضحكت وهو مصدق وهجم عليها يبوس في رقبتها وهي عامله نفسها بتزوقه وتقولوا لا يا عمي
حرام عليك انا مرات ابنك ارحمني كفايه كده وهو قالها انتي اللي ارحميني انا مش قادر استحمل
وهي قامت جريت منه علي اوضه النوم وبتضحك بشرمطه وهو قام جري وراءها وقف علي باب الاوضه
وهي نايمه علي السرير ورجليها الاتنين متنيين ومفتوحين علي الاخر وايدها الشمال علي كسها
تدعك فيه وصباع أيدها اليمين في بوقها بتمص فيه ااااممممممم تعالي بقي وهو مصدق وقرب منها
وطلع علي السرير نام فوق منها وشفايفه بقيت علي شفايفها الطريه يبوس فيها والملحمه
ابتدات كده وزوبره علي باب كسها بس الحاجز الهدوم اللي علي جسمهم ونزل زي المجنون
ياكل صدرها الملبن ويمص صوابع أيدها وهي تقولوا نيكني يا عرص افشخ لحم مرات ابنك
وهو سمع كده هاج عليها خالص وقام قلعها كل الهدوم وقلع هدومه هو كمان ونزل علي كسها
الوردي مص وعض ولحس وفشخ ونزل علي فخادها مص وبوس في كل حته في فخادها المشدوده
وهو واقف قدام السرير وهي قامت بسرعه وليه بتحط أيدها علي زوبره اللي لما شافته اتخضيت
وقالت يخربيتك كل ده زوبر ده بتاعك لوحدك ولا داخل بنفرين 😂 وهاتك يا ضحك بشرمطه
حطيت راس زوبره علي طرف شفايفها تمص فيه ويدوب لسه بتمص فيه كان هو حشر زوبره
في بوقها وهي مخنوقه ومش قادره تتنفس وبعد شويه لما فكيت نفسها منه خافت لما لقيت ابويا
بزوووم جامد عليها وكانت عايزه تهرب منه وتمشي قالها انا مستني الفرصه دي من بدرى اوي
وهجم عليها بكل قوه وبقي شبه اغتصاب وحط زوبره كله في كسها الضيق اللي كان بيتقطع
وهي كانت بتصوت قام حط ايده علي بوقها عشان الصوت وهو مسرع نيك قوى في عبير
وهي بقيت مش قادره تتحرك من الفشخ وتترجه يخليها تمشي وهو اتحول لوحش قاتل ومش راحم
كسها وطلع مسك شفايفها بوس ومص بس بفشخ فيها ونزل علي بزها قطعهم عض وبوس ولحس
ويدوب لسه بخرج زوبره عشان يحطه في بوقها كانت هي جريت وزاقته ولسه هتطلع من الاوضه
ملط كان ابويا جايبها من شعرها جامد وضربها بالقلم علي وشها ونيمها علي حرف السرير
علي بطنها وكتف أيدها وهي بتعيط وقفلت رجليها بس هو كان أسرع ودخل رجليه الاتنين
بين رجليها وزوبره بيخبط علي طيزها من فوق وبقيت مش عارفه تعمل حاجه خالص
وتف علي ايده ودلك ايده علي زوبره وبعد كده حط ايده في طيزها لقها مفتوحه ضحك وقالها
يا شرموطه وزانق راس زوبره جوه طيزها ومجرد ما الرأس اتزحلقت كان دخل زوبره كله في طيزها
وهي بتموت تحت ايده طبعا ومش قادره وفضل ينيك شويه فيها ولفها وحط زوبره في كسها
دفعه واحده وهي رجعت تهيج تاني وبقيت تفرك بزها بايدها وبعد ربع ساعة حطيت أيدها علي زنبورها
تدعك فيه جامد وترتعش وكانت بتجيب وهو طلع زوبره وحطه علي بطنها وبقي بيدلكه بايده
ومطر كميه لبن كتيره اوي علي بطنها وهي بقيت تدعك بطنها وبزها بلبن ابويا وتمشي صباع
أيدها علي شفايفها تدوق اللبن وتضحك كده وهو قام وخدها ياخدوا دوش سوا وانا متابع الموقف
وبعد نص ساعه خرجوا من الحمام ودخلوا اوضة النوم وهو نايم على السرير وهي لبست هدومها
ونزلت من ولا كلمه علي البيت وانا اتسحبت ونزلت البيت لقيتها في الحمام بتاخد دوش وخرجت
لابسه فوطه وشكلها تعبانه اوي وقالتلي تنصيف شقه ابوك تاعبني اوي انا هنام تصبح على خير
وانا قولت في سري نامي يا شرموطه نامي وطلعت الصاله قعدت وولعت سيجاره وعمال افكر في اي
حاجه اتسحل فيها بدل البضان ده وقولت بدل مش جايلي نوم اقوم البس وانزل اشم هواء
ونزلت اتمشي بالعربيه وسط البلد ولقيت نفسي رايح ناحيه الكورنيش وركنت العربيه ونزلت
اشرب شاي وقاعد قدام المراكب ولقيت مركب مشغله اغاني شعبي وفي بنت بترقص في النص
وهايله جدا ولابسه بنطلون قماش اسود وصندل كعب عالي وتيشرت كت لونه احمر وشعرها مفرود
وشاب قام رقص معها وشكله صاحبها وبعد شويه كذا شاب قاموا عملوا عليهم دايره وبيرقصوا
وابتدا تحرش جنسي في شاب لديها بعبوص نطيت من مكانها من البعبوص ولسه بتلف عشان تشتم
الشاب لقيت بعبوص تاني من واحد وراءها وكل ما نلف تاخد بعبوص من حد وبتصوت وصاحبها دخل
ضرب واحد منهم قاموا ضربوا كلهم كانت المركب وصلت والبنت لسه بتطلع من المركب والشباب وراءها
عشان يقفشوها لقيت شاب ظهر فجاه وفي ايده عصايه هوك وقام ضرب فيهم وكذا حد اتعور
وخدها يركبها العربيه معاه وهي بتركب وبتلف تقعد كان وشها في وشي بس هي مش شايفني
طلعت المفاجاه منه بنت عمي اووووف والشاب خدها بالعربيه ومشيوا وانا قمت بسرعه ركبت عربيتي
وطلعت وراءهم لغايه ما وصلنا علي جبل المقطم وكان فيه بتاع عربيتين بس وكل واحد
ماسك واحده دعك وفرك فيها وانا ركنت العربيه بعيد شويه ونزلت استخبيت وراءه
صخره اتبعهم ولقيتهم بيتكلموا ومبسوطين وولعوا سيجاره حشيش شربوها سوا مع بعض
وبعد نص ساعه لقيتها بتحضنه وهو شدها وبقيت قاعده علي رجليه وسانده ضهرها علي باب العربيه
والازاز مقفول عليهم وبدأ يحسس عليها براحه وهي بقيت مسك شفايفه بوس ومص وبعد شويه
قلعها التيشيرت وبقي يمص في بزها اللي تحت السنتيان وأيده دخلت في كسها من تحت البنطلون
وهي بتزززوم وبعد شويه رجعت قعدت علي الكرسي بتاعها وفكيت زراير البنطلون بتاع الشاب
ونزلت تمص فيه وكل شويه تلم شعرها من علي وشها اللي بيقع كل شويه وبعد ربع ساعة كده
قلعت البنطلون بتاعها ولفيت نفسها مسكت في الكرسي وهو قام دخل زوبره في طيزها وزانقها
في العربيه وبعد ما خلصوا نيك لبسوا ومشيوا بالعربية وانا وراءهم طبعا لغايه بيتنا وهي نزلت
وطلعت البيت وهو مشي وانا ركنت العربيه وطلعت بيتي نمت جنب مراتي الشرموطه عبير اللي نايمه
وصحيت تاني يوم عمال افكر في كميه النيك اللي حواليا دي وانا لسه مش مستفيد وعايز اعمل اي حاجه
وبعد أسبوع كده لقيت صحابي من ايام الجامعه بيكلموني عشان واحشهم وعايزين يشفونا ونقعد زي زمان
وانا طبعا عزمتهم علي الغداء عندي في البيت وقولت لعبير عشان تعمل اكل حلو وامي عرفت وحبيت
تساعد عبير في الاكل وكانوا مبسوطين عشان هاقعد مع صحابي عشان بقالي كتير مش بقعد مع حد
ويوم العزومه جالي ٤ صحابي اللي هم معزومين وسلمنا علي بعض وسلموا علي امي وعبير
وقعدنا في الصاله نفتكر ايام زمان عقبال لما الاكل يجهز وقعدنا كلنا اكلنا سوا ومعايا امي وعبير قاعدين
وقعدنا نلعب كلنا وفي واحد صاحبي منهم اسمه عادل كان أكبر مني ايام الجامعه عنده ٢٨ سنة
وعايش لوحده واحنا بنلعب ايده جات علي رجل عبير من غير قصد وشالها بسرعه ومحدش واخد باله
وهي ابتسمت ومتكلمتيش وعدى اليوم علي خير ومحصلش حاجه وبعد اسبوعين كان فيه فرح
واحد صاحبي وخدت عبير وامي معايا الفرح وروحنا قضينا يوم حلو اوي بس الوقت اتاخر
واضطرت ابات عند صاحبي وامي وعبير باتوا مع الحريم ومكنش معنا العربيه وتاني يوم الصبح
فطرنا كلنا ولابسنا عشان نمشي والمشوار كان بعيد في بلد جنبنا وعشان نروح كنا لازم نركب قطر
وعادل كان معنا ومروح عشان ساكن قريب مننا وروحنا المحطه قطعنا تذاكر وركبنا القطار اللي كان
زحمه موت ومفيش مكان لاي حد غير الناس اللي واقفه وانا خدت امي تحت دراعي وعبير واقفه جنب
عادل وبعد ما مشينا بنص ساعه في عز الحر لقيت عبير سانده بضهرها علي باب القطار اللي مقفول
وعادل واقف قدامها ومن سرعه القطار بقوا الناس بتخبط في بعض ومعظم الناس نايمين وعبير بقيت
كل شويه ضهرها تتخبط في باب القطار وتتوجع قام عادل حط ايده الشمال علي ضهر عبير عشان متتوجعبش
واتزحلقت علي طيزها وأيده اليمين ماسكه ايد عبير وبقي لازق في عبير ومحدش واخد باله عشان الزحمه
وعرقانين وبيضحكوا لبعض وواحده واحده عادل مال وشه قدام شويه وتلقائية كده شفايف عادل
بقيت علي شفايف عبير العرقانه وهي بقيت تغمض عينها وهيجانه وموحوحه وباين عليها وعادل
مسك ايد عبير حطها علي زوبره تمسكه شويه وهي فجاه شالت أيدها بسرعه وفاقت بصيت حواليها
لقيت الناس نايمين ومحدش مركز وبصيت عليا لقيتني سرحان ومش واخد بالي خدت نفسها وارتحت
وسابت عادل وجات وقفت جنبي وامي كانت نامت في حضني من التعب وعبير الملبن عمال تكلمني
وتقولي بحبك اوي واحشني وشكلها هيجانه وبعد ساعتين وصلنا البيت وعادل راح بيته واحنا طلعنا
البيت نمنا من الحر والتعب وصحيت تاني يوم جسمي متكسر شويه ولقيت عادل بيكلمني
وقولتلو يجلي نقعد بليل وفعلا عادل جالي ومعه واحد صاحبنا وقعدنا اتعشينا وشربنا شاي
ولقيت عبير لابسه عبايه بيتي ضيقه مفتوحه من عند الصدر وشكلها سكسي اوي ودخلنا احنا
اوضه الضيوف نلعب بلايستيشن شويه وبنهزار وبعد ساعه كده عادل قام يدخل الحمام وانا بلعب
مع صاحبي وبعد شويه قمت اجيب الشاحن بتاع الدراع من الاوضه التانيه ودخلت اجيب الشاحن
وخرجت لمحت عادل في المطبخ زانق عبير في الحيطه ونازلين بوس ودعك في بعض وأيده اليمين
داخله في طيز عبير من فوق الهدوم وزانقها جامد وخرج زوبره ونزلها علي رجليها تمصله
وكل شويه يبصوا عليا عشان يطمنوا وبعد شويه صغيرين جاب لبنه جوه بوقها وانا روحت الاوضه
وهو جالي قعد ومش باين اي حاجه عليه وقضينا اليوم كله وصحابي مشيوا طبعا وانا دخلت
نكت عبير في اوضه النوم ونمنا وبعد يومين كده كنت علي السطح بليل ونازل علي السلم
لقيت امي طالعه علي السلم شايله شنط ومعها ناصر صاحبي شايل معها الشنط يساعدها وكده
ولقيت امي بتقولوا عملت اي في القضيه بتاعتي ……امي كانت مخليا ناصر يرفع قضيه علي اخوها
عشان واكل حقها في الورث وهو قالها الف مبروك كسبنا القضيه وفرحت اوي وقالتلو انا هدلعك طلباتك
اي يا ناصر ….قالها كان في وعد نخرج نتغدا سوا مع بعض وهي وافقت وقالها هاستناكي بكره
في مطعم الفلاني وناصر نزل وكنت عارف ان ناصر نفسه في امي وهيموت عليها وانا نزلت بعد ما
امي قفلت الباب وانا نزلت البيت اشرب قهوه احسن من التعب ده وعمال افكر في اللي جاي
وتاني يوم لبست ووقفت في البلكونه لقيت امي نزلت لابسه عبايه سوده وركبت تاكسي ومشيت
وانا نزلت خدت العربيه وروحت المطعم اللي هيقابلوا بعض فيه ووقفت بره لقيتهم جوه فعلا بيتكلموا
وبعد نص ساعه كده خرجوا وامي لاقيتها قلعت العبايه ولقيتها لابسه بنطلون قماش اسود ضيق وقميص أبيض ضيق
وركبت مع ناصر العربيه وفضلت ماشي وراءهم لغايه ما وصلوا السينما وامي نزلت من العربيه قالعه الطرحه
وفل مكياج وروج احمر ودخلوا السينما وانا دخلت وراءهم جوه وكان فيه فيلم اجنبي بيضان
والسينما فيها كام واحد بس وفاضيه والدنيا ضلمه وانا قعدت وراءه مستخبي وامي مع ناصر
جنب بعض وناصر حط ايده علي ضهرها وعينه في عين امي وبيضحكوا لبعض واتكلموا …..
امي :_سمعت كلامك واتغدينا سوا ولابست الطقم اللي بتحبه وعملت شعري احمر حاجه تاني
ناصر :_ اه طبعا عايز بس انت هايله اوي يا عفاف وزي القمر …..
امي :_ يا واد عيب انا قد امك وانت صاحب ابني بطل معاكسه فيا بقي
ناصر :_ صراحه انت جميله جدا بجد وجبتك هنا عشان ناخد راحتنا وبعيد عن عيون الناس
امي :_ اممممممم اااااااه ماشي طيب انت عايز اي دلوقتي مني