روايات

رواية هوس النقيب الفصل الثاني عشر 12 بقلم نونا

رواية هوس النقيب الفصل الثاني عشر 12 بقلم نونا

 

البارت الثاني عشر

 

عددكلمات البارت3000❤️

البارت🔞🔞

 

 

************************************

ارسلان ” برغبه و بعيونه ذابه وحاجة” انا هتجنن عليك عايزك اوي جاهزه تكوني مراتي قول وفعل وتتحملي همجيتي انا بكون سيئ اوي هعورك انا حت…..
“قطعت كلامه غرام وهي تلزق شفايفها بشفايفه تقبله بجاهل وعدم معرفه تحاول تقلد فعلته ” واه كم اعجابه الامر حتدت عيناه برغبه مجنون وهو يعرف قبلتها تلك دليل موافقتها اخذها بين احضانه دون فصل القبله واتجاه بيها جهة البيت
5

فتح الباب و داخل واغلقه برجله ولسه بيحملها بين احضانه وفصل القبله غرام كنت تحاول تلتقط انفاسها وجها احمر بصت حوليها في مكان كان بيت من خشب كله بديكور بسيط ومميزه طالع ارسلان درج ودخل الغرفه وانزلها علي سرير وهو يبص عليها كانها معجزه كانت غرام شايفه في عيون ارسلان الزرقاء لمعه حاجة غريبه متعرفهش وصحيت من شرودها لما ارسلان قعدها علي رجله واخذ شفايفها مره ثانيه يقبلها ويمتصها بقوه كانت قبله شرسه وعنيفه اكثر من قبله اللي قبلها يسحب شفايفها بين اسنانه ويضغط علي خصرها النحيل وكنت غرام حاسه بقضيبه المتحجر يحتك بأنوثتها فصل ارسلان القبله وعيونه علي شفايفها متورمه ونزلت علي وجها المحمر وعيونها ذابله

ارسلان = “وهو يخلل ايديه في خصلات شعرها الذهبي ويقربها ليه يسند جبينه علي جبينها” انتي عايزني زي ما انا هتجنن عليك” كانت اجابة غرام بهز راسها دليل علي موافقتها وخجلها”
5

ارسلان = “بحاجة وتعب اكثر وبصوت همس بس رجولي” استعملي صوتك ياصغننه عاوز اسمعاها منك انك رغبني زاي ما انا رغبك وعايزك تبقي ملكي انا هكون عنيف معاكي مش هستحمل كل ده جنبي ومعاي وبين احضاني ومش المسك واختم ملكيتي عليكي انا صبرت كثير قولت يا ارسلان اهدي دي لسه صغيره طفله ناعمه مش هتستحمل تكون تحتك حتي بس كده كفايه لحد هنا وبس انتي طول الوقت بتجعلي الشيطان اللي في عقلي تتجنن كنت امنع نفسي بس مش قادر انا عاوزك ياصغننه

غرام = “صوت نفاسها عليا وكنت ضايعه في تلك المشاعر جديده عليها هي بس من كلامه وشفايفه ولمسة ايدي بتضيع في عالم ثاني هي عايزه عاوز تجرب طعم ممارسة الحب معاه”
غرام = “رفعت كف ايديها الصغيره وحاوطت وجه ارسلان” ايوه انا عايزك اوي
7

وهنا ارسلان فقد اخر ذرة عقل عنده رفعها من احضانه و وضعها علي سرير وهو يقلع القميص متعاه وعضلات صدره الحجري كانت تجنن واقف بعيد وقلع البنطلوان وفضل بس البوكسر ولما عيون غرام وقعت علي رجولته المنتصبه من فوق البوكسر غمضت عيونها بخوف وخجل رجع ارسلان علي سرير وفوق غرام ويدي تتجول علي خصرها صعوداً لنهودها وضغط عليهم بقوه وخرجت اه من بين شفايف غرام جعلت من عيون ارسلان تظلم برغبه وشق عنها الفستان نصين و ظهرت نهودها البيضاء متوسطه الحجم هبط يدفن نفسه في تجويف عنقها يستنشق رائحتها بهيام. وحب ويطبع قبلات رطبه وتحولت لاخره شرسه يعض جلدها ويسحبه بين اسنانه وكانه عجبه طعمها اوي نزولن لنهودها وقلع عنها البرا بعنف

قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
ارسلان = “دول حبة رومان هاكلهم وقطعهم” هبط يلتقم حلمتها بين اسنانه ويعض عليها و ايد ثانيه تعصر صدرها بقوه كنت غرام تحاول تكتم تأوهات بخجل وهي تشد علي غطاء السرير ارسلان = “صفعها علي صدرها بقوه” عايز اسمع صوتك تكتمي تأوهاتك ليهورجع يمتص صدرها و ياخ…5

ارسلان = “دول حبة رومان هاكلهم وقطعهم” هبط يلتقم حلمتها بين اسنانه ويعض عليها و ايد ثانيه تعصر صدرها بقوه كنت غرام تحاول تكتم تأوهات بخجل وهي تشد علي غطاء السرير
ارسلان = “صفعها علي صدرها بقوه” عايز اسمع صوتك تكتمي تأوهاتك ليه
ورجع يمتص صدرها و ياخذه بأكامله في فمه ويعضه ويرضعه زي البيبي الجعان
نزول لبطنها امتصها كلها وادخل لسانه في سرتها و غرام كانت تتلوي تحته وصل لانوثتها وشق عنها الاندر وبلع ريقيه برغبه لما بص علي انوثتها الصغيره المحمره كنت غرام تحاول تقفل مابين رجليها بخجل وعيون مدمعه من كسوف ومن رغبتها فيه جسمها كان نار
تجنن ارسلان وهو يصفع انوثتها وتأوهات غرام بقوه
ارسلان =جسمك ده بتعي انا ملكي بتحاولي تخفي عني ليه ياصغننه و واقف و فتح الدرج وخرج منه حزم و ربط ايدها فوق راسها
غرام = ارسلان بتعمل اي انا خايفه اوي
ارسلان = اشش اهدي يقلب و روح ارسلان همتعك اوي بس ده علشان ماتهربيش ياقطه وحاط ايدو علي انوثتها
ارسلان = تؤ تؤ ياصغننه ده انتي غرقانه اوي وهو يحرك انوثتها باصابعه وهبط براسها واخرج لسانه يمتصها بقوه
غرام = اه اوووف اه يابيبي اي ده اللي بتعمله
ارسلان = اممم وكان بيحرك ايدو علي انوثتها ويمتصها بعنف وسحبها بين اسنانها
غرام = عيطت وصرخت بقوه وهي ترتعش وتأتي بشهوتها في فم ارسلان ومتصها كلها لاخر قطره
ارسلان = طعمك حلو اوي ياصغننه علي الحلال عسل صافي ماذوقتش احلي منو
5

كانت غرام وجها احمر ومتعرق وجسمها بينتفض برغبه
واقف ارسلان وقلع البوكسر واخرج رجولته الضخمه المليانه عروق نافره ومنتصبه حد الجحيم

غرام = “بجراءة وعفويه” ده اي ياماما هتحطو فين ده كبير اوي
6

ارسلان = هيمتعك اوي ياصغننه وهدخلو هنا و طلعو من زورك “وهو يضع ايدو علي انوثتها” واخذ ايدها بعد مافكها من حزام بايده الثانيه وحاطها علي رجولته وهو يمسدها ذهب واياب
ارسلان = تعالي بقي ياصغننه خوذي في فمك ناعم ده بين شفافيك العسل
غرام = “بخوف ” لالا مش عاوزه
ارسلان جابها واقفه وحاوط ايده علي راسها وقرب رجولته من شفايفها وقتحم فمها يضاجعه برجولته

ارسلان = اوووف اه ياصغننه شفايفك نار ازي بقي لو انوثتك دي هتبقي هلكي وعذبي اه “كان يدخل ويخرج رجولته في بفمها كنت كبيره اوي يدخل بس راس قضيبه لحتي تختنق وعيونها دمعت ”
رجعها نامت علي سرير ثاني ونزل يبوس شفايفها يمتصهم ويبوسهم بهدوء عكس همجيته وايدو بتعصر واحد من نهودها وهوب كان مقتحم اسوار انوثتها برجولته
غرام = “صرخت بتأوه وعيون مدمعه” اه طلعو ياارسلان مش عايزه ده كبير وبيوجع اوي مش عاوزه علشاني وكنت تعيط
ارسلان. “وهو حاسس بدماء عذريتها تتدفق علي قضيبه” اشش ونزل يلعق دموعها اللي علي خدها اهو يصغننه شوي وهيروح الالم ده انا حتي لسه ما داخل راسه بس ياحبيبي
وفضل يتحرك براحه وبعدين بعنف وسرير يتحرك بيهم وهو يلعن ويرجع راسه لوره بستمتع من ضيق انوثتها

ارسلان = اوووف اه انا هقطعك يامرشميللو جسمك يجنن وانوثتك دي هتكون هلكي اكيد
ونزل يمتص رقبتها ثاني ولسه يتحرك جوها وصعد الشفايفها يمتصهم ويكتم تأوهات بشفايفه كان الجو هدوء ومش بيسمع غير صوت الامواج وانفاسهم العاليه و رتطم اجسادهم ببعض
اخذ ارسلان رجليها وطبع قبله علي بطن رجلها من تحت وحاطهم علي كتفه وهو يدفع داخل انوثتها اعمق وبقوه يزرع رجولته في انوثتها

ارسلان = اوووف اه انا هقطعك يامرشميللو جسمك يجنن وانوثتك دي هتكون هلكي اكيدونزل يمتص رقبتها ثاني ولسه يتحرك جوها وصعد الشفايفها يمتصهم ويكتم تأوهات بشفايفه كان الجو هدوء ومش بيسمع غير صوت الامواج وانفاسهم العاليه و رتطم اجسادهم ببعض اخذ ارسلان رجل…

غرام = اه براحه يا ارسلان مش قادره ده بيوجع اه انا حاسه بحاجة هتنفجر وتطلع مني

ارسلان= يلا يقلب ارسلان فجريها بقي غرقي ز**بي بعسلك فجري انوثتك “ودفع جوها اسرع واعمق”
ورتعشت غرام تأتي بشهوتها للمره الثانيه وكنت كل ماتغمض عيونها يصفعها ارسلان علي خدها بخفه شقلبها بحيث تنام علي بطنها ومؤخرتها المدوره وانوثتها تقبله وصفع مؤخرتها وطلع تأوه من غرام جنن ارسلان وهو يزيد الصفعات وعجبو شكل مؤخرتها وهي ترتج بعدها نام علي ظهرو علي سرير واخذ غرام في حضنه وداخل رجولته جوا انوثتها ثاني وهو يحركها من خصرها عليه

ارسلان = ايوه كده يامهرتي اركبي هزي توتي ده عليه وخوذي كلو كده “وهو يفصع في مؤخرتها ويدفع داخلها اقوي واسرع و غرام كانت هتموت من خجل ومن كلامه الوقح اللي غرق بيه مسمعها وشخر بمتعه وزئير زي الاسد وهو يقذف حمامه الساخنه داخل انوثتها

سندت غرام راسها علي صدره العريض ونامت بتعب ولسه ارسلان محاوطها بايديه من خصرها و رجولته جوا انوثتها اللي حاسس بيها تنقبض علي قضيبه بعد خصلاتها الذهبيه عن وجها وهو يتأملها بهيام وهوس واخيرآ عشقه وهوسه الدفين اصبحت ملكه له امتلاكها قول وفعل
5

ارسلان = حبيبي غرامي يلا قومي ياصغننه ناخذ دوش مع بعض
صحيت غرام بالعافيه و اول ما وقفت علي رجليها حست بألم في انوثتها و سائل نزل مابين اقدمها

ارسلان = هوب تعالي ياصغننه انا هحمامك بايدي و رفعها بين احضانه و داخل دوش وفتح مياه ساخنه في بيانيو و حاطها في براحه وحاط شامبو برائحه الفرواله اللي بيعشقها علي جسدها دي رائحة غرام االمميزه و حمامها زاي الاطفال واخذه في حضانه وحاطها علي سرير و راح جهة دولب واخرج قميص من قمصانه ولبسها بدون ملابس داخليه ونايمها علي ظهرها و فرق بين رجليها و غرام بعفويه وضعت يديها علي انوثتها

غرام = انا لسه موجوعه “هتجنن نقيبنا بدلعها🤣”
ارسلان = اهدي ياصغننه انا بس هحاطلك كريم علشان يخف الالم وبعد ما حاط من مرهم ونحني طبع قبله سطحيه علي انوثتها وغرام هتختفي من خجل و واقف قلع منشفه من عليه ولبس بس بوكسر و داخل معاها السرير بعد ماغير الغطاء واخذها بين احضانه وطفاء الانوار
6

ارسلان = تصبحي علي خير يا احلي حاجة حصلت في حياتي
****************************************
ثاني يوم عند عائلة الهوراي

علي بعد ماضرب هاله واتصال بأخوها وقالو تجي تاخذ اختك الخاينه انا رميت عليها يمين الطلاق وابني سعيد هيبقي عندي اما هاله مسكينه كنت هتدخل عقل ثاني وتجننت علي اتهمات علي ليها كنت تعيط وتقوله انا مظلومه بس مفيش حد من عيله كان مصدقها مسكينه وعهد كانت تبص عليها بكل شماته

عهد لنفسها “ايوه كده خالصت منها ومش هتعرف تفضحني” وبصت علي نفسها في مرايا واعطت نفسها بوسه ونزلت لغرفة امها فتحت الباب
عهد= مامي عايزه فلوس

كنت عفاف بتحكي بتلفون بهمس ولما دخلت عهد توتر وقفلت الخط
1

عفاف = يا بنت جزمه ماتخبطي قبل تفتحي الباب
عهد =”قلبت عيونها” اوووف ياماما بسرعه عايزه اطلع وعايزه فلوس
5

عفاف = مفيش طلوع الكل مجتمع تحت وابن عمك محمد هيرجع من سافر
عهد = وانا اي دخلني يرجع ولا يتفلق بقي

عفاف = ابوك بيقول عايزنا كلنا في الاستقبل

نزلو كلهم تحت ونفس لحظه داخل ياسر من باب القصر
“ياسر بيكون ابن محمد وابن عم عهد عرفت عليها في اول رواية”

سلطانه = حمدالله علي سلامه بحبيبي باشا مهندس
ياسر= الله يسلمك ياتيتا الله اي الحلوه دي لستك شباب ياسلطانتي اتزوجك بقي

سلطانه = الله ياولد اي الكلام ده عروستك قعده منتظرك

سعاد =بفرحه وحضنت ابنها اللي سنين بعيد عنها رجع لاحضانها ثاني

وبعد سلام واحضان كان الكل مجتمع علي طاوله الاكل وعلي راس طاولة الحاجة سلطانه وجنبها اولادها محمد و سعيد وبعدين كناينها واحفادها

سلطانه = بما انه الكل هنا كنت عايزه اقولكم اللي حصل مع علي. ومراته هاله انتهي مش عايزه حد يجيب سيرته ثاني و كمان اخبركم انه احنا قرارن بقي نفرح باولاد حفيدي ياسر وحفيدتي عهد ولاد عم وماليهش غير بعض
5

غصت عهد في الاكل وهي تكح ومبرقه عيونها بصدمه اما ياسر كان رد فعله جامد وعيونه بس علي عهد

عهد = بتقولي اي يتيتا زواج اي وزفت اي انا مش عاوزه لسه صغيره

سعيد = بنت اقعدي وقصري حسك لما يتكلم الكبار انتي بتقولي حاضر ونعم
عفاف = بس بنتي مش عايزه انا مش موافقه

سلطانه = حد خذ رايكم كلامي انتهي كلنا نعرف عهد مكتوب بأسم ابن عمها من زمان

عادل = ايوووه زاي ما انا مكتوب باسمي غرام وتزوجها غيري

محمد = خالص بقي مش عايز اسمع نقاش ثاني

وفي لحظه دي داخل عليهم البواب متعاهم

البواب= يابيه سعيد يابيه الحق البوليس برا عايزين البيه الصغير عادل

عادل = “وقف علي طوله وبخوف” بوليس

الشرطي = عادل الهوراي تفضل معانا مطلوب بتهمت بيع حشيش لي اولاد المدارس وكمان اعطاء مبلغ مالي لعصابه وطلب منهم اغتيال النقيب ارسلان ال شهاب
5

وقعت سلطانه علي الارض بعد سمع اسم حفيدها ارسلان وجريت عليها سعاد اما عفاف كانت تصوت علي ابنها اللي اخذو البوليس وهيروح فيها
2

عادل = يابوي الحقني انا معملتش حاجة دول بيكذبو ده نقيب حاططني في دماغه

اما تلك عهد كانت كل الذي يهمها ازاي تدري فضيحتها هتنكشف
7

*****************************************

صحيت غرام وهي حاسه باشاعات الشمس علي وجها وقفت وبصت علي قميص ارسلان اللي لبسه وكان كبير علي جسدها الناعم وتفكرت كل احداث امبارح واحمرت خجل واقفت وهي تعرج ودخلت حمام وغسلت وبصت علي رقبتها وصدرها ونصدمت كانو مشوهات وكله علامات ملكيه

طلعت من حمام وكان ارسلان واقف في بلكون عاري الصدر بيلبس بس بنطلوان وبيحكي بالتلفون راحت لعندو وحضنته من ظهرو حاس بيها بتحضنه وبجسدها الناعم مقارنه بضخامته

ارسلان = “وهو يزفر انفاسه” تمام حيلووو يبقي ارجع انا وهطلع ميتين اههلم اولاد ال******

شهقت غرام بخجل من شتايم اللي بيقولها وكانت هتبعد بس ارسلان قفل تلفون وسحبها الاحضانه ونقض علي شفايفها يقبلهم

ارسلان = صباح الخير ياصغننه بعدتي ليه هااااا
غرام = شايفك مشغول بتلفون
ارسلان = انا بنشغل علي دنياه كلها ولانشغل عنك ياصغننه

غرام = اوووف بلاش تقول صغننه دي انا مش صغيره بقي عمري 18

ارسلان = انتي لو يبقي عمرك 100 سنه هتبقي الصغننه بتع ارسلان انتي مش شايفه حجمك قاعد اي

غرام = “بصوت ناعم حاولت تجعله قوي” ارسلان بلاش رخمه بقي “وكنت هتدخل جوا
بس ارسلان سحابها لعند وشالها علي كتافه ومشي جهة البحر وهو كانو الاثنين داخل المياه صرخت غرام وهي متعلقه برقبته

غرام = بليزززز ارسلان مش بعرف اعمووم طلعني

ارسلان = اشش اهدي سايبي نفسك لي بس

كنت متعلقه في رقبته ورجليها محاوطه خصره ارسلان و رجولته كانت ضد انوثتها بتضغط عليها وكان بيضغط علي خصرها وجبينه علي جبينها وانفاسه عاليه

ارسلان = اووووف انتي حلوه اوي مش بشبع منك ابدآ وعايزك وكان بيغطس بيها تحت مياه وشفايفه في شفايفها يبوسها ويطلع لسطح مياه يحذفها لفوق ويقولها ارسلان = انتي بتع مين قولي انك ملكي وخاصتي انا وبس

ارسلان = اووووف انتي حلوه اوي مش بشبع منك ابدآ وعايزك وكان بيغطس بيها تحت مياه وشفايفه في شفايفها يبوسها ويطلع لسطح مياه يحذفها لفوق ويقولها
ارسلان = انتي بتع مين قولي انك ملكي وخاصتي انا وبس

غرامم = انا ليكي وملكك ومش هكون لحد غيرك ابدآ

وطلعو من بحر واخذها في احضانه وغرام لسه محاوط وسطه و رجولته كانت هتمزق البنطلوان وتخترقها حذفها علي كانبه وشق القميص بعنف وكنت مش لبسه تحت عاريه تمت وقلع البنطلوان وكان بدون مقدمات مخترقها برجولته بس مره دي بأكملها في انوثتها تأوهات غرام وهي ترجع راسها لورا وايديها تخبش ظهر ارسلان العاري
1

ارسلان =اوووف ياغرامي جسمك ياصغننه مش بشبع
كان يدفع رجولته الكبيره داخل انوثتها الصغيره غرام كانت حاسه نفسها هتتمزق اثنين بس بعد لحظات تحاولت لمتعه وهي تتاوه
غرام = “بدون وعي من كم الاثاره ومتعه” ايوه كده حلو اوي انا بحب اللي بتعملو فياا ده حلو اوي اه اممم واخذت شفايف ارسلان تعض عليهم وهي تتاوه وتاتي بشهوته علي رجولة ارسلان النبضه في رحمها وقف ارسلان وغرام لسه في احضانه و رجولته في اعماقها خبطها في حائط وهو يضاجعها بقوه

غرام = اه براحه يابيبي اه وعضة رقبته وخربشت ظهرو وشخر ارسلان بمتعه وقذف حمامه ساخنه في رحم غرام

بعد لحظات كان ارسلان علي كنبه و غرام في احضانه. بعد لبست قميص ثاني من قمصانه و ارسلان يدخن سيجارته

غرام = انا وحشتني ماما نعيمه و زين اوي
ارسلان = “نفخ دخان سيجارته في وجها وضغط علي شفايفها باصابعه ” انا بتعي انا وبس مش عايز اسمعك تقولي لحد ثاني وحشتني حتي لو ابني وامي انا بغير لك من لبسك اللي بيلتف علي جسمك ده وضغط علي خصرها تألمت وخرجت اه من بين شفايفها ابتلعها ارسلان بشفايفه الغليظه

غرام = انا وحشتني ماما نعيمه و زين اوي ارسلان = “نفخ دخان سيجارته في وجها وضغط علي شفايفها باصابعه ” انا بتعي انا وبس مش عايز اسمعك تقولي لحد ثاني وحشتني حتي لو ابني وامي انا بغير لك من لبسك اللي بيلتف علي جسمك ده وضغط علي خصرها تألمت وخرجت اه من …

****************************************
كانت جانت هي ومامتها “غاده” بيتسوقو

جنات=اووف يامامي بليز كفايه رجلي وجعتني ولاكياس كثير قولتلك نجيب معانا الشوفير

غاده= ما انتي عارفه شوفير بعثت هو كمان يشتري حاجات ناقصه

حاطت جنات كل الاكياس في عربيه من وراه و ركبت هي ومامتها ونطلقت

حاطت جنات كل الاكياس في عربيه من وراه و ركبت هي ومامتها ونطلقت

غاده = حبيبتي اي رايك نروح عند ابوك في شركه هتكون مفاجاءه حلوه
جنات = اوكي موفقه

وبعد لحظات كانت عربية جنات امام الشركه ونزلت هي وامها ودخلو شركه والكل يلقي تحيه عليهم و دخلو الاسناسير وطلعو الدور الثالث مكان مكتب ابوها

فتحت جنات باب مكتب وبصوت عالي =سبريز بابي

كان احمد ومعاه آسر”من بعد اخر موقف حصل معاهم في كافي من ثلاث ايام ماشفهش الا دلوقتي كانت وحشه اوي”

احمد =حبيبة ابوها منوره الشركه
جنات =”قربت من ابوها وحضنته وطبعة قبله علي خدوده ” وكمان معاي مامي
غادة=كان رايحين نعمل شوبينق علشان صديقاتي عايزين جوا لعندي
احمد = حيلوو ياحبيبتي المهم اسمتعتو بوقتكن
غاده = كيفك ياابني يا آسر عامل اي ياسيادة المحامي
آسر = “وعيونه علي جنات” دلوقتي بقيت كويس اوي بشوفتكم ياخالتي غاده
غاده = تسلمي ياحبيبي. مش عايزه تفرحنا بقي وتجيبلنا عروسه
آسر =عن قريب ياخالتي هتفرحي اوي

جنات = “بتوتر” انا هروح اشوف ايمن

 

في مكتب ايمن
دخلت نورسين في ايدها ماق القهوه وملفات وكانت مستعجله
نورسين = تفضل قهوتك ايمن بيه
ايمن كان مركز مع علي ورق اللي في ايدو ونورسين بدون قصد قلبت عليه ماق القهوه

ايمن = اه انتي نعميتي ولا اي
نورسين = وكنت هتعيط “اسفه اسفه ماكنتش اقصد
6

ايمن =وقف وقلع القميص وهو معصب
قربت من نورسين بخجل من رؤيته عاري وكنت تمسح صدر مكان القهوه وتنفخ عليها وايمن عيونه تعلقت فيه ومن شكلها متوتر وخدوده محمره وهي تنفخ مكان القهوه
نورسين =”رفعت وجها” لسه بتحرقك انا اسفه او…
وقطع كلامها ايمن سحبها اكثر ليه ولزق شفايفه في شفايفها ولتهمهم يقبلها ونورسين عيونها توسعو بصدمه كان يقبلها ويمتص شفايفها ونساه نفسه والعالم حوليه
6

قربت جنات من مكتبه وبصت مكان نورسين مش موجوده في مكتبها فتحت باب مكتب بدون ماتخبط ونصدمتت

بمشهد ايمن يقبل نورسين وهو عاري الصدر
بعد ايمن عن نورسين بصدمه وونادمم لما شاف جنات وقفه امام باب ودموعها علي خدها وتعيط وهي تهزا في راسها بنفي وبدون اي كلمه لتفت وطلعت تجري برا مكتب
1

ايمن = جناااات لحظه افاهمك جنات مكنتش اقصد وسحب قميصه يلبسه بدون مايغلق ازراره والكل في شركه كان يبص عليهم

آسر كان طالع من مكتبه وشاف جنات نازل درج بسرعه ودموعها علي خدها

آسر = جنات في اي جنات لحظه ولحقهااا

صوت فرامل العربيه وصراخ جنات

آسر =جناااااااااات

ايمن بصدمه
14

*************************************
كانت غرام قعده وفي حضنها زين يتدلل عليها و ارسلان يفرقع من غيرته

نعيمه = يلا ياحبايب قلبي السفره جاهزه
زين =تعيش تيتا
كانو كلهم علي سفرة العشاء

غرام= الله ياماما انا بعشق الاكله دي اوي
نعيمه = و ارسلان كمان بيحبها علشان كده عملتها عشانكم ياحبايب قلبي

ارسلان = تسلم ايديك ياست الكل. تعبتي نفسك

نعيمه = حبيبي وجودكم حوالي ينسيني كل تعب الدنيا انتو كونو مبسوطين وبس

غرام = كنت تبص علي ارسلان بعيون تلمع عشق وحب بتحب حنيته اوي علي ابنه وعلي امه وعليها هي كمان بتعشق طوله وعيونه الزرقاء المرعبه بتحب قربه رائحته وحتي همجيته وغيرته عليها هي غارقنه في كل تفاصيل ده ياتري هو ده الحب “انا لازم اعترف بحبي ليه”

قطع لحظتهم الحلو صوت الجرس وفتحت الخادمه وكانت نادين اللي وجها كلها كدمات وجروح كان مزرق وشكلها يخوف متشوها من كثر الضرب
9

نادين= ارسلان بترجاك ساعدني انا ماليش حد ثاني غيرك 😭
+

ارسلان =

غرام بصدمه ……
4

يتبع✨

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى