رواية هوس النقيب الفصل الرابع 4 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل الرابع 4 بقلم نونا
البارت الرابع
مشي اتجاه الحدايقه وهو بستند علي باب الي بيطلع لبرا وهو يبص علي ابنه بيجري ويتنطط هنا وهناك وغرام تجري وراه وتضحك وشرد في شكلهم الي كان ظريف من زمان ماشاف ابنو بيضحك ومبسوط كده
غرام :(صرخت بصوت عالي لما شافت قطه صغيره بيضاء) اخذتها في حضنها وهي تلعب عليها وتوريها الزين
غرام: يعمري انتي جميله اوي امك فين ياحلوه
زين: اي رايك ناخذها نربيها
غرام: عمتي مش بتحب القطط بس نحنا راح نخبيها اي رايك
زين: هيااا تعيش الاميره اوكي 😂
كل ده و ارسلان باصص عليهم وبتسام بسخريا وهو يقول بهمس (طفله)
12
نعيمه: انا خالصت نروح بقي وكان ارسلان سرحان وبصت نعيمه مكان مايشوف ابنها وابتسمت وخاطرت في بالها فكره
1
نعيمه : هئحم انت ياولاه راحت فين
7
ارسلان: (وهو يحك في ذقنه) شايفك جاهزتي يلا نروح وطلعو ركبو العربيه
5
★★★★★★★★★★★★★★★★★
واقفت العربيه امام قصر الاشهاب تزامنا مع عربيه ارسلان الي نزل وهو يسلم علي ايمن ودخلو مع القصر
كان واقف ويستمع للاحاديث بملل والكل عايزه عشان مصلحته ويعرضو عليه يشتغل معاهم في شركات متعاهم
وعيونه وقعت علي ارسلان وهو داخل ومعاه امه وشاب ثاني كأن شايفه في مكان
ارسلان وهو يسلم علي حضور والكل كان يلقي السلام وتحيه للنقيب
آسر: واخيرآ اجيت انقضتني من لزقه دول
ارسلان وهو يحضن ويحكي في ودنه: ههه استلم بقي مش هتخلص ابدآ
وسودت عيون آسر لما جات علي ايمن وهو ماحاوط خصر جنات وهي كنت مرسومه علي وجها ابتسامه جميله بلع رايقه بغضب وهو يبعد عن ارسلان
6
ارسلان: مسكو من ايده جامد (اشش اهدي بلاش فضايح قدام الناس وبلاش جنان البنت متزوجة شالها من دماغك بقي)
آسر: هي مين اصلآ عشان احاطها في دماغي انا محامي آسر الاشهاب كل البنات ترتمي تحت رجلي
1
ارسلان: “بغضب ويحكي مابين اسنانه” البين البعد لحسلك دماغك ماتنساش دي بنت عمك اهدي وبلاش شغل عيال وخاليها لليله تمشي علي خير
قرب منهم ايمن وجنات وهو لسه محاوط خصرها بتملك كأنه يقول للكل دي مراتي وملكي انا وبس
5
واما آسر قاد ماحاول يكبت الغضب الي جواته كان بين من عيونه الي تقدح نار🔥
1
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
ايمن: وهو يمد ايدو يسلم. الحمدالله علي سلامه ماحصلش الشرف نتعرف علي بعض “ايمن القاضي” جوز جنات
آسر: “بسخريا “وهو يصفحه ويضغط علي ايدو شديد
ايوه اهو حاصلنا الشرف وتعرفنا علي اخذ حبيب** قصدي حبيبة العيله الاميره المدلله مش كده يا جوجو
6
ايمن: ايوه دي اميرة قلبي من اول يوم شفتها فيه ملكتني بجمالها و رقتها مش كده يقلبي وهو يبص علي جنات الي دفنت وجها في حضان ايمن بخجل او تدعي الخجل وتتهرب من عيون آسر الي لو موت في ايدو كان زمانها ميته
1
آسر: وهو بيضحك من قلبه بسخريا وبيضغط علي كأس الي في ايدو وشربه مره واحده: البين لاخ غرقان في عشق لاخرو. ايوه ماحكيتوليش ازي حصلت زوجكم كده
أيمن: عم احمد وابوي عاملو شراكه مع بعض وكنا نتلقي في كل مره عشاء عمل وعزومات وكان كل مره اشوفها يزيد اعجابي بجنات قلبي وقولت دي هي البنت المناسبه
6
جنات بعد ماشفت الوضع شوي ويزيد عن حده واسر كان ملامح وجه ماتتفسرش ابدآ حاطت ايدها علي راسها: اه يا راسي
ايمن بققلق في اي ياحبيبتي
جنات: بحس بنفسي دايخه ممكن نروح البيت
6
ايمن: طيب ياحبيبتي عن اذنكم و تشرفت بمعرفتك مره ثانيه
و اول مااختفو عن انظرهم وخرجو ضرب اسر ايدو بقوه في طاوله لحد ماتكسرت وايدو نزفت والكل كان باصص عليهم
ارسلان: تعال معاي انت مسر علي فضايح واخذو من ايده بدون ماحد يحس وطلعو من القصر
بعد ربع ساعه كانو قعدين علي شط البحر وكل واحد في ايدو كأس بيشربو بس أسر شكلو كثر من مشروب
أسر: “وهو يضرب جهة قلبه ده كان جامد مش بيحس بس دق عشانها اول نبضه كانت ليها ” انا بعدت بس عشان مش عايز اذيها هي لسه صغيره ده غير فراق العمر الي بين بعدت عشان اطلعها من دماغي رفقات بنات علي قاد شعر راسي بس كنت في كل مره ابعد عشان في حاجة مش عندهم كلهم مش جنات دي جنتي وناري اخذوها مني لمسها ونام جنبها كنت عايز اقتلو وشوه ملامح وجه وهو اخذها في حضنه واقف ومشي خطواتين واقع دي جنتي ملكي هرجعها ملكي ابن ال …. واقع مره ثانيه فاقد للوعي
8
(آسر كان شخص مغرور ونرجسي كان مش يبين حبه لي جنات كانت هي اللي حبها واضح في عيونها كنت وراه في كل مكان بس ماكانش يعطيها وجه وهو كان هيموت عليها بس بعد ماخسارها للابد تجنن وعرف قيمتها) احيانا متعرفش قيمة الحاجة الا لما تضيع منك.
15
تنهد ارسلان علي رفيق عمره بأسف الحب واعر شديد يااخوي عشان كده مش هفتح قلبي و اخلي انثي تلعب بقلبي ده قفلته من سنين
7
وقرب منه يساعد يواقف واخذو للشقه عندو دي لما. ارسلان يكون عايز يقعد لوحده ويفكر يروحلها
ارسلان: يلعن ابووك يا ابن … وانت ثقيل زاي الحمار ساعدني وهو يحاطو علي كنبه
6
وبعد ما عمل قهوه وشربه منها وصحي شوي أسر من سكرتو
رن ارسلان علي شوفير: عم تحسين عايزك تروح بيت جدي تاخذ امي ترجع بيها للبيت
وقفل وهو يلتفت علي صوت أسر الي صحي
أسر: وقف واخذ مفتايح عربيته بدون مايحكي حرف وطلع
6
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
في فيلا علي شط البحر
كنت نادين (طليقة ارسلان)
لبسه فستان قصير عاري ومكياج اوفر وكعابها العالي يطق في الارض وهي تمشي بتميل جهة الي كان قاعد علي كنبه ويدخان سيجاره
سمير: اي القمر ده علي الحلال قمر اربع طاش تعالي هنا وهو يأشر علي رجله ….
6
نادين وهي تقرب وجلست علي رجلو وايدها تطوق رقبته
سمير شدها من شعرها وهو يلتهم شفايفها بقبله قويه ونزل علي رقبتها يمتصها ويعضها وطبع علامات ملكيته عليها
وبعد عنها وهو يلهث: بحبك بحب جمالك وجسمك وهو يمشي كف ايدو علي كل وجها
نادين: بيبي عايزه اطلب منك طلب
سمير: وهو مشغول في تقبيلها ويقلع عنها الفستان
نادين: عايزه اشوف زين وحشني اوي
سمير: وهو يضغط علي رقبتها ويخنقها الف مره قالتلك. ماتقطعيش الحظه لحلوه ولما بكون مستمتع تخربي مزاجي وتركها واقف غاوري من قدامي وليه بومه
7
نادين: “وهي تلمس مكان رقبتها وتسعل بالقوه “حيوان انت واحد حقير الله يلعن اليوم اللي فكرت فيه اهرب معاك مش هتمنعني اشوف ابني نفس كل مره
8
★★★★★★★★★★★★★★★★★
نعيمه بعد ما اخذها شوفير راحت للسوق شترت ملابس كثير لي غرام من فساتين و قمصان وبجامات وكله كان مراكه وحلو
ورجعت البيت
زين: تيتا رجعت هيييا وهو يجري يحضنهاا
وداخل الشوفير وهو يحمل اكياس كثير وحاطهم في صالون
غرام: اي ده كلو يا عمتي
نعيمه: دول حاجة بسيطه مني شفت انك مش معاك لبس اخذتلك علي ذوقي اتمني يعجبك
6
غرام: بخجل متشكره اوي بس ماكنش في داعي تتعبي نفسك يا عمتي
نعيمه: وهي تمسك ايدها وتضغط عليها بحنان بلاش عمتي انتي وصية الغالي اخوي ناصر وزاي بنتي اللي مجبتهش من بطني عايزك تقوليلي ياماما
غرام: عيونها دمعت لانه الكلمه دي وحشتها اوي وفتكرت امها وعيطت واخذتها نعيمه في حضنها وهي تبكي معاها
5
★★★★★★★★★★★★★★★★
في بيت الهوراي
سعيد صحته كويسه وضغطه تعدل و رجع البيت
وكمان صحي عادل وصحته تمام واليوم كان بيعملو ليه خروج ويرجع البيت
عفاف: انتي يابنت يا عهد رحتي فين مامنكش فايده ابدآ
عهد اللي كانت في غرفتها تحكي بتلفون
عهد: بقولك خلاص انا عايزه اقفل
الشاب: لو ماعملتش الي قولتلك عليه وتطلعي معاي اليوم هتلقي صورك في كل مواقع تواصل
عهد: “بخوف وهي تترجه “بقولك اهدي يابيبي بليز عشان خاطري بقولك بابي طالع اليوم من مستشفي والبيت زحمه معرفش اطلع معاك
1
الشاب: هادي من كلامها يبقي عايزك تبعتيلي كم صوره كده حلوين الجسمك الملبن ده تصبير كده.
عهد: “بخجل مصطنع” اووكي يابيبي
وفضلو يتكلمو🔞🔞
6
★★★★★★★★★★★★★★★★★
داخل ارسلان القصر وقلع المعطف الطويل واخذته من الخادمه وسأل علي امه وقالتله الخادمه انها في غرفتها
ارسلان: طرق الباب وصله صوت امه تفضل يا حبيبي
كنت قاعده علي سريرها وبأيدها كتاب تقرأ فيه قلعت نتظرات وهي تبص علي راسلان بنظرات كلها حب ده ابنها الحاجة الوحيده لي طلعت منها في دنياه سندها وكل حاجة
قعد جنبها وهو يطبع قبله علي رأسه: عامله اي ست الكل. اسف اني بعثتلك الشوفير بس طالعلي شغل ضروري
نعيمه: لا ياحبيبي ماحصلش حاجة راحت سوق واستمتعت بوقتي اخذت ملابس لي غرام وفرحت بيهم كثير دي تصرفاتها ساعات تكون زاي الاطفال ده زين اعقل منها مجنونه
ابتسام ارسلان لما مره طيفها في خياله
نعيمه وهي تنظر ليه بنظرات خبيثه : عايزه اطلب منك طلب
ارسلان: انتي تأمري يمه
نعيمه :انت عارف غرام …….
8
★★★★★★★★★★★★★★★★★
كنت نايمه في سرير وايمن جنبها حضنها من الخلف
هي ماكنتش نايمه تمثل النوم وكل تفكيرها كان في نظرات آسر الي خوفتها ومش تفرق خيالها ونزلت منها دمعه ومسحتها بسرعه وهي تلتفت ودست نفسها في حضان ايمن
ايمن شخص كويس ويستاهل تعطيه ليه ولنفسها فرصه بحبها وبيعملها كا أميرات
7
★★★★★★★★★★★★★★★★★
نمت علي سرير بتعب بعد ما نظامة كل الملابس لوحدها بعد مارفضت من خادمة تساعدها ودخلت اخذت دوش ولبسه تي شرت لنص بطنها و شورت قصير واخذت القطه في حضنها الي كانت تموي كل شوي
6
غرام: مالك ياصغننه انتي جعانه اي رايك نروح المطبخ نشرب حليب
مياوو ضحكة انتي بتفهمي
وخرجت من غرفتها ماشيه للمطبخ بس القطه قفزت من حضنها وجريت علي الدرج للدور الثاني لحقتها غرام وهي تنادي عليها
تعالي هنا ياقطه يخربيتك انتي هتكشفيني وجريت وراها لما دخلت في واحده من الغرف الي كان بابها شبه مفتوح
دفعت الباب وهي تبص علي غرفه اللي كنت بأضاءه خفته وكلها بالوان الاسود و رائحتها مش غريبه عليها رائحة عطر رجولي
6
غرام: رحتي فين تعالي هنا يا قطه ياصغننه وشفتها داخلت تحت السرير نحنت تنادي عليها
وشهقت بخضه لما سمعت صوت بحه رجوليه: انتي بتعملي اي هنا
ضرب قلبها برعب اي الحظ الوحش ده اللي جابها هنا لحد عندو واقفت وهي لتفت لعندو وياريت ما لتفت لاثنين ضرب قلبهم بالالحان جديده عليهم
كان وقف ومكتف ايدي لصدرو العاري وكان لبس بنطلوان
6
اما هو عيونه وقعت علي لبسها وشكلها المثير شعرها كان ملتصق بوجها و رقبتها ولسه مبلول وبيقطر مياه وصدرها كان بيطلع وبينزل بسرعه دليل علي توترها كان يتأملها بوقاحه من اصابع رجلها لحد راسها وهو يقرب وهي ترجع خطواه لورا لحد ماقرب منها وماعدش يفصب بينهم شعر لحد لزقت في سرير و وقعت عليه و ارسلان انحناء لعندها وهو يحكي بصوت اثار الرعشه في كل جسمها كان شبه همس
ارسلان: انتي ازي تدخلي هنا وفي وقت متأخر وبلبسك ده وبتعملي اي تحت سريري
6
غرام: هو انا ااا انا قصدي القطه هربت مني وكنت بدور عليها (طالع منها الكلام مقطع ومش مفهوم )
وهي بتحكي كانت عيونه علي شفايفها ونزلت بجرأءه علي. نهودها البرزه من تحت تي شرت قرب اكثر لحد شفايفه لمست شفايفها وهو بيحكي لحتي تلمست شفايفهم وغمضت غرام عيونها
ارسلان: عايز اذوقهم وقبل ما تستوعب غرام قصدو
7
ارسلان: عايز اذوقهم وقبل ما تستوعب غرام قصدو
5
كان ملتقط شفايفها في قبله من خارج هذا الكون ثبت ايديها بأيده علي سرير وهو يمتص شفايفها الي عجبو طعمهم اوي يعذب كل واحده تاخذ قدراها من تقبيل يمتص العلويه وياخذها بين سنانه وينزل لسفليه ويعمل المثل وبعد ما حس بأرتخاء غرام بين ايديه حرار ايدها من تح…
5
كان ملتقط شفايفها في قبله من خارج هذا الكون ثبت ايديها بأيده علي سرير وهو يمتص شفايفها الي عجبو طعمهم اوي يعذب كل واحده تاخذ قدراها من تقبيل يمتص العلويه وياخذها بين سنانه وينزل لسفليه ويعمل المثل وبعد ما حس بأرتخاء غرام بين ايديه حرار ايدها من تحت قبضته ونزلهم لخصرها بيضغط عليه لحتي تأوهت بألم واستغل الفرصه وهو يدخل لسانه يتذوق حلاوه ثغرها وزمجر زي الاسد بستمتع بعد ما عجبو طعم شفايفها وبعد عنها لما حاس انها فاقدت الوعي بين ايديه
ارسلان: شكلي هدامن علي طعمهم
5
بعد عنها وهو يتأملها لي ثواني ومسح الدمعه اللي نزلت علي خدها وخذها في احضانه و نزل بيها لغرفتها وحاطها في سريرها وخرج من غرفتها للحدايقه
وهو يدخن سيجاره وشرد في تفكيره لبعيد وهو يفكر في كلام امه
7
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
كان يسوق العربيه ويستمع للموسيقي وهو متجاه للشركه
قطع مزاجه الرايق صوت تلفون اخذو وهو يرد عليه
ايمن: ايوه يمه صباح الورد ايوه رايح للشركه
وكان مشغول بتلفون وتفاجاءه بي بنت ظهرت قدامه فجاءه
وخبطها بالعربيه
ايمن نزل بسرعه يتطمن عليها. :انتي كويس معليش حقك عليا مكنتش منتبه وقرب منها يساعدها تواقف ويتطمن عليها
11
البنت ………..
يتبع✨
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)