روايات

رواية هوس النقيب الفصل الخامس عشر 15 بقلم نونا

رواية هوس النقيب الفصل الخامس عشر 15 بقلم نونا

 

البارت الخامس عشر

 

عدد كلماته البارت 3500

البارت🔞🔥

***************************

“كنت غرام مستغربه هدوء ارسلان وتعامله الجاف معاها هم الصبح كانو حلوين اوي تغير اي دلوقتي ده كان تفكير غرام من اول ماطلب منها تطلع و ركبت العربيه وهو متجاهل وجودها صحيت من تفكيرها علي صوت ارسلان ونبرة صوته لحاده”
ارسلان = انزلي
غرام =”بستغراب” ارسلان انت كويس في اي “وكنت هتمسك ايدو”
ارسلان =”بزعيق وخبط ايدو جامد علي مقود العربيه” غرررام ماطلعيش ام عقلي قوولت انزلي احسن هيحصل اللي ميعجبكش خالص
غرام = انت بتزعق عليا ليه هو انا ماعملتش حاجة
2

ارسلان =”بعيون حمراء وغضب وهو يتذكر كلامها وقلبه نار اكثر ” انزلي ياغرام
1

غرام =”عيونها دمعو ونزلت وهي تعيط”
“فتحت الباب ودخلت البيت اللي كان هادي والواضح انه الكل نايمين طلعت الجناح و رمت نفسها علي سرير وهي تعيط وحاسه قلبها بيوجعها من تصرفات ارسلان معاها هي كانت علي شويه هتعترف بحبها الكبير ليه بس هي كنت فاكره انه كلامه ومعاملته معاها الحلوه ده هو الحب الواضح كان شفقه وبس” ده كان تفكير البنت العبيطه غرام

اما تحت في مكتب عند ارسلان اللي كان يهموت قهر كل مايفتكر اللي سمعو من غرام
“هو مهووس بيها بيعشقها حد النخاع من لما كانت طفله عمرها بس 8 سنين كان بيعذب نفسه انه مريض علشان حب طفله صغيره حاول يمنع نفسه عنها وبعد وتزوج نادين بس علشان قريبه من عمره وممكن بيها يتخطي هووسه بتلك الطفله ذات الخصلات ذهبيه”

“كان يدخن سيجاره وراه الثانيه كان مكتب كله ضباب السجائر وهو يحاول يمنع غضبه وافكاره اللي ترود دماغه انه يطلع فوق ويعمل بيها كل تلك الافكار المجنونه يعذبها يحبسها يضاجعها لحد تزهق روحها او يخطفها ويخبيها عن العالم كله او يقتلها اذا حاولت تبعد عنه ويقتل نفسه وراءها ”

فضل للصبح وهو تحت في مكتب ماطلعش الجناح خالص وعيونه الزرقاء ماشفت النوم

اما تلك الصغيره الفاتنه كان تنظر ان يأتي يحتضنها وتنام بين احضانه كاكل مره لكنه لم يأتي احتضنت مخدته ودموع لما تفرق خذها الناعم

كانت ليلة غريبه علي الجميع

عند آسر الذي يشغل تفكيره معذبت قلبه و زاي هيبعد عنها مره ثانيه ويسافر لديه شغل مهم خارج البلد لمدة شهر قاضيه كثيره تم توكيله بها يفكر كيف هيتحمل كل هذا المده هو حتي وان لما تكن جنبه ويلمسها لكن يكفي فقط انا يشركها نفس الهواء الذي تتنفسه ونفس المكان الموجوده به

قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
اما عند جنات كانت يشغل تفكيره ان تبعد عن هنا و تبدأ حياه جديده بعيد عن كل شيء يوجع قلبها انا تصبح جنات جديده تفكر في نفسها وبس تبدأ اقوي واكثر نضج وانا تنزع عشق وحب آسر من قلبها للابد
2

اما عند ايمن الذي كان لا يشغل تفكيره شيء لانه نائم من كثر الشرب ولا يدري ماذا يحدث حوله

وعند نورسين الذي يشغل تفكيرها ايمن وبس عشقه تغلغل داخل اوردتها واصبحت مفضوحه امام الجميع هل عشقها له اصبح خطيئه

وعند هاله التي كانت تبكي وقلبها موجوع علي حالها فقدت ابنها و زوجها الذي لما يصدق كلامها ولا حتي 6 سنين زواج ذهبت هكذه لم يثق بها يوم وكان يصدق كلام امه واخته وهي شريكة حياته و زوجته لا

وعند عهد التي كانت نائمه بسعاده وانه كل شيء ماشي زاي ماهي عايزه واحسن ولا تحسب انه الدنياه دواره وكما تدين تدان
2

****************************************
صباح ثاني يوم✨

صحيت غرام علي صوت مياه في حمام وكان ارسلان وقفت تجمع شعرها الذهبي و ترتب السرير الذي كان من جهة ارسلان كما هو دليل انه لما يأتي لينام بجنبها ليلة امس
زفرت انفاسه بغضب وقرارت تجاهله انفتح باب الحمام وطلع ارسلان عاري الصدر يرتدي بنطلوان و قطرات الماء تنزل من شعره اللي صدره العضلي
وقفت غرام تقلع طرف الروب و رمت في الارض ودخلت الحمام متخطيه ارسلان اغمض عيناه بغضب ونحني ملتقط طرف روبها مستنشق رائحتها بهيام وكانه فقط الانه استرجع انفاسه

بعد لحظات كان ارسلان علي راس الطاوله بجنب نعيمه يشرب قهوته المره بدون ولا ذرة سكر وعيناه وقعت علي زين وهو ينزل الدرج بيجري و خلفه غرام

غرام = تعال هنا انا همسك يا مشاغب
زين =”بضحك” لاا لا مش هتعرفي تمسكيني ياغرامي انا سريع اوي انا بيطئه زاي السلحفاء
ابتسمت نعيمه علي شكلهم الطيف وزاي غرام بتنشر طاقة اجابيه في كل ركن في القصر

غرام =”قربت من نعيمه وطبعة بوسه علي خدها” صباح الخير مامتي اسفه مبارح رجعنا متأخر وما قرئتلك من كتابك قبل ماتنامي

نعيمه = حبيبتي صباحك بيضحك يقلب مامتك ولايهمك اصلآ انا تعبت اوي مع مشاغب ده ونمت من كثر تعب بدري
2

غرام = هعوضك اليوم وعد “وعيونها نتقلت لي زين” وانت ياصغنن هتشرب حليبك كلو علشان تبقي بطل وتكبر بسرعه وتخالص فروضك وانا اكون رجعت من مدرسه ونلعب مع بعض

زين اخذ منها الحليب وشربو من ايديها وهو مبسوط

و ارسلان لو كانت نظرت بتقتل كان هيقتل غرام بسبب تجاهلها ليه من وقت ماصحيت ودلوقتي كمان وقف بغضب
ارسلان =”بنبرة حاده” يلاااا اوقفي هتأخريني علي شغلي

نعيمه =براحه يابني لسه بدري وغرام لسه مس اكلت حاجة
غرام =”غرام بغصه” لا انا اصلي شبعت ياماما “و وقفت واخذت شنطتها وطلعت وراه”
كان طول طريق للمدرسه ساكت وسجاره بين شفايفه ويسوق بسرعه اخذ طريق في 30 ثانيه وكانو امام المدرسه
ونزلت غرام بدون ولاحرف وقفلت الباب جامد كنت بتمشي بشرود وهي تفكر وعلي عيونها غشواه من الدموع وخبطت في حد بقوه و وقعت منها الاوراق اللي في ايدها

غرام =”نزلت بدون ماتبص علي خبطت فيه وهي تجمع الورق” بعتذر كنت شرد شوي مش بقصد

مصطفي = ولايهمك ماحصلش حاجة اصلآ “وكنت غرام هتقف بس هو مسك ايديها ”
غرام بليز ممكن تعطيني فرصه نحكي شوي مع بعض علي انفراد
غرام =بعتذر مصطفي مش هقدر هتأخر علي صف
“وصلها صوت اريج من بعيد تنادي عليها وجايه في اتجاهم”
مصطفي =لا لازم نحكي انتي مش تفهمي ليه انا معجب بيك اوي وعايزك ي….. “قطع كلامه بوكس اوقعه في الارض” وغرام شهقت بخضه من ارسلان يسحبها وراءه ويلكم مصطفي بقوه ”
2

ارسلان=”بزعيق” يا ع……رص بتلمسها ليه بتحاط ايديك القذره عليها هقطعهالك يا ……… يا ابن ف….. “كان كلامه كله شتايم” وغرام كنت خايفه من شكل ارسلان المرعب وكان هيموت مصطفي تحت ايدو وتجمعو الطالب كلهم يبصو بدهشه اول مره بتحصل خناقه علشان بنت

مصطفي =”يحاول يبعد ارسلان عنه ويلتقط انفاسه بصعوبه وحاول يحكي ” ل للحظه افهمك ا ااانا قصدي شريف ااانا بحب. اختك وعايز اتزوجها”
3

وهنا خرجت كل شياطين الدنياه في وجه ارسلان بيقول عايز يتزوج غرامه مراته ده حتي لو مات هيقتلو ثانيه وثالث لحد يشفي غليله
ارسلان = دي مراتي يا ابن الكلب يا ….. ياع….. بتقول عايز تتزوجها انا هقتلك وخنقو بقوه حتي كادت تخرج انفاسه

اريج =يالهووووي ده هيموتو تحت ايدو بس يستاهل يعني ده لزقه ومن زمان مش بحبه الولد الصايع ده

غرام =”بصوت رقيق” ارسلان بترجاك هتقتل الولد تحت ايدك بليز
ارسلان =”و عروق رقبته بارزاه وجه عيونه حمراء من كثر الغضب والغيره” انتييي لسه واقفه غورررراي من هنا للعربيه ياغرام مش هلمحك هنا قولت غورايي

اخذت اريج غرام اللي كانت تعيط وخايفه اوي لعند العربيه

بعد صعوبه ومحولات قدرو يبعدو ارسلان عن مصطفي اللي تشوه و اختفت ملامح وجه من كثر الضرب

ارسلان =”بتهديد” لسه حسابي معاه ما انتهى لحتي اشرب من دمه وكون قاتل بسبب ولتفت مشي بخطوات تزرع الارض مسح الدم اللي بايديه في تي شرت بتقزاز ولكل كان باصص عليه بخوف ويتهمسو مصدومين

اريج =يا بنت المحظوظه ده زاي اللي بيحصل في مسلسلات التركيه البطل بيعشق البطله وبيضرب ويقتل عشانها الله انتي تعيطي لو انا مكانك برقص من فرحه نكديه بجد
غرام =”بشهقة وجه احمر من دموع” انا خايفه وانتي بتقولي فرحه وارقص
تلفت اريج “يالهوووي ده جمر بيمشي ع الارض زوجك يابنت هيتسبب ليا بجلطه قلبيه من كثر جماله وهيبه كده يارب زوجي واحد مثلو”
“ضحكة غرام وسط دموعها علي جنان هذي البنت وعفويتها”
3

بعدت اريج لما شافت ارسلان جاي لعندهم
اريج =اهلين سيادة نقيب انا اسمي اريج صديقة غرام ونحنا مقربين اوي يعني انا …. “تجاهلها ارسلان بكل وقاحه و ركب العربيه وقفل الباب في وجها ونطلق بالعربيه”
غرام = ارسلان بليز اسمعني المره دي انت فاهمت غلط انا
ارسلان = “بزعيق” اكتمي مش عايز اسمع حسكك نهائي انا سمعت كل كلامك مبارح ده هو صح ده اللي انتي عايزه
غرام = “بستغراب” اي كلام انا مش فاهمك بتقول اي

ارسلان = كفايه بقي ياغرام انا مش طايق نفسي لحد هنا وبس انا جبت اخري و رد فعلي مش هيعجبك ماسك نفسي بالعافيه

*************************************
دخلت شركه وهي تبص حوليها بستغرب ليه الكل باصص عليها كده وبيتهمسو عليها هي ملابسها فيها حاجة غلط ولا حصلت حاجة في غايبها ومشعارفه

لحد مادخلت مكتبها ودخلت وراها صديقتها في شغل فريده

نورسين = صباح الخير في اي مالهم كلهم يبصو عليا كده
فريده= الله يوختشيي انتي تستعبطي ولا اي صورتك وانتي بتحضني ايمن بيه شفتها كل الشركه
1

نورسين =”بصدمه واصبح وجها اصفر” انتي بتقولي اي ياخربك يانورسين يافضحتك مين عامل كده ياللهووي “وبقت تعيط”

فريده =ياوختشي يعني من قولت رجاله بتحطي عينك علي مديرك ومتزوج كدهوت عيب اوي عليك بتحبي يقولو عنك بتخطفي رجاله متزوجين الله عليك يابنت ماكونتش متوقعه تعملي كده يعني كلنا بنعرف ايمن بيه عيونه زيغه بس انتي ماتوقعتهش منك ابدآ انا

نورسين =”بنهيار” اطلعي برا لو سمحتي انا عملتلك اي علشان تعملي معاي كده
فريده = ولا حاجة بس حبيت افضحك وكسر انفك اللي بترفعي علي كل يعني انا ناقصه اي علشان ايمن بيه مايبصليش انا حتي احلي منك و….
قطع كلامها زعيق ايمن

ايمن = فررريده علي مكتبي فورآ وهتوقعي ورقة استقاله
فريده =”ايمن بيه اسمعني انا واللهي ماكنتش اقصدي يعني انا”
ايمن =”بصوت عالي ونبره حاده وقف في نص الشركه وهو بيجر فريده من ايدها و نورسين كانت تمشي جنبهم وعيونها في الارض من خجل وموقف المحرج” انا مش عايز حد منكم اسمعه مره ثانيه يحكي حرف عني و عن نورسين دي حياتي الخاصه ومش مستعد ابدآ انا اوضحلكم عنها دي حاجة تخصني لوحدي وانك يا فريده هانم واقفه تتجسسي علينا زاي الحريميه وتنشري اخبار في شركه ولا كمان تصورينا ده هيكوم ليها عقاب شديد اوي اولهااا انتي مطروده من شركه ومش هتقبلك ولا شركه ثانيه تشغلك عندها وده بأمري مني واي حد يتجرأ يحكي حرف ثاني عن نورسين بالعاطل هيكون ليه نفس المصير ويللااا انتهت المسرحيه كل واحد علي شغلو

داخل مكتبه وقعد وراء مكتبه بتعب شديد وهو يدلك مابين حواجبه وزفر انفاسه بغضب حياته تشقلبت فوق تحت فظرف يومين بس

نورسين = ايمن بقصد استاذ ايمن انا بعتذر عايز اقدم استقالتي انا كمان

ايمن = نورسين بطلي كلام فاضي وجهزيلي اورق اخر صفقة بسرعه
نورسين = ايمن انا بترجاك بجد تعبت انا حياتي من يوم دخلت شركه دي تغيرت مش عايزه اكمل شغل معاك هو بالعافيه سابني اروح وابعد من هنا كفايه مش قادره انا بختنق

وقف ايمن وقرب منها اكثر لحتي لزق فيها ورفع ذقنها بايدو وايده الثاني بيمسح بيها دموعها ويتحسس خدها وغمضت نورسين عيونها من قربه وشعور كف ايدو الكبيره علي خدها

ايمن = حتي لو قالتلك انه انا محتاجك تكوني معاي وعلشاني خاليكي لانه انا بقربك بتريح اوي

***********************************
كنت في حديقه جالسه في مكانها المفضل وعلي كرسيها الهزاز وبايدها فنجان قهوه ساخن وتحاول تشغل نفسها باقراءة كتاب قطع لحظتها دي صوت الخادمه
الخادمه = مدام جنات في واحده برا بتقول عايزه تشوفك
جنات = اوكي قوليلها تتفضل
بعد شوي رجعت الخادمه ومعاها اخر حد كانت جنات تتوقع انها تشوفه

نيكول= “بأبتسامه” هاي ازيك عامله اي و الف سلامه عليكي
جنات = “بصدمه” الحمدالله و الله يسلمك
نيكول= اكيد بتقولي دي بتعمل هنا اي وجايه لحد بيتي
جنات =” بصدق” لا ابدآ مرحبا بيك تفضلي اقعدي تشربي اي
نيكول= تسلمي قهوه ساده ياريت
و راحت الخادمه تحظر القهوه
نيكول = انا هختصر عليكي الحديث وعايزه اكون صريحه معاكي ياريت تسمعيني للاخر ياجنات
جنات = بسمعك قولي
نيكول= انا و آسر تعرفنا علي بعض من 4 سنين يعني فيكي تقولي اصداقاء دراسه وشغل لما تعرفت علي آسر كان لسه جاي لندن جديد كان بيحكلي عنك كثير اوي قاد اي هو بحبك وبيعشقك كان حتي وهو سكران ونايم بينادي بأسمك كنتي دائمآ معاه ومش تفرقي تفكيره ابدآ لدرجة كنت بقول عايزه اشوف البنت دي اللي سحرت قلب آسر وخالته مهووس بيها آسر بيحبك حب حقيقي ماقدرتش الغربه والبعد تنسيه فيكي حتي وانتي في مستشفي كان عايز يعطيك روحه بس وانتي تكوني كويسه

جنات كانت تسمع كلامها بقلب ينبض بجنون

جنات = بس الكلام ده دلوقتي لازمته اي معادش ينفع خالص

نيكول = بس حبيت احكيلك علشان ماتاخذيش فكره غلط عني وكل اللي حصل كانت لعبه بسيطه علشان نشوف رد فعلك وبعتذر لو زعلتك في حاجة طلبي بس نكون اصدقاء “ومدت ايدها لجنات”

جنات = وانا معنديش مانع
وقفت نيكول “انا صار لازم امشي دلوقتي واخرجت كرت من شنطتها” ده رقمي لو تعوزي حاجة اتصلي بيا علطول
جنات = انا عايزه ارفع قضية طلاق
1

*******************************

كان بيسوق العربيه بسرعه ومش بيرد علي كلام غرام ولا تأثر بدموعها
غرام = ارسلان بليز انا خوفت اوي خفف السرعه
مافيش رد من ارسلان كان بس بيلعن ويقول شتايم ويضرب ايدو جامد في مقود العربيه
بعد لحظات كنت عربيه توقفت امام المنزل الخشبي امام البحر نفسه الذي قضو فيه ليلتهم الاولي نزل ارسلان وسحب غرام وراه

كنت بتمشي وراه بخطوات متعثره ودموعها علي خدها فتح باب ودفعها بقوه حتي رتدت للخلف وكنت هتقع بس مسكها ارسلان ثاني وهو يزعق في وجها وبصوت عالي
ارسلان = اي عجبك هو ده اللي كنت بتحكي عنو لجنات و سما شاب وصغير وفي نفس عمرك صح

غرام = انت سمعت الكلام وفاهم غلط ارسلان اسمعني
ارسلان =”بغضب اعمي سحبها من شعرها جامد حتي تألمت غرام وقرب وجه من وجها ويحكي من بين اسنانه” بطلي تمثيل كنتي هتدرسي بس علشان تشوفي صح قولي الحقيقه كلكم زاي بعض خائنات
غرام =”بس كفايه بقي انت مش راضي تفهم ولاتسمع انت بتظلمني حتي ماسمعتش كل الكلام اللي انا قولته “وضربته علي صدره العريض بأيديها الصغيرين* انا كنت بحكيلهم انه فراق العمر مش مشكله بالنسبه لي واني انا بحبك وبعشقك بموت في تراب اللي انت بتمشي عليه انا بحبك اوي بس انت راحت فهمتك غلط وتقول عني خاينه و انا الحب معرفتوش الا وقت شوفتك ودخلت حياتي انا مش هسامحك ابدآ علي انت قولته ابعد سابني
2

تصدم ارسلان من كلامها وشكلها نبرتها كانت حقيقيه دموعها غيرته وغضبه الاعمي كان يتهور ويخسرها للابد هووسه تخطي الحدود كلها
رتخت ايدو من شعرها وبعدت غرام ولتفت كانت هتطلع بس تفجاءت بأرسلان بيسحبها ليه واخذها في احضانه حضنها جامد اوي حتي شعرت بأنه هيتكسرو عظامها بين ايديه هووسه ومعشوقته بتحبه زاي ماهو بيعشقها قلبه كان هينفجر من نبضته المجنونه كان هيموت من نادم في لحظه دي مشاعر فرح علي حزن هو تهور كثير اوي ودلوقتي نادم اوي

ارسلان = “و دمعه نزلت علي خده”‘ انا بعتذر ياصغننه انا واحد غشيم اوي وغيرتي واعره بعتذر سامحيني يقلب ارسلان انتي مش هتبعدي لو فكرتي هقتلك واقتل نفسي وركي علطول انا مهووس بيك

ارسلان = “و دمعه نزلت علي خده”‘ انا بعتذر ياصغننه انا واحد غشيم اوي وغيرتي واعره بعتذر سامحيني يقلب ارسلان انتي مش هتبعدي لو فكرتي هقتلك واقتل نفسي وركي علطول انا مهووس بيك
1

غرام =” كنت ترجف بين ايديه” ابعد سابني انا موجوعه منك ومش هس

غرام =” كنت ترجف بين ايديه” ابعد سابني انا موجوعه منك ومش هس…. ابتلع كلامها ارسلان بقبله مجنونه ابتلع شفايفها بين شفايفه الغليظه وايدو بتحكم علي خصرها وثانيه علي راسها مثبتها ويحرك راسه يمين وشمال مستمتع بطعم شفتيها المسكره عضهم وسحبها بين اسنانه وضغط علي خصرها تأوهات استغل الفرصه واخذ لسانها يمتصه بقوه في قبله فرنسيه جامحه وجسمه الضخم يحتك بجسمها الناعم القصير حملها بين ايديه ولم يفصل القبله حتي غرام شعرت بالختنق فصل القبله وكنت تلهث وصدرها طالع ونازل بقوه وشفايفها نزل منها الدم ومتورمه
ارسلان = مش هتروحي المكان ياصغننه وتحرقي قلبي انا اصلآ هخليك مش تعرفي تمشي علي رجلك ثاني.

حاطها علي كنه ونزل شق الفستان عنها وغرام كنت تحاول تبعدو بس جسمها ليه رائ ثاني كنت مشتعله من الاثاره بس بسبب قبله واحد خاطفه انفاسها رفع ايديها فوق راسها ولايد ثانيه فك حزام البنطلوان وبعدين رابط ايدين غرام بيه
ارسلان = كده ياصغننه علشان ماتعرفيش تتحركي
غرام = ” بطفوليه” ابعد انا مش عايزك انت وحش اوي وزعلتني وكلامك جرحني انا مش مسامحك
ارسلان = حقك عليا يقلب ارسلان وهجم علي شفايفها ثاني يخرسها وايدو تتجول علي منحنياتها بيعصر صدرها وشق الحمالات بعنف ايدو تسحب حلماته صدرها بين ايدي وفصل القبله نزل لرقبتها شوها متصها طبع صك ملكيته عليها و غرام تتلوي تحتيه نزل نهودها عضهم مصهم بقوه وعنف دفن وجه بينهم واصدر صوت استنشق مستمتع هبط اكثر لبطنها وزع عليها عديد من قبلات نزول لانوثتها وكنت غرام تتأوه ونار ولعه في كل حته في جسمها طبع قبله علي انوثتها من فوق لاندر وسحب الاندر شقه بقوه و ظهرت انوثتها الصغير المحمر دفن وجه هناك ممتصها سحب شفراتها بين اسنانه وايدو تتحرك علي بداية انوثتها وغرام كنت هتعيط بس من كثر المتعه اللي حسها

غرام = اه اوووف امممم اه برررراحه يا حبيبي اه “كنت تنطق كلمات ليس لها اي معني”
ادخل اصابعه في انوثتها وايدو ثانيه ضغطت علي رقبتها
ارسلان = انتي غرقانه ياصغننه انا هريحك انوثتك ساخنه اوي وضيقه “و ادخل اصبع ثاني” شهقت غرام بألم و ارجعت رأسها لوراه
1

غرام = اه براحه يابيبي اه اممم مش قادره اوف
ارسلان = يلا ياصغننه فجري انوثتك هاتي عسلك عايز اذوق طعمه الحلو
وهو يتحرك باصابعه داخل انوثتها اسرع و قوه حتي رتعشت غرام وتأتي بشهوته علي ايدين ارسلان لذي ادخل اصابعه الغرقانه بعسلها داخل فمه ومتصها كلها بتلذذ واستمتع وهو ينظر اليها بعيون مظلمه من رغبه و رجولته كانت هتمزق البنطلوان
شقلب غرام نامت علي بطنها ولسه ايديها مربوطه صفع مؤخرتها وطلعت اه من غرام وصفعها مره ثانيه وكان عجبو شكلها المرتج الطري كان يصفعها بقوه حتي احمرت مؤخرتها وغرام عيطت من الالم المخلوط بالمتعه
ارسلان سحبها من شعرها حتي لتصق ظهرها بصدر ارسلان العضلي و مؤخرتها تحتك قضيبه المنتصب حد الجحيم

ارسلان = ده عقاب بسيط ياصغننه علشان حكيتي معاه وسمحتي يلمس ايديك غرام = ماكنتش اقصد ياحبيبي ارسلان =”بهووس” قوليها ثاني غرام = اه حبيبي ارسلان = قولي انك بتحبني هموت علشان اسمعها قولي انك ملكي وكل حته فيك لي انا وبس غرام = انا بحبك اوي وبعشقك بجنو…

ارسلان = ده عقاب بسيط ياصغننه علشان حكيتي معاه وسمحتي يلمس ايديك
غرام = ماكنتش اقصد ياحبيبي
ارسلان =”بهووس” قوليها ثاني
غرام = اه حبيبي
ارسلان = قولي انك بتحبني هموت علشان اسمعها قولي انك ملكي وكل حته فيك لي انا وبس
غرام = انا بحبك اوي وبعشقك بجنون
ارسلان= “وانتي هوس النقيب ارسلان ياصغننه”
وكان مخترقها برجولته الضخمه في انوثتها الضيقه يضاجع روحها مش بس انوثتها كان يلعن بكلمات غير مفهوم
ارسلان = اووف انوثتك عايزين اوي بتاكل في ز****بي اكل اه انتي نار ياصغننه وخطيره علي قلبي اوي
كان يعتصر لحم خصرها وايدو تصفع موخرتها وهي نايمه علي بطنها و ارسلان يدفع داخل انوثتها اقوي واعمق ادخل رجولته بأكملها وغرام عيطت من الالم ومتعه
غرام = اه براحه ياحبيبي ده كبيره اوي هتقطعني اه مش عايزه طلعو بيوجع
ارسلان = صفع انوثتها اش ياقلبي ده هيمتعك اوي
نام علي سرير واخدها في حضنه وفتح رجليها وقعدها علي قضيبه الضخم مخترقها باكمله ويحركها من وسطها عليه ويتقم واحد من نهودها في فمه يرضعه كاطفل الجائع ورتعشت غرام للمره الثانيه تأتي بشهوته علي رجولة ارسلان
ارسلان = بحبك اوي انتي قلبي وكل دنيتي ياصغننه انا بعتذر اه اووووف وشخر بمتع وتأوه رجولي وقذف كل حمامه الساخنه داخل انوثتها ونزل لبنه بين افخذها

بعد لحظات كان ارسلان يحتضنها بتملك ويتأمل ملامحها الفاتنه وهو ينفخ دخان سيجاره في وجها وغرام كانت تلعب بالحيته

غرام= انت ليه ماسمعتش بقي كلامي وراحت ده يفسر سبب تصرفاتك معاي
ارسلان = وقتها قلبي كان نار ومقدرتش اقعد اكثر خفت اسمع كلام يشعل نار قلبي اكثر واكثر
غرام =”بهووس” ريتها في قلبي ولا فيك ياحبيبي انا بعشقك اوي وبحبك
ارسلان = وانا بموت فيك وبعشقك اضعاف عشقك ياصغننه

*****************************
بعد مرور شهران

كانت وقفه بفستانها الابيض وتتأمل شكلها ومبتسمه بسعاده دخلت عليها امها

عفاف = صلاة علي نبي ياحبيبتي قمر اوي
عهد = تسلمي يامامتي هو ياسر وصل ولا لسه
عفاف = لا لسه
عهد = ازي مش هنزل لوحدي كده لحد ما هو يجي وننزل مع بعض
كان تحت معازيم وشخصيات معروفه في بلده عندهم. ناس بترقص وناس بتأكل كانت الحاجة سلطانه عامله عزومه مفتوح للكل

سعاد = يالهوووي انا قلبي مقبوض يا احمد لتكون حصلت لي ابني حاجة زيد كمان اتصل مره ثانيه
احمد = خالص يامراءه هيجي مش بيرد علي اتصالاتي

مرت رابع ساعه ولاجواء اصبحت متوتره وناس تسأل اين العريس وعهد كنت قعده بفستانها الغالي ومكياجها تبص بقهر وغضب وبتسمت بفرح لما سمعت صوت الزفه برا وضرب النار الكل عرف انه العريس وصل

بعد لحظات داخل ياسر وتوجهت كل الانظار عليه وهو بيمسك في ايد هاله وبتمشي بجنبه بكل قوه وثقه
2

الصدمه ارتسمت علي وجوهم كلهم
سعيد = اي ده يا احمد ابنك تجنن بيعمل اي ومعاه البنت العيبه دي
احمد = انا زيك مش فاهم حاجة
اما عهد كنت عيونها مفتوحه علي وسعها من صدمه

علي = “وشعلت نار الغيره في قلبه ونبض لما شافها بعد كل هدا المده” انت ماسك ايد مراتي ليه يا ياسر وجايه هنا معاك بتعمل اي
6

ياسر = قصدك طليقتك اللي هي صارت مراتي ……..
11

الكل بصدمه😳…….

***********************************

زين = انا عايز افلام كرتون انا عايز الكرتون بسرعه ياغرامي يلا قومي افتحيلي تلفزيون وعمليلي بوشار ونتفرج. مع بعض

غرام =”بتعب” اهدي ياماما يازين انا تعبانه اوي ومش قادره وحولت توقف و نزلت بصعوبه دخلت المطبخ عايزه تعمل البوشار بس وقع الصحن من ايدها وقعت في الارض فاقده الوعي
4

زين = “بطفوله وعيط” مامي غرام اصحي حصلك اي انا بعتذر يا غرامي
وقف يجري تيتا تيتا الحقيني

نعيمه ………

********************************
كان مشغول عليها اوي وهو في نص الاجتماع مش مركز رن تلفون وكان رقم نورسين فز قلبه من مكانه

ايمن =لحظه ياجماعه “وقف من مكانه ومشي برا قاعة الاجتماعات و فتح الخط”

ايمن = وينك يانورسين مش بتردي
2

نسرين = ايمن انا نسرين اخت نورسين بابا راجع وعايز يجوز نورسين بالقوه بترجاك تعال بسرعه
1

ايمن……….

يتبع✨

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى