روايات كاملة

رواية معشوقتي الصغيرة – جميع الفصول في مكان واحد | بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيرة – جميع الفصول في مكان واحد | بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيرة هي رواية من روايات الكاتبة المميزة (ملكة زماني) وهي رواية من الروايات الرائجة جدًا في الفترة الأخيرة، والتي يُمكن أن نعتبرها واحدة من أقوى روايات الفترة الحالية، ونوفرها لكم اليوم للقراءة كاملة في صفحة واحدة حصريًا على موقع The Last Line

رواية معشوقتي الصغيرة – جميع الفصول في مكان واحد | بقلم ملكة زماني
رواية معشوقتي الصغيرة – جميع الفصول في مكان واحد | بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الأول

حضرت المقدم معتز الاواء ايمن عوز حضرتك
معتز بشموخ روح انت وانا جاي
العسكري تمام يا فندم
(المقدم معتز الانصاري 30سنه الطبع شديد لكن خارج الشغل غير كده خالص)
الباب خبط
ايمن اتفضل
معتز تحت امرك يافندم
ايمن عوزك أنت والفريق بتاعك في مامؤريه بس عوزك تمسك نفسك عشان مفيش حاجه تبوظ
معتز مامؤريه فين ولي
ايمن عوزين نوقع سليم الجبالي
معتز بصدمه سليم الجبالي وفين وازاي وكمل بغل أنا بقالي 3 سنين بدور عليه ورحمت منه منا سيبه
ايمن اهدى يامعتز اهو جه الوقت الي كنت مستنيه متخليش الانتقام يبوظ كل حاجه
معتز بهدوء تحت امرك هنبدا امتا
ايمن ده الملف في كل حاجه
معتز تمام يافندم وخد الملف ومشي
بابا يابابا
الاب اي كل الدوشه دي
لمار بضحك اعيش واعمل دوشه
الاب بحب ربنا يخليكي ليا ياقلبي
لمار خديت خياره يلا سلام ورايا شغل كتير
في مكان تاني
معتز جاهز
مراد اكيد ياكبير (الرائد مراد الجارحي صاحب معتز واقرب واحد ليه)
معتز حد يلحقني جت الممرضين جري خير ياستاذ اي الدوشه دي
معتز صحبي العربية خبطيته
لمار جت على الصوت اهدى يافندم انت هنا في مستشفى مش في الشارع
معتز بخبث شوفي صحبي لو سمحتي
لمار تمام اتفضل انت برا
بعد شويه لمار صحبك كويس هما بس شويه كدمات بسيطه معتز شكرا جدا يادكتوره هو حضرتك اسمك ايه
لمار اسمي لمار بعد اذنك
(لمار سليم الجبالي 27سنه دكتوره والمستشفى بتعتها)
هنعرف مع الاحداث معتز عايز ايه منها
معتز دخل عند مراد معتز قوم انتا هتصدق نفسك
مراد بعياط مزيف اه ياني دانت ايدك حديد حرام عليك مفيش حته في وشي سليمه
معتز بضحك الله انا تقمست الدور فجت قويه شويه وبعدين متجمد ياض كده
وبعدين كمل بغل كده اول خطوه عديت تمام
معتز يلا نمشي
بليل على طريق وهي لمار ماشية طلع عليها ناس
لمار بخوف انتم مين واحد انزلي ياحلوه
لمار بصويت حد يلحقني
معتز من بعيد كده تمام اوي راح على الرجاله سبها ياض منك ليه وانت تبق مين بقا يحلتها
معتز هتعرف انا ابق مين وراح مطلع المسدس معاك المقدم معتز الانصاري
الرجاله هربوا بخوف
لمار بخوف الف شكر بجد
لمار ثانيه واحده هو مش انت الي كنت في المستشفي الصبح
معتز آه أنا
لمار انت ظابط بجد ولا كده وكده
معتز بغيظ لأ كده و كده حته المسدس ده بتاع العيد حته شوفي وقرب المسدس منها
لمار بخوف لا شكرا مش عاوزه اشوف شكرا مره تانيه ومشيت
معتز في نفسه حلوه البت دي خساره الي هيحصل فيها وبعدين كمل بحزن ومنه حرام الي حصلها كمل بحزن أنا لازم اجيب حقق باي تمن
يتبع…

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثاني

معتز دخل البيت عامله ايه ياست الكل
صفاء الام الحمدلله ياحبيبي اتاخرت كده لي
معتز معلش ياامي كان ورايا شغل كتير اومال فين محمد صفاء مش هنا برا مع أصحابه
معتز هز راسه أنا هطلع ارتاح شويه
صفاء مش هتاكل ياحبيبي
معتز بتعب مليش نفس بعد اذنك وباس دمغها ومشي
صفاء بحزن ربنا يريح قلبك ويرحمك يامنه يابنتي
لمار دخلت البيت بابا يابابا
الاب بتوتر خير يابنتي في حاجه
لمار بستغراب من توتر ابوها مفيش مالك اتوترت كده لي؟ الاب مفيش حاجه هو انتي انهارده قبلتي معتز الانصاري
لمار بستغراب آه لي ده كان في شويه شباب وهو لحقني منهم
الاب بشك تمام انتي دلوقتي كويسه
لمار آه بس كنت بتسأل ليه وعرفت ازاي
الاب بتوتر عادي صقر شافك وقفه معاه وقلي
لمار بضيق تاني يابابا
الاب من خوفي عليكي ياحبيبتي
لمار خايف من ايه
الاب مفيش حاجه يلا تصبحي على خير وسبها ومشي
لمار مخبي عني اي بس يابابا
معتز نايم علي السرير بيفكر في لمار
معتز البت حلوه وكمان مثقفه لو كنا اتقبلنا في ظروف احسن من كده مكنتش سبتك
مراد عامله ايه ياقلبي وحشاني اووي
حور انا تمام ياحبيبي
مراد بمشاكسه هانت وتكوني في بيتي وفوقتها مش هرحمك حور بكسوف بس بقا
مراد بضحك لسه بتكسفي مني ده حته عيبه في حقي
حور بكسوف طب يلا تصبح على خير
مراد بحب وانتي من اهل الخير
تاني يوم
لمار صباح الخير علي احسن اب في الدنيا
الاب صباح الورد ياحبيبت بابا يلا عشان تفطري
لمار معلش انا اسفه والله بس ورايا شغل كتير يلا سلام الاب لمار ملكيش دعوه ب معتز الانصاري
لمار بشك تمام
معتز واقف مستنيها برا البيت
لمار خرجت وركبت العربية
معتز مش ورها معتز خبط فيها من ورا
لمار انت متخلف
معتز انا اسف جدا
لمار بشك انت تاني انت عايز مني ايه!
معتز وانا اعوذ من وحده زيك اي
لمار بغضب متحترم نفسك يجدع انت
معتز بستفزاز انا مش هضيع وقتي معاكي وجاي يمشي
لمار اي الي بينك وبين بابا
معتز وقف بصدمه وانتي يبق ابوكي مين انشاء الله عشاان يكون بنا حاجه
لمار قربت منه ابويا يبق سليم الجبالي هتعمل نفسك عبيط علي اساس انك مش ماشي ورايا من امبارح
معتز بغل احسلك ابعدي انتي عن الموضوع ده
لمار انت الي دخلتني فيه يبق لازم اعرف اي البينك وبين بابا معتز ابقي اسالي ابوكي وهو يقولك وسبها ومشي
لمار اكيد هعرف
معتز دخل المكتب وهو بيكسر كل حاجه
مراد في اي يامعتز اهدى
معتز بغضب طلعت نصحه وعرفت اني برقبها
مراد ازاي
معتز مش عارف
مراد طب هنعمل ايه دلوقتي
معتز طلما العب علي المكشوف يبق انا هعرفهم يعني ايه لعب
يتبع…..

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثالث

لمار دخلت المستشفى واحد دكتوره لمار ممكن اتكلم معاكي شويه
لمار بضيق اتفضل يادكتور وائل خير
وائل عملتي ايه في الموضوع الي قولتلك عليه
لمار بص يدكتور أنا قولت لحضرتك اني مش بفكر في الجواز دلوقتي
وائل بزعل يعني ايه
لمار يعني كل شي قسمه ونصيب وانت تستاهل حد كويس بعد اذنك
اللواء ايمن معتز انا مش عايز تهور
معتز بغضب مكتوم يافندم القضيه دي تخصني وانا الي هسلمك سليم الجبالي بايدي اعمل بق الي انا شايفه صح ايمن بغضب يعني ايه مفيش حد مالي عينك
معتز العفو يافندم
ايمن يامعتز أنت من اكفا الظباط العندي عشان كده انا مش عايز اخسرك
معتز ودي شهادة اعتز بيها يافندم ونشاء الله هكون عند حسن ظنك بعد اذنك
معتز خرج وغضب الدنيا كلها علي وشه
لمار طول اليوم بتلف علي المرضى
مراد الووو خير ياحور
حور بخوف الحقني يامراد
مراد قام منفوض انتي فين
حور انا في البيت وجوز امي عايز بتهجم عليا
مراد خرج جري
لمار خرجت من المستشفى وهي علي الطريق في عربيه وقفت قدمها
لمار انتم مين
معتز خرج بكل برود وحشتك صح
لمار بغضب ابعد عني وافتح الطريق لااما هوديك في ستين داهيه
معتز بضحك اهدى يابطه طاري مش معاكي مع ابوكي بس للأسف اتني الي هتدفعي التمن
لمار بخوف انت ناوي علي ايه
معتز شاور لواحد بمعني خدرها الشب ضرب لمار بضهر المسدس اغم عليها
معتز لحقه بخضه أنت متخلف انا قولتلك اضربها فين المخدر الشب بخوف أنا نسيته يافندم
معتز بغضب غور من وشي وحسابك معايا بعدين
وشال لمار وركبها العربيه
مراد وصل علي بيت حور وطلع جري كسر الباب اتلقي جوز امها فتح الباب وبيحاول يتهجم عليها
مراد مسكه بغضب ونزل فيه ضرب لغايه لما اغم عليه راح عند حور انتي كويسه
حور بتتنفض من الخوف أنا أنا كنت خايفه اووي
مراد شلها بخوف عليها اهدى ياقلبي انتي كويسه وركبها العربيه
معتز دخل لمار اوضه في قلب كوخ وبصلها بشر
يتبع….

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الرابع

معتز قرب من لمار ومسك اديها وبصم علي الورقه
وقرب شم ريحتها بستمتاع
معتز بحزن ابوكي هو الي اجبرني علي كده
وكمل بغل هوه مرحمهاش بس انا مش هطلع وسخ زيه أنا مش عايز منك حاجه انا بس عايز رقبت ابوكي
لمار بتفوق آه يراسي أنا اول ماشافت معتز قامت اتنفضيت انا فين انت عملت فيا ايه
معتز ببرود ولا حاجه اتجوزتك بس
لمار بصدمه اي انت مجنون صح
معتز ثواثو اغلط مش عايز انا دلوقتي جوزك
لمار ازاي اي الجنان ده
معتز مش دي بصمتك بلختم بتاعك
لمار بصدمه انت جبت الختم ازاي وازاي جبت بصمتي
معتز بغرور عيب لما تسألي المقدم معتز الانصاري ازاي وصل للحاجات دي
لمار الجواز ده باطل أنا هوديك في ستين داهيه
معتز اعملي الي انتي عايزاه الورق كله قانوني
لمار دموعها بتنزل بصدمه طب انا عملت ايه لكل ده
معتز صعب عليه حالت لمار بس تظاهر الجمود قدامك اسبوع وتكوني في بيتي
لمار طب وبابا اقوله ايه
معتز اتحول اعملي الي تعمليه ولا اقولوا أنا
لمار بسرعه لا انا الي هقوله حسبي الله ونعمه الوكيل فيك معتز قلبه وجعه جدا
لمار أنا عوزه امشي من هنا
معتز قرب منها بوقاحه متيجي نتمم جوازنا
لمار بخوف ابعد عني أنت سمعت ابعد وعماله تعيط
معتز بس بطلي زن يلا عشان تغوري وخدها ومشي
مراد اخد حور عنده الشقه وجبلها دكتور
مراد عامله ايه دلوقتي
حور بهدوء الحمدلله انا لازم امشي من هنا مينفعش أفضل قاعده هنا معاكش
مراد بحب أنا كلمت معتز هيجيب المأذون ويجي
حور هزت راسه بدموع
مراد حضنها اهدي ياحبيبتي محدش يقدر يقربلك وانتي معايا
معتز وصل لمار البيت
معتز متنسيش هو اسبوع بس
لمار بدموع حرام عليك بابا ممكن يروح فيها
معتز بغل في داهيه ده حلال فيه الموت
لمار بغضب اخرس انت انسان زبالة انا بكرهك ونزلت من العربيه
معتز الكلام وجع قلبه ونزل فيه زى السكاكين فاق علي رنت تلفونه
معتز الوو
مراد انت فين
معتز انا جاي اهو
مراد متنساش تجيب المأذون
معتز خلاص قرفتني بام المأذون انا عارف مستعجل على النكد ليه
مراد بضحك هو عشان أنت اتجوزت انهارده خلاص
معتز بغضب اقفل يالاه
مراد حاضر متزوقش
معتز ربنا يفرح قلبك يامراد علي الاقل واحد فينا يكون مبسوط
لمار دخلت البيت
ابوها كونتي فين
لمار نبق نتكلم الصبح عشان انا دلوقتي تعبانه
ابوها بغضب انتي طلبتي مخليش صقر يمشي وراكي وانا سمعت كلامك دلوقتي كنتي فين
لمار بدموع ياريتك كنت سبته ابوها
بقلق مالك ياحبيبتي
لمار مفيش انا دخله ارتاح شويه
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
معتز حضن مراد الف مبروك يا صاحبي
مراد الله يبارك فيك وسع بق عايز احضونها حضن كتب الكتاب
معتز بغيظ تصدق انا غلطان غورض
مراد راح على حور خدها ب الحضن ألف مبروك ياقلبي
حور بكسوف الله يبارك فيك
معتز والله البت خساره فيك بص الرقه
مراد بغيظ انا عايز اجازه شهر كده عشان انبسط برقه
معتز بستفزاز هما 10ايام وتنزل الشغل انا عارف اني قلبي طيب من غير ما تقول
مراد بصدمه 10ايام بس
معتز هز راسه آه يلا سلام واي يوم زيادة هتتحاسب عليه
معتز روح دخل الاوضه وفرد جسمه على السرير ياها اليوم كان متعب بجد
افتكر شكل لمار وهي بتعبط وعيونها الزرقا الي كل مره بتسحره
معتز في نفسه انا مش عارفه انا عوزك انتقام ولا حب عملتي فيا ايه وراح في النوم
بعد اسبوع بدون احدث
غير أن معتز كل يوم بيخوف لمار
معتز فضل مستني لمار قدام المستشفى لغايه لما خرجت معتز وقف قدمها يلا
لمار بصتله بعيونه الزرقاء المتعبه ووشها البهتان من قله الاكل بس لسه محتفظه بجملها
لمار بتعب انا لسه مقولتش لبابا
معتز مليش فيه انا اديتك مده
لمار بعياط مقدرتش اقوله حاجه
معتز يلا لمار بتعب انا أنا مش جهزا لسه مكملتش الكلمه واغم عليها
معتز بخوف لمارررر
يتبع….

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الخامس

معتز خدها في حضنه بخوف عليها
لمار ردي عليا عشان خاطري
معتز شلها بخوف ودخل بيها المستشفى
معتز عايز دكتوره بسرعه
جيه وائل عليه جري لمار ملها
معتز بص بترف عنيه أنا قولت دكتورة
جت دكتوره دخلها هنا وانا هبص عليها
معتز حطها علي السرير
الدكتوره لو سمحت اطلع برا
معتز خرج
وائل جيه عليه انت تبق مين
معتز بغرور أنا المقدم معتز الانصاري
وائل وتقرب اي الدكتوره لمار
معتز ابق جوزها
وائل بصدمه نعم جوزها طب ازاي وهي رفضتني وقلتلي مش بتفكر في الجواز
معتز اديق من فكره ان هو بيبص لمار نظره حب
معتز واديك عرفت أنها اتجوزت وقرب منه واتكلم بفحيح المحك بس قريب منها
الدكتوره خرجت
معتز راح عليها لمار عامله ايه دلوقتي
الدكتوره عندها هبوط حاد من قلت الاكل وشكلها عيشه في ضغط نفسي
معتز بحزن تقدر تخرج امتا
الدكتوره لازم تفضل يومين علي الاقل متعلق ليها محلول معتز اقدر اهتم بيها في البيت
الدكتوره طلما مش هيكون في ضغط مفيش مشكله بعد اذنك
معتز دخل عند لمار لقها لسه نيمه
معتز حقق عليا انا السبب في كل ده
قطع افكاره دخول ابوها زي الاعصار
سليم عملت ايه في بنتي يابن الانصاري
معتز بغل والله وليك واحشه يابن الجبالي
سليم ملكش دعوه ببنتي ابعد عنها بدل مخلي امك تتحسر عليك
معتز بستفزاز بنتك الي هي مراتي
سليم بصدمه مراتك ازاي ياروح امك
معتز مسكه من هدومه بغضب اسم امي ميجيش علي لسانك الوسخ ده يأما ورحمة ابويا يدفنك مكانك دلوقتي
لمار بصوت ضعيف بابا
ابوها راح عليها عامله ايه دلوقتي ياحبيبتي
لمار بدموع عوزه امشي من هنا
ابوها حاضر يلا
معتز حاطط ايده في جيب البنطلون اكيد هتمشي علي بيت جوزك ولا ايه يامراتي العزيزه
سليم لمار مش هتتحرك من هنا غير على بيتي
معتز أنت فاهم غلط انا مش بستاذنك انا بس بعرفك
سليم رفع المسدس في وش معتز راح معتز رافع المسدس هو كمان
سليم هموتك
معتز بستفزاز اعملها لوكنت تقدر أنت اجبن من كده
سليم لسه هيضرب على الزرار
لمار بصريخ كفاية كده كفاية عشان خاطري ونهارت من العياط
الدكتوره دخلت على الصوت أي الي بيحصل ده الكل يطلع بره
معتز عان المسدس عشان خاطر لمار متتعبش اكتر
معتز قرب من سليم هحسرك على بنتك وف الاخر موتك هيكون علي ايدي
وقرب من لمار وشلها
سليم بجنون سيب بنتي
لمار بصوت ضعيف من كتر العياط خلاص يابابا مش هطول عليك هرجع بسرعه
معتز بسخريه دي احلام العصريه صح
وخرج بيها
سليم طلع التلفون الو ابن الانصاري لازم اسمع خبر موته النهارده وقفل
سليم بغل انت الي بدات وانا الي هنهي
مراد صباحيه مباركه على اجمل عيون في الكون
حور بكسوف الله يبارك فيك غمض عينك عشان اقوم
مراد بمشاكسه متيجي نعيد امجاد امبارح
حور بطل قله ادب انا عوزه اخد دش ????
مراد عز ابو الطلب نخدو سوا
حور بدموع اخرج برا
مراد بصدمه انتي بتعيطي بجد
حور فتحت في العياط
مراد خلاص خلاص أنا خارج خالص
معتز وصل البيت جاي يشيل لمار
لمار ابعد عني انا هعرف امشي لوحدي مكملتش خطوتين وداخت
معتز شلها اه ما انا واخد بالي ودخل بيها
أمه بخضه مين دي يا معتز
معتز نزل لمار على الركنه دي مراتي ياست الكل
امه بصدمه مراتك ازاي يعني
معتز هطلعها فوق وافهمك
امه هزيت راسها
معتز وهو طالع قابل محمد اخوه
محمد بصفير اوبااا اي الجامدان ده
معتز بغيره محمد دي مرات اخوك
محمد بصدمه هو كمان مرات اخويا ازاي
معتز انزل عند امك انا جاي
لمار ده كله سكته
معتز دخلها الاوضه وركب ليها المحلول
معتز انتي كويسه دلوقتي
لمار بدموع هزيت راسها بي لا
معتز بقلق في حاجه وجعاكي
لمار انا تعبانه نفسيآ وجسديآ
معتز هز راسه بتفاهم وقال اعتبري البيت بيتك
انتي دلوقتي مراتي هجبلك حاجه تكليها واجي سبها ومشي
معتز نزل عند امه
فهمني دلوقتي مين دي وليه كنت شيلها كده
معتز دي اسمها لمار سليم الجبالي
امه ومحمد بصدمه بنت سليم
معتز هز راسه آه
امه اوعى تكون متجوزها عشان تنتقم
معتز بظبط كده
امه لي يابني حرام عليك
هي ملهاش دعوه متخدهاس بذنب ابوها
معتز قام وقف محدش ليه دعوه لمار تعبانه عوزك تخدلها اكل عشان مش هترده تاكل مني حاجه
وانا ورايا شغل مهم شويه وجاي
معتز خرج وهو على الطريق
مراد الووو يعم انت مش راضي تسبنى في حالي ليه
معتز بضحك كده رخامه
مراد فجأة سع صوت ضرب نار
مراد بخوف معتززز
يتبع….

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السادس

مراد بخوف معتز الوو معتز رد عليا
حور في ايه يا مراد بتزعق ليه
مراد معتز وخرج جري
مراد الوو عوزك تعرفلي مكان المقدم معتز بسرعه
صفاء يابنتي كولي حاجه انتي وشك اصفر زي اليمونه
لمار بدموع انا مش عاوزه حاجه
صفاء انتي بتعيطي ليه دلوقتي
لمار يارتني مكنت رجعت
صفاء خديتها في حضنها بحنيه اهدي ياحبيبتي
لمار انتي طيبه اووي ياطنط زي ماما بظبط
صفاء اومال فين مامتك
لمار بدموع ربنا يرحمها
صفاء بحنيه خلاص اعتبريني زي امك بظبط انا عارفه انك مش هتعتبريني زي امك عشان خاطر معتز
لمار انتي غير معتز انتي طيبه اووي يلا بقا مش هتاكليني من ايدك الحلوه دي ياماما
صفاء بفرحه من عيوني
مراد عرف مكان معتز
مراد وصل عند العربية اتلقه معتز مغمي عليه
مراد بخوف معتز رد عليا
مراد طلب الاسعاف بسرعه
الاسعاف وصلت وخدو معتز على المستشفى
صفاء هو اخوك اتاخر لي كده يامحمد رن عليه
محمد برن بيديني مغلق
صفاء جيب العواقب سليمه يارب
محمد اهدي انتي بس دلوقتي تتلقيه داخل دلوقتي
معتز دخل غرفه العمليات
مراد غمض عينه يارب معتز لاء يارب
بعد مرور ساعتين
الدكتور خرج
مراد بخوف معتز عامل ايه دلوقتي
الدكتور الحمدلله الرصصه جت في الكتف مش جنب القلب مراد الحمدلله يارب
مراد طب هو هيفوق امتا
الدكتور لما مفعول البنج يروح
لمار نزلت من فوق خير في ايه
صفاء معتز لسه مجاش وانا قلبي وكلني عليه اوي
لمار بقلق وافتكرت كلام ابوها هقتلك يابن الانصاري خافت اووي
مراد قاعد جنب معتز فوق بق ياصحبي أنا مليش غيرك معتز وحور راحت فين
مراد بفرحه معتز انت كويس وفضل يبوس في
معتز اوعي ياض بطل تلزيق مكفكش بوس
مراد بغيظ لا مكفنيش مافي واحد ربنا يهديه قطعلي الخلف معتز بحب شكرا ياصحبي
مراد مين الي عمل كده
معتز مفيش غيره
مراد سليم الجبالي
معتز آه
مراد ناوي علي ايه
معتز بشرود علي كل خير انا عايز امشي من هنا
مراد انت اتجننت انت واخد رصاصه حقيقة مش لعبة
معتز بهدوء مقدرش اعقد هنا امي زمنها دلوقتي قلقانة عليا وانا مش عايز اخضها
مراد بغمزه امك بردو
معتز بغيظ غور ياض من هنا
صفاء بعياط أنا عوزه ابني
لمار ومحمد عاملين يهدو فيها
معتز دخل أنا هنا يست الكل الكل راح عليه بخوف
امه بعياط مين الي عمل فيك كده ياحبيبي وخديته بلحضن معتز كان موجوع بس مبينش
محمد بخوف انت كويس
معتز انا كويس ياحبيبي متخفش
أمه تعالي ارتاح
معتز عينه علي لمار لي متحركتش
معتز طلع الاوضه
امه ارتاح ياحبيبي هعملك اكل يرم عضمك كده
الكل خرج ومفضلش غير لمار
معتز هتفضلي تبصيلي كده كتيير تعالي قربي
لمار قربت منه بدموع ابويا الي عمل فيك كده صح
معتز غمض عينه وهز دمغه ب لاء عشان ميزعلهاش اكتر لمار اومال مين
معتز مش مهم تعرفي
معتز حاطط ايده علي كتفه بوجع
لمار قربت منه وحطيت ايدها هي كمان
معتز فتح عينه وبصلها
لمار بتوتر ممكن اشفهولك
وكملت بمرح عشان ينسه الوجع
لعلمك انا دكتوره شاطرة جربني وهتروح المدافن عدل
معتز ضحك علي طريقه كلامها وطيبت قلبها رغم الي هو عمله فيها بس بتحاول تخفف عنه
لمار لحظت نظرات معتز ليها لمار بتوتر هروح اجبلك علاج مكنش ينفع تسيب المستشفى
معتز انتي كنتي شايفه حالات امي ومحمد عاملين ازاي وبعدين كمل بخبث أنا قلتلهم مراتي دكتوره سابوني علي طول
لمار بهدوء هجبلك علاج كويس واجي
معتز بخبث اههه
لمار بخضه مالك
معتز بخبث بيوجعني اووي
لمار بدموع هجيب العلاج واجي علي طول
معتز بتوهان في عيونها لي بتعملي معايا كده انا ازيتك وانتي خايفه عليا
لمار استغربت بردو خوفها عليه
لمار بتوتر عشان ده وجبي أنا حلفت القسم اني ماثرش مع حد محتاجني وخرجت بسرعه
معتز هتعملي في قلبي اي يابنت الجبالي
يتبع….

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السابع

سليم بغل عملت ايه
صقر بخوف جت في كتفه
سليم بغضب شويه بهايم غور من وشي وانا هتصرف
لمار دخلت علي معتز بالاكل
لمار كل عشان تاخد العلاج
معتز بهدوء مليش نفس دلوقتي
لمار بصرامه مفيش الكلام ده هتاكل يعني هتاكل
معتز بخبث بس مش هاعرف اكل
لمار بتردد انا هاكلك
لمار بدات تاكل معتز تحت نظرت الحب من معتز
لمار كده خلصنا اكل يلا عشان تاخد العلاج
لمار اديت العلاج لا معتز وجايه تخرج
معتز مسك ايديها رايحه فين
لمار هبات في اوضه تانيه
معتز تؤتؤ انتي هتباتي هنا في حضني
لمار بصدمه اكيد مش هعمل كده محستش بنفسها غير وهي في حضنه
لمار بكسوف معتز لو سمحت ابعد
معتز وهو مغمض عينه نامى
لمار راحت في النوم وهي مطمنه
تاني يوم
معتز صحي وفضل باصص علي لمار يتامل فيها
معتز حقق عليا في الي انا هعمله في ابوكي انما انتي هحطك في قلبي قبل عيني ❤
لمار صحيت لقيت نفسها في حضن معتز
ومعتز عمل نفسه نايم
لمار فضلت تبص عليه
لمار اد اي انت جميل
معتز مانا عارف اني واد حيلوه
لمار بكسوف اناا كنت يعني وقامت جري
معتز قعد يضحك عل كسوفها
حور بدموع مراد قوم
مراد قام بخوف في ايه ياحبيبتي مالك
حور بدموع بطني وجعاني اووي
مراد بقلق اطلبلك دكتور حور هزت دمغها ب اه
مراد رن علي الدكتور
صفاء خد ياحبيبي الفطار
معتز تسلميلي ياست الكل
محمد عامل ايه دلوقتي طمني عليك
معتز الحمدلله اخوك اسد
محمد احم انا
معتز بستغراب في ايه يا محمد اتكلم علي طول
محمد انا يعني كنت عايز اخطب زملتي في الجامعه امه زغرتتتت لولولولولولي
معتز من عيني ياحبيبي اشد حيلي بس ونخطبهلك علي طول
امه حضنته الف مبروك ياحبيبي
لمار بفرحه الف مبروك يامحمد
محمد الله يبارك فيكي
صفاء بخبث عقبال منفرح بعيالك
لمار وشها ضرب الوان وبصت لا معتز
معتز قريب انشاء الله
مراد خير يادكتور ملها
الدكتور الف مبروك ياحضرت الظابط المدام حامل
مراد بفرحه بجد يادكتور
الدكتور ايوه بجد انا هكتبلها على مثبتات و فيتامين واهم حاجه الراحه التامه عشان انتي لسه في الاسابيع الاولى
مراد شكرا يادكتور
الدكتور بعد اذنك
مراد حضن حور بفرحه الف مبروك ياقلبي
حور بفرحه الله يبارك فيك ياحبيبي
مراد راح عند معتز هو وحور يطمنوا عليه
مراد اسلام عليكم الكل وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته صفاء عامل ايه ياحبيبي
مراد باس ايديها الحمدلله ياامي انتي عامله ايه
صفاء الحمدلله
صفاء بطيبه انتي مرات مراد
حور اه
صفاء هاتي حضن دانتي مرات الغالي
حور شكرا ياطنط
حور انتي مرات معتز
لمار اه
حور انتي حلوه علي الاخر معتز عرف ينقي
لمار حبيبت قلبي انتي الي قمر تيجي نبقي صحاب
حور بجد
لمار اه بجد
مراد انا عندي خبر حلو حور حامل انا هبق بابا قريب
معتز حضنه بفرحه الف مبروك ياصحبي
مراد بفرحه الله يبارك فيك
لمار حضنت حور الف مبروك هتبقي اجمل مامي اصلا
حور بفرحه عقبالك يارب
اليوم عده بفرحه
ومراد خد حور ومشي
لمار انا عاوزه اعرف اي الي بين بابا ومعتز
صفاء ملكيش دعوه انتي بي الموضوع ده عشان خاطري
لمار لازم اعرف يمكن اعرف اعمل حاجه
معتز دخل أنا هقولك
يتبع….

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثامن

لمار قلبها دق بسرعه خوف من الحقيقه
معتز بص ف عنيها جامد جاهزة
لمار هزت دمغها ب بخوف
معتز خد نفس كنت خاطب واحده اسمها منه
كانت هي حب عمري كله تعبت كتيره عشان اوصلها
لمار حست بغيره لكن معلقتش
معتز خد نفس خوف علي لمار وكمل ابوكي تاجر سلاح كبير وبيتاجر في غسيل الاموال
لمار هزت دمغها ب لاء بصدمه
معتز في يوم من حوالي 3 سنين جالي بلاغ ان ابوكي بيخطط لي صفقه سلاح كبيره
حضرت نفسي انا والفريق بتاعي وبوزظنا كل حاجه بس طبعا ابوكي شيطان مظهرش نفسه خالص ومقدرانش نسبت عليه حاجه
عده اسبوع وكمل بالم خارج انا ومنه بنجهز للفرح وسكت شويه خدت 5 رصاصات في جسمها ماتت بين ايدي ملحقتش اعمل حاجه ماتت بسبب ابوكي قعدت حوالي شهرين في صدمه والما فوقت دورت علي ابوكي متلقتهوش اختفى
لمار بعياط مستحيل انت عرفت ازاي انو ابويا ممكن يبق عدو ليك تاني
معتز لاء بعد موت منه جتلي رساله عشان تلعب معاناه تاني دي مجرد قرصت ودن
لمار حطيت ايدها على وشها وانهارت من العياط مستحيل بابا يعمل كده
صفاء خديتها في حضنه بخوف عليها اهدي ياحبيبتي هيجرالك حاجه
معتز بهدوء دلوقتي انتي عرفتي الحقيقية هتعملي ايه ابوكي كده او كده ميت مش هتعرفي تعملي حاجه اما انتي بقا معاكي حريت الاختيار ياما تكملي معايا وتنسي انك بنت سليم الجبالي ياما تروحي عند ابوكي وسعتها انتي الي اختارتي وسبها ومشي
لمار حست ان روحها بتروح منها ومش قادره تاخد نفسها صفاء بخوف لمار انتي كويسه ردي عليا
معتز سمع صوت صفاء وهي خايفه جري بسرعه في ايه اتلقه لمار وشها بيحمر ومش قادره تاخد نفسها
معتز بخوف لمار مالك رضي عليا
لمار عينها بتغمض
معتز مستناش وشلها بخوف رغم دراعه الي ابتاده ينزف بس خوفه ع لمار اكبر من وجعه راح بيها المستشفى
معتز والخوف هيموته من شكل لمار حاسس بذنب
معتز رايح جاي بقلق
صفاء بغضب انت السبب زوتها معاها اووي وبعدين عايز تسبها انتت اجنتت البت يتيمت الام عوز تبق رضيت فعلها لما انت عايز تخليها يتيمه الاب كمان من امتا وانت جاحد يابن بطني
معتز حس بذنب اكتر سكت وبص في الارض
الدكتور خرج
معتز راح عليه جري الدكتور عندها نقص اكسجين هتفضل هنا تحت المراقبه
معتز ينفع ادخل ليها
الدكتور بس
معتز مستناش رايه ودخل
محمد قرب من صفاء قسيتي عليه اوي
صفاء بحزن معتز بيحبها لازم اخليه يعترف بكده
معتز دخل عند لمار لقها نيمه ووشها شاحب زي الميته
معتز قرب منها بحزن ودفن وشه فيها ولا اول مره
من 3 سنين دموعه تنزل
معتز فوقي وانا هعملك الي انتي عاوزه انا مش عايز اخسرك زيها
فجأة جهاز القلب زمر
معتز برعب لمار
يتبع…

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل التاسع

معتز برعب لمار لا
دكتور وخرج جري
صفاء في ايه مردش عليها
الدكتور جه علي صوت الزعيق في ايه
معتز بخوف لمار جهاز القلب
الدكتور دخل جري
معتز وقف برا بخوف مقدرش يدخل
الدكتور جهاز الصدمات بسرعه القلب بيقف
معتز سمع كده وشكل منه جه في دمغه قعد علي الارض ودموعه بتنزل
محمد راح عليه بخوف معتز انت كويس
معتز بعياط مقدرش اخسرها هي كمان
محمد عيونه دمعت علي شكل اخوه
بعد وقت
الدكتور خرج وهو بياخد نفس
معتز وقف وقرب منه بخوف
معتز بصوت مهزوز ل لمار عامله ايه
الدكتور الحمدلله قدرنا نلحقها في الوقت المناسب واله
معتز بغضب متكملش اوع تقولها
الدكتور هز راسه بخوف من غضب معتز
معتز هتفوق امتا
الدكتور مش عارف ممكن بكره بعد اسبوع بعد شهر منقدرش نحدد بس اهم حاجه العامل النفسي عشان هي بتحس بلي حوليها
معتز بزعل تمام
الدكتور بعد اذنك
حور في الحمام بترجع بتعب
مراد بيلبس ورايح الشغل
حور بتعب وعياط مش قادره
مراد بخوف حبيبتي مالك
حور بعياط الحمل طلع وحش اوى
مراد مقدرش يمسك نفسه من الضحك فين حور الي كل متكلم انا هجيب تؤام انشاء الله
حور خلاص رجعت في كلامي انا مش حمل واحد هجيب اتنين
مراد باس راسها خلي بالك من نفسك ومن البيبي كويس
حور بتعب حاضر اطفي النور عشان هنام شويه
مراد حاضر وخد المفاتيح وخرج
صفاء رجعت على البيت هي ومحمد ومعتز عشان ممنوع البيات هناك
معتز من غير كلام طلع على فوق
صفاء بحزن ربنا يريح قلبك يارب ويشفيكي يا لمار يابنتي يارب
سليم الصفقه جايه امتا
مجهول يوم…. السليم الساعه 2 بليل
سليم معتز الانصاري مش هيجبها لبر
مجهول انا هتكفل بيه
سليم بشر اتفقنا
عده اسبوع معتز كل يوم بيروح لي لمار
معتز وحشتيني اووي يا لمار فوقي بقا
لمار مش انت عايز تسبني
معتز رفع راسه بفرحه لمار انتي كويسه
لمار بحزن شوف عايز نطلق امتا وانا جاهزه
معتز لمار انا بحبكك بحبكك اووي ????
لمار بدموع وفرحه وغيره في نفس الوقت ومنه
معتز بستغراب منه اي
لمار بغيره لسه بتحبها
معتز قرب منها كنت دلوقتي انا مش بحب ولا هحب حد قدك
لمار بفرحه بجد يامعتز
معتز بفرحه بجد ياقلب وروح معتز
لمار من امتا وانت رومنسي كده
معتز من ساعه لما جربت اني اخسرك انا كانت روحي بتروح لمار انا عاوزه امشي من هنا
معتز هشوف الدكتور هيقول اي لمار انا كويسه علي فكره انا دكتوره وعرفه
معتز يحبيبي انتي طالعه من تعب شديد هشوف الدكتور واجي
مراد رن على معتز مراد عرفت معاد العمليه
مراد بجدية اه المرادي مش هيعرف يفلت من ايدي
مراد لمار عامله ايه دلوقتي
معتز صوته اتحول من جديه لفرحه شديدة لمار فاقت يا مراد
مراد بفرح على فرح صاحبه حمدالله على سلامتها
معتز الله يسلمك
مراد سلام وقفل
معتز دخل لمار فاقت
الدكتور طب الحمدلله هاجي اشوفها م
عتز يلا الدكتور راح مع معتز وكشف على لمار
الدكتور عال اوى داحنا اتحسنا كتير
لمار يعني اقدر امشي
الدكتور اه وبعدين كمل بتحظير اهم حاجه تبعدي عن اي ضغط نفسي
معتز شكرا يادكتور
معتز وشال لمار وخرج بيها تحت كسوفها
كل الممرضين بيحسدو لمار على معتز
معتز دخل البيت هو لسه شايل لمار يا ماما
صفاء بستغراب في ايه اتلقت لمار وقفه جنبه
صفاء بفرح راحت حضنت لمار حمدالله على السلامة ياحبيبتي البيت نور
لمار الله يسلمك ويحفظك لينا يارب
لمار انا عاوزه اكل من ايدك يست الكل
صفاء بفرح من عيوني حاضر ودخلت المطبخ
معتز شال لمار وطالع بيها
معتز اختي على الشيل
لمار بدلع ومالوا مش مراتك
معتز دلعها ده جننه
معتز يابت بطلي دلع هيجي علي دماغك
وانتي تعبانه ومش حمل فرهده
مراد دخل البيت حور ياحبيبتي انتي فين دور عليها في الشقه مش لقيها
فتح الحمام لقها مرميه علي الارض وغرقانه في دمها
مراد حوررر
يتبع….

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل العاشر

مراد حور حبيبتي ردي عليا
شلها ونزل بيها بسرعه علي المستشفى
صفاء عملتلك اكل تكلي صوبعك ورا
لمار بحب تسلم ايدك ياحبيبتي تعبتك معايا
صفاء ولا تعب ولا حاجه دانتي الغاليه
معتز الله هالله هي بنت البطه البيضه وانا ابن البطه السودا صفاء بضحك انت غيران ياود دانتا الحته الشمال
كلهم قعدو يضحكوا ????????????
معتز تلفونه رن معتز الوو
مراد بخوف معتز
معتز بخضه مالك ي مراد
في الكل سكت اول لما قام وقف
مراد بدموع حور دخالت لقتها سيحه في دمهاا
معتز خد مفتاح العربيه وخرج اهدى بس انت فين
مراد انا في مستشفى..”’*
معتز عرفتها انا جاي
صفاء يارب استر يارب
لمار اهدى بس
صفاء تعالي اخدك الاوضه عشان متتعبيش وخدتها وطلعت
مراد وقاف قدام غرفه العمليات
بعد وقت
معتز دخل عليه
مراد حضنه بدموع حور يامعتز
معتز اجمد يا صاحبي
بعد وقت مش كبير
الدكتور خرج
مراد حور عامله
الدكتور الحمدلله المدام بخير بس
مراد عرف هوا هيقول اي
مراد بخوف بس اي
الدكتور ربنا يعوض عليك مقدرناش ننقظ الجنين
معتز حط ايده علي كتفه ربنا يعوض عليك يا صاحبي
مراد الحمدلله كله خير اهم حاجه حور تكون كويسه
مراد دخل عند حور لقها بتفوق
حور اههه
مراد حبيبتي انتي كويسه
حور بتعب اه
حطيت ايديها علي بطنها ابني كويس مش كدا
مراد سكت
حور بعياط مراد رض عليا عشان خاطري قولي انه كويس مراد بحزن ربنا يعوض علينا
حور بعياط لاء متقولش كده
مراد خدها في حضنه اهدى ياحبيبتي
بعد وقت
معتز روح البيت
لمار جريت عليه في اي اتاخرت لي
معتز قعد علي السرير بتعب
حور أجهضت
لمار بزعل ياحول الله يارب ربنا يعوض عليها هي عامله ايه دلوقتي
معتز بخير
لمار انا عاوزه اشوفها
معتز مفيش خروج انتي لسه تعبانه وبعدين شدها عليه صاحيه لي لغايه دلوقتي لي
لمار كنت خايفه عليك
معتز قرب منها اكتر خايفه عليا لي
لمار عضيت شفيفه بكسوف
معتز الحركه دي جنانته راح بيسها من بوقها ونسبهم مع بعض شويه ????عشان كده عيب ????
تانى يوم الصبح
معتز صحي من النوم هو فرحان ان لمار بقت ليه قولن وفعلآ لمار صحيت صباح الخير
معتز صباح الورد والياسمين صباحيه مباركه عليكي ياقلبي لمار بكسوف الله يبارك فيك
معتز يلا انا هدخل اخد دوش تكوني انتي سترتي نفسك
لمار بصت ع نفسها اتلقتها مش لبسه حاجه يادوبك الحاف مغطيها برقت بصدمه وشديت الحاف عليها
معتز بضحك بتغطي اي انا شوفت كل حاجه ????
و
حور صحيت من النوم
مراد عامله ايه ياقلبي طمنيني عليكي
حور الحمدلله
الدكتور دخل احسن دلوقتي
حور كويسه اقدر امشي امتا
الدكتور هكتبلك ع خروج دلوقتي
مراد شكرا يادكتور
الدكتور هبعتلك ممرضه تسعدك
مراد بغيره شكرا يادكتور انا هسعدها
الدكتور تمام براحتك بعد اذنك
لمار ومعتز نازلين من فوق الابتسامة ع وشهم
صفاء اش اش اي النشاط ده كله
محمد قلبي الصغير لا يتحمل كل هذا معتز اخويا بيضك
معتز ببجاحه واحد اتجوز امبارح مش عايز يكون مبسوط
محمد بغمزه ومين قدك ????
صفاء بجد حصل
لمار حزت رأسها بكسوف ووشها احمر
صفاء زغرتت بفرحه
محمد عقبالي يارب ????
معتز يوم الخميس الجاي انشاء الله نروح نخطبلك انت كمان محمد بجد
معتز اي العيل الميت ع الجواز ده
محمد بغمزه اهي وحش
معتز بص علي لمار هو في احسن منه
لمار اتكسفت اكتر ????
معتز قام وقف يلا عايزين حاجه
لمار رايح فين
معتز ورايا شغل متلتل فوق دماغي
لمار بحب ربنا معاك ♥
يتبع…

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الحادي عشر

بعد مرور اسبوعين
سليم جه معاد موتك يابن الانصاري
معتز بغل قصدك موتك انت يابن الجبالي
من بعيد في واحد ماسك قناصه
من بعيد ومصوبها علي معتز
لمار جت وقفت قدام معتز وخديت هي الرصاصه ووقعت بين ايدين معتز وهو مصدوم ????
سليم ساب المسدس بصدمه بنتي لا
معتز لمار لا رضى عليا لي عملتي كده
لمار بدموع عشان الطار الي بنكم ينتهي وحده قاصد وحده
لمار بعياط بابا
سليم قرب منها بعياط
لمار بالام انا بحبك عشان خاطري متازيش معتز ومسكت ايد معتز متنسانيش وابق تعالي زورني
معتز بعياط لا متقوليش كده انتي هتعيشي عشاني انا بحبك وبموت فيكي
لمار بدموع مع السلامه اشوفك في الجنه واغم عليها
معتز بصدمه لمار لا عشان خاطري فوقي متعمليش فيا كده وبصوت عالي لماررر
قام مفزوع من النوم
لمار بخوف بسم الله مالك ياحبيبي
معتز حضنها كبوس كبوس وحش اوى
(طبعاً كل ده حلم من غير ماحد يشتم ????اتخضيتوا صح ???? )
لمار جت تطلع من حضنه معتز مرديش يسبها تطلع وماسك فيها
( يعيني الحلم مكنش سهل بردو ????خلاص حققم عليا مش هتكلم تاني ????)
تلفونه رن قام وقف واخيرا بعد عن لمار
معتز الووو
اللواء ايمن علي معادك بليل
معتز بص علي لمار بتوتر تمام هكون جاهز انشاء الله وقفل معتز راح عليها متيجي نخرج طبعاً معتز عايز يفرحها قبل يعيني متاخد الصدمه بعدين
لمار قامت بحماس نروح الملاهي
معتز بتعجب بق انا المقدم معتز اروح ملاهي مش هيحصل الكلام ده
لمار قطر الموت ده خطير
معتز اهم حاجه تكوني مبسوطه ياحبيبي
( اهم حاجه السبات ع المبدا ???????? )
حور زق كويس يا مراد
مراد منك لله يامعتز الكلب ????
معتز احترم نفسك ياض يعني عيزني اروح الملاهي لوحدي مراد لا ازاي ترن علي مراتي تشبطها تروح مع لمار
حور مراددد
مراد حبيبت قلبي لسه بشكر فيكي
( يعيني النسوان دول قدرين ???????? انا عارفه اني رغايه النهارده بس معلش استحملوني بق علي شان مبسوطه ????)
لمار بتعب بس خلاص كفايه
معتز مالك ياحبيبي
لمار مش عارفه دوخت مره واحده وحسه معديتي قلبت عليا اكيد من كتر المرجيح
معتز طب نروح عند الدكتور
لمار انت لغايه دلوقتي مش مقتنع اني دكتوره لي وكملت بضحك رغم اني لميت وش مراد لما رانته علقه عشان بس تعرف تتلكك وتتكلم معايا
مراد مثل العياط اه ياني ياما دي كانت حتت علقه ????
معتز بضحك الله مش هو الي جه قدامي ????
حور انا جعانه
مراد دي خامس مره تكلي
حور بتزمر طفولي يعني مش هتجبلي اكل وبربشت بعنيها ????
مراد بضحك طلما بربشتي بعنيكي زي القطط كده مقدرش ارفضلك طلب
معتز طب يلا يانحنوح انت وهي قدامي خلينا نروح نطفح
عده اليوم بفرحه جه بليل
معتز بيجهز نفسه قرب من لمار وباس دمغها اشوف وشك بخير
لمار بعياط خلي بالك من نفسك
(طبعاً لو لمار تعرف هو رايح فين مش هتقوله كده)
معتز حاضر ياروحي بس بطلي عياط عشان خاطري
لمار مسحت عينيها زي الاطفال حاضر
معتز حضنها ومشي
معتز راح على مكان التسليم هو و مراد والفريق بتاعه
معتز مستخبي اول لما جه معاد التسليم ضرب النار اشتغل
باس كفايه عليكم كده النهارده بكرا انشاء الله نكمل…
يتبع…

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثاني عشر

 

ضرب النار اشتغل
مجهول ضحك بخبث بلعت الطعم يابن الانصاري
معتز و مراد خلصوا على كله دخلوا
اتلقوا سليم و احمد الانصاري
( ده يبق عم معتز هو ده المجهول هو مبيحبش معتز)
سليم خير ياحضرت الظابط في حاجه
معتز بستفزاز اه ياحمايا العزيز جاي استضيفك عندي انت وعمي الغالي
احمد بتهمت اي
معتز صفقت السلاح الي اتقبض عليها دلوقتي عند المينا سليم بص علي احمد الي ميقلش صدمه عنه
معتز اي القطه كلت لسانك ياعمي الغالي
Falsh Buak
اللواء ايمن الصفقه هتم في المينا هتطلعوا علي هناك
معتز بثقه اسمحلي يافندم احنا دلوقتي لو روحنا المينا هيعرفوا عشان اكيد هيخلوا حد يرقبنا فاحنا هنروح المكان التاني الي هما عيزنا نروح في ونبعت الرئد حسام هو والفريق بتاعه وكده نكون ضربنا عصفرين بحجر واحد
اللواء ايمن بفخر برافو عليك ي معتز
وبص علي الباقي نفزو الي معتز قال عليه
الكل تحت امرك يافندم
Buak
معتز بس
واتضحك عليكم جيتم تلعبوا علينا لعبنا عليكم
احمد بغل انت فاكر انك كده كسبت لسه العبه مخلصتش معتز تؤتؤ انا الي نهيت العبه خدوهم علي البكس
وقرب من سليم لمار بقت ملكي
سليم بغل والله ياقتلك يابن الانصاري
معتز ضحك بستفزاز مع السلامه ياحمايا العزيز
لمار داخله خرجه علي الحمام ????
بطنها تعباها
لمار خديت برشام ونامت
تاني يوم الصبح
معتز دخل الاوضه
لمار لسه صاحيه من النوم جريت عليه حضنته حمدالله على السلامة حبيبتي
معتز الله يسلمك ومسك ايديها وقعدها على السرير وخد نفس بصي عايز اقولك علي حاجه بس اوعديني انك مش هتتعبي ولا تسبيني
لمار حست ان الموضوع يخص ابوها هزت رأسها بدموع معتز لي العياط بس
لمار الموضوع يخص بابا مش كده
معتز ابوكي في السجن وانا الي دخلته بايدي
لمار بعديت عنه برضوا يامعتز برضوا مصصم توجعني
معتز قرب منها والله اسمعيني ابوكي اتقفش في صفقه سلاح يعني بيا من غيري كان برضوا هيتقبض عليه
لمار بعياط يعني انا دلوقتي من غير اب ولا ام يعني بقيت وحيده
معتز خدها في حضنه اهدى ياحبيبتي انا امك وابوكي اوعي تقولي كده تاني
لمار فضلت تعيط لغايه لما راحت في النوم
مراد دخل البيت اتلقه حور بترقص بمهرا عاليه جدا
مراد وقف متنح حور مندمجه في الرقص ومش وخده بالها من مراد
مراد مقدرش يقاوم اكتر من كده راح شيلها
حور شهقت بخضه مراد نزلي
مراد بضعف هشش وحطها ع السرير
ونسبهم مع بعض شويه ????
لمار قعده علي السفرة بتفكر في ابوها
معتز مركز معها وزعلان عشنها
صفاء مالك يا لمار يابنتي مش بتكلي لي
لمار معلش ياماما مليش نفس
معتز عشان خاطر يخرجها من الي هي في اخت معاد من الجماعه يامحمد
محمد اه مستنينا النهارده انشاء الله الساعه 8 بليل
معتز حلو علي بركت الله
حور نيمه في حضن مراد
مراد اي الحالوه دي كلها دانتي ولا اجدعها راقاصه اتعلمتي الرقص ده فين
حور من شهد صحبتي
بليل حور ومعتز بيجهزو عشان يروحوا بخطبوا لا محمد معتز اي الجمال ده♥
لمار ميرسي جداً
معتز هنزل اشوف محمد وانتي ابقي تعالي ورايا
لمار ماشي
معتز نزل ولمار كملت لبس
صفاء نزله ولمار وراها
صفاء رجليها اتزحلقت من ع السلم
لمار ملحقتش تمسكها
صفاء اههه
معتز من تحت مامااااا
صفاء خديت السلم كله دمغها اتفتحت واغم عليها
لمار واقفه حطه ايديها علي بوقها بصدمه
معتز جري عليها ماما حبيبتي فتحي عينك شلها وراح بيها المستشفى
لمار جايه تدخل مع الدكاترة عشان تعلجها
معتز مسك ايديها بعصبيه رايحه فين
لمار هدخل اعلجها
معتز علي اساس انك مش انتي الي زقتيها
لمار بصدمه انت اتجننت انا مستحيل اعمل كده
معتز لا عملتي ده كله عشان تنتقمي مني اني دخلت ابوكي السجن
لمار بدموع معتز والله العظيم انا مزقتهاش انا مستحيل اعمل كده في ماما صفاء
معتز بزعيق متقوليش ماما هي مش امك سمعتي امك ماتت
لمار غمضيت عينه بالام انت صح انا امي ماتت بس انا مستحيل اعمل كده ولما ماما قصدي طنط صفاء تقوم بسلامه هتعرف الحقيقية ومن دلوقتي كل الي بنا انتها ويريت ورقة طالقي توصلي لغايه البيت وسبته ومشيت
معتز غمض عينه وخاف يكون ظلمها ويكون خسرها لي الابد
يتبع…

 

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثالث عشر

 

بعد مرور 3ساعات
معتز رايح جاي
محمد جه عليه جري ماما حصلها اي
معتز وقعت من ع السلم انشاء الله هتكون كويسه
محمد يارب احنا ملناش غيرها
معتز حضنه اهدى ياحبيبي
لمار روحت البيت بتاع سليم
لمار بعياط فينك ي ماما انتي وبابا انا تعبت اووي
الدكتور خرج
معتز ماما عامله ايه
الدكتور الحمدلله قدرنا نسيطر على النزيف انشاء الله هتكون كويسه
معتز طب هي هتفوق امتا
الدكتور لما مفعول البنج يروح
حور مراد انا عاوزه اطلب منك طلب
مراد اطلبي ياحبيبي
حور بخوف من راضيت فعل مراد انا عاوزه اشوف ماما
مراد قام وقف نعم عاوزه تروحي عند جوز امك ده تاني شكلك حبيتي الموضوع
حور بعياط شكرا يا مراد وجايه تمشي
مراد مسك ايديها وشدها في حضنه حقق عليا انا بس مش عاوز احد يازيكي
حور انا بس ماما وحشتني اوى
مراد بحب حاضر بكره انشاء الله هخدك اوديكي واجيبك
صفاء فاقت انا فين
محمد جري عليها ماما عامله ايه
صفاء بحب الحمدلله ياحبيبي
معتز حمدالله على السلامة يا ست الكل
صفاء الله يسلمك اومال فين لمار هي مجتش ليه
معتز يعني هي السبب في الي انتي فيه ده وبردو بتسألي عليها
صفاء هي السبب ازاي انا رجلي اتلوت عادي روحت وقعه حتا هي حولت تمسكني بس ملحقتش
معتز بخوف يعني مش هي الي زقتك
صفاء معتز انت عملت ايه لي لمار
معتز غمض عينه بندم بهدلتها وتهمتها انها الي زقتك وفوق ده كله قولتلها امك ماتت ماما مش امك
صفاء بزعل لي كده يامعتز حرام عليك دي لمار غلبانه ملهاش حد غيرنا روح صلحها يابني
محمد لمار بتحبك يامعتز متخسرهاش
معتز طب خلي بالك من امك وانا جاي وخرج جري
لمار كانت نامت على الكنبه الباب خبط
لمار صحيت من النوم مين الي جاي دلوقتي فتحت
لمار بفرحه زين حبيبي وحشتني اوى وحضنته بفرح
زين شلها بحب انتي اكتر
معتز جه من وراء الله ها الله عشان كده طلبتي الطلاق عشان حبيب القلب اد اي انتي واحده زبالة وخينه كمان
لمار بغضب ضربته بالقلم اخرس قطع لسانك انا اشرف منك ومن الي جبوك اوعي تنطق بحرف تاني سمعت
معتز عينه احمرت من الغضب وجاي عليها
زين وقف قدامه عندك رايح فين انا سكتلك من بدري
معتز بصله بشر وطلع المسدس وحطه على دماغ زين
لمار معتز اوعه تعملها دا يبق اخويا
معتز نزل المسدس بصدمه اخوكي ازاي
لمار ده ابن خلتي واخويا في الرضاعه
معتز بندم اكتر علي تسرعه لمار انا مكنتش اعرف افتكرتك انك
لمار كملت بستهزا ووجع في نفس الوقت اني بخونك صح اطلع برا يا معتز انا ندمانه اني حبيت واحد زيك انا مستحيل ارجعلك انت فاهم
معتز لمار عشان خاطري اديني فرصه تانيه طب لو مش عشاني عشان خاطر ماما
لمار خلاص ياحضرت المقدم انت ضمرت اي حاجه بنا اما بخصوص طنط صفاء انا هاجي اشوفها بنفسي اما رجوع ليك مش هيحصل وبعدين
حست بدوخه مسكت في زين
زين بخوف لمار مالك
معتز غار لمار مسكت في زين وهو لا
جاي يمسكها بعديت ايديها عنه ودخلت في حضن زين خليه يمشي عشان خاطري
زين بعصبيه غور من هنا انت شايف وصلتها لي ايه
معتز بص عليها بندم وسبها ومشي
اول لما معتز مشي لمار وقعت من طولها مغمي عليها
زين بخوف لمار شلها وحطها ع السرير وطلع العده بتاعته وكشف عليها
( اه صح زين يبق ابن خالت لمار واخوها في الرضاعه هما في نفس السن هو دكتور نسا و توليد)
زين كشف عليها وحاول يفوقها لغايه لما فاقت
لمار اههه
زين انتي كويسه دلوقتي
لمار اه اي الي حصل
زين بفرحه أبداً ياستي النونو بيعرفك ان هو موجود
لمار بستغراب نونو اي
زين الف مبروك انتي حامل
لمار بصدمه اي حامل
يتبع….

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الرابع عشر

 

لمار بصدمه اي حامل ازاي
زين بستغراب هو اي الي زاي انتي مش متجوزه
لمار معتز مش لازم يعرف
زين غلط يا لمار ده معتز لازم يعرف كده او كده هيعرف
لمار بعد اذنك يا زين احترم قراري معتز مش لازم يعرف حاجه انا هربي ابني او بنتي لوحدي
زين بقله حيله تمام الي انتي عاوزه هيحصل هسيبك ارتاحي شويه
لمار مسكت ايده شكرا انا فعلا كنت محتاجاك جنبي اووي زين باس دمغها انا جنبك في اي وقت اه صح اومال فين عمي
لمار بحزن بابا في السجن
زين بصدمه نعم في السجن ازاي
لمار اتقبض بتهمت سلاح
زين بصدمه اكتر نعم عمي سليم بيتاجر في السلاح
لمار هزت رأسها بدموع وحشني اوى
زين حضنها بس اهدي عشان الي في بطنك وبكرا انشاء الله هنروح نزوره في السجن
معتز راح المستشفى هو زعلان
صفاء بحزن مرضيتش تجي معاك صح م
عتز هز راسه اه عاوزه تطلق
صفاء وانت هتعمل ايه
معتز بعنيها انا مستحيل اسيب لمار لحد غيري غصب عنها مش بمزجها بعد
مرور اسبوع
صفاء خرجت من المستشفى ولمار بتروح تظرها في السر من غير معتز مايعرف
لمار جايه خرجه من البيت معتز دخل البيت
معتز بفرح لمار انتي رجعتي عشاني صح
لمار بستهزا دي احلام العصرية صح ياحضرت المقدم انا جيت عشان اعمل الواجب ومشيه وجيه تمشي
معتز مسك ايديها وشدها عليه مش نويه تحني
لمار زقته محدش بيحن لشخص هانه وقل منه وشك في سلام ياحضرت الظابط وسبته ومشيت
معتز بص عليها مش هياس برضو هخليكي تسمحيني
لمار دخلت المستشفى بابتسامة عملين اي
الكل بفرحه دكتوره لمار أخيراً شفناكي
لمار من النهارده كل يوم هكون موجوده
وائل جه عليها مبسوط جدا انك هتكوني موجوده معانا هنا لمار برسميه ميرسي جدا يادكتور بعد اذنك هدخل اشوف دكتوى زين
لمار مفاجأة صح
زين لمار بتعملي ايه هنا
لمار خلاص بق قررت انزل الشغل
زين بابتسامة نورتي
لمار عوزه تشيك علي النونو
زين انا تحت امرك ياست البنات
لمار طلعت على السرير
زين عملها سونار
زين عال الجنين زي الفل
لمار الحمدلله
الباب خبط
محمد فتح
ندى هاي ازيك ي محمد
محمد اهلآ يا ندى نزلتي مصر امتا ندى بغرور امبارح اومال فين معتز حبيبي
معتز نازل على السلم شاف ندى
معتز في سره اي الي جاب البومه دي دلوقتي
ندى جريت عليه معتز حبيبي عامل ايه وحضنته
معتز بعدها عنه احم ازيك يا ندى عامله ايه
ندى بحب الحمدلله ياحبيبي
معتز نزلتي مصر امتا
ندى امبارح انت وحشتني اوى
معتز احم انتي اكتر يلا بعد اذنك ورايا شغل كتير
(ندى تبقي بنت عمت معتز بس كانت عايشه في فرنسا هي وابوها وامها هي بتحب معتز بس هو مش بيحبها خالص)
معتز دخل عند سليم ازيك ياحمايا
سليم بستفزاز حماك اي بق ما خلاص لمار هتطلق منك
معتز بستفزاز اكبر تؤتؤ لمار لغايه لما اموت هتكون على اسمي انت فاهم
سليم جاي لي يابن الانصاري
معتز وحشتني جيت اشوفك وبعدين متخفش مش نسيك جبتلك معايا عيش وحلاوه
وسابه وخرج
عده اسبوعين
لمار رايحه تشوف صفاء لقت ندى بتدلع على معتز وعماله تضحك ومعتز اول ما شاف لمار داخله قعد يضحك بصوت عالي عشان يغظها
لمار قربت عليهم بغيره بتضحكوا على اي خليني اضحك معاكم
معتز بتمثيل اي دا لمار عامله ايه
ندى بدلع مين دي يامعتز
معتز دي تبق
لمار سبقته في الكلام ابق مراته يا حبيبتي
ندى بصدمه اي مراته انت اتجوزت
لمار بستفزاز ومش بس كده وحطيت ايده علي بطنها وام ابنه كمان
معتز بصدمه وفرحه في نفس الوقت انتي حامل
يتبع….

 

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الخامس عشر

 

معتز بصدمه وفرحه في نفس الوقت اي حامل
لمار استوعبت هي قالت ايه
لمار في سرها غبيه لي قولتي
لمار جايه تمشي
معتز مسكها بفرحه لمار عشان خاطري قولي انك حامل بجد لمار معتز بعد اذنك سبني امشي
معتز مش هسيبك غير لما تقولي الحقيقه انتي حامل ولا لا لمار اه يا معتز انا حامل ممكن امشي بقا
معتز شلها بفرحه ولف بيها ده احسن خبر سمعته في حياتي
ندى وقفه هتولع
لمار معتز نزلني كده غلط علي البيبي
معتز نزلها براحه انا بحبك اووي
لمار طب ممكن امشي
لمار خافت ان هي ممكن تضعف قدامه
معتز بحزن لسه برضو عاوزه تسبيني طب وابننا
لمار متخفش ابننا انا هربيه احسن تربيه
معتز مسكها من درعها بغضب انا شكلي دلعتك كتير خروج من هنا مش هيحصل وابني محدش هيربيه غيري انتي فاهمه
ندى معتز سبها تمشي مع السلامه
معتز بغضب اعمي اخرصي انتي غوري علي فوق
ندى طلعت جري وهيا هتشيط
لمار بغضب معتز ابعد عني انت اتجننت عايز تحبسني هنا معتز ببرود اه طلما مش بمزاجك غصبن عنك
لمار بزعيق وانا هخرج من هنا
بعدين مسكت بطنها بالام لمار اههههه
معتز مسكها بخوف مالك
لمار ابعد عني اههههه
معتز شلها بخوف وطلعها فوق ولمار استسلمت بسبب التعب الي هي في
كل ده تحت نظرت الحقد من ده
معتز دخل لمار الاوضه ونيمها علي السرير بحنيه
معتز احسن دلوقتي لمار في علاج ????لازم اخدو دلوقتي سبني امشي
معتز قولي اسمه وانا ابعت السواق يجيبه
لمار بستسلام اسمه…. “*
معتز طلع التليفون ورن علي السواق عيزك تجبلي العلاج ده بسرعه وقفل
ندى في الاوضه هتولع رايحه جايه بغل اقسم بالله ما هخليكي تتهني بي وبعدين ضحكت بشر معلش بقا يامعتز مش هتلحق تفرح كتير
لمار انا عاوزه اشوف طنط
معتز حاضر وشلها
لمار علي فكره انا بعرف امشي لوحدي
معتز من هنا ورايح انتي هترتاحي وبس
حور خبطيت علي الباب
امه فتحت الباب
حور ماما وحشتيني اوى
امها بلويت بوز وحشتك عقربه اي الي جابك
حور بدموع ماما انتي بتكلمي كده لي
امها بعد لما جبتي واحد صايع يمد ايدو علي ابوكي يبق تغوري من هنا
مراد بغضب متحترمي نفسك ياست انتي ياحسن اقسم بالله ابيتك في الحبس
حور بعياط بس ده مش ابويا ده جوزك انتي ابويا الله يارحمه مات اما ده راجل زبالة حاول يتحرش بيا
امها غوري في داهيه انتي كدابه وقفلت الباب في وشها
حور قعدت تعيط
مراد حضنها ياحبيبي وله يهمك في ستين داهيه انا امك وابوكي واخوكي خدها ونزل و هو بيتوعد لا ام حور هي وجوزها
معتز دخل علي صفاء هو شايل لمار
صفاء بس الله في اي ملها لمار
معتز نزل لمار متخفيش ياامي لمار كويسه عندي ليكي خبر حلو لمار حامل هتبقي تيتا قريب
صفاء زغرتتت بدموع وفرحه الف مليون مبروك الحمدلله يارب عشت لغايه لما اشوف ابن معتز
لمار الله يبارك فيكي ياطنط
صفاء بزعل برضو طنط
لمار بصت علي معتز بزعل ومعتز بصلها بندم
معتز قرب منها حقق عليا وباس رأسها كنت في وقت عصبيه ومن خوفي علي امي عشان خاطري سمحيني
لمار طب لما شكيت فيا اني بخونك
معتز طب حطي نفسك مكاني لو دخلتي ولقيتيني في حضن بنت هتعملي ايه
لمار بغيره اكلك بسناني
معتز بضحك شرنيه انتي يا لمار برضو وبعدين كمل بحب نبدا صفحه جديده ونربي ابننا سوا
لمار بصت علي صفاء
صفاء هزت دمغها با اه
لمار اوعدني انك مش هتزعلني تاني
معتز بفرح اوعدك
لمار خلاص سمحتك
معتز حضنها انا بموت فيكي
صفاء كده اتصفيتم كده ترجعي تقوليلي يا ماما تاني ولا ايه لمار حضنتها احسن ماما في الدنيا وبصت على معتز انا عاوزه اكول خوخ ????
معتز بصدمه خوخ اجيبوو منين انا دلوقتي لسه معاده مجاش
لمار بعياط مليش دعوه
معتز بصدمه اكتر انتي بتعيطي بجد عشان خوخ ????
صفاء بضحك بتتوحم ياحبيبي
معتز بحب من عيوني رغم اني مش عارف هجيبه منين بس ماشي
زين عمال يرن على لمار بيدي مقفول فضل يرن لغايه لما لمار رديت
زين بخوف الوو لمار انتي فين انا خوفت عليكي جدا
معتز انا مش لمار انا معتز
زين بستغراب اومال فين لمار
معتز انا ولمار اتصالحنا ودلوقتي هي عندي في البيت وانا بدور ع خوخ ومش عارف اجيبه منين
زين بضحك لمار بتتوحم صح
معتز اه اول لما شطحت نطحت
زين انا عارف هتلقيه فين قبلني عند…. “” *
معتز خلاص ماشي سلام
ندى الووو مجهول عاش من سمع صوتك
ندى اسمعني عاوزه تجبلي…. “” **
مجهول انا تحت امرك
ندى ضحكت بشر
يتبع….
يتاره ندى طلبت اي وهتعمل اي في لمار هشوف مع الاحداث ✨????

 

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السادس عشر

 

عشان هي مش بتحب ندى ياه لسه فاكره دانتي هنا من اسبوع مدخلتيش غير مره واحده بس
ندى بكسوف حقق عليا والله كنت مشغوله
صفاء هزت دماغها
ندى بصت علي لمار وسلمت عليها ازيك يا لمار انا ندي بنت عمت معتز معلش معرفتش اتعرف عليكي تحت
لمار وله يهمك يا حبيبتي اساسا مكنتش فاضيه كنت بحتفل انا ومعتز بالبيبي
طبعاً لمار حبت تغيظها عشان شافت في عنيها الخبث
ندى سكتت بغ
ل شويه ودخل معتز
معتز حبيبي جبتلك الخوخ
لمار قامت بفرحه وبسته من خده قدام ندى الي هتموت من الغيره وصفاء الي فرحانه ليهم
ندى بدلع الله خوخ ????نفسي في اوي
لمار حضنت الكيس لا ده بتاعي لوحدي
معتز بصلها بحب معلش ي ندى انتي عارفه ان لمار حامل وبتتوحم هبق اجبلك مره تانيه
ندى ماشي وخرجت وغل الدنيا كله في عنيها اتجه لمار
بنت ماشيه بتجري من شويت شباب وقفت قدام عربيه زين زين فرمل بسرعه
زين نزل من العربيه انتي كويسه
البنت بخوف الحقني منهم
زين هما مين بيبص قدامه اتلقه 3 شباب حطها ورا ضهره خير عايزين اي
شب ملكش دعوه انت وسيب المزه دي ياشاطر
زين بستهزا شاطر ولو مسبتهاش هتعمل ايه
راح مطلع المطوه بقولك سبها
زين سبها من ايدك ياشاطر لحسن تتعور
الشب هجم عليه بالمطوه بس
زين مسك ايده وضربه بمهاره عليا وارح معور الواد في دراعه الشباب جريت بخوف
بص علي البنت اهدي محصلش حاجه انتي اسمك ايه البنت بخوف انا انا ووقعت مغمي عليها
زين مسكها يا انسه فوقي شلها وخدها علي المستشفى بتاعته
مراد خرج من الحمام اتلقه حور بتعيط
مراد راح عليها بخوف مالك ياقلبي
حور وبتتشحتف من العياط كمال مات
مراد بستغراب كمال مين حور
بطل حب اعمى
مراد بزهول انتي بجد بتعيطي عشان مسلسل البطل مات فيه
حور بعياط انا زعلت علي نيهان هتعيش لوحدها
مراد بص لسقف يارب انا الي عملت في نفسي كده وخدها في حضنه اهدي ياحبيبتي هو دلوقتي مبسوط وانا متنكد هنا
زين حطها علي السرير في المستشفى وحاول يفوقها
البت ابتديت تفوّق فتحت عينها انا فين
زين بابتسامة متخفيش انتي في المستشفى
البت بستغراب مستشفى لي
زين ببساطه عشان اغم عليكي انتي اسمك اي واي الي ممشيكي لوحدك بليل في وقت متاخر
اسمي اسيل وشكرآ علي المساعده وجايه تقوم انا لازم امشي
زين انا ممكن اوصلك
اسيل وشكرآ جدا انا همشي لوحدي زين الوقت متاخر هوصلك يلا انتي بيتك فين
اسيل بصراحه انا يعني مش من هنا انا من اسكندريه ولسه بدور على سكن للمغتربين عشان الجامعه بتاعتي
زين بابتسامة جميله طب تعالي انا عندي شقه فاضيه تقدري تقعدي فيها
البنت بتردد بس
زين بهدوء متخفيش انا مش بروح فيها خالص تقدري تتطمني انتي في كليه اي
اسيل في كليه هندسه
زين هز راسه بهدو يلا
تاني يوم كلهم قعدين على السفرة
معتز حط كوبايه البن قدام لمار اشربي دي ياجبيبي
لمار خديت الكوبايه وشربتها تحت نظرات الفرح من ندى كلهم قاعدين في الصالون
لمار حطيت ايدها على بطنها بالام
معتز مالك ياروحي
لمار بابتسامة مهزوزه مفيش حاجه تعبانه شويه هطلع ارتاح شويه
معتز تعالي اطلعك وخدها وطلع
معتز نزل المطبخ يعملها حاجه تشربها
معتز شاف كوبايه البن الشوايه الي فاضوا من لمار لنهم اسود معتز مسك الكوبايه وشم ريحتها اتلقها ريحتها وحشه
معتز لمار وطلع جري طلع اتلقه لمار مسكه بطنها بالام جامد معتز خدها من ايديها ودخلها الحمام
معتز رجعي
لمار معتز ابعد عني مش عاوزه ارجع
معتز بحزم لازم ترجعي ولمار عنيها بتغمص ومعتز يغسل وشها فوقي معايا ورجعي فضل يضغط على بطنها بخفه لغايه لما رجعت حس ان جسمها ابتدا يتقل بيبص اتلقها مغمي عليها….
يتبع….

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السابع عشر

 

 

معتز لمار حبيبتي ردي عليا لمار ياروحي فوقي وعمال يغسل وشها وبردو مش بتفوق شلها ونزل بيها
صفاء قامت جري ملها لمار
معتز شكلها اتسممت
صفاء بخضه يلهوي بسرعه علي المستشفى
معتز وهو في الطريق رن علي زين معتز الوو زين لمار شربت لبن بايظ واغم عليها
زين قام وقف بخوف معتز جبها بسرعه ده خطر على الجنين معتز زود السرعة بخوف
وصل قدام المستشفى في وقت قياسي اتلقه زين في استقبله
معتز حطها علي الترولي وهما دخلوا علي غرفه العمليات معتز غمض عينه يارب انا ملحقتش افرح
صفاء حطيت ايدها على كتفه خير انشاء الله
بعد مرور ساعتين
لمار خرجت وهي نايمه
معتز راح عليها جري لمار حبيبتي فوقي طمنينى عليها عامله ايه دلوقتي
زين الحمدلله عملنا غسيل معده كويس انك خليتها ترجع معتز طب مفيش خطر على المار او الجنين
زين متخفش قدرنا نلحقها قبل لما السم ينتشر
معتز بصدمه نعم سم
زين هز راسه بهدوء انا واثق انك هتقدر تعرف مين الي عمل كده ياما لمار تجي عندي وانا احافظ عليها
معتز بشرود متخفش انا اقدر احميها كويس واجيب الي عمل كده
زين تمام انا عندي حاله عايزة تغيير على السلك هروح اشوفها واجي تكون لمار فاقت
معتز دخل عند لمار باس ايديها وحط ايده علي بطنها وحياتك عندي لدفع الي عمل فيكي كده التمن غالي اووي
ندى رايحه جايه في الاوضه بتوتر يارب تكون ماتت ورتاح منها هي والي في بطنها
لمار ابتديت تفوّق اهههه حطيت ايدها على بطنها بالام خفيف
معتز حبيبتي انتي كويسه
لمار انا فين
معتز انتي في المستشفى
لمار حطيت ايدها على بطنها بخوف ابني حصله حاجه
معتز اهدي ياحبيبتي ابننا كويس متخفش
لمار اتنفست براحه الحمدلله
صفاء دخلت عليها كده تخوضيني عليكي عايزة تعرفي غلوتك عندنا عامله ازاي
لمار بابتسامة بسيطه حقق عليا ياحبيبتي
صفاء بحب حمدالله على السلامة
زين دخل منجتي عامله ايه دلوقتي
معتز بغيره لمار مش منجت حد غيري
زين بستفزاز لا منجتي قبلك
معتز بغضب بقولك ايه
لمار بتعب باس كفايه حرام عليكم
بصت لا زين انت اخويا ورجعت بصت علي معتز وانت جوزي انتم الاتنين غلين عندي
زين المهم عامله ايه طمنيني عليكي
لمار الحمدلله
زين عملها سونار وسمع نبض الجنين
معتز قلبه نبض بفرحه وبص على لمار بحب
زين عال الاتنين زي الفل
لمار ومعتز بصوت واحد نعم اتنين
زين بضحك ????في ايه ياجماعه اه اتنين
صفاء زغرتتت بفرحه
لمار بصت علي معتز بفرحه ومعتز بدلها نفس الفرحه بس اكتر كمان
معتز طب لمار تقدر تمشي امتا
زين دلوقتي لو تحب بس اهم حاجه الراحه التامه سمعه يا استاذه لمار
معتز متخفش لمار في عيني
زين تمام انا هبق اعدي عليكي بكره انشاء الله اطمن عليكي
بعد مرور الوقت
معتز دخل ب لمار هو شيلها
ندى راحت عليهم بغل انها كويسه ومفيهاش حاجه
ندى مالك يالمار اي الي حصل
معتز بخبث مفيش اتسممت بس
ندى بشهقه يلهوي اتسممت مين الي عمل كده
معتز متخفش هعرف وفوقتها مفيش حاجه هتشفعله عندي لقريب ولا غريب وسبها وطلع
ندى بلعت ريقها بخوف عشان حسيت ان معتز شاكك فيها
الباب خبط
اسيل مين
زين احم انا زين
اسيل فتحت الباب خير يادكتور زين
زين احم اتفضلي الحاجه دي
اسيل بستغراب حاجه اي
زين يعني شويه اكل علي فكهه علي خضار كده يعني عشان عارف ان الثلاجه فاضيه
اسيل وشكرآ جدا لحضرتك الحساب كده
زين بزعل بعد اذنك انا ماشي
اسيل مسكت ايده بسرعه حقق عليا انا مقصدش ازعل حضرتك
زين بص علي ايديها
اسيل شالت ايديها بسرعه انا اسفه جدا
زين بابتسامة محصلش حاجه بس بعد كده مفيش بنا فلوس اسيل شكرا جدا اتفضل
زين لاء انا ورايا شغل مع السلامه اسيل الله يسلمك
وقفلت الباب
اسيل بجد انسان محترم تلفونها رن
اسيل الووو
نور اي يابنتي برن عليكي من بدري
اسيل كنت وقفه مع دكتور زين الي حتلك عنه
نور وعايز اي منك يايكون عينوا منك
اسيل بس متقوليش كده ده كان جاي جيبلي طلبات عشان عارف ان التلاجه فاضيه
نور ام التلاجه علي العموم ده عينوا منك وبكرا تقولي نور قالت
اسيل بس بقا يلا سلام

 

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثامن عشر

 

بعد مرور يومين
معتز الجميل عامله ايه النهارده ل
مار وديت وشها النحيه التانيه
معتز لسه زعلانه منى
لمار اهه
معتز طب منتي عارفه انو غصب عني ده شغلي اعمل ايه لمار حضنته بدموع انا خايفه عليك اووي
معتز غمض عينه مش هطول عليكي
لمار اوعدني انك هترجع كويس
معتز اوعدك
وقام حضر نفسه عشان يطلع المامؤريه الجديده
معتز حضنها جامد اشوف وشك بخير
لمار وهي مسكه نفسها بل عافيه عشان متعيطش تروح وترجع بالسلامة
معتز خرج هو مش عايز يسبها
هو دخل عند امه اشوف وشك بخير ياست الكل
صفاء بخوف بلاش يابني انا قلبي مش مستريح
معتز باس ايديها متخفيش عليا وسبها وخرج
دخل عند ندى
ندى تروح وترجع بالسلامة
معتز قرب منها ومسكها من شعرها لمار لو حصلها حاجه مش هيكفيني فيكي حياتك سمعه
ندى سيب شعري انا معملتش حاجه
معتز مسكها اكتر وندى تصوت اههه عليا يابنت الكلب ????
ده اخر تحذير ليكي سمعه
ندى بعياط حاضر سيب شعري
معتز بعد عنها وبصلها بغضب وخرج
قابل محمد
معتز مش هوصيك عليهم
محمد حضنه متخفش فعنيا
بعد مرور 3 ايام
حور دخلت البيت بقلق مفيش اي معلومه عنهم
صفاء بخوف شديد لاء
لمار قعده هتموت من الخوف خصوصا ان عده 3 ايام من غير حس ولا خبر
لمار عيطيت يارب
صفاء اهدي يا لمار عشان الي في بطنك
حور حضنتها بعياط انشاء الله خير
تلفون زين رن
زين الوو اسيل بعياط دكتور زين
زين قام وقف بخوف مالك ياسيل
اسيل ممكن تيجي الكليه بتعتي لو سمحت
زين حاضر مسافت السكه هكون عندك وخرج جري
اسيل وقفه بتعيط وعميد الجامعه قدمها ونور وقفها حضنها وفي بنت وقفه بتبص علي اسيل بشر
زين دخل اتلقه اسيل ميته من العياط
زين قرب منها بقلق اسيل مالك اي الي حصل
البنت الي حصل ان الهانم سرقت السلسلة بتعتي
اسيل بعياط محصلش والله العظيم محصل انا مش عارفه اي الي جبها عندي في الشنطه
معيد الجامعه اخرصي يا حراميه
زين بزعيق انت الي تخرص خالص كلمه كمان وعتبر نفسك مرفوض من هنا
المعيد وانت تبق مين انشاء الله
زين قعد بغرور انا الدكتور زين الالفي صاحب مجموعات مستشفيات الالفي
المعيد بخوف اهلا زين باشا نورت الجامعه كلها
زين بص علي البنت وانتي اش عرفك انو هي الي سرقت فتشتي المدرج كله
البنت بخوف هاا لا فتشت الصف بتعها بس ولقيتها معها
زين قام وقف تمام
اسيل زين والله انا مختش حاجه
زين بصلها بحنيه متخفيش وبعدين كمل بهدوء عايز اشوف كاميرات المراقبة
البنت ظهر عليها التوتر ها مفيش داعي انا خلاص لقيته
زين مش بتعتك دي
المعيد اتفضل معايا
واحد داخل ده بيت المقدم معتز الانصاري
لمار قامت بخوف اهه الشرطي البقيه في حيتكم
صفاء صوتت
لمار اكيد في حاجه غلط معتز عايش
الشرطي تقدري تيجي معايا تتعرفي علي الجثة
حور طب و مراد
الشرطي معنديش معلومه بعد اذنكم ومشي
صفاء راحت هي وحور ولمار ومحمد المستشفى
محمد دخل الاوضه ولمار مشيه مش شايفه قدمها وقفت علي باب الاوضه محمد بيرفع الغطه براحه و عياط
لمار مقدرتش تستحمل وقعت اغم عليها
زين شافت الكاميرات اتلقه البنت هي الي حطيت لي اسيل السلسلة في الشطنه
اسيل بصت لي البنت بصدمه
زين بهدوء بص علي العميد اظن كل حاجه بانت هتعمل ايه العميد همنعها من دخول الامتحانات
زين تؤتؤ هتاخد فصل من الجامعه خالص
البنت بعياط لاء عشان خاطري متعملش كده مستقبلي هيضيع
اسيل بزعيق وانا مكنش مستقبلي هيضيع ظلم راحت ضربتها بي القلم لي عملتي كده
البنت عشان انتي شاطره وانا لا وكل الدكاترة بيحبوكي العميد خلص الكلام انتي مرفوده من هنا
البنت بصت علي اسيل بغل اقسم بالله مهسيبك وخرجت
لمار فاقت علي ايد بتحسس علي شعرها لمار قامت بفرحه معتز انت عايش مش بحلم صح وحضنته جامد
معتز اتالم عشان متصاب
لمار بخوف معتز انتت متصاب
معتز متخفيش انا زي القرد اهو وبعدين كمل بمشاكسه بق بزمه مش عيب تبق مرات المقدم معتز الانصاري تكون قلبها ضعيف كده
الدكتور ممنوع البيات هنا الكل يتفضل يروح
لمار لا انا هبات مع معتز
الدكتور بس
معتز شورله يسكت
الدكتور بقله حيله ماشي
صفاء الحمدلله يارب انا قلبي كان هقف
محمد يلا يا ماما وبكرا انشاء الله هنبق نيجي
وخدها ومشي
معتز خد لمار في حضنه من التعب نام
اسيل خرجت مع زين بجد مش عارفه اشكرك ازاي
زين بابتسامة علي ايه انتي مش عارفه غلوتك عندي
اسيل بصت في عينه جامد هو فضل باصص ليها
نور احمم الاتنين فاقو
اسيل بكسوف احمم طب امشي انا بق
زين تعالي اوصلك
اسيل لا شكرا كفايه تعبتك معايا
زين عيب لما تقولي كده اركبي وبص على نور اركبي انتي كمان
نور معفيه انا المرادي اخويا جاي يخدني
زين تمام وركب هو واسيل ومشي
يتبع….

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل التاسع عشر

تاني يوم
لمار عماله تبص علي معتز
معتز صحي من النوم
معتز بستغراب بتبصلي كده لي
لمار مش مصدقه انك بخير
لمار بس ازاي قالو انك موت
معتز للاسف في عدد كبير استشهد وانا عشان كنت متصاب افتكروني واحد من المستشهدين
لمار عامل ايه دلوقتي
معتز الحمدلله
الدكتور دخل اي الاخبار
معتز كويس ممكن امشي بقا
الدكتور مينفعش تمشي دلوقتي انت واخد رصاصه جنب القلب علي طول هتفضل هنا تحت المراقبة
لمار بخوف جنب القلب معتز
معتز ضغط على ايديها اهدي ياحبيبتي انا كويس
الدكتور ممنوع الحركه خالص يعني مفيش قيام من السرير زي امبارح
لمار متخفش يادكتور انا معاه هخلي بالي منه انا دكتوره الدكتور طب كويس استأذن انا وهبق اعدي عليك بليل
حور حضنه مراد جامد
مراد يابت هتموتيني في اي
حور خايفه تسبني وتمشي
مراد امشي اروح فين بس
حور تطلع مامؤريه تانى وتسبني انا و فهد لوحدنا
مراد بستغراب فهد مين
حور حطيت ايدها على بطنها فهد ابننا انا حاسه انه ولد
مراد هو مش مستوعب حور قصدك انك حامل
حور هزيت رأسها بفرحه
مراد حضنها جامد قولي والله
حور والله حامل
طب ومقولتيش ليه من امبارح
حور انا اساسا لسه عارفه امبارح حسيت اني ديخه وعاوزه ارجع عملت تست طلعت حامل ونشغلنا في معتز
مراد معتز يلهوي انا نسيت انا هقوم اروح ليه تعالي معايا ده هيفرح جدا
اسيل دخلت المستشفى وعلقت محلول عشان الضغط واطي وائل ابعدي عن اي ضغط نفسي عشان حلتك تتحسن
اسيل بتعب تمام
زين دخل وائل بقولك في مريضه
زين بستغراب وخوف في نفس الوقت اسيل بتعملي ايه هنا لي معلقه محلول انتي كويسه
اسيل انا تمام
وائل انت تعرفها
زين اه
وائل طب خليها تبعد عن اي ضغط عشان حلتها وحشه خالص
زين بخوف طب هي كويسه دلوقتي
وائل حاليا اه
اسيل ممكن تشيل البتاعه دي عشان عاوزه امشي
زين تمشي تروحي فين انتي مش شايفه وشك دبلان ازاي اسيل عينيها رغرغت بدموع بعد اذنك يتشلها ياشلها انا
زين بخوف مالك يا اسيل فيكي ايه
اسيل غمضيت عينيها بنفاذ صبر راحت شديت المحلول ايديها جابت دم كتير
زين مسك ايديها بسرعه انتي مجنونه
اسيل شديت ايديها ابعد عني كل ده بسببك
زين بستغراب بسببي انا ازاي
اسيل انا مش عاوزه اعرفك تاني وهمشي من البيت وقامت عشان تمشي
زين مسكها بسرعه اسيل في ايه عشان خاطري قوليلي انا عملت ايه
اسيل مردتش عليه ومشيت
مراد دخل عامل ايه دلوقتي
معتز متخفش قاعد علي قلبك
مراد ياعم ماشي
حور حضنت لمار عامله ايه ياقلبي
لمار الحمدلله ياحبيبتي
مراد المرادي بقا عايز اجازه شهر
معتز بستهزا شهر مره واحده ولي انشاء الله
مراد عشان اخلي بالي من مراتي لمار حور حبيبتي انتي تعبانه حور هزت رأسها لا انا كويسه
معتز اهي قلتلك كويسه
مراد انا عايز اخلي بالي من فهد
معتز بستغراب فهد مين
مراد بفرحه فهد ابني
معتز بفرحه احلف بالله
مراد حضنه والله
معتز الف مبروك يا صاحبي
لمار حضنت حور الف مليون مبروك ياقلبي ربنا يتمم بخير يارب المرادي تخلي بالك كويس
مراد لا متخفيش انا هخلي بالي كويس اووي
معتز اذا كان كده ماشي انا موافق علي الاجازة
عده يومين
معتز خرج من المستشفى
اسيل سابت البيت
وزين زعلان جدا مش عارف اي السبب
اسيل ماشيه في الجامعه
بنتين اي اخبار الدكتور بتاعك بسطك صح صدق الي قال المظاهر خادعه
نور غوري من هنا
البنت مانتي تلقيقي زيها
نور احترمي نفسك
البنات كلها اتلمت
البنت اي كلمت الحق بتزعل صح
اسيل يلا يا نور مترديش انتي هتعملي فيها محترمه وانتي مدورها صورك ماليه الجامعه كلها وانتي قاعده في شاقه راجل غريب وهو طالع نازل عنك مهو البضاعه ببلاش
زين من وراء بغضب جحيمي اخرصي قطع لسانك الكل بص علي الصوت
اسيل عينبها بتنزل دموع بصمت
البنت اهو حبيب القلب جه
زين بزعيق اسيل اشرف من اي حد اي حيوان هبجيب سرتها يعتبر نفسه مرفود زي الي اترفديت
شب ما احنا بنقول الحقيقه
زين ضربه بالبوكس اخرس يا ابن ال…. * وكمل
اسيل تبق خطيبتي وكمان شهر هتكون مراتي
اي ابن… *. -* هيجب سرتها هنسفه نسف سامعين
الكل خاف
اسيل الدنيا بتسود قدمها وعنيها بتقفل وقعت مغمي عليها في حضن نور
زين بخوف اسيل…

 

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل العشرون

 

زين بخوف اسيل
نور بعياط اسيل حبيبتي ردي عليا
زين هز وشها بخفه اسيل ياحبيبي ردي عليا
اسيل مفيش اي استجابة
شلها وركبها العربيه
نور ركبت ورا جنبها
الكل قاعد على السفرة
ندى بتبص علي معتز من تحت لتحت
لمار لحظتها
لمار مالك يا ندى في حاجه
ندى هيكون في اي يعني
لمار لسه هترد جريت علي الحمام
معتز قام وراها بسرعه
لمار عماله ترجع
معتز مالك يروحي
لمار نفسي غامه عليا قوي وكملت ترجيع
معتز غسلها وشها
لمار بتعب معتز مش قادره اقف اسندني
معتز شلها تعالي ياحبيبي ريحي شويه وطلع بيها
ندى دخلت الاوضه ندى هيترحل امتا
مجهول بليل ندى حلو اوى كل حاجه جاهزه صح
مجهول متخفيش انا عارف هعمل ايه كويس
ندى تمام نص الفلوس هتتحول والنص التاني لما الموضوع يتم مجهول تمام
ندى قفلت ندى بشر حلو اوى
زين دخل با اسيل المستشفى نيمها علي السرير
وائل كشف عليها وائل الضغط عالي اووي انا مش قولت تبعد عن اي ضغط نفسي
زين بهدوء هي عامله ايه دلوقتي
وائل انا معلقلها محلول اول لما يخلص هتفوق
زين تمام
وائل خرج زين ونور فضلو جنب اسيل
حور انا عاوزه رنجه يعني عوزه رنجه
مراد شد في شعره ياحبيبي رنجه اي الي ادخلها الشقه
حور بعناد مليش فيه هتجيب يعني هتجيب
مراد حاضر ربنا علي الظالم والمفتري
معتز منيم لمار فحضنه وحطط ايده علي بطنها انا هحبكم اووي بس اكيد مش اكتر من امكم عشان دي بنتي قبلكم
اسيل بتفوق اههه
نور قربت منها بسرعه اسيل حبيبتي انتي كويسه
اسيل انا فين
نور في المستشفى
اسيل افتكرت دموعها نزلت
زين قرب منها اهدي عشان الضغط
اسيل انت زوت المباله طين لي كدبت وقولت انك خطيبي زين مين قالك اني كدبت انا بطلب ايدك
اسيل لو سمحت يادكتور مش عايزك تشفق عليا انت مش مجبور تعمل حاجه غصبن عنك
زين بحب وين قالك اني غصب عني اسيل انا بجد بحبك ❤
اسيل بصدمه مضحكه اي
زين ونور ضحكوا علي شكلها ازاي
زين بضحك هو اي الي ازاي حبيتك وهتجوزك قولتي ايه هو صحيح مش باخد رايك عشان كده او كده هتجوزك بس يلا
اسيل بغيظ والله
زين اي اجيب المأذون
اسيل اي حيلك حيلك اي السرعه دي
زين افهم من كده انك موافقه
اسيل ضحكت بكسوف
زين طلما ضحكت يبقا قلبها مال زغرطي يابت يا نور
نور زغرتتت بفرحه
معتز قاعد جاله تليفون معتز قام بهدوء عشان ميزعجش لمار معتز الوو
واحد معتز باشا عندي ليك خبر وحش
معتز في اي قول ع طول
للاسف سليم الجبالي هرب
معتز بصدمه بتقول ايه

 

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الواحد والعشرون

 

الفصل الواحد والعشرون من الرواية المميزة معشوقتي الصغيرة لا يزال قيد الكتابة، لو عايز تعرف لمار حصلها ايه، وباقي أحداث الرواية أنضم لقناتنا على تليجرام وسيب تعليق عشان نبعتلك أشعار بمجرد نشر الفصل الجديد .. وقولنا لو حابب نحول الرواية pdf عشان تقدر تحملها على جهازك.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى