صالونات
“الجزء العاشر ”
_بعد ما خلصنا فرح دينا بكل حذافيره وكلنا روحنا بيوتنا وخلصنا يومنا اللطيف ونمنا وصحيت تاني يوم
لقيت عبير مش موجوده وكانت الساعه (10) صباحا واتصلت بيها اشوفها فين قالتلي انها عند اختها العروسه دينا
عشان الصباحية وقالتلي تعالي عشان تسلم عليهم ودخلت لابست وفطرت وشربت قهوتي وسيجارتي
ونزلت روحت علي بيت دينا اللي كانت زي القمر وسلمت علي جوزها (إياد) عنده ٢٤ سنة وشكله محترم وهادي
ودخلت سلمت علي ناس مش عارفهم واضح انهم اهل العريس وقعدت شويه مع حماتي وحمايا في الصاله
ودينا جابت عصير اصول الضيافه عشان اول مره ندخل بيتها وجوزها لابس بيجامه حرير وخفيفه
لونها نبيتي وشكله حلو اوي بس راس زوبره واضحه جدا من تحت البيجامه وبعد ساعة كده لقيت
سليم ومراته زيزي جايين عشان يياركوا للعروسه عشان حمايا اصلا صاحب سليم ودخل سلم علي الكل
وقعد معايا يهزر وطلب يشرب قهوة وبعد ربع ساعة مثلا لقيت عبير غيرت هدومها عشان بتظبط بيت اختها
ولابسه عبايه شيفون مجسمه عليها وجات سلمت علي سليم وحطيت القهوه وهي بتوطي طبعا كالعاده
بزها خرج شويه من العبايه ومكنتش لابسه سنتيان وسليم عينه بتلمع من منظر صدرها بس عمل مش مركز
عشان انا قاعد وفي ناس كتير موجوده وزيزي دخلت غيرت هدومها هي كمان ولبست ترنج ضيق فشخ عليها
وبقيت منتشرة في البيت بتعمل كل حاجه عشان العروسه مينفعش تعمل حاجه ليله الصباحية ومتدلعة
وبعد شويه زيزي قلعت السويتر بتاعت الترنج (Adidas) وبقيت لابسه توب ابيض ملزوق علي جسمها
ونص صدرها الملبن باين والنص التانى واضح كويس وباين بطنها المشدوده ودخلت الصاله علينا وشايله
صينيه الشاي وبتحطها لينا وعينها مع عريس دينا وهو عينه علي بزها وزوبره وقف شوية عليها وهي خدت بالها
وغمزتله ومشيت وكل ده في ثواني ودخلت جوه للبنات وسليم لاحظ زوبر اياد اللي وقف علي جسم مراته
وضحك بخبث وانا خدت بالي وبعد شويه قمت عشان ادخل الحمام اللي قدام اوضه النوم وجنب المطبخ
وبعد شويه خرجت من الحمام لقيت عبير و دينا في المطبخ بيرتبوا حاجات وزيزي علي أول المطبخ كده
بتعمل اكل وواقفه علي رجل والرجل التانيه متنيه شويه وشكل طيزها يوقف اي زوبر في نفس الوقت كان أياد
في الطرقه وزيزي بتنده عليه يجيب حاجه من الرف عشان عالي (فلفل) ووقف وراءها وزيزي
أيدها اليمين ماسكه باب الرف وايدها الشمال علي الرخامه وهو زوبره وصل لزيزي قبل اياد ولزق فيها
وهو بيجب الفلفل وماسك أيدها الشمال وبيضحكوا لبعض ورجع لوراءه بسرعه عشان البنات مياخدوش بالهم
ولسه هيلف يطلع من المطبخ قامت زيزي قالتلو بصوت مسموع لدينا وعبير قالتله تعالي نحط الشنطه دي
فوق الدولاب عشان مش طايله وخدوا الشنطه ودخلوا اوضة النوم وحطه فوق الدولاب وطبعا عمال يحك في زيزي
ولسه خارجين من الاوضه قام إياد زنق زيزي في الحيطه اللي جنب الباب يعني هو شايف اي حد في المطبخ
ومطمن وأيده بتفعص بز زيزي وزوبره وقف اوي وخبط في كسها وقافش شفايفها بوس ومص وقله ادب خالص
وهي زاقته من غير كلام وضحكت وخرجت علي المطبخ وهو لسه في الاوضه مستني يهدى عشان مش هيعرف يخرج
كده ولسه بيقعد علي حرف السرير لقي دينا داخله الاوضه بتقولوا انت سايب الناس بره وقاعد هنا بتعمل اي
ولاحظت زوبره وضحكت وقالتلي وهي بتشاور علي زوبره هي ماله كده قام هجم عليها وزنقها في نفس الحيطه
وقالها مش قادر بقي ونزل بوس ساخن في شفايف دينا وهي تقولوا اتقل لما الناس تمشي مينفعش دلوقتي
وقاطعهم دخله عبير فجاه اللي لما شافت اياد زانق اختها دينا وعضيت علي شفايفها وقالتله يابا
ارحم نفسك شويه خلاص مش قادر تستني لما نمشي وانت يا منيلة تعالي عشان ننجز ونخلص ومشيت
وانا طلعت الصاله قعدت مع الناس وبعد شويه حمايا قام مشي عشان رايح مشوار وخد معاه سليم ومراته زيزي
وقاله رواح حماتك وانت مروح وكل الناس كانت مشيت وعبير لبست بعد شويه عشان نمشي وحماتي معنا
وسلمنا علي دينا وجوزها وحماتي بتسلم علي اياد وبتحضنه وزوبره خبط في بطنها عشان هو اطول منها
وضحكت وقالتله في ودنه يخربيتك كل ده براحه علي البت ومشينا وروحنا حماتي وخدت عبير وروحنا
احنا كمان البيت واتعشينا سوا مع بعض وطلعت اقعد عند ابويا شويه ولقيت عمي قاعد معه بيتكلموا
ولقيت ابويا مش عايزني اسمع بيقولوا اي وعملت أن طالع البلكونه ووقفت وراءه الباب انصنت عليهم
وعرفت أن ابويا بيشتكي لعمي أن علاقته الجنسية مع مراته بقيت بارده رغم أن امي مهلبيه خالص وجامده
وعمي اقتراح علي ابويا يجيب مراته بكره عند عمي ومرات عمي يقعدوا بتعشوا سوا والعيال هتكون مش موجوده
ومرات عمي هتروق الجو وابويا وافق وقال ماشي مش هخسر حاجه بردوا خليني اجرب حظي يمكن يحصل حاجه
ونزلت البيت جبت كاميرا خفيه صغيره وغاليه كانت معايا من بدرى يمكن احتاجها وحدتها وطلعت عند عمي البيت
وسلمت علي مرات عمي وهي دخلت تعملي شاي وانا حطيتها في اوضه الضيوف عشان علي طول ده
مكانهم المفضل وشربت الشاي ونزلت شقتي ولاقيت عبير بتقولي أنها رايحه لاختها الصبح وهتيجي اخر اليوم
وانا مصدقت عشان اركز مع عمي وابويا بمزاج وروقان ودخلت نمت علي طول وصحيت تاني يوم الصبح
كانت عبير نزلت عند اختها وانا فطرت وشربت قهوتي وسيجارتي وخدت دوش وابتديت افوق من النوم
وقولت افتح الكاميرا اللي في بيت عمي اشوف جوده الكاميرا وفتحت اللاب توب بتاعي وفتحت الصوره
لقيت واضحه جدا والصوت تمام واوضه الضيوف فاضيه ولقيت عمي دخل قعد جوه واسراء جابتله قهوه
ومرات عمي بتقولوا هتنزل تجيب طلبات وخدت منه معها ونزلت وبعد شويه اسراء دخلت علي عمي الاوضه
لابسه ترنج ضيق فشخ وقعدت جنبه ولعت سيجاره مش مصدق تشرب سجاير قدام ابوها عادى يعني
وبعد شويه عمي حط ايده علي ضهرها من تحت الترنج يحسس عليها وأيده اليمين بتدلك فخادها الملبن
وانا مصدوم عمي وبنته اسراء وهي نزلت علي الارض بين رجل عمي وطلعت زوبره من بنطلون البيجامه
ومسكته بايدها وحطيت شفايفها علي راس زوبره وقعدت تمص ونلحس فيه بشوق ولهفه وسرعت مص
وهو بيقفعص في بزها وبعد شويه جابهم علي وشها وشعرها واسراء قامت شكلها دخلت الحمام وهو لسه قاعد
وولع سيجاره واتصل بابويا وكان بياكد علي الميعاد اللي بينهم وبعد شويه طلعت مرات عمي وكان في أيدها
شنط وتقريبا فيهم هدوم وبرفانات ودخلت اوضه النوم وانا قفلت الكاميرا وقمت عملت كوبايه شاي ليا
وبحط ايدي علي بنطلوني لقيت نفسي جبتهم جوه البنطلون ومحسيتش بنفسي وقمت خدت دوش سريع
وغيرت هدومي وفتحت التلفزيون اتفرج شويه علي مسرح مصر 🖤 ومكنت ميت من الضحك طبعا
هي جايه هي اهييييه وبعد ساعتين قومت عملت اكله خفيفه كده واتغديت وحبست بكوبايه شاي عنب
ودخلت اوضه الضيوف وابتدت افتح اللاب توب بتاعي عشان اشوف هيحصل اي الليله دي شكلها لوز مقشر
وبعد نص ساعه كده لقيت ابويا وامي دخلوا بيت عمي ودخلوا اوضة الضيوف والاوضه كلها شموع
وجو رومانسي كده كان عاجبهم ومبهورين بيه ولقيت مرات عمي داخله وشايله اكل كان عباره عن
شويه لحمه مع كام كاس نبيت (wine) وقعدوا يتعشاوه وشغلوا فيلم علي فلاشه علي شاشه التلفزيون
كان فيلم الماني +18 كله بوس وسكس اوي وبعد شويه شربوا طقم شاي ومرات عمي خدت امي اوضه النوم
وابويا مش فاهم حاجه خالص وبعد نص ساعه امي ومرات عمي دخلوا عليهم لابسين فساتين قصيره فشخ ومفتوحه وبشعرهم وفل مكياج
وكعب عالي وشكلهم يهيج فشخ صراحه ومرات عمي قالت تعالوا نفرفش شويه بقي وشغلت اغاني شعبي
وشديت امي بالعافيه رقصوا مع بعض وقله ادب خالص وابويا وعمي مولعين علي النسوان وهيجانين
وبعد كده قعدوا يهزروا مع بعض وكان مبسوطين بالجو الجديد ده وبعد شويه مرات عمي شغلت اغنيه سلو
وقامت شديت ابويا من ايده ترقص معاه سلو وقالت لجوزها انت هتفضل قاعد قوم ارقص مع مرات اخوك يلا
وعمي قام رقص مع امي اللي كانت مكسوفه وهي نايمه في حضن عمي وبترقص وهو عمال يتغازل فيها
وفي جمالها وبقولها كلام جميل وشكلها مبسوطه وابتدا ييوسها وراءه ودنها براحه وأيده نزلت تحسس على
فخادها العريانه من وراءه وامي بصيت تشوف ابويا لقيته مش فاضي وعينه على بز مرات عمي الملبن
ونامت تاني في حضن عمي اللي شغال تفعيص وتقفيش في كل حته في جسمها وبقي ماسك شفايفها بوس ومص
وزوبره خبط في بطنها وبعد شويه قعدوا كلهم ومبسوطين فوق الخيال بسبب الجو الجديد ده طبعا
وعمي قاعد وجنبه ابويا وامي ومرات عمي راحت بعدت حجر جوزها ولافيت أيدها حوالين رقبته وايد عمي
علي فخاد مراته وماسكين شفايف بعض بوس ومص ولحس وفشخ وعض ونفس الوقت جان لقطه سكس
في الفيلم وابويا بص لامي وضحك ومسك شفايفها بوس ومص وعمال يحسس علي لحم جسمها
وبعد شويه مراتي عمي قومتهم قعدوا علي كنبه كبيره مريحه لقيت قاعده في النص جنب امي
ووراءه امي عمي وابويا وراءه مرات عمي اللي كانت ماسكه شفايف امي تقطيع وبوس ومص وعض
في بعض وعمي حط ايده علي لحم دراع امي يحسس عليه وببوس في رقبتها وبيضحك لابويا
وابويا فجاه لاقي نفسه في امر واقع أنه تبادل زوجات مع اخوه ولازم يكمل وحط ايده علي بز فدوي المهلبيه
وببوس فيها في كل حته زي المجنون تحس أنه واخدها نص ساعه ايجار وفدوى سابت امي ولفيت لابويا
قفشت شفايفه بوس ومص وطلعت زوبره اللي بقي بين أيدها وهي بتفرك فيه وتدعكه ونزلت علي ركبتها
وقلعته هدومه وقعدت تمصله شويه وقامت قلعت هدومها وطلعت قعدت علي زوبره وشفايفها علي شفايفه
وعمي منيم امي علي الارض وفاتحه رجليها ورافعه الفستان شويه وعمي جاب الاندر بتاعها علي جنب بايده
وخرج زوبره من سوسته البنطلون ودخله كله علي الناشف بغباء والاوضه بقيت ملحمه نيك وفشخ
وكلهم بيتوجعوا وموحوحين ومولعين علي بعض وانا بتفرج عليهم وقلعت ملط وبلعب في زوبرى علي المناظر دي
وبعد نص ساعه نيك عمي مسك امي من شعرها وشدها وقعد جنب ابويا علي الكنبه وهي علي الارض جنب مرات عمي
ماسكين ازبار ابويا وعمي بيحلبوها لغايه ما اللبن اتنطر عليهم وشكلهم شراميط اوي والحريم دخلوا الحمام
عمي :_ اي رايك بقي يا عم في الجو كنت مبسوط صح
ابويا :_ صراحه مبسوط بس مش مصدق إن مراتي كانت في حضنك ومراتك في حضني
عمي :_ بس حصل وفكره مجنونه بس جميله جدا وكلنا مبسوطين بالتبادل بس مراتك مهلبيه خالص
وضحكوا والحريم كان ا طلعوا ونضفوا نفسهم ولبسوا هدومهم وابويا خد امي ونزلوا بيتهم وعمي قفل
نور الاوضه وخد مراتي يكمل في اوضه النوم كنت أنا جبت مرتين وغرقت الارض لبن كتير من الهيجان
وقمت نضفت الأرض وخدت دوش وطلبت اكل دليفري وكلت وشربت عصير اعوض اللبن اللي راح
ولسه هنام لقيت عبير اتصلت بيا تقولي أنها بايته عند امها ووافقت ونمت سعيد بالاحداث دي جدا
وصحيت تاني يوم الصبح خدت دوش ولبست وكنت رايح مشوار ولسه بفتح الباب لقيت ملك اختي
كانت ليه هترن عليا تسلم عليا وكانت لسه جايه من الكوافير ولابسه بنطلون قماش اسود ضيق فشخ وصندل كعب عالي وسكسي خالص
وبوكليت نبيتي وشكلها يجنن ولسه بتسلم عليا كنت شديتها علي جوه وقفلت الباب علينا بالتربس
وخدتها اوضه النوم رميتها علي السرير ونطيت عليها وهي بتضحك ومبسوطه وبتقولي تعالي يا قلب اختك
ورفعت رجليها الشمال علي كتفي وقالتلي قلعنا الصندل بطريقه افلام سكس كده وقلعتها الصندل
ومسكت رجليها حته حته مص فيها ولحس وقلعتها الصندل اللي في رجلها التانيه وعمال الحس وامص رجليها
وهي حاسه انها ملكه اوي وقلعتها البنطلون ومكنتش لابسه اندر الشرموطه وقالتلي أنها كانت في الكوافير
عملت شعرها وصاحب الكوافير خد حقه من لحم اختي خدها الدور التاني قعد ينكها ساعتين وخد
الاندر ذكري لأختي سمعت كده هيجت اوي وقلعتها نيمتها علي بطنها وخرجت زوبره وحطيته كله دفعه واحده
في طيزها بغباء وكانت بتموت وطيزها بتتقطع مني وبعد شويه صغننه جبت كميه لبن كتيره اوي في طيزها
وكانت نيكه سريعه وحلوه ولبست وطلعت وانا لبست ونزلت روحت مشوار وخلصته وروحت عند حماتي
عشان اجيب عبير من عندها ولما وصلت كانت المفاجأة……….