روايات

رواية هوس النقيب الفصل العشرون 20 بقلم نونا

رواية هوس النقيب الفصل العشرون 20 بقلم نونا

 

البارت العشرون

 

 

البارت🔞

*****************************

توقفت العربية امام القصر الكبير نظرت تلك الجالسه في خلف وطفلها البلغ شهر بين احضانها الي المكان حوالها وقلبها خفق بسرعه جميع ذكرياتها سيئه كانت في هذا المكان طفولتها موت ابوها وموت امها اصبحت يتيمه وهي لاتزل طفله تحتاج الحنان والحب تعرضت للتحرش من قبل ابن عمها السكير اخذو حقها منها هي لما تعتبرهم في يوم من الايام عائلتها لكنها اليوم رجعت لاكنها اقوي بسبب حب ارسلان لها هي لما تعد تلك الضعيفه المكسوره ارجعها اللي الوقع صوت ارسلان

ارسلان = حبيبتي غرام انتي سماعني احنا وصلنا انزلي تعالي “اخذ كف ايدها وساعدها تنزل وهي تحمل اركان بين يديها شبكت يدها الاخر مع يد ارسلان وكنها تستمد منها القوه وهو في ماقبل ضغط علي يدها يشعرها بالامان”
كنت نعيمه تنظر حوليها كل شيء تغير هنا حتي الهواء لما يعد كما كان تغرغرت عيناها بدموع هي رجعت بعد فراق دام لمدة 36 سنه

كنت الجده سلطانه تقف عند الباب مستنده بجبروت علي عكزها وعيونها وقعت علي احفادها وبنتها اه ياكد الشوق يقتلها

سلطانه = نورتو البلد اهلين بأحفادي “عيونها كنت تبص علي ارسلان حفيدها كبر هي كنت تره بس في صور تلفزيون بيما انه نقيب معروف زاي كبر كده وهو بعيد عنهم ”
1

قرب ارسلان من سلطانه وسلم عليها برود دنياه كلها كنت سلطانه تنتظر ان يقبل يدها و راسها لكن خب ظنها من كتلة الجليد هذا

ارسلان = ازيك يا سلطانه هانم
سلطانه = ما اسمهش سلطانه هانم اسمها ازيك يا تيتا “وعيونها نتقلت لحفيدتها غرام وطفلها وبنتها نعيمه الوقفه تنظر من بعيد وكنها تنتظر امر منها علشان تقرب ”

‘قربت سلطانه بخطوات مرتجفه من نعيمه وعيونها مليانه دموع كنت ملامحها حزينه ياهاا اي عملت فيهم السنين”

سلطانه = “بصوت ضعيف وهي تعيط وفتحت ذارعيها” بنتي نعيمه تعالي لحضن امك ياضنايه تعالي ارحمي ضعفي وشوقي ليكي عاوزه اصدقك انك هنا تعالي

نعيمه = “كنت حالتها اضعاف امها تعيط و رجليها مش حملها هتقع ركضت بخطوات متعثره ورتمت في حضن امها تعيط وتبوس كل حته في وشها وتشم رائحتها اللي وحشها اوي ولي حضنها الدافي المليان امان وحنان”

نعيمه= يمه سمحيني يمه ابوس ايدك تسمحيني “وكنت تعيط وتبوس ايديها وهبط عند رجلها تبوس رجلها وسلطانه تحاول تمنعها وخالتها توقف وحضنتها جامد اوي ”

سلطانه= انا مسامحك ياقلب امك عمري في يوم ماكنت زعلانه منك ولا غضبه عليك ابدآ انتي قطعه من قلبي كنت كل يوم بموت في بعدك كل سنين دي كنت اعرف اخبارك من بعيد وتطمن عليكي

قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
نعيمه = ياحبيبتي يا يمه بعيد الشر عليك لو تعرفي زاي مرات سنين وانا وحيده بدون لا ام ولا خوه الاهل عزوه يمه كنت بموت في بعدكم

“كان لقاء مؤثر بين الام وبنتها مليان شوق وحنين ودموع بعد36 سنه ربنا رجع جمعهم من جديد”

كانو كلهم في صالون والخادم يحضرو السفره وكل يشتغل علي قدام وساق

كنت سلطانه في حضنها غرام كانت وحشها حفيدتها اوي ومبسوطه انه ربي عوضها عن كل الايام الوحشه براجل بيحبها “تيتا متعرفش انه بيعشقها حد الهوس ودلوقتي ماسك نفسه بالعافيه انه يوقف وينتزعها من بين احضانها”

داخل ياسر اللي كان رجع من شغل الارض و مخزن الاعلاف كان بيحمل البضاعه عقد حواجبه بستغراب كان عرف انه جدتها بعثت علي عمته وابنها كان دائمآ يسمع عن ارسلان بس ولا مره حصلها يتعرفو

ياسر = منوره عمتي البلد الحمدالله علي سلامتك “وقرب منها حضنها ونعيمه ستغربت كنت ملامحه مش غريبه عليها بشبه اخوها محمد اوي”

نعيمه= “وهي تضع يديها وتحاوط وجه الملتحي” انت ابن اخوي محمد صح

ياسر = ايوه ياعمتي انا ياسر ابن اخوك محمد الصغير

“حضنته نعيمه اوي وهي تشم في رايحة اخوها فيه وبعدت وهي تطبع قبله علي جبين ياسر”

قرب ياسر من ارسلان وسلم عليها وحضنه حضن رجولي
ياسر = اهلين بيك يا ابن عمتي حصلنا الشرف وتعرفنا عليك ياسيادة النقيب

ارسلان = “رد عليه بأبتسامه بارده” تسلم يا ابن خالي

وكان هيسلم علي غرام بس تفجاء با ارسلان يقف امامه وعيونه تشع شرار وغيره وضغط علي ايد ياسر جامد وعجب ياسر رد فعل ارسلان اوي وعرفه انه مجنون وعنده حب تملك

ارسلان = مرت النقيب مش بتسلم علي رجالة حتي لو كان ابن عمها يا برو شايل ايدك احسن لقطهعلك
2

وقطع توتر ده دخول هالة وهي تركض تحضن غرام جامد
هاله = حبيبتي ياغرام وحشتني اوي اوي انا مبسوطه انك رجعتلنا ثاني “وبصت علي اركان اللي ماسكه جده سلطانه” اي القمر ده ماتقوليش ابنك ياقلبي واخذت تبوس في اركام اللي بدا يعيط وتهزا بيه هاله تحاول تسكتو

وسلمت هالة علي نعيمه وتعرفت عليها بأنها العمه اللي دائمآ تسمع عنها. واخذ ياسر معاه ارسلان لمجالس الرجاله وقعدو يحكو ويتعرفو اكثر ونعجب ارسلان بشخصية ياسر اوي

اما عند غرام وهاله فضلو يحكو مع بعض اي حصل في فتره دي كلها لما بعدو عن بعضهم وتصدمت غرام بطلاق هاله وجوزها من ياسر واللي حصل مع عهد رغم انها بتكرهه ومش بتحبه لانها لفعه وكنت دائمآ بتاذيها بس زعلت علشانها و عرفت كمان اي حصل معا عمها و مراته

غرام = انتي دلوقتي مبسوطه مع ياسر
هاله = “بعيون تلمع من الحب” اوي اوي انا مبسوطه جدآ وافضل حاجة عملتها مش بندم اني عملتها ده حنون اوي ياغرام صوته حضنه معملته معاي بيحترمني ده غير حبه وغيرته المجنونه انا مرات بقول كل ده كثير عليا

غرام = “حضنتها” حبيبتي انتي تستاهلي كل خير مفيش حاجة كثير عليكي كفايه حلاوة روحك وقلبك الطيب هتخلي الف رجل يتمنك

تنهد ياسر اللي كان وقف عند باب وعاوز ينادي علي هاله وسمع كل كلام هاله وقلبه كان ينبض بعشق لي هذا الفاتنه التي قالبة كل موزاين حياته وجعلته هائم في عشقها

اما نعيمه وسلطانه كانو مع بعض بيحكو اي حصل في سنين دي كلها وجنبهم زين وسعيد ابن هاله يلعبو ويركضو هنا وهناك في قصر

في لحظه دي داخل محمد بيدفع الكرسي المتحرك بأخوه سعيد

سعاد= نعيمه انتي رجعتي مش مصداقه عيوني لما قالي محمد ماصدقتش ودلوقتي اشوفك قدامي “حضنتها جامد وعيطو من كثر لشوق لبعض كانو سعاد ونعيمه صديقات مقربات من بعض اوي”

محمد قرب من اخته بخطوات متردده وعيونه بتدمع كان الوحيد من بعد ناصر الله يرحمه بيدفع عنها بس ماكنش يمتلك الشجاعه زاي ناصر

محمد = اختي نعيمه انا بعتذر اوي علي كل حاجة حصلت ان… وقبل ما يخلص كلامه كنت نعيمه حضنه والاثنين عيطو كنت نعيمه بتبوس راسه وايديه وتطلب منه السماح وهو كمان كان بيقولها انتي سمحيني لانه انا مقدرتش اوقف في وش ابوي واخوي سعيد ونتقلت عيون نعيمه لسعيد العاجز علي كرسي متحرك ودموعه علي خده كان الندم بيأكل من داخل

سعيد= نعيمه سمحيني يا اختي انا بموت من ندم ربي اخذ حقكم كلكم مني انا دلوقتي بموت وعاوز ابراء ضميري قبل ماموت

كانو كلهم متجمعين في صالون ارسلان وغرام ياسر وهاله نعيمه و محمد وسعاد وسلطانه فجاءهم سعيد اللي بدا يحكي

سعيد = انا كنت سبب في كل حاجة حصلت وحطيت الحق علي غيري غيرتي من اخوي ناصر وابوي كان سبب هو كان بيقولي انه افضل منك دائمآ انا سبب في موته بعثتلو حد يعطل فرامل العربيه وعمل الحادث وتوفي حاولت كثير ارجع كريمه طلبت اتجوزها بس هي كنت ترفض و ردها كان دائمآ مش هتزوج من بعد ناصر “وشهق وبعيط” وانا سبب كمان في بعد نعيمه من هنا اتمني تسمحوني علي كل حاجة سيئه عملتها

غرام كنت تعيط وقلبها بينزف عمها قرب حد ليها اللي مفروض يكون سندها من بعد ابوها هو سبب في دمار عائلتها كان ارسلان يشد علي احتضنها وهي دفنت وشها في صدر ارسلان العريض وكان يحاول يخليها تهدي

ارسلان = “بغضب من دموع غرام” هو ده السبب ياسلطانه هانم طلبتي مننا نجي هنا بس علشان تفتح جروح قديمه انا هحرق الدنياه كلها وكل حد كان سبب في وجع غرام ودموعها

سلطانه = يا ابني

ارسلان = “بغضب ونبرة حادة” ماتقوليش ابني انا مش حفيدك حتي انتو طول عمركم كنتو سبب حزن امي وجع قلبها

سلطانه = لالا ماتحكمش عليا بدون متعرف يا ابني انت حفيدي وابن بنتي وانا طلبت منكم ترجعو هنا لسبب انه هرجع حق حفيدتي غرام و بنتي نعيمه

سعيد= “كان ماسك ملف في ايدو” ده فيه كل رزق اخوي ناصر من شركه ومزرعه والارضي كلها بأسمك ياغرام ده من حقك حتي لو رفضتي هرجعوهلك ثاني
و ده حقك وكل وزقك يا نعيمه زاي ما احنا والاد الهوراي وابناء تحسين انتي كمان بنت الهواري وحقك رجعلك اتمني تسامحوني علي كل حاجة انا مابقليش كثير في دنياه دي

ساعة 12 بعد منتصف الليل

فتحت باب الحديقه وهي تبص حواليها وعيونها مليان دموع كنت كل الورود ذابله قربت من جهة شباك كان في قصيص ورد محطوط فيه المفتاح اخذته وفتحت الباب بايدين بترجف كانت كل حاجة زاي ماهي كانه لما يدخله احد البيت من بعدها كل ذكريات طفولتها مع ابوها وامها هنا في كل زواية عندها ذكرى فتحت باب اوضة امها وقربت بخطوات مرتعش ورمت نفسها علي سرير تستنشق رائحة امها وحشتها اوي اوي كنت تعيط وتدفن وشها في الوساده

كان تحت مع ياسر وبعد ما طالع لاوضة اللي مفروض ليه هو وغرام ماكنتش غرام موجوده بص علي سرير كان اركان نايم بعمق وهدوء فتحت باب الحمام مش موجوده دور في كل حتي في جناح مالقهش راح لعند اوضة امه وخبط الباب جامد وقفت نعيمه بهلع وفتحت

نعيمه = في اي يا ارسلان ملك وشك مخطوف كده

ارسلان = غرام دورت عليها في كل حته في جناح مش موجوده اركان نايمه لوحده ومش لقي غرام
“صحي زين اللي كان نايمه مع نعيمه بسبب ضجة يفرك عيونه ”

زين =ماما فين سمعتك بتقول مش لقيها

نزل ارسلان تحت يدور عليها وصحي ياسر يدور كمان

ياسر = “وهو يحاط ايدو علي كتف ارسلان” اهدي هنلقيها و*** “قطع كلامهم صوت الحارس بيقول ”

الحارس= ياسر بيه انا شوفت المدام غرام بتدخل بيتهم القديم

كان بيت في نفس المزرعه يبعد بس خطوات راح ارسلان مع حارس بالهف وخوف عليها وياسر داخل طمن هاله ونعيمه انهم لقو غرام اما سلطانه كانت نايمه بسبب الادويه

دفع الباب و داخل يبص علي كل حته في بيت كنت باب اوضة مفتوح و اول ما دخل لقها نايمه علي سرير وتبص بشرود

دفع الباب و داخل يبص علي كل حته في بيت كنت باب اوضة مفتوح و اول ما دخل لقها نايمه علي سرير وتبص بشرود

ارسلان = كنت هفقد عقلي ياصغننه معقوله تعملي كده زاي تطلعلي لوحدك في نص الليل بدون ماتقولي

غرام = وحشوني اوي انا عاوزهم
ارسلان “حضنها ارسلان عاوز يدخلها جوا قلبه عاوز ياخذ كل الالم والوجع اللي بتحسو عنها دموعها بتحرق قلبه” انا هكون امك وابوك واخوك وكل حاجة كل دنيتك بس ماتعيطيش ياصغننه دموعك بتحرق قلببي

“بعد لحظات كان ارسلان يجالس علي الارضية بجنب سريرها محتضن بطنها ايدو صاعدت تتجول علي كل حته فجسمها رفع راسه يطبع قبلات علي بطنها صعود لنهودها فتح ازرار قميصها بعشوائيه واخرج نهودها يطبع قبلات عليهم يمتصهم بشوق ولهف وصوت تأوهتم بيملائ المكان صك ملك…

“بعد لحظات كان ارسلان يجالس علي الارضية بجنب سريرها محتضن بطنها ايدو صاعدت تتجول علي كل حته فجسمها رفع راسه يطبع قبلات علي بطنها صعود لنهودها فتح ازرار قميصها بعشوائيه واخرج نهودها يطبع قبلات عليهم يمتصهم بشوق ولهف وصوت تأوهتم بيملائ المكان صك ملكيته علي نهودها صعود لرقبتها جعلها لوحه فنيه واخيرآ ابتلع شفايفها بقبله جامحه يقبلها قبل متفرقه ”

“بعد لحظات كان ارسلان يجالس علي الارضية بجنب سريرها محتضن بطنها ايدو صاعدت تتجول علي كل حته فجسمها رفع راسه يطبع قبلات علي بطنها صعود لنهودها فتح ازرار قميصها بعشوائيه واخرج نهودها يطبع قبلات عليهم يمتصهم بشوق ولهف وصوت تأوهتم بيملائ المكان صك ملك…

ارسلان = وحشتني اوي ياصغننه عاوز احسك بيكي تحتي بجسمك الطري تحت ايدي عاوز اقطعك واخذك لحتي تزهق روحي

غرام = اممم اه ياحبيبي انا كمان عاوزك اوي
ارسلان = مش هارحمك ابدآ ياصغننه “ورجع يقبلها من شفايفها يمتصهم يعض عليهم حتي شعر بطعم الدماء ايدو نزلت تعصر فخذها و قلع عنها البنطلوان وايدو نزلت الانوثتها يحركها وغرام تتلوي تحتيه وايدو ثانيه ادخل اصابعه داخل فمها وثانيه يحركها بيها انوثتها وابعد الاندر علي جنب وادخل اصبع في انوثتها وتأوهت غرام عضه ايد ارسلان بألم فضل يضاجعها باصابعه وغرام تتاوه بمحن ودلع جعل من ارسلان يفقد اخر ذره صبر عندو

غرام = اممم اه ياحبيبي انا كمان عاوزك اوي ارسلان = مش هارحمك ابدآ ياصغننه “ورجع يقبلها من شفايفها يمتصهم يعض عليهم حتي شعر بطعم الدماء ايدو نزلت تعصر فخذها و قلع عنها البنطلوان وايدو نزلت الانوثتها يحركها وغرام تتلوي تحتيه وايدو ثانيه ادخل اصابعه…

غرام = اممم اه ياحبيبي اه براحه امم اه يا ارسلان

ورتعشت تأتي بشهوتها علي ايد ارسلان اللي كانت رجولته منتصبه حد جحيم تحت البنطلوان اخذ اصابعه حطهم في فمه امتصهم بالذه واستمتع

ارسلان = امم طعم عسلك احلي حاجة بذوقها ياصغننه تعالي بصي قعد اي انا محتاجك هموت والمسك و حشرو جوكي و طالعو من زورك هفقد عقلي لو ماعملتهش دلوقتي

وقفت غرام وفجاءت ارسلان بحركتها الجريئه تقرب منه اكثر اخدت شفايفه تقبلها بنعومه وايديها بتفتح ازرار قميصه وتحسس علي عضلات صدره الحجري نزلت لرقبته تقبلها وتعضها تحاول تترك اثرها عليه وارسلان كان عجبو اللي بتعملو فيه جسمه بيرتعش تحته لمستها الناعمه هبط بقبلاتها البطنه و فتحت زر البنطلوان وخرجت رجولته تحرك اصابعها ناعمه عليه ارسلان تأوه بصوت رجولة ولما يعد يحتمل اكثر بس من لمسه من ايدها كان قذف شهوته حذفها بهمجيه علي سرير وهبط يمتص شفايفها بعنف و رغبه وهوس و رجولته تحتك بأنوثتها يعتصر نهودها بقوه حتي احمرت اطرفها كانت رغبة تتحكم فيهم و اجسادهم مشتعله كان مخترقها برجولته الضخمه في انوثتها يتحرك جوها ببطئ سالب انفاسها وتشنج جسد غرام ودفع رجولته دخلها اقوي واعمق متحرك بسرعه وهو يزئر بمتعه وغرام تتاوه وتحضنه ليها اكثر اجسادهم كنت متحده كانو روح واحد بجسد هوسهم بعض فاق الحدود والمنطق كانو دواء لجروح بعضهم

ارسلان = بعشقك ياصغننه بحبك اوي انتي هوس ارسلان وكل دنيته بحبكككك

غرام = وانا بحبك اوي ياحبيبي انت كل حاجة في دنيتي امممم اه”تأوهت بأسم ارسلان عندم وصلت نقطة متعتها مرتعشه تأتي بشهوتها علي قضيب ارسلان”

تحرك ارسلان دخلها اسرع وايدي تعصر نهودها ونزل منهم لبن هبط يمتصهم يرضعهم كاطفل جاء مصدر اصوت استمتع متذوق طعم لبنها ” مسكين اركان في حد بيشركو في لبن امه😂” و رجولته تتحرك دخلها اعمق و اسرع وصوت ارتطم اجسادهم يملائ المكان وتأوه ارسلان بالذه وزئير يقذف شهوته وجيوشه الصغار داخل رحمها ونام بثقله فوق جسد غرام بتعب وهم يلهثن وطبع قبله علي جبينها

*****************************

ثاني يوم

صحيت غرام لقيت نفسها في قصر في جناح وجنبها اركان صحي وكان ساكت وهادئ اخذتو في حضنها تبوسه من بوقه

غرام =حبيب قلب الماما وحشتني ياحبيبي انا الجمال ده انا هاكلك اكل

“واخذته رضعته من نهودها وغيرت البسو ونام بعد ماشبع وقفت دخلت الحمام عملت دوش وغيرت لبسها فتحت البلكونه وبصت علي مزرعه لفت انتبها صوت صهيل احصانه وكان ياسر و ارسلان يتسبوق في ساحه الواسعه بالاحصانه وقفت تبص علي ارسلان بهيام كان شكله وسيم ومهلك رجولة اوي كان يلبق عليه اوي يكون فارس كان يركض بالحصان عاري الصدر وخصلاته الشقراء تنزل علي جبينه ويبعدها بايديه كنت وقفه تتأمله بعشق وهوس وتعض علي شفايفها لما تذكرت ليلتهم الجامحه بألامس

وقعت عيون ارسلان عليها في بلكونه وتعصب اوي ونار الغيره ولعت في قلبه زاي تقف بالبسها ده في بلكونه كل العمال اللي في مزرعه يكون بصو عليها هيقتلها

وقعت عيون ارسلان عليها في بلكونه وتعصب اوي ونار الغيره ولعت في قلبه زاي تقف بالبسها ده في بلكونه كل العمال اللي في مزرعه يكون بصو عليها هيقتلها

رجع من تفكيره صوت صهيل الحصان و رتطم جسد ياسر بالارض وقع بقوه من فوق الحصان

شهقت غرام رجعه الوراء بعد ماشفت اللي حصل

اما تحت داخل الحارس يركض ويقول ياست الكل ياسر بيه وقع من الفراس الجديده شهقت هاله وضعه يدها مكان قلبها وقفت تركض للخارج وسلطانه كنت خايفه انه حفيدها تأذي لقدر الله

بعد لحظات خرج الدكتور من جناح ياسر بيقولهم انه

الدكتور= البيه عندو شوي تمزيق في عضلات الكتف وحمدالله بسبب بنية جسمه القويه مفيش كسور

بعد ما الكل تطمن عليه ونزلو كنت هاله واقفه وعيونها مدمعه “هي لما ركضت لعنده قلبها ملهوف وخايفه عليه ياسر زعق عليها من غيرته و هاله زعلت منو اوي”

ياسر = تعالي قربي يامهرتي ملك وقفه بعيد كده

هزت هاله راسها بالنفي وشعرها الاسود الطويل تحرك معاها والحركه دي جابت اجل ياسر
ياسر = “بزعيق” هاله مش بعيد كلامي قولت تعالي هنا
“ركضت هاله رمت نفسها في حضنه وتألم ياسر بس حاول مايوضحش لهاله كنت تعيط في بين ايديه رفعت وجها وتلمست وجه الملتحي كان مليان جروح

هاله = قلبي كان هيقف خوفت عليك اوي ياحبيبي “وقربت تطبع قبلات علي كل حته في وجه مكان الجروح سحبها ياسر من شعرها باصص علي وجها الفاتن المحمر من اثر العيط وبهمس بقرب شفايفها ”

ياسر= قولتي اي عوديها ثاني عاوز اسمعها ثاني

هاله = حبيبي بحبك اوي وخوفت عليك انا كنت هموت ياحبيبي ياريت فيا ولا فيك ي*** “ابتلعها ياسر في قبله جامحه يسحب شفايفها بين اسنانه يقبلها بحب وحنان و رغبه” فصل القبله وهمس هاله تقول

هاله = عاوزه اقولك حاجة انا شكه اني حامل “ونزلت راسها بخجل ”

ياسر = بتقولي اي بتحكي جد ياحبيبتي انا هكون اسعد حد في دنياه انا مبسوط اوي وبحبك يامهرتي “وقف حملها بين ايديه ويلف بيها الاوضه” هاله =”بضحك وسعاده” نزلني يامجنون جرحك يوجعك

ارسلان كان محصرها علي حائط وعيونه تبص في عيونها الزمرديه بغضب

ارسلان = زاي توقفي في بلكونه كده ياغرام هااااا فاهمني انتي لتكونيش نهبلني في دماغك اي ام الهبله ده الل***** اللي تحت كلهم والاد ال***** بيكون بصو عليكي

غرام = انا ماقصدش يا ارسلان بليز اسمعني ياحبيبي كنت ببص عليك واللهي” وشهقت لما ارسلان لفتها علي حائط وصفع مؤخرتها بقوه ”

ارسلان = ده عقابك هتعدي الصفعت لحد100 لو غلطتي هعيد من الاول
وكان يصفعها علي مؤخرتها وغرام تتاوه بألم الذيذ وعيون مدمعه وعيطت و ارسلان لما يعد يتحمل حملها وحذفها علي سرير وعتلها ممزق جسدها اسفله
“احلي عقاب😀🫦”
6

*********************************
بعد مرور اسبوع
رجعو غرام و ارسلان للمدينه بسبب شغل ارسلان خلصت اجازته و كمان فرح جنات و آسر و سما و معاويه اليوم❤️

كنت غرام ترتدي فستان احمر باكمام مفتوح من الصدر و طويل شعرها الذهبي مسدول و مكياج ناعم كاجمالها الناعم كنت واقفه امام المرايا تضع برفانها داخل ارسلان بيحمل اركان في ايده و جنبه زيان وكانو ثلاثتهم انيقين بصت عليهم غرام رجالتها الثلاث حلوين اوي ثلاثهم لبسين بدال قرب ارسلان منها يحضنها من خلف بعد ما حاط اركان علي سرير و زين يلعب معاه طبع قبله علي كتفها ولفتها ليه اخرج من علبه حمراء فتحها كان فيها سلسله حلوه اوي لبسها الغرام وطبع قبله علي رقبتها ووتحولت لقبلات عنيفه يصك ملكيته علي رقبتها
بعدتو غرام بالغصب

كنت غرام ترتدي فستان احمر باكمام مفتوح من الصدر و طويل شعرها الذهبي مسدول و مكياج ناعم كاجمالها الناعم كنت واقفه امام المرايا تضع برفانها داخل ارسلان بيحمل اركان في ايده و جنبه زيان وكانو ثلاثتهم انيقين بصت عليهم غرام رجالتها الثلاث حلوين اوي ثلاث…

غرام = ارسلان اولاد هنا بيشوفون خلاص

غرام = ارسلان اولاد هنا بيشوفون خلاص

ارسلان = دلوقتي هسيبك بس ليلتك هتكون قشطه يا صغننه “وعض علي شفايف بوقحه وصفع مؤخرتها ”

************************
بعد لحظات كنت غرام تساعد جنات بتزبط ليها الطرحه كنت فاتنه اوي بفستانها الابيض الملكي ومكياجها الاوفر

************************بعد لحظات كنت غرام تساعد جنات بتزبط ليها الطرحه كنت فاتنه اوي بفستانها الابيض الملكي ومكياجها الاوفر

وسما كمان كنت تجنن وفاتنه بفستانها الناعم ومكياجها الاوفر وشعرها الغجري مسدول بتاج بسيط

وسما كمان كنت تجنن وفاتنه بفستانها الناعم ومكياجها الاوفر وشعرها الغجري مسدول بتاج بسيط

 

 

يتبع❤️

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى