رواية هوس النقيب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نونا
البارت الثاني والعشرون
عدد كلمات البارت5000
البارت🔞🔞
****************************
كان ارسلان في طريقة للقسم وصله اتصال رفع تلفون وفتح الخط وكان من رئيس السجن اللي فيه نادين
هو= سيادة النقيب ارسلان نادين اليوم انتحرت وماتت وقبل ما تموت كنت سايبلك. رسالة عندي
زاي كده تموت لسه علي محكمتها يومين بس كانت صدمه بالنسبه الارسلان
ارسلان= “مسح علي وجه بغضب” زاي ماتت انتو فين فين رقابة علي سجناء زاي سجينه عندكم تنتحر بي بسهوله دي
هو= سيادة نقيب بعتذر هذا غلطنا احنا ممكن تجي تستلم الجثه تدفنها لانه ملفها مافي اي معلومات عنها وكمان قبلها بيومي كان في تفتيش علي سجناء طلبت تحكي معاي وعطتني ظرف وطلبت مني بعد محكمتها اعطيها لك
ارسلان = انا في طريقي عندك “وقفل الخط وهو يزفر انفاسه بتعب اول شي فكر فيه هو ابنه زين زاي هيعرفو انه امه ماعادت موجوده في دنياه حتي لو ما كنت في يوم من الايام ام حقيقيه ليه بس يعرفها علي انها امه اللي جابته علي دنياه”
بعد لحظات كان امام بوابة السجن نزل من عربيته والكل ينحني ويلقي عليه التحية بحترام
فتح باب بدون مايخبط وقترب من رئيس السجن ومسكه من قميصه ونطق بنبرة حاده جعلت منه يرتعش بين ايديه
ارسلان = انت فاكرني غبي بتقولي انتحرت قبل ماحكمتها بيومين دي مقتوله في حد بيرقب تحركتنا ومش عاوزن نوصل لدليل
رئيس السجن=”خاف اوي من شكله” بس هي كنت شنقه نفسها هي ماتت منتحره
ارسلان = اللي عمل كده هعرفو فين رساله
اعطه الرسالة بأيدين ترجف اخذها ارسلان فتح الظرف وكنت ورقة ومعاها فلاشه “نفسها اللي سرقتها نادين من مكتب ارسلان فيها معلومات تدمر المافيا اما رسالة كنت مكتوب. بخط يد نادين
“ارسلان انتي بتقرا الرساله دي يبقي انا موُت اولآ انا اسفه اووي بعرف مش هينفع اسفي دلوقتي ولا هيغفر ذنوبي كثيره اوي عاوزه تدير بالك من ابننا زين انا كونت ام وحشه اوي بس بعرف غرام هتكون ام كويسه لابننا رغم كل حاجة وحشه عملتها ليها انا حاولت افرقكم عن بعضكم كثير بسبب غيرتي شوفت غرام عملت اللي انا مقدرتش اعملو ارسلان انا خايفه اوي حمزه هو زعيم المافيا الدوليه هو الوجه اللي وراء قناع المافيا انا عندي معلومات كثير تدمرهم اكثر من اللي انت تعرفه هتقول تعملي كده ليه عاوزك تسمحني وتقول لزين اني بحبه اوي الفلاشه الثانيه فيها كل حاجة انا مصورها صوت وصوره”
3
طلب ارسلان جهاز لابتوب وحاط الفلاشه وكان كلها اجتماعات وصفقات اسلاح حشيش حبوب مخداره تاجره بالبشر دعاره واشياء لايتخيلها العقل وكان وجه حمزه واضح اوي وفي جنبه نادين والصدمه الكبيره كان خاله سعيد كمان متورط معاهم عرف كل حاجة تخص مخططات المافيا ومكانهم السري”
3
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
اتصل ارسلان بالمركز الخاص بيهم وطلب يحظرو نفسهم هيعملو مداهمات علي واكر المافيا القضيه دي بيشتغل عليها من سنه كامله وكل دلائل اللي معاه كانت مش كفايه بس اليوم معاه اكبر ضربه اللي هتوقع راس الافعى بين ايديه
طلب من الحراس اللي عندهم ياخذو جثة نادين ويدفنوها “ماتت وحيده ووقعت في شر اعملها نهاية بشعه اوي”
عند غرام بعد ماخلصت امتحانها واتصلت مرات كثير بأرسلان مفيش رد منه استغربت من انه العم فؤاد الشوفير هو اللي جاء علشان يوصلها وقالها
العم فؤاد= ارسلان بيه مشغول اوي وبيقول انه هيتأخر ياست الناس طلب مني اجي اخذك انا
غرام = “بزعل ” طيب ياعمو متشكره تعبتك معاي
4
وصلو القصر ونزلت غرام اللي كنت زعلانه بس لما شفت اركان نسيت كل زعلها
غرام = حبيب لماما وحشتني اوي ياصغنن
نعيمه= عملتي اي في الامتحان يابنتي طمنيني
غرام = كان ساهل اوي ياماما وجاوبتو كلو ويارب بقي يكون كلهم كده
اخذت اركان اللي كان يعيط في حضنه ثاني واخرجت نهودها ترضعو وتحكي مع نعيمه عن يومها في مدرسه
ارسلان كان واقف في منتصفهم بكل هيبه بدلته العسكريه وجاهز الاسلاكي في ايدو ويلقي عليهم التعليمات بكل صرامه
ارسلان = مش عاوز اي اخطاء مفهوووم
“الكل بصوت واحد مفهوم سيادة النقيب”
3
*********************************
دخلت الشركه بعد ماوصلها السائق والكل صاار يعرف انها مراته بعد ما كنت تشتغل مساعده سكرتيره للمدير اصبحت زوجته الكل يلقي عليها تحيه ويسلم قربت من مكتبه وبصت مكان مكتب سكرتيره ما كنتش موجوده زفرت انفاسها و رسمت ابتسامه وفتحت باب مكتب بدون ماتخبط واختفت الابتسامه لما شفت السكرتير اقل ما يقال عنها لبسه ملابس عاهره ومنحنيه بجزئها العلوي علي مكتب ونهودها هتخرج من فستان العاهرات اللي لبسه و صوتها مزعج وهي تحكي مع ايمن اللي كان بجد مركز في لابتوب اللي قدامه وبس تخضت السكرتيره وبعدت بتوتر
4
السكرتيره= مين حضرتك علشان تدخلي كده مكتب بدون ماتخبطي
ايمن = “بزعيق” احترررام نفسك واحكي كويس دي مراتي
السكرتيره= اه باعتذار انا ماقصودش يامدام
قربت منها نورسين بغيره وغضب وسحبتها من شعرها لحتي تقطعت خصلاتها بين ايديها وكنت تعيط وتصرخ سابني
السكرتيره =سابني شعري تقطع يا ايمن بيه قولها تسبني
نورسين = ياسلعوواه ياوليه ياوخيصه بتحاولي تغري زوجي بجسمك المقرف ده اطلعي برا
5
ايمن = نورسين خلااص سابيبها بتعملي اي انتي نهبلتي جنيتي خلاص الحمل طايرلك عقلك
نورسين =”بعصبيه وجها احمر” اطردها من شغل فورآ يا ايمن يا انا ياهي
ايمن = “مسح علي وجه واستغفر من جنان نورسين” انتي مطروده تم فصلك هتوقعي ورقة طلب استقاله
طلعت السكرتيره تعدل شعرها وجها اللي كله جروح من اظافر نورسين
ايمن زعق للموظفين في اي منك ليه الفيلم انتهي كل واحد علي شغله ولا الحقكم بيها
“شد ايمن علي ذراع نورسين وبعصبيه ومن بين اسنانه نطق”
ايمن = اي الهبل ده يانورسين البين الحمل لحسلك دماغك
نورسين=”وبدأت مواجة العيط ودموع” انت بتزعقلي كدهو ليه شوفتها انا بعينيه دول بتبص عليك زاي بتحاول تغري بجسمها
بعدت نورسين وبحركة مجنونه قفلت الباب وبدات تقلع قميصها
ايمن = نورسين اي الجنان ده بتعملي اي
نورسين قربت منه اكثر وهي وتقلع الملابسها وفضلت بالبس الداخلي وبس كنت بطنها برازه بشكل لطيف حاوطت وجه ايمن ولصقت شفايفها بشفايفه تبوسه قبل ناعمه وكنت هتبعد بس ايمن فقد السيطره وسحبها ليه اكثر حتي خبطت في صدرو وحملها حاطها علي مكتب ووقع كل الملفاات واللي علي مكتب وجعل نورسين تنام عليه وهبط يقبلها يمتص شفايفها وهي تحاول كمان تبوسه نزل يطبع علامات ملكيته ويجددها علي رقبتها يحسب جلدها الناعم بين اسنانه وتاوهات وانين نورسين يملائ المكتب
نورسين = اممم اه براحه بتوجعني اه
3
ايمن =مش انتي عاوزه كده وبتلعبي بنار وتغريني هقطعك يامرشميلوو ياموزتي و”وبعد يقلع قميصه ورجع فوقها ثاني”
يقبل رقبتها يعصر نهودها ويمتصهم وايدو تتحرك علي انوثتها
ايمن = يلا ياحبيبتي هاتي عسلك فجري انوثتك عاوز اذوقك
ورتعشت نورسين تأتي بشهوتها و اخرج ايمن رجولته الضخمه
ايمن = يلا ياحبيبتي تعالي ارضعي
وقبل ماترد نورسين كان نزلها ايمن من علي مكتب وقعدت عند رجوله علي ركبها وفتحت بوقها وكان حشر قضيبه المنتصب حد جحيم داخل فمها يضاجعها بقوه ويتاوه برجوله وايدو ثبتها من شعرها ويدخل ويخرج رجولته في فمها وتأوه ياتي بشهوته داخل فمها وبتلعتها نورسين
ايمن= تعالي ياحبيبتي هنا عاوز ادخلو ” وقفت نورسين ورتطم ظهره في سطح المكتب وفرق ايمن مابين رجليها وهوب كان مقتحمها برجولته في انوثتها الضيقه يضاجعها بسرعه وجنون ونورسين تخبش ظهرو بأظافرها وتتاوه حتي تأتي بشهوتها للمره الثانيه و ايمن زئر كالاسد يقذف لبنه داخل انوثتها الساخنه
***************************************
كانت الشرط تطوق المكان متخفين بين شجار الغابه مستعدين لمداهمات المكان عمل ارسلان اشارة بأيده معناها مستعدين وقت الهجوم وفي لحظات تحاولت السماء اللي غائمه تمطر ولكن ليس مطر بل رصاص حصل اشتباك قوي بين الشرطه و المافيا دماء في كل مكان و ارسلان وفي ظهره رائد يحميه تقدمي لداخل المبني بصعوبه كان ارسلان يطلق النار بسلاحه كاتم الصوت
ارسلان = انا هدخل من ممر ده وانت شوف الجهة الثانيه يلا بسرعه مش عاوزين حد منهم يهرب او يطلع عايش
رائد= اومرك يافندم دير بالك من نفسك
قتحم الغرفة الاولي وكنت فارغه الثانيه كنت مقفوله اطلق الرصاص علي قفل وتفتحت وكنت فيها اطفال صغيرين يعيطو برعب
الطفل= ماتقتلنيش ياعمو بترجاك انا معملتش حاجة
اخرجهم ارسلان وحاطهم في مكان امان وقالهم ماتتحركوش من هنا لحد ما ارجعلكم
نزل السلم وكان قسم ثاني تحت الارض مليان مخزن سلاح وحشيش حصل اشتباك بين وبين الحراس واطلق عليهم بكل خبره ومهاره و وصل نزول لحد وقف امام باب احمر كبير فتحه وكان هنا حمزه بيحاول يهرب
ارسلان =”بضحكة ” نهايتك قربت هتهرب علي فين ياجبان سنين وانا بدور عليك تحت القناع القيك انت يا ***
وحمزه = يمكن انت اللي نهايتك قربت “وابتسم ابتسامه خبيثه”
وكان في حد اطلق نار علي ارسلان في كتفه من الخلف وفي لحظه دي وصل رائد وطلق هو علي شاب اللي كان هيقتل ارسلان
ارسلان =”وهو يضغط علي اسنان بالم بسب الرصاصه” سلم نفسك فرصتك للهروب معدومه مكان محصر وكل رجالتك كلهم تقتلو “وقبل مايهرب حمزه كان ارسلان اطلق علي رجله ووقع حمزه متألم ”
تم القبض علي حمزه زعيم المافيا وكل رجالته وذارعه اليمين اخرجو كل الاطفال اللي تم اختطافهم وبنات القاصرات يبعوهم في مزاد البشري
رائد=”كان بيسند ارسلان ويساعده يمشي” ايدك بتنزف يا سيادة نقيب “وصرخ عليهم” بسرعه عاوز دكتور يخيط جرحو
ارسلان = “طبطب علي كتف رائد” انا كويس يا اسدي والفضل ليك انقذت حياتي
اصدرت المحكمة قرار الاعدام علي مجرام حمزه بشنق حتي الموت بسبب كل. جرائم اللي عملها وكذلك ذراعه اليمين و نذكر حتي اسم سعيد لكنه لم تتم محكمته بسبب وضعه الصحي
ساعه 1 بعد منتصف الليل
كنت غرام تزرع جناح ذهب واياب حرقت تلفون اتصالات علي ارسلان ومش بيرد كانت هتموت من خوفها عليه قلبها بيوجعها اوي وحاسه انه في حاجة حصلت سمعت صوته عربيته رمت تلفون علي سرير بفرحه ونزلت تركض لتحت وفتحت باب القصر ونزلت للحدايقه تركض ودموعها سابقها قلبها كان هيفق خوف عليه تجمدت في مكان لما نزل من عربيه عار الصدو وكتفه وايده ملفوفه بشاش وبقع دم علي صدره
شهقت غرام تضع يدها علي فمها وعيونها تذرف الدموع بخوف عليه
غرام = اي ده ملك زاي حصل معاك كده “حاوطت وجه تتفحصه ولسه تعيط” كنت هموت من خوفي عليك ليه ماجاتش مدرسه خذتني وليه تأخرت لحد دلوقتي معقوله تعمل فيا كده
ارسلان=”سند جبينه علي جبينها” اشش ياصغننه اهدي ياغرامي اهو انا كويس ماحصلش حاجة بصي حتي بحركها مش بتعورني
طبعة غرام عدت قبلاته علي وجه عيونه خده الملتحي وانفه وصول شفايفه طبعة قبله وكنت هتبعد بس ارسلان ثبتها من رقبتها مبتلعها في قبله جامحه ممتص شفايفها يعض عليهم ويمتصهم وفصل القبله وهو ينهج وصدر غرام بيطلع وينزل
دخلو القصر وشهقهت نعيمه وهي تضع يدها علي صدرها
نعيمه = يالهووي اي اللي حصل معاك يا ابني ريتها فيا ولا فيك
ارسلان = اهدي يمه انا كويس نصبت وقت حصلت المداهمه
وجالسو في صالون وحكلهم ارسلان اللي حصل وعرفو بموت نادين وزعلت غرام اوي علشان زين هيتأثر اوي لما يعرف
**********************************
بعد مرور 7 اشهر
هالة كنت بتولد وصوت صرخها بيملائ المستشفي و ياسر وجنبه سعاد وجدته سلطانه بتدعي ربي يقومها بسلامه
كنت بيزرع الممر ذهب واياب و ويشدو في شعرو بتوتر وخوف عليها بقلهم ربع ساعه في غرفة عمليات وقالو انها مش هتولد طبيعي هتولد عملية
ياسر = هم تأخرو كده ليه لتكون حصلت لهاله وابني حاجة
سعاد= اهدي ياضنايه ويارب مايحصلش الا كل خير
سلطانه= كنت مسكه عكزها وتدعي ربي يرجعلهم هاله بسلامه هي وابنها كنت ولدتها صعبه
وبعد شوي خرجت الممرضه وفي ايديها الطفل هاله ولدت ولد
الممرضة= الف مبروك ياسر بيه يتربه في عزكم المدام ولدت صبي وصحة كويسه
اخذه ياسر بايدين يرجفو وضمه لاحضانه بعيون مدمعه
اطلقت سعاد زغروته تملائ المستشفي وتنهدت سلطانه بفرحه وطلب انها تحمل حفيدها
سلطانه = صلاة علي نبي وشه مثل البدر منور الف مبروك يابني يتربه في عزكم
ياسر= “بابتسامه” يبارك فيك ياتيتا هيكون اسمه” بدر ”
وتطمنو علي هاله اللي صحيت بعد ربع ساعه من عملية واول حد داخل عليها ياسر وفي حضنه ” بدر” بعد ماشطفو ممرضات ولبسو
قترب منها ياسر طبع قبله علي جبينها مستنشق رائحتها ليعشقها و وضع بدر في حضنها
ياسر= الف سلامه عليك يا ام بدرهالة = ” بتسمت ” الله يسلمك ياحبيبي سميتو بدر ده حلو اوي
ياسر= الف سلامه عليك يا ام بدر
هالة = ” بتسمت ” الله يسلمك ياحبيبي سميتو بدر ده حلو اوي
ونفتح الباب ودخل سعيد يركض بالهفه لحضن امه وعاوز يشوف اخوه و وراهم سلطانه و سعاد
وفضلت هاله يوم في مستشفي وثاني يوم عملولها خروج وطلعت للمزرعه و ذبح ياسر خرفان و وزعهم علي كل اهل المنطقة
**********************************
نورسين ولدت تؤام بنت و ولد عمرهم دلوقتي شهر ونص وعايشه بسعاده مع ايمن واطفلهم عاليه تغيرت اوي معملتها. مع نورسين ونشغلت باحفادها بتحبهم اوي
عالية = حبايب تيتا عملين اي اليوم يلا اقعدي يابنتي عملتلك شوربه تحفه اوي عاوزك تخلصي كل صحنك
نورسين = تسلم ايديك ياحماتي تعبتي نفسك ليه
عالية =”وهي بتحمل” الينا “في حضنها وتبوسها” ولا تعب ولا حاجة
فاطمه = يوووه رجلي وجعني من ركبت الدرج دي بس مش مشكله كل يوم اطلعهم علشان اشوفهم
نسرين = عملين اي حبايب خالتهم ننوس القمر وحملت الولد في حضنها اللي كان يعيط
نورسين= هاتي اكيد عاوز يرضع “اخذتو ترضعو و الينا نامت
ونزلت فاطمه وعالية تحت يشربو وشاي و يدردشو مع بعض
ونسرين نزلت بعد ما اتصل بيها خطيبها اما نور كانت بتدرس للامتحانات الفاينل
داخل ايمن وقعت عيونه علي نورسين وهي ترضع” انس ” نحني يطبع قبله علي راسها وبس انس وطبع قبله علي نهودها ودفعت نورسين عنها
نورسين = مش دلوقتي ياحبيبي
ايمن =وحشتني اوي
*********************************
كنت تقف في مطبخ وهي تعمل الفطار وترتدي قميص آسر ببطنها المنتفخ وتتحرك بثقل بسبب بطنها تحمل صحون تحاطها علي طاولة الاكل داخل آسر اللي كان في بلكونه بيدخن سيجارة ويشتغل علي لابتوب
حتضنها من خلف وهي وقفت ترتب الطاولة طبع قبله علي رقبتها ودفن وشه في شعرها اللي زاد طول ومنها آسر من قصه وايدو تتحسس علي بطنها المنتفخ
حتضنها من خلف وهي وقفت ترتب الطاولة طبع قبله علي رقبتها ودفن وشه في شعرها اللي زاد طول ومنها آسر من قصه وايدو تتحسس علي بطنها المنتفخ
آسر =جنتي هممم “اصدر صوت مسمتع وهو يستنق شعرها” عملتلي اي فاطر ياقطتي
جنات= بيض و جبن وزيتون
آسر =واي كمان “وايدو تحرك علي صدرها”
جنات = وشاي اه آسر بتعمل اي”تأوهت لما عصر نهودها وشق القميص دفع الاكل اللي علي طاولة وحملها حاطها علي طاوله يقبلها بنهم شديد يمتص شفايفها وايدو تتحرك علي انوثتها وداخل اصابعه في انوثتها يضاجعها بأصابعه و جنات تتأوه مرجعه راسها للخلف وتعض علي شفايفها وايدها تضغط علي كتاف آسر كان يرضع نهودها مبتلعهم يمتصهم وايدو تضاجع انوثتها حتي رتعشت جنات تأتي بشهوتها علي ايد آسر اللي اخرجها من انوثتها مدخل اصابعه في فمه متذوق شهدها بستمتع
آسر =ده احلي فاطر بذوق في دنيتي
آسر =ده احلي فاطر بذوق في دنيتي
جنات كنت تسند راسها علي صدر آسر بنشوه ودوخه
جنات وآسر عايشين حياتهم بحب وسعاده وغيرت آسر المجنونه علي جنات وينتظرو طفلتهم جنات حامل بنوته في شهر 7
******************************
كنت تلف الغرفة ذهب واياب بتوتر وتنتظر ظهور النتيجة
وجنبها يلعبو زين و اركان بالعب عمر اركان دلوقتي 9 شهور بيزحف وطلعول سنان الامور😍
2
صدح صوت تلفون اخذتو بتوتر وهي ترد علي اريج
اريج =حبيبي غرام انا مبسوط قبولني في كليه وكمان ا
“وقبل ماتسمع باقي كلامها كنت وقعت فاقده الوعي”
خاف زين اوي وهو ينادي عليها ويحاول يخليها تصحي ونزل يركض تحت ينادي علي نعيمه و خرج ارسلان من مكتب
نعيمه =في اي ياتيتا ملك تنادي
زين= مامي غرام وقعت بالارض ومس راضيه تصح ابدآ
ركض ارسلان علي درج بعد ماسمع كلام زين بخوف علي غرام اخذها في حضنه وهو يطبط علي خدها
ارسلان =حبيبتي ياصغننه اصحي فتحي عيونك ماتخفينش عليكي
نعيمه= في اي يابني انا اتصلت بدكتوره زمانها في طريق
وبعد لحظات خرجت دكتوره من غرفة وطمنت ارسلان و نعيمه
دكتوره =الف مبروك المدام غرام حامل وفقدان الوعي ده حاجة طبيعيه لما بسبب توتر.
فرحت نعيمه اوي وحضنت ارسلان اللي هو كمان ماكنش قادر يدري فرحته ابدآ
دخل علي غرام اللي كنت صحيت وقرب نحني مبتلعها في قبلها خطاف انفاسها وايدو علي بطنها كان يقبلها بحب و رغبه وفرحه. فصل القبله بدخول نعيمه عليهم
نعيمه= قووم ياروح امك انت مش هتقرب منها الله يامستغل البنت تعبانه ولسه صحيت زاي عملتها وخليتها حامل ولسه ابنكم صغنن
4
شهقت غرام =حااامل اي مين دي اللي حامل قصدكو انا وعيطت بس لسه اركان مادخلش سنه حتي 😭
ارسلان = ياحبيبي اسكتي ياصغننه دي نعمه من ربنا ليه عليك تعيطي بعدين انا عاوز بنوته وتجيبها هحاطلك لبعدو 😉🤤
هزت نعيمه راسها من ابنها المنحرف واللي بيطير عقله بسبب طفله ابنها تغير اوي بيعشق غرام حد الهووس والهيام
نزلت نعيمه واخذت معاها اركان تأكلو و زين كمان
كان ارسلان محصرها ويبوس رقبتها وغرام ذايبه بين ايديه صدح صوت تلفون غرام
غرام =حبيبي دي اكيد اريج عاوز اشوفها هي كنت بتحكيلي وانا وقعت وقتها
اريج= فينك مش بتردي ليه يابنت جزمه ولا نقيب المزز وخذك مننااا
ارسلان= معاك نقيب بذات نفسه انجزي يابنت المرأه عاوززه اي
5
اريج =”اريج بتوتر” حضرت نقيب زيك وحشتني ااااا بقصد يعني فين غرام عاوزه اقولها تم قبولنا في كلية الطب
سمعت غرام واقفت تقفز علي سرير بفرح واخيرآ تحقق حلمها هتدخل كلية الطب وتصبح دكتوره زاي ما امها كانت عاوزها تكون مسكها ارسلان من خصرها
ارسلان =براحه ياصغننه وبعدين تعالي هنا انا عاوزك اوي وحذفها علي سرير وقلع قميصه ونام فوقها يوزع قبلاته علي كامل عنقها يصك ملكيته وايدو تعصر نهودها شق الفستان اللي كنت لبسه وعيونه اظلمت برغبه يمتص نهودها يعصرهم حتي نزل منها البن وبتلعه بجوع وايدو تتحرك علي انوثتها و رجولته كانت منتصبه حد جحيم هبط بقبلاته لبطنها وهمس
3
ارسلان= اهلين بيك يروح بابا انا مبسوط بوجودك اوي اتمني تكون بنوته عاوزك تشبه تفاصيل هووسي وطبع قبله علي بطنها نزول الانوثتها و غرام تتلوي تحتيه
ارسلان =اووووف مش بشبع منك ياصغننه لو بعد الف سنه هبقي مهووس فيك كانها المره الاولي
وهبط بين رجليها يلعق انوثتها ممتصها مصدر اصوت استمتع وايد غرام كنت في شعرو وتتأوه بدلع وصوت ناعم جنن ارسلان ورتعشت تأتي بشهوتها دخل فم ارسلان وبتلعها كلها حتي اخر قطره.
رفع راسه ينظر اللي تحفه الفنيه اللي صنعها مبتسم.
ارسلان =لسه ماعملتش حاجة خالص ياصغننه “<وهوب كان مخترقها برجولته الضخمه داخل انوثتها معتصر صدرها و رجولته داخلها باكملها
يتحرك جوها بسرعه وهو ينهج مرجع راسه بستمتع
ارسلان= اخخ انوثتك ده بتفقدني عقلي ببقي عاوزك طول الوقت بزرعو جوكي اممم اه ياصغننه انتي ادماني بعشقك وهبط “يقبل شفايفها يسحب شفايفها داخل اسنانه واقتحم ثغرها يتذوق رحيقها ولسانه يلعب لسانها ورتعشت غرام للمره ثانيه تاتي بشهوته وتحرك جوا اسرع وشخر بمتع يأتي بشهوته دخل انوثتها
اخدها في حضنه وهو يدخن سيجاره و غرام متوسده صدرو ونامت بتعب
********************************
بعد مرور سنوات
بعد مرور سنوات
كنت تلك الفاتن ذهبية الخصلات جالسة علي العشب الاخضر خلف الحديقه و تقرا كتابها المفضل مشغوله في علمها الخاص حست بظل ضخم يغطي عليها نور الشمس رفعت راسها مبتلع ريقيها من ذلك الضخم الوقف امامها و رائحته رجولة تداعب انفها
كنت تلك الفاتن ذهبية الخصلات جالسة علي العشب الاخضر خلف الحديقه و تقرا كتابها المفضل مشغوله في علمها الخاص حست بظل ضخم يغطي عليها نور الشمس رفعت راسها مبتلع ريقيها من ذلك الضخم الوقف امامها و رائحته رجولة تداعب انفها
عدي= دودة الكتاب بتعمل اي هو معندكش شغل غير بتحشي راسك في كتاب دي زاي لنعامه
ايتن= اووووف ملكش دعوه بيا سابني في حالي ياعم لزقه انت “وقفت وكان طولها ياكد يصل صدره واصابعها الصغير رفعته في وجه” ولا هخبر بابي و زين يتفهمو معاك يامتحرش انت
2
“نحني عدي مقبل اصبعها اللي كانت ايتن رفعته بتهديد احمر وجها بخجل وعصبيه لذيذه لقلب عدي لهذي ملاك الشقراء”عدي = ماقدرش ابعد وخبري ابوك و زين بيعرف والكل بيعرف عشقي ليك الا انتي مش راضيه تفهمي
“نحني عدي مقبل اصبعها اللي كانت ايتن رفعته بتهديد احمر وجها بخجل وعصبيه لذيذه لقلب عدي لهذي ملاك الشقراء”
عدي = ماقدرش ابعد وخبري ابوك و زين بيعرف والكل بيعرف عشقي ليك الا انتي مش راضيه تفهمي
ركضت ايتن لجوا وقلبها يضرب بجنون من هذا المنحرف
صوت تصفيق وصفير يأتي من خلف عدي جعله يلتفت وكان
قصي= واو اتحفتني بجد يا رميووو العشق الولهان انت
قصي= واو اتحفتني بجد يا رميووو العشق الولهان انت
“لكمه عدي في بطنه حتي نحني قصي يمسك بطنه ”
قصي =ده كل لعندك ياسوسو بتضرب زاي البنات
عدي =ياااا **** انا اوريك تعال هنا يا بتع زينه انت
” عدي وقصي اولاد ادم وملاك بقي عمرهم 24″
اما في حديقة القصر من جهة الاماميه كان المكان حافل بالزينه وخادم وصوت ضحكات وضجة احتفال بسيط بطلب من غرام انه مايكونش كبير وافر اليوم كان افتتح المستشفي الخاص بغرام اصبحت دكتوره اورام مشهوره وفتحلها ارسلان مستشفي خاصه بيها علي حسابه
جنات = بعتذر علي تأخير ياجماعه بس آسر كان عندو قضية مهمه اوي وجيت انا و مها مع شوفير
غرام = حبيبي مش مهم المهم انك جيتي انا مبسوطه بجيتكم اوي تعالي ياحبيبة خالتك احضنك
مها= اهلين خالتو الف مبروك يارب اشوفك اشهر دكتوره في كل العالم “وبعدت من حضنها فين ايتن وحشتني اوي”
غرام = بتلقيها جوا بتحظر الكيك
دخلت مها بتحضن ايتن من وراه بتغمض عيونه
مها= ايتني وحشتني اوي ياقلبي
ايتن =”تبدلها الحضن ” وانتي كمان ياسعدانه وحشتني اوي
بتعرفي عدي اعترفلي بحبه انا مبسوطه اوي مش مصداقه الحجر اللي وجته ده تحرك واخيرآ
تايا = مش عقبال الاخوكي بقي عديم لاحساس بيحس بيا 😞
ايتن= اخوووي ده غشيم اوي وغبي كل راقه وجمال ده قدام عيونه وهو مش حاسس يربي معرفش دماغه دي عمله زاي ولا ماما بتحبه اوي واكثر واحد فين علشان هو الكبير راس لحووومار ده
تايا= “ضحكة بتمسح دموعها وضربتها بخف” ماتقوليش عليه كده بحبه اوي
مها= يادي المحن وام الحب اللي يخليكم كده حمدالله علي نعمة العقل
وصولهم صوت نعيمه
نعيمه =انتو بتحظرو الكيك ولا بتحكو انجزو بقي يابنااات
البنات كلهم بصوت واحد= حاضر ياتيتا
“ايتن =بنت ارسلان و غرام عمرها 17”
“تايا= بنت ادم و ملاك عمرها 21”
“مها=بنت آسر و جنات عمرها17″
كان ارسلان وادم بيعملو الشواء وبيحكو مع بعض وملاك و جنات وغرام جنبهم بيضحكو وبيحكو ونعيمه بتخيط القماش وبتسمه بالمة ولادها حواليها
داخل اركان من باب الخارجي للحديقه في ايدو باقة ورد وابتسامه لعوبه علي وجه
اركان = ماسااا ماساا علي ست الكل وعليا احلي بنت فيك يامصر دكتورتنا غرام ناصر هاتي بوسه ياست الكل
ضحكة غرام علي جنان اركان وقفت تحضنو وهو طبع قبلة علي راسها ولحظه بس وحس بأيدو هتقلع من مكانها وحاجة بتسحبه مت احضان امه
ارسلان = شيل ايدك عن مراتي يا ابن الكلب من سامحلك تحضنها
اركان = في اي سيادة نقيب لسه بتغر دي امي فين حقوف الطفل ياجماعه الحقوني
والكل كان بيضحك علي غيرت ارسلان بعد عمر ده كله من ولاده علي غرام.
ادم = بس بس يامزه انتي اي رايك اخطافك ونهرب من هنا
ملاك = انا موافقه مليت من خناق ولادك وجنانهم
مراد = اخخ يانبع الحنان كده صحيح بيقولو الغدر بيجي من اقرب ناس ليك
عدي = عاوزين تخلصو منا انا هقول لعمي ارسلان يتبنني وخلاص ومنها بفضل جنب المزه طول عمري
ادم =”مسكو من ودانه ” بتقول اي يا ابن الجزمه
عدي = بالحلال واللهي يا ابوي اقصد الحلال
غرام = اركان فين اخوك
اركان = ليه هو مش هنا لسه ماجاش
ارسلان = بتصل عليه مش بيرد
اركان = عدي ماشفتش زين ولا قالك مش فين ياقصي
قصي = لا والله معرفش كمان مش بيرد علي اتصالاتي
اركان انا عرف فين هلقي وطلع اركان وركب عربيته
وحضنت غرام ارسلان بحزن 😞
بعد لحظات توقفت نزل زين وشاف عربية زين امام المقبره وزاي ماتوقع انه هنا داخل المقبره ماشي بين القبور وبعد مسافه شاف زين جالس عند قبر امه بيمسح علي تراب وبيحكي معاها
زين = كبرت وعرفت الحقيقه كلها اليوم امي غرام كنت ديما تحكيلي عليك انك ام كويسه حببتني فيك وانتي كنت وحده وحشه بس انا بحبك اوي يا نادين ومسح دمعه نزلت من عيونه
اركان = قوم ياض وانت بتوح زاي الحريم امك مشغوله عليك وعاوزك اوي في يوم زاي ده جنبها
زين = انت بتعمل اي هنا يا اركان
اركان = جيت اخذك يا اخوي امك بتعيط وخايف عليك تاذي نفسك نفس كل مره يلا تعال معاي
اركان كبر واصبح شاب وسيم بعيون ملونه زرقاء حاده كاعيون ارسلان وفك حاد بتقسيم وجه وسيم عنيد عصبي و بحب الهزر اوي عمر دلوقتي 18
زين نسخه من ارسلان بعيون زوقاء وجه وسيم شعر اشقر فك ملتحي حد وطول فارع عريض الاكتاف بعضلات هادئ شخصيته غامضه يجعلك تريد بمعرفت في ماذا يفكر عمره دلوقتي 24
زين نسخه من ارسلان بعيون زوقاء وجه وسيم شعر اشقر فك ملتحي حد وطول فارع عريض الاكتاف بعضلات هادئ شخصيته غامضه يجعلك تريد بمعرفت في ماذا يفكر عمره دلوقتي 24
بعد لحظات وصلو امام القصر اركان = اي هتدخل كده بهدومك دي كلها تراب روح من باب الامام وانا هقولهم لقيتك في طريق يلا بسرعه
بعد لحظات
وصلو امام القصر
اركان = اي هتدخل كده بهدومك دي كلها تراب روح من باب الامام وانا هقولهم لقيتك في طريق يلا بسرعه
داخل زين القصر وصاعد الغرفته الخاص فتح الباب وتفجاء بتلك الحوريه الفاتنه وقفه في وسط غرفته قميصه بين يديها بالقرب من انفها وكانها كنت تستنشقه
تايا = اناا اسفه ماقصدش هطلع “وطلعت تركض من امامه وهي هتعيط من احراج كنت تقوم رغبتها في دخول لغرفته بس قلبها فاز في نهاية ودي قرارت قلبها الفاشله” وقفها زين يمسكها من ايدها
تايا = اناا اسفه ماقصدش هطلع “وطلعت تركض من امامه وهي هتعيط من احراج كنت تقوم رغبتها في دخول لغرفته بس قلبها فاز في نهاية ودي قرارت قلبها الفاشله” وقفها زين يمسكها من ايدها
زين = كنتي بتعملي اي ياصغننه بتشمي ريحتي في قميص
تايا= اناا بقصد يعني انااا ااا “ابتلعها زين في قبله يمتص شفايفه يسحب العلويه يعضها ثم سفليه وعيون تايا متوسعه بصدمه اول قبله لها من حبيب قلبها ”
3
فصل القبله وهو ينهج وعيونه الزرقاء تنظر في فيروزيتها الفاتن
زين = طعمهم حلو اوي زي ماتوقعت 🫦
خرجت تركض من غرفة وقلبها يركض معاها كنت هتعيط بس من سعاده
بعد لحظات الكل كان متجمعين تحت وصل آسر ومعاه علبة شوكلاته احتفال بفوزه في قضية
“حضن جنات وخطف قبله من شفايفها” وحشتني اوي ياجنتي
جنات= “بخجل وايديها علي صدره” وانا كمان ياحبيبي
غرام = “حضنت زين وايديها تتفحص وجه” انت كويس ياحبيبي خوفت عليك اوي هونت عليك كده
زين= “بس راسها “حقك عليا ياست الكل “وعيونه وقعت علي تايا وقلبه نبض بجنون وعيون اظلمت برغبه لما شاف شفايفها متورمه من اثر قبلته
عدي = شايل عيونك عنها احسن ما اقلعهم من مكانهم
قصي = بتبص علي اختنا كدهوت ليه جلدك بيحك يا ولاده
زين = احاااا منك ليه في اي يا**** “وبص علي عدي بنظره خبيثه” طلبك مرفوض يا عدي معندناش بنات للجواز
2
قطعت غرام الكيك والكل يصفق وكان حضنها ارسلان من خلف وهبط مستوي اذنها = الف مبروك ياصغننه يارب اشوفك في اعلي مراتب واشهر دكتوره قاد دنياه
تلفت غرام حصنته متعلقه في رقبته وتعيط =بتعرف اني بعشقك اوي انت اجمل حاجة حصلت في حياتي انت و و ولادنا بحبكم اوي. لو ولكم انت وماما نعيمه ماكنتش وصلت لهنا
قرب طبع قبله علي انفها= انا دائمآ في ظهرك ياصغننه ووبعشقك وبحبك حد الهووس والهيام
ادم = انت ياعم العاشق مش هتشركون ولا اي
تجمعو كلهم علي طاولة
عدي= عمي ارسلان انا عاوز اطلب منك طلب “وبص في عيون زين بتحدي” انا عاوز اطلب ايد ايتن علي سنة الله و روسوله منك
زين = قولتلك قبل ماعندنش بنات للجواز
ايتن قلبها كان بيضرب بجنون ولهفه
ادم = اي ده كبرت وبقيت بتطلب بنات للجواز يا بغل
ارسلان =مش هلقي احسن منك لوحيدة ابوها ايتن مش هتكون الا الك انتي اي رايك يا بابا
ايتن = اللي انت تشوفه يا بابا وقفت تركض جو بخجل
نعيمه = اي والله بنات كبرت 😂😑
ارسلان = وانا عاوز اطلب منك يا ادم ايد بنتنا تايا لي ابني زين
رفع عيونه زين في تايا اللي وجها تصبغ احمر وايدها بترجف وضغط عليها زين من تحت طاوله
ادم= الف مبروك نقرا الفاتحه بقي 😂 علي نية توفيق
قصي= مابقيش الا انا وانتي يا وجه الفقر اي رايك متزوج احنا كمان
4
مها= “بقرف” الله يقرفك لتكونش نهبلة علشان اتزوجك
قصي = طب هاتي بوسه
غرام كنت مستنده براسها علي كتف ارسلان وعيالهم حوليهم تبص عليهم بكل حب وهمس ل ارسلان = بعشقك اوي سيادة النقيب
ارسلان = ونقيب مهووس فيك انتي هوس النقيب❤️
كل ابطالنا عاشو في سعاده وحب مع اولادهم
بالنسبة لياسر وهالة عايشين بحب وسعاده مع اولادهم سعيد وبدر وليلي وحبهم كل يوم بيكبر ويزيد ياسر ماسك كل اشغال ومصنع عائلة الهوراي ومعاه ابنه الكبير سعيد بيعتبره انه ابنه وعمره مافي يوم حاس غير كده
سعيد توفي بسكته قلبيه وبعدها بسنه لحقته سلطانه من حزنها علي فراق ابنها
عفاف لسه في مستشفي الامراض النفسيه
عهد توفي زوجها وفضلت مع ضرتها الاثنين والادهم بيضربوها ويعملوها اسوء معامله تحت ذل وقهر
2
نورسين و ايمن عايشين في سعاده مع اولادهم الين و انيس وخلفت نورسين يونس علي اسم ابو ايمن حياتهم حلوه وهاديه
النهاية”❤️
تمت والحمدالله
بداية2025/2/26
النهاية2025/5/29
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)