رواية هوس النقيب الفصل الحادي عشر 11 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل الحادي عشر 11 بقلم نونا
البارت الحادي عشر
عدد كلمات البارت3000🔥
5
*******************************
صحيت غرام وهي حاسه بثقل محاوطها فتحت عيونها الفيروزيه وكان وجه الوسيم هو اول شيء ترى ابتسمت وهي تسحب يديها بخفه من بين ايديه الضخمه المقيدتها بتملك ضرب قلبها بجنون بس من فكرت انها طول الليل كانت نايمه بين احضانه و رائحته الرجوليه تغمرها ابتلعت ريقيها وهي ترفع يديها الصغيره وبتردد وضعتها علي ذقنه الملتحي تحسس لحيته نزولن لشفتيه الغليضه وانتفضت بفزع لما حست بأيديه تضغط علي خصرها وفتح عيناه الزرقاء بعيون مظلمه من عبثها به وقال بصوت ببحه رجوليه من اثر النوم
2
ارسلان= بتعملي اي ياصغننه
غرام =تحاول تبعد وسندت ايديها علي صدره العاري وبخجل ” ولا حاجة بس صحيت ومقدرتش اوقف من ايديك
ارسلان =”عجبه شكلها وهي محمره من خجل وخدودها حمراء قربها منه اكثر وهو يضع شفتيه علي خدها وعضها بخفه من خدها و وخرج لسانه لعق طول خدها مكان العضه وبعدين ارخه ايدي عن خصرها”
5
بعدت غرام وقلبها هيخرج من مكانه من حركاته المجنونه والتي تجعلها خضعه له بدون ارده وقف ارسلان ودخل الحمام اما غرام قرارت تستكشف الغرفه وجذب انتبها صندوق صغير بالون ذهبي جنب المرايا قربت منه وفتحته وكان داخله صور لاولي كانت لي زين وهو لسه بيبي كان شكله ظريف اوي والثانيه كانت كمان لي زين بس وهو حامله ارسلان وكان كمان لسه بيبي ابتسمت و صوره الاخيره كانت لي شاب بعمر لمراهقه بعيون زرقاء حاده وطفله بشعر ذهبي كاخيوط الشمس متعلقه في رقبته “فتحت عيونها بصدمه دي هي لما كانت صغيره وده كمان ارسلان ” رجعت صور مكانهم بتوتر وعيونها وقعت علي مشبك شعر علي شكل فراشه
7
نفتح باب الحمام وخرج ارسلان بمنشفه علي خصره والثاني في ايديه يجفف شعره وبص علي غرام اللي قعد علي سرير و فايدها الصندوق
غرام = انا اسفه مكنتش اقصد ادور في حاجتك بعتذر اوي ماتعصبش عليا
ارسلان = “قرب منها واخذ المشبك من ايدها وحاطو في شعرها” كده افضل واحلي
غرام = بتعمل اي دي بتع مين
ارسلان = دي ذكرى قديمه ودلوقتي رجعت لصحبتها
وبعد عنها واتجاه لغرفة تبدل الملابس
8
وقفت غرام تبص علي شكلها في مرايا مع بأبتسامه وهي مشعارفه سبب الفرحه اللي هي فيها “يعني اي قصدو محتفظ بصور واحنا صغار ومشبك شعر بيقول رجع لصحبتها يعني اي ”
6
دخلت الحمام عملت ورتينها وغيرت لبسها لفستان مريح و تركت شعرها مسدول وتقصدت تحاط المشبك ونزلت بأبتسامه وهي تصبح علي نعيمه و زين اللي رتمه في حضنها اول ماشفها ويبوسها من خدودها وكانت هي كمان تعمل المثل تبوسه وطلب زين انه غرام تأكلو بأيدها
ارسلان = “خبط ايدو جامد بطاوله” كفايه بقي تدليع في ولد هو كبير بيأكل لوحده
غرام = “هو اي ده دلوقتي كان حلو وببتسم ” فيها اي انا اصلآ بحب اعمل كده وبعدين زينو القمر يحقلو تدليع
نعيمه = “وشايفه غيرت ابنها من ابنه الواضحه ” ايوه تبقي تدلع زين لحد ما تجيب اخ لزين وياخذ هو دلال مش كده
5
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
غرام = “وجها اصبح احمر كطماطم ومعرفتش ترد”
زين = ايوووه مامتي غرام هجيبلي اخ عايزو ولد يلعب معاي مش عايز بنت
نعيمه = الله بتتشرط كمان يمفعوص 😂
كل ده و ارسلان بيشرب قهوته وعيونه مش بتفرق وجها الفاتن وكل حركه بتعملها
واقف ارسلان ببدلته العسكريه وهيبة وطوله وقرب من امه طبع قبله علي جبينها
نعيمه =الله يرضي عليك يا ابني ويبعد عنك ولاد الحرام غرام = “بزعل وعفويه” هتروح الشغل لسه جروحك ماطبتش
1
ارسلان =هو ده بقلي 4 ايام مش بروح
انزلت عيونها لصحنها وهي تهرب من عيونه اما ارسلان كان يلعن في نفسه من شكلها لذي اثار كل خليه في جسمه هي عايزه مش يمشي عايزه يفضل معاها مسح وجه وهو يطرد تلك الافكار وطالع من القصر بأكمله و ركب عربيته ونطلق لعمله
5
****************************************
عند نورسين
طول الليل ايمن فضل جنبها هي واخواتها في مستشفي ولحد ما طمنت علي امها وعملولها خروج واخذهم البيت وصلهم بنفسه وطبعآ ابوها لسه مختفي اكيد مش هيرجع وعليه بلاغ وشرطة تدور عليه في كل مكان
فاطمه و نورسين تعدلها المخده علشان تقعد وتأكلها الشوربه
فاطمه = الله يرضي عليك يابنتي و يرزقك ابن الحلال ويرتح قلبي عليك قبل ما اموت
نورسين = بعيد الشر عنك يمه ماتقوليش كده
فاطمه = ايمن ده بين ابن حلال اوي وعالم وناس ومعاه فلوس كثير
نورسين = ايوه
فاطمه = يابنت ياغلبانه مديرك في شغل كده ماتحركي نفسك دي فرصتك مش تكرار كل مره
نورسين =يوووه يمه انتي مالك بقولك الراجل متزوج
فاطمه = الله وكان ماتزوج اومال ليه ربنا حلال في شرع اربعه
نورسين = بس انا مش هخرب بيتها مراته بين طيبه وكويسه اوي انا مش عفشه ولا وحده مش كويسه عشان اعمل معاها كده
فاطمه = ايوووه خاليكي كده بطيبتك دي عايشه طول عمرك في زباله دي مش كفايه انا تزوجت ابوك السكير وعشت طول عمري في فقر وذل
وقفت نورسين = كفايه يمه بيكفي خلاص “ودخلت غرفه ثانيه ودموعها علي خدها وخواتها جرو عندها يحولو يخلوها تهدي
6
نور= اهدي ياحبيبتي في اي تعرفي كلام ماما علشان مصلحتك بس
نورسين =انا وحشه اوي صح علشان قلبي لما حب ونبض حب واحد متزوج انا طول الوقت بفكر بيه ومش بيروح من دماغي ابدآ
نسرين = بس ده مش باردتك القلب لما يحب ميعرفش لا وقت ولا ده صح وده غلط
وسمعو صوت الباب البيت يخبط جامد
نسرين = الله براحه يابغل هتقلع الباب في ايدك ناس قليلة زوق بجد
رشيد”صاحب البيت المستأجرين عنده نورسين واهلها”
نسرين = نعم ياعم رشيد عايز اي
رشيد= فين القمر اختك نورسين
نسرين = “وايديها في وسطها” الله ياعم انت مش تحترم عمرك بقي وتشيل عينك علي اختي دي حتي قاد بنتك ياشايب ياخرفان
رشيد= اسكتي يابنت العيبه ماشين علي حال شعركم وبتعملو علي انا دور الشرف اختك دي شفتها بعيون بتنزل من عربية شاب
نورسين = عايزه اي وعيب عليك تتبله علي بنات ناس يعم رشيد احنا حريم غلبانه لوحدنا معندنش الا ربنا تستقو علينا بقي
رشيد = انتي بس اقبلي طلبي و انا هعيشك اميره انتي وامك. واخواتك
نور= ده انت بجد شايب بحج بجد اي ده انت عندك ثالث نسوان و رجل في دنياه و رجل في قبر وعايز كمان تتزوج اختي للي بعمر بناتك عيب عليك
رشيد = يبقي تطلعو من بيتي دلوقتي احسن ما اتصال بالبوليس اقولهم مش راضين يدفعو لاجار
6
**************************************
عند جنات
ايمن = هو انتي لسه زعلانه حقك عليا ياقمر
جنات = لا ابدآ هزعل ليه ماهو ده واجبك تجاه صاحبك هو عامل اي مش لازم ناخدلو ورد ونروح بيته نحمد بسلامه بقي
ايمن =”بتوتر” هو يعني لسه ايو لسه في مستشفي بعد مايطلع هنروح
وحاول يقرب منها دفن وجه في رقبتها ويستنشقها بهيام وطبع قبله عليها وصوت نفاسه عليا
جنات = “حاطت ايديها علي صدرو تبعدو” اسفه انا تعبانه مشقادره
ايمن =” بأبتسامه” مكنتش هعمل حاجة ولزق فيها يخطف شفايفها يبوسها بهدوء و مره طيف نورسين بين عيونه زاد في عنف قبله يمتصها بقوه وعض شفايفها حتي تألمت جنات وفصل القبله وهو يلهث و صدح صوت تلفون اللي كان. قريب من جنات وعيونها وقعت علي اسم المتصل “نورسين”
5
اخذ ايمن تلفون بتوتر وهو بيقفل الخط بس بيرن ثاني
جنات =مين دي يا ايمن
ايمن =”بأبتسامه يحاول يخفي بيها توتره” دي السكرتيره اكيد بتتصل علشان مواعيد الاجتماعات وانا طلبت منها تعمل الجدوال
جنات =”بشك” اه طيب بتتصل برقمك الخاص من ايمتي كده
ايمن = “ولي اول مره يزعق لجنات” كفايه بقي اي ام نكد ده مش تبطلي تحقيق
جنات = انا مراتك وتقريب ده من حقي اسألك يا ايمن
ايمن = انا اطلع احسن من لقي نفسي بشتغل فيكي وقف وطالع من بيت بأكمله
جنات = رفعت راسها تحاول تديري دموعها وقفت وتجهة للدولب تفتحه وطلعت منه فستان اسود ومسحت دموعها وهي تقلع البجامه عنها وتغيرها
اما تحت في عربيه عند ايمن بعد ما عواد الاتصال علي نورسين
نورسين =”بدموع” فينك مش بترد ليه انا محتاجك اوي صاحب البيت قلعن برا واحنا دلوقتي في شارع
ايمن = اشش اهدي يانورسين براحه ماتعيطيش امسحي دموعك ساعه زمان وكون عندك
9
*****************************************
عند ارسلان في مركز
الرائد = سيادة نقيب ارسلان احنا القينا القبظ علي عصابه اللي حاولت اغتيالك وبعد تحقيق معاهم عرفنا انهم تم ستأجرهم بس الشاب مش راضي يعترف علي مين اللي بعثه وطلب منه يعمل كده
1
ارسلان = انا هكمل معاه التحقيق بنفسي
وقف ارسلان وطالع من مكتبه وهو بيمشي في ممار طويل ومره من جانب الزنزانات السجن حتي توقف عند الزنزنة المطلوبه داخل ارسلان
ارسلان = ايوووه معاك النقيب ارسلان عبد العزيز بذات نفسه هحقق معاك وطالع ميتين اهلك وهخليك تطلع الجديد والقديم كمان
الشاب = انا قولت كل حاجة عندي في تحقيق معرفش مين المستأجر
5
ارسلان = طيب يبقي كده انت لعبة في عدد عمرك “لبس في ايدو قبضه حديد وقرب منه بعد ماكان مربوط في كرسي ونزل علي فكه بالكمه حتي نزف انفه وفمه واستمر تعذيب بالكمات بمقبض الحديد” مش هتحكي يا ابن الع**رص يبقي لسه نهار طويل ونستعمل كل انوع تعذيب
ارسلان وهو ينادي = ولاه يا عيسي
عيسي = امرك يا فندم
ارسلان = روح جيب الصعق الكهربائي
الشاب = بخوف بترجاك يا سيادة نقيب كفايه ضرب انا قولت كل لعندي
ارسلان = لا لسه انا قولتلي موريش حاجة نلعب مع بعض بقي وانا كريم اوووي مع ضيوفي
5
واستعمل معاه الصاعق الكهربائي ومن اول مره اعتراف ماقدرش يستحمل
الشاب = كفاااايه بترجاك انا هعترف اعطني مبلغ كبير اوي مقابل قاتلك
ارسلان = حيلوو ايوه مين بقي
الشاب = عادل سعيد الهوراي
6
****************************************
كنت غرام هي و زين في حديقه يزرعو ورود
غرام = ايوه كده حلوو اوي ياشطور
زين =انا مزرع شاطر صح
غرام =”بضحك وهي تمسح تراب من خدوده ” ايو بطل ومزرع وكل حاجة
نعيمه = “تنادي من جوا” يلا ياحبايب قلبي غسلو ايديكو ودخلو عملت كعك سخون اوي
زين = هياااا تعيش تيتا نعنع 😂
غرام = يلا يابطل نغسل ايدين علشان ناكل ونملائ البطوانه الصغننه دي
نعيمه = “تدعي ربي يدوم ساعدتهم من ساعه غرام دخلت حياتهم بقت حياتهم حلو زين متعلق بيها اوي ويناديلها ماما وهي كمان حنونه عليه جدآ ابنها ارسلان عيونه بتلمع بعشق دفين لي تلك الطفله البريئه القصر بقي فيه حياه بسببها هي مبسوطه بقرار جوزها من ارسلان اوي”
5
**************************************
وقفت عربيتها امام الشركه نزلت منها وهي تقلع نظرتها وبكامل اناقتها بفستانها الاسود ومكياجها الاوفر وصوت كعابها بيطق في الارض
جنات = ايمن موجود في مكتبه ولاه لسه في الاجتماع
الموظفه = بعتذر يا هانم بس استاذ ايمن ماجاش اليوم للشركه
ابتسمت بصدمه واحراج وهي ترجع شعرها الوراه وذنها
وصلها صوت بيقول = وانا بقول الشركه منوره
جنات =”لتفت واخذت صدمه كمان ” آسر ومع بنت اقل مايقل عنها فاتنه محاوط خصرها
آسر : ازيك يا بنت العم شايف اليوم جوزك ماجاش الشركه جيتي انتي مكانه
جنات= كنت جايه اشوف بابي بعرف انه ايمن مش في شركه
آسر = طيب ياقمر اه اعرفك بقي بحبيبتي نيكول
جنات = “قلبها ضرب بعنف وعيونها ترقرقو بدموع” فرصه سعيده
نيكول = وانا كمان يا قموره بتعرفي آسري بيحكيلي عنك كثير واحنا في لندن
جنات = اه انا صار لازم اروح بقي
آسر = مش قبل مانشر حاجة مع بعض وتتعرفو اكثر انتي و جوزتي المستقبليه
11
قعدت معاهم جنات في كافي بالعافيه وكنت طول الوقت نيكول لزقه في آسر
جنات = انا بعتذر هدخل الحمام و واقفت دخلت الحمام وهي تمنع دموعها تنزل بالقوه قلبها كان بينزف مهما تممثل وتكدب علي نفسها هي لسه بتحبه وتعشق التراب اللي بيمشي عليه آسر
وتفجائت بآسر داخل وراها الحمام
جنات = بتعمل اي انت هنا اطلع لحقني ليه
آسر = “يقرب اكثر ويبص علي عيونها و انفها المحمر ” بتطمن عليك شايفك مش علي بعضك ابدآ
جنات = مالكش داخل روح لحبيبتك تلقيها منتظرك
آسر = “قرب منها وهو يحاوط وجها ويمسح دموعها” بعيطي ليه بقي
جنات = “تضربه بكف ايديها الصغيره علي صدره ” مالكش دخل انا بكرهكك بكرهكك انت واحد كذاب عامل نفسك بتحبني ومرتبط وعندك حبيبه ومن زمان
آسر = و”مسكها من شعرها بيحكي امام شفايفها” ليه قلبك احتراق بنار الغيرره ليه ماانتي عملتيها و راحتي تزوجتي هاااا قولي
آسر = سابني ياحيوان الله يلعنك ويلعن قلبي اللي لسه بيحبك وينبض بعشقك بجنون حتي وانا تحت اسم راجل غيرك
اخرسها آسر وهو يلتهم شفايفهااا يقبلها بجنون بعشق بقلب ينبض بحب هي لسه بتحبه مش بتكرها وهو عاشق متيم ليها كان يقبلها بجنون وعيونه اظلمت لما حاس بيها تبادله القبله خبطها في حائط وهو يتعمق في تقبيلها و جسمه يحتك بجسمها وفاصل القبله لما حاس بحاجتها للهواء
7
جنات =”بدموع وعصبيه منه ومن نفسها” ابعد يا آسر ده غلط انا متزوجة ومش خاينه ابدآ ده غلط انسي كل كلمه قولتها لك وكل حاجة حصلت اعتبرها كان مجرد خيال وبس
آسر = “بزعيق وغضب” ابدآ ده واقع وحبك وقلبك ده بتعي انا ملكي انا كل حاجة فيك بتخصني انا حتي لو جسمك مع غيري روحك وقلبك معاي انا
دفعته عنها وطلعت تجري برا الكافي وطالع وراه آسر وشافتهم نيكول ولحقتهم ومسكت آسر من ايده
نيكول = كفايه كده ماتضغطش عليها اكثر من كده
2
***************************************
كانت هاله نفسيتها تعبانه اوي ومنهاره ومفيش حد مصدق حكيها انه عهد سبب خسارة ابنها عملولها خروج و رجعت البيت وكان طول لوقت مش عايزه ترجع بيت زوجها عشان ماتشوفش العقربه عهد
انزلها (علي) من احضانه وحاطها علي سرير وطبع قبله علي جبينها
علي= ارتحي ياحبيبتي انا نازل تحت وكمان اشتقت سعيد قعد مع تيتا سلطانه
هاله = خاليك جنبي انا خايفه اوي
علي = اي اللي جارلك بس ياقلب علي انتي كنتي كويسه
وصل صوت اشعار لتلفون علي وكان
” مراتك قمر اوي ”
“مراتك جسمها نار ”
“هاله بتخونك ولو مش مصداق فتش تلفونها هتلقي كل حاجة بمحادثات الواتساب”
6
بلع ريقيه بغضب وعيونه توسعو =فين تلفونك ياهاله
هاله = “بخوف من شكله متعصب” معرفش يا علي من ساعه ماوقعت وكنت في مستشفي مشفتش اصلآ كان هنا
كان يدور علي تلفون زاي المجنون و هاله مش فاهمه حاجة وبعد مالقي في الدرج فتح تلفون ونت ووصلو اشعارات كثير داخل الواتساب ودنياه اظلمت في عيونه
رقم مسجل ب❤️ ومنه مسجات كثير وبينهم ردود وكلام حب كمان صور كثير لهاله بفساتين
“جسمك نار يابيبي بحبك اوي”
“امتي يروح جوزك الغبي بقي وجي استمتع بالملبن”
هجم( علي) على هاله بيسحبها من شعرها وهي مش فاهمه حاجة وتصوت ونزل فيها ضرب. بغضب اعمي عيونه متنسي انها حبيبته وعشقه وام ابنه
8
علي= بتخونني يافاجره يابنت الع***رص واللهي لقتالك واشرب من دمك
هاله = حرام عليك ياعلي بتقولي اي انا عمري مافكرن اخونك حرام عليك تظلمني
علي = “بضحك هستريا” بظلمك واي ده عزق تلفون علي سرير واخذته هاله بأيدين يرعشو وشافت اللي فيه ونصدمت
هاله = واللهي العظيم ده كدب دي مش انا بحلفلك بأي صدقني ياحبيبي
علي =”بدموووع قهر” اششششش ماتقوليش حبيبي يافاجره ياحقير ونزل فيها ضرب وكنت تعيط وتقول انها مظلومه
2
علي = انتي طلق ياهاله
7
تحت كنت عهد بتشرب قهوه ومستمتع بصراخ هاله
9
******************************************
توقفت العربيه امام عماره ونزل ايام ونزلت كمان نورسين واخواتها وامها
كنت شقه في دور الاول فتح الباب ودخلو
ايمن =تفضلي ياخالتي واعطها مفتاح الشقه
فاطمه = ربنا يرزقك يابني انا معرفش اشكرك زاي مكسوف منك ومن كرمك علينا
ايمن = تسلمي ياخالتي مش عايز اسمعك تقولي كلام ده ثاني
واقفت نورسين مع ايمن قادم الباب
نورسين = ماكنش في داعي لكل ده انا طلب سلفه علي مرتبي وكنت اشترت بيها بيت صغير
ايمن = ومن قال انه دي بدون مقبل ياقمر هنخصم من رتبك ويلا داخلي جوا ليشوفك حد بالبسك ده
بصت علي لبسها وكنت لبسه تي شرت نص بطنها و بنطلوان لصق
9
*******************************************
ساعه 8 مساءً
دخلت غرام الغرفه وتفجاءة بوكس كبير علي سرير قربت وفتحت البوكس وكان فستان ابيض يجنن ابتسمت وهي تقف امام المرايا وتضع علي جسمها ونخضت لما وصلها صوته
ارسلان = اي عجبك
غرام = توووحفه اوي يابيبي
اظلمت عيونه زرقاء كلمتها وطريقة دلعها جننته
ارسلان = جاهزي نفسك هنطلع مشور اه وكمان خذي معاك ملابس زايده كمان
غرام=هنروح فينا
قرب منها يضغط علي شفايفها يسكتها =لو قولتلك مش هتبقي مفاجاء
5
بعد لحظات كانت تقف امام لمرايا قامة في فتنه ولاغزاء وضعت مكياج خفيف يبرز عيونها الفيروزيه وشفتيها المكتنزه
بعد لحظات كانت تقف امام لمرايا قامة في فتنه ولاغزاء وضعت مكياج خفيف يبرز عيونها الفيروزيه وشفتيها المكتنزه
7
كان ارسلان يتطلع عليها بدون ان يرمش حتي مبتلع ريقيه برغبه
غرام = انا جاهزه
بعد ربع ساعه كانو امام بيت علي البحر كان لمكان نظر اليه يريح النفسيه استنشقت غرام رائحة البحر بستمتع كان ارسلان ينظر اليها كانها من خرج هذا الكون
كان هناك جرسون محظر لطاوله امام شط البحر واول ماجالسو كنت غرام تبص علي مكان بأعجاب كبير
غرام = الله ده حلو اوي اوي المكان
ارسلان = بس مش بقدر جمالك
وبعد شوي كان الجرسون متقدم بكيك كبير وعلي شموع برقم” 18″
2
غرام حاطت ايديها علي بقوه بصدمة و دموع فرح ده فاكر عيد ميلادها حتي ازاي
8
غرام = زاي عرفت انا حتي نسيتت خالص
ارسلان = انا بعرف كل حاجة تخصك وعنك
نفتخ غرام شموع بفرحه وقطعت كيك وأكلها ارسلان بأيده وكنت في موسيقي هادي رومنسيه اخد ايدها وهم يتميلو علي شط البحر بيرقصو مع بعض كنت غرام سند راسها علي صدر ارسلان العريض وهو بيضغط علي خصرها بتملك
ارسلان = انا نتظرت اليوم ده كثير من زمان من انتي طفله صغيره نحفر اسمك وكل ملامحك وتفصيلك في دماغي مرات سنين وانا مش بناسك حولت كثير امنع هوسي بطفله اصغر مني ب18 سنه بس مقادرتش حتي القدر حاطك في طريقي مره ثانيه يا غرامي. نصدمت لما شفتك اول مره في غرفة زين البنت الشقيه صغننه كبرت وبقت فاتنه تهلك وتعذاب قلبي
7
غرام =كنت تسمع كلامه وقلبها يدق بجنون
ارسلان = كل سنه وانتي طيبه ياصغننه
غرام= “وهي تضربه علي صدره بخفه” الله ماعدتش صغننه خالصت دخلت ال18 اليوم يعني كبرت
6
ارسلان = “وهو يعتصر مؤخرتها وعيونه علي شفايفها اللي بترجف” ايوه بعرف بيقيتي كبيره وخطيره اوي علي قلب “النقيب” واسكت رجفت شفايفها بشفايفه يقبلها قبله من خرج هذا الكون يمتص شفايفها ياخذ العلويه يمتصها ويعض عليها بخفه و يتنقل للسفليه يفعل بها المثل وايدو تعصر مؤخرتها بشده و رجولته منتصبه حد جحيم فاصل القبله وهو ينهج بقوه و غرام صدرها طالع نازل وعيونه كنت مظلمه برغبه عايزها اوي
ارسلان = “وهو يعتصر مؤخرتها وعيونه علي شفايفها اللي بترجف” ايوه بعرف بيقيتي كبيره وخطيره اوي علي قلب “النقيب” واسكت رجفت شفايفها بشفايفه يقبلها قبله من خرج هذا الكون يمتص شفايفها ياخذ العلويه يمتصها ويعض عليها بخفه و يتنقل للسفليه يفعل بها المثل و…
ارسلان ” برغبه بعيونه وحاجة” انا هتجنن عليك عايزك اوي جاهزه تكوني مراتي قول وفعل وتتحملي همجيتي انا بكون سيئ اوي هعورك انا حت…..
“قطعت كلامه غرام وهي تلزق شفايفها بشفايفه تقبله بجاهل وعدم معرفه تحاول تقلد فعلته ” واه كم اعجابه الامر حتدت عيناه برغبه مجنونه وهو يعرف قبلتها تلك دليل موافقتها اخذها بين احضانه دون فصل القبله واتجاه بيها جهة البيت
6
فتح الباب ووو ………..
يتبع🔥
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)