رواية هوس النقيب الفصل السابع عشر 17 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل السابع عشر 17 بقلم نونا
البارت السابع عشر
عدد كلمات البارت 3200
****************************
كانت واقفه مبتسمه وسعيده لسعادة صديقتها وهي تصفق قرب منها شاب كان طول الحفل ينظر اليها باعجاب
قيس = ازيك ياقمر شايفك طول الحفله واقفه الوحدك ممكن نتعرف انا قيس “ومد ايدو”
جنات = “بتسمت بمجامله” انا جنات
قيس =اووف اسمك حلو اوي وانتي حلوه مزه فشخ
جنات احمرت من وقحته وكنت هترد عليه بس تفجاءه من آسر اللي مسكه من مقدمة قميصه ولكمه بقوه حتي افترش الارض
جنات = “حاطت ايدها علي فمها بصدمه ” آسر اي الجنان ده ابعيد هتقتل الراجل
آسر كانت عيونه مظلمه بغضب اعمي وهو جالس فوقه ويوجه ليه الكمات وشتايم القذره كل تفكيره كان زاي يقرب منها ويتوداد ليها ويبص عليها بنظرات اعجاب هو عارفها كويس تعني اي
آسر = يا ابن ع……. يا فاسد……. هقتلك واشرب من دمك زاي تقرب منهاااا دي ملكي بتاعي انا ومن ممتلكاتي
ارسلآن = “يحاول يبعد آسر عن قيس اللي كان غارق في دمه ومش قادر يدافع عن نفسه حتي ” آسر كافيه هتموته مش كده يا……. بوزت الدنياه وخربت الحفل ده ابن عم معاويه يا بغل
2
“بعدو آسر من فوق قيس اللي كان متكسر انفه و ضلع من صدره من همجية آسر”
“سما كنت تبكي في حضن غرام كانت خايفه الخطوبه تخرب بسبب انه آسر ضرب ابن عم معاويه وكان هيموته من كثر الضرب”
سما بعدت من احضان غرام وقربت من معاويه =حبيبي انا اسفه اوي علي عامله آسر بس انت تعرف قاد اي هو عصبي و بذات في اي موضوع يخص جنات
معاويه= “حاوط وجها بكف ايدو الضخم يمسح دموعها” اشش اهدي يقلبي ومسحي دموعك ليه تبكي هزعل منك وبعدين قيس كان يستاهل لانه بعرفه نسونجي وعيونه زيغه
“جنات اللي كان يسحبها آسر وراه وطالعو برا القصر وبعيد عن الحفله بأكملها”
2
جنات = سابني يا زفت انت انا مش عاوزه اروح معاك المكان سابني
“بص إسر لجنات بنظره جعلها تبتلع باقي جملتها كان الشر يتطير من عيونه الحمراء لغاضبه اركبها العربيه وانطلق بسرعه خرج حديقه القصر بسرعه جنونيه”
جنات =”بزعيق” انت فاكر نفسك مين ازاي تقول قدام الكل اني بتاعك وملكك اي الكلام ده ياروح امك هو انا عربيه من عربياتك علشان تقول كده انا مش ملكك حد
4
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
آسر = “خبط ايدو جامد علي مقود وزعق وصرخ عليها شديد حتي عروق رقبته ظهرت” ايوووه انتي بتاعي انا وملكي انا بعشقكك ياجنات مهووس فيك ياتكوني ليه يا نموت مع بعض لانه مش هستحمل تكوني لغيري مره ثانيه وضغط بنزين بقوه وقفل العداد وعربيه طلعت من طريق الرئيسيه لطريق ترابي صرخت جنات بصوت عالي و رعب وهي تمسك في ايد آسر وكانت عربيه خلاص هتخبط في جدار امامها غمضت عيونهااا جنات بقوه وهي تعيط وكانت خلاص مفكره انها دي نهايتهم بس آسر لما شاف رعبها وخوفها واقف العربيه في اخر لحظه وقرب منها خذها في حضنه عاوز يدخلها جوا قلبه كان يلعن نفسه انه خوفها كنت جنات في حالة هسترياا تعيط وبس وجسمها كله بيرجف
آسر = اششش حبيبي انا اسف بعتذر ماقصدش اخوفك
جنات تضربه علي صدره ودموعها علي خدها الناعم ومش قادره تاخذ نفس بنتظام سند آسر جبينه علي جبينها انفاسهم اختلطت وهمس آسر قرب شفايفها
آسر = “ودمعه نزلت علي خده ” انا تعبت اوي ياحبيبي ياجنتي و ناري ياعذاب قلبي تعبت من بعد والفراق انا مش قادر ابعد اكثر عاوزك معاي ولي وملكي انا مش هقدر اتحكم في اعصابي لما اشوف حد باصص عليك ولا يحاول يقرب منك انا بعتذر فقدت لسيطره علي نفسي وخوفتك مني
جنات = “بضعف خبطته بكف ايدها علي مكان قلبه ولسه دموعها علي خدها ” انت السبب في كل العذاب ده انت سبب انت معندكش قلب ده حجر ولا يمكن انه يحبه جرب الاحساس اللي كنت بجربه من سنين ذوق من نفس الكاس اللي كنت بشربها انا بكرهكك اوي فاهم بكر***** وقطع كلامها آسر مبتلع باقي كلامها في قبله جامحه يعبر فيها عن مشاعره بغضب وحب وحزن علي حالهم كان مكسها من شعرها ويلتهم شفايفها
*****************************************
كان واقف امام المرايا يعدل شكله لاخر مره وقرب اخذ البرفان وضع منه علي ملابسه اخذ مفتاح العربيه و باقة الورد الاحمر لجوري نوعها المفضل ونزل الدرج وكان في انتظره ولده
ايمن = فين امي لسه مش تجهزات يعني “وبص علي ساعه في ايدو ” كده هنتأخر اوي
يونس= امك مش راضيه تروح معانا نطلب ايد نورسين يا ابني
ايمن تعصب وطالع لعند غرفة امه وفتح الباب بقوه
ايمن = في اي يمه يعني اي مش هتروح تطلبي نورسين
عاليه = بتعالي حسك عليا يا ابن بطني علشان واحده من شارع
ايمن = يمه ماتقوليش كده علي نورسين انا بحبها وهي اللي هتكون مراتي وام عيالي اللي هم احفادك
عاليه = ليه بتعمل كده يا ابني جوزتك الاول ماكنتش راضيه عليها من حربيه جنات ودلوقتي كمان عايز تجيب واحده انا مش عاوزها
ايمن = دي حياتي يمه وياريت تحترمي قرارتي وتكوني مره واحده ام ليا وتكوني مبسوطه لفرحة ابنك وحيدك ولو مش عايزه تخسريني هتجي معاي انا هنزل تحت ولو ماجيتش هعرف اني مش بهمك ابدآ
بعد ربع ساعه
كانو كلهم في صالون بيت اهل نورسين (اللي هو نفسه بيت الخاص بأيمن واعطه لهم”
كانت عاليه مش عاجبها ولا شي تبص عليهم بنظرات تعالي وقرف دخلت نورسين بفستانها الناعم وبسيط بالون احمر وشعرها مسدو مع مكياج ابراز ملامحها تحمل سفره القهوه قدمتها في الاول ليونس وعاليه ولما وصلت في ايمن ابتسمت
ايمن = اي القمر ده هأكل يامرشمييللو
عاليه =” بعد مارشفت من القهوه” يععع اي القرف ده متعرفوش تعملو القهوه
يونس =”حب يغير الموضوع” هئحم تعرفو ليه احنا جاين هنا اليوم علشان نجمع قلوب عيالنا العاشقه
ام نورسين = انا مبسوطه اوي سعادة بنتي من سعادتي وانا متاكده مش هتلقي راجل ليها احسن من ايمن
ابتسم ايمن بحب وهو يشد علي ايد نورسين و وقف وسحب نورسين معاه توقف واخرج من جيب بنطلوان علبه فتحها وكان فيها خاتم الالماس نورسين بفرحه وايدها علي فمها
نورسين = الله ياحبيبي انت بجد اخذتو لي ده نفس الخاتم اللي عجبني
ايمن = مش يغاله حاجة عليك ياقلب ايمن انتي “والبسها الخاتم ورفع ايدها طبع عليها قبله”
يونس = الفرح وكتب الكتاب هيكون كمان اسبوع
نورسين = عمو بس لو طلبت طلب انا مش عاوزه ماصريف زايده نعمل كتب كتاب وحفل بسيط وبس
كان يونس هيحكي بس ايمن قال = اللي انتي عايزه هنعملو ياحبيبتي
*************************************
بعد مرور اسبوع
صحيت غرام وبصت حواليها كان مكان أرسلان فارغ وعرفت انه مشي للشغل وبصت جنبها علي سرير باقة ورد كبيره واخذت وحده وقربتها من انفها تشتمها وابتسمت بسعاده وهي تقرأ الظرف اللي كان معاها ومكتوب فيه ” لما تلقي رسالتي دي يبقي فتحتي عيونك اللي بموت فيهم ويعذبو قلبي صباحك ورد ياصغننه غرامي بحبك اوي يا احلي حاجة في دنيتي ”
وقفت غرام اخذت باقة الورد وضعتها في مزهريه علي طاوله في بلكونه ودخلت الحمام تقلع ملابسها واحد تلو الاخره ودخلت تحت الدوش وفتحت المياه نزلت علي
جسمها الناعم شهقت بخضه لما حست بأيدين صلبه تحاوط خصرها وجسمه الضخم ضد نعومتها انحني حتي يصل لطولها دفن وجه في تجويف رقبتها
غرام = اخس عليك يا ارسلان خضتني اوي
ارسلان = وحشتني اوي ماقدرتش علي بعدك خالصت كل الشغل بسرعه وجيتلك علي طول
وايدو متدت لنهودها يعتصرهم وتأوهت غرام بدلع
غرام = اه براحه ياحبيبي بيوجعني اوي وانت كمان وحشتني اوي
كانت حاسه بانفاس ارسلان الساخنه تدعب رقبتها ورجولته الضخمه الصلبه تحتك بمؤخرتها وايدو تضغط علي نهودها يكاد يقتلعهم
ارسلان = تعالي شوفي وحشتني قاد اي عاوزه جوكي دلوقتي لو تعرفي قاد اي مبارح وانتي نايمه بين احضاني منعة نفسي انا اخذك تحتي
هجم علي شفايفها يقبلها بعنف يمتصها ويسحبها بين اسنانه وكنت غرام تحاول مجرته في تلك القبله متعلقه في رقبته و رجليها محاوطه خصره انوثتها ضد رجولته تحتك بيها من تحت وشفايفه ملتحمه بقبله فارنسيه يمتص لسانها ويرضعو ومياه بتصب عليهم كانو الاثنين في عالمهم الخاص فصل القبله طلع من حمام حاطها علي سرير و رجع نام فوقها يوزع قبلاته وعلامات ملكيته علي كامل رقبتها نزول لنهودها يرضعها كا طفل جائع حتي نزل منهم البن ومتصه
3
ارسلان =” امممم اموووه ” طعمهم حلو اوي بحب لما برضعهم دول حجمها زاد بعد الحمل دول بتاعي انا وبس مش هستحمل يرضع منهم حد غيري حتي لو كان ابني
غرام= اه براحه ياحبيبي انا ليكي بتاعك انت وبس ملكك
هنا اظلمت عيون ارسلان برغبه جامحه و رجولته كانت منتصبه حد جحيم هبط يقبل رجليهااا وبطن فخذها وصول لانوثتها المحمره الغرقانه في شهدها دفن وجه في انوثتها يستنشق رائحتها وطبع قبله جعلت من غرام تتأوه وترجع رأسها لورا كان يلعق انوثتها يمتصها ويسحب شفراتها بين اسنانه وايدو لسه بتعصر نهودها
تاوهت غرام بأسم ارسلان ورتعشت وهي تأتي بشهوتها علي في فم ارسلان وبتلعها كلها حتي اخر قطره
رجع يبتلع شفايفها ثاني يقبلها قبله خارج هدا الكون ساحب كل انفاسها وايدو تتمشي علي كامل جسمها و رجولته تحتك بأنوثتها كان رغبه مسيطره عليهم
غرام = اممم اه مش قادره يابيبي خلاص انا عاوزك اوي
ودفعته عنها بنعومه ونام ارسلان علي ظهرو وكنت غرام فوقه تتلمس صدره الحجري وعضلاته بأناملها الناعمه وهبطت توزع قبلاتها علي صدره كما يفعل معاها تطبع ملاكيتها علي رقبته بشفايفها الناعمه تأوه ارسلان برجوله وعيونه مشتعله برغبه من الجحيم كنت تفاعل به اشياء تجعله يفقد عقله لما يعد يتحمل اكثر كان مخترقها برجولته الضخمه داخل انوثتها الضيقه
غرام = “شهقة بووجع وتأوهت باسمه” اه ارسلان اه ده بيوجع اوي اه ياحبيبي براحه مش قادره
ارسلان كان يحركها من خصرها علي قضيبه و يزرعه جواها اعمق واسرع
ارسلان= اه بحبك ياصغننه بتعملي فيا اي ببقي طول الوقت عاوزك ومش بشبع منك ولا من قربك وجودك عاوز طول الوقت اخذك انا راجل شهوتي عاليه ببقي خايف عليك مني لولاه ده اللي في بطنك كنت هقطعك ن***يك وخاليك مش تعرفي تتحركي ولا تمشي ع رجلك ثاني
كنت غرام تتاوه بمتع لذيذه مخلوطه بألم بس كنت رغبه بينهم اقوي كان مسموع بس صوت تأوهتم وسرير يتحرك بيهم كنت يلتقم احد نهودها ويعصر ثاني و يتحرك جوها
ارسلان = ايوه كده ياصغننه خوذي ز***بي كله حاسس بسخونة رحمك وانوثتك الضيقه بتاكل ز***بي اووووف محلاك يقلبي وصفع مؤخرتها ورتعشت غرام تاتي بشهوتها وبنفس لحظه شخر ارسلان وزئر برجوله وهو ياتي بشهوته ويقذف لبنه داخل انوثتها بعد لحظة كان وقف في بلكونه عاري صدر لبس بس بنطلوان وبيدخن سيجاره يتفث دخانها في هواء احس بجسدها صغير يحضنه من الخلف لتفت ليه ورام السيجاره من بلكونه وهو يحاوط خصرها ويحتضنها كنت لسه طالعه من دوش وشعره بيقطر مياه
غرام = “وهي تدفن وجها في صدره” بحب رايحه السجاير مخلوطه بريحتك دي حلوه اوي 🤤
ارسلان = قطتي بدات سيئه كده بتحب رايحه سجاير ده مش كويسه بخاف عليك وعلي بيبي ياصغننه “نتقلت ايدو لبطنها يتحسس بروزها الصغير”
غرام= بحبك وبعشق خوفك واهتمامك بين قاد اي بتحبني
ارسلان = قاد الكون ده كله مفيش حاجة توصف حبي ليك ياصغنن انا فوقت مرحلة الهووس والهيام
اخذها من ايدها ودخلو للجناح جفف شعرها ومشطو وهي بين احضانه وقعده علي رجلو
“اهتمام ارسلان بغرام وحبه ليها خوفه عليها كانها بنته مش مراته كان دائمآ يبن القاسي عديم الرحمه مايبينش مشاعره بس معاها هي غير دي طفلته الصغننه”
**********************************
كنت تركض وراء ابنها ذو 6 سنوات وهو يضحك بمشاغبه نسيت نفسها وهي تنزل الدرج وتخرج للحديقه تركض وراءه امام الحراس وعاملين في مزرعه
هاله = تعالي هنا يا ولاه يا سعيد لما اقفشك هوريك يامشاغب
سعيد = “بخرج لسانه ليها بطفوليه’ مش هتعرفي انا سريع اوي امسكيني
في نفس لحظه دخلت عربيه ياسر و وراها عربية علي نزل ياسر وعيونه اظلمت بغضب لما وقعت عيونه علي هاله وشكل لبسها وشعرها الاسود الطويل مسدو وخدودها محمره كنت فاتنه وشاف زاي علي باصص عليها وفهم نظرات الندم وشوق في عيونه تعصب اوي
سعيد = بابا وصل هيااااا و راح يركض عند ابوه مطوق خصره يحضنه و علي حضن ابنه بس عيونه متعلقه بهاله اللي اخذها ياسر من ايدها يجرها وراه جوا القصر بغضب كأنه بيغار عليها
سعيد = اه بابا وجعتني انت بتشد علي حضني كده ليه
“صحي فاق علي انه بيوجع ابنه وبيشد عليه في حضنه بغيره وغضب داخل للقصر وراهم وعيونه بدور عليهم”
علي = رواح اقعد عند تيتا سلطانه
وداخل الغرفه اللي فيها عهد محبوسه مش بتخرج منها خالص وبتعمل مل شغل البيت رغم انها متعرفش وعندهم خدام كثير
علي = “قووومي مقبوره كده ليه فاكره نفسك في فندق خمس نجوم وراك شغل ومن يوم و رايح عاوزك تهتمي بكل حاجة تخص ابوكي ” كان مسكها من شعرها جامد اوي
عهد = اه سابني ياحيوان مش كفايه اللي بتعمل فياا وبعدين ابوك مشلول مش بيتحرك وعندو ممرضه انا هعملو اي
علي =” بغضب اكثر’ الممرضه انا صرفتها هتجي وقت الدواء وبس باقي هتعملي انتي
“طبعآ سعيد ابو عهد و علي بعد اللي حصل جاته جلطه واصبح مشلول”
“فوق في جناح ياسر”
داخل جناج ودفعها بقوه جو وقفل الباب جامد وعيونه كانت تقدح شرار
هاله = اه براحه يا ياسر بتعمل كده ليه هو انت عقلك طار جنيت انا عملت اي علشان تجرني وراك كده فاهمني
ياسر = “بزعيق” ازاييي بتطلع الحديقه قداممم الكل كده بالبسك ده كلهمم شافوك انتي بتحبي تستعرضي نفسك ولا اي ولا حبه نظرتهم عليكي ياهاله هانم
هاله = “بعيونه مدمعه وغصه” انت زاي تسمح لنفسك تحكي معاي كده فاكر نفسك راجلي بجد ماتنساش اني انا تزوجك بس علشان ارجع ابني لحضني وبس
ياسر =”بغضب اكثر حصرها علي حائط ملتزق بها وجه قريب من وجها انفاسه الحاره تضرب خدها الناعم وتكلم بصوت حاد وهمس” =عايزه اوريك زاي بكون راجلك وعارفك انك مراتي ومن حقي انا وبس وملكي
هاله بلعت ريقيها برجفه وعضة شفايفها وحاولت تدفعه من صدره بتوتر نحدرت عيون ياسر لشفايفها وقال بهمس
ياسر = انا مش اسف علي هعملو بس انتي مراتي وده من حقي “وقبل ماتستوعب هاله قصده كان مبتلعها في قبله خاطف كل انفاسه توسعت عيون هاله بصدمه والم لذيذ في بطنها كانها فراشات رائحتة الرجولية تغمرها ايديه الخضمه تطوق خصرها الناحيل وشفايفه تمتص شفايفها يسحبها بين اسنانه وايدو تجراءة اكثر يدخلها تحت فستانها تتحرك علي انوثتها من فوق الاندر شهقة هاله وتاوهت داخل فمه استغل الفرصه يتذوق من شهد ثغرها يمتص لسانها وايدو تتحرك اسرع علي انوثتها فاصل القبله نزول لعنقها يطبع صك ملكيته عليهاا
هاله = “وهي تاخذ نفسها بالعافيه” اي ده اللي بتعملو احنا ما تفقنا كده” اه اممممم اه” ورتعشت تأتي بشهوتها علي ايدي ياسر اللي اخذ اصابعه ممتصهم داخل فمه يتذوق عسلها و هاله كانت مستنده علي حائط و رجليها مش حملها هتقع لولا ايدين ياسر اللي محوطها لصق فيها اكثر و رجولة منتصبه حد جحيم هتمزق البنطلوان محتكه بانوثتها
ياسر =انتي مراتي ملكي ولي انا وبس ولي حق اني اتذوق كل حته فيكي
هاله = “صحيت من صكرتها ودموعها نزلت علي خذها” ده غلط اللي بيحصل انا مش عاوزه ابعد سابني
ياسر = “خبط ايدو علي حائط جامد حتي نزل منها الدم وبعد عنها يمسح علي وجه ويستغفر ” زاي ما انتي عاوزه وسابها وداخل الحمام زرع الباب وراه جامد وقلع ملابس كلها وداخل تحت الدوش يطفاء نار الرغبه الولعه بكل جسمه وهو باصص علي رجولته منتصبه حد الجحيم
وهاله كنت تعيط انها نجرفت وراء مشاعرها وضعفت امام رجولة ياسر المهلكه
3
*************************************
قال المأذون جملته الشهيره “بارك الله لكما وعليكم وجمع بينكم في خير بالذريه الصالحه ”
يونس = “يحضن ايمن بفرح” الف مبروك يا ابني
ايمن =الله يبارك فيك يابوي
دخلو القصر وكنت نورسين وامها واخواتها حاوليها يباركو لها ومبسوطين وغاليه تنظر لهم من بعيد وتبخ سمها في الاجواء لما تضيع اي فرصه حتي تلقح كلام علي نورسين واهلها زاي انهم بتاع فلوس ابوهم مجرم خريج حبوس وكثير من كلام السيئ بس نورسين كانت تتحمل علشان خاطر ايمن ومش عاوزه تنزع فرحتها
كنت ترتدي فستان ابيض من اختيار ايمن كانت ناعمه وجميلة جدآ داخل ايمن مرتدي بدلة سوداء تبرز عضلاته ولحية محدده كانت وسيم بنظر اي فتاه هو فارس احلامها كانت ابتسامه تزين ثغره وعيناه السوداء العوبه معلقه علي تلك الحوريه الفاتن بالنسبه له وصل فيها رفع عنها طرحه و طبع قبله علي جبينها
ايمن = الف مبروك علينا ياحبيبي بسم الله ماشاءالله قمر 14
نورسين = “وهي تضع يدها علي صدره مكان قلبه تحديد و ردت له الابتسامه” الله يبارك فيك يا قلب نورسين
همس في وذنها = انا مش هستحمل اكثر هاكل اقدمهم بطلي دلع يا وزه🫦
ام نورسين = مش هاوصيك عليها لانه عارفه و وثقه انك انت يا ابني يا ايمن قاد الامانه اللي عطتهالك
ايمن = جوا قلبي وعيوني يا خالتي
وخرجو من القصر وايمن يحمل نورسين بين احضانه وهي معلقه قي رقبته بكسوفه لحد العربيه منطلق علي الفندق حتي يقضو فيه ليلتهم الاولي بكل حب🔥
*************************************
ساعه 1 بعد منتصف الليل
كان نوم يهجر عيناها الجميلة وهي تفكر في معذب قلبها تتقلب علي سرير وصلها صوت اشعار رسائل اخذت تلفون وتوسعت عيونها لما شافت الرساله وكانت من آسر
“لو مانزلتيش تحت دلوقتي لكون قاتل حالي بصي من شباك” كنت رساله مكتوبه بخطاء املائيه دليل عدم وعيه
وسمعت صوت صراخ آسر = جنااااااااااات انااا بحبككككك بترجاك تديلي فررررصه ثانيه انا حوووومار اوي “وضحك بهستريااا كان سكران وفاقد توزانه ”
نزلت جنات تركض تحت خوف من انا يستيقظ ابوها والجيرانا هتكون فضيحه ده سكران ويصرخ بأسمها تحت شباكها
توسعت عيون جنات برعب حقيقي وخوف لما شافت آسر موجه السلاح علي رأسه
جنات = آسر بلاش جنان بليز هتعور نفسك انت حتي مش في وعيك وسكران سايب البتع ده من ايدك وخالينا نحكي بهدوء
آسر = لااااااا انتي قفلتي كل السكاك في وشي انا بحبك اوي وانتي مش هتعطيني فرصه وتسامحيني انا هموت نفسي
جنات = دموعها علي خدها وتعيط وتحاول تقرب منه وتاخذ سلاح
آسر = لاااال ابعدي انا هأذيك انا واحد حقير اوي بستاهل الموت بس لازم تعرررفي اني بعشقك من زمان ياعذاب قلب آسر
صوت اطلق نار وصراخخ جنات بأسم آسر
جنات= لاااااااااا آسرررررر………
***************************
بعد مرور 5 اشهر
كنت تجالس ببطنها المنتفخ وسط الالعاب وتضحك علي حركات زين وهي تحاول تمشي الوقت وتلعبه وتلعب معاه حتي عودت نعيمه و ارسلان
زين = بصي يا مامي الحركه دي
ضحكة غرام عليه وهي تقرب منه وتطبع بوسات كثير علي خدوده صدح صوت رنين تلفون ورديت غرام مع ابتسامه مزينه وجها الفاتن
ارسلان = صوتك بتلهثي بتعملو اي الف مره بقولك رايحي نفسك ياصغغنه انا هسيب ام شغل واجيلك فورآ
غرام =”بضحك وحب ” اهدي يا حبيبي انا واللهي قعده اهو بس بالعب انا وزين حتي ماتحركتش من مكاني
ارسلان = ديري بالك من نفسك يا صغننه بحبك اوي
غرام =بموت فيك ياروح روحي انت
وقفلت الخط ولتفت لزين اللي كان يرسم ويلعب بالالون وفجاء الكهرباء قطعت وصوت خبط شديد علي باب القصر
زين = مامي غرام فينك انا خايف اوي. اي اللي بيحصل
غرام = “اشعلت ضوء فلاش التلفون ” ماتخافش ياحبيبي مفيش حاجة انت خاليك هنا وقفل الباب عليك وانا هنزل اشوف اي بيحصل تحت اكيد ده عم توفيق بيخبط يتطمن عليا عايز يصلح الكهرباء
نزلت غرام الدرج وايدها علي بطنها وصرخت بصوت عليا لما طالع ظل ضخم امامها فجاء ومن رعب وقع منها تلفون وحاولت تهرب بس الراجل الملثم كان اسرع واقوي منها
ودخلو مجموع لمكتب ارسلان كسرو كل مكتب واخذو حاجة وطالعو وغرام كنت بتصرخ عليه وتحاول تهرب منهم واخذت مزهره وكنت هتضرب الملثم بس تكسرت في ايدها وعورت نفسها ضربها بقوه علي راسها حتي فقدت الوعي واخذها بين ايديه وخرج من قصر بأكمله بعد ما خذو المطلوب و كمان غرام معاهم
بعد ربع ساعه كان ارسلان رجع القصر بالهف وخوف بعد ما اتصل بيه زين يعيط من تلفون غرام وحكلو اللي حصل وبيقوله في دم في الارض وغرام مش لقيها في كل القصر
داخل ارسلان القصر وكان الحراس اللي علي باب غارقين في دمهم والعم توفيق مربوط في كراسي ايديه و رجليه وفمه
توفيق = يابيه اخذو معاهم المدام كانو كثير ومقدرتش عليهم
ارسلان = شد في شعره بقوه كان عايز يقتلع وهو بيقول كل الشتايم وداخل يدور عليها في قصر زاي المجنون كانه لما يصدق كلام العم توفيق
ركض زين احضان ارسلان اللي ضمه داخل حضنه بقوه وهو باصص علي القصر اللي كله متكسر و اثار الدماء علي ارض وصرخ بصووووت عالي
ارسلان = فين اخدتوووووها ياولد الكلببببب وقسم بذات الله لحرقكممم كلكم يا……،
غرامممم فينك ياغرامممي ….
يتبع🔥
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)