روايات

رواية وقعت في حب طفلتي الفصل الثالث 3 بقلم رحمة أحمد

رواية وقعت في حب طفلتي الفصل الثالث 3 بقلم رحمة أحمد

 

البارت الثالث

 

البارت التالت
ف صباح اليوم التالي صحيت رحمه وادت فروضها ونزلت وهي ف. طريقها لحظه عربيه تمشي وراها وفي غمضه عين كان رجال يزن وياسين يكممو فمها بالمخدر وشالوها وفي طريقهم للمخرن
في مكان اخر في الشركه ف مكتب يزن
يزن وهو يركز ف ملفها( ياه هو في كدا اي البرائه دي بس دي حقيقه بقا ولا وش مزيف عشان توصل لحاجه مهما كلهم كدا)
يقاطعه ياسين ويهو يفتح الباب
يزن اي يابني احنا عاملين الباب لي
ياسين بغباء???? عشان يتخبط عليه
يزن يربي علي الغباء وانت بتعمل اي
ياسين???? بخش علي طول
يزن مش هنخلص احنا المهم كنت جاي لي
ياسين جبت البنت الاخيره
يزن ????عايزك تخلي الرجاله يروقو عليهم بس زي مانت عارف ف الاماكن اللي مش محتاجنها
ياسين ????طبعا هو دي حاجه تتنسي
*********
في المخرن يخم عليه الظلام من كل مكان
رحمه وهي تفوق اي دا هو انا فين
بنت اخري بعياط انتي معانا ف المخرن
رحمه مخزن اي هو هيحصل اي
بنت اخري احنا منعرفش حاجه كل شويه حد يجي يضرب فينا شويه ويمشي ومش بيجبو اكل ولا مياه حتي تقول هذا وهي تنهار
رحمه انهارت يارب يارب اقف معايا يارب ( رحمه شخصيه رقيقه وخوافه بزياده ولما بتخاف بيغم عليها) فضلت تعيط
يدخل رجل ويقيد الانوار ومعه كرباج
رحمه اول لما شافته اتخض وفضلت تعيط اكتر وشافت حواليها بنات كتير اكبر واصغر منها
البنات فضلو يصرخو وهو يقرب منهم وابتدي فيهم الضرب بس ف اماكن معينه ( علي رجلها وف وشهم علي ضهرهم بعيد عن بطنهم نهائي) ورحمه معاهم وشغال يدور الضرب فيهم
رحمه اغم عليها من كتر تلشرب ويجسدهم ينزف
*******
يزن متيجي نروح الكافيه نتغدا وبعدين نروح المخزن
ياسين يريت يلا عشان جعان اوي
يزن علي طول انت جعان
ياسين هتزلنا ولا اي يلا
وفي الكافيه سيلا عماله ترن علي رحمه والفون مقفول
سيلا يربي روحتي فين يارحمه كل دا
المدير لسيلا هي رحمه لسا مجتش
سيلا لا يفندم وفونها مقفول انا قلقانه عليهم اويي
المدير ربنا يجيب العواقب سليمه
يدخل يزن وياسين الكافيه وهو يبحث عنها بعينيه ولم يراها
ياتي النادل وياخد الطلبات
يزن وهو ينتظرها تاتي لكنها لا تاتي يزن في عقله( هي مجتش لي وانا مالي ان شاله مجت انا مالي كلهم خاينين متفكرش كتير يوووه بقااا)
ياسين الاااه متاكل يابني
يزن مليش نفس كل يلا عشان مصدع وشكلي مش هنروح المخزن انهارده الصبح نبقي نروح
ياسين خلاص ماشي
***********
سيلا لما الوقت اتاخر ورحمه موصلتش
سيلا تدخل للمدير
بقول لحضرتك انا هروح البيت لرحمه عشان قلقانه عليها
المدير ماشي ياسيلا روحي وابقي طمنيني عليها (المدير بيعتبرهم ولاده لانه لا ينجب)
سيلا توصل بيت رحمه وتخبط علي والده رحمه
ام رحمه حاضر حاضر
سيلا ازيك ياطنط عامله اي
ام رحمه الحمد لله ياحبيبتي انتي عامله اي امال جايه بدري من الشغل لي وفين رحمه
سيلا انا كنت جايه اسالك عليها اصلها مجتش الشغل
ام رحمه بخضه نعم ازاي يابنتي دي نزلت من الصبح عشان تروح الشغل
سيلا ازاي ياطنط دي مجتش وتلفونها مقفول
ام رحمه ينهار اسود البت راحت فين دي مش بتروح ف حته غير الشغل او معاكي
سيلا ربنا يستر ياطنط ان شاء الله هنلاقيها وتيجي
ام رحمه بعياط يارب مليش غيرها يارب
*************
يدخل يزن الفيلا وهو سرحان وعمال يفكر ف رحمه وبرائتها وصورتها اللي ف الملف مش راضيه تطلع من دماغو
يدخل لوالده
نور الدين اي يابني عامل اي
يزن كويس يابابا
نور الدين مش باين عليك خالص يابني مالك
يزن مش عارف يابابا والله
نور الدين اي بتحب
يزن بحب يااااه هو في حد يتحب مكلهم خاينين يابابا
نور الدين لا يابني مش الكل في بنات محترمه
يزن عمري ماهصدق يابابا عمرري
نور الدين يابني صدقني في وفي ربنا يريح قلبك يارب
يزن ان شاء الله عاوز اناام عشان ورايا حاجات كتير بكره
نور الدين المخرن بردو والشغل المشبوهه دا
يزن يابابا انت عارف انو شغلي
نور الدين يابني بلاش وطلع جابر من دماغك ربنا يسامحهم
يزن ربنا بقا مش انا دا انا هوري
نور الدين وهو عارف انو يزن عنيد و ربنا يهديك ويريح قلبك يارب يابني وتلاقي اللي تنسيك كل دا
يزن بتحلم تصبح علي خير يابابا
نور الدين وانت من اهله ياحبيبي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى