رواية ويفيد بآي الندم الفصل الثامن 8 بقلم حنين هاني - The Last Line
روايات

رواية ويفيد بآي الندم الفصل الثامن 8 بقلم حنين هاني

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

رواية ويفيد بآي الندم الفصل الثامن 8 بقلم حنين هاني

 

 

البارت الثامن

 

بارت8
كيان. انا اسفه جدا اني ازعجتك
شاهنده. اخص عليكي يعلم ربنا من ساعت ماشوفتك وانتي دخلتي قلبي
كيان. تسلمي ياطنط انا لازم انشي وقامت وقفت
شاهنده. طب هتروحي علي فين ياحبيبتي وانتي متعرفيش حد هنا ولا تعرفي حاجه
كيان. هتصرف ياطنط عن اذنك وخرجت وخدت شنطتها وسلمت علي الكل وخرجت كان نفس الوقت نزل سليم ورايح الشغل لقاها وفضولو اخدو يعرف هي رايحه فين طلعت كيان ومش عارفه تعمل اي ولا تروح فين ولا هي اصلا فين كان في بنت في الشارع وقفتها وسالتها علي مكان فندق او اسم المكان اي وشرحتلها ووقفت تاكسي وراحت علي اقرب فندق وخدت شنطتها ونزلت هو شافها ومشي وهو بيفكر في حكايتها
كيان. لو سمحت ممكن اعرف سعر الليله
الموظف. تحت امر حضرتك يافندم عندنا كذا اوبشن العادي والمتوسط و Vip تحبي تحجزي انهي
كيان. ممكن اعرف سعر الوسط
الموظف. الله ب500جنيه يافندم

 

 

وقفت كيان للحظه ووبعدين ردت عليه. تمام عاوزه احجز اوضه
الموظف. الاقامه قد اي حضرتك
كيان. بصراحه لسه مش عارفه
الموظف. تمام يافندم محتاجين البطاقه عشان ناخد بياناتك
وحجزت وطلعت الاوضه واستسلمت للنوم
******
كارما. هو انتا خارج
زين. اه ورايا شغل
كارما. انتا شغال اي
زين. وكيل نيابه
كارما. لا ياشيخ متهزرش
زين. ههزر معاكي ليه والله وكيل نيابه مالك مستغربه ليه
كارما. ها لا ابدا
زين. قولي قولي
كارما. اصلك يعني بدون زعل
زين. بهزر بضحك والدنيا مرحه ومش شخصيتي صعبه
كارما. اي ده انتا عرفت اني
زين. بصي ياكارما انا ديما بحب افصل مابين شغلي واهلي وديما بردو بحب اني اعيش حياتي فاهمه
كارما. اقولك علي حاجه انا مستغربه نفسى اوي
زين. اشمعنا
كارما. انا اتقبلتك بسهولة وبقيت اتكلم معاك وده مش من طبيعتي احنا متجوزين بقالنا كام شويه بس حاسه اني اتغيرت عن الاول في حاجات مكنتش بحس بيها ومكنتش متهميه بس انتا الحاجات دي خلتني اشوفها مهمه
زين. اي خدمه ولسه انا عارف انك هتقعي في حبي اصلا
كارما. وجايب الثقه دي كلها منين
زين. عشان انا بحبك وهخليكي تحبيني. باي ياكرملتي وباسها من خدها وخرج تحت صدمتها بيحبها وبوسه مره واحده
********
حمدي. اوعا تفكر تخشلي البيت وهي. مش معاك
كريم. انا بعمل كل حاجه يابويا بدور في كل مكان ومش ليها اثر نزلت الغردقه كلها ومفيش اثر سالت في امريكا مرحتش هناك ولا سافرت
حمدي. ميخصنيش كل ده مشوفتش حالت اهلها عامله ازاي امها لاحول ولاقوة الابالله وابوها الي الدمعه في عينه متحجره اثرو تبقا ولا ابني ولا اعرفك ان مرجعتش كيان يلا اخرج بره
حسنات. طب سيبو يرتاح ياحمدي الواد هلكان
حمدي. اخرسي يامره وخشي واتقي شري ياله والله هخرجك انتي كمان انتي ودلعك الماسخ وتف عليهم ودخل ونزل كريم ركب العربيه وطار بيها
حسنات. اللهي ماتوعا تلاقيها يابن بطني لكش تولع ودخلت. بيتها
**********
حمزه. يابني بقولك تعالي نروح نسهر هنبسط اوي
عمار. لا ياجماعه ان اه بحب اخرج وارمي الدنيا ولا ضهري بس لا مش هروح Nightclub
رضا. ياعم تعالي بس جري ده في هناك رقاصه اوفففف صاروخ

 

 

عمار. لا يلا انا همشي عشان ورايا مشوار
حمزه. طيب حاسب طيب
عمار. لا حاسبو انتو هو انا كل مره هحاسب ولا اي وسابهم ومشيو
رضا. فلت ابن ال اي
حمزه. والله ياعمار ماهحلك غير لما البسك القضيه
رضا. خد بالك عشان هو ذكي اوي
حمزه. ايوه ذكي بس علي مين مش هسيبو لغير ماوديه في داهيه يلا حاسب ويلا بينا
************
يوم بيجر يوم والحال بيتدهور مبقتش عارفه تعمل اي شهر عدا وهي لسه زي ماهي حالتها بقت ديما في النازل بتنزل كل يوم من الصبح لغايت بليل عشان تدور علي شغل اوي شقه ايجار كويس فاهي في المده دي صرفت اكتر من20الف جنيه ومبقتش عارفه تعمل اي
سليم الي ديما بيراقبها ومش عارف هو ليه بيعمل كده بس حاجه جواه بتقولو ساعدها هي مش وحشه
كارما وزين قربو من بعض وديما بيحسسها انها مش ناقصها اي حاجه
عمار اصحابو فضلو يحاولو معاه لغايت ماراح معاهم وغصبو عليه لغايت مابقي يشرب ويرجع كل يوم سكران
حوريه صعبان عليها حال ابوها وامها بس غصبن عنها تخبي عليهم وديما بتحاول تواسيهم وبتواسي اختها
زينب وياسين الي ديما بيناقرو في بعض وهي هتفرقع منو لانو عارف انها بتحبو وهو بيحبها بس هو مش راضي يعترف بكده
********
في القصر
شوقي. النهارده بقا عيد ميلاد رغد وانتو عارفين كده كويس هنعملها مفجاه كده علي الضيق
ياسين. يعجبني فيك انك ذكرتك فل الفل
شوقي. طبعا ده انا لسه شباب
زينب. طبعا والي يقول كده يبقا مبيفهمش
ياسين. اي ده
زينب. اي
ياسين. اي القرف ده انتي راحه الشغل كده
زينب. قرف؟ بقا انا لبسي قرف
ياسين. وزي الزفت كان
زين. وانتا. دخلك اي
ياسين. بنتي عمي ومرضاش تخرج بالقرف ده
زينب بستفزاز. اولا ملكش حكم عليا ثانيا عجبني حته استنا نسال عمار الي دخل
عمار. صباح الخير كان مصدع بس حاول يدراي كده عشان محدش يشك فيه
زينب. بذمتك ياعمار انا شكلي وحش
عمار. لفي بروته كده
لفت زينب. اهو
عمار. في منتهي الخرا وراح اعد
زينب. بتهزر
عمار. طبعا يازوزو بس في ناس كان نفسها تمسع كده وبعدين ده انتي الحلويات كلها وبعتلها بوسه علي الهوي
زينب. قلبي قلبي وبصت لياسين بستفزاز واعدت وفطرو ونزل سليم سلم عليهم ونزل علي طول
*******
سليم. خرجت بدري كده
اسلام. ايوه ياسليم خرجت وراحت****** وبعدين ******

 

 

سليم. هي خارجه من الساعه كام
اسلام. سته
سليم. ماشي خليك وراها واي جديد كلمني وقفل
وبعدين معاكي انا مش عارف اخرتها معاكي اي ووصل شغلو واعد وشغال وحد خبط ودخل
سليم من وهو شغال. خير
لمار. وحشني اوي ياسليم
سليم. جايه عاوزه اي يالمار
لمار. بقولك وحشتني اوي ياسليم
سليم. وانتي موحشتنيش حاجه تاني
لمار. ياسليم مخلاص بقا قولتلك انا غلطت ومش هكرر الموضوع تاني تعالي نرجع بقا انتا وحشتني اوي
سليم. نرجع بالسهولة دي انتي انسانه مستهتره وانا لايمكن ارجعلك مهما كلفني الامر
*****
تعبت من الف دموعها في عينها مش عارفه تعمل اي
يارب يارب انا عارفه ان ده عقاب بس يارب يسرها ولا تعسرها انا خلاص تعبت من اللف يارب وقامت والدموع في عينها وبتدعي الطريق مخدتش بالها من العربيه الي جايه عكس وهوب خبطتها
*****
سليم. اي ياسلام
اسلام. الحق ياسليم الدكتوره عربيه خبطتها
سليم. بتقول اي وخد حاجاتو وساب لمار في المكتب ومعربهاش ونزل
سليم. طيب طيب خدها علي المستشفى بسرعه وانا جاي مسافة الطريق
……..
يتبع

 

 

 

0 0 votes
Article Rating
____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

Subscribe
نبّهني عن
guest

0 تعليقات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x