رواية هوس النقيب الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم نونا
البارت الحادي والعشرون
عدد كلمات البارت3000❤️
البارت🔞🔞
*******************************
امام القاعه كان ارسلان واقف جنب آسر اللي كان مشاعره مبعثرة عيونه بتلمع
امام القاعه كان ارسلان واقف جنب آسر اللي كان مشاعره مبعثرة عيونه بتلمع. و الابتسامن مش بتفرق وجه الوسيم ابدآ
ارسلان = “بسخريا وعيون بتلمع خبث وحاط ايدو علي كتف آسر” اي عاوز اعطيك اي معلومات يعني علشان ماتفضحناش مع العروسه. ده انا خبره 😉
آسر= احااااا يا***** عاوز اطلعهولك تشوفه علشان تتطمن ياع*****
4
ارسلان = “ضحك بقوه وهو يضع ايدو علي رجولة” اكيد مش هيكون اكبر من وحشي 😉
“قرب منهم ادم اللي كان يحكي مع معاويه وهو حاطط سيجارة بين شفايفه الغليظه و ايديه في جيوب البنطلوان”
ادم = الف مبروك سيادة المحامي “ابتسم وهو يقرب منه” جيبلك معاي حته سيجارة تعدل النفوخ وتخليك ****
“اخذ منه آسر سيجارة الحشيش وسحب منها نفس ونفث دخانها ”
“وبعد لحظات داخل آسر لعروسته”
كنت واقفه وظهرها ماقبل الباب مغطي وجها بالطرحه وتضغط علي باقة الورد بين ايديها بتوتر انفتح الباب وغمرتها رائحته الرجولية رائحة البرفان القويه مختلطه بالسجائر قلبها كان بينبض بدقات تعزف الالحان الحب والعشق لمحبوبها رفعت عيونها في مرايا اللي مقبلها وشافت انعكس آسر كان بهيئة رجولية مهلكه بطولة الفارع وعرض كتافيه يرتدي بدلة سوداء وعيناه الزمردية تفيض عشق وينظر اليها كانها معجزه اقترب منها اصبح واقف امامها و رفع عنها طرحة وبلع ريقيه من تلك الحورية الفاتنه
آسر = ” اطلق صفير اعجاب وعض علي شفايفه” اي الحلاوه دي يا قطتي
جنات = “بتسمت وحاطت ايديها علي صدره العريض” آسر انا كنت عاوزه اقولك
5
آسر = قلب اسر و روحه وكل دنيته “وحاط ايدو علي شفايفها يسكتها واقترب اكثر انفاسهم اختلطت” واخيرآ ياجنتي وعذاب قلب آسر بقيتي مراتي وملكي ولي وحدي انا اسعد وغد في دنياه دي كلها اوعد اخليك تنسي كل حاجة وحشه حصلت معانا وهعوضك عن كل لحظة بعد “ونزلت دموع آسر دموع راجل عاشق واخيرآ حصل علي معشوقته وهتبقي ليه وملكه وجنات كنت كمان بتعيط بس دموع الفرح وتحاول تمسح دموع آسر اللي اقترب مبتلعها في قبله خاطف كل انفاسها يعتصر خصرها ويسحب شفايفها بين اسنانه بهمجية وحب ورغبه تخطت الحدود فصل القبله وهم بينهجو وصدر جنات بيطلع وبينزل
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
جنات = “ضربته علي صدره بخفه” اخس عليك يا آسر خربت الروج وبص حتي شفايفك كمان واخذت تمسح روج من شفايف آسر اللي ستغل الفرصه واخذ اصابعها وادخلهم داخل فمه ممتصهم ورتعشت جنات تبعدو
آسر = اممم طعمهم عسل اوي
جنات = اي قلة الاداب دي بتكسف وانا اصلآ كنت عاوزه اقولك انا
3
تفجاءة بأسر بيركع عند رجلها واخر علبة من جيب الجاكة وكان خاتم الماس
آسر = بتقبلي تكوني مراتي. وام عيالي وملكي ولي لاخر العمر
جنات = “هزت راسها ودموع علي خدها” بقبل ياحبيبي اكيد
في الغرفة الثانية
كنت سما بترجف بين ايدين معاويه اللي كان مستغل الفرصة ومحصرها علي حائط وبيوس رقبتها
سما = معاويه حبيبي بليز هنتأخر المعازيم كلهم تحت
معاوية = اوووف انا ماسك نفسي عليك بالعافيه ياموزه انتي واي الفستان اللي لبسه ده هقطعو عليكي
سما= ده ذوقي ياحبيبي ليه وحش
معاويه= احاااا تعدلي يا بنت وبطلي محن ودلع بنت احسن ما ن****يك دلوقتي و نسيب العرس كلو في حالتين انتي مراتي ولي
2
بعد لحظات دخلو العرسان للقاع كل عريس ومع عروسة كانو حلوين اوي وكل الانظار عليهم كانت القاعه فيهن درج من اليمين وثاني من اليسار الاول كان عليه آسر وجنات و ثاني معاوية وسما ودخلو علي صوت انغام الموسيقي الهاديه رومنسية
غرام = بصي يا ارسلان قاد اي هم حلوين اوي مع بعض
ارسلان = “كان يبص عليها هي وبس ومش شايف غيرها ولا بيرفع عيونه من عليها” عيوني مش شايف حاجة حيلوه غيرك ياصغننه
غرام = “بهمس ” بحبك
ادم = انتي مال امك لفشخك احااا في مراه عاقله بتقول راجلها مش عاوزك خالينا نرجع للبيت وهطلع ميتين اهلك
ملاك = “وكانت هتعيط من ادم المنحرف” بس يا دومي مش دلوقتي هنا الفرح لسه في اوله عاوزن نرجع بيت دلوقتي
ادم =”لزق فيها من وراه و رجولته كنت هتمزق البنطلوان” مش بيهمني المكان ولا زمان ياملاكي الوضعيه هي اللي بتهمني
نعيمه = خوذي يابنتي ياغرام رضعي الصغنن بيعيط مش عاوز يهدي ابدآ
غرام = حاضر ياماما تعالي يقلبي اشش اهدي يروح مامتك
ارسلان = احااا بتعملي اي يا بنت المراه انتي لتكونيش نهبلتي في عقلك ياغرام هترضعي ابن الكلب ده هنا لاااا والف لا
غرام = ارسلان مش شيفو هينفلق من عياط
عند العرسان اللي كانو كل شوي حد يطلع عندهم ويبارك ليهم
كان آسر ماسك ايدين جنات وكل شوي بيرفع ايدها لشفايفه ويبوسها ولاثنين كانو يبصو لبعضهم بحب كنهم اعظم انجازات بعض
اما سما كنت هتموت من خجل من وقاحة معاويه وكلامه المنحرف اللي بيهمس بيه في وذانها
قربت واحده كنت لبسه فستان بيكشف اكثر ما يستر جسمها وتتميل بدلع وقربت من سما و معاويه وحست سما بايدين معاويه بتضغط عليها بقوة وجعتها وعيونه كنت تتطير شرار لما وقعت عليها
لارا = لووووووليش الف الف الف مبروك يا استاذ معاويه الله عليك عملتها وتزوجت من بعدي كنت فاكره مش هتتزوج ابدآ
2
معاويه = قصري حسك يا بنت ال**** وغوري من هنا احسن ماطلعك من هنا جثه
لارا = اخس عليك يابيبي كانت عاوزه ابارك طليقي بس
وقربت من سما اللي كنت تغلي من جوا ومن خارج كنت تبان هاديه وهمست في واذنها الف مبروك عليك طليقي
تفجاءت والكل تفاجاء من سما اللي ضربت لارا بالقلم و شدت في شعرها بتقطعو بين ايديها
سما = يابنت الجزمه ياكلبة سعرانه بتلهثي وراه راجلي انا اوريكي
لارا= سيبي شعري حد يخلصني منها ياناس
معاويه = “عجبو اللي عملته سما بس بعدها عن لارا علشان الفضايح. وسحب سما حاطها وراء ظهرو وضرب لارا بالقلم غوري من وشي يا**** مش عاوز اشوف وشك ثاني خالص
ام آسر = اي اللي بيحصل هنا ومين دي يامعاويه
سما = دي طليقة معاويه ياماما عاوزه تخرب فرحتنا
معاويه = خلاص ياحبيبتي اهدي ماحصلش حاجة خذت اللي فيه نصيب ومش هتقدر ترجع هنا ثاني
كل معازيم كانو بيتهمسو علي حصل بس سكتو لما زعق ليهم آسر
شتغلت الاغاني ثاني وكل يرقص وقف العرسان رقصو مع بعض
كنت سما تتميل مع الاغنية وحاطة راسها علي صدر معاويه بتسمع نبضة قلبه المتسرعه بسبب قربها هي بتعشقو رغم كل حاجة فرق السن بينهم بتعرف انه مطلق بس هي قلبها نبض ليه هو بس
معاويه = انا اسف ياحبيبي مفروض اليوم ده بيكون اسعد يوم. في حياتنا بس بنت ال*** خربته بوعدك هعوضك
سما =”رفعت راسها بسبب طولة وتبص عليه بحب” محصلش حاجة وانا مبسوط اوي ياحبيبي
صوت صرخ البنات وصفيقهم لما آسر حمل جنات وهو بيلف بيها وسط الرقصه وبعدين التهم شفايفها يبوسها
خلصت رقصات العرسان وقطعو الكيك وبعدين كل واحد اخذ عروسته وطالع
في عربية كان ارسلان متعصب وبيزعق علي غرام وخبط ايدو جامد في مقود
غرام كنت تعيط وبس وبتضم اركان لحضنها جامد
نعيمه = خلص يا بني اهدي هي مالهش اي ذنب بتعمل اي اذا كنت كل عيون عليها
ارسلان = “بغيره مجنونه وهوس” هقتل كل واحد يبص عليها اخذها بعدين و اخبيها علي الدنياه كلها دي مراتي وملكي ولي انا وبس كنت هقتلو ابن ال**** ال ف*****
“فلاش باك”
“اللي حصل في شاب من ضيوف في الفرح شاف غرام وعجبتو وكلم امه عليها وجات لنعيمه وطلبت منها ايد غرام لي ابنها وابنها قال انه من اول ما وقعت عيونه علي غرام مش قادر يبعدهم عنها تاني وعجبته اوي و كل الكلام ده امام ارسلان اللي هجم علي شاب يعتليه ويلكمه لدرجة كسر فكه و انفه ويشتمه هو وامه
3
ارسلان = يا ابن***** انت وامك ال***** دي مراتي عاوزه بتقول هاااا هقتلك واشرب من دمك مش شايف ابنها اللي حملته يا**** يابغل ولكمه ثاني حتي دي نزفت من كثر الدم وانف ارسلان نزف من عصبيه وكنت غرام خايفه عليه تحاول تهدي
غرام = خلاص ارسلان بليززز انفك بينزف ياحبيبي علشاني اهدي
“باك”
توقفت العربية امام القصر ونزلت نعيمه وجنبها غرام بتحمل اركان و ارسلان اللي كان بيحمل زين النايم بعمق
نعيمه = حبيبتي ياغرام اهدي خلاص كفاية دموع قطعتي نفسك بالعيط
غرام = ماما اعذريني مش قادره احكي معاك دلوقتي انا عاوزه انام “وطلعت الجناح
حاطت اركان اللي كان نايم في سريره وقفت تقلع السلسله وطقم اللي كنت لبسه الكعاب وصلت في فستان وكنت مشعارفه تفتحو عيطت كانت بتحاول ماتعيطش بس نزلت دموعها بسبب زعيق ارسلان عليها ونبرة كانت حاده مش حنونه زاي ماتعودت هي طفلة ناعمه بتعيط من اقل شيء
في لحظه دي فتح باب الجناح ودخل ارسلان وعيونه تعلقت بيها وقف امام مرايا تحاول تفتح لفستان قرب منها ولزق فيها من الخلف وايدو تلفت علي خصرها وفتح سلحب الفستان وقع في ارض وفضلت غرام بملابس داخلية وبس
غرام = متشكره وكنت هتمشي من جنبه تغير “بس ارسلان سحبها وتخبطت في صدره العريض وحضنها من خلف بقوه وتملك وهو حاسس بجسمها الطري تحت كف ايدو ودفن وشه في رقبتها”
غرام =”تحركت بعشوائيه تحاول تعبد من حضنه” سابني يا ارسلان انامخصمك وزعلانه منك اوي
ارسلان = اشش اهدي ياصغننه حقك علياا انا فقدت اعصابي و زعقت عليك بس كل ده بسبب غيرتي عليكي كانت عاوز اقتلو زاي يبص عليكي كده انا عاوز احتفظ بيك لي انا وبس اخطفك لمكان فيش بشر نفضل انا وانتي وبس مش عاوز حد يشركني فيك حتي لو بنظره هفقع عيونه ياصغننه فاهمني انتي ملك ارسلان وبس
“ودفن وجه في عنقها مستنشق رائحتها بهووس وهيام ”
ارسلان= سابني اتنفاس ياصغننه ريحتك بس تخليني اهدى تخلي شياطيني تهدى
وهجم علي شفايفها يقبلها قبله همجية عنيف تعبر عن غيرته وهووسه فيها لا لم يكن يقبلها كان يأكل شفايفها اكل يسحبهم بين اسنانه وايدو تتجول علي مؤخرتها وصفعهاحتي تأوهت غرام واستغل فرصه يمتص لسانها ويتذوق رحيق ثغرها المسكر بالنسبه ليه حملها بين ايديه وحذفها علي سرير وهو لسه وقف قلع قميص وبنطلوان واخذ ربطة العنق بتاع ربط بيها ايدين غرام
ارسلان = ده علشان اخذ راحتي ياصغننه ومش تقدري تتحركي
وهبط يمتص نهودها و رجولته كنت منتصبه حد جحيم محتكه بأنوثتها وغرام تتلوي تحتيه تتاوه بدلع وايدها تحسس علي ظهر ارسلان العضلي كانو في عالمهم الخاص ورجعهم للواقع وقطع لحظتهم صوت عياط اركان
وقف ارسلان يلبس البوكسر واخذ اركان في حضنه يسكته وهو يلعن = اشش اهدي يابابا يا ابن الجزمه انت صحلك دلوقتي تصحي وتحرق ليلة ابوك همم
غرام = اعطيني ارضعو ياحبيبي
ارسلان = “بغيره” مش ارضعك انا الاول ياصغننه
ضحكة غرام علي غيرة ارسلان الغير منطقية من طفلهم
**********************************
في بيت علي البحر
داخل البيت يحملها بين احضانه انزلها وهو يبص عليها بعدم تصديق واخيرآ هي له حلاله وملكه وتحت سقف واحد هي وهو قرب منها يريد تقبيلها بعدو جنات بتوتر
جنات = اغير لفستان الاول ياحبيبي ثقيل وهلكني الكعاب
آسر = “بعدم صبر” تمام ياحبيبي اجي اساعدك
جنات = لا ياحبيبي متشكره هعرف لوحدي
دخلت الغرفة اللي كنت مزينه كلها بورود وشموع وكانت اجواء رومنسية بلعت ريقيها بتوتر وهي تقلع الفستان وطرحة واخذت قميص النوم الابيض وولبسته دكنت الروج وحاطت البرفان مثير رائحته قوي تهيج المشاعر وبصت علي نفسها في مرايا بخجل كان قميص نوم ابيض شفاف وقصير
دخلت الغرفة اللي كنت مزينه كلها بورود وشموع وكانت اجواء رومنسية بلعت ريقيها بتوتر وهي تقلع الفستان وطرحة واخذت قميص النوم الابيض وولبسته دكنت الروج وحاطت البرفان مثير رائحته قوي تهيج المشاعر وبصت علي نفسها في مرايا بخجل كان قميص نوم ابيض شفاف وقصير
كان جالسه علي كنبه عار الصدر يدخن سيجاره بعدم صبر وسند راسه الورا سمع صوت خطواتها رفع راسه يبص عليها وبلع ريقيه برغبه و و انتصابه كان واضح من تحت البنطلوان قرب منها
آسر = انا هقطع اليوم يا مرشميللو اي القمر ده علي الحلال قمر14
جنات = اسر حبيبي انا عاوزه نحكي الاول هوو انا
4
آسر = اجلي الحكي البعدين انا مسك نفسي عليك بالعافيه عاوزك اوي تحتي ودلوقتي “هجم عليها قبلها من شفايفها بقوة وجامد يسحبهم بين اسنانه يمتص السفليه يعذبها وينتقل للعلوي ورفعها وجنات لفت رجليها علي خصره حتي حست بحجم رجولته المتحجره نقبل انوثتها كنت يخلل ايدو في خصلات شعرها القصير ويقبلها بتلذذ واستمتع مشي بيها جهة الغرفة وحذفها علي سرير قلع البنطلوان وبيقي بس بالبوكسر رجولته كنت منتصبه حد حجيم هتمزق البنطلوان جنات كنت هترجع الوراه بخوف وتوتر
جنات = آسر انا خايفه مش عاوزه هتعمل اي للااا مش عاوزه
آسر = اششش ياجنتي وناري انتي انا مصدقت بيقيتي لي هموت عليكي هموت و ادخلو ونام فوقها يمتص رقبتها يصك ملكيته عليها وايدو تعصر نهودها الكبيره اللي عجبو حجمهم تحت كف ايدو هبط اكثر يقبل نهودها وشق القميص وقلع البرا وقفزت نهودها الكبيره بحلمات ورديه منتفخه منتصبها نزل
آسر = عاوز ارضعهم وقطعهم دول تفاحات عاوزين الاكل امممم اموووه”التقم نهودها يرضعهم كالطفل الجائع يمتصهم يعض عليهم ويعتصرهم بقوة حتي ساب اثر اصبعو عليهم وجنات تتلوي تحتيه هبط اكثر يقبل بطنها يمتصها يصك ملكيته عليها وجنات كنت نار ولعه في جسمها بترجف من الاثاره وشهوه وانفاسه الساخنه تدعب بشرتها الناعمه قلع عنها الاندر وفرق بين رجليها وجنات مغيبه دفن وجه في انوثتها مستنشق رائحتها واخرج لسانه يلعقها وجنات تشنج جسمها مرجعه راسها للخلف متأوه وبتشد شعر اسر
جنات = “بخجل” اه ياحبيبي اي ده اللي بتعملوو امم اه آسر
كان يمتص انوثتها يأكلها اكل كوجبه لذيذه يمتصها ويسحب شفرتها بين اسنانه وايدو كنت تعصر نهودها ومستمر في لعق انوثتها ومتصصها بقوة ورتعشت جنات تأتي بشهوته علي وجه آسر اللذي متصها كلها حتي اخر قطره
ورفع نفسه مقترب من وجها ينظر اللي عيناها شبه مغلقه وشكلها متعرق المثار يقبل شفايفها وايدو تعصر نهودها يسحب حلماتها بين اسنانه وهوب كان مخترقها برجولته بأكملها داخل انوثتها وصرخت جنات متأوها بالم وعيطت
جنات = اه اسر طلعو ده كبير اوي وبيوجع اه مش عاوزه ابعدو عني اه بيوجع
تصلب جسد آسر وتصدم من عيط جنات و دماء عذريتها التي كنت تتدفق علي قضيبة بص علي قطرات دماء علي رجولته وعلي غطاء السرير الابيض
“آسر بصدمه وسعاده ابتسامه مختلطة بدموع” انت لسه بنت بنوته زاي كده انا “<لما يقدر يعبر عن مشاعره في وقتها بغير انه يحضنها داخل احضانه بقوه ويقبل كل حته في وجها
جنات = كنت عاوزه اقولك بس انت مش عطيتني فرصه
” جنات وايمن كان بينهم اتفاق بما انه جوازهم زواج مصلحة كان شرط جنات مش يقرب منها ايام الا بعد ماتكون جاهزه ولاثنين يحبو بعضهم في الاربع اشهر اللي كانو فيهم ايمن وجنات متزوجين ايمن مش لمسها الا مجرد قبلات ولمسات سطحية وبس”‘ كان اسر يقبلها بقوه وحب ورغبه يدفع رجولته داخل انوثتها اعمق متحرك جوها اسرع ولايسمع الا صوت حركة السرير ورتطم اجسادهم ببعض وتاوهتم
آسر = بحبك اوي ياجنتي بعشقك انتي لي وملكي اوووف جسمك نار ياحبيبي ايوه كده خوذي ز***بي كلو “وخنق رقببتها وهو يتحرك اسرع داخل انوثتها الضيق و رتعشت جنات تأتي بشهوتها علي قضيب آسر الذي كان يدفع داخل انوثتها بجنون متجهل انها مراتها الاول وتأوه بصوت رجولي وزئير كالاسد وهو يقدف جيوشه الصغار داخل انوثتها الساخنه
بعد لحظات كنت جنات نايمه بين احضان آسر اللي كان يتأملها كانها معجزه ومش مصدق انها حقيقه وبين احضانه طبع قبله علي شفايفها وضمها داخل صدره العريض بقوه وتملك واغمض عيونه براحة واخيرآ
******************************
عند سما و معاويه في فندق
خرجت سما من حمام ترتدي قميص نوم ابيض ستان بيه فتح من عند رجل طويل وشعرها الغجري مسدول كنت تتهرب بعيونها بخجل من معاويه اللي كان علي سرير عاري صدر يدخن سيجاره وصفر بعجاب لما شافها
خرجت سما من حمام ترتدي قميص نوم ابيض ستان بيه فتح من عند رجل طويل وشعرها الغجري مسدول كنت تتهرب بعيونها بخجل من معاويه اللي كان علي سرير عاري صدر يدخن سيجاره وصفر بعجاب لما شافها
معاويه = قشطاااا اي الموزه دي يابت ماتجي هنا اذوقك
سما = معاويه متاكده انت استاذ في جامعه اي قلة الادب دي انا بتكسف
وقف معاويه مقرب منها وسما عيطت وبدات تركض في كل الغرفة و معاويه وراه ومسكها وحذفها علي سرير ونام فوقها معتلها يبتلعها في قبله جامحه ممتص شفايفها وايدو بتقلع عنها القميص وقلع البرا وايدو تعصر نهودها الكبيره المدوره بحلماته نافر صك ملكيته علي كل حته في جسمها رقبتها نهودها بطنها اخرح لسانه يلعق صرتها نزول الانوثتها يمتصها وعيطت سما بمتعه
سما = اممم اه اي ده شعور يجنن اه ياحبيبي ايوه كده عيطت اه معاوووويه اممم اه رتعشت تأتي بشهوته
معاويه = طعمك حلو اوي يا قطعتي
تعالي لمسي عاوزك اوي عاوز ادخلو هنا اخد ايدو يحركها علي انوثتها المبتله واخد ايد سما يحركها علي رجولته الضخمه ذهب و اياب ولما يعد يحتمل اكثر كان نايم فوق سما مفرق بين رجليها وخترقها برجولته الضخمه في انوثتها الضيق وهو حاسس بدماء عذريتها علي قضيبة يتحرك جوها براحه حتي تعودت علي حجمه وبعدين بسرعه يلهث متأوه بمتعه وصوت تأوهتهم في كل الغرفه كان يخنقها من رقبتها ويتحرك جوها يدفع قضيبة بعمق ويصفع نهودها رتعشت سما للمره الثانيه تأتي بشهوته صرخه بأسم معاويه الذي زمجر كالاسد قذف حمامه ساخنه داخل انوثتها
معاويه = الف مبروك يا مدام معاويه بقيتي مراتي قول وفعل بحبك اوي ياقطتي
سما= بموت فيك ياحبيبي
***************************
بعد مرور اسبوع
كانو علي سفرة الفطار
ارسلان = اقعدي وخالصي اكلي ياصغننه
غرام = كده شبعة انا متوتره وخايفه اوي
نعيمه = اهدي ياحبيبتي باذن الله انتي قدها “ومسحت علي شعرها الذهبي” بنتي شطوره هتجاوبي كل الاسئله وتطلعي من اختبار مبسوط يارب
غرام = ربنا يسمع منك ياماما
ارسلان = افتحي بوقك يلا
غرام = مش هقادر يا ارسلان انت بتعرف انا**،” وقبل ماتخالص كلامها كان اارسلان بيسحبها تقعد علي رجله و اخذ ياكلها بيأيدو وايدو ثاني تعصر فخذها وبيحركها صعود ونزول تحت الطاوله علي انوثتها وهو تعبير وجه جامده بس يأكلها وغرام هتموت من خجل من نعيمه اكلها ارسلان كل اللي في صحنها
غرام = ماما ديري بالك من اركان رضعتو وشبع ونام
نعيمه = حبيبي تيتا جوا عيوني
زين = انا هلعب مع اركا لحد ماترجعي مامي
غرام = حبيبي البطل الكبير اللي هيقعد مع اخوه
ارسلان = يلا ياصغننه هنتأخر
وطلعو ركبو العربيه وطول طريق ارسلان مسك ايد غرام بين كف ايدو ضخمه وكل شوي يرفعها يطبع قبله عليها وبعد لحظات كانو امام المدرسه
ارسلان = بعشقك ياصغننه ديري بالك من نفسك و اول ماتخلصي اعملي اتصل تمام
غرام = وانا بموت فيك ياحبيبي تمام
نزلت غرام وكنت في انتظرها اريج اللي حضنتها بشوق
اريج = وحشتني اوي اخسس عليك فين اختفتي كل شهور دي عندي ليكي اخبار جديده
“ورفعت ايدها اليمين كان في خاتم خطوبه”
اريج بصرخ تخطبت من حب حياتي بصي
فرحت ليها غرام اوي وباركتلها وحضنتها
اريج= يالهوووي اخذنا الكلام يلاا ندخل الصف الاختبار هيبدا
كان ارسلان في طريقة للقسم وصله اتصال رفع تلفون وفتح الخط وكان من رئيس السجن اللي فيه نادين
هو= سيادة النقيب ارسلان نادين اليوم انتحرت وماتت وقبل ما تموت كنت سايبلك. رسالة عندي
3
زاي كده تموت لسه علي محكمتها يومين بس كانت صدمه بالنسبه الارسلان ….
+
يتبع🔥
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)