روايات

رواية وردة وياسمين الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

رواية وردة وياسمين الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الأول

 

ب اعرفكم بنفسي انا جميل 23 سنه عايش مع ماما ورده واخويا جلال ومراته ياسمين قصتي بتبدا لما جه لاخويا شغل في دوله عربيه وسافر بعد فرحه ب اربع شهور وفي يوم راجع من الجامعه ومعدي من قدام شقته لقيت صوت ياسمين في اوضه نومها بتتوجع وبتقول لا متف.فلش خليك معايا لحد ما ارتاح وبعدها فضلت تعي ياسمين عندها .25 سنه قصي.ره وبيضه ووشها بيبي فيس وعيونها زرقه ملفته لا.ي حد واي حد يتمناها طلعت الش.قه بعد ما سمعت عياطها وازاي هوا مش مكف.يها حتي وهوا بر.ه وعدت قدام الاب توب بتاعي وانا بفكر فيها كنت هايج خا.لص لدرجه اني عاوز انيك اي واحده وخلاص وبتفرج علي سكس لحد ما طلعت زبي وبدا العب فيه كان واقف خالص طخ.ين وطويل واسمر شويه لحد ما الباب اتفتح عليا وانا بلعب في بتاعي اللي دخلته في البنطلون علطول ولقي.تها ما.ما بتقولي وهي مرتبكه ووشها احمر من الكسوف وتقريبا شافتني الغدا جاهز وقفلت الباب وراها وانا دار.يت بتاعي في البنطلون وطلعت قعد.ت علي السفره لحد ما ياسمين جات هيا كمان وكان شكلها مرهقه خالص وباين عليها العياط ما.ما قالتلها مالك كدا يا ياسمين قالتلها تعبانه بس شو.يه يا ماما قعدنا اكلنا وماما قالت لياسمين .هاجي. ابات معاكي .النهارده في شقتك وانا اتبسطت علشان هاخد راحتي وفعلا بقيت قاعد عريان ملط وبكلم بنات فيديو بس مفيش حاجه عاجباني خالص فضلت اقلب في البرنا.مج لحد ما لقيت واحده كانت لابسه قميص النوم وجسمها اس.مر كنت هغير بس لفت نظري انها ست كبيره قولتلها ايه دا يا حاجه يا بطل وانا باضحك قالتلي
‌دا انت اللي بط.ل هوا زبك دا حقيقي قولتلها لا كارتون وفضلنا نضحك وهيا في الاخر اتحالت عليا انزلهم قدامها باي شرط اشرطه عليها بس انا نفذت من غير حاجه واخدت رقمها بس ولما نزلت كانت مزهوله من زبي وتقولي ياااه نفسي فيه اوي واقولك حاجه لو اي واحده في الدنيا شافته هتتمني تنام معاك قالتها وقفلت وانا بفكر امتي زبي هيد.خل في كس ونمت وانا بفكر وانا مش واخد بالي خالص اني قالع لقيت الباب بيخبك وانا نايم وافتكرت قبل ما افتح عيني اني قالع ومفتح عيني اشوف مين بيخبط ولقيتها ماما وحاطه ايدها علي بقها وهيا فاتحه البا.ب وانا مش عاوز ابين اني صحيت كانت بتبص بس مش عارف احدد ملامحها مبسوطه ولا ايه قفلت الباب وانا فضلت مستني كتير لحد ما مليت ولبست هدومي وطلعت كانت ماما مش علي بعضها خالص وبتبصلي نظرات غريبه لحد ما قالتلي نادي لياسمين من تحت ناكلو نزلت وبخبط لقي.يت الباب مفتوح ولما بصيت لقيت السرير غرقان وهيا نايمه قفلت الباب وناديت قالتلي جايه وراك وانا بتاعي هي.قطع البنطلون وبقول لنفسي ادخل ريحها ومش عارف اطلع من دماغي جسممها اللي كان احمر كان حد مخربشها وكسها اللي كان احمر ومليان مايه عليه وشعرها المفرود حواليها لحد ما طلعت قعدت علي السفره وانا مش مركز لحد ما لقيتها داخله علينا واكلت بسرعه ودخلت اوضتي وقفلت الباب ورنيت علي الست اللي كانت علي البرنامج بس هيا كانت بارده خالص وبتحقق معايا هايج ليه شوفت ايه وانا الصراحه حكيتلها كل حاجه بالتفصيل وهيا كان ردها مفاجي ان امي تشتهي زبي وان امي ومرات اخويا بييحو بعض علي السرير ولو روح.ت شوفتهم وهما نايمين هتلاقيهم بيلعبو في بعض وانا قفلت بعد ما سمعت كلامها ده وكنت هايخ خالص وبقول اكيد لا مفيش الكلام ده وطلعت الصاله لقيت مفيش حد اتسحبت ونزلت شقه اخويا وسمعت صوت ضحك عر.فت انهم جوا وكانو سايبين الباب مفتوح دخل.ت الصاله عندهم سمعت صوت اهاات من اوضه النوم هيجتني خالص وببص من الباب اااي كان موارب لقيت امي قدام ياسمين نايمين علي جنبهم وياسمين مدخله ايدها من وراا بين فخاد ماما ووتدعك في كسها وماما بتتلوي في ايدها كان جسمهم قدامي بيتوهج من البياض وجسمهم الرفيع لازق في بعضه وانا زبي واقف هموت وادخل عل.يهم بس خايف لحدد ما ل.قيت ماما بتقفل رجليها وبتضم ركبها جامد وبتصرخ وهيا بتقول اااه احح ااه يا بنت دخلي صوابعك اكتر ااه ومره وااحده لقيتها بتنطر لبنها جادمد الي كان بيغرق السرير وهيا بت.هدي كل مادي بس صوو.تها كان بيعلي اكتر اااه اااه ريحتيني ااه وياسمين اللي قالتلها مش عارفه هوا كبير قد ايه يخليكي تهيجي كدا يا حماتي اللي كان قصدها علي بتاعي وبدات توصفهولها وهيا ف.ي حضنها وياسمين تلعب في كسها وماما بتقولها طويل ا.ي مع ادنه كان نايم وااسمر وانناا بحب الزب الا.سمر وراسه طخينه قالتلها وهيابتف.ش في صدر ماما نفسي ااشوفه اوي يا حمااتي وما.ما الي بدات تلعبلها في كسها قالتلها عيوني يا حبيبتي لما ينام نروح نشوفه انا كماان نفسي اشوفه وامسكه بادي وفضلو يلعبو في حسمم بعض لحد ما قالتلها متتيجي نطلع ممكن يكون ناايم وولو صاحي نشوفه في بنطلونه ونتمتع مع بعض بمنظره وانا طلعت جري لبست شورت ليكرا من غير بوكسر كان مبيينن زبي خاالص لحد ما لقتهم في الصله وانا طلعتلهم وهما بيتفرجو علي التليفزيون وبقيت اتحرك قدامهم وهما بيبصو لبعض وهما مزهولين

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية مزرعة الغضب - روز وعاصي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نرمين قدري

 

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها وتشوف الروايات الجديدة وتطلبها

انضم لينا على الفيس بوك (من هنا)

و

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *