رواية هوس النقيب الفصل السادس عشر 16 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل السادس عشر 16 بقلم نونا
البارت السادس عشر
تفاعلو بنجمة و كومنت ولاتنسو تعليق بين الفقرات واتمني يعجبكم البارت وقراءة ممتعةة ليكم❤️
عدد كلمات البارت4000🔥
البارت🔞🔞
كتبت البارت بكل حب تفاعلووو😞😂❤️
********************************
احمد = انا زيك مش فاهم حاجة
اما عهد كنت عيونها مفتوحه علي وسعها من صدمه
علي = “وشعلت نار الغيره في قلبه ونبض لما شافها بعد كل هدا المده” انت ماسك ايد مراتي ليه يا ياسر وجايه هنا معاك بتعمل اي
ياسر = قصدك طليقتك اللي هي صارت مراتي
الكل بصدمه😳
علي =واقف مصدم زاي الاصنام ومش عارف يتكلم
“عهد بتحاول تهجم علي هاله” ياحقيره يا خطافة رجاله مالقيتش الا ياسر خطيبي “مسكت هاله من شعرها وكنت عايزه تضربها بالقلم ” تفجاءة بأيد ياسر توقفها
ياسر = ايدك اوعك تحولي تمسي شعره منها علشان اللي هعملو مش هيعجب حظرتك ابدآ
2
سعيد = اي لعب العيال ده يا ياسر انت نهبلت زاي تعمل كده في بنت عمك وتحاط سمعتنا في الارض
ياسر= ليه مايكونش بنتك عملت كده من زمان اوي
عهد =”بتوتر وخوف” ياسر انت ماصدق كلامها دي واحده كذابه وخاينه دي مش بتحبنااا وعايزه تدمر فرحتنا
2
عفاف= دي نهاية تربيتك العفشه ياسعاد عامله تتفخري بابنك باش مهندس بصي عامل اي ده
احمد =”قرب من ياسر وده قلم بكل قوه ”
شهقت سعاده حاطه ايدها علي بوقها
احمد= عاوز سبب للجنان اللي انت بتعمله دي هتبقي سيرتنا علي كل لسان
ياسر =”ويحاول يكتم غضبه وعيونه احمرت من غضب” =كله ليه اسبابه يابوي اكيد وهتعرفو قصدي اي
“ولتفت باصص علي معازيم” يلاااا كل واحد يروح بيته العرس انتهي
طالعو كل معازيم وهم بيتهمسو علي حاصل ومستغربين وكلام صار اشكال الالوان
سلطانه =”خبطت عكازها جامد في الارضيه” ايوه ياياسر ياحفيدي المفضل ياللي خيبة كل ضنوني فيك
ياسر= اي ياعهد بتحكي انتي ولا ابدآ احكي انا الاول
عهد = بتقول اي انت واحد حقير رغم كل اللي عملته وكمان حاطط الحق عليا “واكملت بتوتر” وبعدين انا معنديش حاجة احكيها خالص
ياسر =”وهو ينادي علي الحارس” دخلوو يا ياعم تحسين
4
“داخل عم تحسين وهو بيسحب معاه “منذر” نفس الشاب اللي كانت عهد معاه علي علاقة وطلبت منه كمان يخترق تلفون هاله ويعمل محادثات وهميه وبيعث صور هاله”
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
ياسر =” قرب من منذر ومسكه من مقدمة قميصه وبص عليه بنظره مرعبه” زاي ما اتفقنا هتحكي كل حاجة حصلت من الاول
عهد=”كنت هيغمي عليها من صدمه و رعب زاي ياسر عرف كل ده”
منذر= انا كنت علي علاقة مع عهد وكنت دائمآ اجي للمدرسه واخذها معاي نروح استراحات وكمان هي اللي طلبت مني اعمل اختراق لتلفون هاله
علي =”برافو عليك ياهاله زاي اقنعتي يمثل كده وكمان ضحكتي علي ياسر وجبتي معاك في صفك اهنيك علي كل ده” “وصفق وهو مبتسم بسخريا ونار ولعه في قلبه من لغيره”
4
هاله= يااااااه علي هاله سمعين صوت تكسر قلبها خاب اخر ذره امل في قلبها اتجاه ” علي” =هتندم انا مش هسامحك ابدآ لحد اخر يوم في دنيتي
2
ياسر =”انت وثق في اختك كده لدرجة دي كنت اتمني اقولك ثقتك في مكانها بس للاسف معاي دليل صوت وصوره ”
“فتح تسجيل مكالمات بين منذر وعهد وهي تطلبو منو يخترق تلفون هاله وصور وهي طالعه مع في عربيه ”
سعيد=” اي ده يابنت الكلب لعنة الله عليك” وقرب ضربها بالقلم علي وجها
عفاف =سايب البنت ياسعيد هتقتلها
سعيد= خاليها تموت الفاجره بتخرب بيت اخوها
ياسر = لسه ياعمي مش بس كده لسه في كمان مفاجاءه
2
ادخل يا دكتور
“هنا توقف قلب عهد عن نبض هرمون الخوف عندها في اعلي مستوياته”
ياسر =مش ده نفسه الدكتور اللي روحتي عنده يعملك عمليه يرجعك بنت بنوات
الكل عيونه تحولت للدكتور وهم يبص عليه بصدمه اكبر
سعيد =”حاطط ايدو علي قلبه” بتقول اي يا ياسر💔
علي =”تهجم علي عهد ومسكها من شعرها” بيقول اي يافاجره يابنت ال……ياعاهره دي اخر ثقه. تكلمي دفعي عن نفسك
عهد=واللهي العظيم معرفش ده بيكذب ده واحد حقير وعينه من مراتك من زمان يمكن كل ده خطه منه
ياسر =كفي كذب وخداع ياعهد انتي حيه ماشيه بتبخ سمها في كل مكان وحقيقتك طلعت خلاص” وقرب منهم فتح الفيديو” وكان لعهد لما دخلت عند دكتور وطلبت منه يعملها عمليه وعطته الفلوس وكله كان صوت وصوره”
“علي اخذ عهد ونزل فيها ضرب بقلم علي وجها وفك حزمه ويجلدها بيه وعهد بتصرخ وتعيط وتحاول تدري وجها بس علي كان مصدومه اخته الحقير بيعه شرفها و كذبت عليهم كلهم وظلمت مراته وهي سبب في فراقهم وبعد هاله عليه ودلوقتي بقت مرات غيرو”
عفاف= حسبي الله ونعم الوكيل فيك البنت هيقتلها علي هيبقي مجرم ويدخل سجن بسبب ابنك ياسعاد
3
سعاد =كفايه بقي ياعفاف ابني ربي بيحبه كشف الحقيقه قبل مايبتله في بنتك المعيوبه
عفاف =هوريك بتعريني انا ياسعاد
احمد= ابعدي عن مراتي لو حطيتي ايدك عليها مش هعجبك كلامي معاك خالص
سلطانه =”وهي تعيط علي حاله اللي وصلها اولادها واحفادها” ياربي جيب العواقب سليمه يارب
ياسر =خاله عفاف مشتقدري تقوليلنا اخذتي ذهب امي عملتي بيه اي
“تجمدت عفاف في مكانها وجها اصبح اصفر واضح التوتر عليها وبتأتأه” =بتقول اي ياولاه ذهب مين معرفش
ياسر= الكاميرات اللي طلبت من عم تحسين يركبها حولين المزرعه مابتكذبش لما طلعتي بنص الليل وديتي الذهب الشاب بعد ماحضنتي و رجعتي للقصر ولا كانه حصلت حاجة مش صووح
“الكل كان مصدوم في احداث اليوم ده مصايب واسرار وحاجات غريبه وقذره انكشفت🙂”
2
“الكل تلفت علي صوت ارتطم سعيد بالارضيه وصريخ سلطانه علي ابنها”
1
“ياسر كشف جميع افعال العقارب عفاف وبنتها من اول يوم داخل فيه القصر كان هادي ومسالم بس ده كله كان هدوء ماقبل العاصفه اللي راح تحرق الاخضر واليابس. كان طول الشهور دي حاطط رجاله تراقب كل تحركات عهد وعفاف وحتي عمه سعيد اللي كان بيشحن مخدارت في وسط شحنات الاعلاف ايوه في الاول تصدم قد اي عائلة عمه قذره اكتشف خيانة مراته عمه عفاف مع شاب بعمر اولادها والصدمه الكبرى ليه عهر وقذارة عهد اللي بيعه شرفها وعذريتها من شاب لشاب قرار انه يكشفهم كلهم وياخذ حق هاله اللي عرف انها مظلومه بس بطريقته لما راح وطلبها من اخوها بعد ما اقنعه بالفلوس كتب كتابه عليها” “بحب ياسر ياجماعة ده جنتل اووووي💋🤤”
8
*******************************************
زين = انا عايز افلام كرتون انا عايز الكرتون بسرعه ياغرامي يلا قومي افتحيلي تلفزيون وعمليلي بوشار ونتفرج. مع بعض
غرام =”بتعب” اهدي ياماما يازين انا تعبانه اوي ومش قادره وحولت توقف و نزلت بصعوبه دخلت المطبخ عايزه تعمل البوشار بس وقع الصحن من ايدها وقعت في الارض فاقده الوعي
زين = “بطفوله وعيط” مامي غرام اصحي حصلك اي انا بعتذر يا غرامي
وقف يجري تيتا تيتا الحقيني
نعيمه =”نزلت الدرج بسرعه علي صوت عيط زين” في اي يازين خضتني ياتيتا بتصرخ ليه
زين =ماما غرام وقعت ومش راضيه تصحي ابدآ انا خايف عليها اوي ياتيتا
نعيمه =”حاطة ايدها علي صدرها وبشهقه” يالهوووي مالها البنت”غرام ياحبيبتي اصحي انتي سمعاني
وفي لحظه دي رجع ارسلان من شغل وتصدم بغرام فاقده الوعي بين احضان امه وزين يعيط جنبها ويحاول هو كمان يخليها تصحي
ارسلان=”قلبه ضرب برعب وهلع علي صغيرته ومعشوقته مشي لعندهم بسرعه وبعد امه واخذ غرام بين احضانه يضمها الصدره بحنان وخوف عليها”=مالها يمه غرام
نعيمه=”بتعيط”معرفش يابني كنت فوق نزلت علي صوت عيط زين
ارسلان رفعها بيت احضانه وطالع بيها للمستشفي
نعيمه =فاديه ديري بالك من زين احنا مش هنطول ياحبيبي اوكي
زين =انا خايف علي غرامي اوي ياتيتا خذيني معاكم
فاديه=تعال يازين بيه نلعب بالالعاب لحد مايرجعو اي رايك
“طالع ارسلان بالعربيه يسوقها بسرعه وعيونه متعلقه بغرامه النايمه بين احضان نعيمه وكان هيموت من القلق عليها
نعيمه كنت بتمسح علي شعرها وبتقرا عليها قراءن”
بعد لحظات كانت. العربيه متوقفه امام المستشفي نازل ارسلان وغرام بين ايديه و وراهم نعيمه
ارسلان =بسرعه عايز دكتوره
الممرضة =تعال هنا حاطها علي سرير بسرعه انا هنادي علي دكتور
ارسلان =”مسكها من معصمهم وبعيون حمراء من غضب” قولت دكتوره “وشدد علي كلمة دكتوره”
“الممرضة بخوف” حاضر يابيه
1
دخلت دكتوره تكشف علي غرام وطلبت من ارسلان يطلع برا وطلع بصعوبه بعد ما اقنعت نعيمه
نعيمه =اهدي يابني هتكون كويسه انا متاكده
سند ارسلان ظهره علي حائط وبص لفوق وتنهد بتعب وثقل علي قلبه وهو بيهمس “يارب احفظها لي يارب تكون كويسه وخذ من صحتي وعطيها مش عاوز حاجة ثانيه يارب”
بعد لحظات خرجت الدكتوره واقفت نعيمه و ارسلان بيسألو علي غرام بالهفه وخوف
دكتوره “بتوتر”= ممكن يا بيه تتفضل معاي علي مكتب نحكي
نعيمه”بقلق” =في اي دكتوره طمني قلبي مالها بنتي غرام
دكتوره= “المدام غرام حامل في ثلاث شهور”
3
نعيمه =”بفرحه” الحمدالله يارب الف مبروك ياحبيبي
“ابتسم ارسلان بفرحه وقلبه ينبض بسرعه”
نعيمه=طيب يادكتوره ليه جبتنا هنا يعني غرام صحتها كويسه مش كده
دكتوره = “ارسلان بيه بصفتك انت جوزها حبيت احكيلك الاول مدام غرام لسه نايمه وكشفت عليها وعلقتلها محاليل وهتصحي اكيد بعد شويه بس عملتها تحاليل وسحبت منها دم واضح في تحاليل غرام جسمها ضعيف اوي ومش هتتحمل يعني كل مايكبر الحمل هتتعب اكثر ويمكن هيكون في خطر علي حياتها”
ارسلان =”غض علي ايدو جامد وبغضب قال” مش عاوز البيبي نزلي
1
“شهقة نعيمه علي كلام ارسلان” =بتقول اي يابني
***********************************
كنت وقفه وبتلعب الاطفال والابتسامه مرسومه علي وجها الفاتن
كان وقف بعدين وينظر ليها بعيون تلمع من العشق وظهرن ابتسامه صغيره نادره ظهور علي شفايفه بس علشان هي مبتسمه شافها بتحضن ولد صغير ولعت نار الغيره في قلبه
جنات =يعمري انت قمر اوي ياصغنن متشكره اوي علي رسمه جميله دي انا هحتفظ بيها
الولد= انا بحبك اوي ياجنات
جنات =يقلب جنات انت وانا كمان
جات لعندهم بنت صغيره بعمر 5 سنين في ايدها باقة ورد احمر واعطتها الجنات”
جنات = اي ده ياقمر دي من مين حلوه اوي ده نوعي المفضل من الورود
البنت =ده من عمو اللي وقف هناك طلب مني اديها ليكي هو بيقول عليك حلوه اوي وعاوز يتزوجك
جنات =”وقفت وتلفت وقلبها ينبض بسرعه ولهفه لما عيونها وقعت عليه معذب قلبها وقف هناك مستند علي عربيته ومكتف ايديه لصدره وباصص عليها وكانه مفيش حد غيرهم في كل مكان”
“تقرب آسر منها ماشي بتجاها بخطوات ثابته بطوله الفرع ونظرته الحاده”
آسر = ازيك ياجنات عامله اي
جنات = حمدالله
آسر =” تؤ تؤ مش هتسأل زيك يا آسر عامل اي”
جنات =”مفيش داعي اهو شايفك كويس معليش بس انا عندي شغل وانت بتعطلني عنه و مرسي اوي علي ورد”
“كنت هتمشي متخطي آسر”
آسر =”مسك ايدها وفي لحظه دي لاثنين جسمهم ارتعش بس من لمسة ايدين” ممكن تجي نشرب قهوه ونحكي شوي مع بعض
جنات= بعتذر بس مش هقدر عندي شغل كثيرر
“ومشيت بدون ماتلتفت حتي متخطي آسر ودخلت دخل المبني اما هو زفر انفاسه بغضب من عنادها”
“طبعآ جنات وايمن تطلقو من 3 اشهر ومن وقتها جنات بتشغل نفسها في شغل وكل وقتها في جمعيات الخيريه ولا في دار الايتام بتساعد الاطفال بتلعبهم وبتشتري ليهم العاب وهدايا كثير ومتعلق بيهم وهم بيحبوها كثير اوي كان آسر كل يوم ينزل ساعه من شغل يجي لعندها يفضل بعيد يتأملها يراقب كل تحركاتها و اوقات يحاول يحكي معاها بس جنات بتصده”
2
****************************************
في المستشفي
كانت غرام صحيت وحكتلها دكتوره عن حملها و انه في خطر علي حياتها وحياة طفلها
“داخل ارسلان اللي قلبه كان ملهوف عليها و معاه نعيمه اللي عيطت اول ماشافت غرام
اما غرام رفعت ايديها زاي البيبي لرسلان اللي حضنها جامد عايز يدخلها جوا قلبه”
غرام = ارسلان انا حامل انا مبسوطه اوي في قطعه منك بتكبر هنا جواتي “اخذت ايده وحاطتها علي بطنها” انا حاسه بيه هنا
2
ارسلان =”حاوط وجها الفاتن المحمر من اثر الدموع” بس يقلب ارسلان حياتك عندي اهم مش عاوز اطفال لو هتأذي ولاقدار الله هخسارك انا مش عاوزه هتنزلي
غرام = “صرخت بقهر وهي بتضربه علي صدره” لا لا انا عاوزه ده ابني وثمرة حبنا زاي بتكون قاسي كده يا ارسلان عاوز مني اموت ابني لا مستحيل انا هحتفظ بيه حتي لو لازم اخذه وابعد من هنا
ارسلان =”بغصب وهمس بهووس” هقتلك ياغرام انا عشقي ليك فاق الهووس لويحصلك حاجة هموت من بعدك انا خايف اوي اخسرك مش عاوز اطفال لو انتي هتتأذي اهم حاجة عندي انتي وبس انا كنت بموت الف مره في دقيقه وانتي كنتي نايمه هنا فاقده الوعي لما عرفت انك حامل بابني فرحت اوي قلبي كان بيرقص من فرحه بس فرحتي تكسرت لما عرفت انه في خطر علي حياتك انا مقدرش ياغرامي ارحمي قلبي وضعفي اتجاهك ياصغننه”
1
“سندت غرام جبينها علي جبين ارسلان وهي تمسح دموعه اللي نزلت علي خده الملتحي وهي دموعها كمان رسمة طريقها علي خدها” = ده ثمرة حبنا ارسلان انا مستحيل اقتلو حاسه بيه جواتي هنا دي نعمه الامومه ومستحيل ارفض نعمه دي انا هكون كويسه اهتم بصحتي وهكون كويسه علشانكم عشان لبيبي وعشانك وعشان زين وماما نعيمه انا متمسكه بطفل ده بترجاك ياحبيبي انا عاوزه”
2
***********************************
كان علي واقف علي حافة الجبل باصص لرتفع اللي هو وقف عنده و نزلت منه دموع ساخنه علي خدها دمعة قهر وندم تذكر كل الاحداث اللي حصلت
ابوه بين الحياه والموت تعرض لجلطه بعد كل اللي حصل معاهم امه خاينه وسارقه. واخته عاهره وسببها خسر حب حياته “هاله” نادم وهيموت من ندم
“عهد بعد ما ضربها علي لدرجة كان هيقتلها بين ايديه كان عايز يقتلها ويخلص من العار بس مناعة الجده سلطانه حبسها في غرفة كنت خاصه بالخادم وطلب منهم ماحدش يدخل عليها ولا يجيبو ليها لا اكل ولامياه”
“اما عفاف طردتها سلطانه و رمتها برا القصر وقالتلها هتصلك ورقة طلاقك ”
ربي عادل يحب العدال اخذ حق هاله من كل اللي ظلموها واحد واحد
كنت جالسه علي كنبه وفي حضنها ابنها تبوسه بلهفها وفرحه
وفي نفسه لحظه خرج ياسر من حمام عاري الصدر وعضلات صدر كانت تجنن ومياه نزل عليه وقعت عيون هاله عليه وبعدتهم بخجل وقفت واخذت سعيد في حضنها وكنت عايزه تطلع برا الاوضه بس اوقفتها ايدين ياسر
ياسر =”كنت هاله متلفت بظهرها ولسه شايله ابنها سعيد و ياسر مسكها من ايدها قرب منها اكثر وظهرها اصبح ملتصق بصدر ياسر العاري وهمس في وذنها” رايحه فين ياهاله ليه الكسوف انا دلوقتي راجلك مش عايزك تتهربي مني بعيونك عايز عيون القطط دي تبقي بصه لي طول الوقت مش عاوز كسوف مره ثانيه”
“هاله كان قلبها ينبض بجنون” = انا كنت عاوزه انايم سعيد موعد نومه دلوقتي
ياسر =طيب ياهاله تقدري تروحي
“طلعت هاله بخطوات شبه جري واما ياسر قعد علي سرير وعيونه بصت علي شكله في مرايا وهو مبتسم بسخريا علي حاله”
*************************************
“دخلت نورسين المكتب وابتسامه مرسومه علي وجها رجعت خصلاتها الاسوداء الوراء وذنها وقربت قعده علي كرسي ”
نورسين =عاوز اي ايمن بيه هتأخرني عن شغلي
ايمن = انسه نورسين ماتقربي اكثر علشان نعرف نحكي كويس
نورسين =”بدلع لاااا مش عايزه قول من عندك”
9
ايمن =”وقف وقرب منهاا نحني المستوها ” اي ياقطتي مش بتسمعي الكلام ليه وبعدين انا عاوزك وهبط ملتهم شفايفها يقبلها بحب ونورسين لفت ايديها علي رقبته تقرب ليها اكثر دفعته عنها لما احست بحاجتها للهواء
نورسين =”بخجل” ايمن ابعد هيشوفنا حد عيب كده
ايمن = “عض علي شفايفه” مقدرتش ما اذوقهم شكلهم بيغريني اوي اه جاهزي نفسك ياعروسه بكرا هجيب ست الكل عندكم علشان تطلب ايدك “وغمز ليها😉”
“فلاش باك”
كان مشغول عليها اوي وهو في نص الاجتماع مش مركز رن تلفون وكان رقم نورسين فز قلبه من مكانه
ايمن =لحظه ياجماعه “وقف من مكانه ومشي برا قاعة الاجتماعات و فتح الخط”
ايمن = وينك يانورسين مش بتردي
نسرين = ايمن انا نسرين اخت نورسين بابا راجع وعايز يجوز نورسين بالقوه بترجاك تعال بسرعه
ايمن = بتقولي اي لحظه انا جاي دلوقتي
طالع من شركه مستعجل وترك الاجتماع وصفقه وكل حاجة ركب عربيته منطلق لشقه متعاه اللي فيها نورسين و اهلها ماكنتش بعيده من شركه
اقتحم الشقه وكان ابو نورسين ومعاه المأذون ومع صديقه شايب كبير في نفس عمره وكان ده هو عريس نورسين
ايمن =”بصوت حاد” بيحصل اي هنا
ابو نورسين= انت مين يعم اه فتكرت انت الدجاجه اللي بتبيض ذهب مدير الغبيه اللي قعده جوا متشكر اوي علي مساعدتك
ايمن =فين نورسين
نسرين =جوا في غرفه بابا ضربها كثير اوي واجبرها توفق علي جوزه دي
ابو نورسين =اسكتي يابنت الكلب
ايمن= “مسك الماذون من قميصه وسحبه لعند الباب” يلا غاور من هنا مفيش عرس هيحصل
ابو نورسين =انت فاكر نفسك مين ياعم دي بنت وانا حر في اللي اعملو ان شاءالله اقتلها
“وتفجاء بدخول الشرطه اللي كان متصل بيهم ايمن وعمل بلاغ لانه ابو نورسين مطلوب وبتدور عليه الشرطه تم اعتقل ابو نورسين ودخل السجن بسبب سجله الاجرامي”
***********************************
كان بيحسب انفاسه وحضنها بتملك يريد ادخلها دخل قلبه طبع قبله علي انفها خدودها نزول لشفايفها طبع قبله خفيفه تحركت تدفن وجها دخل صدره العريض كالقطط ابتسم ارسلان علي حركتها الطفوليه
كان بيحسب انفاسه وحضنها بتملك يريد ادخلها دخل قلبه طبع قبله علي انفها خدودها نزول لشفايفها طبع قبله خفيفه تحركت تدفن وجها دخل صدره العريض كالقطط ابتسم ارسلان علي حركتها الطفوليه
“غرام فتحت عيونها ورفعت ايدها حاطتها علي خد ارسلان الملتحي وبصوت ناعم”= صباح الورد حبيبي
ارسلان = صباحك عسل ياقلب ارسلان “واخذ كف ايدها اللي علي خده يبوسه ”
غرام =الله شمام الريحه الحلوه دي ريحة فطائر ماما نعيمه الله نفسي فيهم اوي انا جعانه
ارسلان = وانا كمان جعان ونفسي فيكي اوي
وابتلعها في قبله جامحه خاطف كل انفاسها يقبلها بشغف وبحب و رغبه وايدو بتتجول علي كامل
جسمها الطري كنت ترتدي قميص ارسلان بدون ملابس داخليه تحته نزل علي رقبتها يجدد علامات ملكيته يشوه عنقها الابيض مزق القميص وظهرت نهودها المدوره متوسطة الحجم بحلمات ورديه نفره التقم حلماتها يرضعها يدخل صدرها بكمله في فمه وايدو بتعصر نهدها الثاني وغرام…
جسمها الطري كنت ترتدي قميص ارسلان بدون ملابس داخليه تحته نزل علي رقبتها يجدد علامات ملكيته يشوه عنقها الابيض مزق القميص وظهرت نهودها المدوره متوسطة الحجم بحلمات ورديه نفره التقم حلماتها يرضعها يدخل صدرها بكمله في فمه وايدو بتعصر نهدها الثاني وغرام مغمضه عيونها تتأوه بدلع وتعض علي شفايفها من متعه وايدها تمرارها بشعر ارسلان
رفع ارسلان راسها ينظر في عيونها وهو يلهث برغبه و رجولته منتصبه حد لجحيم = افتحي عيونك ياصغننه عايز عيونك في عيوني بصي علي شكلي وانا رغبك وعاوزك اوي هتجنن عليكي كل مره معاكي تبقي كأنها الاول مش بشبع من شهدك ابدآ قولي انك ملكي ولي وبس وعاوزني
غرام =انا كلي ليك وملكك ياحبيبي “اه تأوهت بقوه لما ارسلان هبط يمتص جلد رقبتها ناعم ويعض عليها نزولن مابين نهودها لبطنها يطبع قبلات عليها”
ارسلان = حبيب قلب ابوك انت سمعني انا بعتذر يابابا انا مبسوط اوي بوجودك وعازيك انت ثمرت حبنا انا بحبك اوي بس مش بقدر حبي وهووسي بأمك
دمعت عيون غرام بفرح من كلامه = غرام ومن قال انه ولد انا حاسه انها بنوته
ارسلان = وانا حاسس انه ولد
غرام بس انا ب…… “قطع كلامها ارسلان شق عنها بقي القميص وايدو نزلت لا انوثتها بيحرك اصابعه طويله عليها ويرضع صدرها بقوه كاطفل جائع و غرام تتلوي تحتيه
غرام = اه اه ياحبيبي بتوجعني ابعد الوجع اللي هنا انا عاوزك اوي اوي
ارسلان اظلمت عيونه و وقف قلع البنطلوان والبوكس وقفزت رجولته المنتصبه بعروق نافره اخذ ايد غرام يحركها عليه ذهاب واياب وتاوه برجوله
ارسلان = بصي انا بتوجع قد اي اكثر منك ياقلب ارسلان انتي
تعالي ارضعي يقلبي خذي بين شفايفك العسل دول
وقفت غرام وفتحت بوقها وقتحمه ارسلان برجولته يضاجعها وهو ماسك شعرها وبيخناقها برجولته اللي ادخله نصها في بوقها حتي غصة
ارسلان = اه اوووف بحبك اوي ياصغننه اه فمك بيجنن ايوه كده ارضعي اشربي لبني اه وزئر بقوه وهو يقذف داخل فمها وطلب من غرام تبتلعه
وبتلعته كلها بكل حب بدون ماتقرف منه شقلبها ارسلان علي سرير وهو بيصفعها علي مؤخرتها حتي اصبحت حمراء وعجبه شكلها وهي ترتج وهوب كان مقتحمها برجولته باكملها في انوثتها تأوهت غرام بألم مخلوط بمتعه وهو يتحرك جوها اسرع وهو ماسك نفسه بالعافيه مش عاوز يستعمل كل قوته خوف عليها وعلي بيبي
غرام = اه براحه يابيبي اه بتوجعني اه مش قادره
ارسلان = ماسك نفسي بالعافيه ياصغننه ده انا حتي مش بستعمل كل قوتي رقيق معاكي وانتي بسكوتيه اوووف ده انتي ضيقه اوي لسه كانه بنت بنواته اخ
غرام = اه ارسلان اه ياحبيبي و رتعشت تأتي بشهوتها علي قضيب ارسلان
وتحرك ارسلان جواها اسرع واخذ شفايفها يقبلها و رجولته بتزرع داخل انوثتها وفصل القبله وهو بيلهث ويهمس عند وذنها “اخخ بعشقك ياصغننه انا بموت فيكي اوي مش عايز ابعد عنك ولا ثانيه انتي هوسي انا بتنفس هواك ” وشخر بمتعه وهو يأتي بشهوته داخل انوثتها وقذف حمامه ساخنه ”
وصلهم صوت نعيمه بتخبط علي باب =يلا ياحبايب قلبي انزلو الفطار جاهز وانت ياارسلان حسابك بعدين يا ابن الجزمه
4
ارسلان = “بهمس لي غرام” نعنع هتعلقن 😂
“وبصوت عالي ” لحظه ياست الكل اصلآ يعني كان بنعمل تمارين الصباح وهننزل
2
اخذ ارسلان غرام بين احضانه اصلآ كانت مش قادره تمشي ودخلو دوش عملها حمام حمامها زاي الاطفال ولف منشفها عليها وبعدماطلعو من دوش ساعدها تلبس ملابسها وغير هو كمان وقرب من مرايا واخذ المشط وسرح شعر غرام لذهبي و طبع قبله علي شعرها ونزلو تحت وهم شباكين ايديهم مع بعض
نعيمه = “وقفت ومسكت ارسلان من وذانه” انا قولت اي مبارح
ارسلان = اي يمه انا معدتش ولد علشان تعملي كده ده طيرتي ام الهيبة النقيب يمه
نعيمه = انا مش قولتلك ماتقربش منها الحمل لسه في اوله وبنت ضعيفه
غرام = “وجها اصبح احمر كاطماطم وتحاول تخفي ضحكتها من شكل ارسلان الغاضب”
نعيمه = وانتي يا غلبانه بتضحكي مش قولتلك خاليك مسيطره
ارسلان = احااا يمه مين المسيطره مفيش حد بيجيب راس النقيب ارسلان يمه
3
نعيمه = ايوه ايوه مصدقك بعرف
زين = كان بيضحك عليهم وقرب بيجري وجالس عند غرام وحاط راسه في حضنها “الكل استغراب”
زين =هو انا لو حكيت معا لبيبي هيسمعني صوح
1
غرام = امم صح ياقلب غرام
زين = هاي انا زين اخوك الكبير يالله اطلع بسرعه علشان نلعب مع بعض
2
الكل ضحك علي كلام زين ولذذته وقعدو فطرو مع بعض في اجواء اسريه جميله
ارسلان =يالله ياحبيبي كولي دي بس علشان تاخذي الدواء
غرام = خلاص ياحبيبي مش قادره هنفجر
****************************************
بعد مرور يومين
في قصر الاشهاب
الكل مجتمع وصوت ضحك وموسيقي عاليه “اليوم حفل خطوبة سما و معاويه”
كنت سما واقفه امام المرايا متوتره وجنبها جنات و غرام
غرام = خلاص ياسما ارحمي نفسك خاليك ريلاكس ليه كل توتر ده بس
سما = قلبي بيضرب بسرعه انا مبسوطه اوي متخيله ده حب حياتي وحب سنين واخيرآ هنبق لبعض
جنات = حبيبتي ربي يدوم فرحتك “يلاا بقي خليني اعدلك المكياج ”
كنت غرام لبسه فستان ازرق بكمام عكس بيض بشرتها ومكياج بسيط وناعم بعد الف محاوله مع ارسلان علشان تعمله وكعاب اسود وشعرها ذهبي كان مرفوع مع خصلات متمرده علي وجها الملائكي كانت فاتنه جدآ
كنت غرام لبسه فستان ازرق بكمام عكس بيض بشرتها ومكياج بسيط وناعم بعد الف محاوله مع ارسلان علشان تعمله وكعاب اسود وشعرها ذهبي كان مرفوع مع خصلات متمرده علي وجها الملائكي كانت فاتنه جدآ
1
اما جنات كنت لبسه فستان احمر بحمالات جلد ثاني يبرز منحنيات جمسها المهلاك بمكياج اوفر كالعاده وشعرها الذي طول قليل مسدو مع كعاب اسود عالي
اما العروسه سما كنت لبسه فستان اخضر طويل بدون حمالات مخصر من عند الخصر منفوخ من تحت وشعرها الغجري مسدول علي اكتافها مع مكياج اوفر وكعاب اسود
1
اما العروسه سما كنت لبسه فستان اخضر طويل بدون حمالات مخصر من عند الخصر منفوخ من تحت وشعرها الغجري مسدول علي اكتافها مع مكياج اوفر وكعاب اسود
اما العروسه سما كنت لبسه فستان اخضر طويل بدون حمالات مخصر من عند الخصر منفوخ من تحت وشعرها الغجري مسدول علي اكتافها مع مكياج اوفر وكعاب اسود
نزلو البنات تحت ومعاهم سما تحولت كل الانظار عليهم كانو جميلات خاطفات للاانظار
كنت غرام تبص علي ارسلان الوقف يتحدث مع آسر و مجموعه من رجال بكل حب كانت عيونها بتلمع وقعت عيون ارسلان عليها وهي تنظر اليها بتلك نظرات التي تذيب قلبه وفؤاده استأذن منهم ومشي في اتجاها
اخذها من بينهم محاوط خصرها بتملك ونحني اللي اذنها يهمس بكلمات منحرفه جعلت من غرام تحمر خجل
3
جاء وقت تلبيس الخواتم و داخل معاويه بهيئه تخطف الانفاس بطوله الفارع ولحيته السوداء المهندمه وتلك البدله اللتي تاكد تتمزق من حجم عضلاته خفق قلب سما بحب اخذو خواتم ولبسو لبعضهم كنت سما ترجف وهي تلبس معاويه الخاتم واخذ معاويه ذبلته والبسها لسما واخذ كف ايدها طبع قبله عليه مع تعالي صوت تصفيق وصراخ البنات لما قرب حضنها وطبع قبله علي خدها
كنت وقفه مبتسمه وسعيد لسعادة صديقتها وهي تصفق قرب منها شاب كان طول الحفل ينظر اليها باعجاب
قيس = ازيك ياقمر شايفك طول الحفله وقفه الوحدك ممكن نتعرف انا قيس “ومد ايدو”
جنات = “بتسمت بمجامله” انا جنات
قيس =اووف اسمك حلو اوي وانتي حلوه مزه فشخ
جنات احمرت من وقحته وكنت هترد عليه بس تفجاءه من آسر اللي مسكه من مقدمة قميص ولكمه بقوه حتي افترش الارض
3
جنات…….
يتبع✨
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)