رواية هوس النقيب الفصل العاشر 10 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل العاشر 10 بقلم نونا
البارت العاشر
تفاعلو ياحبايب قلبي بنجمة وكومنت ولاتنسو التعليق بين الفقرات واتمني ليكم قراءة ممتعةة ❤️
عدد كلمات البارت2300❤️
10
*********************************
ارسلان = لا عادي اصلآ مفيش حاجة كنتي عايزه اي
غرام ” بتوتر وخوف من رفضه وكنت تفرك ايدها بعض” هو انا كنت عايزه اقولك يعني اكيد ماما نعيمه حكتلك الاول
ارسلان ” بنفاذ صبر” احكي يا غرام انا سمعك اي هو
غرام = انا عايزه اوي اخالص درستي
ارسلان ‘ بغضب” لا ماينفعش مفيش دارسه
غرام = “بندفع”ليه ماينفعش هو كل حاجة بقولك عليها بتقولي لاءه
5
وقف ارسلان من وراه مكتبه وتقدم جهة غرام اللي كنت ترجع لوراه وهو يقرب لحتي خبطت في باب و كان ارسلان امامها محصرها بضخمته
ارسلان = “بنبره حاده” قولتي اصلآ ماكنتش سمعاك كويس
غرام =”وهي تحاول تكون شجاعه وبتحدي” اللي سماعه اصلي مش بعود كلامي وانا هحكي مع ماما نعيمه
ارسلان =”خبط ايدو جامد في باب جنب راس غرام وبزعيق” غررررام ماتخاليش العفريت اللي تنطط في دماغي تطلع عليكي قولتي ماينفعش يعني ناينفعش نقطه انتهي
غرام =”ودموعها نزلت علي خدها ناعم” انا بكرهككك اوي “ودفعته عنها وفتحت الباب وطلعت تجري لفوق”
6
اما ارسلان قعد علي كنبه وهو يلعن بصوت خافت ويحاول يضبط اعصابه واخرج سيجاره وحاطها بين شفايفه الغليضه وشعلها وهو يمتصها بقوه واسند راسها علي كنبه وكنت داخله عليه المكتب نعيمه وهي تبص عليها بعتب وغضب في ان واحد
نعيمه =في اي يا ابن بطني هي من اولها كده مالها غرام دخلت الجناح تعيط ومش راضيه لا تفتح الباب ولا تقولي حتي مالها
ارسلان=”بعدم مبالا” مافيش حاجة يمه بس علشان قولتلها مفيش علام ومدرسه وكلام فاضي
نعيمه= يالهووي انا من امتي ابني يقول كده ده تخلف ازاي مش عايز البنت تكمل علامها الله ده احنا في قرن ال20 فوق بقي
5
ارسلان = يمه انا حر عايزه تقولي عني متخلف وجاهل اويوه دي مراتي ومش عايز حد يشوفها ويبص عليها غيري وانا حر
نعيمه= “بأبتسامه بعد ماوصلت لي هدافها” ايوه يبقي كده ده انت بتغير طيب بص حرام هي بنت غلبانه ماتبقش انت ودنياه عليها بقي روح طيب خاطرها بكلمتين
ارسلان =و”هو ينفث دخان سيجاره” يصير خير يمه اللي انتي عايزه
5
****************************************
عند ايمن ونورسين في شركة
صدح صوت رنين تلفون نورسين في مكالمه الاولي فصلته ورن كمان وفصلته ورن مره الثالثه
ايمن = ردي ممكن تلفون ضروري
نورسين = اوكي
واخذت تلفون وهي ترد عليه وكنت اختها وصالها صوتها وهي تعيط
نسرين = بعيط الحقي يانورسين احنا في مستشفي بابا تخناق مع ماما عشان الفلوس ولما مارضيتش تعطيه طعنها بالموس واخذ الفلوس وهرب
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
صرخت نورسين واقع منها تلفون : مااااامااا
ايمن بعد ما واقف من مكانه وجاء لعندها = اهدي في اي يانورسين مالك
نورسين =”بعيط وهي تبكي بهستريا” ماما مامااااا في مستشفي “و واقفت بخطوات متعثره وكانت عايزه تمشي “انا لازم اروح
ايمن =لحظه انا هجي معاك اوصلك “واخذ المفتايح وطالع معاها”
كنت طول طريق نورسين تعيط ومرعوبه اوي انها تخسر مامتها القلب الحنون ليها هي كل حاجة بتعملها بس عشانهم امها واخواتها ولا مره فكرت في نفسها بتضحي عشانهم دائمآ
5
بعد ثالث ساعه كانو امام المستشفي ونزلت نورسين قبل ايمن تجري ملهوفه و اول ما دخلت شافت اخواتها نور و نورسين يعيطو جريو عليها الاثنين وحضنوها
نور= ماما يانورسين لو حصلها حاجة مش هسامح نفسي ابدآ كله بسبب كان عايز ياخذ مصروف المدرسه بتعي وماما تخنقت معاه وكان عايز يضربني انا
نورسين = اششش اهدي ماما قويه وشافت كثير هتكون كويسه
نسرين = كنت بس تعيط
اما ايمن كان واقف بعيد ويبص عليهم وشاف تعلق نورسين باخواتها التؤام و امها
بعد شوي طالعت دكتوره وجريو عندها بنات يسألو عن امهم
دكتوره = المريضه نزفت كثير و كليه متضراره اوي ضروري ندخلها عمليات فورآ لازم تدفعو تكاليف العمليه عشان ندخلها عمليات فورآ الدفع هيكون تحت يا انسه
5
حاطت نورسين ايدها علي وشها وهي تعيط بأنهيار هي هتجيب الفلوس من فين مش معاها فلوس يكفو حتي حق الاكل والشرب
نور = نورسين احنا هنعمل اي من فين هنجيب الفلوس ياربي ماما هتموت
نسرين = نتصل بعمامي ممكن يساعدون
نور= هم من سنين مش بيسألو عن اخوهم السكير ولا علينا هيشفقو علينا دلوقتي
نورسين = كنت جالسه علي الارض وتبكي وبس عجزه عن عمل اي شي علشان تنقذ امها
بعد لحظات شافت الدكاتره بيطلعو امهم من غرفه العاديه لغرفة العمليات
نورسين =”وقفت وبخوف “هتخدو ماما فين
الدكتوره = هنعملها العمليه
نورسين = “بضحكه” انتي بتحكي جد ازاي حصل كده يعني تكاليف العمليه
الدكتوره = الشاب اللي كان واقف هناك اتكفل بكل المصريف العمليه والعلاج كمان
5
ابتسمت نورسين وعرفت قصدها ايمن بصت علي مكان اللي كان واقف فيه ماكنش موجود
قربو منها اخواتها بيسألو =مين ده شاب اللي حكت عنه دكتوره هاا
نورسين = ده مديري في شغل
نسرين = البين مش بس مديرك لانه مفيش مدير بيعمل مع موظفه كده
نور= بشم رايحة عريس في موضوع الله😍😂
نورسين = جاتك الخيبه قال عريس قال اهدي ده متزوج وبحب مراته
8
*************************************
داخل ارسلان الغرفه وعيونه وقعت علي غرام المتكوره في سرير علي نفسها وحاطه الغطاء عليها
ارسلان = ليه فاديه بتقول مش راضيه تنزل علي اكل
غرام = “ولسه تحت الغطاء” ماليش نفس
ارسلان = اي حركات الاطفال دي حتي زين بيعملش كده قومي قدامي
غرام =” قعدت وبعد عنها الغطاء وكنت عيونها ومنخيرها محمره من اثر البكاء ومده شفايفها زاي البيبي ” يوووه انا مش عايزه سيبوني في حالي
التفت ارسلان ومسح بين حواجب من تصرفات هذي الطفله التي تصيبه بالجنون
ارسلان = حتي لو قالتلك اني موافق تروحي المدرسه وتدرسي
6
وقفت غرام استعداد وتغير حالها من بكاء لسعاده عارمه غرام = اللي بتقوله انت ده بجد
ارسلان = ايوه اومال بهزار معاكي
ارتمت غرام في احضان ارسلان بفرحه وهي تطوق خصرو برجليها ودفنت وجها في رقبته وهي تضحك بفرحه
6
ارسلان اين ارسلان جسمه كله تصلب من حركتها هي اللان بين احضانه ومتطوق خصره جسمها بيحتك بجسمه كنها مصره تعذاب قلبه في قربها بحركاتها المجنونه
7
بعدت غرام وجها من رقبته وطبعة قبله علي خده الملتحي
غرام = انا متشكره اوي اوي وبعتذر عن كلامي تحت في مكتب اصلا انا مش بكرهك
بلع ارسلان ريقيه برغبه مظلمه وغرام كانت لسه متعلقه في رقبته وجها مقبل وجه ارسلان “لما يعد يتحمل اكثر كل هذا القرب ولاغراء”
5
خبط ظهرها في حائط بهجميه وغرام لسه محاوطه رجليها علي خصره و قضيبه منتصب حد الجحيم كان هميزق البنطلوان ويخترقها كانت غرام بتحس بضخمته ماقبل انوثتها
غرام =”بتوتر وضعف من هذا القرب” انا عايزه انزل ممكن تسابني ااا امممم “وكان ارسلان مبتلعها في قبله اخرستها التهم شفايفها يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه و رجولته تحتك بأنوثتها وايديه بتعصر مؤخرتها كان يمتص شفايفها لا بيأكلهم اكل وغرام تتأوه داخل فمه…
5
غرام =”بتوتر وضعف من هذا القرب” انا عايزه انزل ممكن تسابني ااا امممم “وكان ارسلان مبتلعها في قبله اخرستها التهم شفايفها يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه و رجولته تحتك بأنوثتها وايديه بتعصر مؤخرتها كان يمتص شفايفها لا بيأكلهم اكل وغرام تتأوه داخل فمه برغبه كان يحتك بيها بسرعه ومش قادر خلاص عايزها اوي عايز يذوقها ويمتلكها وتصير مراته قول وفعل فصل القبله بعد ما احس بحاجتها للهواء واصبح يتحرك اسرع حتي تأوها ارسلان تأوه يصوت روجولي وهو يقذف و يأتي بشهوته
غرام =”بتوتر وضعف من هذا القرب” انا عايزه انزل ممكن تسابني ااا امممم “وكان ارسلان مبتلعها في قبله اخرستها التهم شفايفها يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه و رجولته تحتك بأنوثتها وايديه بتعصر مؤخرتها كان يمتص شفايفها لا بيأكلهم اكل وغرام تتأوه داخل فمه…
5
غرام كنت تتنفس بسرعه وصدرها طالع نازل وفاتحه فمها برغبه سند ارسلان جبينه علي جبينها وقال
ارسلان: اهدي ياصغنن انا هريحك انتي كمان
وقبل ما تفهم غرام قصده كان ارسلان بيحرك ايدو علي بطنها نزولن لي انوثتها وهو يحرك اصابعه الطويله علي انوثتها من برا الاندر شهقت غرام ترجع راسها لورا وهي حاسه بشعور جديد عليها كانت طايره في سماء ورغبه ولعت في كل جسمها وكانت تخبش وتغرز اظافرها في رقبة ارسلان
غرام =”بوجها احمر” اه اه ايي ده انت بتعمل اي انا حاسه بحاجة هتنفجر. هنا
ارسلان = “بهمس جنب واذنها” يلا ياصغنن فجريها نزلي عسلك يلا يقلب ارسلان
وشهقت غرام وهي تتأوه بأسم ارسلان وهي تأتي بشهوتها علي ايد ارسلان اللي اخذ اصابعه الغرقانه بشهد غرام ومتصهم برغب مجنون واستمتع وغرام كان وجها محمر من الذه والخجل وشعور الجديد
ارسلان = اجمل حاجة ذقتها في حياتي هو طعم انوثتك
ونزلها علي سرير وهو يبعد عنها
ارسلان =جهزي نفسك هنطلع عشاء عند واحد صاحبي
ارسلان “ولسه هتموت من خجل ” حاضر
ودخل ارسلان الحمام يعمل دوش
6
******************************************
في مستشفي
كنت هاله تعيط بأنهيار بعد ما اجهضت البيبي وعملولها عملية تنضيف
هاله = “وايدها علي بطنها” انا عايزه ابني يا علي 😭 انتو بتكذبو هو لسه في بطني مش كده
علي = “وايدي علي وجها ويحاول يخليها تتسوعب الصدمه انه البيبي نزل” اشش اهدي ياحبيبتي دي قضاء ربنا
5
وبعدين حمدالله عندنا سعيد الصغير ولسه العمر قدامنا وهنجيب غيره
سعاد =ايوه يا حبيبتي ربنا هيعوضكم
عفاف = ايوه اهم حاجة صحتك يا بنتي ازي حصل كده وفي لحظه دي دخلت عهد
عهد =الحمدالله انك كويسه انا قلقت عليك اوي و زعلت علي لبيبي
هاله = “بغضب وهستريا” اطلعييي برا يا مجرمه اطلعي يا عقربه كله بسببك انتي بسببك خسرت ابني انا هقتلك “وكنت هتقف تضربها وبعدت محاليل من ايدها ولما وقفت وقعت في الارض” قرب منها علي وهو يثبتها ويحضنها ونزلت دمعه من عينه علي حال محبوبته
5
عهد = البين اعصابك تعبانه بعذرك عن كلامك الوحش في حقي الله انا كنت جايه اتطمن عليكي
عفاف = علي امسك مراتك بقي فاهمنا انها زعلانه علي ابنها بس ماتبقش تحاط الحق علي بنتي الله
علي = اهدي يا هاله استهدي بالله مش كده ياحبيبتي
سعاد = بحزن مسكينه حالتها تقطع القلب
عهد =اي مسكينه اوي “وبتسمت بخبث”
5
طالعو كلهم و رجعو البيت اما علي فضل جنب هاله بعد ما اعطتها الدكتور ابراة مهدئ بسبب انه حصلها انهيار عصبي
عهد = ايوووه يابيبي انا عايزه منك طلب
الشاب = دودي تأمر ماتطلبش عيناي ليكي
عهد = عاوزه منك تهكر تلفون وتاخد منه صوره وتبعث محادثات ووو ……
7
*************************************
كنت تقف امام المرايا وهي تسدل شعرها الذهبي علي كتافها ناعمه وترتدي فستان بدون اكمام وطويل نحنت حتي ترتدي لكعاب
مع خروج ارسلان من غرفت الملابس ونسحر بتلك الفاتن كانت قامه في جمال والطافه معانا انثي تجمع بين البراءه والاغراء قنبله من الفتنه لتفت غرام =انا جاهزه
7
مع خروج ارسلان من غرفت الملابس ونسحر بتلك الفاتن كانت قامه في جمال والطافه معانا انثي تجمع بين البراءه والاغراء قنبله من الفتنه
لتفت غرام =انا جاهزه
قرب منها ارسلان وسحبها حتي خبطت في صدره العريض والتهم شفايفها يمتصهم حتي غرام حست بشنابه داخل شفايفها وحولت هي كمان تبوسه بس ارسلان كان مسيطر يقبلها بشرسه ويمتص شفايفها بقوه فصل القبله وهو ينهج
6
ارسلان = كده احسن وجاهزه بدون روج اوعك تحاط مره ثانيه علي شفايفك يعني كده بتغريني. ياصغنن علشان اكلهم
غرام اين غرام لا وجود لها قلبها يرجف كالعصفور بين يديه هي ضعيفه امام رجولته لاتعرف عن الحب والعلاقة الجوزيه شيء كانت ترحب بكل مايفعله ارسلان
5
**************************************
كنت جنات تجهزا الطاوله ومحظره الاكلات اللي يحبهم ايمن وحاطت الزهور الجوري في مزهريه واشعلت الشموع كانت اجواء عشاء رومنسي
وكانت ترتدي فستان اسود قصير بحملات عريضه ومكياج اوفر بصت علي ساعه مفروض يكون ايمن رجع من زمان من شغل اخذت تلفونها وهي تتصل برقم ايمن
عند ايمن اللي كان لسه قعد جنب نورسين في مستشفي
وقف من مكان لما شف رقم جنات وبتعد وفتح الخط
ايمن =ايوه يا حبيبتي
جنات = فينك يا ايمن شغلتني تأخرت اوي
ايمن = “وهو يبص علي نورسين ” ايوه ياحبيبتي بس يعني انا في مستشفي واحد صاحب عمل حادث وقعد معاه مش هرجع الا لما اتطمن عليه ما تقلقيش انتي انا هتأخر
جنات = “بخيبت امل وحزن” طيب
7
********************************************
كانت سيارة ارسلان تقف في حارة شعبيه امام عماره ادم ال حديدي
نزل ارسلان وجنبه غرام. التي كانت شابكه ايدها الصغيره بكف ايد ارسلان
ادم = الله اكبر الحاره منوره ياجماعه بنقيبنا زرتنا البركه سيادة النقيب ارسلان تفضل تفضل
ارسلان = منوره بوجودك يا جوكر تسلم يا برو
ودخلو مع بعض العماره وتحديد شقة ادم وكانت في استقبلهم ملاك زوجة ادم
ملاك = “وهي تحضن غرام وتبوسها من خدودها” كيفك ياقمر الله ده انتي بجد محلوه ولذيذه اوي
غرام =”بكسوف وخجل من كلامها” تسلمي ياحبيبتي
تفضلو ياحبيبتي
بصت غرام علي تؤام قصي وعدي
عدي = مامي بصي دي بنت مززه فشخخ
ملاك = عيب ياماما الكلام ده الله قولت اي انا
قصي = انتي عروسه كبيره اوي وحلوه ممكن اتزوحك بعد ما اكبر
6
ضحكت غرام علي شقوتهم دول حلوين اوي وكمان من عمر زين
ادم =الله الحق يا ارسلان ده الولد قصي عايز يسرق مراتك منك 😂
ارسلان = ابن كلب
7
ادم =احاااا ده انت بتغلط يا نقيبنا وفي بيتي كمان
دخلت عليهم ملاك وبالقهوه وهي حاطه ايدها علي ظهرها وبطنها المنتفخ
واقف ادم =عنك يامرشميللو
غرام كنت طول الوقت بتلعب علي تيا بنت ادم وملاك الصغيره كنت نسخه من ملاك بجمالها بشعر اشقر وعيون بالون السماء
كنت غرام تلعب معاها وتبوسها من بوقها وتيتا بتلعب وبتضحك وقصي وعدي طول الوقت يتخنقو علي مين يقعد جنب غرام
ارسلان = هيفرقع من غيره ايوه بغير من اطفال 🔥😂
1
كان كلهم علي طاوله العشاء
ادم= “وهو يبوس ايدين ملاك” يسلمو ايديك ياملاكي
ملاك = بخجل تسلم ياحبيبي
اما ارسلان كان مستغل الفرصه وايدو تتحرك علي فخذ غرام صعود الانوثتها بيحركها ساحب كل انفاسها
غرام= بوجه احمر من افعاله التي تسلب عقلها وقلبها
7
غرام = فين الحمام
ملاك = تعالي انا هخذك ليه
وبعد لحظات كان ادم و ارسلان في بلكونه بيشربو ارقيله
اما البنات ملاك و غرام في صالون وبيحكو بعد ما الولاد نامو
ملاك= ايووه احكيلي ياقمر انتي زاي تزوجتو انتي ونقيب
غرام= “بتوتر” عادي كان بس جواز تقليدي علشان يحميني من ابن عمي الصايع السكير وعمي اللي عايز ياخذ كل رزقي و رزق ابوي
ملاك = تصدقي اول ماشفتكم في فرح قولت ياااه قعد اي حلوين مع بعض فكرتكم متزوجين عن حب
انا و ادم كمان كان جوزانا مجرد صفقة انتقام علشان ثأر دم لسنين بس اهو لقيت نفسي بعشقو بحبه بجنون
غرام = ربي يحميكم ياحبيبتي
ملاك = وانتي كمان ياغرام اعطي نفسك فرصه تحبي فيها ارسلان
غرام كنت تبص علي ارسلان اللي مشغول في حكي مع ادم كنت تتأمله هي اصلآ غرقت فيه وانتهي الامر❤️
بعد مده كانت عربية ارسلان تقف امام القصر
وبص علي تلك الفاتن النائمه نزل واخذها بين احضانه وهو يتأمل جمالها وتفصل وجها الجذابه الطفوليه
5
حاطها علي سرير ونحني يقلع عنها الكعاب واخذه رجلها طبع عليها قبله و وقف يغطيها وقلع القميص وداخل غرفت الملابس غير لبسه اللي بنطلوان فقط ومن فوق عاري الصدر وداخل جنبها في سرير واخذ غرام بين احضانه لي اول مره تنام وهي متوسده صدره العريض كان يزيح خصلاتها الذهبيه ويتأمل جمالها وفضل كده لحد ما اخذه النوم ولي اول مره ينام مرتح بين احضان هذي الطفله التي قالبة موزاين حياته
7
*****************************************
حمزه = يابنت الفاجره بتكذبي علياا انا بتقوليلي باخذ حبوب المنع ومش بتاخذيها “وكان بيضربها بهمجيه وعنف”
نادين = بترجاك يا حمزه ارحمني حرام عليك ده ابنك من لحمك ودمك عايزين اجهضو ليه
حمزه = و”ضربها بقوه علي بطنها” انا مش عايزو مش عايز ابن حرام منك ياعاهره
نادين = “بدموع وهي تعيط وحاسه بألم في بطنها هيموتها” ده غلطي انا اللي مشيت وراك وحبيتك وسبت ابني وتطلقت من ارسلان
حمزه = اي وحشك ياكلبه واخذها من شعرها جابها واقفه ولصق شفايفه بشفايفها يقبلها بجنون ويمتصها وعضهااا بقوه حتي نزفت شفايفها وبعد عنها
8
حمزه = “بهووس” انتي لي انا بتعتي انا ومش عايز اللي بطنك هينزل وفضل يضربها بقوه علي بطنها
حتي فقدت نادين الواعي وهي تنزف…….
5
يتبع✨
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)